0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

"Rossz helyen van a kocsi" - Citroën C-Elysée

Citroën C-Elysée 1.6 BlueHDi Shine teszt

·

Viharos a megítélése, talán csak a flottakezelők nem fordulnak el tőle, pedig úgy is szerethető, hogy közben nem fognak az ember fejéhez fegyvert.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%A nálunk is ismert C-Elysée 2013 óta van a piacon, a WTCC-s versenyautóval bajnokok is lettek, a friss arccal viszont már nem fog versenyezni%KA%

A nálunk is ismert C-Elysée 2013 óta van a piacon, a WTCC-s versenyautóval bajnokok is lettek, a friss arccal viszont már nem fog versenyezni

Mostoha helyzetben van a PSA csoport olcsó szedánja, a frissített arcával már nálunk is járt Peugeot 301 és a most próbált friss C-Elysée. Még épp arra a területre esünk, ahol egy picit is érdekeltek a kiskategóriás szedánok, mint a Dacia Logan, vagy mondjuk a Lada Granta, esetleg picit feljebb a Vesta. A Fluence-t is kapkodták, mondjuk nem voltak rossz ajánlatai a Renault-nak, elég nagy, sőt, hatalmas kocsit adott az áráért, az már mellékes, hogy vezetni borzalmas és az összeszerelése is elmarad egy Megane-tól. Ilyen a Citroën szedánja is, hatalmas, óriási láb- és fejtérrel, és most alig kell többet fizetni érte 3 milliónál. Kicsit túltolták a kommunikációt, annyi szent, de nem tartom annyira rossz autónak, ahogy a legtöbben vélekednek.

%KA%Csak az első nappali menetfény lett LED-es, le is csusszant a lökhárítóba, a hátsók pedig szép dizájnt kaptak%KA% %KA%Csak az első nappali menetfény lett LED-es, le is csusszant a lökhárítóba, a hátsók pedig szép dizájnt kaptak%KA%

Csak az első nappali menetfény lett LED-es, le is csusszant a lökhárítóba, a hátsók pedig szép dizájnt kaptak

%KA%Folyton összecsapnak a franciák szedánja felett, sajnos valóban nehezen üti meg a nyugaton és nálunk is elvárt szintet, viszont most alig több mint 3 millió forint%KA%

Folyton összecsapnak a franciák szedánja felett, sajnos valóban nehezen üti meg a nyugaton és nálunk is elvárt szintet, viszont most alig több mint 3 millió forint

Fűződnek hozzá emlékeim, ez tény, közel egy évig álltam szoros kapcsolatban öt darab Elysée-vel egy kölcsönző jóvoltából és napi szinten jártam velük. Bírták a bérautós életet, az 1.6 VTi-vel sosem volt gond, de olyan fura konfigurációk voltak, amilyet akkor vásárolni nem igazán lehetett. Mind négyfokozatú rendkívül ostoba bolygóműves automata váltóval volt szerelve, de még mindig vállalhatóbbak voltak, mint a mindenki számára kapható robotváltóval. Lényeg a lényeg, A-ból B-be való járkálásra tökéletes, akinek az kell, hogy közben ne érje semmiféle inger, annak való. Egyetlen vérciki problémája volt az összesnek, amit garanciában orvosoltak. Ez pedig a hátsó lámpák beázása, de nem csak úgy hébe-hóba, bepárásodva, egy mosás után úgy 4 centi magasan állt bennük a víz. Mondjuk három mozdulat kikapni a lámpákat, ami rutinból ment a második mosás után, majd mint a vödörből lehetett önteni belőle a vizet. Egy az egybe cserélték, nem volt gond, de most a frissítéssel teljesen újakat kapott, így ezzel vélhetően az új C-Elysée-nél már nem lesz probléma.

%KA%Az új arc szigorúbb, BMW-sen összeérnek a lámpák a hűtőráccsal, a motorháztető maradt a régi, viszont a teljes lökhárító új%KA%

Az új arc szigorúbb, BMW-sen összeérnek a lámpák a hűtőráccsal, a motorháztető maradt a régi, viszont a teljes lökhárító új

A frissítés legkomolyabb része az orrán történt, feltűnő a különbség, az előd nyuszi tekintetét agresszívre húzták. Összeérnek a lámpák a hűtőráccsal és a lökhárítón is több a króm, valamint a nappali menetfény most már LED-es, és az is lekerült a lökhárítóba. Kívülről ennyi, jó, van két új fényezés, egy nagyonkék és ez a seszürke, a 16-os felnik dizájnjáért viszont önmagában díjat adnék, nagyon feldobja az összképet. Ugyanarra a padlólemezre épül, mint a Peugeot 208, vagy a Citroën C3, szóval kisautós. Hosszában tudnak játszani vele, széltében már kevesebb a lehetőség, ami az Elysée arányain is kiütközik; rendkívül hosszú és kínosan keskeny. A hosszú test viszont akkora utasteret kínál, ami már zavarba ejtő. A hátsó lábtér nem Skoda Superbesen óriási, de az Octaviáéhoz elég közel áll, panasz nem lesz hátul, ráadásul a pad mögött, amin alapáron csak a Swifthez hasonló kinövések a fejtámlák, van 506 liternyi üreg, amibe kedvünkre pakolhatunk, de csak okosan.

%KA%A fényes betéttől kevésbé unalmas a műszerfal, egyébként ami bent van, az mind a műszerfalon, vagy a középkonzolon található. Például az ablakemelők kapcsolói és az alapból csak kettő darab hangszóró is%KA%

A fényes betéttől kevésbé unalmas a műszerfal, egyébként ami bent van, az mind a műszerfalon, vagy a középkonzolon található. Például az ablakemelők kapcsolói és az alapból csak kettő darab hangszóró is

%KA%Óriási a hely hátul, az ülések nem kényelmetlenek, a huzatuk már inkább a könyöklő pedig csak autópályán használható, nem lehet tőle váltani%KA% %KA%Óriási a hely hátul, az ülések nem kényelmetlenek, a huzatuk már inkább a könyöklő pedig csak autópályán használható, nem lehet tőle váltani%KA%

Óriási a hely hátul, az ülések nem kényelmetlenek, a huzatuk már inkább a könyöklő pedig csak autópályán használható, nem lehet tőle váltani

A kisautós platform további hátulütője, hogy az alá pakolt futómű is ahhoz méretezett. Terhelhetősége tehát nem jobb, mint mondjuk a C3-é, az 1,6-os dízellel 1090 kilós önsúlyára 500 kilóval játszhatunk rá. Tehát, ha fullra pakoljuk a csomagteret mondjuk tejjel, ki is maxoltuk a teherbírását. De nem kell ahhoz nyakig pakolni, hogy bizonytalanná váljon a közlekedése, elég, ha felveszünk két utast. Az egy, vagy két fővel teljesen vállalható, sőt, stabil futómű egy csapásra változik imbolygóssá három emberrel a fedélzetén, elöl biztosan fut, de hátul folyamatosan liftezik, ami rendkívül rossz élmény. Tehát hiába a hatalmas tér, taxinak nem a legjobb választás, így egy kis család kényelmes autója lehet csupán.

%KA%Nincs burkolat az 506 literes csomagtér fedelén és a zsanérok is csúnyán belógnak, de magasabb szinten legalább van hátul is hangszóró és a lámpákat még mindig olyan egyszerű kiszedni%KA% %KA%Nincs burkolat az 506 literes csomagtér fedelén és a zsanérok is csúnyán belógnak, de magasabb szinten legalább van hátul is hangszóró és a lámpákat még mindig olyan egyszerű kiszedni%KA% %KA%Nincs burkolat az 506 literes csomagtér fedelén és a zsanérok is csúnyán belógnak, de magasabb szinten legalább van hátul is hangszóró és a lámpákat még mindig olyan egyszerű kiszedni%KA%

Nincs burkolat az 506 literes csomagtér fedelén és a zsanérok is csúnyán belógnak, de magasabb szinten legalább van hátul is hangszóró és a lámpákat még mindig olyan egyszerű kiszedni

%KA%7 colos az új érintőkijelző, a menetadatokat is ide írja ki, de csak gombnyomásra. A navigáció ügyes, de maga a rendszer akadozós, és nincs túl sok lehetőségünk a beállítások menüpont alatt. Az ott lent manuális klíma, csak nyomkodós, de felárért van automata%KA%

7 colos az új érintőkijelző, a menetadatokat is ide írja ki, de csak gombnyomásra. A navigáció ügyes, de maga a rendszer akadozós, és nincs túl sok lehetőségünk a beállítások menüpont alatt. Az ott lent manuális klíma, csak nyomkodós, de felárért van automata

Utazóautónak viszont nem rossz, pláne az 1,6-os, 100 lóerős dízellel, aminek fogyasztása városban 5,2 literre jött ki, vegyesben ez bőven 5 alá vihető.

Ereje pont elég, nyomatékos, elindulni mindig egyszerű vele, teszi a dolgát; kellően megy, de nem eszik.

Viszont rendkívül nyers, amit a C-Elysée-ben a kelleténél kevesebb szigeteléssel szerettek volna eltakarni. Hangos, beleremeg a karosszéria a minden egyes váltás után visszaeső fordulatszámba. És ott a váltó, öt fokozat csupán, amiket elég rövidre áttételeztek. Sajnos rá kell térni az ergonómiára, nem kerülhetem tovább. A váltó hosszú úton jár és nehézkesen mozdítható, minden váltást csípőből kell indítanunk. A kormány csak függőlegesen mozgatható, így vagy függőleges háttal ülünk jó lábtartással, vagy behúzott lábakkal, kényelmes szögben. A kormány nagy, szerencsére itt már bőrözött, mögötte a karok olcsó műanyagjuk miatt fura hanggal kattannak, a legzavaróbb, hogy a tükörállító pöcök a kormány bal oldalára került, egészen belülre, esélyünk sincs észrevenni.

%KA%A váltógomb fogása nem rossz, kapcsolási érzete viszont igen. Csak fura szögből látszik a tükörállító pöcök%KA% %KA%A váltógomb fogása nem rossz, kapcsolási érzete viszont igen. Csak fura szögből látszik a tükörállító pöcök%KA%

A váltógomb fogása nem rossz, kapcsolási érzete viszont igen. Csak fura szögből látszik a tükörállító pöcök

%KA%Nagy és régimódi a kormány, de a bőrözés miatt jobb a fogása, viszont csak függőlegesen állítható%KA%

Nagy és régimódi a kormány, de a bőrözés miatt jobb a fogása, viszont csak függőlegesen állítható

Persze az anyaghasználat is elég olcsó, de vállalható, csak nagyon vigyázni kell rá, mert hirtelen képes karcolódni a műszerfal és elszíneződni bármitől, takarítani lehetetlen. Viszont nem mondanám rosszabbnak kategóriatársainál, mondjuk a Fiat Tipo itt lépéselőnyben van mindenkivel szemben. A középkonzol rendkívül egyszerű, viszont már 7 colos és érintőképernyős fejegységet is kaphatunk hozzá, amin 3D-s navigációt is fut, ez egyébként a vártnál jobban működik. Maga a rendszer már korábban is több kérdést vetett föl, szokást igényel, a kelleténél többet. Pláne, hogy a fogyasztási adatokat teljesen logikátlanul a bajuszkapcsoló végén lévő gombbal ide írja ki, de csak azzal érhető el, menüből nem. Korábban erre a gombra a műszerek közti kijelzőn írta a menetadatokat, ahol most semmit nem csinál, csak a megtett kilométereket és az üzemanyagszintet mutatja. Keletibb országokban imádják az ilyen autókat, mint a C-Elysée, nálunk kedvező ára miatt inkább a flottakezelők, kölcsönzők csemegéje. Arra a feladatra tökéletes, hiszen nem okoz semmiféle ingert, egyszerűen csak elvisz, ahová szeretnénk, és rendkívül kevés dolog van benne, ami tönkremehet. Ilyenre is van szükség.

%KA%Kicsit túltolták a marketingjét, elegánsnak elegáns, de exkluzívnak nem mondanám. Egyszerűen csak annak a területnek a szélére esünk, ahol ezek a modellek érdekeltek%KA%

Kicsit túltolták a marketingjét, elegánsnak elegáns, de exkluzívnak nem mondanám. Egyszerűen csak annak a területnek a szélére esünk, ahol ezek a modellek érdekeltek

Értékelés

Pozitív
Tágas utastér, hatalmas csomagtartó, két emberrel kényelmes futómű, nyomatékos és takarékos dízelmotor
Negatív
Olcsó anyaghasználat, rossz ergonómia, hangos motor, terhelve bizonytalan futómű

Árak

Tesztmodell alapára 4 465 000 Ft (2017. szeptember 3.)
Tesztmodell ára 5 480 000 Ft (2017. szeptember 3.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4429 mm
Szélesség: 1748 mm
Magasság: 1466 mm
Saját tömeg: 1090 kg
Össztömeg: 1590 kg
Terhelhetőség: 500 kg
Tengelytáv: 2652 mm
Karosszéria-kivitel: sedan
Csomagtér: 506 liter
Belső szélesség elöl: 1445 mm
Belső szélesség hátul: 1442 mm
Belmagasság elöl: 920-1000 mm
Belmagasság hátul: 910 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 280 mm
Ülőlap hossza elöl: 500 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1032 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 550 mm
Csomagtér hossza: 1020 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1840 mm
Raktérnyílás szélessége: 920 mm
Raktérnyílás magassága: 480 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1560 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/8
Sebességváltó: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 254 Nm 1750 1/min-nél
Teljesítmény: 73 kW (99 LE) 3750 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 183 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11,2 s
CO2-kibocsátás: 101 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 3,9 l/100km
Fogyasztás a használónál: 5,2 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 66 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 68 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 73 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...

