0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kisminkelve - Grand C4 Picasso teszt

Citroën Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi EAT6 teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Módjával frissült a családosok egyik kedvenc franciája. A Citroën maradt az eredeti vonalon, a finomhangolt hétüléses Picasso új ábrázatával próbál megtéveszteni.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%'99 óta létezik Picasso a Citroënnél. Nem tévedek, ha azt állítom, mindenki emlékszik az akkor még Xsara Picasso reklámfilmjére a robotokkal − még mindig sok fut abból%KA%

'99 óta létezik Picasso a Citroënnél. Nem tévedek, ha azt állítom, mindenki emlékszik az akkor még Xsara Picasso reklámfilmjére a robotokkal − még mindig sok fut abból

Földközelben. Sokszemélyes családi autóban mindig is otthon voltak a franciák, elég csak az Espace-ra gondolnunk, amivel a Renault lényegében megteremtette a hétszemélyes egyterűk kategóriáját. Az utóbbi években sajnos pont az ő autóik lettek nagyon elfajzottak, és az eredeti koncepció szerinti praktikusságukból rengeteget veszítettek. Lehet itt említeni a SUV fazonra húzott Espace-t, vagy a tuningautós 20 colos felniken guruló Scenicet. A Citroën ehhez képest inkább marad a hagyományoknál, a PSA csoportnál a Peugeot autói a formabontóak. Persze az új C3 is elég különc, de családi autóikkal maradnak földközelben. A C4 Picasso még 2016 elején frissült, sem eltúlozni, sem elrontani nem akarták, meg persze közbeszólt némi pénzügyi válság is, így a márka egyterűje csak óvatosan újult meg.

%KA%A második generáció óta nincs Xsara, van viszont C4 Picasso, a hétülésesként is kapható hosszút pedig trükkösen Grand C4 Picassónak hívják. Elölről most már nincs különbség, hátul határozottan más a rövid C4 Picassóhoz képest%KA%

A második generáció óta nincs Xsara, van viszont C4 Picasso, a hétülésesként is kapható hosszút pedig trükkösen Grand C4 Picassónak hívják. Elölről most már nincs különbség, hátul határozottan más a rövid C4 Picassóhoz képest

%KA%Nincs többé tátott száj, gömbölyűbb, egyszerűbb arcot kapott, meg egy picivel több krómot és zongoralakkot, még a lámpákat is kisminkelték%KA% %KA%Nincs többé tátott száj, gömbölyűbb, egyszerűbb arcot kapott, meg egy picivel több krómot és zongoralakkot, még a lámpákat is kisminkelték%KA%

Nincs többé tátott száj, gömbölyűbb, egyszerűbb arcot kapott, meg egy picivel több krómot és zongoralakkot, még a lámpákat is kisminkelték

A látványos változások mindig kifizetődőek. A legfontosabbak a külsővel történtek, de azokat is nagyjából csak az fogja észrevenni, aki mindennap találkozik az előző kivitellel. Az első lökhárító sokak számára bántóan nagy nyílásait szűkebbre húzták, a rendszám majdnem kitakarja az új zongoralakk betétes hűtőrácsot, valamint a két ködlámpafészek is krómkerettel díszeleg a továbbiakban. Összességében az egész orr gömbölyűbbnek, letisztultabbnak hat, aminek tetszése egyéni ízlések szerit alakul. Az osztott lámpák kicsit izgalmassá teszik, nagyon furcsán néztem rá anno, de teljesen igazuk van a dizájnereknek, amennyire különc, annyira jól mutat a forgalomban, kicsit felkavarja az unalmas utcaképet. Hátul sem maradhattak ki a lámpák, amik a DS 3-hoz hasonló 3D hatású megvilágítást kaptak, ez is igencsak látványos részlet. Továbbá olyan apróságokat is felfedezhetünk, mint a nem csupán krómozott, de fekete zongoralakkal is feldobott kilincsek, és a szintén feketére váltott hátsó embléma, ezt az egészet megfejeli tesztautónk cukorka piros fényezése, amitől már csak önmagában is megindul a nyálcsorgatás.

