0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Spórolj a matricán, élvezd az utat a Balatonig!

Izgalmasabb országúton autózni, mint autópályán, megérheti azt választani

Nem fontos a sokszor kaotikus M7-est választanunk, ha a Balaton partjára tartunk. Az országút sokkal izgalmasabb, még rövidebb is lehet, persze kilométerben, a legtöbb szállás úgyis csak délután vehető át.

%KA%A '60-as években már körvonalazódott, hogy szükség lesz gyorsforgalmú utakra, az M1-M7 közös bevezető szakaszával kezdődött a hazai autópályák építése, bár az M7 1970-ig csak a Balaton felé vezető oldalon készült el, Osztapenko százados viszont már 1951 óta mutatta az irányt%KA%

A '60-as években már körvonalazódott, hogy szükség lesz gyorsforgalmú utakra, az M1-M7 közös bevezető szakaszával kezdődött a hazai autópályák építése, bár az M7 1970-ig csak a Balaton felé vezető oldalon készült el, Osztapenko százados viszont már 1951 óta mutatta az irányt

Hogy mindenekelőtt beletúrjunk kicsit a történelembe, érdemes megemlíteni, hogy már 1970-ben eljuthattunk a Balatonig az M7-es autópályán. Igaz, akkor visszafelé még nem volt sáv és a lefelé tartó is csak Balatonaligáig ért, már akkor választhattuk a gyorsabb utat. Ez a '70-es évek elején valóban azt is jelentette, hatalmas változás volt a régi 7-es úthoz képest, szinte nyílegyenes út vezetett a magyar tengerig, 1971-től pedig már Zamárdiig sem kellett letérnünk a régi útra. Ma már Horvátország határáig tart az M7-es, akinek az ország elhagyása a cél, jó választás az autópálya és a 10 napos, 2975 forintos pályamatrica, ha viszont csak a Balatonig tart az út, nem feltétlenül érdemes az autópályát választani, sőt!

%KA%A ritkábban esedékes karbantartás érdekében betonkockából rakták ki az autópályát, több helyen ez még a 2000-es évek elején is megvolt, mára végig sima az aszfalt%KA%

A ritkábban esedékes karbantartás érdekében betonkockából rakták ki az autópályát, több helyen ez még a 2000-es évek elején is megvolt, mára végig sima az aszfalt

Nem akarok senkit sem az M7-es ellen buzdítani, sokszor tényleg gyorsabb, de olyan helyzetben, ha át kell szelnünk a fővárost azért, hogy felhajtsunk rá, egyáltalán nem éri meg. Ez a Range Rover Velar hazai bemutatója során merült fel, néhány órás rendezvény és pár fotó erejéig 3000 Ft-ot elkölteni csak azért, hogy 19 perccel hamarabb legyek ott, nem tűnt úgy, hogy megérné. Ráadásul az autópálya unalmas, persze lehet tesztelni az 540i Touring sávtartóját és radaros tempomatját, de azt már jól ismerjük. A Dunakanyarból jobb megoldásnak tűnt kerülőutat keresni, mint a hétköznapi forgalomban átszelni a várost, majd beállni az esetleges dugóba az M7-es autópályán, felárért. Emellett szeretek is vezetni és az 5-ös BMW olyan autó, amit jó is vezetni, hát a kanyargós utat választottam 3 kilométer mínuszért és 19 perccel több menetidőért.

%KA%Három kilométert nyertem és 19 percet vesztettem, de jobban megérte egy párórás rendezvény erejéig többet utaznom, mint pár óra erejéig kifizetni az autópályadíjat, az országút sokkal élvezhetőbb is volt%KA% %KA%Három kilométert nyertem és 19 percet vesztettem, de jobban megérte egy párórás rendezvény erejéig többet utaznom, mint pár óra erejéig kifizetni az autópályadíjat, az országút sokkal élvezhetőbb is volt%KA%

Három kilométert nyertem és 19 percet vesztettem, de jobban megérte egy párórás rendezvény erejéig többet utaznom, mint pár óra erejéig kifizetni az autópályadíjat, az országút sokkal élvezhetőbb is volt

