0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lehengerlő - BMW 740e

BMW 740e iPerformance teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Cirkáló, egy igazi limuzin a 7-es, méreteit viszont ügyesen elrejti, nagyon kezes, minden rezdülését érezni, vezetni olyan, mintha sínen húznák%KA%

Cirkáló, egy igazi limuzin a 7-es, méreteit viszont ügyesen elrejti, nagyon kezes, minden rezdülését érezni, vezetni olyan, mintha sínen húznák

Zöldrendszámos. Megy a harc a nagyautók között is a zöldrendszámos kategóriában a Mercedes és a BMW is indított már versenyzőt, az Audi még egy kicsit le van maradva. A bajorok luxusszedánjára mindenféle elfogultság nélkül mondható, hogy lehengerlő. Már a 730d tesztautó is lenyűgözött minket tudásával, konnektoros hibrid hajtáslánccal pedig korántsem nevezhető pazarlónak amellett, hogy mindent, amit a 7-es BMW tud, azt a 740e korlátok nélkül képes nyújtani. A méltóságteljes suhanásba nem rondít bele semmiféle zaj, zavarba ejtően képes csöndes lenni. A gyártó szerint akár 48 kilométerre elég energiát tárol a 9,2 kWh-ás akkumulátor csomag, ez a való életben inkább 25 kilométerre adódott úgy, hogy közben kint kemény mínuszok repkedtek, én pedig egyik kényelmi extráról sem voltam hajlandó lemondani, ahogy valószínűleg egyik tulajdonos sem tenné.

%KA%Lézerrel világít és áramot tankol. 3-4 óra alatt tölti fel a 9,2 kWh-ás akkumulátorcsomagját otthoni hálózatról, mindezt a kulcson figyelhetjük%KA% %KA%Lézerrel világít és áramot tankol. 3-4 óra alatt tölti fel a 9,2 kWh-ás akkumulátorcsomagját otthoni hálózatról, mindezt a kulcson figyelhetjük%KA%

Lézerrel világít és áramot tankol. 3-4 óra alatt tölti fel a 9,2 kWh-ás akkumulátorcsomagját otthoni hálózatról, mindezt a kulcson figyelhetjük

%KA%Mennyivel jobb kiállása van az elődöknél?! Lapos orr, elnyújtott karosszéria, lapos fenék, igazán jó arányokkal rajzolták meg%KA%

Mennyivel jobb kiállása van az elődöknél?! Lapos orr, elnyújtott karosszéria, lapos fenék, igazán jó arányokkal rajzolták meg

Négyhengeres. Az első 7-es BMW négyhengeres motorral. Szentségtörés? Nem, ez tartja némileg közel a földhöz, hiszen minek bele a pazarló hathengeres, vagy V8-as, ha éppen az alacsony fogyasztásról szól a 740e? A két hiányzó hengert kiegészíti a villanymotor, a rendszerteljesítmény 326 lóerő, és biztosan állíthatom, hogy bőven elég. A kétliteres, kettős megfúvású turbóval szerelt benzines amúgy se jár túl sokat, ha ügyesen gazdálkodunk az energiával. Villanymotorját a váltóházba építették a motor és a 8 fokozatú Steptronic automata közé, tesztautónk pedig csak hátul hajt. Rendes hibrid lévén alapvetően saját maga rendezi, éppen melyik egységgel takarékos, vagy lehetséges a haladás, így amíg van energia az akkumulátorokban, rendszerint csak a villanymotor hajt. Nagy gázra persze bekapcsol a benzines, ezt kiküszöbölendő eDrive módban addig be sem indítja, amíg van energiánk, nagy gázra sem.

%KA%A fedélzet nem annyira széles, mint amekkorának gondolnánk, azért hely van bőven. A kormány viszonylag nagy, faberakásos és fűthető, de sokat nem kell tekergetnünk, parkolni is tud szinte teljesen magától, a 7-es a pedálokat és az előre-, hátramenetet is magától kapcsolja, csak egy gombot kell nyomva tartanunk%KA%

A fedélzet nem annyira széles, mint amekkorának gondolnánk, azért hely van bőven. A kormány viszonylag nagy, faberakásos és fűthető, de sokat nem kell tekergetnünk, parkolni is tud szinte teljesen magától, a 7-es a pedálokat és az előre-, hátramenetet is magától kapcsolja, csak egy gombot kell nyomva tartanunk

%KA%Mindkét sorban villanyos állítású, fantasztikusan kényelmes és pihentető ülések. A hátsó középkonzol fölhajtható, úgy akad egy nagyon kényelmetlen ötödik hely%KA% %KA%Mindkét sorban villanyos állítású, fantasztikusan kényelmes és pihentető ülések. A hátsó középkonzol fölhajtható, úgy akad egy nagyon kényelmetlen ötödik hely%KA%

Mindkét sorban villanyos állítású, fantasztikusan kényelmes és pihentető ülések. A hátsó középkonzol fölhajtható, úgy akad egy nagyon kényelmetlen ötödik hely

Kisautós fogyasztás. A gyári fogyasztási adatok némileg viccesek, 2,0-2,2 literes értéket adnak meg. Ez a közel 600 kilométeres tesztút alatt − ennek nagyjából felét csupán villannyal tettem meg, otthoni hálózaton töltve – 5,3 literre adódott, kétségtelenül bravúros adat, annyi szent, főleg egy sofőrrel hajszál híján két tonnás kocsitól. A benzines motor ügyesen dolgozik, de a gyári adat számítását erősen túlzásnak érzem, kétlem, hogy bárki bármikor is elérné. Igazából totálisan meg vagyok elégedve az 5 liter környéki átlaggal is. Egy teljes töltés néhány óra alatt megvan, a legnagyobb hatótáv, amit kiírt, 41 kilométer volt, amiből az első méteren vesztettem egy 10-est, pedig gáz nélkül araszoltam ki a parkolóból.

%KA%Látványosabb körítéssel, de a megszokott helyen az üzemmódválasztók, az eDrive az utolsó elektronig kihasználja az akkumulátort, mielőtt beröffentené a benzinest. Kivehető tablet és pihe-puha kispárna a második sornak. Fejedelmi%KA% %KA%Látványosabb körítéssel, de a megszokott helyen az üzemmódválasztók, az eDrive az utolsó elektronig kihasználja az akkumulátort, mielőtt beröffentené a benzinest. Kivehető tablet és pihe-puha kispárna a második sornak. Fejedelmi%KA% %KA%Látványosabb körítéssel, de a megszokott helyen az üzemmódválasztók, az eDrive az utolsó elektronig kihasználja az akkumulátort, mielőtt beröffentené a benzinest. Kivehető tablet és pihe-puha kispárna a második sornak. Fejedelmi%KA%

Látványosabb körítéssel, de a megszokott helyen az üzemmódválasztók, az eDrive az utolsó elektronig kihasználja az akkumulátort, mielőtt beröffentené a benzinest. Kivehető tablet és pihe-puha kispárna a második sornak. Fejedelmi

%KA%Szép szedán hátsó kell, és az ötajtós kupék elbújhatnak! Láblendítésre villanyosan nyílik a csomagtér, a kipufogók folyton kormosak, a sok hidegen indítástól összeköpködi a hátulját%KA%

Szép szedán hátsó kell, és az ötajtós kupék elbújhatnak! Láblendítésre villanyosan nyílik a csomagtér, a kipufogók folyton kormosak, a sok hidegen indítástól összeköpködi a hátulját

Váltóáram. Olyan ügyesen vált a rendszer villanyról benzinesre, hogy jóformán észre sem vesszük. A benzines szinte hangtalanul, számomra érzékelhetetlenül indul és rántás nélkül kapcsol át. Nagy gázra sportos hangot hallat, nekem bejött, ha generált, akkor is. Gázelvételre és fékezésre is visszatermel, annyit mindig tartalékol, hogy álló helyzetből indulásnál segíteni tudjon a villanymotor, így puskagolyóként lőhetünk ki, ha éppen úgy adódik kedvünk. De miért is adódna egy ekkora hajóban, ami olyan üléssel fogad a kormány mögött, ami közel kényelmesebb, puhább és pihentetőbb, mint bármelyik csoda-ágymatrac? Minden irányban magunkra szabható, nem kell keresni, hogy éppen melyik állítógombot tapogatjuk, érintésre a középső kijelzőn mutatja, mit készülünk csinálni. Zseniális!

%KA%A sávtartó és a radaros tempomat remekül teszi a dolgát, szinte rábízhatjuk a vezetést, ha egyáltalán akarjuk, mert a 7-est nagyon jó vezetni%KA%

A sávtartó és a radaros tempomat remekül teszi a dolgát, szinte rábízhatjuk a vezetést, ha egyáltalán akarjuk, mert a 7-est nagyon jó vezetni

%KA%Csak hozzáérünk, és mutatja, mit készülünk állítani. A kormányról egyszerűen és értelemszerűen, egy gombnyomásra aktiválhatók a vezetősegédek. Bajuszkapcsoló, na persze...%KA% %KA%Csak hozzáérünk, és mutatja, mit készülünk állítani. A kormányról egyszerűen és értelemszerűen, egy gombnyomásra aktiválhatók a vezetősegédek. Bajuszkapcsoló, na persze...%KA%

Csak hozzáérünk, és mutatja, mit készülünk állítani. A kormányról egyszerűen és értelemszerűen, egy gombnyomásra aktiválhatók a vezetősegédek. Bajuszkapcsoló, na persze...

Könnyed hegyomlás. Nagyon passzol az új 7-eshez az a fajta tisztaság, amit a hibridrendszer ígér. Az elődöknél laposabbnak, szélesebbnek ható limuzin számomra sokkal méltóságteljesebb az előző két generációnál. A magas orrot optikailag szépen széthúzták, a fara sem hat úgy, mint egy Nohab mozdony − lásd Bangle-féle 7-es. Ilyen egy letisztult hosszú szedán. Az alapáron légrugós futóművel finoman suhan át szinte mindenen, plusz jó pont a téli kerékgarnitúra, ami "csak" 18 colos, ballonos gumikkal. Annyira könnyed, a BMW-ktől megszokott sprőd, nehéz érzet nagyon nincs meg benne, érzésre könnyebb vezetés közben, mint egy 3-as. A nagy kormányt könnyű tekerni, Sport módban sem nehezül el túlzottan, lendületesen közlekedve is olyan, mintha sínen húznák. Minden kormánymozdulatra precízen, kiszámíthatóan reagál, annak ellenére érezni minden rezdülését, hogy a beltér a teljes nyugalom és elszigetelődés jegyében kényeztet.

%KA%Nagyon széles, de könnyű vele parkolni, ha túl közel vagyunk valamihez, nem csak csipog, egyszerűen nem enged továbbgurulni. Stílusosan a benzinbetöltő fölött az eDrive embléma%KA% %KA%Nagyon széles, de könnyű vele parkolni, ha túl közel vagyunk valamihez, nem csak csipog, egyszerűen nem enged továbbgurulni. Stílusosan a benzinbetöltő fölött az eDrive embléma%KA%

Nagyon széles, de könnyű vele parkolni, ha túl közel vagyunk valamihez, nem csak csipog, egyszerűen nem enged továbbgurulni. Stílusosan a benzinbetöltő fölött az eDrive embléma

%KA%Az első kerék mögött kis i betű jelöli az iPerformance BMW-ket, villanyos hatótávja a gyár szerint 48, a valóságban inkább 25-30 kilométer, erősen téli körülmények között%KA%

Az első kerék mögött kis i betű jelöli az iPerformance BMW-ket, villanyos hatótávja a gyár szerint 48, a valóságban inkább 25-30 kilométer, erősen téli körülmények között

Mutogatós, tapogatós, okoskulcsos. Dupla oldalsó üvegek tartanak kint szinte minden zavaró hangot, a gumik surrogása is éppen csak hallatszik. Vakítás a gesztusvezérlés, poénnak lehet, hogy megér majd valakinek nyolcvan párezret, néha jókat lehet derülni rajta, egyébként a hangerőt ezen kívül még kétféleképpen állíthatjuk. Vezeti magát, csak pihentetni kell a kezünket a kormányon, ha nem tetszik a klasszikus iDrive kezelőfelület, tapogathatjuk is a kijelzőt, fűtést időzíthetünk az érintőkijelzős okoskulcsról, akár azonnal. Villanyosan állítható az összes ülés, a hátsó kivehető tabletről szinte minden vezérelhető − ha épp nem veszti el a kapcsolatot − mindenhol világít, szőnyeget vetít az ajtók alá, behúzza az ajtókat, ha épp nincs erőnk becsukni rendesen. Az, hogy kiszolgál, nem fejezi ki mindazt, amit tud a 740e.

%KA%Bal oldalt a benzin, jobb oldalt az áram mennyiségét látjuk, utóbbi hamar elfogy. Parkolóházban jó a helyzet, szabadtéren kicsit kínos a mocsokból összekaparni a töltőkábelt%KA% %KA%Bal oldalt a benzin, jobb oldalt az áram mennyiségét látjuk, utóbbi hamar elfogy. Parkolóházban jó a helyzet, szabadtéren kicsit kínos a mocsokból összekaparni a töltőkábelt%KA%

Bal oldalt a benzin, jobb oldalt az áram mennyiségét látjuk, utóbbi hamar elfogy. Parkolóházban jó a helyzet, szabadtéren kicsit kínos a mocsokból összekaparni a töltőkábelt

A környezettudatos elnök autója. Nem annyira gépszerű, mint egy Audi, nem vakítja ki a szemem úgy, mint egy Mercedes, a belső egyszerűen jó, minden olyan, amilyennek lennie kell. Ez persze az én ízlésem, de gyanús, hogy nem vagyok egyedül. Ami fa, az szép, ami pedig fém kinézetű, az az is, de akad kerámia is több gomb foglalatánál. Annyira jól átgondolt minden részlete, hogy egyszerűen dühítő, hogy a töltőkábeleket nemes egyszerűséggel a csomagtartóból kell előhalásznunk. Ha már 230-as csatlakozóra kell dugni, mint egy porszívót, mennyibe telt volna valahová elrejteni egy felcsévélő dobot a karosszéria lemezei alá? Az apró motor mellett annyi hely van az orrában, hogy táncolni lehetne. Ez persze mindegyik konnektoros autóra igaz − ja, nem, a Renault Twizy esetén beépített csatlakozónk van − kicsit megalázó, amikor az útszéli latyakból kell összekaparnunk a kábelt, majd vigyázzunk, nehogy összemaszatoljuk a méregdrága és finom bőrbelsőt. Ez van, 39 millióba a BMW-nél sem fér bele, aki ilyet vesz, úgyis garázsban „tankol”.

%KA%eDrive módban is 140 km/h a végsebessége, nem is enged többel menni, csak ha koppan a pedál a padlón, de akkor már a benzinest indítja. A rendszer tökéletesen teszi a dolgát, erőből bőségesen elég a 326 lóerő, az se baj, hogy csak 4 henger van a konnektoros hetes orrában%KA%

eDrive módban is 140 km/h a végsebessége, nem is enged többel menni, csak ha koppan a pedál a padlón, de akkor már a benzinest indítja. A rendszer tökéletesen teszi a dolgát, erőből bőségesen elég a 326 lóerő, az se baj, hogy csak 4 henger van a konnektoros hetes orrában

Értékelés

Pozitív
Csöndes, elszigetelt, mérhetetlenül kényelmes utastér, észrevétlen váltás a villanymotor és a benzines között, kiváló utazási komfort, kedvező kombinált fogyasztás
Negatív
Macerás a töltőkábel pakolása, tanulandó a gesztusvezérlés, magas ár

Árak

Tesztmodell alapára 29 547 000 Ft (2017. január 12.)
Tesztmodell ára 39 276 700 Ft (2017. január 12.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 5098 mm
Szélesség: 1902 mm
Magasság: 1467 mm
Saját tömeg: 1900 kg
Össztömeg: 2585 kg
Terhelhetőség: 685 kg
Tengelytáv: 3070 mm
Karosszéria-kivitel: szedán
Csomagtér: 420 liter
Belső szélesség elöl: 1590 mm
Belső szélesség hátul: 1530 mm
Belmagasság elöl: 910-1000 mm
Belmagasság hátul: 930 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 180 mm
Ülőlap hossza elöl: 500-550 mm
Ülőlap hossza hátul: 550 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1430 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 820 mm
Csomagtér magassága: 400 mm
Csomagtér hossza: 1100 mm
Raktérnyílás szélessége: 1200 mm
Raktérnyílás magassága: 400 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1998 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 8 fokozatú Steptronic automata
Nyomaték: 400 Nm 1550-4400 1/min-nél
Teljesítmény: 190 kW (258 LE) 5000-6500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 5,4 s
CO2-kibocsátás: 45 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 2,2 l/100km
Fogyasztás a használónál: 5,3 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 54 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 59 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 65 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

A Citroën C5 Aircross a márkától ismert futóműtechnológia új verzióját hozza

Különös, ugyanakkor a márkától nem szokatlan megoldással érkezett a Citroën legújabb SUV-ja...

A Mercedes legújabb tanulmányautója az A-osztály valódi lépcsőshátú kivitelét mutatja

Agresszív, de egyszerű formákat mutat legújabb tanulmányautóján a Mercerdes. A CLA-hoz nagyon...

Termékteszt: BGS horpadásjavító-készlet

Árának sokszorosát hozhatja be az alig több mint ötezer forintos horpadásjavító. Használata egyszerű...

Rangsorolás nélkül választották ki 2017 legjobb autóbelsőit

Se egy Mercedes, BMW vagy Audi a világ 10 legjobb autóbelsőjének listáján, vannak viszont japánok...

Isuzu D-Max facelift hazai menetpróba

A második generációs D-Max öt év után új köntöst kapott, emellett pedig a downsizing is utolérte...

Fiat Tipo Kombi 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

A szedán és az ötajtós után kombiként is megérkezett a Fiat Tipo. A puttonyos kompakt szinte...

Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw, Renault Megane Grandtour

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo...

Toyota Yaris facelift II nemzetközi menetpróba

A Toyota dobja a dízeleket és a turbós világ sem érdekli őket. Mégis szuper autó lett a frissített...

Skoda Octavia RS és Scout menetpróba

Olyannyira széles a Skoda Octavia kínálata, hogy legütősebb verziói, az RS és a Scout külön bemutatót...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Ossian P.E. írta: 3 hónapja

Gyönyörületes autó! Szép áramvonalas, ám nem túl gömbölyded idomú kocsi.. Csak legyen pénze rá a Magyarnak.. Mert a dakotáknak,- azok egyik becstelen s pár 100 évvel későbbi kiadásúaknak- van pénze rá sajnos..

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 3 hónapja
Tamás11 írta: 3 hónapja

A rövid far miatt nem látszik nagy autónak.


lehet képen nem látszik hosszúnak, de 5.1m az nem is rövid.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 3 hónapja

A rövid far miatt nem látszik nagy autónak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


BMW 220i Gran Tourer teszt

Élmény a családnak - BMW 2-es Gran Tourer teszt Videó

Legizmosabb benzinmotorjával teszteltük az első prémium kompakt egyterűt. A BMW 2 Gran Tourer a márkától megszokott színvonalat hozza.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

1 órája – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

4 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

4 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 7-ES SOROZAT 745iL (Automata)

BMW 7-ES SOROZAT 745iL...

Ár: 1.800.000 Ft

Évjárat: 2002

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 7-ES SOROZAT 740e iPerformance (Automata) ÁFÁS/Msport/Laser LED/HUD

BMW 7-ES SOROZAT 740e...

Ár: 36.150.000 Ft

Évjárat: 2017 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin/elektromos

BMW 7-ES SOROZAT 740Le xDrive iPerformance (Automata) ÁFÁS/HUD/Laser LED/Üléshűtés

BMW 7-ES SOROZAT 740Le...

Ár: 31.490.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin/elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!