0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Fedél nélküli DS 7-ben feszített az új francia elnök

Egy nyitott tetejű DS 7 lett a Macron-mobil

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elég komolyan behatárolta, hogy hova pozicionálja SUV-ját a DS. Elhúzható tetős elnöki vonulós autó lett a DS 7-ből, Macron fel is avatta.

%KA%Egy DS 7 Crossback lett Emmanuel Macron elnöki SUV-ja, állítólag maga választotta első elnöki útjához. Beiktatásán debütált, később kiállítják a DS Worldben, Párizsban%KA%

Egy DS 7 Crossback lett Emmanuel Macron elnöki SUV-ja, állítólag maga választotta első elnöki útjához. Beiktatásán debütált, később kiállítják a DS Worldben, Párizsban

Az amerikai elnökök rendszerint páncélozott Cadillac limuzinokkal járnak, Putyin egy hosszított tengelytávú Pullman féle Mercedes-Benz S-osztállyal látogatott Magyarországra, míg más országokban a német és brit prémiummárkákat részesítik előnyben. Egy dolog közös bennük, mind tök menő. Mi a helyzet a franciákkal, kérdezhetjük, ahol épp most történt meg az elnökválasztást. Nos, a franciák büszkék, autóiparukra is, ezért otthoni modelljeik közül szemezgettek Emmanuel Macron beiktatási ceremóniájához. Azért mégsem vonulhat végig a Champs-Elysées hömpölygő tömege előtt egy faceliftes Peugeot 301-gyel.

%KA%Macron fülig érő szájjal mosolygott, pedig kapta az esőt rendesen, ezzel is megmutatva kitartását%KA%

Macron fülig érő szájjal mosolygott, pedig kapta az esőt rendesen, ezzel is megmutatva kitartását

Szóba jöhetett a Renault, a Peugeot és a Citroën, ám ezekkel megjelenni elég snassz. Ott van még a Bugatti, de az igen beteg dobás lett volna, ráadásul nem tisztavérű francia legény. Maradt hát a Citroën prémiumvonala, az új francia elnöki autónak pedig úgy látszik, a nemrég bemutatott DS 7 Crossback SUV-t választották. A DS különleges átalakításokat végzett a kormányzati autón: indigókék fényezést, fekete bőrbelsőt, Francia Köztársaság feliratot és zászlótartót, valamint arany betéteket kapott a felniken. A legfurcsább részlete mégis az elhúzható vászontető, amitől így (a pápamobilból kiindulva) igazi Macron-mobillá változott a DS legfrissebb és legnagyobb városi terepjárója. Büszkén és kissé viccesen feszített az újdonsült elnök a DS 7 tetején, miközben ömlött az eső. A DS 7 Crossback piaci bevezetése 2018 januárjában lesz.

Ez is érdekes lehet:
 

Toyota Proace Verso 2.0 D-4D 150 Active Visible teszt

Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Mercedes-AMG GT C Roadster teszt

50 éve alkot sportmodelleket az AMG a Mercedes szárnyai alatt, ráadásul a GT már a második szinte...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (78 db)

zold írta: 4 hónapja
Der Milan írta: 4 hónapja

"Ez földrajzilag átlagolva de fizetésenként bontva eléggé informatív. Kevés bennszülött német család keres nettó 3500 EUR alatt."

Ezzel tökéletesen egyet tudok érteni, és ez természetesen bruttó összeg. A lényeg, hogy a Kánaán baromi messze van ettől a szinttől, de azt is mondhatom, hogy még a 90-es évek szintjétől is nagyon messze vannak, amikor még Márkájuk volt.



"De a bennszülöttek a korábbi hitelek nyomán 10-20 év alatt rendszerint már törlesztették és a saját házban élnek (aminek viszont szintén durva költségei lehetnek)."

