Az olasz Pietro Frua rajzolta ezt a formát, ahogy a többi korabeli Maseratit is. Ezt az orr-részt elsütötte később a ma már alig ismert, a BMW-be olvadt Glas gyár V8-asán, amit emiatt Glaseratinak csúfoltak
Négy lámpája volt az amerikai kivitelnek, az európaiak ezt a sort csak az 1966-os frissítéskor kapták meg. Ez a példány 1968-ban, Svájcban lett forgalomba helyezve
Egyszerű a szinte függőleges hátfal, mégis szép a két kipufogóval, a pici lámpákkal és a hangsúlyos kiemelkedéssel
A Maserati Quattroporte eredeti, első szériáját 1963 és 1969 között gyártották. A források nem egyeznek, körülbelül 760-780 darab készülhetett az összes változatából
Gazdagok és híresek voltak korabeli vásárlói. A beltér hozza a hatvanas évek olasz autóinak könnyedségét. Az akkori luxusba elektromos ablakok és légkondicionáló is beletartoztak. Az autó eredeti állapotú, belterén látszik, hogy nem lett még felújítva
Ebbe még a 4,2 literes V8-ast építették, később 4,7 literre nőtt a lökettérfogat. Végsebessége újkorában 230 km/óra volt, amivel kora egyik leggyorsabb négyajtós szériaautója lehetett. A képeken látható példányt eladója 40 ezer euróért kínálja a legnagyobb német hirdetési portálon
Dacia 1100-as hátsó lámpával 😀
Akarom mondani Renault 8-as lámpa 😛