0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Polákmérgezés - 126p, az imádott-gyűlölt Kispolszki

Lengyel hétvége: Polski Fiat 126p

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A '70-es, '80-as években státuszszimbólum volt Magyarországon a Kispolszki, bár ezt nehéz megértenie annak, akiknek a személyi igazolványán 1990 utáni évszám szerepel születési dátumként.

Polski Fiat 126p? Nem, a fehér index árulkodik, hogy ez eredeti olasz verzió

Polski Fiat 126p? Nem, a fehér index árulkodik, hogy ez eredeti olasz verzió

Kezdetben Polski Fiat embléma került az FSM gyárból kigördült autók elejére

Kezdetben Polski Fiat embléma került az FSM gyárból kigördült autók elejére

Valóságos maratoni karrier a Polski Fiat 126p története, hiszen gondoljunk bele, sokkal többről van itt szó, mint a lengyelországi gyártásról – jegyezzük meg, ez utóbbi önmagában is 27 esztendőt jelent. Bármilyen furcsa, de gyakorlatilag az 1957-ben bemutatott, Dante Giacosa által konstruált Fiat 500 indítja a sztorit, amely megteremtette a kétajtós, kéthengeres farmotorral jellemezhető műszaki alapot. Ezt a bűbájos kisautót több, ám nem igazán mélyreható változtatással 1972-ig készítette a Fiat, hogy aztán átadja a stafétát a Torinói Autószalonon leleplezett, voltaképpen az 500-as műszaki tartalmára épülő, de a kor divatja szerint szögletesebb karosszériával rendelkező, és belül igényesebben kivitelezett 126-osnak. Arról, hogy Lengyelországban is készül majd az autó, igen gyors − és a jelek szerint előre egyeztetett − döntés született, mert a licence gyártásban már járatosnak mondható lengyelek vadonatúj üzemmel várták az apróságot. A varsói FSO bőven kapott elfoglaltságot a 125p modellel, a Warszawa már kifutásban volt, az öregedő Syrena pedig éppen oda készült, ahol a 126p jövőjét is nagy reményekkel alapozták – az új FSM gyárba, amelynek székhelye Bielsko-Biala.

Kispókkal is lehet porolni, szó szerint

Kispókkal is lehet porolni, szó szerint

Még csak a torinói porondon pörgött az eredeti 126-os, amikor 1972-ben elkészült a gyár. 1973. június 6-án pedig szóltak a fanfárok, peregtek a dobok, mert újabb mérföldkőhöz érkezett a lengyel ipartörténet, mikor is az első Warszawához kísértetiesen hasonló módon, de most szovjet helyett olasz alkatrészekből elkészült az első Polski Fiat 126p, hazai becenevén Maluch, azaz kicsi – ez később annyira ráragadt az autóra, hogy a Fiat elfogadta és engedélyezte a használatát Lengyelországban. Július 22-én aztán beindult a sorozatgyártás, és óvatos bejáratás után mintegy 1500 darab Kispók robogott ki az üzemből. A lengyelek büszkék voltak – és szegények. A pöttöm kis járgány 69 ezer zlotyiba került, míg a havi átlagbérek 800 és 3500 zlotyi között mozogtak, kvázi a jobban keresőknek is két év kellett volna ahhoz, hogy evés-ivás-létfenntartás nélkül kigazdálkodják. 1975-ben bekapcsolódott a gyártásba Tychy, a Fiat idegenlégiós üzeme, és 1977-ben eljött az ideje mellőzni a gyengécske 600-as motort, amely 1978-ra szép csöndben el is tűnt, ezzel pedig egyeduralkodóvá vált a 650-es, 24 lovas erőcsomag. Tychy négy év után köszönte, de mellőzte a Kispókot, tehát 1979-től az FSM gyártotta 126-os P betűvel kiegészített változatát. Egy évvel később az olaszok nem is foglalkoztak többé a 126-ossal otthoni szinten, hiszen Lengyelországban zajlottak az események. Az egymilliós határt 1981-ben, a hárommillióst 1993-ban érte el a típus, igaz, közben picit korszerűsítették a karosszériát (1984), és megjelent a 0,7 literes, vízhűtéses motorral szerelt 126-os, a BIS.

