0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Se veled, se nélküled, Giulia

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

·

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Nem kérdés, mi volt a cél: egy elegáns, olaszos 3-as BMW. Sikerült is, szinte centire ugyanakkora mint a bajor, de mennyivel jobban mutat már!%KA%

Nem kérdés, mi volt a cél: egy elegáns, olaszos 3-as BMW. Sikerült is, szinte centire ugyanakkora mint a bajor, de mennyivel jobban mutat már!

Kiemelt figyelem. Egy Alfa Romeo mindig különleges figyelemben részesül mind a felhasználók, a vásárlók, mind az autós szakma felől, bár az utóbbi időben némileg ellaposodott utánuk az érdeklődés. Jó kocsi a MiTo, klassz a Giulietta, de mégiscsak valamelyik meglévő Fiat termékre épülnek, annyira nem egyediek, mint amennyire egy Alfának lennie kell. Erre itt a Giulia.

Vadonatúj fejlesztés, dögös formaterv, hamisítatlan olasz szedán, ráadásul hátul hajt, ahogy régen.

Ez csak jó lehet! Olyannyira, hogy majdnem megkapta az idei Év Autója címet. Én arra azért nem szavaztam volna, nem azért, mert nem tetszik, vagy nem tartom jónak, hanem egyszerűen nem abban a ligában játszik, amiben a mai autók többsége, főleg ebben a kategóriában. A Giulia egy hagyományos értelemben vett autó. Nem parkol magától, nem vezeti magát, ehhez még kell egy sofőr, neki pedig a Giulia.

%KA%LED-ek elöl csak nappali menetfényként világítanak, hátul alapáron diódásak a lámpák%KA% %KA%LED-ek elöl csak nappali menetfényként világítanak, hátul alapáron diódásak a lámpák%KA%

LED-ek elöl csak nappali menetfényként világítanak, hátul alapáron diódásak a lámpák

%KA%Ez csak egy nagyon kis részlet, de annyi minden történik csak ezen a képen, hogy abba bele kell őrülni. A pajzsból kivették a vízszintes bordákat, matt króm kerettel hangsúlyozták%KA%

Ez csak egy nagyon kis részlet, de annyi minden történik csak ezen a képen, hogy abba bele kell őrülni. A pajzsból kivették a vízszintes bordákat, matt króm kerettel hangsúlyozták

Formás. Annyira érzik az olaszok a formatervezést! A Giulia tökéletes példa rá, hogy még mindig tudják, mi a jó. Nem mentek bele az újra divattá váló szögletes, éles vonalakba, sőt. Egyetlen éles vágást, egyenes vonalat, vagy hajtást nem találunk rajta, annyira gömbölyű, hogy az már nem is igaz. Minden részlete homlokegyenest szembe megy a divattal, annyira jó, hogy egy Alfát még mindig egyedinek terveznek. Nem mondom, hogy nem fordult elő, hogy csak úgy álltam előtte percekig, mert előfordult, minden indulás előtt. Minden elsietett pillantás, amivel ránézünk, pazarlás. Maradt a klasszikus háromszög hűtőrács, csak eltűntek belőle a vízszintes bordák, helyette méhsejt rácsozás van, ettől persze nem fér el a rendszám rendesen, és annak ott is a helye a lökhárító bal szélén. Álló helyzetben is borzalmasan lendületes, amire az elöl-hátul eltérő méretű kerekek is rátesznek. 18-colosak, de a hátsó felnik mélyebbek, 255/40-es abroncsokat hordanak, míg elöl 225/45-ös téliket feszítettek rájuk.

%KA%Az arányai tökéletesek, a négyhengeres 180 lovas, 2,2 literes dízel az első tengely mögé került. A fara széles, a két kipufogó sportosnak mutatja, pedig leláncolták, nincs táncoltatás%KA% %KA%Az arányai tökéletesek, a négyhengeres 180 lovas, 2,2 literes dízel az első tengely mögé került. A fara széles, a két kipufogó sportosnak mutatja, pedig leláncolták, nincs táncoltatás%KA%

Az arányai tökéletesek, a négyhengeres 180 lovas, 2,2 literes dízel az első tengely mögé került. A fara széles, a két kipufogó sportosnak mutatja, pedig leláncolták, nincs táncoltatás

%KA%Nem passzolt teljesen a csomagtér fedele, a sok lecsapástól kidörzsölte a lökhárítót, pedig nem is kell odavágni, hogy bezáródjon az alumínium ajtó%KA%

Nem passzolt teljesen a csomagtér fedele, a sok lecsapástól kidörzsölte a lökhárítót, pedig nem is kell odavágni, hogy bezáródjon az alumínium ajtó

Az egyik legjobb beltér? Nem szabad elsietni a beszállást, de ennek egyszer eljön az ideje, ráadásul a Giulia belterét néhány hete még a 10 legjobb ma kapható autóbelső közé is beválasztották. Súlyosan nyílik az ajtó, pedig alumíniumból van, az ülés pedig mélyen, ahogy kell. De valahogy nem az igazi, persze, ezek az alapáras ülések, legutóbb ilyet az egyik Audi A4 tesztautónál éltem át, az alap ülések egyszerűen nem jók. Bőrhuzatos, elég jó minőségű, de oldaltartása az egyáltalán nincs, az ülőlap sem állítható, és azt csak halkan jegyzem meg, hogy ennél a szettnél a hátsó ülés támlája nem dönthető le. Ez alapjában ad egy keserédes hangulatot a beltérnek, szerencsére a formák rendben vannak, csőműszerek merednek felénk, kicsit talán túl egyszerű számlapokkal, de jó nézelődni odabent. A középső kijelző kényes pontja a műszerfalnak, elsőre nem tetszett, igazából még mindig buta megoldásnak tartom a nagy plexi felületet, de azt meg kell hagyni, hogy kikapcsolt állapotában sokkal jobban mutat a műszerfal tőle.

