0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét 

Ismét tombol a BMW-tipró

·
Címkék: BMW, BMW 7-ES SOROZAT, láng, tűz

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.

%KA%Két éve kezdte a gyújtogatást, most éppen egy E65-öt öntött lángba, csak azért, mert 4 éve nem megfelelően bántak fel%KA%

Két éve kezdte a gyújtogatást, most éppen egy E65-öt öntött lángba, csak azért, mert 4 éve nem megfelelően bántak fel

Emlékeznek a rokonszenves úrra, aki nagy szeretettel törte bajor autóit egy kőkalapáccsal különböző autószalonok előtt? Először 2013-ban a Frankfurti Autószalonon, majd egy évvel később a Genfi Autószalon mellett törte ripityára BMW M6-osát, hogy kifejezze nemtetszését a német prémium autógyárral kapcsolatban. Hadi Pourmohseni, ahogy hívják az úrt, a BMW ügyfélkezelésétől fakadt ki ennyire. M6-osa furcsa hangon kerregett és a váltó is rángatott. Valószínűleg szétrúgta. Azonban a kereskedő nem kezelte őt az elvárt módon, aminek igen egyedi módon ad hangot minden évben, ahelyett, hogy márkát váltana. Majd még egy fokkal továbbment: felgyújtott egy Z3-at, piromániáját pedig idén folytatta méghozzá egy facelift előtti E65-tel. A Bangle féle 7-es BMW-t ráadásul a BMW Museum előtt gyújtotta fel a tomboló tulaj, a bajor márka főhadiszállásán. A füst gyorsan beborította München egét, a tűzoltók szerencsére még korán kiértek a helyszínre, a rendőrök pedig letartóztatták Hadi urat, aki megígérte, hogy nem fejezi be hadjáratát a BMW-vel szemben. Biztos nagyon sok szabadideje lehet. Amit viszont nem értek, hogy akkor miért van még mindig BMW-je.

Ez is érdekes lehet:
 

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Hummer H1 6.6 Duramax V8, 1998 - használtteszt

A katonai verziótól erősen eltér, de még így is olyan, mint egy tank a többi autóhoz képest...

Csúnyán ráfizethetünk az utángyártott alkatrészekkel javításra

Vegyél gyári alkatrészeket, javíttasd márkaszervizben az autódat, különben meghalsz! Erős az...

Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt a használtautó-eladások összértéke

Újabb rekord dőlt a hazai használtautó-piacon a harmadik negyedévben: az időszak során mintegy...

Már magyar földön az ötajtós Lada 4x4 modellek

Itt a Lada, amire már a nyolcvanas évek óta várunk, az időközben 4x4 névre keresztelt 4x4 ötajtós...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

Főispán írta: 3 hete
nick_ írta: 3 hete

Nyilván az autókkal semmi gondja, a BMW-vel olyan túl sok nem is lehet, hiszen német prémium a világ egyik legjobb, legelismertebb, legkedveltebb márkája. A baja azzal az egy emberrel volt, aki nem megfelelően foglalkozott vele, ez bármelyik márkánál előfordulhat. A másik, meg, hogy valami baj azért lehet ott fent, mert bármi történik, az ember nem gyújtogat csak úgy. Arról nem szól a cikk, hogy ezért milyen büntetést kapott, ráadásul visszaeső ........ :)


"Nyilván az autókkal semmi gondja, a BMW-vel olyan túl sok nem is lehet, hiszen német prémium a világ egyik legjobb, legelismertebb, legkedveltebb márkája."

Attól még lehet szar, mint pl ahogy a Merci is vagy az Audi is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lohmann írta: 3 hete

Az okokat azért nem lehet egyszerűen elintézni a "miért nem vesz mást" c. történettel, mert az úriember problémája az, hogy a BMW (és egyébként 1-2 egyéb német gyártó) nem ismeri a visszahívás fogalmát, s a létező, nyilvánvalóan ismert szériahibákról sem vezet semmiféle nyilvános adatbázist. Nem egyéni, hanem csoportos probléma érdekében tüntet. Ha rosszindulatú akarnék lenni, akkor az a BMW előbb-utóbb úgyis kigyulladt volna, hiszen aki olvasott kicsit a témában az tudhatja, hogy számos dokumentált magyar eset van, ahol márkaszervizben szervizelt pár éves BMW-k égtek porig, s a gyártó mégsem hajlandó semmit elismerni abból, hogy valami közös hibáról lenne szó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 3 hete

Nekem is voltak minőségi gondjaim a tavalyi új autómmal, el is tartott egy darabig, amíg el tudtam állni a szerződéstől. Valószínűleg ha nagyon akarna, neki is sikerülhetne a dolog, a német fogyasztóvédelem sokkal jobb, mint a magyar.

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 3 hete

a bmw a bengl 7-es kiállásával, újraélesztette a musclecar fogalmást, rá pár évre ébredtek fel az amerikai gyártók ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pelso írta: 3 hete

Az úrnak talán időpontot kellene kérnie egy pszichiátriai szakrendelésre.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 3 hete

Miért ilyen régi szart gyújtogat? Mindenki aki kicsit képben van tudja, hogy azok értéktelen hulladékok.
Vegyen egy új hetest aztán azt gyújtsa fel, sokkal komolyabb hatása lenne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 3 hete

Akik utálják a BMW-t most ujjonghatnak, de ha ennyire utálja Pourmohseni Úr akkor miért nem vesz mást (ez nagyon jó felvetése volt a cikknek). Több BMW-t tett már tönkre ilyen és ehhez hasonló teátrális körülmények között mint amennyit egy átlagember lát egy nap. Egy pszichiáter megvizsgálhatná, én nem lennék nyugodt ha a szomszédom lenne.... Nem szeretem ha lehülyézik a BMW-seket, de ebben az esetben sajnos nem tudnék vitatkozni ezzel

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 3 hete

Nyilván az autókkal semmi gondja, a BMW-vel olyan túl sok nem is lehet, hiszen német prémium a világ egyik legjobb, legelismertebb, legkedveltebb márkája. A baja azzal az egy emberrel volt, aki nem megfelelően foglalkozott vele, ez bármelyik márkánál előfordulhat. A másik, meg, hogy valami baj azért lehet ott fent, mert bármi történik, az ember nem gyújtogat csak úgy. Arról nem szól a cikk, hogy ezért milyen büntetést kapott, ráadásul visszaeső ........ :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 3 hete

Jól állnak a lángok annak a kotlának. Herr Pourmohseni, hallott-e már a Lexusról? Onnan válasszon, csak lehetőleg ne IS220D legyen, mert az is serkentően hat a piromán hajlamokra:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 7-ES SOROZAT 730d (Automata) SPORTPACKET

BMW 7-ES SOROZAT 730d...

Ár: 1.750.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 7-ES SOROZAT 730d (Automata) EGYEDI FEHÉR FÉNYEZÉS!

BMW 7-ES SOROZAT 730d...

Ár: 3.499.999 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 7-ES SOROZAT 745i (Automata)

BMW 7-ES SOROZAT 745i...

Ár: 2.099.999 Ft

Évjárat: 2002 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!