0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

1,5 TWh-ra lesz szüksége az autóiparnak a VW szerint

A Volkswagen aggódik az áramellátás miatt

·

Ulrich Eichhorn szerint késhet a hibrid és villanyautók térnyerése, hiszen a mostani áramkapacitás sokszorosára lenne szükség 2025-re.

%KA%A Volkswagen célja, hogy eladásainak 25%-át adják a hibrid és full elektromos modellek%KA%

A Volkswagen célja, hogy eladásainak 25%-át adják a hibrid és full elektromos modellek

Az autózás legszebb korszakát éljük, hiszen jelenleg egyszerre élvezhetjük a belsőégésű motorokat és részesei lehetünk az autóipar mélyreható átalakulásának a különböző villanyhajtások megjelenésével. A hibrid vagy full elektromos autók elterjedése azonban késhet a Volkswagen fejlesztési vezetője szerint, a lítium-ion akkumulátorok masszív hiánya miatt. Ulrich Eichhorn tavalyi számításai szerint 150 gigawattórányi elektromos áramra lesz szüksége a Volkswagen-csoportnak 2025-re, hogy teljesíteni tudja a vásárlói igényeket. Mostanra azonban megváltoztatta véleményét, előrejelzései szerint már 200 GWh-ra lenne szükség.

%KA%Jelenleg két villanyautó van a Volkswagen palettájában, az e-Golf és az e-up! Konnektoros hibrid, azaz GTE változatot szintén kettő modell kapott, a Golf és a Passat%KA%

Jelenleg két villanyautó van a Volkswagen palettájában, az e-Golf és az e-up! Konnektoros hibrid, azaz GTE változatot szintén kettő modell kapott, a Golf és a Passat

Eichhorn globálisan is számolgatott: szerinte, ha minden autógyártó arra törekedne, hogy eladásaik mindössze 25%-át villanyautók és hibridek adják 2025-re − amire jó esély van, hiszen a Volkswagen is ezt szeretné elérni -, akkor több mint 1,5 terawattóra előállítására lenne szükség. Ez több mint 40 Tesla-féle Gigafactoryt jelentene. További érdekes gondolat a fejlesztési vezetőtől, hogy ha nem lett volna a texasi olajboom, talán a kezdetektől az elektromosságra épül az autóipar. „Ha a történelem másképp alakul, ma nehezen győznél meg egy mérnököt, hogy a belsőégésű motorok leválthatják a villanyautókat. Hogyan adnád el azt az autót, aminek idő kell a maximum teljesítményleadáshoz egy olyannal szemben, ami azonnal leadja?”

Ez is érdekes lehet:
 

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

Forticors írta: 3 napja
Kaller írta: 3 napja

Jelen pillanatban a magas akkumulátor árak ellenére is olcsóbb előállítani egy ugyanolyan teljesítményű és felszereltségű autót elektromos verzióban mint belsőégésűben . A belsőégésű motor eléggé komplikált szemben egy elektromos motorral ... A "problémát " abban látom hogy az elektromos autónak nem kell szinte semmi szerviz és olaj sem kell bele ..ezért jönnek itt a hablaty dumákkal hogy így meg úgy drágább ...valójában olcsóbb csak átverik az embereket .



Komolyan le kellene szopatni az összes gyártót hogy jó fél vagy 1 évig ne venne senki új autót kíváncsi lennék hirtelen mennyit esne az új autó ára ... egy Mercedes Benz C220d előállítási költsége nagyjából 2.5-3 millió forint fullos felszereltség esetén és mégis 2X millióba kerül ... És még van pofájuk sírni hogy keveset keresnek az autóikon .


Előzmények megtekintése

ez a 2,5-3 milliós előállítási költséget honnan veszed? Van valami pontos infód róla vagy csak tippeled?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 3 napja
Vascsi írta: 4 napja

„Ha a történelem másképp alakul, ma nehezen győznél meg egy mérnököt, hogy a belsőégésű motorok leválthatják a villanyautókat. Hogyan adnád el azt az autót, aminek idő kell a maximum teljesítményleadáshoz egy olyannal szemben, ami azonnal leadja?”



A fejlesztési vezető azt akarta mondani, hogy:

Hogyan adnád el azt az autót, ami évente sok százezer embert megöl a mérgező gázok miatt, egy olyannal szemben, ami nem?

Csak jött a pénzügyi és marketing vezető és megtiltotta neki, mert az elavult belsőégésű több profitot hoz.

:)


Előzmények megtekintése

Jelen pillanatban a magas akkumulátor árak ellenére is olcsóbb előállítani egy ugyanolyan teljesítményű és felszereltségű autót elektromos verzióban mint belsőégésűben . A belsőégésű motor eléggé komplikált szemben egy elektromos motorral ... A "problémát " abban látom hogy az elektromos autónak nem kell szinte semmi szerviz és olaj sem kell bele ..ezért jönnek itt a hablaty dumákkal hogy így meg úgy drágább ...valójában olcsóbb csak átverik az embereket .

Komolyan le kellene szopatni az összes gyártót hogy jó fél vagy 1 évig ne venne senki új autót kíváncsi lennék hirtelen mennyit esne az új autó ára ... egy Mercedes Benz C220d előállítási költsége nagyjából 2.5-3 millió forint fullos felszereltség esetén és mégis 2X millióba kerül ... És még van pofájuk sírni hogy keveset keresnek az autóikon .

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vascsi írta: 4 napja

„Ha a történelem másképp alakul, ma nehezen győznél meg egy mérnököt, hogy a belsőégésű motorok leválthatják a villanyautókat. Hogyan adnád el azt az autót, aminek idő kell a maximum teljesítményleadáshoz egy olyannal szemben, ami azonnal leadja?”

A fejlesztési vezető azt akarta mondani, hogy:
Hogyan adnád el azt az autót, ami évente sok százezer embert megöl a mérgező gázok miatt, egy olyannal szemben, ami nem?
Csak jött a pénzügyi és marketing vezető és megtiltotta neki, mert az elavult belsőégésű több profitot hoz.
:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 5 napja

https://autopro.hu/beszallitok/A-Volkswagen-megvalna-a-Renk-sebessegvalto-gyartol/22772/

Az MAN ócska sebváltóit kidobják és helyette a svéd scaniáét kapja megkapta erről már tudni lehet egy ideje.
Több Man szervizben láttam kupacokban álló széthullott német technikájú váltókat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 5 napja

a vw szerint, más szerint meg másra.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

54 perce – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN POLO III Variant 1.4 60

VOLKSWAGEN POLO III Va...

Ár: 119.000 Ft

Évjárat: 1998

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN 1300

VOLKSWAGEN 1300

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 1971 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF VII 1.4 TSi BMT Comfortline Magyarországi

VOLKSWAGEN GOLF VII 1....

Ár: 3.299.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!