0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán 

Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

·

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.

%KA%Színes felhozatal volt az idei Motor Trend összevetésen is. Itt még a Mazda MX-5 RF is szerepelt a sorban%KA%

Színes felhozatal volt az idei Motor Trend összevetésen is. Itt még a Mazda MX-5 RF is szerepelt a sorban

Mára hagyomány, hogy a Motor Trend minden évben egyszer hatalmas gyorsuláson hasonlítja össze korunk legmeghatározóbb sportautóit egy lezárt reptéren. Ők ezt szerényen a világ legnagyobb gyorsulási versenyének hívják, ami mostanra a hetedik részéhez ért, és semmivel sem hozott meglepőbb eredményt, mint az eddigiek. Sőt, a mostani felállás izgalmasabb, mint valaha, hiszen a klasszikus sportautó-gyártók mellett idén egy Tesla Model S is bekerült az összevetésbe. Mert 'murica! És mert Ludicrous móddal 2,5 másodperc alatt van 100-on a P100D csúcsváltozat. A legviccesebb, hogy a videó elején egy Mazda MX-5 RF-et cserélnek le a híres amerikai villanyautóra, érthető okokból.

%KA%Ilyen felvételek láttán gyanús, hogy miért született ez a gyorsulási verseny%KA%

Ilyen felvételek láttán gyanús, hogy miért született ez a gyorsulási verseny

Ellenfelei pedig nem voltak mások, mint hazai fronton a Chevrolet Camaro ZL1 1LE és a Chevrolet Corvette Grand Sport, Olaszországból az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio és a Ferrari 488 GTB, a britek legújabb sportautói közül pedig az Aston Martin DB11 és a McLaren 570GT. Sajnos nem hibridként érkezett a Lexus LC500, de ott volt a Nürburgring ördögeként elhíresült Mercedes-AMG GT R, a Porschétól a Porsche 911 Turbo S és a közegben kevésbé esélyes Porsche 718 Cayman S is, egyetlen japánként pedig a legerősebb Nissan GT-R-t, a Nismót tették rajtvonal mögé. "Tegyék meg voksaikat!"

Ez is érdekes lehet:
 

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Mini Countryman John Cooper Works teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió...

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (30 db)

Forticors írta: 3 hete
Forticors írta: 3 hete

Hogy nézne ki egy Tesla Ludicrous vs M5 gyorsulás 1/4 mérföldön? Természetesen kijönne a +150 lóerő különbség és a Tesla elverné a BMW-t lehet hogy nagyon (az a csúcs model s tud sokkal jobbat mint 2.9). És a Tesla "hú de f@sz@" kampánya kb ebben ki is merül. Ha megnézed egy M5-ös BMW (vagy bármely más M-es modell) reklámfilmjét ott mit látsz? Kanyar ki - kanyar be gyorsan, meg persze a "kiliccsel előre" (emlékezzünk csak Guy Ritchie E39-es M5-ös reklámfilmjére). A Tesla erre nem alkalmas, ez a hihetetlen gyorsulás egy egyszeri-megismételhetetlen mutatvány


Előzmények megtekintése

Ja bocs, most látom hogy F10-et (és nem F90-et) írtál, ott vastagon 200 lóerő feletti (+35%) a különbség!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 3 hete
zold írta: 3 hete

Nálunk is többet látod a Lambókat és Porschékat gyorsulni mint pályanapon, ha meg el is jönnek, akkor sem versenyezni hanem végigmenni urasan. Aki a határon akar autúzni az könnyen át is lépi, és bizony a saját kocsi leírása totálban csak egy dolog (ami ugye eleve gyrosan össze is jön egy mai autóval), rájön még a mentés és a pálya helyreállítása. A Nordschleifén sem lesz másként. Van egy isemrősöm aki nagy Porsche fan, van egy utcai úújabb 911-ese meg egy régebbi versenyre felkészítve. Nem megy az újjal Spába csak a régivel.