%KA%A világ 10 legjobb autóbelsőinek egyike. Tényleg jó, de csak ha megrendeljük a komolyabb üléseket. A vonalak szépek, még így feketében is jól mutat a műszerfal, a középső könyöklő viszont kemény%KA%

A világ 10 legjobb autóbelsőinek egyike. Tényleg jó, de csak ha megrendeljük a komolyabb üléseket. A vonalak szépek, még így feketében is jól mutat a műszerfal, a középső könyöklő viszont kemény

%KA%Van hely hátul, épp elég, elöl bőséges a fejtér is, az üléseknek viszont nincs se oldaltartásuk, se combtámaszuk, és kézzel mozgatandók%KA% %KA%Van hely hátul, épp elég, elöl bőséges a fejtér is, az üléseknek viszont nincs se oldaltartásuk, se combtámaszuk, és kézzel mozgatandók%KA%

Van hely hátul, épp elég, elöl bőséges a fejtér is, az üléseknek viszont nincs se oldaltartásuk, se combtámaszuk, és kézzel mozgatandók

Közvetlen élmény. Fura a bumszli váltógomb, igazán lehetne kisebb, mellesleg bőrözött, vagy esetleg fém, annyira jól menne az egész hangulathoz. Súlyosan kapcsolható, érezni rajta a vasat, ami közvetlenül alatta van. Nem annyira nehéz kapcsolni, mint a 159-esét, viszont sokkal közvetlenebb az élmény. A kormány tökéletes, egészen kicsi a közepe, a hüvelykujjaknál szövet betétet kapott ráadásul az indítógomb is rajta van. Ennek egészen addig örülünk, amíg egyenes kerekekkel állunk meg, ha nem, akkor kereshetjük a gombot, mindig máshol lesz. Nem is ez a lényeg és nem is a megnyomását követő borzalmas dízel krahácsolás, hanem a vezetési élmény. Annak ellenére, hogy minden tekintetben hagyományos autót szerettek volna, elég sok az elektronika, még a kormány és a fék rásegítése is az. Utóbbi pedálja tulajdonképpen csak egy jeladó, így szokatlanabb a hagyományos hidraulikus fékrendszernél, hirtelen fog, egész piciket kell fékeznünk. Nem mellesleg hazai gyártás, a Continental jóvoltából.

%KA%A legnagyobb kijelző 8,8 colos, logikátlan rendszerrel. A kormány a legjobb pont odabent, a fogása tökéletes, a gombok picit be vannak süllyesztve, így nem tudjuk őket véletlenül megnyomni, ez elég jó pont%KA% %KA%A legnagyobb kijelző 8,8 colos, logikátlan rendszerrel. A kormány a legjobb pont odabent, a fogása tökéletes, a gombok picit be vannak süllyesztve, így nem tudjuk őket véletlenül megnyomni, ez elég jó pont%KA% %KA%A legnagyobb kijelző 8,8 colos, logikátlan rendszerrel. A kormány a legjobb pont odabent, a fogása tökéletes, a gombok picit be vannak süllyesztve, így nem tudjuk őket véletlenül megnyomni, ez elég jó pont%KA%

A legnagyobb kijelző 8,8 colos, logikátlan rendszerrel. A kormány a legjobb pont odabent, a fogása tökéletes, a gombok picit be vannak süllyesztve, így nem tudjuk őket véletlenül megnyomni, ez elég jó pont

%KA%Pontosan kapcsolható, de zavaróan nagy a váltógomb, és nagy erő kell ahhoz, hogy hátramenetbe tegyük, amit ugyanúgy kell, akárcsak a BMW-nél, persze, ugyanaz a váltó. Nagy és érzéketlen a kijelzőt irányító tárcsa, kézírás-felismerő persze nincs%KA%

Pontosan kapcsolható, de zavaróan nagy a váltógomb, és nagy erő kell ahhoz, hogy hátramenetbe tegyük, amit ugyanúgy kell, akárcsak a BMW-nél, persze, ugyanaz a váltó. Nagy és érzéketlen a kijelzőt irányító tárcsa, kézírás-felismerő persze nincs

Nincs riszálás, pedig illene hozzá. A kormányzás is szokatlan, először bénázni fogunk vele, mert a villanyszervó kicsit kevés visszajelzést ad, és álló helyzetben is hirtelen ki tudjuk tekerni a kormányt teljesen, amibe az egész karosszéria belemozdul. Némi szokást igényel, de gyönyörűen irányítható vele, városban külön öröm, autópályán elég éppen csak egy hajszálnyit fordítani, máris átléptünk a másik sávba. Hogy megy? Ezzel a 2,2-es dízelmotorral furán, nehezen találtam az összhangot, de végül rájöttem. A Giulia minden egyes porcikája sportos, de a dízelmotor nem illik az összképbe, így ezt el kell engednünk. 180 ló persze megmozdítja szépen, van elég nyomatéka ahhoz, hogy még a hátsó kerekeket is könnyedén eltekerje, de ezt egy elegáns huszárvágással elkaszálta az Alfa, ugyanis nem kapcsolható ki a menetstabilizátor. Mindegy, erről ne is beszéljünk, még mindig fáj a gondolat, hogy nem lehet belóbálni a fenekét. Ellenben ha poros felületen, vagy kavicson akarunk megfordulni, nem lesz egyszerű, nagyobb gázra simán eltolja az orrát, mindegy merre állnak a kerekek.

%KA%Hangos a motor, gördülési zaj kevés, szélzaj annál több van. A futómű remek, mindig érezzük, hol járnak a kerekek, elképesztően stabil, a kormányzás rendkívül közvetlen%KA%

Hangos a motor, gördülési zaj kevés, szélzaj annál több van. A futómű remek, mindig érezzük, hol járnak a kerekek, elképesztően stabil, a kormányzás rendkívül közvetlen

%KA%Furán lötyög az indexkar, a műszerek egyszerűek, de a csövek mélyén ülve izgalmas összképet alkotnak. A közöttük lévő kijelző elég nagy, ahhoz képest, hogy mennyi információt lehet rá kirakni, a navigáció képét például nem tudja%KA% %KA%Furán lötyög az indexkar, a műszerek egyszerűek, de a csövek mélyén ülve izgalmas összképet alkotnak. A közöttük lévő kijelző elég nagy, ahhoz képest, hogy mennyi információt lehet rá kirakni, a navigáció képét például nem tudja%KA%

Furán lötyög az indexkar, a műszerek egyszerűek, de a csövek mélyén ülve izgalmas összképet alkotnak. A közöttük lévő kijelző elég nagy, ahhoz képest, hogy mennyi információt lehet rá kirakni, a navigáció képét például nem tudja

Mindig kell adni még egy esélyt. A motor elsőre nem tűnik valami jónak, forgatásra csak még nagyobbat csalódunk benne, egy-két nap után feladtam, és inkább eco üzemmódra váltottam. A dna kapcsoló sokat változtat a gázreakción, d-ben elég csak rágondolni, máris adja a gázt, a-ban tiporni kell, hogy menjen, de legalább keveset eszik és elegánsan mozoghatunk vele, a 6 literes autópályás és a 2 decivel magasabb városi fogyasztás pedig igazi öröm lesz. Nagyjából 1000 kilométert tehetünk meg így egy tankkal, igazi hosszútávfutó. Borzalmasan szerethető, ez nem kétség. De ezt nagyon akarni kell, ugyanis a konkurensekhez képest igencsak kevés, amit kínál, árban viszont nem marad el tőlük. Igaz, van sávelhagyás-figyelő felárért, és adaptív tempomat, de nincs például háromzónás klíma, dönthető hátsó ülés is csak plusz pénzért. LED-ek is csak hátul világítanak, elöl kanyarkövetős bi-xenon adja a fényerőt. A legtöbb extra csak csomagban kérhető hozzá, viszont elég sok variációban, nekünk volt parkolóradarunk, tolatókameránk és navigációnk is. A futómű nem az állítható verzió volt, de így is tökéletes az úttartása, és eszméletlenül jól kanyarodik, így az nem is hiányzott. A 13,5 millió fölötti árcédula azért fájdalmas tud lenni egy olyan autóért, ami minőségben leginkább a hamarosan kifutó 3-as BMW szintjét hozza. Nagyon szerettem, csak mindig volt valami de. Mégis minden reggel úgy indítottam, hogy kap még egy esélyt, és a leadás is fájdalmas volt. Érzelmekkel mindig elhalmoz, pont ilyen egy Alfa.

%KA%Minden hibája megbocsájtható a megjelenéséért. Ennyi visszajelzést még egyetlen autóra sem kaptam, ennél a képnél is már a hátam mögött állt egy alfás társ, és várta, hogy megnézhesse. Érdekes közösség, sosem integettem még ennyit, amennyit a Giuliában kellett%KA%

Minden hibája megbocsájtható a megjelenéséért. Ennyi visszajelzést még egyetlen autóra sem kaptam, ennél a képnél is már a hátam mögött állt egy alfás társ, és várta, hogy megnézhesse. Érdekes közösség, sosem integettem még ennyit, amennyit a Giuliában kellett

Értékelés

Pozitív
Elegáns, szép megjelenés, prémiumhoz közeli anyaghasználat, patent összeszerelés, pontos és közvetlen kormányzás, kiváló futómű, kis fogyasztású motor
Negatív
Hangos dízelmotor, logikátlanul kezelhető központi kijelző, oldaltartás nélküli alapülések, kevés extra, ellenben magas ár

Árak

Tesztmodell alapára 9 760 000 Ft (2017. április 24.)
Tesztmodell ára 13 593 000 Ft (2017. április 24.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4643 mm
Szélesség: 1860 mm
Magasság: 1436 mm
Saját tömeg: 1374 kg
Tengelytáv: 2820 mm
Karosszéria-kivitel: szedán
Csomagtér: 480 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1460 mm
Belmagasság elöl: 980-920 mm
Belmagasság hátul: 930 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 280 mm
Ülőlap hossza elöl: 500 mm
Ülőlap hossza hátul: 480 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1130 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 470 mm
Csomagtér hossza: 930 mm
Raktérnyílás szélessége: 1060 mm
Raktérnyílás magassága: 450 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 2143 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 6 fokozatú manuális
Nyomaték: 380 Nm 1750 1/min-nél
Teljesítmény: 133 kW (181 LE) 3750 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 7,2 s
CO2-kibocsátás: 109 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,2 l/100km
Fogyasztás a használónál: 5,8 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 61 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 64 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer...

Lada Vesta LUX vs. Suzuki Swift 1.2 GL+ összevetés

Egy időben járt náluk az oroszok és a japánok két újdonsága. Méretben ugyan különböznek, ennek...

Mazda CX-5 nemzetközi menetpróba

Második generációjába lépett a Mazda kompakt szabadidőautója. Mi már láttuk és vezettük, most...

Mini John Cooper Works és BMW M3, 1997 - menetpróba

Tudják milyen az, amikor biztosra vehető, hogy a nap folyamán még egy M3-as BMW volánja mögé...

Lepel nélkül a Fiat Argo, jöhetne hozzánk is

Hosszú felvezetés után bemutatkozott a Fiat Punto brazil utódja. Nem okozott csalódást, sportos...

Csúcsfelszereltségű, VIP személyek számára kialakított kisbuszt mutatott a Renault

Fontos személyek szállítására készített különleges sorozatot a Renault a Traficból. A kényelem...

Alfa Stelvio menetrpróba magyar földön

Az egyik legjobb hazai szerpentinre, azon keresztül Parádsasvárra vittük az Alfa első SUV-jának...

Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral...

Piaci körkép: autós filmek sztárjai, elérhető áron

Biztos van olyan autós film, ami már téged is autóvásárlásra ihletett. Esetleg belebújnál Semir...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (66 db)

octi írta: 3 hete

Szerintem pont azzal a "részletekben gazdag bele kell őrülni" hűtőmaszkal rontották el az autó elejét, pedig már majdem azt mondtam: ez igen...ez egy gyönyörű, kifinomult autó...

A válaszoláshoz belépés szükséges
tökös írta: 3 hete

Szép OLASZ autó ez is! Én benzinessel fogadnám el. Az alap benzinmotorral. Ez még autókedvelő,vezetést szerető embereknek készült! Tudása bőven elég a napi használatra!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 4 hete
solbnet írta: 4 hete

Soha nem indultak a WTCC-ben 2 literes feltöltött motorú benzinesek. Seat Leon sem. A turbókorszak az 1.6 literesekkel köszöntött be. Nézz utána!

Az, hogy szerinted kiknek meg mire gyártanak autókat, nem tartozik a tárgyhoz.

A felsorolt kocsik egyike sem túlhúzott, éppen ez a lényeg. Teljesítik azon feltételeket amelyek a közúti forgalomba helyezésükhöz szükségesek. (egyébként még tovább tuningolhatóak, és még mindig teljesítik lásd Brabus A45 AMG)

Michelisz Norbi Hondája sem túlhúzott ha azt vesszük, bár ez kérdéses egyáltalán mit veszünk annak. Egy nyilatkozatban mosolyogva mondta, hogy CSAK azért ennyi a teljesítménye (kb 360-380LE) mert ki kell bírjon egy évadot. Különben 1000-1200 LE lenne.

Az hogy miért a benzines lett sportautó nem trend kérdése. Ez így hülyeség. Legalább 25 éve beszélhetünk "diesel forradalomról", Európában többet adnak el belőle mint benzinesből. Tehát ha valami trend lett, az pont diesel autót birtokolni. Sportvonalon mégsem tudott átütő eredményeket elérni. Ott ahol csak a teljesítmény számít, ahol lazábbak a szabályok, azonos feltételek mellett ( mondjuk 2 liter 16 v egy turbó) ott a diesel labdába nem rúg. És ez így is marad. Mint írtam a benzinben nagyobb a teljesítménypotenciál. Ez nem saját véleményem, ez ténykérdés. Utánanézhető

természetesen.

A BMW-s példára nem írtam semmit? De írtam: még be is másoltad, de a szmájlikat kifelejtetted az idézetből.

Írjak példát átlagautóra? Elég átlag az Astra K 1.4 turbó 150 LE? Milyen 1.4-es diesel nyomja le? Renault Megane 1.6 Tce? Honda Civic 1.5 turbó


Előzmények megtekintése

"A felsorolt kocsik egyike sem túlhúzott, éppen ez a lényeg. Teljesítik azon feltételeket amelyek a közúti forgalomba helyezésükhöz szükségesek."

Az, hogy valami teljesíti a forgalomba helyezés feltételeit nem azt jelenti, hogy nem túlhúzott. Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy az az autó ami megkapja a műszakit az műszakilag jó állapotú... Időről időre feltűnik 1-1 Impreza WRX Sti vagy Lancer a használtautón, ami ugyan fiatal és csak 40.000km van benne de oda van írva, hogy már gyűrűzték a motorját. Na én ezt mondom túlhúzottnak, a megbízhatóságot feláldozzuk a teljesítményén oltárán. Majd néhány év múlva meglátjuk hogy működnek hosszútávon pl. a Ford Ecoboost motorjai, 1000ccm-es 120 lovas kivitelben. Norbi autója kibír egy szezont ha csak 360-380 lóerőt ad le de nem túlhúzott :). Félre beszélsz... Akkor most mi számít túlhúzottnak?
Brabus A45 AMG... igen itt arról szól a fáma, hogy ha nagyon sok pénzed van vehetsz egy végletekig kihegyezett kocsit amit 5 év után érdemes eldobni mert beüt a krach, ahogy Mercedes fronton ez lenni szokott, de ha te mondod elfogadom, hogy sok százezer km-t tudnak ezek a kocsik mert pont optimális a teljesítménye. :) Egyébként tuningolják a Brabusnál a dieseleket is, viszont egy BMW M3 (f80) és Alpina D3 összevethető mert azonos a hengerűrtartalom, a benzines is turbós bár nagyobb a teljesítménye viszont a komolyabb nyomaték miatt nem rosszabb a diesel.

"Írjak példát átlagautóra? Elég átlag az Astra K 1.4 turbó 150 LE? Milyen 1.4-es diesel nyomja le? Renault Megane 1.6 Tce? Honda Civic 1.5 turbó"

Továbbra is ugyanott toporgunk, 4 hengerrel 2000ccm alatt a termikus hatásfok miatt nem tudunk beszélni olyan dieselről ami felvenné a versenyt a benzinessel, már már azt mondom se teljesítményben se fogyasztásban. Pl egy 1.3-as CDTI Astránál nem eszik többet az én 607-esem se pedig 2000ccm-es.

Persze több a potenciál a benzinben de ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne elérni diesellel ugyanazt a teljesítményt mint amit a benzinessel, pláne ha nagy hengerűrtartalomról beszélünk, ahogy fogalmaztál ez beállítás kérdése. Igazából már nem is tudom, hogy min vitatkozunk... szerintem a lényeg az, hogy egy kb azonos ccm és teljesítmény szintnél a diesel rugalmasabb a benzineshez képest, akkor is ha a benzines feltöltött, mivel nagyobb nyomatékot ad le, de mivel általában nehezebb alkatrészekből épül fel mint egy benzines így nem is tud elérni akkora fordulatot mint a benzines, de találhatok még példát neked, amikor nyomatékból annyival több van, hogy a benzines nagyobb fordulatszám tartománya és teljesítménye nem tudja azt kompenzálni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
solbnet írta: 4 hete
Der Milan írta: 4 hete

"Én leírtam egy tényt; a TDi-k a szívó kétliteresekkel szálltak harcba"



Ez csak részben igaz, mert nem csak diesel Leonok voltak, hanem 2.0 TFSI is, ezeket is verték a dieselek!



"Mitsubishi Lancer Evo X kifutója 400 LE Mercedes C45 AMG 380 LE. Tegyél már melléjük dieseleket." Először is a saját mondatoddal válaszolok: "Azt, hogy utcai autókban mit hoznak ki egy motorból, mint írtam szabályozás kérdése"

Annyira végletekben gondolkodsz, hogy túlhúzott kocsikat sorolsz, az egyik a rally sportra kifejlesztett autó a másik pedig a gazdag hülye gyerek sportkocsija, jelenleg nincs olyan diesel autó, ami alternatívája lenne ezeknek, sőt ahogy szűkül a diesel paletta manapság, annál kisebb az esély arra, hogy lesz túlhúzott sportos diesel. Ha az a trend terjedt volna el, hogy a dieseleket fejlesztik sportautónak akkor ma lenne olyan utcai diesel ami megfog egy Civic Type R-t. De ez is olyan kocsi amire tudod, jól, hogy nincs diesel válasz ezért ezeket dobálod, átlagautókat viszont nem sorolsz fel mert azt is tudod, hogy gyorsan alul maradnál a véleményeddel, ahogy volt a BMW-s példámban is, nem is reagáltál rá semmit érdemben.



"Ezek utcai autók, itt nem az a cél, hogy melyik legyen erősebb, vagy gyorsabb. Még az is lehet, hogy a diesel megy jobban."

Oké örülök, hogy egyet értünk, csak ha eddig eljutottunk akkor nem értem, hogy min rugózol még mindig?!


Előzmények megtekintése

Soha nem indultak a WTCC-ben 2 literes feltöltött motorú benzinesek. Seat Leon sem. A turbókorszak az 1.6 literesekkel köszöntött be. Nézz utána!
Az, hogy szerinted kiknek meg mire gyártanak autókat, nem tartozik a tárgyhoz.
A felsorolt kocsik egyike sem túlhúzott, éppen ez a lényeg. Teljesítik azon feltételeket amelyek a közúti forgalomba helyezésükhöz szükségesek. (egyébként még tovább tuningolhatóak, és még mindig teljesítik lásd Brabus A45 AMG)
Michelisz Norbi Hondája sem túlhúzott ha azt vesszük, bár ez kérdéses egyáltalán mit veszünk annak. Egy nyilatkozatban mosolyogva mondta, hogy CSAK azért ennyi a teljesítménye (kb 360-380LE) mert ki kell bírjon egy évadot. Különben 1000-1200 LE lenne.
Az hogy miért a benzines lett sportautó nem trend kérdése. Ez így hülyeség. Legalább 25 éve beszélhetünk "diesel forradalomról", Európában többet adnak el belőle mint benzinesből. Tehát ha valami trend lett, az pont diesel autót birtokolni. Sportvonalon mégsem tudott átütő eredményeket elérni. Ott ahol csak a teljesítmény számít, ahol lazábbak a szabályok, azonos feltételek mellett ( mondjuk 2 liter 16 v egy turbó) ott a diesel labdába nem rúg. És ez így is marad. Mint írtam a benzinben nagyobb a teljesítménypotenciál. Ez nem saját véleményem, ez ténykérdés. Utánanézhető
természetesen.
A BMW-s példára nem írtam semmit? De írtam: még be is másoltad, de a szmájlikat kifelejtetted az idézetből.
Írjak példát átlagautóra? Elég átlag az Astra K 1.4 turbó 150 LE? Milyen 1.4-es diesel nyomja le? Renault Megane 1.6 Tce? Honda Civic 1.5 turbó

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 4 hete
solbnet írta: 4 hete

"Egy diesel nem tudja elérni a maximális hatásfokát ha a hengerenkénti hengerűrtartalom kisebb mint 500ccm. Nem véletlen az, hogy egy 2000ccm-es nem eszik többet mint egy 1600ccm-es. Nyilván nincs értelme ilyen kicsi diesel versenyautót építeni, mert jobb a benzines. "

Ez hogy jön ide? Én leírtam egy tényt; a TDi-k a szívó kétliteresekkel szálltak harcba, és verték meg őket. az egyhatos turbók körberautózták volna őket.

"Teljesen mindegy, hogy csűröd csavarod, abban a pár évben, amíg voltak diesel Leon-ok, verték a benzines társaikat és sokszor dobogós helyezést is értek el, több évben voltak elsők is összetettben."

Nem én csűröm csavarom... én úgy tanultam, és ez tudtommal azóta sem változott, hogy a benzin teljesítménypotenciálja sokszorosa a gázolajénak. Azt, hogy utcai autókban mit hoznak ki egy motorból, mint írtam szabályozás kérdése, ebben a témában (teljesítmény összehasonlítás) nincs semmi jelentősége.

"Okos dolog a régi forma 1-es..."

Csak arra próbáltam utalni vele, még ha állatság is, hogy már a nyolcvanas években milyen elképesztő teljesítményt lehetett kihozni egy benzines motorból.

A BMW-s motor összehasonlításhoz mint írtam. Ezek utcai autók, itt nem az a cél, hogy melyik legyen erősebb, vagy gyorsabb. Még az is lehet, hogy a diesel megy jobban. :-)))))))))) Bár elképzelni nem tudom, hogy mondjuk a Honda Civic Type-R-t Melyik 2000-es utcai diesel nyomja le. De írok ilyen autókat még az utcáról... :-))) Mitsubishi Lancer Evo X kifutója 400 LE Mercedes C45 AMG 380 LE. Tegyél már melléjük dieseleket.


Előzmények megtekintése

"Én leírtam egy tényt; a TDi-k a szívó kétliteresekkel szálltak harcba"

Ez csak részben igaz, mert nem csak diesel Leonok voltak, hanem 2.0 TFSI is, ezeket is verték a dieselek!

"Mitsubishi Lancer Evo X kifutója 400 LE Mercedes C45 AMG 380 LE. Tegyél már melléjük dieseleket." Először is a saját mondatoddal válaszolok: "Azt, hogy utcai autókban mit hoznak ki egy motorból, mint írtam szabályozás kérdése"
Annyira végletekben gondolkodsz, hogy túlhúzott kocsikat sorolsz, az egyik a rally sportra kifejlesztett autó a másik pedig a gazdag hülye gyerek sportkocsija, jelenleg nincs olyan diesel autó, ami alternatívája lenne ezeknek, sőt ahogy szűkül a diesel paletta manapság, annál kisebb az esély arra, hogy lesz túlhúzott sportos diesel. Ha az a trend terjedt volna el, hogy a dieseleket fejlesztik sportautónak akkor ma lenne olyan utcai diesel ami megfog egy Civic Type R-t. De ez is olyan kocsi amire tudod, jól, hogy nincs diesel válasz ezért ezeket dobálod, átlagautókat viszont nem sorolsz fel mert azt is tudod, hogy gyorsan alul maradnál a véleményeddel, ahogy volt a BMW-s példámban is, nem is reagáltál rá semmit érdemben.

"Ezek utcai autók, itt nem az a cél, hogy melyik legyen erősebb, vagy gyorsabb. Még az is lehet, hogy a diesel megy jobban."
Oké örülök, hogy egyet értünk, csak ha eddig eljutottunk akkor nem értem, hogy min rugózol még mindig?!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 4 hete

Mindig vannak, akik a valóság ellenkezőjét próbálják bemagyarázni, kevés sikerrel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
solbnet írta: 4 hete
Der Milan írta: 4 hete

"A WTCC-ben akkoriban szívó 2 literesek ellen versenyeztek a TDi-k. Ha kitiltották ha nem, mióta 1.6-os benzines turbók vannak a TDi-nek nincs keresnivalója..."

Egy diesel nem tudja elérni a maximális hatásfokát ha a hengerenkénti hengerűrtartalom kisebb mint 500ccm. Nem véletlen az, hogy egy 2000ccm-es nem eszik többet mint egy 1600ccm-es. Nyilván nincs értelme ilyen kicsi diesel versenyautót építeni, mert jobb a benzines.



"Ez olyan mintha azt mondanád, hogy te erősebb házat építesz vályogból mint én betonból. Hát nem építesz."

Teljesen mindegy, hogy csűröd csavarod, abban a pár évben, amíg voltak diesel Leon-ok, verték a benzines társaikat és sokszor dobogós helyezést is értek el, több évben voltak elsők is összetettben.



"Benzinesek teljesítményének jelenleg az agyonszabályozottság, mindenféle normák, és természetesen a tervezett élettartam szab határt."

Pontosan ugyanez igaz a dieselre is!



"Nézd meg egy mai "ezerötös" olajkályhából mekkora teljesítményt lehet kihozni..."

Okos dolog a régi forma 1-es technikához hasonlítani egy modern mondjuk 1.5 dci-t :). Ebből az állatságból ha kiindulunk, akkor most azt kellene írnom, hogy de mennyire igazad van, egy új BMW M5 motorja tuti jobban vinné a 40 tonnás rakományt mint egy Iveco Stralis ugyanezzel a teljesítménnyel... :) Maradjunk annyiban, hogy ha két azonos ccm-et összehasonlítunk benzinbe-dieselbe biztos eséllyel nyerésre áll a benzines ha nincs feltöltve a diesel csak ma már ilyen nincs. Viszont ha feltöltött motorról beszélünk, akkor már esélye sincs a benzinesnek, kb azonos teljesítményű autókat összehasonlítva: BMW 520i - 520d esetén le lehet tolni az 520i-t a diesellel. Vagy egy 535d szerényebb teljesítménnyel mint egy 540i ami szintén turbós, kvázi azonos menetteljesítményre képes. Ezt tudja ma egy "olajkályha". De ezek fellelhetők más gyártóknál is, akiknek vannak azonos hengerűrtartalmú benzines és diesel motorjaik.


