0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ladával bármi ellen 

Gymkhana – Vágod már, mi az?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az autósport egyik legújabb őrülete immáron egy éve van jelen Magyarországon, most hétvégén pedig első alkalommal rendeznek kifejezetten éjszakai versenyt a tököli repülőtéren.

A hazai versenyzők már bizonyították: Ladákkal is lehet látványosan és jól autózni, a tavalyi bajnokság negyedik, ötödik és hatodik helyén álltak Ladák, idén Tallárom Balázs (TMS-111 rendszámú Ladájával) egyelőre a szintén ladás Vadócz Dániellel holtversenyben bajnoki címre esélyes A hazai versenyzők már bizonyították: Ladákkal is lehet látványosan és jól autózni, a tavalyi bajnokság negyedik, ötödik és hatodik helyén álltak Ladák, idén Tallárom Balázs (TMS-111 rendszámú Ladájával) egyelőre a szintén ladás Vadócz Dániellel holtversenyben bajnoki címre esélyes A hazai versenyzők már bizonyították: Ladákkal is lehet látványosan és jól autózni, a tavalyi bajnokság negyedik, ötödik és hatodik helyén álltak Ladák, idén Tallárom Balázs (TMS-111 rendszámú Ladájával) egyelőre a szintén ladás Vadócz Dániellel holtversenyben bajnoki címre esélyes

A hazai versenyzők már bizonyították: Ladákkal is lehet látványosan és jól autózni, a tavalyi bajnokság negyedik, ötödik és hatodik helyén álltak Ladák, idén Tallárom Balázs (TMS-111 rendszámú Ladájával) egyelőre a szintén ladás Vadócz Dániellel holtversenyben bajnoki címre esélyes

A hátsókerékhajtás és az elfüstölhető abroncs elengedhetetlen

A hátsókerékhajtás és az elfüstölhető abroncs elengedhetetlen

Egyre népszerűbb itthon a drift, gyorsulás és szlalom elemekkel tűzdelt óriási koncentrációt igénylő autósport, azaz a Gymkhana. Nem véletlen, hiszen sokan szeretnének Ken Block nyomába érni...

A nemrégiben megjelent legújabb gymkhana videó után újra szájtátva bámulhattuk, ahogy ez az amerikai fenegyerek, azaz Ken Block lapjával fűzi az összkerekes, több száz lóerős verdájával. Légies könnyedséggel teszi mindezt, pedig amit művel, az a világ egyik legnagyobb koncentrációját igénylő vezetéstechnikai bemutatója. A showman természetesen nem csak a kamerák össztüzében mutatta meg képességeit, versenykörülmények között is bizonyított már. Nem, most nem a rallysportra gondolunk, mivel ott csupán az „indultak még” kategóriába sorolható. Amiben Ő nagyon jó ellenfeleihez képest, az sokkal inkább egy olyan szinkronpályás nyomvonal, ahol főként driftelve kell az egyes feladatokat végrehajtani különböző akadályokkal tarkítva. A drift autósporttal ellentétben azonban itt az idő is számít, az akadályok hibás kerülése, feldöntése pedig tovább ront az időeredményen.

A gymkhana versenyeknek gyakorlatilag négy alapkövetelménye van, ez nem más, mint a megfelelő vezetéstechnikai képesség, a kellő fizikai állóképesség, a memória, és végül, de nem utolsósorban a bátorság. Ha nem vagyunk elég belevalók és csupán próbálkozunk a pályán, netán memóriazavarban szenvedünk, akkor megette a fene az egészet, és jobb ha a közutakra sem megyünk ki − vélik a vérbeli mesterek. Nagyon fontos, hogy ehhez az autósporthoz nem feltétlen szükséges bivalyerős összkerekes autó. A hazai pályákon már többször bizonyítottak a jó öreg kocka-Ladák, tehát akár elég lehet egy 120 pacis hátul kaparós öreg vas is. És a versenyeken néha ez a legszebb és legviccesebb, amikor a vezetéstechnikai képesség győz a lóerők felett.

A most szombati versenyen a szervezők érdekesebbnél érdekesebb tereptárgyakat fognak elhelyezni: lesznek szovjet katonai járgányok, logisztikai eszközök, különféle hordók is, és az egész egy kis diszkótechnikával lesz fűszerezve, hogy azok az éjszakában is jól láthatóak legyenek versenyzők és nézők számára egyaránt.

A szombati napon a kilátogató nézők délután öt órától a Hell Energy Országos Drift Bajnokság street kategóriájának versenyével hangolhatnak rá az éjszakai őrületre. A szünetekben betétprogramok tárháza vár rájuk. Drift és Gymkhana taxi, burnout show, pimp verseny és motoros bemutató lesz napirenden. Mindezek mellett a Carstyling jóvoltából a tököli repülőtér újra tele lesz tuninggépekkel, így az underground hangulat ismét garantált lesz.

Gymkhana OB és Street Drift – Július 21. Szombat

Belépőjegy: 2000,- Ft

Start: 17:00

Bejárat: Tököli repülőtér II-es kapu

További információk: www.gymkhana.hu

Forrás: gymkhana.hu

Ez is érdekes lehet:
 

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh

Hirdetés

LADA tesztek

Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.


Lada Kalina LUX AT 1.6 teszt

Sárga Zsiguli – Lada Kalina LUX teszt Videó

Az automataváltó a legjobb része a nálunk jelenleg kapható legmodernebb Ladának. Tömve extrával nagyon sokat nyújt, csak nem mindegy, hogyan.


Lada 4X4 Urban teszt

Garanciális veteránautó – Lada 4X4 Urban Videó

Az első nap csodás nosztalgiával telt az új Lada Nivával, bocsánat, 4X4-gyel, még talán a második is, de a végére már fájt. Célgépnek viszont még mindig nincs jobb!


Lada Granta 1.6 16V Lux Automata teszt

Automataváltóval vallott a Lada Granta Lux

Azt is elég nehéz volt elhinni, hogy Daciát kapni már automataváltóval, hát még Ladát! Milyen a csúcs Granta, ami egyébként 3 millió forint? 10 évet simán letagadhatna!

Még több LADA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

9 órája – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

2 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

3 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LADA 2107

LADA 2107

Ár: 249.000 Ft

Évjárat: 1989 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

LADA SAMARA 21093 Gyári Kevés km

LADA SAMARA 21093 Gyár...

Ár: 360.000 Ft

Évjárat: 1993 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

LADA SAMARA 2108

LADA SAMARA 2108

Ár: 89.000 Ft

Évjárat: 1989

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!