Ezzel is maximálisan egyet értek, tetőléc és cserép cseréért (+állványozás) láttam már 53.000 Eurós számlát kiállítva, ez 16 milla környéke, aki azt képzeli, hogy ezt egy átlag német röhögve kifizeti az nagyon el van tájolva. De már nem is divat saját lakást/házat venni mert annyira drága, inkább albérletekben él az átlag. Én akkoriban kerestem nettó 1100-at, mélyen voltak a lakásárak egy kétszobás lakás 70.000EUR volt, környéket nem tudom, lehet panel volt... nézegettem döbbenten a hirdetményt az Aldiban (Frankfurt) , hogy kezdőként 900 EUR bruttót ajánlanak... két év alatt a bruttó 1200-at el lehet érni. Ebből lakhatóságot soha senki nem hoz össze... :)


Előzmények megtekintése

A költsgéeknél pedig a lakbér arányosan emeli a béreket, különben nem mennek oda dolgozni. Luxembourgban egy családi ház 2000 EUR körül indul (!). Ez alatt erős kompromisszumokat kell kötni.

De például ott a drága bölcsöde, vagy hasonlóan meglepő tételek. Viszont az egy éve munkaviszonyban állók jogosultak a fizetésók 85%-ára munkanélküli segélyként

Amit írtál kiadásokra arra is igaz, hogy nyugaton teljesen más az emberek viszonya a bankhitelhez. Autót vagy ilyen felújítást rendszerint hitelből intéznek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hónapja
Der Milan írta: 4 hónapja

"Ez földrajzilag átlagolva de fizetésenként bontva eléggé informatív. Kevés bennszülött német család keres nettó 3500 EUR alatt."

Ezzel tökéletesen egyet tudok érteni, és ez természetesen bruttó összeg. A lényeg, hogy a Kánaán baromi messze van ettől a szinttől, de azt is mondhatom, hogy még a 90-es évek szintjétől is nagyon messze vannak, amikor még Márkájuk volt.



"De a bennszülöttek a korábbi hitelek nyomán 10-20 év alatt rendszerint már törlesztették és a saját házban élnek (aminek viszont szintén durva költségei lehetnek)."

Ezzel is maximálisan egyet értek, tetőléc és cserép cseréért (+állványozás) láttam már 53.000 Eurós számlát kiállítva, ez 16 milla környéke, aki azt képzeli, hogy ezt egy átlag német röhögve kifizeti az nagyon el van tájolva. De már nem is divat saját lakást/házat venni mert annyira drága, inkább albérletekben él az átlag. Én akkoriban kerestem nettó 1100-at, mélyen voltak a lakásárak egy kétszobás lakás 70.000EUR volt, környéket nem tudom, lehet panel volt... nézegettem döbbenten a hirdetményt az Aldiban (Frankfurt) , hogy kezdőként 900 EUR bruttót ajánlanak... két év alatt a bruttó 1200-at el lehet érni. Ebből lakhatóságot soha senki nem hoz össze... :)


Előzmények megtekintése

Úgy számoltam, hogyha egy házaspár két tagja csak átlagbért keres, akkor 3500-4000 EUR nettó családi jövedelem simán megvan. Ezt lehet variálni, pl jól kereső férj / háztartásbeli feleség, de a 4000 nettó két főre általában meglesz.

A német bérek messze nem a legmagasabbak, Luxemburgba minden reggel 100.000 ember indul meg a határ túloldaláról, ez a németekre éppúgy igaz, mint a belgákra vagy az elzászi franciákra. A 2000 eurós minimálbér csodákra képes.

Összességében a hétköznapi termékek árai olcsóbbak, Németországban mint a DM időkben (ez egyébként főleg a Benelux árakhoz képest látványos), ezt teszi a közös piac (pl minőségi spanyol gyülölcsök és zöldségek olcsón). A legnagyobb különbség a németek javára nem annyira az aldi áraknál jelentkezik, hanem pl a Norma vagy a Penny bio gyümölcseiben. A hatékony német feldolgozóipar is jól jön, őszintén szólva magyar szemmel nem lenne semmi szégyenleni valójuk.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 4 hónapja
zold írta: 4 hónapja

Itt egy részletes táblázat a német fizetésekről:

http://www.focus.de/finanzen/news/arbeitsmarkt/grosse-gehaltsauswertung-jeder-dritte-verdient-weniger-als-2400-euro-so-ungleich-sind-die-einkommen-verteilt_id_6603710.html



Ez földrajzilag átlagolva de fizetésenként bontva eléggé informatív. Kevés bennszülött német család keres nettó 3500 EUR alatt. És benne vannak azok a munkakörök amelyeket német annyiért nem végezne.



