Töltőállomáson gyulladt ki egy Tesla

Gyári töltőn kapott lángra egy Tesla, por se' maradt belőle

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem csak a dízel autókat érintheti botrány, most a Teslánál fájhatnak a fejek, ugyanis egy autójuk a gyár töltőállomásán kapott lángra.

Rosszul indul 2016 a Teslának, ugyanis egy Model S a gyár által telepített Supercharger gyorstöltőn kapott lángra és égett porrá Norvégiában.
A villanyautó azt követően gyulladt ki, hogy tulajdonosa csatlakoztatta a töltőre, majd magára hagyta. Egyelőre nem tudni, hogy mi váltotta ki a tüzet, de vélhetően köze volt a töltéshez. Az már biztos, hogy a lángok az autóból, nem pedig a töltőből indultak ki, de a tűz konkrét okát még keresi a Tesla.
Hirdetés
A tűzoltást nehezítette, hogy ahhoz a lítium-ion akkumulátor robbanásveszélye miatt speciális oltóhabot kellett használni, egyes források szerint nem állt rendelkezésre elegendő abból. Egy biztos, az elvileg helyi emissziómentes, ám most mégis komoly károsanyag kibocsátást okozó autó porig égett. A régi szóviccet elsütve: por se' maradt a Teslából.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 09:37
    Permalink

    A Tesla S 2013-óta van, a Nissan Leaf meg még régebben, az a pár év már letelt amiről te beszélsz, vagy szerinted mégis mennyit kellene várni? 30-at?
    A Lufi már kipukkant a VW konszernnél dízel csalási ügyben, ami gyakorlatilag európán kívül a dízel személyautó végét jelentheti.
    Pukkanni fog az a lufi később is amikor végleg temetik a dízelt majd rá hamarosan vagy együtt vele a benzinest is.
    Elkerülhetetlen az innováció és ezt a borsónyi agynál (Kempelen) nagyobbat birtoklók tudják is.
    Te azt hiszed hogy a Tesla akkumulátora az etalon?
    Tévedsz, van már jóval hatékonyabb is csak nem a piacon, például a Fordnak, akik a bevezetést lassítják nehogy a zsíros hasznot hozó benzin/dízel dugattyús szemetet a kukába kelljen dobni.
    Gyárts olyan nagyon könnyű anyagot ami nagyon szilárd olcsó, a piaci ára alacsony és nem ég úgy mint az acél.
    Olvasd el hogyan működik a Toyota Mirai.

  • 2017.10.28. at 09:37
    Permalink

    [i]Ez az embernek mondott valami a kiskampó a hazug nyelvére ne vegye annak a márkának a nevét aki pár év fejlesztéssel megalázta a nyomorult VW konszernt, a német überlószar prémiumtársaival együtt, a többszöreladomugyanaztaszarelavulttechnikát, koromokádó tüdőgyilkos mocskaival. [/i]

    Azért én nem nevezném ezt alázásnak, várjunk pár évet, hogy kiderüljön, lufi-e a Tesla, vagy tényleg a jövő, és valós alternatíva. Én egyelőre azt látom, hogy a marketingmunka jobb, mögötte, mint a tényleges innováció.
    Égni jobban ég, mint a VW-en, ezt már nem lehet elvitatni tőle. 😀
    Mindenesetre a szarrá égő Tesla az akkumulátoraival nem csak a tüdődet gyilkolja, és ennél az esetnél jó eséllyel több és veszélyesebb káros anyag került a levegőbe, mint amit egy mai német autó egy év alatt elereget.

  • 2017.10.28. at 09:37
    Permalink

    Hamarosan temethetik a VW-t a Kempelen szívügyét ha akkora bírságot kap Amerikában mint amiről írnak, utána Kína sem kér majd belőle, lehet hogy rákontráz, de Európán kívül többen is jelentkeztek rá, nem mintha rózsás lenne a helyzete pár bírságolni akaró európai állam szemében.
    A hazugság kibukott, most még az Audi név is jobban megjelenik a Porschéval karöltve az amerikaiak bíróságán át a köznép előtt.
    Pont úgy pofátlanul hazudnak, ferdítenek mint itt a korábban írt személy a kicsiturbo világáról.
    Alázkodhatsz te is a konszerneddel együtt mások előtt Kempelen jót fog tenni hidd el kicsit visszavesz a nagy arcodból.
    Ez az embernek mondott valami a kiskampó a hazug nyelvére ne vegye annak a márkának a nevét aki pár év fejlesztéssel megalázta a nyomorult VW konszernt, a német überlószar prémiumtársaival együtt, a többszöreladomugyanaztaszarelavulttechnikát, koromokádó tüdőgyilkos mocskaival.

  • 2017.10.28. at 09:37
    Permalink

    Én sosem voltam Tesla-rajongó, de mindig is elismertem. De még nem az igazi. Ha már kegytárgyaknál tartunk, meg imádkozásnál, azért te is vedd ki a részed belőle:

    [url]https://www.google.hu/search?q=audi+r8+burning&client=opera&hs=l8V&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi35sKwhJPKAhUDliwKHc-HARUQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767[/url]

    Audi – a minőség csúcsa…

    :)))

  • 2017.10.28. at 09:37
    Permalink

    Van minimum 20 remek felni csavar, ne izélj már. 😀
    s3000-nek felfűzetném kegytárgynak, minden nap imádkozhatna előtte. vascsi, csalfa(összes alteregojával), encore ministrálhatnának neki.
    Ima a szent kerékcsavar előtt.

  • 2017.10.28. at 09:37
    Permalink

    Amikor nemrég egy Tesla-tulajnál előjött az a bizonyos biztonsági öv-mizéria, példás gyorsasággal léptek Muskék. Korábban viszont már volt többször is ilyen tűzeset Teslákkal, és nekem nagyon úgy tűnik, hogy egy ideje már csak a fejüket vakargatják és nem találják a megoldást. Nekem is gyanús volt, hogy egy néhány éve létező autógyár akar mindenki előtt járni, de látszik, hogy van még min dolgozni.

Vélemény, hozzászólás?