0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Fedél nélküli DS 7-ben feszített az új francia elnök

Egy nyitott tetejű DS 7 lett a Macron-mobil

·

Elég komolyan behatárolta, hogy hova pozicionálja SUV-ját a DS. Elhúzható tetős elnöki vonulós autó lett a DS 7-ből, Macron fel is avatta.

%KA%Egy DS 7 Crossback lett Emmanuel Macron elnöki SUV-ja, állítólag maga választotta első elnöki útjához. Beiktatásán debütált, később kiállítják a DS Worldben, Párizsban%KA%

Egy DS 7 Crossback lett Emmanuel Macron elnöki SUV-ja, állítólag maga választotta első elnöki útjához. Beiktatásán debütált, később kiállítják a DS Worldben, Párizsban

Az amerikai elnökök rendszerint páncélozott Cadillac limuzinokkal járnak, Putyin egy hosszított tengelytávú Pullman féle Mercedes-Benz S-osztállyal látogatott Magyarországra, míg más országokban a német és brit prémiummárkákat részesítik előnyben. Egy dolog közös bennük, mind tök menő. Mi a helyzet a franciákkal, kérdezhetjük, ahol épp most történt meg az elnökválasztást. Nos, a franciák büszkék, autóiparukra is, ezért otthoni modelljeik közül szemezgettek Emmanuel Macron beiktatási ceremóniájához. Azért mégsem vonulhat végig a Champs-Elysées hömpölygő tömege előtt egy faceliftes Peugeot 301-gyel.

%KA%Macron fülig érő szájjal mosolygott, pedig kapta az esőt rendesen, ezzel is megmutatva kitartását%KA%

Macron fülig érő szájjal mosolygott, pedig kapta az esőt rendesen, ezzel is megmutatva kitartását

Szóba jöhetett a Renault, a Peugeot és a Citroën, ám ezekkel megjelenni elég snassz. Ott van még a Bugatti, de az igen beteg dobás lett volna, ráadásul nem tisztavérű francia legény. Maradt hát a Citroën prémiumvonala, az új francia elnöki autónak pedig úgy látszik, a nemrég bemutatott DS 7 Crossback SUV-t választották. A DS különleges átalakításokat végzett a kormányzati autón: indigókék fényezést, fekete bőrbelsőt, Francia Köztársaság feliratot és zászlótartót, valamint arany betéteket kapott a felniken. A legfurcsább részlete mégis az elhúzható vászontető, amitől így (a pápamobilból kiindulva) igazi Macron-mobillá változott a DS legfrissebb és legnagyobb városi terepjárója. Büszkén és kissé viccesen feszített az újdonsült elnök a DS 7 tetején, miközben ömlött az eső. A DS 7 Crossback piaci bevezetése 2018 januárjában lesz.

Ez is érdekes lehet:
 

Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada...

Opel Crossland X nemzetközi menetpróba

Kipróbálhattuk az első olyan Opelt, amihez a németeknek már nincs túl sok köze. Az új korszak...

Bemutatkozott a Skoda Karoq

Ha korábban jön, mint a SEAT Ateca, ma a Skoda kompakt SUV-ja viselhetné az Autobest 2017 címet...

Alfa Stelvio menetrpróba magyar földön

Az egyik legjobb hazai szerpentinre, azon keresztül Parádsasvárra vittük az Alfa első SUV-jának...

Ismétlés: szerdán újfent egységesen drágulnak az üzemanyagok

Most szerdán pontosan ugyanúgy változik a benzin és a gázolaj ára, ahogyan az előző héten is...

Piaci körkép: új kisautók 3,5 millióig, Swift, Yaris, Sandero, Rio

A kisautók piacára is új, vagy frissített modellek érkeztek néhány hónapja. A Swiftet nagyon...

Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral...

Lepel nélkül a Fiat Argo, jöhetne hozzánk is

Hosszú felvezetés után bemutatkozott a Fiat Punto brazil utódja. Nem okozott csalódást, sportos...

Akár veszünk, akár eladunk, ne csak az autó árát nézzük!

Árérzékeny piac vagyunk, illetve inkább az mondható, árérzékeny a magyar ember. Sokszor azonban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (72 db)

Edy írta: 2 napja

Azért annyival nem drágább az élet nyugton, mint itthon.
Az üzemanyag, élelmiszer, albi ára között nincs nagy különbség.
A fizukban van.
Erre mondják hogy nálunk európai árak vannak és balkáni fizetések.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 6 napja
zold írta: 6 napja

Luxemburgban nem fogsz albéretet találni 1000 euró alatt (ez egy garzon ára). Kimész családdal és beindulnak a költségek amiről itt nem is hallottál, pl menza a gyerekednek hogy rendesen táplálkozzon, vagy épp bölcsöde.



A különbség az, hogy a helybeliek vagy rendelkeznek már lakással, és pl ez nem terheli őket, vagy bevállalhatnak egy hitelt mert nem tervezik hogy el kell menniük / kitoloncolják 20 éven belül.



Személy szerint úgy vagyok vele, hogy egy ideig akár fizettem is azért hogy világot lássak és tapasztalatot szerezzek. Majd egy idő után elvárod hogy ezért a tapasztalatért meg is fizessenek, a családdal pedig elég sok többletteher is jelentkezik.


Előzmények megtekintése

Tudom mennyibe kerül egy albérlet, mert Svájban és Dél-Franciaországban is rendelkezem ingatlanokkal, amik ki vannak adva...Persze ez csak vicc volt :)
ebben igazad van, de megint csak ugyanoda jutunk vissza, hogy annyival többet is keres egy luxemburgi, a real keresete jóval több, mint kis hazánkban lenne...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 6 napja
octi írta: 6 napja

Én most már inkább kibonyolodni szeretnék a témából, de erre a megjegyézsre még reagálnék: "Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak"

Az a baj, hogy még ennyi fizetésért is érdemes külföldi munkát vállalni, mert jut is marad is.Ha annyiva drágább lenne az élet, ahogy te itt leírtad,a kutya nem menne oda.Egyébként meg ha megélhetéshez szükséges minden szolgáltatás, élelmiszer, ruha,üzemanyag...stb árát nézed, összességében egy átlag fizetés bőven elég rá.Csak azt vedd, hogy ott hány liter benzint tudnak venni egy fizetésből, és itthon mennyit vehetsz.Néhány kivétellel(szolgáltatás), ólcsóbban élnek, vagyis a real keresetek sokkal de sokkal jobbak mint nálunk...ennyi


Előzmények megtekintése

Luxemburgban nem fogsz albéretet találni 1000 euró alatt (ez egy garzon ára). Kimész családdal és beindulnak a költségek amiről itt nem is hallottál, pl menza a gyerekednek hogy rendesen táplálkozzon, vagy épp bölcsöde.

A különbség az, hogy a helybeliek vagy rendelkeznek már lakással, és pl ez nem terheli őket, vagy bevállalhatnak egy hitelt mert nem tervezik hogy el kell menniük / kitoloncolják 20 éven belül.

Személy szerint úgy vagyok vele, hogy egy ideig akár fizettem is azért hogy világot lássak és tapasztalatot szerezzek. Majd egy idő után elvárod hogy ezért a tapasztalatért meg is fizessenek, a családdal pedig elég sok többletteher is jelentkezik.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 6 napja
zold írta: 6 napja

Szerintem meg a te igényszinted van alacsonyan ha kb mindent lexarsz csak a saját kis bukszádat figyeled meg hogy meglegyen a napi pálaszed. Akkor neked való az ilyen jobbikos kretén baleketetés. Ez ötödölős kreténség önmagában is baromság, mert ha nyugaton szeretne megélni sokkal drágábban teheti meg. Ezt már leírtam valahol. Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak.



Az Audi és tsai idehoztak egy magyar prolifejjel felfoghatatlan beruházást, amihez piacot és fejlődési lehetőséget hoztak. És ez a fejlődési lehetőség szerintem igaz lesz az alkalmazottakra is, de ehhez mondjuk nem árt ha az a proli munkás szeretne kitörni ebből (Nem úgy juthat előre hogy szétbarmolja a világrendet, ezt már egyszer eljátszottuk). És gyanítom jobban fizetnek mint a szokásos csalós trükközös magyar munkaadók. Szóval engedtessék meg nekik hogy kapnak adókedvezményt a nyereségükhöz amit amúgy honfitársaink kis és középvállalatai "okosan-ügyesen" oldanak meg. És azért azt sem árt megjegyezni, hogy amit te a saját adódnak tudsz be, azt is ők állják, és egyáltalán nem mentesek alóla...



Az Audi nem csak a pénzzel szált be amit idehozott, hanem tudással amit megismertet a dolozóival és mágnesként vonzza a többi beszállítót. hírét viszik hogy itt nem csak pálinkafőzés zajlik hanem komoly munka is, és mások is bepróbálkoznak zöld beruházással.



Nem tudom melyik gyengeelméjű jött itt a talált pénzt kilapátoló multi toposzával, de ez a saját gazdasági tevékenységük gyümölcse amiért rengeteg pénzt hozott, és sokkal többet tett az országért mint a sok egysejtű vidéki mezőgazdasági vállalkozó, akik TÉNYLEG rabszolgaszámban tartanak idénymunkásokat, tényleg kisemmizik őket, semmi hozzáadott értéket nem teremtenek, és gyakorlatilag szinte annyi uniós támogatást kapnak, mint amennyi árut megtermelnek. De ha elmész vidékre egy közepes városban lesz három négy vállalkozó (aki képes is rá, hogy vállalkozzon), ezek közül a 2-3 mezógazdasági lesz leginkább eleresztve most (uniós pénzből), ott fog parkolni a ház előtt vadiúj(szerű) BMW. Ennyit a kisemmizős hazugságról.



És a szemétláda Jobbik ezeknek a simliseknek lobbizik, kelti a hangulatot és hazudozik nekünk két pofára.


Előzmények megtekintése

Én most már inkább kibonyolodni szeretnék a témából, de erre a megjegyézsre még reagálnék: "Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak"
Az a baj, hogy még ennyi fizetésért is érdemes külföldi munkát vállalni, mert jut is marad is.Ha annyiva drágább lenne az élet, ahogy te itt leírtad,a kutya nem menne oda.Egyébként meg ha megélhetéshez szükséges minden szolgáltatás, élelmiszer, ruha,üzemanyag...stb árát nézed, összességében egy átlag fizetés bőven elég rá.Csak azt vedd, hogy ott hány liter benzint tudnak venni egy fizetésből, és itthon mennyit vehetsz.Néhány kivétellel(szolgáltatás), ólcsóbban élnek, vagyis a real keresetek sokkal de sokkal jobbak mint nálunk...ennyi

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 6 napja
meleagris írta: 6 napja

Egy nemetnek is nehez egy uj Dacia megvasarlasa....:-) Ajjaj, most akkor költözöl? :-)

A viccet felreteve, valoban jobb körülmenyek allnak rendelkezesükre, hogy gyakrabban üljenek uj autoba.

Csak tulozni nem kell, hogy minden nemet csalad uj BMW-vel furikazik....

Az mas teszta, hogy milyen tartalekaik vannak, amiböl böven tudnank ujat venni, legfeljebb nem teszik...költenek masra.


Előzmények megtekintése

Kedves meleagris kolléga,köszönöm a válaszod, nagy kő esett le a szívemről...így csak Szlovéniába emigrálok :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 6 napja
Tizenkettő írta: 6 napja

Nem szeretnék nagyon belebonyolódni a témába, de ezt úgy is lehet nézni, hogy igen robotolsz nekik ötöde pénzért, vagy ülsz az árokparton és nézel a nagy semmibe.


Előzmények megtekintése

zöldnek is ez a 2 véglet létezik...pedig már leírtam más lehetőségeket is. Nem csak a robotmunka és a parton ülés létezik, de mind1, fölösleges ide bármit mondani. Pont ezért marad balkáni az ország kb. örökre.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 6 napja
zold írta: 6 napja

Szerintem meg a te igényszinted van alacsonyan ha kb mindent lexarsz csak a saját kis bukszádat figyeled meg hogy meglegyen a napi pálaszed. Akkor neked való az ilyen jobbikos kretén baleketetés. Ez ötödölős kreténség önmagában is baromság, mert ha nyugaton szeretne megélni sokkal drágábban teheti meg. Ezt már leírtam valahol. Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak.



Az Audi és tsai idehoztak egy magyar prolifejjel felfoghatatlan beruházást, amihez piacot és fejlődési lehetőséget hoztak. És ez a fejlődési lehetőség szerintem igaz lesz az alkalmazottakra is, de ehhez mondjuk nem árt ha az a proli munkás szeretne kitörni ebből (Nem úgy juthat előre hogy szétbarmolja a világrendet, ezt már egyszer eljátszottuk). És gyanítom jobban fizetnek mint a szokásos csalós trükközös magyar munkaadók. Szóval engedtessék meg nekik hogy kapnak adókedvezményt a nyereségükhöz amit amúgy honfitársaink kis és középvállalatai "okosan-ügyesen" oldanak meg. És azért azt sem árt megjegyezni, hogy amit te a saját adódnak tudsz be, azt is ők állják, és egyáltalán nem mentesek alóla...



Az Audi nem csak a pénzzel szált be amit idehozott, hanem tudással amit megismertet a dolozóival és mágnesként vonzza a többi beszállítót. hírét viszik hogy itt nem csak pálinkafőzés zajlik hanem komoly munka is, és mások is bepróbálkoznak zöld beruházással.



Nem tudom melyik gyengeelméjű jött itt a talált pénzt kilapátoló multi toposzával, de ez a saját gazdasági tevékenységük gyümölcse amiért rengeteg pénzt hozott, és sokkal többet tett az országért mint a sok egysejtű vidéki mezőgazdasági vállalkozó, akik TÉNYLEG rabszolgaszámban tartanak idénymunkásokat, tényleg kisemmizik őket, semmi hozzáadott értéket nem teremtenek, és gyakorlatilag szinte annyi uniós támogatást kapnak, mint amennyi árut megtermelnek. De ha elmész vidékre egy közepes városban lesz három négy vállalkozó (aki képes is rá, hogy vállalkozzon), ezek közül a 2-3 mezógazdasági lesz leginkább eleresztve most (uniós pénzből), ott fog parkolni a ház előtt vadiúj(szerű) BMW. Ennyit a kisemmizős hazugságról.



És a szemétláda Jobbik ezeknek a simliseknek lobbizik, kelti a hangulatot és hazudozik nekünk két pofára.


Előzmények megtekintése

"Szerintem meg a te igényszinted van alacsonyan ha kb mindent lexarsz csak a saját kis bukszádat figyeled meg hogy meglegyen a napi pálaszed."

Egyszerű vagy, mint a jancsiszög...úgy tűnik az általános iskolás értelmező olvasás sem megy, a többi baromságodat már nem is kommentálnám, légy oly szíves ne reflektálj nekem én sem fogom tenni ezután, teljesen fölösleges. Adios.

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 6 napja
octi írta: 7 napja

Csak, hogy enyém legyen az utolsó szó :-)

Kedves meleagris kolléga, nem a BMW a lényeg, mert ha egy Golfot, Astrát, Focust írtam volna, akkor is ugyanott vagyunk, mert tetszik nem tetszik ma Magyarországon, a legolcsóbb új autót megvenni is komoly terhet jelent egy átlag fizetésből.Pont.Ha még erre valaki azt írja,hogy egy németnek is nehéz egy új pl. Dácia megvásárlása, akkor leiratkozok az oldalról, szétkaparom a monitort, elhagyom az országot és Új Guinea Pápuán kérek menedékjogot,az biztos...


Előzmények megtekintése

Egy nemetnek is nehez egy uj Dacia megvasarlasa....:-) Ajjaj, most akkor költözöl? :-)
A viccet felreteve, valoban jobb körülmenyek allnak rendelkezesükre, hogy gyakrabban üljenek uj autoba.
Csak tulozni nem kell, hogy minden nemet csalad uj BMW-vel furikazik....
Az mas teszta, hogy milyen tartalekaik vannak, amiböl böven tudnank ujat venni, legfeljebb nem teszik...költenek masra.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 6 napja
Bezzenev írta: 6 napja

" termelhetsz a piacukra és megkaphatod a munkájukat, "



"Így van", robotolhatsz nekik, ötöde pénzért, a profitot kiviszik és a mi uniós támogatásunkból építtetik a gyáraikatelég sok adó kedvezmény emellett.....komolyan nem tudok veled mit kezdeni, ha ezt nem érted meg. Ha te ezt LEHETŐSÉGKÉNT érzed/éled meg, akkor végtelenül alacsonyan van az igényszinted és blokkolod a világ rezdüléseit (hogy egy kis ezotv-t is vigyek a dologba)...mint rengeteg magyarnak.



pont ezért nincsennek saját globális termékeink, mert a rabszolgatartást rengetegen LEHETŐSÉGKÉNT élik meg. Nem kell nekik gondolkozni, saját maguk útját tutujgatni, emberekkel szerveződni (hogy is tudna egy magát is útáló,irigy nép?), KÜLFÖLDRE NYITVNI piacot szerezni...áhh, az átlagparasztnak nagyon jó a gyári meló (lsd régen tsz), nem kell a fenti dolgokkal bajlódnia....persze, a pénz viszont kevés, de dolgozni meg nem akar, hát akkor mi legyen? Kimegy angliába mosogatni....pafff, ez a megoldás így van...ez is tökéletesen tükrözi ezt a rabszolgalelkü,sekélyes igénytelen gondolkodást.