A Tesla ellenfele egy M5ös BMW. Vagy RS6 Audi. Maserati Ghibli. Na az helyettesítő. Szerinted hogy nézni kia gyorsulás? Model S csúváltozat 2.9 sec, M5 (F10) 4.3. (Mclaren 570 3.2). A fenti videón egy gyári M5 valahol a Lexus előtt végezne egy picivel.






Előzmények megtekintése

Hogy nézne ki egy Tesla Ludicrous vs M5 gyorsulás 1/4 mérföldön? Természetesen kijönne a +150 lóerő különbség és a Tesla elverné a BMW-t lehet hogy nagyon (az a csúcs model s tud sokkal jobbat mint 2.9). És a Tesla "hú de f@sz@" kampánya kb ebben ki is merül. Ha megnézed egy M5-ös BMW (vagy bármely más M-es modell) reklámfilmjét ott mit látsz? Kanyar ki - kanyar be gyorsan, meg persze a "kiliccsel előre" (emlékezzünk csak Guy Ritchie E39-es M5-ös reklámfilmjére). A Tesla erre nem alkalmas, ez a hihetetlen gyorsulás egy egyszeri-megismételhetetlen mutatvány

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hete
Forticors írta: 3 hete

Hát ha szerinted egy "lámpás" vagy egy 402m-es gyorsulás ugyanaz az élmény mint egy pályán körbemenni időre akkor nincs kedvem vitatkozni veled, ezt rád hagyom.

Kösz, láttam már Nürburgringes videókat, persze mindenhol vannak hülyék (az meg egy ikonikus hely szóval a forgalom is ehhez mérhető), de azt azért tudod hogy a Nordschleife egy elavult pálya a mai szemmel. Szinte minden versenypályán rendeznek nyílt napokat ott azért nagyobb a biztonság, tőlünk nyugatabbra ennek óriási hagyományai vannak, de nálunk is több pályán van nyílt nap, mehetsz amivel akarsz. És azért ott is látni komoly autókat (Ferrari, AMG Merci, hogy az M-es BMW-ket ne is említsem, de volt már Aston Martin is, Ariel atom stb...), bár az igazsághoz hozzá tartozik hogy mi még tanuljuk ezt a kultúrát.

Ha meg nem egy liga a McLaren és a Tesla akkor miért hogy a McLaren bőven a Tesla ligája?!? Csak azért mert drágább? És akkor mi van? Az "egy liga" az az amikor egyik termék a másikkal helyettesíthető egy adott preferenciával rendelkező fogyasztónak (pl Golf vs Ceed), de szerinted hány ember vacillál a szalon előtt állva ez a két autó között?


Előzmények megtekintése

Nálunk is többet látod a Lambókat és Porschékat gyorsulni mint pályanapon, ha meg el is jönnek, akkor sem versenyezni hanem végigmenni urasan. Aki a határon akar autúzni az könnyen át is lépi, és bizony a saját kocsi leírása totálban csak egy dolog (ami ugye eleve gyrosan össze is jön egy mai autóval), rájön még a mentés és a pálya helyreállítása. A Nordschleifén sem lesz másként. Van egy isemrősöm aki nagy Porsche fan, van egy utcai úújabb 911-ese meg egy régebbi versenyre felkészítve. Nem megy az újjal Spába csak a régivel.

A Tesla ellenfele egy M5ös BMW. Vagy RS6 Audi. Maserati Ghibli. Na az helyettesítő. Szerinted hogy nézni kia gyorsulás? Model S csúváltozat 2.9 sec, M5 (F10) 4.3. (Mclaren 570 3.2). A fenti videón egy gyári M5 valahol a Lexus előtt végezne egy picivel.


A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hete
Bezzenev írta: 3 hete

musk zseniális ebből a szempontból én úgy gondolom, olyan számomra mint az apple. nem vonom kétségbe, amit elértek, de a valódi erény itt a HYPE, az emberek hülyítése és ezt mind a két cég TÖKÉLETESEN CSINÁLJA :D komolyan mondom. mégegyszer, hogy ne legyen félreérthető : vannak érdemeik, de a hype-ra jobban koncentrálnak és be is jön nekik.



mi sem bizonyítja jobban, hogy azért az ev szinte a belsőégésűvel egyidős, tehát nem spanyolviaszról van szó ! másik, környezetvédelem : mondjuk ezt egy 2 tonnás , AKKSIKKAL TELE ZSÚFOLT acéltömegre.....amit fosszilis gyárak által előállított áramból töltenek...ez még viccnek is rossz. Nem környezetvédő ez, hanem egészségre kevésbé károsabb, mint a belsőégésű.

a teljesítmény : 0-100 óriási marketing ! valóban okosan ki lett használva az awd és az azonnali óriási nyomaték kombója a teszlákban. SPortautókat alázó teszla !!!! ja, de csak 0-100on.... :D:D:D amikor kérdés, hogy egy pályán mit tud, vagy hosszabb drag-en, akkor jön az, hogy ez nem sportautó....de akkor minek hasonlítgatják állandóan sport autókhoz? ezt ilyen torz marketingnek érzem, hogy 1 dologban jó a gép, a többiben meg sz@r, de arra van egy kibúvó : ez nem sportautó :D:D:D:D:D nagyon vicces...



és akkor a jelenlegi videóhoz szólva : nyilván a rövidebb távra építve van széttolva a marketing és nyilván általánosságban véve gyengébb autókkal együtt. sehol egy la ferrari,chiron, vagy széttuningolt lambo, rs7 vagy akár egy demon. A tuning a belsőégésű motorokhoz is hozzátartozik, elérhető potenciál, miért nincs itt egy sem ezekből? ja mert egy teszla fizetett hírdetés....hát így állunk :D:D:D


A tesla mindenhol szuverén módon halad, legfeljebb kicsit (?) gyorsabban meríti le az aksit.

Városi / ingázó autónak lett kitalálva amire az amerikaiaknak kell. Ott az ingázás a jellemző, nem a hosszú távok pláne nem az autobahn-tempó. Versenyek esetében pedig a gyorsulási versenynek régi hagyománya van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hete

Mondjuk Jobs megincsálta azt hogy egy sor már meglévő innovációt sikerült úgy összegyúrni hogy olyat alkosson amit még senki, és hogy évekig utána kullogjon mindenki egy olyan piacon ahol folyamatosan öldöklő verseny volt és véreztek el mértékadó gyártók (pl Ericsson, Siemens Mobile). Emlékszem, hogy 2009 körül az LG vagy a Nokia szánalmasan gyenge kopintásokkal próbálkotott, ami arl árulkodott, fogalmuk sincs arról mit hozott össze az Apple az IPhone IOS-app rendszerrel. Ha nincs a google valszeg most is ott tévelyegnek a saját maguks által sem támgoatott OS-ekkel és 0 terméktámgoatással.

A Tesla is valami hasonlót alkotott mint az Apple, és az autógyártók folyamatosan évekkel mögötte kullognak. Lassan a második generéciós S lenne akutális, közben olyan nagyon mint a BMW még egy valódi tanulmányt sem tud összehozni, csak filmen létező fantom tanulmányokat. És ha az amúgy eléggé a villanyhajtásra rágyúró Jaget megkérdezem, hogy mivel fog menni a szép új IPace, a válasz az, hogy ők ezzel nem foglalkoznak. Kb mint az LG az Android előtt.

Nem értik mitől game changer a Tesla.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 hete

musk zseniális ebből a szempontból én úgy gondolom, olyan számomra mint az apple. nem vonom kétségbe, amit elértek, de a valódi erény itt a HYPE, az emberek hülyítése és ezt mind a két cég TÖKÉLETESEN CSINÁLJA :D komolyan mondom. mégegyszer, hogy ne legyen félreérthető : vannak érdemeik, de a hype-ra jobban koncentrálnak és be is jön nekik.

mi sem bizonyítja jobban, hogy azért az ev szinte a belsőégésűvel egyidős, tehát nem spanyolviaszról van szó ! másik, környezetvédelem : mondjuk ezt egy 2 tonnás , AKKSIKKAL TELE ZSÚFOLT acéltömegre.....amit fosszilis gyárak által előállított áramból töltenek...ez még viccnek is rossz. Nem környezetvédő ez, hanem egészségre kevésbé károsabb, mint a belsőégésű.
a teljesítmény : 0-100 óriási marketing ! valóban okosan ki lett használva az awd és az azonnali óriási nyomaték kombója a teszlákban. SPortautókat alázó teszla !!!! ja, de csak 0-100on.... :D:D:D amikor kérdés, hogy egy pályán mit tud, vagy hosszabb drag-en, akkor jön az, hogy ez nem sportautó....de akkor minek hasonlítgatják állandóan sport autókhoz? ezt ilyen torz marketingnek érzem, hogy 1 dologban jó a gép, a többiben meg sz@r, de arra van egy kibúvó : ez nem sportautó :D:D:D:D:D nagyon vicces...

és akkor a jelenlegi videóhoz szólva : nyilván a rövidebb távra építve van széttolva a marketing és nyilván általánosságban véve gyengébb autókkal együtt. sehol egy la ferrari,chiron, vagy széttuningolt lambo, rs7 vagy akár egy demon. A tuning a belsőégésű motorokhoz is hozzátartozik, elérhető potenciál, miért nincs itt egy sem ezekből? ja mert egy teszla fizetett hírdetés....hát így állunk :D:D:D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 3 hete
zold írta: 3 hete

Uyganaz az élmény amivel a mutyukis hülyék meg a szakadt öreg BMW-sek játszanak a piros lámpánál (utóbinál legalább ott a farolásos bohóckodás is). Nagyobbnak érzed magad, és alapjában véve a végeredmény ugyanaz, mint a track dayen, csak egyszerűbb és azonnali aze redmény.



Javaslom a Nürburgringi tourist day-es videókat, óraszámra lehet nézni a besokallt autókat. Nem sok a bukótér, de ez pl igaz Spá-ra is.



Nem egy liga, a Meki egy speciális célszerszám egy olyan cégtől ami hatalmas múlttal és tapasztalattal rendelkezik, napi szinten versenyez és gyárt a P570 mellé egy szupersportkocsit is. A Másik meg egy 7 üléses prémiumlimuzin 0 emisszióval.


Előzmények megtekintése

Hát ha szerinted egy "lámpás" vagy egy 402m-es gyorsulás ugyanaz az élmény mint egy pályán körbemenni időre akkor nincs kedvem vitatkozni veled, ezt rád hagyom.
Kösz, láttam már Nürburgringes videókat, persze mindenhol vannak hülyék (az meg egy ikonikus hely szóval a forgalom is ehhez mérhető), de azt azért tudod hogy a Nordschleife egy elavult pálya a mai szemmel. Szinte minden versenypályán rendeznek nyílt napokat ott azért nagyobb a biztonság, tőlünk nyugatabbra ennek óriási hagyományai vannak, de nálunk is több pályán van nyílt nap, mehetsz amivel akarsz. És azért ott is látni komoly autókat (Ferrari, AMG Merci, hogy az M-es BMW-ket ne is említsem, de volt már Aston Martin is, Ariel atom stb...), bár az igazsághoz hozzá tartozik hogy mi még tanuljuk ezt a kultúrát.
Ha meg nem egy liga a McLaren és a Tesla akkor miért hogy a McLaren bőven a Tesla ligája?!? Csak azért mert drágább? És akkor mi van? Az "egy liga" az az amikor egyik termék a másikkal helyettesíthető egy adott preferenciával rendelkező fogyasztónak (pl Golf vs Ceed), de szerinted hány ember vacillál a szalon előtt állva ez a két autó között?

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hete
Forticors írta: 3 hete

Hidd el fogja koptatni a nyílt napokon (meg koptatja az autópályán, közúton ami azért annyira nem jó ...nekünk). Mi az élmény abban hogy nyomod a gázt meg a féket (vagy a kuplungot) leugrasz róla és padlógáz?!?! Pályán tekergetni sokkal nagyobb élmény, ráadásul ott büntetlenül hibázhatsz is (pl. van bukótér). Azért nem csak félhülyék vesznek ilyen autókat.



De ugye azt nem mondod komolyan hogy a McLaren meg a Tesla egy liga?!?!?


Előzmények megtekintése

Uyganaz az élmény amivel a mutyukis hülyék meg a szakadt öreg BMW-sek játszanak a piros lámpánál (utóbinál legalább ott a farolásos bohóckodás is). Nagyobbnak érzed magad, és alapjában véve a végeredmény ugyanaz, mint a track dayen, csak egyszerűbb és azonnali aze redmény.

Javaslom a Nürburgringi tourist day-es videókat, óraszámra lehet nézni a besokallt autókat. Nem sok a bukótér, de ez pl igaz Spá-ra is.

Nem egy liga, a Meki egy speciális célszerszám egy olyan cégtől ami hatalmas múlttal és tapasztalattal rendelkezik, napi szinten versenyez és gyárt a P570 mellé egy szupersportkocsit is. A Másik meg egy 7 üléses prémiumlimuzin 0 emisszióval.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hete
menőmanó írta: 3 hete

A ringen csak az tud jól menni, aki komoly tudás birtokában van.

Elég égés amikor fele annyi lóerővel körbeautózzák az embert.

Gyorsulni minden hülye tud, főleg ha az autó csinál mindent és a töketlennek csak a gázt kell nyomni.


Előzmények megtekintése

Csakhogy nem az vesz szupersportkocsit vagy akár egy GTR-t, aki "tudás birtokában van", hanem akinek van rá pénze. És ő is valszeg azért vesz GTR-t mert nincs pénze Porschére vagy pláne Ferrarira, így ő sem szivesen kockáztatja hogy kiatózza a kocsija tidását a Nürburgringen. A versenypálya versenyautóknak való nem sportkocsiknak.

A Tourist day-en szakadt Cliókkal meg öreg BMW-kkel mennek, nem pedig GTR-ekkel, ha meg igen akkor jönnek a videók, hogy a profin felkészült hatáson autózók alázzák a GTR-eket meg Porschékat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 3 hete
zold írta: 3 hete

Szerintem azért aki kiad 80-150e eurót egy autóra nem fogja elkoptatni egy Nürburg ringi tourist dayen, elég sok a lehetőség arra hogy letotálozd. A Nurburgringi Tourist dayen sok az ilyen feláldozható verda. A gyorsulási verseny viszont egyszerű, tiszta és van sikerélmény. A drága sportkocsikat erre fogják használni leginkább, ezért van is mindegyiken rajprogram (sőt, már egy sima 5ös BMW-n is lesz).



A Mclaren szerintem drágább, a brit szupersportkocsigyártás csúcsa jelenleg, tele high tech megoldásokkal 150.000 eur feletti áron, amviel bőven a Tesla ligája, minusz a funkcionalitás meg az emissziómentes üzem.


Előzmények megtekintése

Hidd el fogja koptatni a nyílt napokon (meg koptatja az autópályán, közúton ami azért annyira nem jó ...nekünk). Mi az élmény abban hogy nyomod a gázt meg a féket (vagy a kuplungot) leugrasz róla és padlógáz?!?! Pályán tekergetni sokkal nagyobb élmény, ráadásul ott büntetlenül hibázhatsz is (pl. van bukótér). Azért nem csak félhülyék vesznek ilyen autókat.

De ugye azt nem mondod komolyan hogy a McLaren meg a Tesla egy liga?!?!?

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10ZXNsYQ==
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TESLA MODEL S 12.100Km!!! NAPTETŐ FEKETE BŐR

TESLA MODEL S 12.100Km...

Ár: 17.985.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S 85 EURÓPAI!

TESLA MODEL S 85 EURÓPAI!

Ár: 17.900.000 Ft

Évjárat: 2015 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

TESLA MODEL S P85 Performance PANORÁMA TETŐ. 7 ÜLÉS

TESLA MODEL S P85 Perf...

Ár: 17.990.000 Ft

Évjárat: 2015 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!