0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Izomautóhoz hasonlítják a bajorok villanyautóját 

Dodge Chargert aláz az új BMW i3s

·

Mókás gyorsulást rendezett frissített és erősebb villanyautójának a BMW, ahol egy Dodge Charger ellen eresztik az apró i3s-t.

%KA%Alapból is sleeper volt a BMW i3, az új i3s-től viszont még komolyabb menetdinamikát várhatunk. Ezt bizonygatják a bajorok is%KA%

Alapból is sleeper volt a BMW i3, az új i3s-től viszont még komolyabb menetdinamikát várhatunk. Ezt bizonygatják a bajorok is

No, nem komoly gyorsulásra kell gondolni, csupán egy apró jelenetre a BMW legújabb reklámjában, amiben az új i3s-t vezető hölgy a lámpánál hagyja a kerekek kipörgésével küzdő chargeres sofőrt. Ezzel persze épp most frissülő villanyautójuk elképesztő menetdinamikáját próbálják kiemelni, ami egy sportváltozattal is bővült, de lépésük nem biztos, hogy a megfelelő gondolatokat szüli a klasszikus benzinvérűek körében, akiknek többek között címzik a reklámot.

Egyébként tényleg elismerendő a legtisztább bajor tudása: köszönhetően a tisztán elektromos hajtás azonnali nyomatékleadásának, 3,7 másodperc alatt megugorja a 0-60-as sprintet. Tehát az első métereken kevés sportautó képes megfogni, nemhogy egy izomautó, aminek a hátsó kerékre küldött töménytelen erővel is meg kell küzdenie. Az megint más kérdés, hogy egy Dodge Charger kevés eséllyel fog kiállni egy BMW i3 ellen, legyen az az alapmodell vagy épp az új 184 lóerős s csúcsváltozat.

Ez is érdekes lehet:
 

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Minden, amit a fékekről, fékrendszerekről tudni érdemes

A biztonságos közlekedés alapvető eleme a fékrendszer, a legtöbb esetben mégsem kap kellő figyelmet...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (12 db)

meleagris írta: 3 napja
Bezzenev írta: 5 napja

imádom, amikor javított cikk után jön valaki okoskodni.....eszedbe sem jutott, hogy ott nem 0-60 volt, hanem 0-100.....ne idegelj fel baz :D:D:D:D:D


Előzmények megtekintése

Nem vagyok sem a haverod, sem a kutyád, hogy "baz"-egelj itt nekem, biztosan megvan az a kör, ahol ezt szoktad csinálni, de az nem én vagyok.
Azt írtad a hozzászólásodban, hogy hol van a hivatalos 3,7 sec gyorsulás? Amire utalsz a cikkben, abban 6,8 másodperc a 0-100-ra a modellfrissítés után, legalábbis erre hivatkozol. Arra gondoltam, hogy azt hitted 0-100-ra gyorsul 3,7 alatt.
Én pedig erre a cikkre értettem, hogy itt 0-60-ra nézve beszélünk 3,7 másodpercről. Ezért azt gondoltam, hogy arra utalsz, hogy hogy gyorsulhat 0-100-ra 3,7 alatt? Melyik javított cikkről beszélsz egyébként?
Nem okoskodom, ha valamit leírok, lehet rá normálisan reagálni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 3 napja
Bezzenev írta: 5 napja

imádom, amikor javított cikk után jön valaki okoskodni.....eszedbe sem jutott, hogy ott nem 0-60 volt, hanem 0-100.....ne idegelj fel baz :D:D:D:D:D


Előzmények megtekintése

Nem vagyok sem a haverod, sem a kutyád, hogy "baz"-egelj itt nekem, biztosan megvan az a kör, ahol ezt szoktad csinálni, de az nem én vagyok.
Azt írtad a hozzászólásodban, hogy hol van a hivatalos 3,7 sec gyorsulás? Amire utalsz a cikkben, abban 6,8 másodperc a 0-100-ra a modellfrissítés után, legalábbis erre hivatkozol. Arra gondoltam, hogy azt hitted 0-100-ra gyorsul 3,7 alatt.
Én pedig erre a cikkre értettem, hogy itt 0-60-ra nézve beszélünk 3,7 másodpercről. Ezért azt gondoltam, hogy arra utalsz, hogy hogy gyorsulhat 0-100-ra 3,7 alatt? Melyik javított cikkről beszélsz egyébként?
Nem okoskodom, ha valamit leírok, lehet rá normálisan reagálni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 5 napja
meleagris írta: múlt héten

Valamit beneztetek, sehol nem emliti a cikk sem, de a video sem, hogy 0-100-ra gyorsulna 3,7 alatt.

0-60 km/h-ra gyorsulhat 3,7 alatt. Azt pedig realisnak erzem, mert meg a regebbi modell tesztjeben is olvastam valahol, hogy a 60-as sprintet nagyon gyorsan nyomja, aztan persze 100-ig mar "elverzik"...

De, hogy a cikkirot is be lehet kavarni a sajat cikkevel??!! Meg ö bizonygatja, hogy biztos nincsen meg a 0-100 3,7 alatt, miközben le is irja, hogy 60-ra gyorsul annyival...

Szoval 3,7 sec a 0-60 km/h. Az eleg jo.