A költségek között van ami magasabb, van ami alacsonyabb mint itthon, a bérlet pl biztos több, és normális helyeken 1000EUR alatt ne is várj semmit. De a bennszülöttek a korábbi hitelek nyomán 10-20 év alatt rendszerint már törlesztették és a saját házban élnek (aminek viszont szintén durva költségei lehetnek).



És más nyugati országokhoz képest is vannak eltérések, pl Belgiumban bevásárolni sokkal drágább, de több a minőségi étel.


Előzmények megtekintése

"Ez földrajzilag átlagolva de fizetésenként bontva eléggé informatív. Kevés bennszülött német család keres nettó 3500 EUR alatt."
Ezzel tökéletesen egyet tudok érteni, és ez természetesen bruttó összeg. A lényeg, hogy a Kánaán baromi messze van ettől a szinttől, de azt is mondhatom, hogy még a 90-es évek szintjétől is nagyon messze vannak, amikor még Márkájuk volt.

"De a bennszülöttek a korábbi hitelek nyomán 10-20 év alatt rendszerint már törlesztették és a saját házban élnek (aminek viszont szintén durva költségei lehetnek)."
Ezzel is maximálisan egyet értek, tetőléc és cserép cseréért (+állványozás) láttam már 53.000 Eurós számlát kiállítva, ez 16 milla környéke, aki azt képzeli, hogy ezt egy átlag német röhögve kifizeti az nagyon el van tájolva. De már nem is divat saját lakást/házat venni mert annyira drága, inkább albérletekben él az átlag. Én akkoriban kerestem nettó 1100-at, mélyen voltak a lakásárak egy kétszobás lakás 70.000EUR volt, környéket nem tudom, lehet panel volt... nézegettem döbbenten a hirdetményt az Aldiban (Frankfurt) , hogy kezdőként 900 EUR bruttót ajánlanak... két év alatt a bruttó 1200-at el lehet érni. Ebből lakhatóságot soha senki nem hoz össze... :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 hónapja
Der Milan írta: 4 hónapja

"Azért annyival nem drágább az élet nyugton, mint itthon."



Ezt tipikusan azok mondják, akik nem éltek tartósan külföldön pl. Németországban, hanem csak halloták, hogy a haver szomszédjának milyen jó ott. El se tudják képzelni Magyarországon, hogy mennyi szegény él Németországban. Sokan bekerülnek ápolóként egy-egy tehetős (ügyvéd-orvos stb) családba és azt képzelik, hogy ez az átlag.



"Az üzemanyag, élelmiszer, albi ára között nincs nagy különbség."



Nincs a francot nincs... az albik 4-500EUR-tól indulnak, és ekkor még csak egy garzonról beszélünk, ha jobb helyen van akkor ez még csak nem is warmcost, hanem erre jön még rá a rezsi, az energia árak is magasan verik az itthonit. Alapvető élelmiszerek árában is jelentős a különbség, ha kenyeret akarsz venni pékségben mondjuk valami normálisat, kilónként bőven otthagyod akár a 6 eurót is... nyilván nem az Aldis 250g-os kenyeret kellene hasonlítani a magyar kilós kenyér árához. A gázolaj, kb azonos áron van de a benzin meg most is 450Ft körül van. Tehát aki az átlag bért keresi 1000-1200EUR és ennyi marad zsebben (természetesen nem árufeltöltőről beszélek, azok kb ennyit keresnek bruttóban) az semmivel nem él jobban mint az aki itthon dolgozik. Akkor a kiadások után még ruházkodjál, tarts fent autót, amit hely hiányában szereltess, ottani órabérben. Franciaország ugyanez, Ausztria meg Svájc az más, ismerek olyat aki 3000 bruttót keres napi 16 óra munkával, vagy 4-5000 Eurót kamionosként. Hát én egyikkel se cserélnék.


Előzmények megtekintése

Első bekezdésed tök jó!!!
Éltem külföldön majdnem 10 évig. Szóval nem tudom mit hőbörögsz rögtön mintha ismernél.
A külföld meg nem csak Német országból áll.
Amúgy meg arra kívántam célozni hogy mondjuk ott egy postás vagy egy mezei akárki nem 120 bruttót keres, mint itthon, hanem többet mert jobb a szociális háló és ugye egész ejrópában csak nálunk van 27! százalékos áfa mindenen.

Szóval igen annyival nem drágább az élet nyugaton, mint itthon. Majd ha felemelik az áfát akkor talán majd lesz!

Németországban ott a sok Aldi meg Lidli, meg a bevásárló outletek ahol azért meg lehet oldani hogy jusson is maradjon is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hónapja
Der Milan írta: 4 hónapja

"Azért annyival nem drágább az élet nyugton, mint itthon."



Ezt tipikusan azok mondják, akik nem éltek tartósan külföldön pl. Németországban, hanem csak halloták, hogy a haver szomszédjának milyen jó ott. El se tudják képzelni Magyarországon, hogy mennyi szegény él Németországban. Sokan bekerülnek ápolóként egy-egy tehetős (ügyvéd-orvos stb) családba és azt képzelik, hogy ez az átlag.



"Az üzemanyag, élelmiszer, albi ára között nincs nagy különbség."



Nincs a francot nincs... az albik 4-500EUR-tól indulnak, és ekkor még csak egy garzonról beszélünk, ha jobb helyen van akkor ez még csak nem is warmcost, hanem erre jön még rá a rezsi, az energia árak is magasan verik az itthonit. Alapvető élelmiszerek árában is jelentős a különbség, ha kenyeret akarsz venni pékségben mondjuk valami normálisat, kilónként bőven otthagyod akár a 6 eurót is... nyilván nem az Aldis 250g-os kenyeret kellene hasonlítani a magyar kilós kenyér árához. A gázolaj, kb azonos áron van de a benzin meg most is 450Ft körül van. Tehát aki az átlag bért keresi 1000-1200EUR és ennyi marad zsebben (természetesen nem árufeltöltőről beszélek, azok kb ennyit keresnek bruttóban) az semmivel nem él jobban mint az aki itthon dolgozik. Akkor a kiadások után még ruházkodjál, tarts fent autót, amit hely hiányában szereltess, ottani órabérben. Franciaország ugyanez, Ausztria meg Svájc az más, ismerek olyat aki 3000 bruttót keres napi 16 óra munkával, vagy 4-5000 Eurót kamionosként. Hát én egyikkel se cserélnék.


Előzmények megtekintése

Itt egy részletes táblázat a német fizetésekről:
http://www.focus.de/finanzen/news/arbeitsmarkt/grosse-gehaltsauswertung-jeder-dritte-verdient-weniger-als-2400-euro-so-ungleich-sind-die-einkommen-verteilt_id_6603710.html

Ez földrajzilag átlagolva de fizetésenként bontva eléggé informatív. Kevés bennszülött német család keres nettó 3500 EUR alatt. És benne vannak azok a munkakörök amelyeket német annyiért nem végezne.

A költségek között van ami magasabb, van ami alacsonyabb mint itthon, a bérlet pl biztos több, és normális helyeken 1000EUR alatt ne is várj semmit. De a bennszülöttek a korábbi hitelek nyomán 10-20 év alatt rendszerint már törlesztették és a saját házban élnek (aminek viszont szintén durva költségei lehetnek).

És más nyugati országokhoz képest is vannak eltérések, pl Belgiumban bevásárolni sokkal drágább, de több a minőségi étel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 4 hónapja
Edy írta: 4 hónapja

Azért annyival nem drágább az élet nyugton, mint itthon.

Az üzemanyag, élelmiszer, albi ára között nincs nagy különbség.

A fizukban van.

Erre mondják hogy nálunk európai árak vannak és balkáni fizetések.


Előzmények megtekintése

"Azért annyival nem drágább az élet nyugton, mint itthon."

Ezt tipikusan azok mondják, akik nem éltek tartósan külföldön pl. Németországban, hanem csak halloták, hogy a haver szomszédjának milyen jó ott. El se tudják képzelni Magyarországon, hogy mennyi szegény él Németországban. Sokan bekerülnek ápolóként egy-egy tehetős (ügyvéd-orvos stb) családba és azt képzelik, hogy ez az átlag.

"Az üzemanyag, élelmiszer, albi ára között nincs nagy különbség."