%KA%Megjelenésében frissült a leginkább, a piros fényezés még feltűnővé is teszi, ha esetleg mérete miatt nem lenne az%KA%

Megjelenésében frissült a leginkább, a piros fényezés még feltűnővé is teszi, ha esetleg mérete miatt nem lenne az

%KA%A DS 3-hoz hasonlóan frissültek a hátsó lámpák, határozottabb rajzolatot és 3D hatást kaptak, csinosabb így a fara, a csomagtérajtó már láblendítésre motorosan nyílik%KA% %KA%A DS 3-hoz hasonlóan frissültek a hátsó lámpák, határozottabb rajzolatot és 3D hatást kaptak, csinosabb így a fara, a csomagtérajtó már láblendítésre motorosan nyílik%KA%

A DS 3-hoz hasonlóan frissültek a hátsó lámpák, határozottabb rajzolatot és 3D hatást kaptak, csinosabb így a fara, a csomagtérajtó már láblendítésre motorosan nyílik

Bent szinte változatlan. Ami új, az a középkonzol kijelzőjén futó, már 3D-s megjelenítésű navigációs rendszer, aminek a képe a fölső nagy kijelzőn is megjelenik. Tekintve, hogy az alsón kell minden más egyebet állítanunk, nem is baj. Nekem mindig is furcsa volt a középre helyezett műszer, amin minden utas jól láthatja az utazási adatokat, de vezetni így nem szeretek, mert érzem, hogy ez nem a sofőrről szól. Ez persze így is van, így ez csak az én problémám, azt viszont kétlem, hogy a fűtés szabályzójának az érintőkijelzőre ültetése csak engem bántana. Több gyártó is bevállalta, amit sajnos nem kellett volna, ezt a Citroën még azzal tetézi, hogy a kijelző körüli funkciókat váltó „gombok” alig érzékelik az érintést. Többször rá kell nézni, hogy lássuk, nem mellényúltunk, hanem egyszerűen nem érzékel, ami egyrészt bosszantó, másrészt veszélyes. Ugyanez az indítógombnál is előjön, nem elég megnyomni érzéssel, jó erősen kell, hogy érezze a törődést. Egyáltalán nincs meg az a kellemes érzet a kezelésnél, hogy itt most semmi mással nem kell foglalkoznom, csak az utasok kényelmével.

%KA%Nem túl csinos a kormány, a többi forma rendben, az anyagok jórészt, de találni kifogásolhatót, és főleg nehezen takaríthatót az első ülések hátán%KA%

Nem túl csinos a kormány, a többi forma rendben, az anyagok jórészt, de találni kifogásolhatót, és főleg nehezen takaríthatót az első ülések hátán

%KA%Szűkös, de nem lesz hátul klausztrofóbiás senki. Középen három különálló ülés, elöl kényelmes fotelek, igaz, nem az a tipikus puha tömésű francia ülések%KA% %KA%Szűkös, de nem lesz hátul klausztrofóbiás senki. Középen három különálló ülés, elöl kényelmes fotelek, igaz, nem az a tipikus puha tömésű francia ülések%KA% %KA%Szűkös, de nem lesz hátul klausztrofóbiás senki. Középen három különálló ülés, elöl kényelmes fotelek, igaz, nem az a tipikus puha tömésű francia ülések%KA%

Szűkös, de nem lesz hátul klausztrofóbiás senki. Középen három különálló ülés, elöl kényelmes fotelek, igaz, nem az a tipikus puha tömésű francia ülések

Nehézkességből akad még. Még mindig hangár méretű raktér alakítható az utastérből, amiben még akár két személy kényelmesen el is alszik, mivel a lehajtott ülések ügyesen sík padlót adnak. Lehajtásuk viszont komoly feladat, ugyanis a középső sor ülésein egyenként öt kallantyúból kell kitalálnunk, vajon melyik lesz a jó megoldás. A fölső karral felcsapódik az ülőlap és előretolhatjuk a hátra beszálláshoz. Ha le akarjuk dönteni, akkor a piros hátsó fityegőt kell válasszuk. De csak akkor tudjuk ledönteni, ha az ülőlap és a háttámla is reteszelve van, úgy viszont nem érjük el, így előre kell húzni az első kallantyúval, úgy viszont nem dől le az első ülés miatt, így tolhatjuk vissza. Még mindig maradt ülésenként két flepni, amit nem használtunk, és nem is jöttem rá, hogy mire jók, de inkább több legyen, mint kevesebb. Ezt három üléssel eljátszani, plusz az első utasülés síkba hajthatóságával együtt egy délutáni családi programnak betudható, simán elszórakoztam vele a fotózás miatt jó fél órát, közben edzésnek is jó volt.

%KA%Kényelmesnek tűnnek az első fejpárnák, de az igazság az, hogy kemények. A motorosan nyíló anyósoldali lábtartó által akár feküdhet is az utas, már ha hátratolja az ülést, úgy elfér a lábfeje%KA% %KA%Kényelmesnek tűnnek az első fejpárnák, de az igazság az, hogy kemények. A motorosan nyíló anyósoldali lábtartó által akár feküdhet is az utas, már ha hátratolja az ülést, úgy elfér a lábfeje%KA%

Kényelmesnek tűnnek az első fejpárnák, de az igazság az, hogy kemények. A motorosan nyíló anyósoldali lábtartó által akár feküdhet is az utas, már ha hátratolja az ülést, úgy elfér a lábfeje

%KA%Ez csak egy keret, alig van összefüggő, nem átlátszó felület. Világos, így jó hangulatú a beltér, a panoráma szélvédő nem csak kedélyjavító, praktikus is%KA%

Ez csak egy keret, alig van összefüggő, nem átlátszó felület. Világos, így jó hangulatú a beltér, a panoráma szélvédő nem csak kedélyjavító, praktikus is

Szélsőséges élmények. A leghátsó két ülés sem katasztrófa helyügyileg. Fejtér akad, a lábfejek is passzentosan elférnek, persze inkább gyerekeket száműzzünk ide. A csomagtérroló elpakolása megint csak bajos. Vagy marad a hátul ülőnek könyöklő gyanánt, vagy otthon hagyjuk, mivel a kocsi legvégébe olyan 2 centi híján nem fér be, pedig még ki is vájtak egy kis lukat, de csak a bal oldalt, jobb oldalt kellett a hely a kivehető elemlámpának. Ha valaki tudja a rejtélyt, bátran árulja el, az együtt töltött néhány napunk alatt én nem találtam a helyét. Nagyon szélsőséges élményeim voltak a Grand C4 Picassóval, a hatalmas üvegfelületekkel körbevéve olyan közlekedni vele, mint egy buborékkal. Legutóbb az új Zafiránál találkoztunk a sofőr fölé nyúló panorámatetővel, az itt is megvan, amit a tető teljes területét elfoglaló üvegtetővel fejeltek meg. Az oldalablakok is hatalmasak, nem beszélve az A-oszlopban lévőkről. Olyan az egész, mintha csak egy keretet vezetnénk, jószerivel nincs az a pont, amerre nem látunk ki belőle, rendkívül jó élmény így közlekedni.

%KA%Bajos az ülések rendezgetése, egy félórás edzésnek simán felfogható. Az első utasülés is dönthető, így jó eséllyel a kapható legnagyobb karácsonyfa is befér, vagy akár egy kád%KA% %KA%Bajos az ülések rendezgetése, egy félórás edzésnek simán felfogható. Az első utasülés is dönthető, így jó eséllyel a kapható legnagyobb karácsonyfa is befér, vagy akár egy kád%KA% %KA%Bajos az ülések rendezgetése, egy félórás edzésnek simán felfogható. Az első utasülés is dönthető, így jó eséllyel a kapható legnagyobb karácsonyfa is befér, vagy akár egy kád%KA%

Bajos az ülések rendezgetése, egy félórás edzésnek simán felfogható. Az első utasülés is dönthető, így jó eséllyel a kapható legnagyobb karácsonyfa is befér, vagy akár egy kád

%KA%Ennyi hiányzik, hogy el tudjuk rakni, de nincs esély, marad otthon. Logikátlan elrendezés, a hangerőgomb került a legtávolabb, mondjuk az legalább valódi gomb. Az érintőgombok nehezen érzékelnek és folyton oda kell nézni, nem praktikus, sőt%KA% %KA%Ennyi hiányzik, hogy el tudjuk rakni, de nincs esély, marad otthon. Logikátlan elrendezés, a hangerőgomb került a legtávolabb, mondjuk az legalább valódi gomb. Az érintőgombok nehezen érzékelnek és folyton oda kell nézni, nem praktikus, sőt%KA%

Ennyi hiányzik, hogy el tudjuk rakni, de nincs esély, marad otthon. Logikátlan elrendezés, a hangerőgomb került a legtávolabb, mondjuk az legalább valódi gomb. Az érintőgombok nehezen érzékelnek és folyton oda kell nézni, nem praktikus, sőt

