Már megnyílt, de még nincs teljesen kész a Genfi Autószalon

Még csak épül a 83. Genfi Autószalon

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bár elvileg már hétfő délután megnyitotta kapuit a 83. Genfi Autószalon, akkor még csak épülőfélben volt. Mára azonban már teljes pompa várható.

Érdekes kép fogadta a 83. Genfi Autószalonra már az első sajtónapon, hétfő délután kilátogató újságírókat, így az európai autós zsurnaliszták elitjét jelentő Év Autója zsűritagokat is. Miközben a szalon előcsarnokában a voksolók szavazatait publikus vetítéssel összesítették - s közben percről perce élesebben rajzolódott ki a Golf fölényes győzelme, a márkák egy része még javában építette standját, gyakorlatilag a fal túlsó oldalán.
Hirdetés

Koncepcióautók és daruskocsik egyaránt mozogtak a csarnokban, a parkolóban pedig McLaren MP4-esekből féltucatnyi szaladgált, persze a standon majd nyilván az akkor még kamionbelsőben lapuló P1 lesz a legfőbb attrakció. Nem csak a P1, az újdonságok zöme hétfő délután még nem volt látható. Volt persze stand, ahol épp leleplezték a legféltettebben őrzött frissességeket is, hiszen mindent el kell próbálni, be kell állítani a fényeket, be kell gyakorolni a sajtótájékoztatókat. Tudni kell, hogy hova kell mutogatni beszéd közben. Vicces, de még a visszaszámlálásokat, illetve a "Figyelem, most kezdődik a sajtókonferencia!" szignálokat is szépen kipróbálták a mindenre figyelő "píárosok" és marketingesek. Közben néhol még polírozta az autókat a háttérszemélyzet, máshol még fúrták, faragták a standokat, s azt is szemügyre vehettük, amint a hoszteszeknek is rendre komoly eligazításokat tartottak a szakma nagyjai.
Mindezt azért, hogy ma reggel, amikor a tegnap délután még kopár lépcsőkön ha nem is bársony, de szőnyeg fut majd végig, amikor mindegyik márka büszkén mutatja majd legfrissebb újdonságait, akkor minden teljesen profi legyen, hiszen az nem kétséges, hogy a Genfi Autószalon az év legjelentősebb autós seregszemléje.
Genf 2013 címkével már eddig is, tegnap is szép számmal jelentek meg anyagaink, de az igazi információdömping ma kezdődik majd. Az első gyors szemle után elmondható, hogy a Renault Clio Grandtour élőben nagyon mutatós, a Toyota Auris Hybrid Wagon szintén telitalálat. Amúgy pedig temérdek újdonság lesz. Csak a Renault-nál Captur, Scénic Xmod és frissített Scénic, Clio RS sorakozik, s talán még nem is sikerült az összes újdonságot felderíteni. A Nissannál vadonatúj Note, európai, 199 kilométeresre növelt hatótávú, áprilistól 9 millió forinttól állítólag már nálunk is rendelhető Leaf (meg persze Juke és 370Z Nismo, Juke n-tec, Resonance koncepció), a Mercedes standján A 45 AMG, frissített E-osztály és még számos újdonság pózol. És ott a Qoros, melynek standján a legrészletesebb eligazítást hallhattuk, a kínai márka - túlnyomórészt, vagy talán kivétel nélkül európai - kollégáinak az utolsó négyzetméterig és a legapróbb részletekig leírták, hogy a keddi prezentáción mi, hol, miként lesz, miközben a reflektorfényben a Qoros 3 áll majd. És jártunk a SsangYongnál is, ahol élőben is láthattuk az új Rodiust. A fotó megvan róla is, ma azonban egyebekre fogunk koncentrálni!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?