0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Megújul Budapest belvárosa, gyilkos dugók várhatók 

Feltúrják a Ferenciek terét, átadás 2014 márciusában

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Indul a Ferenciek tere és környékének felújítása, s míg el nem készül, érdemes lesz messze elkerülni az egyik legforgalmasabb budapesti tranzitútvonalat. De merre?

Tábla az Erzsébet híd pesti hídfőjénél: na, most akkor mi lesz, mikor és hogy?

Tábla az Erzsébet híd pesti hídfőjénél: na, most akkor mi lesz, mikor és hogy?

Megújul Budapest szíve, Belváros-Lipótváros önkormányzata a fővárossal és a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) együttműködve ezekben a napokban megkezdi a Belváros Új Főutcája projekt II. ütemét. Komoly változások és nyilván a szokottnál is gyilkosabb dugók várhatók, a munkálatok elvileg 2014 márciusáig tartanak, ha minden jól megy, vélhetően egy március 15-iki ünnepélyes átadással.

Ha minden igaz, ezen a héten már fel is túrják a Ferenciek terét, a Március 15. tér déli részét és környékét − indul a II. ütem. (A program első szakaszában ugye még tavaly megújult a Károly körút és a Március 15. tér északi fele.) A buszokon ezt hallani (meg hogy szíves türelmet kérnek, blabla), néhány tábla is hirdeti, valamint az illetékesek nemrég sajtótájékoztatón jelentették be, hogy novemberben startol a projekt. A 18-iki vasárnap késő délután még nem tapasztaltunk semmi extrát, és a Jégbüfé előtt flangáló rendőrök sem tudtak a dologról semmi konkrétumot. Viszont jókora forgalom volt, mint mindig, s az árnyékát is felfedezni véltük egy közelgő katasztrófának.

A szomszédos Szabadság híd és a Lánchíd forgalma is nőni fog, ha a pesti oldalon végzett munkálatok miatt beáll majd az Erzsébet híd. Meg a Hegyalja. Meg a BAH. Meg a Rákóczi, az Astoria, a Keleti, stb. Tömegközlekedés, kerékpározás, gyaloglás − ezek működhetnek A szomszédos Szabadság híd és a Lánchíd forgalma is nőni fog, ha a pesti oldalon végzett munkálatok miatt beáll majd az Erzsébet híd. Meg a Hegyalja. Meg a BAH. Meg a Rákóczi, az Astoria, a Keleti, stb. Tömegközlekedés, kerékpározás, gyaloglás − ezek működhetnek

A szomszédos Szabadság híd és a Lánchíd forgalma is nőni fog, ha a pesti oldalon végzett munkálatok miatt beáll majd az Erzsébet híd. Meg a Hegyalja. Meg a BAH. Meg a Rákóczi, az Astoria, a Keleti, stb. Tömegközlekedés, kerékpározás, gyaloglás − ezek működhetnek

Mert katasztrofális állapotok lesznek, efelől ne legyenek illúzióink. "Gőzerővel" halad a 4-es metrós meló, a Ferenciek terétől egy köpésnyire a Keleti-Thököly sarok is évezredek óta hasonlít háborús zónára. Autóból időközben nem lett kevesebb, csak talán a korábbi, folytonos üzemanyagár-drágulás okán, a Hegyalja út-Erzsébet híd-Rákóczi út fontos tranzitútvonal a budai és a pesti oldal között, s mostantól még nagyobb ostobaság lesz arra kocsizni, mint eddig. Evidens, hogy az egész város közlekedésére kihat majd a rehabilitáció − ahogy a hivatalos szövegben szépen megfogalmazták az átépítést − , ne is menjünk bele sem az átvitt, sem a szó soros értelmében. Majd meglátjuk, megtapasztaljuk, megszenvedjük. A cikkben felhasznált BKK-közlemény természetesen (hurrá)optimista.