Oda-vissza bármiféle torlódás nélkül letudtam az utat, közben élveztem a tájképet és nem azt figyeltem folyton a középső tükörben, mikor szorít le egy márkatárs. Sokaknál az első szempont, hogy minél hamarabb odaérjenek, minél kevesebbet kelljen az úton tölteni, így ez a posztom most azoknak szól, akik még szeretnek vezetni. Országúton kisebb a sebesség, de több a kanyar, és ahogy tapasztaltam, nem olyan kaotikus a kátyúhelyzet sem a 8-as és a 77-es főúton, sem a kisebb rendű utakon, de a part közelében vezető 71-es is elég jó. Az sem hátrány, hogy a nyaralóig, hotelig tartó utat is tartalmasan tölthetjük el, mivel a legtöbb szállás amúgy is legkorábban kora délutántól vehető át, Budapest és környékéről indulva tökéletesen ráérünk leérni a tóig. Szentendre, Pomáz, Csobánka, vagy Pilisvörösvár felől pedig festői helyeken autózhatunk át. Ott van például Tinnye, ha másról nem is, az Üvegtigris filmről mindenkinek ismerős lehet, és Lali büfékocsija a mai napig ott áll a Garancs tó partján. Nem tudtam megkérdezni, hogy hamburger van-e, de ha ott nem, a kicsit beljebb álló tematikus étteremben már biztos kapunk.

%KA%Autópályán ilyen érdekes helyek nincsenek. Lali büféje jó helyen van, Tinnyén a Garancs tó partján, kávét biztosan kapunk, talán még frisset is%KA%

Autópályán ilyen érdekes helyek nincsenek. Lali büféje jó helyen van, Tinnyén a Garancs tó partján, kávét biztosan kapunk, talán még frisset is

Aztán útba esik Zsámbék, temérdek történelmi helyszínnel és a múzeum-fetisiszták is kiélhetik magukat. Innen egy rövid szakaszon az 1-es főútra is rá kell térnünk, de a nyári hétköznapi forgalom szinte elenyésző volt. Veszprémet csak jóval hosszabb úton kerülhetjük el, de nincs is rá szükség, szintén gyönyörű hazai város, és ha már ott járunk, van mit nézni is, akár az állatok szerelmeseinek is. A Balaton északi partjára tartóknak innentől már nincs is más választásuk, marad az országút, ami innentől lesz igazán izgalmas, a Balaton-felvidéki utak csodálatosak és jellemzően vállalható aszfaltozással, komoly kanyarokkal és élvezhető szintkülönbségekkel, na meg persze csodás tájjal karöltve. A déli parton vezető 7-es út nem ennyire izgalmas, de jellemzően nyáron is vállalható rajta a forgalom.

%KA%Az 540i valódi túraautó, bár a hathengeres háromliteres fogyasztásának nem tett jót az országút. Jobban belegondolva, az autópályaköltséget itt elégettem pluszban, de megérte%KA%

Az 540i valódi túraautó, bár a hathengeres háromliteres fogyasztásának nem tett jót az országút. Jobban belegondolva, az autópályaköltséget itt elégettem pluszban, de megérte

Ha csak kisebb kiruccanásra, fürdésre leugranánk esetleg a Velencei-tóra, arra is hasznos lehet az országutat választani. A 7-es út adja magát a főváros felől autózóknak, ám az sem jelent megoldást, ha éppen egy baleset miatt leterelik az M7-esen autózókat. Ebben az esetben a 6-os út lesz a megoldás, egy hétfői utazásom során vélhetően az M7-esen történt baleset miatt időben kedvezőbben alakult a 6-oson leautózni Iváncsáig, és onnan megközelíteni Gárdonyt. Igaz, ez jelentősen több kilométer a 7-es útnál, de a gyér forgalom miatt kényelmesen autózható, és még az érdi Fiat kereskedés környékén a bokrokban reexportra váró több száz Fiat 500-ast is megcsodálhatjuk.

%KA%Csak Dörgicséig mentem pár fotó kedvéért, de a 77-es vagy a 71-es Keszthelyig is teljesen vállalható, és millió szép helyen vezet keresztül%KA%

Csak Dörgicséig mentem pár fotó kedvéért, de a 77-es vagy a 71-es Keszthelyig is teljesen vállalható, és millió szép helyen vezet keresztül

%KA%A Velencei-tóra is vezet alternatív út, ha beállna az M7-es és a 7-es is. Pest megyei matricával az M7-re Martonvásárnál, az M6-ra pedig Ráckeresztúrnál hajthatunk fel%KA% %KA%A Velencei-tóra is vezet alternatív út, ha beállna az M7-es és a 7-es is. Pest megyei matricával az M7-re Martonvásárnál, az M6-ra pedig Ráckeresztúrnál hajthatunk fel%KA%

A Velencei-tóra is vezet alternatív út, ha beállna az M7-es és a 7-es is. Pest megyei matricával az M7-re Martonvásárnál, az M6-ra pedig Ráckeresztúrnál hajthatunk fel

Nyilván nem jelent megoldást a legtöbb helyzetre, de ha ráérünk egy kicsit, így megspórolhatjuk a heti pályamatricát. A visszaúton már jó eséllyel faraghatunk az időn, ha legalább Pest megyei matricánk van, abban az esetben az M7-esre Martonvásárnál, az M6-osra pedig a 34-es ráckeresztúri csomópontnál hajthatunk fel. Ha minden jól jön ki, és szerencsénk is van, akkor jellemzően jól járhatunk időben az M7-esen, de érdemes átnézni az útvonalakat, mielőtt elindulnánk, fogyasztás szempontjából sem mindegy, melyiket választjuk. Viszont továbbra is jó szívvel ajánljuk az ingyenes, igaz, online működő közösségi navigációt okostelefonokra, illetve már akár az autó kijelzőjére is kitehetjük azt − megfelelő készülékek esetén. A Waze pillanatok alatt megtalálja a megfelelő útvonalat, előre is tervezhetünk vele, beállíthatjuk, mikorra szeretnénk odaérni és figyelmeztet a pillanatnyi forgalomnak megfelelően, hogy mikor kell elindulnunk. Nem kell, hogy az utazás unalmas, egyhangú, vagy esetleg stresszes legyen a sofőr számára, az országút izgalmasabb, alacsonyabb tempójú és költséghatékonyabb is.

%KA%Kiegészíthetjük a nyaralást, ha nem a minél gyorsabb útvonalat választjuk, persze ha az a cél, hogy minél hamarabb a vízhez jussunk, jobban is járhatunk az autópályán%KA%

Kiegészíthetjük a nyaralást, ha nem a minél gyorsabb útvonalat választjuk, persze ha az a cél, hogy minél hamarabb a vízhez jussunk, jobban is járhatunk az autópályán

Ez is érdekes lehet:
 

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

A hazai Volvo kereskedések is bemutatták itthon az új XC40-et

A hazai kereskedésekben már látható az új Volvo XC40. Stílusa volvós, mégis jóval fiatalosabb...

Idén se felejtsük el autónk téli felkészítését!

Különös odafigyelést igényel a téli autózás, illetve maga az autótartás is télvíz idején. Mutatjuk...

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű...

Volkswagen Golf 1.9 TDI, 2004 - használtteszt

Nincs egymillió kilométert mutató Golf IV. A kijelző megállt eggyel előtte, de a napi számláló...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (11 db)

mzperx írta: 3 hónapja

"Az 540i valódi túraautó, bár a hathengeres háromliteres fogyasztásának nem tett jót az országút. Jobban belegondolva, az autópályaköltséget itt elégettem pluszban, de megérte"

Akkor ez inkább örömautózás volt, sok gyorsulgatással. Üzenetként kontraproduktív az egyébként érdekes témájú cikkhez. Pont az ilyen nagy motoros autók fogyasztanak "meglepően" jól az országutakon. Saját tapasztalat (is). Ez a 3 literes (?) benzines kb 3 literrel kell, hogy kevesebbet fogyasszon az autóúton, és kettővel kevesebbet, ha Zsámbék - Tök - Tinnye szakaszon sok dugó volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 3 hónapja
somka82 írta: 3 hónapja

De menő vagy öcsém! Mi egyszerű halandók ne próbáljuk meg amit a mester tud, igaz? Szóval te így közlekedsz és még büszke is vagy rá mert jó sofőrnek tartod magad. Légyszi próbálj meg egyedül megdögleni te faszfej. Buta vagy mint a segg az már biztos. Ne tartsd magad jó sofőrnek mert csak egy közveszélyes állat vagy.


Előzmények megtekintése

Nem írtam, hogy jó sofőr vagyok.
Azt írtam, hogy szeretek országúton gyorsan autózni.
A beírásodból feltételezem, hogy elég egyszerű fazon lehetsz, így nem is fecsérelnék rád több időt, egyszerűen nem érsz annyit.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 3 hónapja

Hiába no, BMW-s ország vagyunk, még az autópályáinkat is a lesportosabb BMW-kről neveztük el....

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 3 hónapja

Új-Zélandon tartózkodtunk 3hétig.Ezt csak azért írom le, hogy mindenki tudja, hogy mi Új-Zélandon nyaraltunk.Hát csodálatos szép hely ez az Új-Zéland.Nem olyan mint Ausztrália, mert ez Új-Zéland. Érdekes, hogy itt 10-ből 9 auto rendszáma NZ-vel kezdődik...szóval ez Új-Zéland.

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 3 hónapja

Kézenfekvő megoldás lenne, ha a közlekedési morál és alkalmazkodóképesség javításával, esetleg a kritikus napokon fokozott rendőri ellenőrzéssel járhatóvá lehetne tenni az M7 autópályát! Könnyedén elbírná a megnövekedett forgalmat ha nem blokkolná szinte minden hétvégén több koccanás. Az elemi szabályokat kellene betartani / betartatni és akkor nem szívna többezer ember a kánikulában és nem kellene kerülőutakat keresni! A Waze engem rendszeresen beleküld kisebb-nagyobb dugókba, nem szabad 100%-ban megbízni benne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 3 hónapja

A Bicske-Fehérvár-Veszprém út nem feltétlenül jó ötlet, mivel a 8-ast 2 helyen is építik, a várpalotai, a fehérvári Metrónál lévő, valamint a Balaton felé kanyarodva is 6-8 percet kell várni a lámpaváltásra ha feltorlódik a nyaraló tömeg. Másrészt az erre közlekedő vadbarmok szeretnének ugyanannyi idő alatt leérni, mintha a pályán mentek volna, így a kanyargós és nyomvályús utakon hajmeresztő előzéseket adnak elő. Eredmény: csak ezen a hétvégén 3 karambolt láttam ezen az úton! Az egyiknél sikerült is dekkolni 15 percet. Összességében ha nincs szerencsénk, 2,5 óra is lehet az út, ami a pályán 1 óra 45 perc lenne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mightygaben írta: 3 hónapja
alfamore írta: 3 hónapja

Én is inkább a főút híve vagyok, hiszen gyönyörű tájakat, falvakat lát az ember. Persze lassabban érsz oda, mint a pályán, de kárpótól a látnivaló. Szép országban élünk na! Persze biztonságosabb a pálya ez tiszta sor de vezetés közben soha nem merül fel bennem hogy valami pilóta átjön a másik sávból. Ha elnézi az előzést segítek neki, ez természetes, lassítok lehúzódok ha kell csak így lehet egymásra odafigyelve közlekedni. Az előzgetés pedig a legjobb része a dolognak. Persze ésszel, vigyázzva a másikra. Autópályán mi van? Tempomat 140 aztán órákig semmi. Majd megérkezel. A lényeg veszik el, az utazás öröme.


Hát, nem tudom mennyit mész az m1-en, de szerintem ebben az évben még egyszer sem sikerült 140-el tartósan menni.
Majdhogynem az 1-es úton gyorsabban felérek pestre, mintha beállnék "parkolni" az m1-re

A válaszoláshoz belépés szükséges
somka82 írta: 3 hónapja
menőmanó írta: 3 hónapja

Én szinte mindig az országutakat választom, de sajnos nem igazán szoktam betartani a sebességkorlátozásokat.

130-140-nel, folyamatos előzgetéssel viszont komoly alternatívája az autópályának és 100-szor élvezetesebb.

Persze a lakott területek miatt még ezzel a tempóval is sokkal lassabb, de engem ez nem érdekel.

Még aránylag hosszú utakra (600km-800km) is gyakran az országutakat választom.

Egyébként senkinek sem ajánlom ezt a módszert, ha nincs hozzászokva. "Normális" sofőr nem így közlekedik. :)


Előzmények megtekintése

De menő vagy öcsém! Mi egyszerű halandók ne próbáljuk meg amit a mester tud, igaz? Szóval te így közlekedsz és még büszke is vagy rá mert jó sofőrnek tartod magad. Légyszi próbálj meg egyedül megdögleni te faszfej. Buta vagy mint a segg az már biztos. Ne tartsd magad jó sofőrnek mert csak egy közveszélyes állat vagy.

A válaszoláshoz belépés szükséges
alfamore írta: 3 hónapja

Én is inkább a főút híve vagyok, hiszen gyönyörű tájakat, falvakat lát az ember. Persze lassabban érsz oda, mint a pályán, de kárpótól a látnivaló. Szép országban élünk na! Persze biztonságosabb a pálya ez tiszta sor de vezetés közben soha nem merül fel bennem hogy valami pilóta átjön a másik sávból. Ha elnézi az előzést segítek neki, ez természetes, lassítok lehúzódok ha kell csak így lehet egymásra odafigyelve közlekedni. Az előzgetés pedig a legjobb része a dolognak. Persze ésszel, vigyázzva a másikra. Autópályán mi van? Tempomat 140 aztán órákig semmi. Majd megérkezel. A lényeg veszik el, az utazás öröme.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 3 hónapja

Én szinte mindig az országutakat választom, de sajnos nem igazán szoktam betartani a sebességkorlátozásokat.
130-140-nel, folyamatos előzgetéssel viszont komoly alternatívája az autópályának és 100-szor élvezetesebb.
Persze a lakott területek miatt még ezzel a tempóval is sokkal lassabb, de engem ez nem érdekel.
Még aránylag hosszú utakra (600km-800km) is gyakran az országutakat választom.
Egyébként senkinek sem ajánlom ezt a módszert, ha nincs hozzászokva. "Normális" sofőr nem így közlekedik. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Renault Zoe Z.E. R90 41 kWh Life teszt

Villanyautó, amit már nem kell otthon töltögetni

Új mércét hozott a villanyautók körében a Renault Zoe. Komoly hatótáv, gyors tölthetőség és mindehhez bajnok ár. Egy hét és több mint 800 közös kilométer után kijelenthető: egyedüli autónak is kiváló.


Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Remegett a kezem: próbán a legkomolyabb Alfa Romeo sportautók

Jó móka a Giulia QV, de még jobb a 4C

21 órája – Sztori

Az utóbbi idők legjobb Alfa Romeóját köszönthetjük a Giulia QV személyében, de az élményeket gyorsan elnyomja, ha átülünk egy 4C sportkupéba.


Aukción a világ egyetlen működő Alfa Romeo G1 sportautója

Ez volt az első Alfa Romeo, közel 100 éves, és most eladó

Tegnap – Sztori

70 lóerőt teljesített 1921-ben az Alfa Romeo G1, mindössze 52 darab készült belőle, és nem csak az olasz gyárnak felbecsülhetetlen érték.


Újabb rekordot ért el a Ford Ranger

A Ranger a terepen és a piacon sem viccel

2 napja – Sztori

Tíz itthon eladott pickupból négy Ford Ranger, ezzel toronymagasan piacvezető a Ford, ahogyan Európában is a Ranger a szegmens vevőinek kedvence.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 5-ÖS SOROZAT 530d (Automata) Navi.Xenon.Komfort ülés.19Aluf

BMW 5-ÖS SOROZAT 530d...

Ár: 2.599.000 Ft

Évjárat: 2006 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 5-ÖS SOROZAT 530d xDrive Touring (Automata) NAVI/DVD/Vonóhorog

BMW 5-ÖS SOROZAT 530d...

Ár: 2.699.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW 5-ÖS SOROZAT 520i Touring Eletta BŐR!DIGITKLÍMA!TETŐABLAK!

BMW 5-ÖS SOROZAT 520i...

Ár: 1.099.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!