Nincs a francot nincs... az albik 4-500EUR-tól indulnak, és ekkor még csak egy garzonról beszélünk, ha jobb helyen van akkor ez még csak nem is warmcost, hanem erre jön még rá a rezsi, az energia árak is magasan verik az itthonit. Alapvető élelmiszerek árában is jelentős a különbség, ha kenyeret akarsz venni pékségben mondjuk valami normálisat, kilónként bőven otthagyod akár a 6 eurót is... nyilván nem az Aldis 250g-os kenyeret kellene hasonlítani a magyar kilós kenyér árához. A gázolaj, kb azonos áron van de a benzin meg most is 450Ft körül van. Tehát aki az átlag bért keresi 1000-1200EUR és ennyi marad zsebben (természetesen nem árufeltöltőről beszélek, azok kb ennyit keresnek bruttóban) az semmivel nem él jobban mint az aki itthon dolgozik. Akkor a kiadások után még ruházkodjál, tarts fent autót, amit hely hiányában szereltess, ottani órabérben. Franciaország ugyanez, Ausztria meg Svájc az más, ismerek olyat aki 3000 bruttót keres napi 16 óra munkával, vagy 4-5000 Eurót kamionosként. Hát én egyikkel se cserélnék.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 hónapja

Azért annyival nem drágább az élet nyugton, mint itthon.
Az üzemanyag, élelmiszer, albi ára között nincs nagy különbség.
A fizukban van.
Erre mondják hogy nálunk európai árak vannak és balkáni fizetések.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 4 hónapja
zold írta: 4 hónapja

Luxemburgban nem fogsz albéretet találni 1000 euró alatt (ez egy garzon ára). Kimész családdal és beindulnak a költségek amiről itt nem is hallottál, pl menza a gyerekednek hogy rendesen táplálkozzon, vagy épp bölcsöde.



A különbség az, hogy a helybeliek vagy rendelkeznek már lakással, és pl ez nem terheli őket, vagy bevállalhatnak egy hitelt mert nem tervezik hogy el kell menniük / kitoloncolják 20 éven belül.



Személy szerint úgy vagyok vele, hogy egy ideig akár fizettem is azért hogy világot lássak és tapasztalatot szerezzek. Majd egy idő után elvárod hogy ezért a tapasztalatért meg is fizessenek, a családdal pedig elég sok többletteher is jelentkezik.


Előzmények megtekintése

Tudom mennyibe kerül egy albérlet, mert Svájban és Dél-Franciaországban is rendelkezem ingatlanokkal, amik ki vannak adva...Persze ez csak vicc volt :)
ebben igazad van, de megint csak ugyanoda jutunk vissza, hogy annyival többet is keres egy luxemburgi, a real keresete jóval több, mint kis hazánkban lenne...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hónapja
octi írta: 4 hónapja

Én most már inkább kibonyolodni szeretnék a témából, de erre a megjegyézsre még reagálnék: "Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak"

Az a baj, hogy még ennyi fizetésért is érdemes külföldi munkát vállalni, mert jut is marad is.Ha annyiva drágább lenne az élet, ahogy te itt leírtad,a kutya nem menne oda.Egyébként meg ha megélhetéshez szükséges minden szolgáltatás, élelmiszer, ruha,üzemanyag...stb árát nézed, összességében egy átlag fizetés bőven elég rá.Csak azt vedd, hogy ott hány liter benzint tudnak venni egy fizetésből, és itthon mennyit vehetsz.Néhány kivétellel(szolgáltatás), ólcsóbban élnek, vagyis a real keresetek sokkal de sokkal jobbak mint nálunk...ennyi


Előzmények megtekintése

Luxemburgban nem fogsz albéretet találni 1000 euró alatt (ez egy garzon ára). Kimész családdal és beindulnak a költségek amiről itt nem is hallottál, pl menza a gyerekednek hogy rendesen táplálkozzon, vagy épp bölcsöde.

A különbség az, hogy a helybeliek vagy rendelkeznek már lakással, és pl ez nem terheli őket, vagy bevállalhatnak egy hitelt mert nem tervezik hogy el kell menniük / kitoloncolják 20 éven belül.

