PEUGEOT 4007

(2007 - 2012)

Pozitív


Egyedi megjelenés, tágas és jól variálható utastér, erős és takarékos HDi dízelmotor.

Negatív


Komor hangulatú és kemény anyagokból épül fel a belső tér, magas a vételár, és csak 4x4 hajtással létezik, benzinmotor és automata váltó nincs.

Méret, kényelem, kidolgozás

A magas üléspozíció annak ellenére jól beállítható, hogy a kormány csak magasságában állítható. A műszerfal komor hangulatú és kemény anyagokból áll, de logikus és jól használható. Az érintőképernyős navi-hifi kezelése pofonegyszerű, a hifi nagyon jól szól. Nagyon tágas az utastér az első két sorban. A harmadik sor pótülései csak szükségmegoldások, de jól jöhetnek. A hátsó ülés gombnyomásra lehajtható, és sínen 8 centit csúsztatható is. Tágas az 510 literes csomagtartó, rakodását a lenyíló perem könnyíti meg.

Különleges felszereltség

Az olcsóbb Premium felszereltség is minden szükségeset tartalmaz, még a hét ülést is. Ennél a Féline bőrkárpitozással, elektromosan állítható és fűthető első ülésekkel, CD-tárral, tolatóradarral, és xenonlámpákkal nyújt többet.

Ajánlott motor

Jól illik a 4007-hez a Peugeot-fejlesztése, a kulturált, 156 lóerős 2,2-es HDi dízelmotor. Nedves úton érdemes automata- vagy összkerékhajtásba kapcsolni. A fogyasztás tíz liter körüli kézi váltóval.

Fenntartási költség

Mivel Japánban készül a Mitsubishi gyárában, komoly meghibásodásokra valószínűleg nem kell felkészülni, de a garancia akkor is csak két év. Az alkatrészek drágák.

Biztonság

A vele szinte hajszálra megegyező Mitsubishi négy csillagot kapott a töréstesztjére. Széria a hat légzsák, az összkerékhajtás, az ABS és a menetstabilizáló elektronika is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre