Leverték a németek az amerikaiakat – kötélhúzás autóval

Reklámnak is elmenne: nem bír a VW Touareggel a Chevrolet Silverado

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Unalmas volt már az év végi pihenés? Itt egy újabb fárasztó videó a "mivel üssük el az időt?" kategóriába.

Vajon egy súlycsoportnak számít, indulhat egymás ellen - nem, nem gyorsulásban vagy bármilyen hagyományos autóversenyen, hanem kötélhúzásban - a 2,5 tonnás, 310 lóerős, 750 Newtonméter nyomatékú, 5,0 literes V10 TDI-vel hajtott Volkswagen Touareg és a 3,2 tonnás Chevrolet Silverado óriás-pickup?
Aligha, pláne, hogy a Chevyt még nagyobb, amerikai autótól szokatlanul, bár ilyen méretben logikusan, szintén dízelmotor hajtja. Nem V10-es, "csak" V8-as, ellenben 6,6 literes 365 lóerővel és 895 Newtonméter nyomatékkal. Megtette mindenki a voksát, hogy melyikőjük fog győzni? Ugye, hogy nevetséges, hogy a 2,5 tonnás, teljesítményével és nyomatékával is gyengébb Touareg - és tulajdonosa - labdába mer rúgni, ujjat, pontosabban kötelet mer húzni a méretes amerikai vassal?
Hirdetés
Hát igen, nem csak a videó nézőit, az utcán állókat is meglephette, hogy a csak hátul hajtó (csak opcióként összkerékhajtású) Silverado nem bír el az alapból összkerékhajtású, ráadásul zárható központi differenciálműves Touareggel. Sőt, síró kerekekkel, vaskos gumicsíkot hagyva az ráncigálja magával az amerikai monstrumot. Aki vagánykodni szeretne a pickupjával, az feltétlenül rendelje meg hozzá az összkerékhajtást, különben csak egy hátul kaparó, platóterhelés nélkül elpörgő (és pattogó) kerekes, kellemetlenül vezethető autót kap.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 09:20
    Permalink

    Jo reklám amig valaki meg nem nézi az árakat.

    A Turók vagy minimum 3-4 szer annyiba kerül mint a Chevy.

    Pedig fele akkora belülről….

    Diffizárrat ha tett volna bele Gm papa más lenne a vége…

  • 2017.10.30. at 09:20
    Permalink

    Hát…
    A videón szereplő felirat szerint betette 4kerékmeghajtásba, és felezőbe a Silverado-t az ember, szóval nem csak hátsó kerekes volt!
    Az más téma, hogy nincs benne központi difizár. A könnyű hátulja, meg a messze nem aszfaltos gumijai miatt elpörgött a hátsó kerék, ezzel ledifferált, így nem jutott nyomaték az elejére. Nem kell hozzá sok ész, hogy kitalálja az ember az eredményt. A VW előnye ‘csak’ a diffizár. A jobb tapadású gumik már nem márkaspecifikus dolgok. 😉

  • 2017.10.30. at 09:20
    Permalink

    Igazad van, valóban nem tudom hogy siklottam el fölötte hogy csak hátsókerekes a Silverado.
    (Szerintem elég nagy idióta aki csak hátsó kerékhajtással vesz ilyet. Hát igen, Amerikában van ilyenre is igény.)

  • 2017.10.30. at 09:20
    Permalink

    Ne haragudj de ha a Silverado csak hátsókerék meghajtású, akkor hogyan “teheti összkerékbe”?? A cikkben megemlítették , hogy csak opció a 4×4.

  • 2017.10.30. at 09:20
    Permalink

    Szerintem ez most azt bizonyította mennyire idióta a Silveradós.
    Ha lett volna esze megpakolja a könnyűnek mondható hátuljját és összkerékbe teszi ha nem volt abba. Arról meg nem is beszélnék hogy aszfaltra való gumi volt-e rajta.
    Szerintem a vontatási képességei nagyobbak lehetnek a Silveradonak.
    Jó tapadással talán még a Tuareg Haldexét (ha az van benne) , jobb esetben az automata váltóját meg lehetett volna roppantani.
    Egy biztos, a VW csoportnál örülnek egy ilyen végkimenetelű utcai videonak, az ilyenekkel reklámozhatják a terméküket.

Vélemény, hozzászólás?