Személy szerint úgy vagyok vele, hogy egy ideig akár fizettem is azért hogy világot lássak és tapasztalatot szerezzek. Majd egy idő után elvárod hogy ezért a tapasztalatért meg is fizessenek, a családdal pedig elég sok többletteher is jelentkezik.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 4 hónapja
zold írta: 4 hónapja

Szerintem meg a te igényszinted van alacsonyan ha kb mindent lexarsz csak a saját kis bukszádat figyeled meg hogy meglegyen a napi pálaszed. Akkor neked való az ilyen jobbikos kretén baleketetés. Ez ötödölős kreténség önmagában is baromság, mert ha nyugaton szeretne megélni sokkal drágábban teheti meg. Ezt már leírtam valahol. Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak.



Az Audi és tsai idehoztak egy magyar prolifejjel felfoghatatlan beruházást, amihez piacot és fejlődési lehetőséget hoztak. És ez a fejlődési lehetőség szerintem igaz lesz az alkalmazottakra is, de ehhez mondjuk nem árt ha az a proli munkás szeretne kitörni ebből (Nem úgy juthat előre hogy szétbarmolja a világrendet, ezt már egyszer eljátszottuk). És gyanítom jobban fizetnek mint a szokásos csalós trükközös magyar munkaadók. Szóval engedtessék meg nekik hogy kapnak adókedvezményt a nyereségükhöz amit amúgy honfitársaink kis és középvállalatai "okosan-ügyesen" oldanak meg. És azért azt sem árt megjegyezni, hogy amit te a saját adódnak tudsz be, azt is ők állják, és egyáltalán nem mentesek alóla...



Az Audi nem csak a pénzzel szált be amit idehozott, hanem tudással amit megismertet a dolozóival és mágnesként vonzza a többi beszállítót. hírét viszik hogy itt nem csak pálinkafőzés zajlik hanem komoly munka is, és mások is bepróbálkoznak zöld beruházással.



Nem tudom melyik gyengeelméjű jött itt a talált pénzt kilapátoló multi toposzával, de ez a saját gazdasági tevékenységük gyümölcse amiért rengeteg pénzt hozott, és sokkal többet tett az országért mint a sok egysejtű vidéki mezőgazdasági vállalkozó, akik TÉNYLEG rabszolgaszámban tartanak idénymunkásokat, tényleg kisemmizik őket, semmi hozzáadott értéket nem teremtenek, és gyakorlatilag szinte annyi uniós támogatást kapnak, mint amennyi árut megtermelnek. De ha elmész vidékre egy közepes városban lesz három négy vállalkozó (aki képes is rá, hogy vállalkozzon), ezek közül a 2-3 mezógazdasági lesz leginkább eleresztve most (uniós pénzből), ott fog parkolni a ház előtt vadiúj(szerű) BMW. Ennyit a kisemmizős hazugságról.



És a szemétláda Jobbik ezeknek a simliseknek lobbizik, kelti a hangulatot és hazudozik nekünk két pofára.


Előzmények megtekintése

Én most már inkább kibonyolodni szeretnék a témából, de erre a megjegyézsre még reagálnék: "Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak"
Az a baj, hogy még ennyi fizetésért is érdemes külföldi munkát vállalni, mert jut is marad is.Ha annyiva drágább lenne az élet, ahogy te itt leírtad,a kutya nem menne oda.Egyébként meg ha megélhetéshez szükséges minden szolgáltatás, élelmiszer, ruha,üzemanyag...stb árát nézed, összességében egy átlag fizetés bőven elég rá.Csak azt vedd, hogy ott hány liter benzint tudnak venni egy fizetésből, és itthon mennyit vehetsz.Néhány kivétellel(szolgáltatás), ólcsóbban élnek, vagyis a real keresetek sokkal de sokkal jobbak mint nálunk...ennyi

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

8 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

16 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

2 napja – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF I

VOLKSWAGEN GOLF I

Ár: 300.000 Ft

Évjárat: 1979

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/Gáz

BMW 316i Compact Elite Edition

BMW 316i Compact Elite...

Ár: 255.555 Ft

Évjárat: 2000 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN TOURAN 2.0 CR TDI Comfortline STYLE

VOLKSWAGEN TOURAN 2.0...

Ár: 3.280.000 Ft

Évjárat: 2012 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!