0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A Lamborghini lesz az utolsó, aki bevet önvezető technológiát

Marad a klasszikus sportautók gyártásánál a Lamborghini

·

Ismét nemet mond a bugyuta technológiák terjedésére a Lamborghini. Eszük ágában sincs bármiféle önvezető technológiát ültetni autóikba.

%KA%Elképzelhetetlen, hogy a Lamborghini autói önvezetőek legyenek. Egyedül az Urus SUV lehet más tészta%KA%

Elképzelhetetlen, hogy a Lamborghini autói önvezetőek legyenek. Egyedül az Urus SUV lehet más tészta

Gazdag múltja ellenére mostanában nem arról híres a Lamborghini, hogy elsők között vet be újító technológiákat. Elég arra gondolni, hogy milyen későn adták be derekukat a duplakuplungos automatáknak. Hibrid sportautójuk szintén nincs még − szerencsére? − pedig a konkurenseknek szinte kivétel nélkül akad. Most a Digital Trends készített interjút Maurizio Reggianival, a Lamborghini kutatásért és fejlesztésért felelős vezetőjével, akit az önvezető technológiákról kérdeztek: „Ha egy Lamborghinit veszel, azért veszed, hogy jól érezd magad és élvezd a vezetést. Ha valódi önvezetésről beszélünk, szerintem mi leszünk az utolsó márka, aki kínál majd hasonlót.”

Ugyanakkor az olasz gyár első városi terepjárójáról már másképp vélekedett a szakember, szerinte az Urus már bizonyos fokig önvezető lehet. „Lesz benne távolságtartó tempomat, sávtartó, valamint sok egyéb kamera és szenzor. Minden, ami elérhető egy prémiumautóban, az elérhető lesz az Urusban is, de azért korántsem nevezhető majd teljesen önvezetőnek.” − tette hozzá Reggiani.

Ez is érdekes lehet:
 

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

208 lóerős Ford Transit Custom az M-Sporttól

Mindig is pályázni akartál egy haszonjárművel? Az M-Sport új Ford Transit Custom csapatszállítója...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (6 db)

Bezzenev írta: 2 hete
zold írta: 2 hete

A cikk félrevezető és a kommentek alapján bele is viszi az embereket a málnásban.



A Lamborghini nem BMW vagy akár Porsche. A Lamborghini esetében egyáltalán nem áll meg az autó funkció, ezek tiszta célszerszám sportkocsik autó funckió nélkül. versenypályán az önvezetés értelmetlen, az közúton értelmezhető. Nem hiszem hogy lambóban akarnék olyan távot levezetni, amihez az önvezetés funkció egyáltalán hasznos.



Aki viszont még sosem vezetett e olyan távot amihez a tempomat elengedhetetlen (tapasztalataim szerint ez olyan 7-800km feletti távokat jelent), az eleve nem érti miről szólnak ezek az innovációk...


Előzmények megtekintése

nem 1* volt, h 12 órát vezettem egyhuzamban, én megbolondulok a tempomattól forgalomban, mert egyszerűen nem tudok beállni valaki mögé 110-zel a pályán (külső sávban még ennyivel sem lehet mindig megtenni 5 percet egyhuzamban). Úgy meg még sosem jöttem, h mondjuk külső és 140 végig beavatkozás nélkül, mert mindig akkora a forgalom.

Arról meg már nem is beszélek, amikor nem a pályán megy az ember, hanem falvak közt, esélytelen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2 hete
zold írta: 2 hete

A cikk félrevezető és a kommentek alapján bele is viszi az embereket a málnásban.



A Lamborghini nem BMW vagy akár Porsche. A Lamborghini esetében egyáltalán nem áll meg az autó funkció, ezek tiszta célszerszám sportkocsik autó funckió nélkül. versenypályán az önvezetés értelmetlen, az közúton értelmezhető. Nem hiszem hogy lambóban akarnék olyan távot levezetni, amihez az önvezetés funkció egyáltalán hasznos.



Aki viszont még sosem vezetett e olyan távot amihez a tempomat elengedhetetlen (tapasztalataim szerint ez olyan 7-800km feletti távokat jelent), az eleve nem érti miről szólnak ezek az innovációk...


Előzmények megtekintése

Embere válogatja, hogy ki mit szeret használni. Nekem is van tempómat a család egyik autójában és a korábbi céges kocsimban is volt. Én szinte soha nem használtam, csak néhányszor kipróbáltam, hogy működik. Azt figyeltem meg magamon, hogy sokkal nagyobb figyelem szükséges a részemről, ha tempomattal megyek, mintha "lábbal irányítok". Magyarországon én csak az M6-oson tudtam jól használni, mert ott általában nincs forgalom, nagyon ritkán kell beavatkozni. De pl. az M7-esen reggel munkába menet semmi értelme, mert állandóan be kell avatkoznom.
Ettől függetlenül van olyan kollégám, aki meg nagyon sokszor használja. Ha nagyon hosszú úton kell menni autópályán, akkor tényleg lehet létjogosultsága.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 hete

A cikk félrevezető és a kommentek alapján bele is viszi az embereket a málnásban.

A Lamborghini nem BMW vagy akár Porsche. A Lamborghini esetében egyáltalán nem áll meg az autó funkció, ezek tiszta célszerszám sportkocsik autó funckió nélkül. versenypályán az önvezetés értelmetlen, az közúton értelmezhető. Nem hiszem hogy lambóban akarnék olyan távot levezetni, amihez az önvezetés funkció egyáltalán hasznos.

Aki viszont még sosem vezetett e olyan távot amihez a tempomat elengedhetetlen (tapasztalataim szerint ez olyan 7-800km feletti távokat jelent), az eleve nem érti miről szólnak ezek az innovációk...

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2 hete

Egyetértek a nyilatkozattal, egy Lamborghinit azért vesz az ember, hogy élvezze, hogy ő vezesse. A hybrid sportautó meg olyan, mint a szűz örömlány :) A vezetősegédekről (vagy hogy hívják őket) tudom, hogy elvileg a biztonságot szolgálják, de nem tudom elképzelni, hogy csak azért válasszak egy kocsit, vagy adjak érte több pénzt, mert van benn táblafelismerő vagy éppen sávelhagyásra figyelmeztető kütyü. De nyilván van akinek ez a fontos.

A válaszoláshoz belépés szükséges
totya2 írta: 2 hete

Hybrid, parasztvakítás? Mesélj még :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Megint írta: 2 hete

Helyes helyes, vegre aki ertelemesen latja a vilagot, Onvezetes, hybrid mind parasztvakitas meg az egesz electrifikacio. Ez olyan mint ha nem latom akkor nem letezik. Jelenleg magunk ala szarunk a belsoeges motorral de miert jo az ha mashova szarunk es ezaltal azt hosszuk ha mar nem latjuk nem is letezik. Lasd aku es aram eloallitas ujrahasznositas kerdese... errol baromira nem ir senki csak a parasztvakitasrol

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

19 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

22 órája – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LAMBORGHINI HURACÁN Edition AVIO-Limitált-ÁFÁS

LAMBORGHINI HURACÁN Ed...

Ár: 80.200.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

LAMBORGHINI GALLARDO Spyder 560 LE

LAMBORGHINI GALLARDO S...

Ár: 52.000.000 Ft

Évjárat: 2010

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

LAMBORGHINI HURACÁN LP 580-2 Kerámiafék-ÁFÁS

LAMBORGHINI HURACÁN LP...

Ár: 61.990.000 Ft

Évjárat: 2017 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!