Klubok – Lada Club Hungary

Lada Club Hungary

Tagsággal kapcsolatos információk

http://www.ladaclubhungary.hu/lch-klubtagsag

Klub leírása

A Lada szerelmeseinek maroknyi táborából 15 évvel ezelőtt, 1996-ban alakult a Lada tuning klub, az LCH elődeként. Akkoriban minden hónap első vasárnapján, az Erzsébet áruház parkolójában jöttünk össze, hogy megcsodáljuk egymás járgányait, vezessünk és dumáljunk egy jót. Később, nagyobb terület után nézve a parkolót lecseréltük a mátyásföldi reptérre, majd a Gyál melletti szöcske pályára, de a lényeg ugyanaz maradt: érezzük jól magunkat és a Ladáinkat! 2001-ben néhány sör és rumos-kóla mellett gondoltunk egy merészet és a következő szintre lépve megalakítottuk a Lada Club Hungary-t azzal a céllal, hogy az ország legnagyobb autósklubjai közé kerüljünk. A legelső találkozónk még csekélyke létszámmal, a skodások társklubjaként, a hajógyári sziget nagy parkolójában került megrendezésre, de 2001 augusztusában útjára indult egy legendássá vált Lada-találkozó, Gárdonyban. Míg 2001-ben mindössze 20 autó gördült be a gárdonyi strand bejáratán, addig 2010-ben már 300 autó és közel 1000 ember vett részt a kétnapos Lada-fesztiválon. A találkozóink megfelelő helyszínét sokáig keresgettük. Kezdetben volt a mátyásföldi reptér, de elzavartak minket, aztán átmentünk a gyógyszergyárira, majd vissza Mátyásföldre, utána jött Nagytarcsa, és végül pedig a Ring autósmozi, ahová már évek óta szívesen gurulunk be a Ladáinkkal.2001-ben 50 taggal indult el az LCH története és az elmúlt 10 év során ez a szám 400-ra emelkedett. Bízunk benne, hogy aki kedveli ezt a legendás típust és szívesen tagja lenne egy remek társaságnak, az jöjjön és legyen tagja a Lada Club Hungary-nak!

Klub adatai

Márka LADA
Klub neve Lada Club Hungary
Elnök Turcsik Péter
Klub címe Budapest
Email info@ladaclubhungary.hu
Klub honlapja www.ladaclubhungary.hu
Létrehozta LCH

Friss cikkek

Önvezető A7-tel népszerűsíti az új A8 tudását az Audi

Kezeket fel! Az Audi már helyettünk vezethet

10 órája – Autósvilág hírei

Talán sokan nincsenek még készen az önvezető autókra, az Audi ezért aztán meg is kezdte a sofőröket kímélő funkció népszerűsítését.


A G-osztály tengelyeit pakolták a kombi E-osztály alá

Emeletes kombi, G-osztály stílusban

12 órája – Autósvilág hírei

Elkészült a valaha volt legmenőbb kombi Mercedes. A legújabb E-osztály alá a G-osztály tengelyeit pakolták, orrába 333 lóerős V6-os motort szereltek.


Színes karakternek szánják a Volvo XC40-et

Formatervezői bla-blát tolt a Volvo

15 órája – Autósvilág hírei

Nagy felismerést tett a Volvo: a kis városi terepjárók szegmensében fontos a személyre szabhatóság. Ezért divatosnak ígérkezik az XC40 is.


Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt

Használtautó.hu

NISSAN QASHQAI 1.6 dCi. 360. 1 tulaj

NISSAN QASHQAI 1.6 dCi...

Ár: 4.246.300 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

SKODA OCTAVIA 2.0 TDI. Elegance Edition

SKODA OCTAVIA 2.0 TDI....

Ár: 2.352.100 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

SKODA OCTAVIA 2.0 TDI. klíma. el. ablak

SKODA OCTAVIA 2.0 TDI....

Ár: 2.993.700 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó