MERCEDES-BENZ R-OSZTÁLY (2005 − 2011)

Megadhatja magát az ülésállító motorja.
Minden erőforrása nagy teljesítményű, de a legjobb választás a 320 CDI dízel.
Nagy méretéből adódóan gyakoriak a parkolási sérülések.
A guminyomás ellenőrző olykor tévesen jelez.

Vigye az egeret a sárga jelölőkre!

Névjegy

Benzin:

5 fajta motor

233-514 LE

2996-6208 cm³

1 féle karosszériával

Dízel:

1 fajta motor

192-267 LE

2987 cm³

1 féle karosszériával

Pozitív

Szép forma, csendes, tágas, a modellfrissítés után már jó minőségű kabin, a méretekhez képest jó menettulajdonságok, főleg a 4MATIC összkerékhajtással.

Negatív

Hatalmas méretei városban zavaróak lehetnek, rendkívül magas vételár és fenntartási költségek, drága extrák, nagy értékvesztés.

Összértékelés

4,0

Mit kínál?

Méret, kényelem, kidolgozás

A korábbi évek néhol igencsak rangon aluli anyagminősége sokat javult a legutolsó modellfrissítésnél. Meglepetés azonban, hogy nem a legmodernebb telematikai rendszerek vannak a R-osztályban. Kapható hosszú tengelytávval, L kivitelben, de már a normál karosszéria is osztályon felül tágasságot és kényelmet kínál. Az ülések variálhatók, igaz, kissé nehézkesen, és a középső rész kialakítása miatt hosszú távon nem különösebb élmény ott ülni.

Különleges felszereltség

Mercedes-Benzhez, és magához az autó újkori árához mérten nem kiugróan jó az anyagminőség. Bár luxusautó, nagyon sok tartozék opcionális, drága kiegészítő. Már az alap hifi is igen szépen szól, a biztonság pedig tökéletes.


Hogy megy?

Ajánlott motor

A 3,0 literes, de 350-esnek jelölt CDI dízel mindenre elegendő, de a korábbi 320 CDI is hozza az elvárható fölényességet, miközben a fogyasztás vállalható szinten marad. A benzinpusztító V8-asnak gyönyörű a hangja, de fenntartása horribilis pénzbe kerül.

Vezethetőség, menetkomfort

Az R-osztály elsősorban autópályára való, ahol az erejével villoghat. A menetkomfort acélrugókkal sem rossz, de az AIRMATIC légrugózás hasznos kiegészítő minden szempontból. Hatalmas mérete ellenére az autó rendkívül fordulékony, némi megszokás után városban is könnyedén manőverezhető. Az ülések oldaltartása nem tökéletes, ettől függetlenül hosszabb úton sem fájdul meg a derék. A zajszigetelés hatásos, bár a V6-os dízelnek sincs kellemetlen hangja. Teljes létszámmal a 2+2+2 elrendezés ajánlott, a középső sor közepén nem jó ülni. A futómű durván kezeli az úthibákat, a nagy kerekekkel nagyokat is zökken a karosszéria.


Hogy szolgál?

Fenntartási költség

Csillagos embléma mellé csillagászati árak dukálnak, érdemesebb a használt példányok között keresgélni, és spórolni az értékvesztésen - Mercedes-Benz lévén az értéktartás hosszú távon jobb az átlagnál. A benzinesnek igazából nincs létjogosultsága, mert az R-osztály vérbeli, hosszútávú utazóautó, és mint ilyen, dízellel a nyerő. A CDI ráadásul nem csak erős, de a bőven 2 tonna feletti mozgatandó tömeghez képest takarékos is, városban sem kér többet 11-13 liternél.

Biztonság

Mindent tud, ami az utasok védelmét szolgálja, mind az aktív, mind a passzív biztonság vonatkozásában.

MERCEDES-BENZ R-OSZTÁLY (2006-2017)