Előzmények megtekintése

Szerintem meg a te igényszinted van alacsonyan ha kb mindent lexarsz csak a saját kis bukszádat figyeled meg hogy meglegyen a napi pálaszed. Akkor neked való az ilyen jobbikos kretén baleketetés. Ez ötödölős kreténség önmagában is baromság, mert ha nyugaton szeretne megélni sokkal drágábban teheti meg. Ezt már leírtam valahol. Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak.

Az Audi és tsai idehoztak egy magyar prolifejjel felfoghatatlan beruházást, amihez piacot és fejlődési lehetőséget hoztak. És ez a fejlődési lehetőség szerintem igaz lesz az alkalmazottakra is, de ehhez mondjuk nem árt ha az a proli munkás szeretne kitörni ebből (Nem úgy juthat előre hogy szétbarmolja a világrendet, ezt már egyszer eljátszottuk). És gyanítom jobban fizetnek mint a szokásos csalós trükközös magyar munkaadók. Szóval engedtessék meg nekik hogy kapnak adókedvezményt a nyereségükhöz amit amúgy honfitársaink kis és középvállalatai "okosan-ügyesen" oldanak meg. És azért azt sem árt megjegyezni, hogy amit te a saját adódnak tudsz be, azt is ők állják, és egyáltalán nem mentesek alóla...

Az Audi nem csak a pénzzel szált be amit idehozott, hanem tudással amit megismertet a dolozóival és mágnesként vonzza a többi beszállítót. hírét viszik hogy itt nem csak pálinkafőzés zajlik hanem komoly munka is, és mások is bepróbálkoznak zöld beruházással.

Nem tudom melyik gyengeelméjű jött itt a talált pénzt kilapátoló multi toposzával, de ez a saját gazdasági tevékenységük gyümölcse amiért rengeteg pénzt hozott, és sokkal többet tett az országért mint a sok egysejtű vidéki mezőgazdasági vállalkozó, akik TÉNYLEG rabszolgaszámban tartanak idénymunkásokat, tényleg kisemmizik őket, semmi hozzáadott értéket nem teremtenek, és gyakorlatilag szinte annyi uniós támogatást kapnak, mint amennyi árut megtermelnek. De ha elmész vidékre egy közepes városban lesz három négy vállalkozó (aki képes is rá, hogy vállalkozzon), ezek közül a 2-3 mezógazdasági lesz leginkább eleresztve most (uniós pénzből), ott fog parkolni a ház előtt vadiúj(szerű) BMW. Ennyit a kisemmizős hazugságról.

És a szemétláda Jobbik ezeknek a simliseknek lobbizik, kelti a hangulatot és hazudozik nekünk két pofára.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 6 napja

Valaki végignézte Vidi linkjét?
Elég informális.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==

Friss tesztek

Lada Vesta LUX vs.  Suzuki Swift 1.2 GL+ összevetés

Melyik jobb a családnak? Suzuki vagy Lada?

Egy időben járt náluk az oroszok és a japánok két újdonsága. Méretben ugyan különböznek, ennek ellenére megnéztük, hogy melyik éri meg jobban, ha családi célra akarunk autót venni.


Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Jó a hazai, de a japó Swift sem csalódás, sőt! - Swift 1.2 GL+ Videó

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral vizsgázott. Nehéz róla rosszat mondani.


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Elhunyt Sir Roger Moore, James Bondként rengeteg emlékezetes autós jelenetben szerepelt

Ezeket hajtotta Roger Moore a mozivásznon Videó

17 órája – Sztori

James Bondként nem jutott Roger Moore-nak Aston Martin, máshol viszont igen. A kémfilmekből azonban így is rengeteg emlékezetes autós üldözés marad nekünk, ezekkel emlékezünk rá.


A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Aki egyszer villanyautót vett, az legközelebb is azt fog

2 napja – Sztori

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer elcsábult, az többnyire nem tágít az e-autóktól.


Piaci körkép: autós filmek sztárjai, elérhető áron

Van kedvenc filmes autód? Ezekből már válogathatsz! Videó

2 napja – Sztori

Biztos van olyan autós film, ami már téged is autóvásárlásra ihletett. Esetleg belebújnál Semir bőrébe, és egy ezüst 3-assal rónád a várost? James Bond lennél, vagy Michael Knight?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DS DS 4 Crossback 1.6 BlueHDi S&S Gyári garanciával.16500km.ALKA

DS DS 4 Crossback 1.6...

Ár: 4.999.000 Ft

Évjárat: 2015 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

DS DS 4 1.6 BlueHDi S&S Citroen Hovány

DS DS 4 1.6 BlueHDi S&...

Ár: 6.870.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

DS DS 5

DS DS 5

Ár: 4.590.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!