Teljesen máshogy fog kinézni a környék, addig is a dugó garantált Teljesen máshogy fog kinézni a környék, addig is a dugó garantált Teljesen máshogy fog kinézni a környék, addig is a dugó garantált

Teljesen máshogy fog kinézni a környék, addig is a dugó garantált

Hogy milyen lesz a környék, miként változik a közlekedés rendje, ha elkészülnek a renoválással? Az ígéretek szerint a Ferenciek tere és a Március 15. tér új arculatot kap esztétikus, vonzó közterületté válva. A soklépcsős, kényelmetlen aluljárók helyett a felszínen kelhetnek majd át a gyalogosok és a kerékpárosok, és a 15-ös és 115-ös buszoknak sem kell aluljárókba hajtaniuk. A látássérültek átkelését korszerű, jól érzékelhető taktilis jelzések segítik majd. A gyalogosok számára további segítséget jelent, hogy lényegesen nagyobbá válik majd a metróaluljáró területe, mert az átépítésre kerülő Y közúti aluljárót hozzákapcsolják, az ottani gépjárműforgalom megszűnésével pedig közlekedési és vásárlási lehetőségek is nyílnak a gyalogosoknak és a kerékpárosoknak.

Megint remek lehet majd itt élni, találkozni. Két lábon, nem négy keréken

Megint remek lehet majd itt élni, találkozni. Két lábon, nem négy keréken

A várostervezők víziója szerint a Ferenciek tere újra köztérként működik majd: mind a templom, mind a Jégbüfé előtt a rámpák helyén új találkozópontok létesülnek, zöldfelületekkel kiegészítve. A Március 15. téren kiépül az Erzsébet hídi fel- és lehajtóág, így nem csak Buda közvetlen megközelítése válik biztosítottá, de egyúttal a környékbeli utcák zaj- és légszennyezettsége is jelentősen csökken, hiszen megszűnik a gépjárműforgalom számára a Károlyi utca és az Irányi utca felőli behajtási lehetőség. A vendéglátóegységek, üzletek és lakások kiszolgálására az Irányi és a Curia utcák felől, csökkentett forgalmú rendszerben lesz lehetőség. A felszíni fizetős parkolók felújítása mellett összesen 199 parkolóhelyet alakítanak ki.

Állítólag még az autóbuszok menetideje és zavarérzékenysége is csökken majd, mert a Keleti pályaudvar felé tartó járatok peronja középre kerül. Így egyrészt elkerülhetik a torlódást az Erzsébet híd pesti hídfőjében, másrészt az utasok is gyorsabban érhetik el a metróaluljárót. A buszok már az Erzsébet híd budai hídfőjében a középen kialakított buszsávba hajtanak 2014 márciusától.

Szép új világ, egyelőre csak látványterveken (képek: belvarosujfoutcaja.hu) Szép új világ, egyelőre csak látványterveken (képek: belvarosujfoutcaja.hu) Szép új világ, egyelőre csak látványterveken (képek: belvarosujfoutcaja.hu)

Szép új világ, egyelőre csak látványterveken (képek: belvarosujfoutcaja.hu)

Egyéb belvárosi, forintmilliárdos fejlesztéseket is terveznek, ezek keretében a 2-es villamos komplex rekonstrukciója és járműcseréje is megvalósulhat, de a Széchenyi István tér fejlesztése és a Balassi Bálint utca rekonstrukciója is napirenden van. A projekt előkészítési fázisánál tart. A reggel például Budáról Pestre, este vissza, s épp a II. ütemben érintett útvonalon néha autóval közlekedgető polgár meg ott, hogy nem tudja, Győr vagy Szeged felé kerülje el a Ferenciek tere környékét. Sebaj, óvjuk környezetünket − ott van például az autónál olykor gyorsabb busz, nem is egy, olyan zölden, hogy a kipufogóból csak egy mélyet kell szippantani, s máris fejvesztve menekülünk a (bel)városból. Mindenki vigyen magával még egy embert, s nem lesz dugó!

