2012-es mélypontja után a SEAT újra profitot könyvelhet el, és ami emellett még fontos, hogy a 3. generációs Leonból elkészült az egymilliomodik példány.
Tavaly CUPRA néven új, saját identitással rendelkező márkát indított a SEAT, amely a legsportosabb, CUPRA felszereltségű modelleket vezeti be a piacra. Az új márka már Magyarországra is megérkezett.
Olvasónk 12 éves SEAT Cordobája ajánlott kenőanyaga kapcsán érdeklődött. A modellen túl azért érdekes a kérdés, mert autója jól mutatja, a 10 év feletti autókhoz is modern olaj kell már.
Hétüléses autóként a SEAT Tarraco is elérhető lesz júliustól a 2,5 millió forintos nagycsaládos kedvezménnyel, ártámogatást a forgalmazó is bőven ad hozzá. A tesztautó persze nem az alapváltozat, hanem a paletta másik véglete.
Tavaly derült csak ki, hogy a Cupra sportmodellek különálló márkaként folytatják 2019-től, most pedig elindult az új márka értékesítése Magyarországon is, egyetlen kereskedésben.
Úgy tűnik, a Volkswagen nyomdokait szorosan követik a SEAT-nál, annyira, hogy már a tanulmányautót is lemásolják. A Volkswagen I.D. Hatchback-ből készült a SEAT e-Born, ami már-már gyártásra késznek tűnhet.