Ismét tombol a BMW-tipró

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (16 db)

jocijocó írta: 3 napja
cicamokus írta: 3 hete

Ezt a futómű dolgot nem értem, mi az hogy 4 emberrel "liftezik"??? Én még ilyet nem hallottam. Arról nem beszélve hogy egy puhábbra hangolt, csatolt lengőkaros hátsó futómű inkább stabilabb szokott lenni terhelésre. De ezt a "liftezést" nem értem. Ez alatt alapvetően lágy futómű van, hosszú rugóutakkal mert rossz utakra tervezték. Szerintem ez Magyarotrszágon vagy éppen taxi üzemben kifejezetten előnyös. Kanyarvadászatra nem való, de amire kitalálták arra tökéletes. Én ültem a Tipoban, az csak látványban jobb, közelről és vezetve ugyanolyan puritán mint a Citroen, szerintem a kapcsolói, a pedálok helyzete és a kormánya még rosszabb is, talán néhány burkolat puhább. Egyébként nem értem, hogy az átlag 13 éves magyar autóparkhoz képest miért lenne ez igénytelen, főleg ha 4 millió alatt hozzá lehet jutni egy tisztességes felszereltségű darabhoz. Egy trendi újabb modell legalább 1-2 millióval drágább, nem értem a magyar valóság ismeretében miért lenne ciki ilyennel járni.


Múltkor azon cikkeztek, milyen autót tudna venni egy új LADA Vásta helyett. Na annak a cikknek mi értelme volt. Valaki azért vesz új autót, mert újat akar. Nem nézegeti a használt BMW helyette.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 3 hete
Tökmindegy írta: 3 hete

Hát, ehhez képest a Peugeot 306-os (vagy Citroen ZX, Xsara) prémium volt... És az(ok) még ma is kiváló autó(k).


Igen, csak ne ehhez a kocsihoz hasonlítsd őket mert nem ez a szellemi utód, hanem a 308. Egyébként meg a recsegős műanyag műszerfallal ezek közül egyik sem érződött prémiumnak még a 90-es években sem, legfeljebb ha 1310-es Daciából ültél át.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tökmindegy írta: 3 hete
nick_ írta: 3 hete



A rendszámban nincs lemaradás, ugyanis úgy történik a kiosztás, hogy egy-egy okmányiroda kap X db rendszámot és csak akkor kap újat, ha az elfogy. Szóval valószínű, hogy Békéscsaba megkapta a PIM rendszámokat és amíg az tart, addig azt osztogatja. Lehet, hogy egy másik okmányiroda megkapja hamarosan a PJA betűs rendszámokat, de ha Csabán addigra nem fogy el a PIM, akkor egy PIM rendszámú autó lehet újabb, mint egy PJA-s vagy az ábécében még hátrébb lévő.


Előzmények megtekintése

Most őszintén: nem tökmindegy?!?!!?

A válaszoláshoz belépés szükséges
sylvester írta: 3 hete
cicamokus írta: 3 hete

Csak szólok, hogy a legolcsóbb dízel Rapid 5,2 millió, ami ráadásul full fapad. A legfelszereltebb dízel Citroen meg 4,5 millió! Amúgy jó a Rapid, csak sokkal drágább, annyit meg nem ér szvsz.


Előzmények megtekintése

Itt azt irja Árak
Tesztmodell alapára 4 465 000 Ft (2017. szeptember 3.)
Tesztmodell ára 5 480 000 Ft (2017. szeptember 3.) ez 5,4 millió

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 3 hete
ppgergő írta: 3 hete

Na, vége, többet nem írok: Békéscsabán még PIM-nél tartanak, szombaton gyors mosás és tankolás után első autó aki leelőzött, egy PIZ volt :) Szóval van egy kis lemaradás rendszámügyben, de ez ezredrangú.


Előzmények megtekintése


A rendszámban nincs lemaradás, ugyanis úgy történik a kiosztás, hogy egy-egy okmányiroda kap X db rendszámot és csak akkor kap újat, ha az elfogy. Szóval valószínű, hogy Békéscsaba megkapta a PIM rendszámokat és amíg az tart, addig azt osztogatja. Lehet, hogy egy másik okmányiroda megkapja hamarosan a PJA betűs rendszámokat, de ha Csabán addigra nem fogy el a PIM, akkor egy PIM rendszámú autó lehet újabb, mint egy PJA-s vagy az ábécében még hátrébb lévő.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tökmindegy írta: 3 hete
Pityeszke írta: 3 hete

Legújabb rendszámok: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9146065


Előzmények megtekintése

ÉS ez kit érdekel?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pityeszke írta: 3 hete
ppgergő írta: 3 hete

Na, vége, többet nem írok: Békéscsabán még PIM-nél tartanak, szombaton gyors mosás és tankolás után első autó aki leelőzött, egy PIZ volt :) Szóval van egy kis lemaradás rendszámügyben, de ez ezredrangú.


Előzmények megtekintése

Legújabb rendszámok: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9146065

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tökmindegy írta: 3 hete

Hát, ehhez képest a Peugeot 306-os (vagy Citroen ZX, Xsara) prémium volt... És az(ok) még ma is kiváló autó(k).

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 3 hete

Na, vége, többet nem írok: Békéscsabán még PIM-nél tartanak, szombaton gyors mosás és tankolás után első autó aki leelőzött, egy PIZ volt :) Szóval van egy kis lemaradás rendszámügyben, de ez ezredrangú.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 3 hete

Az lemaradt, hogy 5.2-5.3 körül már navigációt tud a "tablet", tolatókamera, első parkradar, egyéb apróságokat tud, szóval egyik sem fapad autó. Egyetlen gubanc, hogy készletes autók, túl sok mindent (másik szőnyeg, 12V esetleg, tényleg nagyon minimál) nem tudsz bennük módosítani.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu

Hirdetés

CITROEN tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 teszt

Gesztenyepüré babból. Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi teszt Videó

Megnyerő, de fenékig nem tejfel a Citroën Grand C4 Picasso, amit ezúttal 2,0 literes dízelmotorral, majdnem csurig felszerelve próbáltunk.


Citroën C1 1.0 Collection teszt

Női autó? Csak kicsi. Citroën C1 teszt

Picit megújult a C1. Ha ilyen vagány LED-sorosat tetszik látni az utcán, az az új és a jobban felszerelt. De sokat nem fogunk belőle látni, s ennek egyszerű oka van.


Citroën DS5 HYbrid4 Airdream 200 Sport teszt

Sportfokozatban spórol az űrhajó - Citroën DS5 HYbrid4 teszt

Futurisztikus, már-már űrhajós megjelenés és dízelhibrid hajtáslánc jellemzi a Citroën csúcsmodelljét. Vajon autónak milyen?


Citroën DS4 1.6 THP Sport teszt

A Citroën Audija? DS4 THP teszt Videó

Lényegében német példát követ a Citroën, hiszen a tömegmodell C4 alapjaira épül a sportos és prémiumos DS4. Az Audi már évek óta hasonló elvből profitál. Vajon bejön ez a franciáknak is?


Még több CITROEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rendelés előtt mindenképp ajánlott kipróbálni a szóba jöhető modelleket

A tesztvezetés az ismerkedésről szól, nem szabad kihagyni

10 órája – Sztori

Autóvásárlás előtt a legfontosabb, hogy megismerjük a portékát, valamint felmérjük és felismerjük saját igényeinket. Ebben pedig nagy segítség egy profi kereskedő.


Felidéztük a történelmet a Mazda augsburgi múzeumában

Japán ékszerdoboz Németországban

18 órája – Sztori

Tavaly tavasszal nyitotta meg kapuit a München melletti Mazda Classic Museum, amely világszinten is a japán gyártó egyik legnagyobb gyűjteménye. Amiket láttunk, attól nem egyszer esett le az állunk.


Állítólag ismét lesz Toyota Celica

Egy legenda visszatér?

Tegnap – Sztori

Meg nem nevezett forrásból kiszivárgott hírek szerint a Toyota az elmúlt hetekben szabadalmaztatta a Celica modellnevet Észak-Amerikában, s erre készül Európában is.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

CITROEN C-ELYSEE C-Elysée 1.6 BlueHDi Collection

CITROEN C-ELYSEE C-Ely...

Ár: 3.675.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

CITROEN C-ELYSEE C-Elysée 1.6 BlueHDi Collection

CITROEN C-ELYSEE C-Ely...

Ár: 3.790.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

CITROEN C-ELYSEE C-Elysée 1.6 VTi Selection Ez Egy Új Autó !!!

CITROEN C-ELYSEE C-Ely...

Ár: 3.349.000 Ft

Évjárat: 2016 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!