Ez is érdekes lehet:
 

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Elektromos modell érkezhet a Dacia kínálatába

A Dacia hosszú távú terveiről derült ki néhány részlet. Nem is csoda, ha már a franciák ilyen...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Sportosba vágták az i30-at, itt a Fastback és a 275 lovas i30 N

Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hYmFydGg=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

sanlac írta: 2012 november 21., szerda 17:24:05
houdini írta: 5 éve

Rossz hírem van mukibacsi! Én a Belgrád rakparton lakom, most cseréltem az autómat Ford kombiról,Suzuki Splashre. Mert ha megnézted a videót, látod, hogy parkoló az ugyan nem igen lesz! (Ennyit a "Jövő városáról" meg az Élhető belvárosról!!!) A 10-es úton 15 éve se lehetett közlekedni, itt viszont legalább meg tudtam állni, ha nagy nehezen hazajutottam (Persze este 6 után!) A vicc a látványvideón az, hogy a forgalom amit demonstráltak rajta, az maximum keddről szerdára virradó éjjel. (Mert szombat éjjel is erősebb!!!) Lesz itt dugó Pajtikáim, nem kicsi! Persze nem kötelező itt lakni! El lehet menni! -Mondták már nem kevesen- de mit tegyek, ha már itt születtem és szeretek itt lakni...


Hogy mit tegyen, kedves "houdini"? Elvarázsolhatná már ezt a bandát gyurcsányistúl, rogántónistúl, forradalmiviktorostúl valahova Szibériába! Sokat segítene! ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
houdini írta: 2012 november 20., kedd 20:28:35

Rossz hírem van mukibacsi! Én a Belgrád rakparton lakom, most cseréltem az autómat Ford kombiról,Suzuki Splashre. Mert ha megnézted a videót, látod, hogy parkoló az ugyan nem igen lesz! (Ennyit a "Jövő városáról" meg az Élhető belvárosról!!!) A 10-es úton 15 éve se lehetett közlekedni, itt viszont legalább meg tudtam állni, ha nagy nehezen hazajutottam (Persze este 6 után!) A vicc a látványvideón az, hogy a forgalom amit demonstráltak rajta, az maximum keddről szerdára virradó éjjel. (Mert szombat éjjel is erősebb!!!) Lesz itt dugó Pajtikáim, nem kicsi! Persze nem kötelező itt lakni! El lehet menni! -Mondták már nem kevesen- de mit tegyek, ha már itt születtem és szeretek itt lakni...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Laci bácsi írta: 2012 november 20., kedd 19:59:11

"Mikor érjük meg végre, hogy az ilyen tervek alapjait is szakemberek (tapasztalt közlekedésmérnökök, várostervezők) készítsék el, s nem a jövőt az 1920-as évek visszaállításában látó politikusok kitalálmányai határozzák meg." ez nagyon találó volt gratula, maximálisan egyetértek, a válasz: akkor ha száműzzük őket Kamcsatkába kirándulni. Ja, és vigyen magával mindegyik egy családtagot. Szemét rabló banda.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Laci bácsi írta: 2012 november 20., kedd 19:51:33

Gratula, más európai városokba aluljárók, felüljárok építésével teszik átjárhatóbbá a városokat, nálunk inkább elbontják azt a keveset is ami van. Eddig is " egyszintűnek" csúfolták a külföldiek ezt a várost, most aztán nagyot fejlődünk. Végül is nem csoda, már az összes jó közlekedési szakember kint dolgozik. Hajrá Magyarország, hajrá agyatlanság!

A válaszoláshoz belépés szükséges
sanlac írta: 2012 november 20., kedd 17:54:18
mukibacsi írta: 5 éve

Őszintén szólva kár a szájtépésért. Ez olyan mint ha a szomszéd Mari néninek mondanánk. Leszarják nagy ívben, ezeket a hozzászólásokat nem nézi senki. Akik tervezik azok nem azon a környéken élnek, ja és jogosítványuk is kegyelemből van mert másképp nem kapott volna diplomát, (már ha kapott) Ezek az emberek mind íróasztal mögül döntenek és fingjuk sincs miről is. Miért is fáj az ha a forgalom simább? Igaza van zozillának, ezek az emberek nem jártak külföldön. Kíváncsi lennék milyen szálak fonódnak egybe, kinek mennyi megy a zsebébe. Itt költenek milliárdokat a semmire, (mert még egy lámpa az kell) legyen még nagyobb a dugó. Apropó lámpa. Megfigyeltétek hogy sok lámpát kikapcsoltak mert akkora káoszt csinálnak hogy fel hábórító, Pl, Bécsi út vége. Ha már itt tartunk a 10 sen. Nagyon üdvözölném azt a képviselőt aki naponta Pilisvörösvár és környékéről járna be. Biztos rekord idő előtt megoldódna a reggeli torlódás a TESKOig. Pedíg csak az Ürömi leágazást kellene kiszélesíteni jobbra hogy nem álljon meg a sor 1 autó bekanyarodására várva balra Uröm felé. Erre nincs PÉNZ.


Kedves "mukibacsi"!
Van már 10 éve, hogy hallottam arról a tervről, miszerint kiszélesítik a Bécsi útnak a vasút mellett futó szakaszát, ami valóban jó lenne, hiszen nagyban megkönnyítené az arra járók közlekedését. De az kit érdekel? A lényeg, hogy rogántóni (régi, "becsületes" kiszista) jól járjon. Még hogy nem járt külföldön! Járt az, de nem azt nézte, hogy a közlekedésszervezést hogy tudná ellesni!
Azért meg fölösleges aggódnunk, hogy a Ferenciek terén mekkora dugó lesz! A benzinárakkal majd még jobban beszabályozzák, hiszen az utóbbi években láthatóan kevesebben autóznak, könnyebb Budapesten közlekedni, alig van dugó.
Ja és a villamost majd csak azután vigyék át a hídon, amikor már befejezték a tér átépítését! (T. i.: valahol olvastam, hogy tervezik, hogy - ismét - villamos fog közlekedni a Rákóczi út-Kossuth utca útvonalon.)
Egyébként az egyik kép alatt tévesen szerepel, hogy a "szomszédos Petőfi-híd (sic!)", hiszen még a képen is látható, hogy a Szabadság híd van az Erzsébet híd szomszédságában.
Éjjen rogántóni és (rabló)bandája!

A válaszoláshoz belépés szükséges
mukibacsi írta: 2012 november 20., kedd 14:04:43

Őszintén szólva kár a szájtépésért. Ez olyan mint ha a szomszéd Mari néninek mondanánk. Leszarják nagy ívben, ezeket a hozzászólásokat nem nézi senki. Akik tervezik azok nem azon a környéken élnek, ja és jogosítványuk is kegyelemből van mert másképp nem kapott volna diplomát, (már ha kapott) Ezek az emberek mind íróasztal mögül döntenek és fingjuk sincs miről is. Miért is fáj az ha a forgalom simább? Igaza van zozillának, ezek az emberek nem jártak külföldön. Kíváncsi lennék milyen szálak fonódnak egybe, kinek mennyi megy a zsebébe. Itt költenek milliárdokat a semmire, (mert még egy lámpa az kell) legyen még nagyobb a dugó. Apropó lámpa. Megfigyeltétek hogy sok lámpát kikapcsoltak mert akkora káoszt csinálnak hogy fel hábórító, Pl, Bécsi út vége. Ha már itt tartunk a 10 sen. Nagyon üdvözölném azt a képviselőt aki naponta Pilisvörösvár és környékéről járna be. Biztos rekord idő előtt megoldódna a reggeli torlódás a TESKOig. Pedíg csak az Ürömi leágazást kellene kiszélesíteni jobbra hogy nem álljon meg a sor 1 autó bekanyarodására várva balra Uröm felé. Erre nincs PÉNZ.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csfoldi írta: 2012 november 20., kedd 07:52:50

