0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A tesztvezetés az ismerkedésről szól, nem szabad kihagyni

Fizetett hirdetés

Rendelés előtt mindenképp ajánlott kipróbálni a szóba jöhető modelleket


Autóvásárlás előtt a legfontosabb, hogy megismerjük a portékát, valamint felmérjük és felismerjük saját igényeinket. Ebben pedig nagy segítség egy profi kereskedő.

%KA%Clio vagy Captur, Megane vagy Kadjar? Talisman vagy Koleos? Három méret, három árkategória − aligha lesznek egymás alternatívái, de a közvetlenül egymás mellett álló modellek közül nyilván csak tesztvezetésük után lehet dönteni%KA%

Clio vagy Captur, Megane vagy Kadjar? Talisman vagy Koleos? Három méret, három árkategória − aligha lesznek egymás alternatívái, de a közvetlenül egymás mellett álló modellek közül nyilván csak tesztvezetésük után lehet dönteni

Tulajdonképpen az autóválasztás is ugyanúgy ízlés kérdése, ahogyan például az is, hogy melyik/milyen étterembe szeretünk beülni. Nyilván van egy orientációnk, tudunk valamit a helyről, a márkáról. Hogy mennyit, az vevőnként eltérő, de a kereskedésekbe betérő ügyféllel az első dolga az értékesítőnek, hogy felméri az igényeit. Mennyire ismeri a márka aktuális arculatát, palettáját, szolgáltatásait, tudja-e, hogy miből kíván választani? A kínálat bemutatása akkor is fontos, ha a vevőnek konkrét elképzelése van, hiszen lehetséges, hogy eredeti elképzelésénél tudnak számára izgalmasabbat, valójában az elvárásainak, ízlésének, szükségeinek megfelelőbbet ajánlani. Ő pedig rögtön hálásabb lesz, szívesebben tér majd vissza − tudtuk meg az Autó Triplex Renault Budakalász kereskedésében.

%KA%Tesztvezetni nem ciki, sőt, nagyon is ajánlott végigpróbálni a szóba jöhető modelleket és motorokat %KA%

Tesztvezetni nem ciki, sőt, nagyon is ajánlott végigpróbálni a szóba jöhető modelleket és motorokat

Hiába esküszik valaki a dízelmotorra azért, mert amikor legutóbb (5-10 évvel ezelőtt) vásárolt, akkor a dízel nagyobbat lépett, mint a szívó benzines, azóta bejött a downsizing és a benzinmotoroknál is a turbósok lettek a jellemzőbbek. Így ma már azok is megadják a várt hátbavágást, miközben rövidebb távú, zömében városi használathoz sokkalta inkább ajánlhatók, nem mellesleg olcsóbbak is. Fontos, hogy átbeszéljük, mire, miként fogjuk használni autónkat, hiszen a kereskedő csakis ennek ismeretében fog tudni megfelelőt ajánlani. Itt jelenik meg leginkább, hogy

az autóvásárlót nem csak kiszolgálni kell, hanem az igényeit felmérve, a modellek közötti különbségeket bemutatva, igénye szerinti ajánlattal, jó tanácsokkal is el kell látni.

%KA%Vajon elég lesz a rövid Scenic vagy a hosszabb Grand Scenic lesz a nekünk megfelelő? Ezt csak akkor tudjuk meg, ha kipróbáljuk, belepróbáljuk gyereküléseinket és persze beültetjük gyerekeinket is%KA%

Vajon elég lesz a rövid Scenic vagy a hosszabb Grand Scenic lesz a nekünk megfelelő? Ezt csak akkor tudjuk meg, ha kipróbáljuk, belepróbáljuk gyereküléseinket és persze beültetjük gyerekeinket is

Utóbbi nem csupán a motorok tekintetében értendő, a karosszériatípusok kapcsán is. Lehetséges, hogy eredetileg egyterűt nézünk, de valójában praktikusabb lenne számunkra egy szabadidő-autó, netán kisautó helyett crossover. Nem baj, ha több modellt is végigpróbálunk, de fontos, hogy a kiválasztottat akár a kívánt motorral is megjárassuk. Nem kell feltétlenül benne, ha egy kisautót nézünk, a Renault-nál például egy Cliót, nem gond, ha a nagyobb modelleket is jól mozgató 1.5 dCi dízelmotorját a Clio Grandtourban, vagy a vele azonos alapú crossoverben, a Capturben vezetjük. Utóbbi ahhoz is jól jöhet, hogy ráébredjünk, jól jönne a magasabb építés, netán a nagyobb csomagtér, vagy pont fordítva, elegendő lesz a kisebb. Ha nagyobb kereskedőhöz megyünk, jó eséllyel lesz nála a kinézett modellből (a Renault Budapest 3 kereskedésében például összességében mintegy 30 autóból álló tesztflotta várja a vevőket), de ha egyedi modelligényünk van speciális elvárásokkal, akár importőri készletből is megoldják a tesztvezetés lehetőségét.

%KA%Vajon elég lesz a szedán, vagy kell a kombi nagyobb csomagtere? Katalógus alapján nehéz eldönteni, elengedhetetlen a személyes próba %KA%

Vajon elég lesz a szedán, vagy kell a kombi nagyobb csomagtere? Katalógus alapján nehéz eldönteni, elengedhetetlen a személyes próba

Ha megvan a személyes élmény, ha jól érezzük magunkat az adott modellben, vezettünk olyan motorizációt, ami nekünk megfelelő, megismertük a választható extrákat, akkor már kezdődhet a konfigurálás, a kívánt verzió összeállítása, az áralku vagy akár a készleten lévő autókból történő választás. A fentieket mi sem igazolja jobban mint az, hogy a sikeres tesztvezetést gyakran követi vásárlás is.

Fizetett hirdetés
Ez is érdekes lehet:
 

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Pelso írta: 3 hete
lapar írta: 3 hete

Lehet, hogy a Rönónál másképp van, de én azt tapasztaltam, hogy esély nincs kipróbálni egy autót többféle motorral.

Többször voltam teszt vezetésen, mindig az volt, hogy csak ez van, amit ki lehet próbálni.

Persze, mint az előttem írónál kiderült, ott sem lehet.

Akkor minek erről cikket írni.

Egyébként tényleg röhej, hogy egy több milliós eszközt próba nélkül veszünk meg. (ezért (is) jobb a használt autó)


Jártam olyan használt autó kereskedésben, ahol bevett szokás, hogy a foglaló befizetése után engedik kipróbálni a kocsit. Hangos kacajjal hagytam ott őket.

A válaszoláshoz belépés szükséges
lapar írta: 3 hete

Lehet, hogy a Rönónál másképp van, de én azt tapasztaltam, hogy esély nincs kipróbálni egy autót többféle motorral.
Többször voltam teszt vezetésen, mindig az volt, hogy csak ez van, amit ki lehet próbálni.
Persze, mint az előttem írónál kiderült, ott sem lehet.
Akkor minek erről cikket írni.
Egyébként tényleg röhej, hogy egy több milliós eszközt próba nélkül veszünk meg. (ezért (is) jobb a használt autó)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Jokki írta: 3 hete

Én pont a fenti Renault szalonban szerettem volna egy Espace 1.6 dCi Initiale Paris-t kipróbálni de az értékesítő munkatárs tájékoztatott hogy a kocsival a Főnök jár és jelenleg nem kipróbálható. Elkérte a telefonszámomat de két napja nem jelentkezett. Lehet hogy a Főnök nem annyira akar autót eladni?!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT THALIA 1.5 dci Prestige

RENAULT THALIA 1.5 dci...

Ár: 600.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

RENAULT LAGUNA 1.9 dCi Dynamique

RENAULT LAGUNA 1.9 dCi...

Ár: 980.000 Ft

Évjárat: 2007 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

RENAULT KOLEOS INTENS Energy 2.0 dCi 175 LE 4

RENAULT KOLEOS INTENS...

Ár: 9.872.100 Ft

Évjárat: 2017 / 6

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!