Általános információk
Átlagos életkor
10 év
Átlag km
113.622 km
Adatlapok száma

Osztályzat (5 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,8 pont

Használói vélemények

Válasszon márkát!
  • Válasszon márkát!
  • ALFA ROMEO (862)
  • ASTON MARTIN (3)
  • AUDI (1481)
  • BARKAS (9)
  • BENTLEY (3)
  • BMW (1761)
  • CADILLAC (11)
  • CHEVROLET (464)
  • CHRYSLER (234)
  • CITROEN (1552)
  • DACIA (257)
  • DAEWOO (747)
  • DAIHATSU (89)
  • DODGE (22)
  • FERRARI (16)
  • FIAT (2616)
  • FORD (3395)
  • GAZ (3)
  • HONDA (1319)
  • HYUNDAI (441)
  • INFINITI (4)
  • ISUZU (4)
  • JAGUAR (58)
  • JEEP (51)
  • KIA (377)
  • LADA (569)
  • LANCIA (212)
  • LAND ROVER (97)
  • LEXUS (98)
  • LOTUS (4)
  • MAHINDRA (3)
  • MARUTI (42)
  • MASERATI (6)
  • MAZDA (901)
  • MERCEDES-BENZ (1184)
  • MG (8)
  • MINI (22)
  • MITSUBISHI (765)
  • MOSZKVICS (21)
  • NISSAN (971)
  • OLTCIT (2)
  • OPEL (5464)
  • PEUGEOT (2020)
  • POLSKI FIAT (101)
  • PORSCHE (40)
  • PROTON (9)
  • RENAULT (3193)
  • ROVER (290)
  • SAAB (192)
  • SEAT (1160)
  • SHUANGHUAN (4)
  • SKODA (2053)
  • SMART (75)
  • SSANGYONG (46)
  • SUBARU (160)
  • SUZUKI (3354)
  • TALBOT (1)
  • TATA (11)
  • TOYOTA (2069)
  • TRABANT (183)
  • VOLKSWAGEN (3696)
  • VOLVO (745)
  • WARTBURG (134)
  • YUGO (17)
  • ZASTAVA (16)
  • ZAZ (3)
  • FORD (USA) (1)
Választhat modellt is!
  • Választhat modellt is!
Választhat típust is!
  • Választhat típust is!
Keresés

MERCEDES-BENZ R-OSZTÁLY

(2006-2017 )

5 autós véleménye alapján
Hogy tetszett (4,0)
Véleményezze Ön is autóját!

MERCEDES-BENZ R-OSZTÁLY (2006-2017) képekben

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56JmV2amFyYXRfdG9sPTIwMDYmZXZqYXJhdF9pZz0yMDEz
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56JmV2amFyYXRfdG9sPTIwMDYmZXZqYXJhdF9pZz0yMDEz

MERCEDES-BENZ R-OSZTÁLY modelltörténet

  • 2005 Bemutatkozik az R-osztály
  • 2007 Modellfrissítés, csak hátsókerékhajtással is elérhető, 5+2 üléssel is kérhető, új motorok: 3.0 V6 (231 LE), 3.0 V6 CDI (190 LE), 5.5 V8 (388 LE)
  • 2009 BlueTEC dízel: 3.0 V6 CDI (211 LE)
  • 2010 Modellfrissítés, módosítások a karosszérián. Új motor: 3.0 V6 CDI (265 LE)

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 1-ES SOROZAT 118d

BMW 1-ES SOROZAT 118d

Ár: 3.250.000 Ft

Évjárat: 2013 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

OPEL CORSA C 1.0 12V Comfort FRISS MŰSZAKI VIZSGÁVAL!

OPEL CORSA C 1.0 12V C...

Ár: 295.000 Ft

Évjárat: 2001 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN QASHQAI 2.0 dCi. i-Way. 1 tulaj

NISSAN QASHQAI 2.0 dCi...

Ár: 3.329.800 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

SKODA KODIAQ 2.0 TDI. Style. automata

SKODA KODIAQ 2.0 TDI....

Ár: 12.904.400 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT VI 2.0 TDI. szerzkönyv. 4x4

VOLKSWAGEN PASSAT VI 2...

Ár: 1.863.300 Ft

Évjárat: 2008

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

SKODA OCTAVIA 1.6 TDI. Áfás. 1 tulaj

SKODA OCTAVIA 1.6 TDI....

Ár: 4.912.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TRANSPORTER T5 Caravelle 2.0 TDI. Áfás. 1 tul

VOLKSWAGEN TRANSPORTER...

Ár: 5.828.500 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA YARIS 1.0 VVT-i. 36076 km. klíma

TOYOTA YARIS 1.0 VVT-i...

Ár: 1.985.500 Ft

Évjárat: 2010

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL VECTRA B 1.8 16V GL Plus (Automata) Sérülésmentes.184000km.Klíma!

OPEL VECTRA B 1.8 16V...

Ár: 559.000 Ft

Évjárat: 2000

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

TRABANT 1.1

TRABANT 1.1

Ár: 100.000 Ft

Évjárat: 1990 / 9

Kivitel: Lépcsőshátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó