0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Történelmi darab: egy meseszép W8-as Passat

Egyedi B5 Passat eladó, W8-as motorral

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes, de ez a konkrét példány megérdemel néhány mondatot. Mind hajtása, mind állapota miatt.

Ritkaságnak számító W8-as és 4,0 literes motorja figyelemre méltó, főleg egy használtautós oldalon. 270 lóerejéhez összkerékhajtás is jár

Ritkaságnak számító W8-as és 4,0 literes motorja figyelemre méltó, főleg egy használtautós oldalon. 270 lóerejéhez összkerékhajtás is jár

Egy érdekesebb Volkswagen Passat került fel a mobile.de használtautó oldalra. Dögivel vannak persze ott (is) Passatok, de ez a modell más, mint a többi. A B5 Passatban ugyanis egy 4,0 literes W8 motor dübörög, ebből a változatból összesen csupán 10 000 darabot gyártottak 2001 és 2004 között. A hengerek W alakú elrendezése miatt egy V6-os motor helyén is elfért. Az erőgép egy 6 sebességes manuális váltóhoz csatlakozik, és 270 lóerőre valamint 370 Nm leadására képes. Ha ez nem lenne elég, megvadították a dolgot egy 4MOTION összkerékhajtással.

Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi

Elrejtett W8, valamint 4MOTION feliratok jelzik, hogy ez a Passat nem hétköznapi

A plusz súly ellenére is gyors tudott maradni, még mai szemmel is, hiszen 6,4 másodpercet vesz igénybe a 0-100-as sprint − persze szomjas is. Ez a konkrét példány 94 000 kilométert futott, és az eladó elmondása szerint az egyetlen modell, aminek arany festése és bézs beltere van. A látszólag tip-top állapotban lévő autó, xenon fényszórókat, elektromosan fűthető bőrüléseket, valamint bőrkárpitot és navigációt is kapott. Külön kiemelendő, hogy a teljes szervizkönyvét és minden dokumentumát hiány nélkül kézhez kapjuk a kulcsokhoz, szóval nem sok ilyen szép állapotú modellt találhatunk azok közül, amik 13 éve hagyták el a gyártósort. Megkérik az árát, hirdetésében 16 800 euró, azaz kb. 5,3 millió forint olvasható, ami nem tartalmazza még a regisztrációs adó, meg persze a honosítás egyéb költségeit, például az erre a motorra nem szerény vagyonszerzési illetéket − ha valaki rákívánt volna.

Ez is érdekes lehet:
 

Rövidesen átalakul a csúcs BMW-k váltóműve

Komoly korszakváltás következhet be az M-es BMW-k háza táján. A jelenlegi információk szerint...

Mini Countryman Cooper D teszt

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek...

Levették a zöld rendszámokat a hazai Renault Twizykről, nem minősül autónak

Különös dolog történt kis hazánkban, tudjuk, a zöld rendszám kényes ügy, mégsem a több száz lóerős...

Minden, amit a kettős tömegű lendkerékről tudni érdemes

Autós körökben szinte közellenség a kettős tömegű lendkerék, ami a dízelek mellett egyre több...

Mia Electric Mia L villanyautó használtteszt

Megnyomod a virágot, elcsúsztatod az ajtót, behuppansz középre, majd elsuhansz. Úgy megy, mintha...

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Sport Plus teszt

Klasszikus sportautó, japán szamuráj, gyári rizsrakéta. Erősebb turbós benzinesével vallott a...

Rangsorolás nélkül választották ki 2017 legjobb autóbelsőit

Se egy Mercedes, BMW vagy Audi a világ 10 legjobb autóbelsőjének listáján, vannak viszont japánok...

A Techart kiadta első kiegészítőit a Panamerához, kár volt

Néhány autóhoz felesleges, sőt, leginkább hiba hozzányúlni. Tipikusan ilyen egy Porsche is, főleg...

Már nem a mi autónk, de így is jó az új Suzuki Swift

Még nem tudni pontosan, mibe fog kerülni, de azért meghajthattuk itthon az ismét Japánból érkező...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Kempelen írta: 2016 január 11., hétfő 09:28:28
fefe2 írta: tavaly

Érdekelne, hogy mit mond a tulaj, miért nincs az autóban multifunkciós bőrkormány, amikor láthatóan, minden más lehetséges extra van az autóban?

"Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes" Na csak óvatosan! A behozott autók listájának elején van.

Amúgy a B5.5-ös Passat a VW első autója, ami prémium kategóriába lépett akár tetszik ez egyeseknek akár nem, az alap modellt az A4-es Audit felülmúlta. A formája időt álló, elegáns, nagyon jó alaktényezővel. Hihetetlen jó utazó autó. Mind a sokat szidott 1,6 és 2.0 benzines és az 1.9 pdtdi nagyon megbízható és tartós konstrukció. Az érzékeny futóműről szóló legendák is marhaságok.

Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt..


"Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt.."

Ez a kisebbik baj. A nagyobbik az, hogy ki is indul és (helyesírási hibáktól hemzsegően) le is írja.

A válaszoláshoz belépés szükséges
fefe2 írta: 2016 január 09., szombat 20:52:47

Érdekelne, hogy mit mond a tulaj, miért nincs az autóban multifunkciós bőrkormány, amikor láthatóan, minden más lehetséges extra van az autóban?
"Egy 2002-es Volkswagen Passat önmagában nem lenne érdekes" Na csak óvatosan! A behozott autók listájának elején van.
Amúgy a B5.5-ös Passat a VW első autója, ami prémium kategóriába lépett akár tetszik ez egyeseknek akár nem, az alap modellt az A4-es Audit felülmúlta. A formája időt álló, elegáns, nagyon jó alaktényezővel. Hihetetlen jó utazó autó. Mind a sokat szidott 1,6 és 2.0 benzines és az 1.9 pdtdi nagyon megbízható és tartós konstrukció. Az érzékeny futóműről szóló legendák is marhaságok.
Az a baj, hogy az átlag magyar csak a behozott szarokból tudott kiindulni, mert nem engedhette meg magának, 15 évvel ezelőtt se, a 6 milliótól induló belépő modellt..

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ted írta: 2016 január 09., szombat 09:36:59

W8, Passat csak ezzel a motorral kéne, amúgy soha.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ElBundy írta: 2016 január 09., szombat 08:52:07

"rákívánt volna.???
Gratulálok Tolnai úrnak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 2016 január 09., szombat 08:50:19

Kihívásokat keresőknek, adrenalinfüggőknek tökéletes választás. A normálisabbja meg ennyiért autót vesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2016 január 08., péntek 23:38:22

Ennyi pénzért már sokkal jobb autókat lehet kapni.
Mondjuk 2-3 milliót még talán megérne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 2016 január 08., péntek 23:25:04

B5.5

A válaszoláshoz belépés szükséges
Béla tudod a Béla írta: 2016 január 08., péntek 19:24:13

Öreg tetem, de ameddig van lószar ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Sport Plus teszt

Rizsfelfújt - Honda Civic 1.5 teszt

Klasszikus sportautó, japán szamuráj, gyári rizsrakéta. Erősebb turbós benzinesével vallott a Honda Civic 10. generációja, és nagyon bejött.


Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Temérdek vezetéstámogató rendszert kínál alapáron a Volvo új SUV-ja

Itthon mutatkozott az új Volvo XC60

12 órája – Újdonság

Kicsinyített XC90-ként érkezett a Volvo XC60, ráadásul szinte semmiben nem marad el nagytestvérétől. Hajtáskombinációit is örökli, még a 407 lóerős hibrid rendszert is.


Porsche Hungária élménynap a Hungaroringen, SEAT Leon facelift, Amarok V6 menetpróba

Amarokkal a Hungaroringen? Simán!

2 napja – Újdonság

Kaptunk egy elég erős töltetet a Porsche Hungária jelenlegi kínálatából, ráadásul mindezt a Hungaroringen. Hogy mégis mit keresett az Amarok a pályán? Jó kérdés.


5. jubileumi Busexpo Zsámbékon

Talma buszt vezetett, az Iveco újdonságokat villantott

2 napja – Sztori

Mindössze egyetlen napra, elsősorban a buszos szakmának nyitott az 5. jubileumi Busexpo a zsámbéki drivingcamp területén.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT Variant 2.0 CR TDI Comfortline BMT DSG Navi. szerv.könyv

VOLKSWAGEN PASSAT Vari...

Ár: 3.790.000 Ft

Évjárat: 2013 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 PD TDI Comfortline

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9...

Ár: 1.090.000 Ft

Évjárat: 2002 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 2.5 V6 TDI Comfortline

VOLKSWAGEN PASSAT 2.5...

Ár: 390.000 Ft

Évjárat: 2000

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!