De a 7 sec körüli 0-100 sem rossz, az is böven több, mint amit egy atlag soför ki fog hasznalni.


Előzmények megtekintése

imádom, amikor javított cikk után jön valaki okoskodni.....eszedbe sem jutott, hogy ott nem 0-60 volt, hanem 0-100.....ne idegelj fel baz :D:D:D:D:D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Sztraki írta: 7 napja
Kaller írta: múlt héten

Nem kötözködni akarok de a videóban nem Charger hanem Challenger van https://hu.wikipedia.org/wiki/Dodge_Challenger és hát azért egy ilyen öreg szarral mérni a vadi új fejlesztésű BMW-t kb olyan mint anno a Q7 essel frontálisan ütköző Fiat 500 as videója ... mindenki tudta előre mi lesz a végeredménye és az esélytelenek nyugalmával indult mindkét autómárka a Német kampány videjóval szemben .



Aki pedig úgy gondolja hogy az Amcsi kocsit választaná íme a töréstesztje a legújabb modellnek amit még az amerikaiak is lehúztak annyira szarul törik https://www.youtube.com/watch?v=AhmLSHCt5YI



És íme a BMW i3 https://www.youtube.com/watch?v=hjA9KbcAnzk előre lelövöm a poént a BMW jobban megvéd mint a 2szer akkora izomautó :D .


Ha nem akarsz kötözködni, akkor inkább ne is írj ilyen sületlenséget. Ez nem Challenger, hanem bizony Charger. Ettől függetlenül inkább egy 40 éves klasszikus vassal járok, mint egy null kilométeres ufóval. És persze szívesebben hallgatom a V8 duruzsolását, mint egy fúrógépet. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: múlt héten
Bezzenev írta: múlt héten

Akkor viszont a 6.8 lesz a hivatalos :) persze városban ez is bőven elég, csak azért a 3.7sec már más kategória.


Előzmények megtekintése

Valamit beneztetek, sehol nem emliti a cikk sem, de a video sem, hogy 0-100-ra gyorsulna 3,7 alatt.
0-60 km/h-ra gyorsulhat 3,7 alatt. Azt pedig realisnak erzem, mert meg a regebbi modell tesztjeben is olvastam valahol, hogy a 60-as sprintet nagyon gyorsan nyomja, aztan persze 100-ig mar "elverzik"...
De, hogy a cikkirot is be lehet kavarni a sajat cikkevel??!! Meg ö bizonygatja, hogy biztos nincsen meg a 0-100 3,7 alatt, miközben le is irja, hogy 60-ra gyorsul annyival...
Szoval 3,7 sec a 0-60 km/h. Az eleg jo.
De a 7 sec körüli 0-100 sem rossz, az is böven több, mint amit egy atlag soför ki fog hasznalni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: múlt héten

Nem kötözködni akarok de a videóban nem Charger hanem Challenger van https://hu.wikipedia.org/wiki/Dodge_Challenger és hát azért egy ilyen öreg szarral mérni a vadi új fejlesztésű BMW-t kb olyan mint anno a Q7 essel frontálisan ütköző Fiat 500 as videója ... mindenki tudta előre mi lesz a végeredménye és az esélytelenek nyugalmával indult mindkét autómárka a Német kampány videjóval szemben .

Aki pedig úgy gondolja hogy az Amcsi kocsit választaná íme a töréstesztje a legújabb modellnek amit még az amerikaiak is lehúztak annyira szarul törik https://www.youtube.com/watch?v=AhmLSHCt5YI

És íme a BMW i3 https://www.youtube.com/watch?v=hjA9KbcAnzk előre lelövöm a poént a BMW jobban megvéd mint a 2szer akkora izomautó :D .

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: múlt héten
Autónavigátor.hu írta: múlt héten

Sorry, biztosan nincs meg a 0-100 annyi alatt.


Előzmények megtekintése

Akkor viszont a 6.8 lesz a hivatalos :) persze városban ez is bőven elég, csak azért a 3.7sec már más kategória.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bence88 írta: múlt héten
Tizenkettő írta: múlt héten

Tőlem ez az i3 időutazásra is alkalmas lehetne, akkor is a Charger kellene.


Előzmények megtekintése

Nekem is a Dodge Kellene :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bence88 írta: múlt héten
Tizenkettő írta: múlt héten

Tőlem ez az i3 időutazásra is alkalmas lehetne, akkor is a Charger kellene.


Előzmények megtekintése

Nekem is a Dodge Kellene :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: múlt héten

Tőlem ez az i3 időutazásra is alkalmas lehetne, akkor is a Charger kellene.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

2 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

11 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

Tegnap – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW I3 REX (Automata) SZALON ÁLLAPOT!FULL EXTRA!ÚJ Á

BMW I3 REX (Automata)...

Ár: 10.490.000 Ft

Évjárat: 2015 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/elektromos

BMW I3 REX (Automata) ÁFÁS/Navi/Harman Hifi/Bőr

BMW I3 REX (Automata)...

Ár: 11.200.000 Ft

Évjárat: 2016 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/elektromos

BMW I3 (Automata) PROF NAVI.ÁFÁ-s

BMW I3 (Automata) PROF...

Ár: 8.000.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!