Nem sok Kispolszkinak vágták ki így a tetejét, bezzeg a régi Fiat 500-ashoz anno szériatartozék volt hatalmas, nyitható tető

Nem sok Kispolszkinak vágták ki így a tetejét, bezzeg a régi Fiat 500-ashoz anno szériatartozék volt hatalmas, nyitható tető

Sokan csak buliból tartanak Kispolszkit, bár érzésünk szerint itt most nem a kisautóra nézve kellemetlen az átalakított frontrész... Ügyes munka!

Sokan csak buliból tartanak Kispolszkit, bár érzésünk szerint itt most nem a kisautóra nézve kellemetlen az átalakított frontrész... Ügyes munka!

Ugyan az utódnak szánt orrmotoros, fronthajtásos Cinquecento menetrendszerűen érkezett a Fiattól, a 126p gyártása tovább folyt, 1992-től a Fiat Auto Poland keretein belül. A hattyúdalra végül 2000 őszén került sor: 3,3 millió lengyel és 1,35 millió olasz kisautó legyártásával a léghűtéses-kéthengeres-farmotoros, őskövületnek is beillő kombináció kihalt, bár viccesen lehetne kontrázni, bezzeg a Porsche tűzön-vízen át kitart mellette – igaz, már vízhűtéssel. Lengyelországban 500-500 darab piros és sárga, Happy End néven futó limitált szériával, no és persze könnyekkel búcsúztatták a kisautót, amelyet lehet imádni, lehet gyűlölni (vajon melyik táborban lehetnek többen?), de igazából mindegy, mert az életünk része volt évtizedeken át. Egy mai tinédzser, aki a mindentudó okostelefonjával zsebre vágja a világot, szörföl az interneten, fészbúkozik, csetel, videókat tölt le és hasonlók, szóval ő soha nem fogja már megérteni, hogy volt időszak − nem is olyan nagyon, de nagyon régen -, amikor egy Kispolszki az álmok megvalósulását jelentette egy fiatalnak, a korlátlan szabadságot, a megfizethetetlen élményt, amit csak egy autó adhat. Igen, szűk volt, kellemetlen, hangos és rázós, voltak idióta, bosszantó dolgai, mégsem lehet elfelejteni, különösen narancssárgában. Ja, és fehér lakókocsival, lengyel rendszámmal. Emlékszünk?

Köszönjük együttműködő partnerünk, a Polski Fiat 125p Klub segítségét!

Ez is érdekes lehet:
 

Újra kémfotókon a következő Nissan Leaf

A Nissan Micra tipikus jegyeivel, ám hosszabb, kupés farral jöhet a következő generációs, már...

További egységes üzemanyagár-csökkenés következik

Míg szerdán csak a benzin ára került lejjebb, pénteken már a gázolaj is ármérséklést kap.

Megépült az új szuper-körforgalom Budakalászon. Jobb a lámpatenger, mint egy sima kereszteződés?

A folyton dugót és szenvedést okozó budakalászi, az M0-ás hídra is felvezető körforgalom erősen...

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák...

Brutális gyorsulást ad a világ legfürgébb gokartja

Jó móka a gokartozás, főként ha komoly gyorsulás is társul hozzá. A világ legfürgébbjét egy villanymotor...

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt...

Két világbajnok is távozhat a Forma-1-ből

A Libery Media több versenyt szeretne a száguldó cirkuszban, Alonso és Hamilton viszont máris...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (6 db)

vidi500 írta: 2011 május 28., szombat 17:55:58
Cirmos írta: 6 éve

Opelfan:



maradjunk annyiban hogy a Lancia akkor gyártotta ezt a kéthengeres motort (soha), amikor a Tipo, Tempra, Punto, stb motorját is.



Ha megfordítjuk a dolgot, ott kötünk ki hogy a Fiat gyártotta a Lancia blokkjait, ezért szerepel "FIAT - Lancia" felirat az akkori Fiat név alatt futó gépeken. Ezért aztán a Lancia -nak semmi köze a BIS motorjához, az említett feliraton kívül. Viszont rendkívül ki lehet tűnni ezzel a szaktudással a kocsi történetét nem ismerősök között, hiszen nem minden nap láthat az ember lancsija motros kispolszkit. Ami egyébként is eredeti olasz gyártmány, meg lehet kérdezni a többi hasonlóan jól informált szakit. :)



Fiat tervezés, lengyel gyártmány, Fiat (nem Polski) márkajelzés / alvázszám / embléma, olasz (Fiat) értékesítés, lengyel (FSM) motorkód. Abban az időben készült, amikor megkezdődött a z FSM integrálása a Fiat csoportba. Ennek a folyamatnak a végén szűnt meg létezni a Polski előtag ezeken a gépeken. 94 -től léghűtéses gépen sem volt többé Polski, csak Fiat embléma...



A cikk írójának: :)

84 -ben semmi (szemmel láthatóan) nagy dolgot nem változtattak kívül, széria gépeknél meg pláne.

86 végén kezdtek díszléc lukas kasztni elemeket használni.

87 -től kezdték gyártani a BIS -eket (plusz nagy "légbeömlő", két végén kifaragott első szélvédő alatti koszorú lemez, stb ).

88 -tól nagy légbeömlő a léghűtéses gépeken is.

94 -ben történt olyan mértékű szépészeti beavatkozás, amit könnyen felismerhet avatatlan szemlélő is (Elegant modellek), leszámítva a BIS hátsó részét.


Előzmények megtekintése

"maradjunk annyiban hogy a Lancia akkor gyártotta ezt a kéthengeres motort (soha), amikor a Tipo, Tempra, Punto, stb motorját is."
O.K. persze igazad van, a Lancia feliratú kis fekvő kéthengeres nem Olaszországban a nagy autógyártó konszernnél (FIAT, LANCIA, ALFA) készült ez biztos, hanem a lengyel FSM-ben. Nem tudom használtál kispolskit ezzel a motorrral?
A kereskedelemben nem úgy van, hogy bármilyen megfontolásból csak úgy bitorolni lehet valamely márkanevet!! Annak megfelelő okának hátterének kellett lenni, hogy azokon a kis vízhűtéses motorokon a Lancia márkanév szerepelhessen! Az a kis motor alapvetően más minőségi kategóriát hordoz, mint a léghűtéses kispolski motorok!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Cirmos írta: 2011 április 20., szerda 19:36:29
Der Milan írta: 6 éve

Oké... biztosan igazad van. Valóban az tévesztett meg, hogy Lancia felirat is van a motoron. Nem gondoltam, hogy létezik ekkora kispolszki-ász mint Te, mindenesetre köszönöm a helyreigazítást.



Egyébként hogy kötözködjek :), igenis volt Lancia motor Fiatban. Ilyen pl. a Kappából ismert 2.0 20v motor ami a Bravo HGT-be, Marea 2.0 20v-be volt de ide sorolhatom a Fiat Coupe-t is, a Kappák már régen 10 lóval erősebbek voltak akkor amikor végül bekerült Fiatokba ez az 5 hengeres motor nyomott teljesítménnyel (megjegyzem úgy van bepréselve oda), az alap Coupe a kezdetektől csak 4 hengeres volt 139 lóval amely motor a Tipoban és láss csodát a Delta II-ben is ott volt. De mondhatom a Marea-Kappa 125 lovas diesel motorját is... Még híre-hamva nem volt a Mareának, a Temprát nyomták lécsőhátúként, már akkor ketyegtek ezek a TDS Kappák az utakon.



Folytatva a sort a Tipo 1.6 i.e KAT-ot említhetjük is amely motorja teljesen megegyezik a Delta I 1,6 KAT motorjával. Szerintem azon kár morfondírozni, hogy melyik kocsiba került be hamarabb ez a motor... egyébként halkan megsúgom, hogy a Deltát 87 márciusától árulták ezzel a katalizátoros motorral (1 évvel a Tipo létezését megelőzve) ami majd 90 júniusában került a Tipoba, furat-löket, teljesítmény, nyomaték és szelepszám egyezik... Elég hihetetlen hogy több mint 3 évig a Fiat gyártotta ezt a modern motort másnak anélkül, hogy az akkor hiper-szuper Tipoba ehelyett a régebbi 80 lovas katalizátor nélküli motort tette.



Egyébként Fiat-Alfa-Lancia egy cég, osztozkodnak a fejlesztéseken, érdekes, hogy a komolyabb motorok mindig előbb jelennek meg egy Lanciában mint Fiatban, nyilván való, hogy a nagy tesó levetett holmiját megkapja a kisebbik, a teóriádat követve a Fiat kifejleszti a motort a Lanciának hogy majd évek múltán a saját autóiba is beletehesse gyengébb kivitelben... hát elég valószerűtlen.


Előzmények megtekintése

Nem vagyok ász, csak rajongásom jelenlegi tárgya két ilyen gép.

Sajnos ahhoz hogy üzemeltetni tudjam, megfelelő alkatrészeket szerezni ha nincs abból már pl gyári, kénytelen vagyok képben lenni az alapvető dolgokkal.
Az indulat oka meg az, hogy sokszor akarnak (mint duplán is tulajt) meggyőzni arról hogy az autóim orrmotorosak, boxer motorosak, eredeti olasz gyártmányok, és persze Lancia motorral készültek. Ezek csak a leggyakrabb dolgok, lehetne még sorolni mi mindenre "tanítanak meg" a szakértők. :)

A Lancia úgy rémlik nem is nagyon foglalkozik futkozós egyszerű gépekkel. Lehet épp ezért szánnak bizonyos motorokat inkább csak a Lancia részére.

Amúgy a cikkben is említett Cinquecento, azaz a 700 -as változata már "Lancia mentes" blokkot kapott, legalábbis azon a pár fotón amin láttam ilyen blokkokat, már nem láttam ezt a feliratot. Mindenesetre sem akkoriban, sem később nem gyártott a Lancia ilyen kéthengeres motort, ezt ellenőrizni is lehet egy Fiat - Lancia (- Alfa) alkatrészekkel operáló kereskedőknél.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 április 20., szerda 18:54:41
Cirmos írta: 6 éve

Opelfan:



maradjunk annyiban hogy a Lancia akkor gyártotta ezt a kéthengeres motort (soha), amikor a Tipo, Tempra, Punto, stb motorját is.



Ha megfordítjuk a dolgot, ott kötünk ki hogy a Fiat gyártotta a Lancia blokkjait, ezért szerepel "FIAT - Lancia" felirat az akkori Fiat név alatt futó gépeken. Ezért aztán a Lancia -nak semmi köze a BIS motorjához, az említett feliraton kívül. Viszont rendkívül ki lehet tűnni ezzel a szaktudással a kocsi történetét nem ismerősök között, hiszen nem minden nap láthat az ember lancsija motros kispolszkit. Ami egyébként is eredeti olasz gyártmány, meg lehet kérdezni a többi hasonlóan jól informált szakit. :)



Fiat tervezés, lengyel gyártmány, Fiat (nem Polski) márkajelzés / alvázszám / embléma, olasz (Fiat) értékesítés, lengyel (FSM) motorkód. Abban az időben készült, amikor megkezdődött a z FSM integrálása a Fiat csoportba. Ennek a folyamatnak a végén szűnt meg létezni a Polski előtag ezeken a gépeken. 94 -től léghűtéses gépen sem volt többé Polski, csak Fiat embléma...



A cikk írójának: :)

84 -ben semmi (szemmel láthatóan) nagy dolgot nem változtattak kívül, széria gépeknél meg pláne.

86 végén kezdtek díszléc lukas kasztni elemeket használni.

87 -től kezdték gyártani a BIS -eket (plusz nagy "légbeömlő", két végén kifaragott első szélvédő alatti koszorú lemez, stb ).

88 -tól nagy légbeömlő a léghűtéses gépeken is.

94 -ben történt olyan mértékű szépészeti beavatkozás, amit könnyen felismerhet avatatlan szemlélő is (Elegant modellek), leszámítva a BIS hátsó részét.


Előzmények megtekintése

Oké... biztosan igazad van. Valóban az tévesztett meg, hogy Lancia felirat is van a motoron. Nem gondoltam, hogy létezik ekkora kispolszki-ász mint Te, mindenesetre köszönöm a helyreigazítást.

Egyébként hogy kötözködjek :), igenis volt Lancia motor Fiatban. Ilyen pl. a Kappából ismert 2.0 20v motor ami a Bravo HGT-be, Marea 2.0 20v-be volt de ide sorolhatom a Fiat Coupe-t is, a Kappák már régen 10 lóval erősebbek voltak akkor amikor végül bekerült Fiatokba ez az 5 hengeres motor nyomott teljesítménnyel (megjegyzem úgy van bepréselve oda), az alap Coupe a kezdetektől csak 4 hengeres volt 139 lóval amely motor a Tipoban és láss csodát a Delta II-ben is ott volt. De mondhatom a Marea-Kappa 125 lovas diesel motorját is... Még híre-hamva nem volt a Mareának, a Temprát nyomták lécsőhátúként, már akkor ketyegtek ezek a TDS Kappák az utakon.

Folytatva a sort a Tipo 1.6 i.e KAT-ot említhetjük is amely motorja teljesen megegyezik a Delta I 1,6 KAT motorjával. Szerintem azon kár morfondírozni, hogy melyik kocsiba került be hamarabb ez a motor... egyébként halkan megsúgom, hogy a Deltát 87 márciusától árulták ezzel a katalizátoros motorral (1 évvel a Tipo létezését megelőzve) ami majd 90 júniusában került a Tipoba, furat-löket, teljesítmény, nyomaték és szelepszám egyezik... Elég hihetetlen hogy több mint 3 évig a Fiat gyártotta ezt a modern motort másnak anélkül, hogy az akkor hiper-szuper Tipoba ehelyett a régebbi 80 lovas katalizátor nélküli motort tette.

Egyébként Fiat-Alfa-Lancia egy cég, osztozkodnak a fejlesztéseken, érdekes, hogy a komolyabb motorok mindig előbb jelennek meg egy Lanciában mint Fiatban, nyilván való, hogy a nagy tesó levetett holmiját megkapja a kisebbik, a teóriádat követve a Fiat kifejleszti a motort a Lanciának hogy majd évek múltán a saját autóiba is beletehesse gyengébb kivitelben... hát elég valószerűtlen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Cirmos írta: 2011 április 20., szerda 16:26:24
Der Milan írta: 6 éve

Nekünk volt 3 db. Apukám első autója volt egy okkersárga kúpos felnis. Kisgyerek voltam amikor eladta. Később szükség volt még egyre amivel anyukám járhatott dolgozni, ez kb 10 évvel az első eladása után volt. Ez is ugyanolyan volt mint az első. Aztán apukámnak is kellett egy munkába járósnak, hogy ne a féltős autó álljon kint a parkolóban, ez már a tipikus narancssárga "korall piros" volt normál felnis. Végül 2004-ben eladtuk a kis okkert, az már veterán lenne most, a másikat meg 2007-ben lezárva ezzel a családban végleg a kispolszkis korszakot.



Nagybácsimnak volt 2 db BIS-e hobbiautóként, 2 méter 60 centis gerendákat tudott elvinni vele, úgy hogy a hátsó ajtót lelehetett csukni :), azóta se gyártottak hasonló méretű autót amit így lehetett volna variálni. Egyébként az Lancia fekvőmotoros volt vízhűtéssel (26 lóerő), fogasléces kormány és 13-as kerék.


Előzmények megtekintése

Opelfan:

maradjunk annyiban hogy a Lancia akkor gyártotta ezt a kéthengeres motort (soha), amikor a Tipo, Tempra, Punto, stb motorját is.

Ha megfordítjuk a dolgot, ott kötünk ki hogy a Fiat gyártotta a Lancia blokkjait, ezért szerepel "FIAT - Lancia" felirat az akkori Fiat név alatt futó gépeken. Ezért aztán a Lancia -nak semmi köze a BIS motorjához, az említett feliraton kívül. Viszont rendkívül ki lehet tűnni ezzel a szaktudással a kocsi történetét nem ismerősök között, hiszen nem minden nap láthat az ember lancsija motros kispolszkit. Ami egyébként is eredeti olasz gyártmány, meg lehet kérdezni a többi hasonlóan jól informált szakit. :)

Fiat tervezés, lengyel gyártmány, Fiat (nem Polski) márkajelzés / alvázszám / embléma, olasz (Fiat) értékesítés, lengyel (FSM) motorkód. Abban az időben készült, amikor megkezdődött a z FSM integrálása a Fiat csoportba. Ennek a folyamatnak a végén szűnt meg létezni a Polski előtag ezeken a gépeken. 94 -től léghűtéses gépen sem volt többé Polski, csak Fiat embléma...

A cikk írójának: :)
84 -ben semmi (szemmel láthatóan) nagy dolgot nem változtattak kívül, széria gépeknél meg pláne.
86 végén kezdtek díszléc lukas kasztni elemeket használni.
87 -től kezdték gyártani a BIS -eket (plusz nagy "légbeömlő", két végén kifaragott első szélvédő alatti koszorú lemez, stb ).
88 -tól nagy légbeömlő a léghűtéses gépeken is.
94 -ben történt olyan mértékű szépészeti beavatkozás, amit könnyen felismerhet avatatlan szemlélő is (Elegant modellek), leszámítva a BIS hátsó részét.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 április 17., vasárnap 17:51:27

Nekünk volt 3 db. Apukám első autója volt egy okkersárga kúpos felnis. Kisgyerek voltam amikor eladta. Később szükség volt még egyre amivel anyukám járhatott dolgozni, ez kb 10 évvel az első eladása után volt. Ez is ugyanolyan volt mint az első. Aztán apukámnak is kellett egy munkába járósnak, hogy ne a féltős autó álljon kint a parkolóban, ez már a tipikus narancssárga "korall piros" volt normál felnis. Végül 2004-ben eladtuk a kis okkert, az már veterán lenne most, a másikat meg 2007-ben lezárva ezzel a családban végleg a kispolszkis korszakot.

Nagybácsimnak volt 2 db BIS-e hobbiautóként, 2 méter 60 centis gerendákat tudott elvinni vele, úgy hogy a hátsó ajtót lelehetett csukni :), azóta se gyártottak hasonló méretű autót amit így lehetett volna variálni. Egyébként az Lancia fekvőmotoros volt vízhűtéssel (26 lóerő), fogasléces kormány és 13-as kerék.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Török Tamás írta: 2011 április 17., vasárnap 16:38:39

A Mercedes orrú az úgy néz ki,mint ha photoshoppal készült volna,de vicces:-)Ezen a hétvégén nagyon kitett magáért az Autónavigátor!Köszönjük szépen a sok érdekes cikket,és gratulálok,hogy sikerült ez a lengyel hétvégét összehozni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb2xza2lfZmlhdA==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb2xza2lfZmlhdA==

Friss tesztek

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Ilyen, amikor a másolat szinte jobb - Hyundai i30

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.


Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb2xza2lfZmlhdA==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

Tudjuk az új Ibiza árát, vezettük a legerősebb változatát

2 napja – Újdonság

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon Cupra FR-t és az Ateca FR-t is meghajthattuk.


Végigvezettük a MINI JCW palettáját

John Cooper Works modellekkel edzettünk

2 napja – Sztori

Európai körútra indultak a felpaprikázott MINI-k, mi pedig itthon el is kaptuk őket, hogy az Euro-Ringen valljanak egy laza pályanap során.


Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

3 napja – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

POLSKI FIAT 126 650 P

POLSKI FIAT 126 650 P

Ár: 420.000 Ft

Évjárat: 1990 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

POLSKI FIAT 126 650 P

POLSKI FIAT 126 650 P

Ár: 50.000 Ft

Évjárat: 1988 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

POLSKI FIAT 126 650 P

POLSKI FIAT 126 650 P

Ár: 98.000 Ft

Évjárat: 1988 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!