OPEL ANTARA

(2006 - 2015)

Pozitív


Divatos formájú karosszéria, tágas utastér, jó felszereltség, nagy csomagtartó. Létezik első- és négykerék-meghajtással is.

Negatív


Komoly terepre alkalmatlan egyszerű összkerékhajtása miatt, a dízel lomha, a V6-os benzines rengeteget fogyaszt. És még drága is.

Méret, kényelem, kidolgozás

Kicsit csicsás műszerfal, de frissek a formák, és jó a magas vezetési pozíció. A kocsi orrát nehéz érzékelni, a kormány túl nagy, a hifit pedig körülményes kezelni. A központi LCD panel csak sárga-fekete színt tud, ha nincs navi. Elöl-hátul tágas az utastér, az ülőlapok jól megtámasztják a combot. A csomagtartó mérete átlagos, de jól pakolható és variálható a sínrendszere segítségével. Rendelhető hátsó lökhárítóba integrált kerékpártartó is. A dízelekhez széria a hátsó szintszabályzás.

Különleges felszereltség

A felhasznált műanyagok nem a legfinomabbak. A felszereltség viszont gazdag, már a legolcsóbb Essentia szintnél is. A középső szint az Enjoy, a legjobb a Cosmo.

Ajánlott motor

A kétliteres dízel a jobb választás, abból is az erősebb, 150 lóerős. Még ez is küzd a nagy tömeggel, fogyasztása 10 liter körüli. A 2,4-es benzines lomha, a 3,2-es V6 már nem, de ez akár 15-20 litert is benyelhet.

Fenntartási költség

Megbízhatóságáról még nincs tapasztalat, nagyon új még az Antara. Testvérmodelljére, a Chevrolet Captivára három év a garancia, az Antarára csak kettő.

Biztonság

Széria a nyolc légzsák, ABS, és a menetstabilizáló is. Az ESP csak az Enjoy szinttől stabilizál utánfutót. Testvérmodellje, a Chevrolet Captiva négycsillagos eredményt ért el az EuroNCAP törésteszten.

Típustörténet

Bemutatkozik az Antara

Modellfrissítés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre