0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nem venném, de elfogadnám - Audi A4 Avant teszt 

Audi A4 Avant 2.0 TDI Multitronic teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Aki ezt megveszi, azt nem érdekli az árcédula. Pénzéért nem akar nagyobbat, erősebbet, fullosabbat. Ez jön be neki, beleszeret, kicsengeti.

Teszt
Műszaki adatok

Pusztán a formáját nézve semmi különös − a 4 karika és a single frame hatására csábító. A nappali LED sokkal jobb, mióta nem gyöngysor, hanem fénycsík

Pusztán a formáját nézve semmi különös − a 4 karika és a single frame hatására csábító. A nappali LED sokkal jobb, mióta nem gyöngysor, hanem fénycsík

Alárúgással nem, de sima kilincsgomb-kattintással magától, villanymotor által emelve nyílik a csomagtér, az ajtó peremére helyezett gombbal pedig záródik

Alárúgással nem, de sima kilincsgomb-kattintással magától, villanymotor által emelve nyílik a csomagtér, az ajtó peremére helyezett gombbal pedig záródik

Nem igazán akartam ezt a tesztautót. Dízel, automata, drága, Audi − a kombiság volt egyetlen kívánatos tulajdonsága, mikor szóba került. Aztán beleültem, és körülbelül 1 másodperc kellett ahhoz, hogy belássam, én itt jól érzem magam, és a következő röpke hét alatt sem történhet semmi, ami ebből az álláspontból kibillenthet. Masszív, halk, jól szigetelt, ha nyomom − a fordulatszámot mindig szigorúan nevetségesen alacsonyan tartva − megy, remekül fogja az utat, harapósan kanyarodik. A csomagtartóban műanyag tálcába ülhetett a kiskutya, elmaradt a szokásos hogy és mit takarjak, hogy ne tapicskolja-szőrözze össze a tesztautót para.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Tikfabarna metál − egyre divatosabbak a természetes színek, passzol is az Audi szürke eminenciás imidzséhez

Tikfabarna metál − egyre divatosabbak a természetes színek, passzol is az Audi szürke eminenciás imidzséhez

És kényelmes, nagyon, nagyon, elképesztően kényelmes. Pontosan 10 évvel ezelőtt, egy távoli galaxisban járt nálam egy A4 kabrió tesztautó. Azzal egy időben találtam egy Audi hirdetést, melyben a Brit Ortopéd Sebészek Egyesülete gyógyhatásúként ismerte el az akkori A4 üléseit: az először kinevetett reklámot a teszt után kénytelen voltam szentírásnak venni, mert nemcsak kényelmet adott, hátfájást is mulasztott az akkori tesztgép. Azóta sem kellett csalódnom. Teljesen mindegy, hogy S3-ról, Q5-ről, A8-ról vagy TT-ről beszélünk, Audiban nem ülünk rosszul. Most is jó párszor kaptam azon magam, hogy elkényeztetett kandúrként dörgölőzöm az elektromos állítású bőrszék párnáihoz, melynek háttámlájába egész jól kalibrálható deréktámaszt is rejtettek.

Elöl szuper, hátul is kielégítő, ha nem lógunk túl nagyon sokkal az átlagos testméreteken. Nem tudom, hogy csinálják, én még nem ültem kényelmetlen Audi-ülésben Elöl szuper, hátul is kielégítő, ha nem lógunk túl nagyon sokkal az átlagos testméreteken. Nem tudom, hogy csinálják, én még nem ültem kényelmetlen Audi-ülésben

Elöl szuper, hátul is kielégítő, ha nem lógunk túl nagyon sokkal az átlagos testméreteken. Nem tudom, hogy csinálják, én még nem ültem kényelmetlen Audi-ülésben

Legalább ilyen műgonddal készítették el a hátsó traktust is. Az A4 Avant nem sima bedobálós kombi. Egy dolog, hogy a hátsó könyöklő mögött sílécalagutat nyithatunk, ehhez még négykarikás, biztonsági övvel beköthető (!) sízsák is jár. A csomagtér padlója mentén két sín, benne gombnyomással bárhova rögzíthető, szükségtelenség esetén teljesen kivehető alumínium keresztpánt fut, amivel kis kerítésként barikádozhatók el egymástól a tárgyak. Szőnyeggel bélelték az egészet, a padló viszont praktikusan is kétoldalú, ha megfordítjuk, műanyag tálcaként funkcionál, ami a szőlőből vagy kutyasétáról hazajövet, vagy számtalan más alkalommal jön jól. Kutyához érdemes valami ronggyal, takaróval kibélelni, különben szerencsétlen állat kétszer eltáncolja benne a Hattyú halálát, mire az erdőbe érünk. Korcsolyázva.

Fedve, takaróponyva nélkül műanyag tálcával, és szétpakolva. A jobb oldali hálósba egy zseblámpát is raktak, szükség esetére. Ezek a finomságok azért az elfogulatlan tesztelőt is megszédítik Fedve, takaróponyva nélkül műanyag tálcával, és szétpakolva. A jobb oldali hálósba egy zseblámpát is raktak, szükség esetére. Ezek a finomságok azért az elfogulatlan tesztelőt is megszédítik Fedve, takaróponyva nélkül műanyag tálcával, és szétpakolva. A jobb oldali hálósba egy zseblámpát is raktak, szükség esetére. Ezek a finomságok azért az elfogulatlan tesztelőt is megszédítik

Fedve, takaróponyva nélkül műanyag tálcával, és szétpakolva. A jobb oldali hálósba egy zseblámpát is raktak, szükség esetére. Ezek a finomságok azért az elfogulatlan tesztelőt is megszédítik

Szerintem, ha két bekezdésben ennyi jót le lehet írni egy autóról, az már nem is lehet nagyon rossz, és a továbbiakban is jót hoz az ingolstadti Mikulás. A praktikussági krixkraxot a hátsó üléseken a széles, pohártartós és fedele alatt elsősegélycsomagot rejtő könyöklő és az oldalablakok leárnyékolását szolgáló rolók folytatják. A kormány fogása, a sok húzkodást nem igényelő, mégis hihetetlen ergonómiai érzékkel megformált váltó, az alumíniumot és műanyagot kombináló kapcsolók érintése és mozgása, fedelek csukódása, tekerőkapcsolók precizitása bizony megfogják az embert.

Mindegy, milyen információra van szükség, vagy mit kell beállítani, az MMI minden alegységnél ugyanolyan logikusan és könnyedén használható, akkor is ha egyébként irtózunk a fedélzeti kompjúterektől Mindegy, milyen információra van szükség, vagy mit kell beállítani, az MMI minden alegységnél ugyanolyan logikusan és könnyedén használható, akkor is ha egyébként irtózunk a fedélzeti kompjúterektől Mindegy, milyen információra van szükség, vagy mit kell beállítani, az MMI minden alegységnél ugyanolyan logikusan és könnyedén használható, akkor is ha egyébként irtózunk a fedélzeti kompjúterektől

Mindegy, milyen információra van szükség, vagy mit kell beállítani, az MMI minden alegységnél ugyanolyan logikusan és könnyedén használható, akkor is ha egyébként irtózunk a fedélzeti kompjúterektől

Darth Vader mellkasára emlékeztet, de nem harap az MMI

Darth Vader mellkasára emlékeztet, de nem harap az MMI

Azután is, hogy szoftveresen állítandó dolgokkal kell foglalkozni, mert a négy orientált funkció-, egy tekerő-nyomó-, egy vissza- és egy menügombot foglalkoztató MMI-vel az esőérzékelőtől kezdve a klímán át a telefonunkig bármi behangolható pillanatok alatt. A fő menüpontok kaptak külön funkciógombokat is, a hangcuccok egy másik kis tekerős pöcköt léptetésre és hangerő-szabályzásra, azaz tanultak az annak idején mindent egybe sűríteni akaró − azóta már kijavított − iDrive gyerekbetegségeiből, könnyű az A4 agyában szörfözgetni. Elsőre lelombozott az AUX és az USB hiánya, de Bluetooth-on át bemutattam egymásnak telefont és Avantot: ezen túl minden beszállásnál régi ismerősökként üdvözölték egymást, jött a zene nyolc príma hangszóróból, és telefonáláshoz sem kellett sokat matatni.

Felesleges extra? Talán a fabetét

Felesleges extra? Talán a fabetét

Bevált csapaton ne változtass

Bevált csapaton ne változtass

Menet közben is képes fenntartani a tökéletesség érzetét. A TDI alig hallatszik, a Multitronic váltó folyamatosan 2000 alatt tartja a fordulatszámot, de ha haladósabbra fognánk, van dynamic mód is a drive select kapcsolón. Akkor néha fel is csap a mutató a 177 lóerős maximumot jelentő 4200-as jelzés környékére. De ilyen csak egyszer fordult elő, és akkor is utas kérésére, amúgy inkább türelmes nyomatékból hajózás folyt. Valahogy teljesen feleslegesnek érződött vagizni, elég volt a tudat, hogy ha szükséges, megtehető. A változó rásegítésű kormányzás pazar, pont ott és akkor keményedik fel, amikor arra szükség van, ha pedig azt érzi helyesnek, vajpuhának mutatkozik. És jól érzi, mikor mit szeretnénk. Ugyanilyen tökély a futómű, aminek egyetlen gyengesége, hogy a hosszanti barázdák könnyen félrevezetik, de egyenes és kanyarstabilitása, az autó egyensúlya, súlyelosztása szintén dicséretes jeles. Nagyon jó vezetni.

Fantáziáimban inkább 3-as kombi szokott szerepelni, de ez most elég meggyőző kaland volt

Fantáziáimban inkább 3-as kombi szokott szerepelni, de ez most elég meggyőző kaland volt

A 12 óra-6 óra kormányfogás híveinek kiváló támaszték

A 12 óra-6 óra kormányfogás híveinek kiváló támaszték

Tudnék még regélni puhán klattyanó ajtókról, biztonságosan körülölelő kasztniról, ügyes tárolóhelyekről, villámgyors háromzónás klímáról, ülésfűtésről és -hűtésről, finom kapcsolókról, pöpec apróságokról, és persze ekézhetném kicsit a fabetétet, de minek? Na jó, a Skyguard-örökös Celltrak berendezés a 4. napon kicsit megijesztett. Nem volt nálam a kártyája, mikor reggel kinyitottam, majd bezártam az ajtót, hogy valamit kivegyek, és erre elkezdte a régi, rettegett Skyguard-hisztit. Kód előttem, kód utánam, kód, ha kiszállt valaki, kód, ha a lámpánál újraindította a motort a stop-start. Egy riadt telefon után kiderült − a forgalmiban is volt egy eligazító kártya erre az esetre − hogy pillanatok alatt újra összepárosítható a kódkártya és a vezérlés, úgyhogy megszűnt az állandó pokoli csipogás, de ijesztő fél nap volt.

Mint egy igazi futballistafeleség: mindenütt patent, de baromi drága Mint egy igazi futballistafeleség: mindenütt patent, de baromi drága Mint egy igazi futballistafeleség: mindenütt patent, de baromi drága

Mint egy igazi futballistafeleség: mindenütt patent, de baromi drága

Ha valakit e pár órás horror sem tántorított el az A4 Avanttól, akkor hátha számokba öntve megretten. Első a fogyasztás: a motort mindig pihentető, adott esetben 8 előre kiosztott fokozatba kézzel is kapcsolható Multitronic − és a gyári 4,9-es kombinált átlag − ellenére 8,3 l/100 km lett a főleg városi végérték. Biztos lesznek hőbörgők, szerintem nem rossz. A másik többek torkára fogja odafagyasztani a mosolyt. A csomag ára 15,3 millió forint, ami legtöbbünknél nem esik a rendelkezésre álló kategóriába. Még azoknál sem feltétlenül autóra, akiknél egyébként igen. Pedig ez egy túlvilágian jó autó!

Ugyanilyen színben, fabetét nélkül, ugyanekkora turbós benzinessel és duplakuplungossal kérem, ha esetleg valaki már az ajándékok összeírásánál tart

Ugyanilyen színben, fabetét nélkül, ugyanekkora turbós benzinessel és duplakuplungossal kérem, ha esetleg valaki már az ajándékok összeírásánál tart

Értékelés

Pozitív
Kényelem, fokozatmentes váltó, biztonságérzetet adó üléshelyzet, felszereltség, kidolgozás
Negatív
Vételár, kíméletes használat mellett is meglepően magas tesztfogyasztás

Árak

Tesztmodell alapára 10 041 000 Ft (2012. október 20.)
Tesztmodell ára 15 282 610 Ft (2012. október 20.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4699 mm
Szélesség: 1826 mm
Magasság: 1436 mm
Saját tömeg: 1575 kg
Össztömeg: 2135 kg
Tengelytáv: 2808 mm
Karosszéria-kivitel: kombi
Csomagtér: 490 liter
Belső szélesség elöl: 1463 mm
Belső szélesség hátul: 1442 mm
Belmagasság elöl: 1026 mm
Belmagasság hátul: 971 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 70 mm
Ülőlap hossza elöl: 500 mm
Ülőlap hossza hátul: 490 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1000 mm
Csomagtér magassága: 773 mm
Csomagtér hossza: 1027 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1768 mm
Raktérnyílás szélessége: 1007 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: Euro 5
Hengerűrtartalom: 1968 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: Multitronic - fokozatmentes
Nyomaték: 380 Nm 1750-2500 1/min-nél
Teljesítmény: 130 kW (177 LE) 4200 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 221 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8,1 s
CO2-kibocsátás: 129 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,9 l/100km
Fogyasztás a használónál: 8,3 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 61 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 64 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt a használtautó-eladások összértéke

Újabb rekord dőlt a hazai használtautó-piacon a harmadik negyedévben: az időszak során mintegy...

Már magyar földön az ötajtós Lada 4x4 modellek

Itt a Lada, amire már a nyolcvanas évek óta várunk, az időközben 4x4 névre keresztelt 4x4 ötajtós...

Hummer H1 6.6 Duramax V8, 1998 - használtteszt

A katonai verziótól erősen eltér, de még így is olyan, mint egy tank a többi autóhoz képest...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Korábban cáfolta, most viszont halálosan komoly a Ferrari SUV

A FCA vezérigazgatója, Sergio Marchionne elmondása szerint "halálosan komolyan veszik", hogy...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Szinte álcázatlanul szállították a még be nem mutatott BMW X2-t

Hamarosan bemutatkozik a BMW kis kupés SUV-ja, az X2, ám a sportos szabadidő-autót nem rejtették...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (28 db)

nick_ írta: 2012 október 24., szerda 18:14:14
vidi500 írta: 5 éve

Csupán a ki és beszállási kényelemről beszéltem, nem hasonlítottam mást. 2008-as Audi A4-es ilyen irányú tapasztalatom a Golfomat idézi. Ha megnézed a videót, Gruber Gergely közli, sok változás nincs ebben az új A4-ben sem az előzőhöz viszonyítva. Ha Neked megfelel ez a kialakítás, örülj neki és használd. Én meg más pozíciót preferálok.


Ezt a magas küszöb alacsony ülés problémát én egyik munkatársam 3-as BMW-jében tapasztaltam párszor, igaz nem a legújabb hármas, kicsit régebbi, de az biztos, hogy egy idősebb embernek tényleg nem lenne egyszerű kiszállni belőle. Az Audiban nincs olyan mélyen az ülés, mint a BMW-ben, de ez persze beállítás kérdése is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2012 október 24., szerda 17:17:12

Csupán a ki és beszállási kényelemről beszéltem, nem hasonlítottam mást. 2008-as Audi A4-es ilyen irányú tapasztalatom a Golfomat idézi. Ha megnézed a videót, Gruber Gergely közli, sok változás nincs ebben az új A4-ben sem az előzőhöz viszonyítva. Ha Neked megfelel ez a kialakítás, örülj neki és használd. Én meg más pozíciót preferálok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csintapala írta: 2012 október 24., szerda 15:38:13
vidi500 írta: 5 éve

Az A 4-ről volt szó, akkor ne keverjük ide egy másik márka ritka speciális "(kis sport autó)" modelljét.

Amikor prémiumkategóriáról beszélünk, meg 15 milliós vételárról, akkor az én értékrendem szerint igenis elvárható ezért a pénzért a be és kiszállási kényelem is, sok minden más mellett. Nem az Audi ritka és speciális modelljéről van szó, hanem az A 4 ről, mint szériában gyártott autóról.

6 évig volt Golf TDI-m, tudom miről beszélek, az A4 ezeket a kellemetlen jegyeket, szintén magán viseli. Tehát: A küszöb felső vonala, és az ülőlap magassága között igen kicsi a szintkülönbség, úgy is fogalmazhatunk, magas a küszöb, mélyen van az ülés, emellett a küszöb külső vonalától meg távol, bent. A két tényező együttes hatása igen kellemetlenné teszi a ki és beszállást.

Nem csak arról van szó, hogy kor meg üléspozíció, hanem fiatalok esetén is, őszi-téli időszakban a magyar utak igen sárosak, és szinte lehetetlenség úgy ki és beszállni ilyen kialakítás mellett, hogy a nadrág ne érjen hozzá a sáros küszöbhöz, ami eszméletlenül össze tudja sározni a nadrágot. Egy prémium márka esetén ez a helyzet igen blamás, és elfogadhatatlan, legalábbis számomra.


Előzmények megtekintése

Be hasonlítsd már a régi golfot ehhez az A4-hez. Ültél már ilyenben? Én igen. Nézd meg a galériát, látszik a küszöb is, meg nagyon jól látszik az oldalról készített képeken az ülés magassága:

http://navigator.medija.hu/galeria/6835/76028.jpg
http://navigator.medija.hu/galeria/6835/76029.jpg

Ami viszont nem látszik az az, hogy milyen tág határok között állítható a magasság. Úgy fel lehet emelni az ülést, hogy neki préseli a fejed a plafonnak és olyan magasan ülsz, mintha buszt vezetnél. Szóval meg lehet találni a megfelelő kényelmes pozíciót akkor is, ha nem szeretsz a padlón ülni.

Hogy a küszöb széles és eléggé bent van az ülés, az igaz, de sajnos "ez van", a legtöbb új autónál már az a trend, oldalütközésnél sokat számít, illetve a kényelem érzetben is, mert nem vagy nekipréselve az ajtónak. Az enyém is ilyen, de nem szoktam összesározni a nadrágom a küszöbbel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2012 október 24., szerda 12:34:04
csintapala írta: 5 éve

Be meg kiszállás: Ez kis túlzással olyan, mintha azt mondanám, hogy a peugeot nem jeleskedik a kényelemben, mert az RCZ modelljük (kis sport autó) szűk és kényelmetlen, nehéz beülni és kiszállni. Tehát kényelemben nem jeleskedik a peugeot.



Ha valakinek a kora miatt az a4 üléspozíciója nem felel meg, az majd választ másik modellt, akár a4-ben is van olyan, ami magasabb (allroad quattro), vagy vesz q5-öst :)



A zaj kérdés is érdekes, csak nem tudjuk milyen korú A4-eseket hasonlítasz és mihez :) Mert egy pár éves a4 olyan, mint egy süketszoba a hasonló méretű kategóriatársaihoz képest. És ha jól emlékszem pdtdi már 2008 óta nincs.






Előzmények megtekintése

Az A 4-ről volt szó, akkor ne keverjük ide egy másik márka ritka speciális "(kis sport autó)" modelljét.
Amikor prémiumkategóriáról beszélünk, meg 15 milliós vételárról, akkor az én értékrendem szerint igenis elvárható ezért a pénzért a be és kiszállási kényelem is, sok minden más mellett. Nem az Audi ritka és speciális modelljéről van szó, hanem az A 4 ről, mint szériában gyártott autóról.
6 évig volt Golf TDI-m, tudom miről beszélek, az A4 ezeket a kellemetlen jegyeket, szintén magán viseli. Tehát: A küszöb felső vonala, és az ülőlap magassága között igen kicsi a szintkülönbség, úgy is fogalmazhatunk, magas a küszöb, mélyen van az ülés, emellett a küszöb külső vonalától meg távol, bent. A két tényező együttes hatása igen kellemetlenné teszi a ki és beszállást.
Nem csak arról van szó, hogy kor meg üléspozíció, hanem fiatalok esetén is, őszi-téli időszakban a magyar utak igen sárosak, és szinte lehetetlenség úgy ki és beszállni ilyen kialakítás mellett, hogy a nadrág ne érjen hozzá a sáros küszöbhöz, ami eszméletlenül össze tudja sározni a nadrágot. Egy prémium márka esetén ez a helyzet igen blamás, és elfogadhatatlan, legalábbis számomra.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csintapala írta: 2012 október 24., szerda 09:00:33
vidi500 írta: 5 éve

Van akinek nem számít, én a be és kiszállási kényelemre is adok. Ebben azért nem jeleskedik az Audi, prémium kategória ide, vagy oda. Több ismerősömnek is van A4 PdTDI. Azért igencsak beszűrődik az utastérbe a motorzaj, és futóműzaj is, azontúl a jobb első ülésből ami igen mélyen van és túlságosan bent a küszöb külső vonalától, abból mire egy idősebb tag kikecmereg, lemegy a nap.


Előzmények megtekintése

Be meg kiszállás: Ez kis túlzással olyan, mintha azt mondanám, hogy a peugeot nem jeleskedik a kényelemben, mert az RCZ modelljük (kis sport autó) szűk és kényelmetlen, nehéz beülni és kiszállni. Tehát kényelemben nem jeleskedik a peugeot.

Ha valakinek a kora miatt az a4 üléspozíciója nem felel meg, az majd választ másik modellt, akár a4-ben is van olyan, ami magasabb (allroad quattro), vagy vesz q5-öst :)

A zaj kérdés is érdekes, csak nem tudjuk milyen korú A4-eseket hasonlítasz és mihez :) Mert egy pár éves a4 olyan, mint egy süketszoba a hasonló méretű kategóriatársaihoz képest. És ha jól emlékszem pdtdi már 2008 óta nincs.


A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2012 október 23., kedd 21:30:19
Janesz69 írta: 5 éve

Ültem már jól felszerelt sx4-ben, de én mégis inkább az A4-et választanám egy évesen. Hidd el van különbség. Érdemes esetleg egyszer egy kereskedésben gurulnod eggyel, tudni fogod, miről beszélek.


Előzmények megtekintése

Van akinek nem számít, én a be és kiszállási kényelemre is adok. Ebben azért nem jeleskedik az Audi, prémium kategória ide, vagy oda. Több ismerősömnek is van A4 PdTDI. Azért igencsak beszűrődik az utastérbe a motorzaj, és futóműzaj is, azontúl a jobb első ülésből ami igen mélyen van és túlságosan bent a küszöb külső vonalától, abból mire egy idősebb tag kikecmereg, lemegy a nap.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Janesz69 írta: 2012 október 23., kedd 21:21:08
robert1002 írta: 5 éve

Elhiheted,hogy nem az sx4 javára ment a mosoly...

7 éve tdi 4-es golfom van,minimum egy a4 lesz helyette,esetleg 3-as BMW,kombi.

Legalábbis ez a terv,kinőttük a golfot.

Ha azokon a rossz utakon járnék egy szutyukival amit a szegény golfom megjárt a 170000 alatt,már atomjaira esett volna...


Ami viszont a golf javára íródik az A4-el szemben. Sajnos az A4-es négy lengőkaros első futóműve nem rossz utakra lett kitalálva, a golf hagyományos Mc-Pershon futóművében nagy ritkán egy alsó csukló cserével megúszod. És ez nem az Audi hibája. Itt, Németországban 150-200 ezer km-et elmennek javítás nélkül ezek a futóművek. A hazai utakon ezt el kell felejteni. :(

A válaszoláshoz belépés szükséges
robert1002 írta: 2012 október 23., kedd 20:34:32

Elhiheted,hogy nem az sx4 javára ment a mosoly...
7 éve tdi 4-es golfom van,minimum egy a4 lesz helyette,esetleg 3-as BMW,kombi.
Legalábbis ez a terv,kinőttük a golfot.
Ha azokon a rossz utakon járnék egy szutyukival amit a szegény golfom megjárt a 170000 alatt,már atomjaira esett volna...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Janesz69 írta: 2012 október 23., kedd 20:21:53
robert1002 írta: 5 éve

A mobile-n jahreswagenként pedig 22000 körül megvehető,ez pedig már tényleg egy fullos sx4 ára :)


Előzmények megtekintése

Ültem már jól felszerelt sx4-ben, de én mégis inkább az A4-et választanám egy évesen. Hidd el van különbség. Érdemes esetleg egyszer egy kereskedésben gurulnod eggyel, tudni fogod, miről beszélek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2012 október 23., kedd 20:14:31
Janesz69 írta: 5 éve

Soha nem voltam Audi párti, nem is érdekelt. Autószerelőként minden típusú, és korú autóban ültem, vezettem. Február óta volt szerencsém használni A6 limo, és A4 avant típust, 0-km-est, mindkettőbe kb 20000 km-et belehajtva, hozzáteszem mindkettő 2.0 dízel 170, és 140 pacival. Mostmár tudom mi a különbség az audi, és az autók között. Országúton 170 lovas autóval 4,7 literes fogyasztással, ezer km alatt csak "szükségből" áll meg az ember. Ja, és aki az usb-t keresi: van helyette 2 SD-kártya hely. :))) És bizony, hozzá kell hogy tegyem, az Audi nem csak régen vívta ki magának a prémium kategória jelzőt, a mai napig erősen figyel rá, hogy így is maradjon. Nem kell hozzá szakember, elég egy jobb szemű laikus is, hogy egy új autón az eltérő illesztési hézagokon fenn akadjon a tekintete, és ilyet az Audikon nem találtam, de sok típust fel tudnék sorolni, amikben hibátlannal nem találkoztam.


Nekem erről az jut ezsembe, hogy kb. 17-18 éve, amikor már kezdtek lecserélődni a KGST autók, egy ismerősöm vett egy 2-3 éves Ford Escortot. Egy 15 év körüli Ladát cserélt le. Aztán egy fél évvel később egy rokonától kapott kölcsön egy hétre egy Audi 80-ast. Később azt mondta, hogy ő nagyon szereti a Fordot, főleg a Lada után, teljesen elégedett vele, de amekkora különbség átülni a Ladából a Fordba, ugyanakkor vagy még nagyobb különbség átülni a Fodrból az Audiba. Na ez a prémiumkategória fogalma.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

AUDI tesztek

Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic teszt

Szabad egy táncra? - Audi A5 Coupé

Egy Audi ezüst, vagy fekete, legalábbis a legtöbb vélemény szerint. Az új A5 Coupé viszont így vadító. Tangóvörös fényezése és az erősebbik kétliteres turbós benzinese együtt ütős párosítás.


Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI A4 2.0 TFSI Sport S-tronic ÁFÁS/Sline/Navi/LED/2xPDC

AUDI A4 2.0 TFSI Sport...

Ár: 13.750.000 Ft

Évjárat: 2017 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

AUDI A4 Avant 3.0 V6 TDI

AUDI A4 Avant 3.0 V6 TDI

Ár: 4.190.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 2.0 FSI S-LINE. VEZETETT SZ.KÖNYV!

AUDI A4 2.0 FSI S-LINE...

Ár: 1.549.000 Ft

Évjárat: 2003 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!