Előzmények megtekintése

"Egy diesel nem tudja elérni a maximális hatásfokát ha a hengerenkénti hengerűrtartalom kisebb mint 500ccm. Nem véletlen az, hogy egy 2000ccm-es nem eszik többet mint egy 1600ccm-es. Nyilván nincs értelme ilyen kicsi diesel versenyautót építeni, mert jobb a benzines. "
Ez hogy jön ide? Én leírtam egy tényt; a TDi-k a szívó kétliteresekkel szálltak harcba, és verték meg őket. az egyhatos turbók körberautózták volna őket.
"Teljesen mindegy, hogy csűröd csavarod, abban a pár évben, amíg voltak diesel Leon-ok, verték a benzines társaikat és sokszor dobogós helyezést is értek el, több évben voltak elsők is összetettben."
Nem én csűröm csavarom... én úgy tanultam, és ez tudtommal azóta sem változott, hogy a benzin teljesítménypotenciálja sokszorosa a gázolajénak. Azt, hogy utcai autókban mit hoznak ki egy motorból, mint írtam szabályozás kérdése, ebben a témában (teljesítmény összehasonlítás) nincs semmi jelentősége.
"Okos dolog a régi forma 1-es..."
Csak arra próbáltam utalni vele, még ha állatság is, hogy már a nyolcvanas években milyen elképesztő teljesítményt lehetett kihozni egy benzines motorból.
A BMW-s motor összehasonlításhoz mint írtam. Ezek utcai autók, itt nem az a cél, hogy melyik legyen erősebb, vagy gyorsabb. Még az is lehet, hogy a diesel megy jobban. :-)))))))))) Bár elképzelni nem tudom, hogy mondjuk a Honda Civic Type-R-t Melyik 2000-es utcai diesel nyomja le. De írok ilyen autókat még az utcáról... :-))) Mitsubishi Lancer Evo X kifutója 400 LE Mercedes C45 AMG 380 LE. Tegyél már melléjük dieseleket.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 4 hete
gnx írta: 4 hete

Ez így nem igaz:

Kb 310-550cm3-ig vannak dízelek 4 hengeresbe, de több hengeresek is ezen értékek körül.

A maximális hatásfok nem 500cm3-es hengerből adódik 4 hengeres motornál hanem arra álltak rá mert szép kerek szám.

Az 1,6-os hdi, 1,5 Dci kevesebbet eszik mint egy 2 literes Tdi ha az autó önsúlya nem száll el, mert akkor már a 2 literes nyerő.

Egy motor hatásfokát több minden tényező befolyásolja. Pl emissziós norma megfelelés az autó önsúlya összsúlya és a hozzá tartozó nyomaték és lóerőparaméterek a fordulatszámtól függően, váltzó vezérlésű-e a dízel milyen jellegű feltöltés van az adott motoron egyáltalán milyen maga a motor paraméterei.

A feltöltött motoroknál a benzines tud nagyobb teljesítményt nem a dízel azonos cm3-ből.

Hatásfokban a dízel a nyerő de nem a villanymotorral szemben.


Előzmények megtekintése

"A maximális hatásfok nem 500cm3-es hengerből adódik 4 hengeres motornál..."
Te a motor összhatásfokáról beszélsz itt, ami ez esetben igaz, de az említett hengerenkénti 500 cm3 csupán a kedvező termikus hatásfok küszöbérték méretet jelenti a Diesel motornál, függetlenül a többi tényezőtől. Megértem, hogy különböző praktikákkal lehet kozmetikázni egy ennél kisebb hengerű (Diesel) motor össz hatásfokát, de attól még egy igazi jó hatásfokú Diesel motornál megmarad az említett 500 cm3-es küszöbérték.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 4 hete
Der Milan írta: 4 hete

"A WTCC-ben akkoriban szívó 2 literesek ellen versenyeztek a TDi-k. Ha kitiltották ha nem, mióta 1.6-os benzines turbók vannak a TDi-nek nincs keresnivalója..."

Egy diesel nem tudja elérni a maximális hatásfokát ha a hengerenkénti hengerűrtartalom kisebb mint 500ccm. Nem véletlen az, hogy egy 2000ccm-es nem eszik többet mint egy 1600ccm-es. Nyilván nincs értelme ilyen kicsi diesel versenyautót építeni, mert jobb a benzines.



"Ez olyan mintha azt mondanád, hogy te erősebb házat építesz vályogból mint én betonból. Hát nem építesz."

Teljesen mindegy, hogy csűröd csavarod, abban a pár évben, amíg voltak diesel Leon-ok, verték a benzines társaikat és sokszor dobogós helyezést is értek el, több évben voltak elsők is összetettben.



"Benzinesek teljesítményének jelenleg az agyonszabályozottság, mindenféle normák, és természetesen a tervezett élettartam szab határt."

Pontosan ugyanez igaz a dieselre is!



"Nézd meg egy mai "ezerötös" olajkályhából mekkora teljesítményt lehet kihozni..."

Okos dolog a régi forma 1-es technikához hasonlítani egy modern mondjuk 1.5 dci-t :). Ebből az állatságból ha kiindulunk, akkor most azt kellene írnom, hogy de mennyire igazad van, egy új BMW M5 motorja tuti jobban vinné a 40 tonnás rakományt mint egy Iveco Stralis ugyanezzel a teljesítménnyel... :) Maradjunk annyiban, hogy ha két azonos ccm-et összehasonlítunk benzinbe-dieselbe biztos eséllyel nyerésre áll a benzines ha nincs feltöltve a diesel csak ma már ilyen nincs. Viszont ha feltöltött motorról beszélünk, akkor már esélye sincs a benzinesnek, kb azonos teljesítményű autókat összehasonlítva: BMW 520i - 520d esetén le lehet tolni az 520i-t a diesellel. Vagy egy 535d szerényebb teljesítménnyel mint egy 540i ami szintén turbós, kvázi azonos menetteljesítményre képes. Ezt tudja ma egy "olajkályha". De ezek fellelhetők más gyártóknál is, akiknek vannak azonos hengerűrtartalmú benzines és diesel motorjaik.


Előzmények megtekintése

Ez így nem igaz:
Kb 310-550cm3-ig vannak dízelek 4 hengeresbe, de több hengeresek is ezen értékek körül.
A maximális hatásfok nem 500cm3-es hengerből adódik 4 hengeres motornál hanem arra álltak rá mert szép kerek szám.
Az 1,6-os hdi, 1,5 Dci kevesebbet eszik mint egy 2 literes Tdi ha az autó önsúlya nem száll el, mert akkor már a 2 literes nyerő.
Egy motor hatásfokát több minden tényező befolyásolja. Pl emissziós norma megfelelés az autó önsúlya összsúlya és a hozzá tartozó nyomaték és lóerőparaméterek a fordulatszámtól függően, váltzó vezérlésű-e a dízel milyen jellegű feltöltés van az adott motoron egyáltalán milyen maga a motor paraméterei.
A feltöltött motoroknál a benzines tud nagyobb teljesítményt nem a dízel azonos cm3-ből.
Hatásfokban a dízel a nyerő de nem a villanymotorral szemben.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 4 hete
gnx írta: 4 hete

Á nem, egy benzines 1,8 5 szelepes VW konszernes motor turboját már javítás közeli állapotba vittem, meg egy 1,6 Tdci-jét is.

Nekem nem kell megmagyarázni, látom saját szememmel mikor kezd el olaj folyni a szívó részbe a turboból.

Jó párat meg már ki is cseréltem más autókon.

Pontosan tudom mi mivel jár.

Ha nem tudnád a benzines közvetlenek most kapják meg a részecskeszűrőjüket, és a nagynyomású rendszer is egyre jobban porlaszt lassan 350-400bar-on, és ide nem kell adblue mint a rákkeltő dízelhez.


Előzmények megtekintése

"Á nem, egy benzines 1,8 5 szelepes VW konszernes motor turboját már javítás közeli állapotba vittem, meg egy 1,6 Tdci-jét is."
1.6 tdci-n ne csodálkozz... az 1,8-as VW-nel sose kerültem közelebbi kapcsolatba, de gondolom 0km-esen vetted nem tekert órával, és a gázpedál folyamatos lehelésének következménye volt ez. ;)
"Pontosan tudom mi mivel jár."
Lehet, de azt kevésbé, hogy mit érdemes megvenni és mit nem, illetve hogyan lehet együtt élni mondjuk egy 1.6tdci-vel.
"Ha nem tudnád a benzines közvetlenek most kapják meg a részecskeszűrőjüket"
Hála Istennek, valószínűleg, annyit is fog érni mint a dieselekben... cserébe legalább lehet a kokszosodással, kettőstömegű lendkerékkel és a most már a FAP-pal is szarakodni :D.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Friss tesztek

Lada Vesta LUX vs.  Suzuki Swift 1.2 GL+ összevetés

Melyik jobb a családnak? Suzuki vagy Lada?

Egy időben járt náluk az oroszok és a japánok két újdonsága. Méretben ugyan különböznek, ennek ellenére megnéztük, hogy melyik éri meg jobban, ha családi célra akarunk autót venni.


Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Jó a hazai, de a japó Swift sem csalódás, sőt! - Swift 1.2 GL+ Videó

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral vizsgázott. Nehéz róla rosszat mondani.


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Hirdetés

ALFA ROMEO tesztek

Szűz, mégis dögös: Alfa Romeo Giulietta teszt

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive teszt

Századik születésnapja tiszteletére felélesztette a legendás típusnevet az Alfa Romeo. Giulietta még szűz volt ezen az első randevún.


Alfa Romeo GT teszt

Michelangelo öröksége

Nem egy friss modell, ám remekbe szabott formatervével az utakon még mindig különlegességnek számít az Alfa Romeo megigéző szépségű GT kupéja.


Alfa Romeo 159 teszt

Nemzetközi turizmus

A 159-es kombi 2006 tavasza óta gazdagítja az utcaképet. Apró módosítások kapcsán most újra a tesztflottában. 1,9-es dízellel és 19-es kerekekkel.


Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo 155

AMitol döglik a légy...

Az Alfa Romeo a legjobb úton a túlélés felé, még néhány, a Mitóhoz hasonló remek ízléssel eltalált modell, és a Cuore Sportivo végleg lekapcsolható a pacemakerről.


Alfa Brera 2.4 JTDM

Urak sportja

Dízelmotorral teszteltük az egyre inkább magára találó milánói márka csúcs-sportkocsiját.

Még több ALFA ROMEO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Elhunyt Sir Roger Moore, James Bondként rengeteg emlékezetes autós jelenetben szerepelt

Ezeket hajtotta Roger Moore a mozivásznon Videó

17 órája – Sztori

James Bondként nem jutott Roger Moore-nak Aston Martin, máshol viszont igen. A kémfilmekből azonban így is rengeteg emlékezetes autós üldözés marad nekünk, ezekkel emlékezünk rá.


A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Aki egyszer villanyautót vett, az legközelebb is azt fog

2 napja – Sztori

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer elcsábult, az többnyire nem tágít az e-autóktól.


Piaci körkép: autós filmek sztárjai, elérhető áron

Van kedvenc filmes autód? Ezekből már válogathatsz! Videó

2 napja – Sztori

Biztos van olyan autós film, ami már téged is autóvásárlásra ihletett. Esetleg belebújnál Semir bőrébe, és egy ezüst 3-assal rónád a várost? James Bond lennél, vagy Michael Knight?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

ALFA ROMEO GIULIA

ALFA ROMEO GIULIA

Ár: 12.890.000 Ft

Évjárat: 2017 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO GIULIA Azonnali szalonautó

ALFA ROMEO GIULIA Azon...

Ár: 10.690.000 Ft

Évjárat: 2017 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO GIULIA 2.0 Turbo Super AUT 200 LE

ALFA ROMEO GIULIA 2.0...

Ár: 11.990.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!