Egy átlagos európai tréler kb. 10 kocsit szállÃt, ezen mi 21-et számoltunk, ebbÅ‘l csak 7 van alul, a súly nagyobbik része pedig fölül
Egy kÃnai autós blogon találtuk ezeket a fotókat. ElsÅ‘re manipulációnak tűnhet, de nem, nézzék meg közelebbrÅ‘l! Azzal nincs baj, hogy két emeleten szállÃtják a kocsikat, de két sorban is, ráadásul felül a duplázás. Már az egész szerkezet borzasztóan vészjósló, óriási hodályok, rengeteg merevÃtéssel, hatalmas kerekekkel, három tengelyen. És azt Ãrják, hogy ez ott teljesen normális. Végülis, ha sikerül célba érnie, nagyon hatékony szállÃtási mód, ugyanakkor ennél nagyobb kockázatot nemigen vállalhatnának.
Nagyon gyorsan tűnnénk el a környékéről, képzeljék el, hogy imbolyoghat az egész
Egy normál európai autószállÃtó gyártmánytól függÅ‘en nagyjából 20 méter hosszú és maximum 10-11 autót szállÃtanak. Ha hosszabb a szerelvény, jellemzÅ‘en két darabból áll. Ezek viszont ránézésre minimum másfélszer akkorák és egy darabból állnak. Mintegy 20 kocsit számoltunk rajtuk, de van olyan, amelyik 20 felett szállÃt. Csak a fölsÅ‘ szinten van legalább 12, ha átlagosan másfél tonnát számolunk egy autóra, az 18 tonna, kb 2,5 méter magasan. Nem meglepÅ‘, hogy Toyota és Chevy modellek mellett jellemzÅ‘en kÃnai gyártmányú SUV-okat szállÃtanak, azok meg többet is nyomhatnak. ElképesztÅ‘en labilis lehet a tréler. Ha ez a cucc borulni kezd, semmi nem állÃtja meg. Nagyobb ország, nagyobb igények, nagyobb kockázat, amit úgy néz ki, muszáj vállalniuk.
Na látod, simán elhiszem, hogy ezt te tervezted. Minden eszed megvan hozzá szörcsögi.
cserélj előkét, kifolyt a nyálad.
A cikk utolsó mondata a lényeg. Nekünk felfoghatatlan, ott természetes. Ez olyan, mint az ausziknál a Road Train – nem ritkán 3-4 pótkocsit vontat egy óriási Kenworth, Peterbilt, Mack vagy éppen az ottani igényekre átalakÃtott Mercedes, Volvo vagy Iveco. Az Ausztrál kamionosok c. sorozatban elég horribilis dolgokat szoktak bemutatni.