A napokban még arról beszéltek, hogy a 25 ezer euró alá pozicionált villanyautót a tervezettnél csak később dobják piacra, de utána rögtön érkezik a 20 ezer eurónál is olcsóbb modell.
Később vezeti be az olcsó elektromos kisautóját a Volkswagen a tervezettnél, mert a lazább Európai Uniós szabályozás miatt tovább gyárthatnak belsőégésű motoros kisautókat - más kérdés, hogy ezzel jelentős hátrányba kerülhetnek a konkurenciával szemben.
A feleségének vett 300 lóerős Volksvagennel száguldozott egy sofőr Budapest belvárosában a két ünnep között, pechére viszont egy civil rendőrautó előtt rúgta el, így a büntetés sem maradt el.
Kipróbáltuk az Amarok új generációját, amely könnyedén letagadhatná, hogy egy átemblémázott modell. Hajtottuk autópályán, országúton, városban és a Tisza-ártéri dagonyában is, mindezt a téli mínuszokkal megfűszerezve. Íme minden, amit tudnod kell róla!
Talán nem túlzás kijelenteni, hogy a villanyautóktól nem szabad sokat várni ha szlalomozásról, vagy hirtelen irányváltásokról van szó, azonban a megfelelő üzemmód kiválasztásával a Volkswagen elektromos autója szépen helyt állhat.