Ismét egy nagy ötlet, aminek majd évekig nyögjük a kárát, s többször ennyibe fog kerüli a visszarendezése, ami elkerülhetetlen lesz. Az előző hozzászólások is ezt támasztják alá.
Mikor érjük meg végre, hogy az ilyen tervek alapjait is szakemberek (tapasztalt közlekedésmérnökök, várostervezők) kélszítsék el, s nem a jövőt az 1920-as évek visszaállításában látó politikusok kitalálmányi határozzák meg.
Jelenleg ez a legnagyobb kapacitású átjáró Pest és Buda között a központi városrészek tekintetében, valamint jelentős az észak-déli irányú forgalma is, amit annak idején az aluljáró megépítésével sikerült szinte zökkenőmentessé tenni. Ezzel a szűkítéssel állítólag az a cél, hogy élhetőbbé tegyék a belvárost, csökkentve az átmenő forgalmat. De ildomos ezt más kerületek rovására tenni? Az itteni forgalom főleg a már most is terhelt Lánchídra, és a Szabadság hídra fog áttevődni, lehetetlenné téve az ottanini felvezető utak mellett lakók életét. Ráadásul a védendő belvárosban ugyan kevesebb autó fog áthaladni, de jóval lassabban, így gyíkorlatilag ugyanakkora vagy nagyobb torlódásokat, s környezetszennyezést okozva, mint a jelenlegi helyzet.
Nemhiába, régi közmondás: "suszter maradjon a kaptafánál".

A válaszoláshoz belépés szükséges
Geri írta: 2012 november 19., hétfő 22:06:25

Csak gratulálni tudok annak aki kitalálta. Normális országokban minden amit lehet a föld alá visznek. Ráadásul erre lakom és ha nem találtam parkolót könnyedén mentem egy kört a ház körül is akár most ez is sokkal nehezebb lesz. Egyetlen jó dolog,hogy a túrista buszok eltűnnek de ezért nem éri meg ez az egész. Szörnyű lesz az a járda sziget is a busznak ami a hídról jön. Berakták a megállót az út közepére. Nem kevesen szoktak ott buszra várni. Bár bele se kezdenének ebbe az egészbe.

A válaszoláshoz belépés szükséges
tvn írta: 2012 november 19., hétfő 15:59:11

Így van, hatalmas marhaság már megint az autós közlekedést erősen háttérbe szorítani. Nem vagyok közlekedésmérnök, de józan ésszel is tudom, hogy az lenne a legfontosabb, hogy ne legyenek torlódások, illetve dugók, hanem át tudjon haladni az autós a lehető leggyorsabban. Miért nem lehet élhetőbbé tenni a várost? Miért?

A válaszoláshoz belépés szükséges
zozilla írta: 2012 november 19., hétfő 13:35:06

Hihetetlen,hogy a kétszintű autós közlkedést megszüntetik! A tisztelt ötletgazdák nem jártak Brüsszelben, vagy Madridban ott a felszín alatt is megy egy irányban 2X4 sáv!
Óriási dugók lesznek az átépítás után is, ami 10 milliárdba fog kerülni!!! Másra kéne költeni az adófizetők pénzét!

A válaszoláshoz belépés szükséges

Feltúrják a Ferenciek terét, átadás 2014 márciusában

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hYmFydGg=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hYmFydGg=

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hYmFydGg=

Hirdetés

ABARTH tesztek

Élménykör: Abarth 595 Competizione

Valentino Rossi autóját hajtottam - vicc nélkül Videó

Valentino Rossi Eneos színekbe csomagolt Abarth 595 Competizione méregzsákja hazánkba, személyesen a kezem közé került. Élmény volt.

Még több ABARTH teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

9 órája – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

2 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

3 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

ABARTH PUNTO IGAZI RITKASÁG CSAK 2 ÉVIG GYÁ

ABARTH PUNTO IGAZI RIT...

Ár: 1.350.000 Ft

Évjárat: 2003 / 12

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

ABARTH PUNTO

ABARTH PUNTO

Ár: 3.250.000 Ft

Évjárat: 2010 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

ABARTH 500

ABARTH 500

Ár: 3.390.000 Ft

Évjárat: 2009 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!