0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Szívómotoros szedánok - 5 millió forintig

Árharcban a Hyundai Elantra, a Renault Megane GrandCoupé és a Toyota Corolla

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új versenyző, a Renault Megane GrandCoupé indul a kifejezetten szedánt keresőkért. Szívómotorral mértük a Hyundai Elantrához és az 50 éves Toyota Corollához.

%KA%Hyundai Elantra, Renault Megane GrandCoupé, Toyota Corolla − 5 millió forintba csak alapmotorral férnek bele, de egészen jó ellátmánnyal%KA%

Hyundai Elantra, Renault Megane GrandCoupé, Toyota Corolla − 5 millió forintba csak alapmotorral férnek bele, de egészen jó ellátmánnyal

Átlagos János autót keres. Olyat, ami klasszikus. Van eleje, hátulja, szedán, mert a klasszikus autó olyan, akárcsak a Lada 2107 volt. Márpedig az nagyon menő volt. Átlagos János 5 millió forintot szánna autóra, vagy éppen ennyiből választhat magának cégeset. Meglátta, hogy a Renault-nál ott a vadonatúj Megane GrandCoupé, ráadásul 4 599 000 forinttól, ugyanakkor a tavaly 50. születésnapját ünneplő Toyota Corollába 4 280 000 forintért is beleülhet és ott a Hyundai Elantra is, ami 600-800 ezer forint kedvezménnyel 4 699 000 forintért kapható. Vajon melyiket vegye? Megnéztük, hogy melyikből milyet kap kereken 5 millió forintig.

Hyundai Elantra, Renault Megane GrandCoupé, Toyota Corolla − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm] Csomagtér [l]
Hyundai Elantra 4570 1800 1450 2700 458
Renault Megane GrandCoupé 4632 1814 1443 2711 503
Toyota Corolla 4620 1775 1465 2700 452

%KA%Megjelenésével és felszereltségével is az Elantra a legkomolyabb%KA%

Megjelenésével és felszereltségével is az Elantra a legkomolyabb

Kezdjük ABC-sorrend szerint a Hyundai-jal. Az alap Life verzióhoz képest 200 ezer forint felár a Business, utóbbihoz képest mindössze további 100 ezer a Business Limited. Itt már 800 ezer forint Jánosunk árelőnye. Hat (első, oldalsó és első-hátsó függöny) légzsák minden Elantrában van, ahogyan persze kötelező ESP és guminyomás-szenzor is. Központi zárja távirányítós és menet közben automatikusan reteszelő, ablakai elektromosak, hifije CD-s és USB-csatlakozós, légkondicionálója manuális. A Business igazából LED menetfényével, ködfényszórójával, bőrbe húzott kormánykerekével és váltógombjával, első (csúsztatható) könyöktámaszával és Bluetooth kihangosítójával tud többet az alapnál. Ezt a Business Limited krómozott hűtőmaszkkal, valóban hasznos tolatóradarral, első ülésfűtéssel, kétzónás automata légkondicionálóval, esőszenzorral és fűtőszálas szélvédővel, valamint tempomattal fejeli még meg. Elantrából tehát tényleg minden józan igényt kielégítő verziót kapunk, a mostani összevetésben legizmosabbnak számító 1.6 GDI motorral, meg persze egyedüliként 5 év kilométer-korlátozás nélküli garanciával.

%KA%Utasterével talán az Elantra a legkevésbé trendi, ülésfűtést azonban csak itt kapunk%KA%

Utasterével talán az Elantra a legkevésbé trendi, ülésfűtést azonban csak itt kapunk

Hyundai Elantra, Renault Megane GrandCoupé, Toyota Corolla − műszaki adatok
Hyundai Elantra 1.6 MPI Renault Megane GrandCoupé 1.6 SCe Toyota Corolla 1.33 Dual VVT-i
Emissziós norma Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 1591 1598 1329
Hengerek/szelepek száma 4/16
Váltófajta/-fokozat kézi/6 kézi/5 kézi/6
Teljesítmény [LE (1/min)] 128 (6300) 114 (5500) 99 (6000)
Nyomaték [Nm (1/min)] 155 (4850) 156 (4000) 128 (3800)
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 10,1 11,8 12,6
Végsebesség [km/h] 200 190 180
Fogyasztás − vegyes [l/100 km] 6,6 6,3 5,6
CO2-kibocsátás [g/km] 153 142 129
Saját tömeg [kg] 1220 1322 1150
Megengedett össztömeg [kg] 1770 1790 1735

%KA%Csinos, a hármas leghosszabbja és legnagyobb csomagterű modellje a Megane GrandCoupé, váltója vetélytársaival szemben csak 5 fokozatú%KA%

Csinos, a hármas leghosszabbja és legnagyobb csomagterű modellje a Megane GrandCoupé, váltója vetélytársaival szemben csak 5 fokozatú

Ha valamiben, akkor hajtáslánc tekintetében van lemaradásban a Megane GrandCoupe alapverziója, ugyanis az 1.6 SCe benzinmotor váltója csak 5 fokozatú kézi. Fogyasztásával és menetdinamikájával ugyanúgy félúton van az Elantra és a Corolla között, ahogyan teljesítményével és ellátmányával is. Az 5 milliós árba a középsőnek számító Zen felszereltséggel fér bele a GrandCoupé. Igaz, a bázis Life esetén sincs szégyenkezni való, a 6 légzsák, ESP, guminyomás-szenzor alaplistán túl már ott is van tempomat, távirányítós központi zár, LED nappali menetfény, elektromosan állítható és fűthető külső tükör, fedélzeti számítógép és manuális klíma, ráadásul mind a négy elektromos ablak egy érintésre végigfutó, a hifi is 4 hangszórós, távirányítós és Bluetooth kihangosítós.

%KA%Ilyen szép nagy kijelzőt és elektromos rögzítőféket még nem ad az 5 milliós GrandCoupé, kétzónás automata klímát viszont igen, legalábbis a bevezetési akcióban%KA%

Ilyen szép nagy kijelzőt és elektromos rögzítőféket még nem ad az 5 milliós GrandCoupé, kétzónás automata klímát viszont igen, legalábbis a bevezetési akcióban

A Zen már alufelninek tűnő FlexWheel dísztárcsát, eggyel igényesebb kárpitozást, ködfényszórót, magasságában is állítható utas- és deréktámaszos sofőrülést, bőrkormányt, az első ülések közé tologatható könyöklőt, hátsó 12 V-os csatlakozót, több opciót és a bevezetési akció részeként kétzónás automata klímát is kínál. Ám hiába gazdag az ellátmány, nem kapunk több extrát, mint a Hyundai esetén, ellenben itt az 5 év garancia 100 000 kilométer, némi felárral 200 ezer kilométeres korláttal él, továbbá nincs ülésfűtés. Lehet viszont venni fix karbantartási csomagot az első 100 ezer kilométerre.

%KA%A hármas legtakarékosabbja a Corolla, de egységnyi pénzért, 5 millió forintért a legkevesebb extrát adja%KA%

A hármas legtakarékosabbja a Corolla, de egységnyi pénzért, 5 millió forintért a legkevesebb extrát adja

A három szedán közül legkevesebb pénzért, 4 280 000 forintért Corollát lehet kapni. Igen ám, de a több mint 50 éves múltra és több mint 44 millió példányos eladásra visszatekintő modell bázisverziója légkondicionálót nem ad, elektromos ablakot is csak előre. Elektromosak a tükrei, van fedélzeti számítógép, távirányítós központi zár, valamint Bluetooth kapcsolatos, USB-s, 4 hangszórós, kormányról vezérelhető hifi is. Ha légkondira is vágyunk, akkor a 4 920 000 forintos Live felszereltséget kell megvenni. Másra nincs is lehetőség 5 millió forintból. A Corolla esetén az alapmotor 1,33 literes Dual VVT-i, 99 lóerővel és 6 fokozatú kézi váltóval. A Live esetén tehát már megvan a manuális légkondicionáló, a külső tükrök nem csak elektromosak, fűthetők is, ám ennél több extra nincs. Ez pedig nem csak a Live-hoz mért felárhoz, a konkurens modellekhez képest is karcsúnak számít. Igaz, a Corollát most a kompakt szedánok két legjobb ár/érték arányt mutató versenyzőjével mérkőztettük.

%KA%A Live felszereltségű Corollához felárért sem érhető el a képen látható Touch kijelző, kormánykereke sem bőrhuzatos%KA%

A Live felszereltségű Corollához felárért sem érhető el a képen látható Touch kijelző, kormánykereke sem bőrhuzatos

Listaáron sem a Ford Focus, sem a Mazda3 négyajtósa nem jön ki 5 millió forintból, ahogyan a Volkswagen Jetta sem. Ha viszont azt nézzük, hogy a hármasból egyedül a kényelmi extrákban elmaradó Corolla ad vezetőoldali térdlégzsákot, az a legkönnyebb, továbbá bár motorja a legkisebb és legszerényebb teljesítményű, a legtakarékosabb is, a Corolla mellett is szólnak érvek. A Megane GrandCoupé a csomagtérversenyt, az Elantra pedig leggazdagabb felszereltségével az ár/érték arányt nyeri.

Hyundai Elantra, Renault Megane GrandCoupé, Toyota Corolla − az 5 millió forintért elérhető leggazdagabb felszereltséggel
Hyundai Elantra 1.6 MPi Business Limited Renault Megane GrandCoupé 1.6 SCe Zen Toyota Corolla 1.33 Dual VVT-i Live
Akciós alapár: 4 999 000 Ft 4 999 000 Ft 4 920 000 Ft
Front-, oldal- és függönylégzsák x x x
Vezetőoldali térdlégzsák - - x
ESP x x x
Guminyomásszenzor x x x
Visszagurulásgátló x x x
Eső- és fényérzékelő x x -
Gumiméret 195/65 R15 205/55 R16 195/65 R15
Pótkerék szükség 25 000 Ft -
LED menetfény x x x
Ködfényszóró x x -
Elektromosan állítható, fűthető külső tükrök x x x
Elektromos ablak elöl x x x
Elektromos ablak hátul x x -
Távirányítós központi zár x x x
Tolatóradar x - -
Bőr kormány és váltógomb x x -
Állítható magasságú vezetőülés x x x
Állítható magasságú utasülés - x -
Ülésfűtés elöl x - -
Audiorendszer USB-vel és CD-rádióval x x x
Bluetooth kihangosító x x x
Kétzónás automata légkondicionáló x akcióban -
Manuális légkondicionáló - - x
Tempomat x x -

Ez is érdekes lehet:
 

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Csúnyán ráfizethetünk az utángyártott alkatrészekkel javításra

Vegyél gyári alkatrészeket, javíttasd márkaszervizben az autódat, különben meghalsz! Erős az...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Már magyar földön az ötajtós Lada 4x4 modellek

Itt a Lada, amire már a nyolcvanas évek óta várunk, az időközben 4x4 névre keresztelt 4x4 ötajtós...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (35 db)

Ossian P.E. írta: 8 hónapja
Tizenkettő írta: 9 hónapja

Nekünk is 4 ajtós autóink vannak, egy 5 ajtós kivételével a családban. Átlagban kb évente egyszer kell és jön jól az 5 ajtós variálhatósága. Nagy átlagban mi teljesen jól elvagyunk a 4 ajtósokkal.


Előzmények megtekintése

Ez helyes, aki nem cígöl örökké nagy holmikat/ bútorokat,- bár egy átlagember kinek a hivatása nem vág 1-be eme ténykedéssel,- nem értem, hogy mi ez a nagy kalaptartóval minden nyílik őrület. Jobb a négyajtós szedán, mert biztonságosabb is fékezéskor, -ahogy kolléga lentebb ismertette, s aki tényleg jó dolgában nem még a gyerekét is már a csomagtartóba akarja tuszkolni annak meg kell, hogy feleljen egy józan polgári léptékű szedán autó.
Csak ma amikor az emberek zömének azonnal kell minden, semmivel sem akar időt tölteni, jól jön az 5 ajtós, mert abba a kicsit "nagyobb" holmikat is sietve, nem számít, ha törik alapon bele lehet messziről is ömlesztve vágni a csomagtartóba... NEM BÁNTÁSBÓL SENKINEK SEM, DE ITT TART MA GÖRCSÖS, AKARNOK, SIETŐS NYUGATI TÁRSADALMUNK!! Tisztelet persze a kivételeknek...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ossian P.E. írta: 8 hónapja

A frissített Hyundai Elantra határozottan megnyerőbb kívül, mint úgy belül, mint a közvetlen elődje volt. Az folyékony massza volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
alfamore írta: 8 hónapja

Azért egy ekkora autóba ha már szívómotorról beszélünk szerintem vétek a corollába alapmotornak egy 1.3 -ast kínálni, ez már egy kategóriával lejjebb is kevés lenne. Kevesebbet fogyaszt, valóban de mennyivel? Ráadásul ezek már valóban családi autók, amivel kiruccan a család időnként városon kívűlre is és ott egy 1.3-as motor egy megpakolt csomagtartóval már kínlódik.

A válaszoláshoz belépés szükséges
misi107 írta: 8 hónapja

Hát,azt hiszem megtartom az ST200 szívóbenzin mondeot.Igaz,két sörért a cigók is megvennék,de egyelőre ezek között semmi olyat nem találtam,amiért megérné autót váltani...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Sarge84 írta: 8 hónapja

Komolyan ezen beszartam:"A három szedán közül legkevesebb pénzért, 4 280 000 forintért Corollát lehet kapni. Igen ám, de a több mint 50 éves múltra és több mint 44 millió példányos eladásra visszatekintő modell bázisverziója légkondicionálót nem ad, elektromos ablakot is csak előre. Elektromosak a tükrei, van fedélzeti számítógép, távirányítós központi zár, valamint Bluetooth kapcsolatos, USB-s, 4 hangszórós, kormányról vezérelhető hifi is. Ha légkondira is vágyunk, akkor a 4 920 000 forintos Live felszereltséget kell megvenni."...Tele van aggatva minden fos extrával az autó de egy manuális klíma az nem alap felszereltség? :-O ?! 6 sebességes váltó egy 1,3 motorhoz..Mondhatom szép.Biztosan lehet már 60-nál kapcsolni csak éppen amire való lenne(autópályán való haladásra)arra nem lehet használni mert 6.-ban egy kamiont nem lesz ereje megelőzni a kocsinak.Mikor jutunk már el arra a szintre,hogy az autógyártók egy igen széles palettán kínálják a motor és felszereltség választékot és mindenkinek olyan autót raknak össze amilyet szeretne?Ha nekem nem kell az említett Corollába csak egy 1.8-2.0 motor és a sok fis-fos extrát nem kérem, akkor egy olyan autót csináljanak!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Petya25 írta: 9 hónapja
ppgergő írta: 9 hónapja

Jólvanjólvan, perszepersze, pont ezt :)



Péntek-szombat szaladj is Opelt venni, nagy kedvezmények lesznek!


Előzmények megtekintése

Megfordult a fejemben, de most nem tervezem leváltani a kombimat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 9 hónapja
PDA_FAN írta: 9 hónapja

Döglött macskát én sem szállítok, de pl. muter ötajtósában a mirelit kaja már vörösizzásig hevül nyáron, úgyhogy neki egy hétvégi bevásárlást úgy kell terveznie, hogy még időben hazaérjen. Plusz azt is utálom az ötajtósokban, hogy a csomagtartót felnyitni sem lehet csak úgy lazán, mert pl. egy szabványos garázsban felnyitva óvatlanul le lehet verni az ajtóról a festéket. A négyajtósokon meg a csomagtartó alig magasabbra nyílik, mint az autó magassága.

Szóval nem mindenkinek az ötajtós jelenti a praktikumot.


Előzmények megtekintése

hát nem tom mit csinál muterod, talán még elugrik egy túrára bevásárlás után? :D nekünk még sosem engedett fel a fagyasztott cucc....pedig csak valóban a kalaptartó van ott. De ha nem rakjuk le útközben a csomagot és megyünk még valahova hosszab időre bevásárlás után akkor olyan ördögi módszerekhez folyamodunk, mint hűtőtáska párszáz huf, helyet nem foglal mert sima táska, szal..... De van családban szedán is, fater inkább szedán párti, de nem mondanám, hogy 40 fokban a nyár közepén telelni lehetne egyébként a csomitartóban, így ők is visznek hűtőtáskát, ha úgy van.

A felnyitás jogos lehet, bár még szerencsére nem jártam olyan helyen, ahol lekoccolta volna a plafont, az már valami ürgeluk lehet. Az oktávia (tehát ez a liftback style) még rosszabb ebből a szempontból, mélynövésüek sámlival tudnák csak becsukna (ha nem lenne kapaszkodó :) )

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 9 hónapja
Petya25 írta: 9 hónapja

Olvasol is vagy csak írsz?

Pont ezt írtam le én is.


Előzmények megtekintése

Jólvanjólvan, perszepersze, pont ezt :)

Péntek-szombat szaladj is Opelt venni, nagy kedvezmények lesznek!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Petya25 írta: 9 hónapja
ppgergő írta: 9 hónapja

És szerinted miért nincs a K-ból 4 ajtós? Mert éve óta olyan kevesen vásárolnak szedánt nem csak itt, egész Európában, hogy valóban nem éri fejleszteni rá. Olcsóért betolják a feneked alá a J-t, te meg örülsz, hogy 3.8millióért van benne bluetooth mp3 rádió, meg 4 elektromos ablak.


Előzmények megtekintése

Olvasol is vagy csak írsz?
Pont ezt írtam le én is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 9 hónapja
Petya25 írta: 9 hónapja

Ebből a szedános összehasonlításból merő félrevezetés volt kihagyni az Astrat, a Toyota klímával 4,9 felett jár, így végképp érthetetlen a dolog. Aki egy kicsit is ismeri a piacot az tudja, hogy általánosságban ennek a kategóriának elég szűk a piaca, ezért is hagyta gyártásban az Opel a még mindig jó ajánlat 4 ajtós J-t, és nem tolt felesleges pénzt a 4 ajtós K-ba mivel olyan nincs is.


Előzmények megtekintése

És szerinted miért nincs a K-ból 4 ajtós? Mert éve óta olyan kevesen vásárolnak szedánt nem csak itt, egész Európában, hogy valóban nem éri fejleszteni rá. Olcsóért betolják a feneked alá a J-t, te meg örülsz, hogy 3.8millióért van benne bluetooth mp3 rádió, meg 4 elektromos ablak.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

Tegnap – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

2 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Használtautó.hu

NISSAN PATROL 3000. BENZIN -Gáz KLÍMA

NISSAN PATROL 3000. BE...

Ár: 415.000 Ft

Évjárat: 1994 / 6

Kivitel: Terepjáró

BMW X3 xDrive20d M Sport (Automata) BMW SZOLGÁLATI AUTÓ 5.700 KM

BMW X3 xDrive20d M Spo...

Ár: 14.990.000 Ft

Évjárat: 2017 / 2

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 ALLROAD 2.0 TDI DPF quattro

AUDI A4 ALLROAD 2.0 TD...

Ár: 5.150.000 Ft

Évjárat: 2010 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!