Hétszemélyes mozdony. A kétliteres BlueHDi hangja még mindig nem szép, cserébe 150 lóerejével és 370 Nm nyomatékával kellőképpen húz, a hatfokozatú automataváltó miatt pedig a pocsék francia kézi váltók érzésével sem kell foglalkoznunk. Azzal viszont igen, hogy néha elég döcögős a fokozatok közti átmenet, pedig a nemrég próbált Peugeot 3008-ban ugyanez a hajtáskombináció − csak 180 lóerővel − szépen tette a dolgát. Ez azért furcsa, ahogy a kormány fölé helyezett váltókar is; biztosan szokható, de a hátramenet kapcsolások 90%-ában ablakot is sikerült törölnöm, valamint nem mindig talált be a parkolóállásba. Több minden nehézkesen működik, így a vele való élet sem a legegyszerűbb, ennél flottabbul mehetnének a dolgok. A szokásosnál több türelmet kíván, ami sok esetben inkább bosszantó, de látva az utcaképet, ezen nagyon sokan túl tudnak lépni a remek helykínálatért. Persze kétlem, hogy a legtöbben közel 11 milliós árú Picassóval járnak, 10 alatt is megkaphatjuk ugyanazt a praktikumot kínáló hétüléses Citroënt.

%KA%Hatfokozatú az automata, a PSA más modelljeiben nem rántott váltásnál, a kormány fölötti kart nem erőltetném, nehéz hozzászokni és főleg látni, hogy pozícióban van-e. Masszírozni is tudnak az ülések, meg persze fűteni, ezek kapcsolói kivételesen könnyen megtalálhatók és vezérelhetők%KA% %KA%Hatfokozatú az automata, a PSA más modelljeiben nem rántott váltásnál, a kormány fölötti kart nem erőltetném, nehéz hozzászokni és főleg látni, hogy pozícióban van-e. Masszírozni is tudnak az ülések, meg persze fűteni, ezek kapcsolói kivételesen könnyen megtalálhatók és vezérelhetők%KA%

Hatfokozatú az automata, a PSA más modelljeiben nem rántott váltásnál, a kormány fölötti kart nem erőltetném, nehéz hozzászokni és főleg látni, hogy pozícióban van-e. Masszírozni is tudnak az ülések, meg persze fűteni, ezek kapcsolói kivételesen könnyen megtalálhatók és vezérelhetők

%KA%A kétliteres dízel ereje meggyőző, 370 Nm nyomatéka is egész alacsony fordulatról ébred, kicsit zajos, de szokható, egy normál kompakt tempójával képes húzni a Grand C4 Picassót%KA%

A kétliteres dízel ereje meggyőző, 370 Nm nyomatéka is egész alacsony fordulatról ébred, kicsit zajos, de szokható, egy normál kompakt tempójával képes húzni a Grand C4 Picassót

Értékelés

Pozitív
Rengeteg hely, kényelmes ülések, hatalmas üvegfelületek, jó hangulatú utastér, széles variálhatóságú ülések
Negatív
Nehézkes multimédiakezelés és üléshajtogatás, több helyen olcsó anyagok, hangos motor, lassú és rángató váltó

Árak

Tesztmodell alapára 9 540 000 Ft (2017. február 4.)
Tesztmodell ára 10 865 000 Ft (2017. február 4.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4602 mm
Szélesség: 1826 mm
Magasság: 1644 mm
Saját tömeg: 1476 kg
Össztömeg: 2280 kg
Terhelhetőség: 804 kg
Tengelytáv: 2840 mm
Karosszéria-kivitel: egyterű
Csomagtér: 170-725-18 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belső szélesség a harmadik üléssorban: 1320 mm
Belmagasság elöl: 930-1030 mm
Belmagasság hátul: 940 mm
Belmagasság a harmadik üléssorban: 870 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 300 mm
Lábtér a harmadik üléssorban: 200 mm
Ülőlap hossza elöl: 470 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Ülőlap hossza a harmadik üléssorban: 370 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1170 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1170 mm
Csomagtér magassága: 550-860 mm
Csomagtér hossza: 1000 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1900 mm
Raktérnyílás szélessége: 1130 mm
Raktérnyílás magassága: 860 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1997 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 370 Nm 2000 1/min-nél
Teljesítmény: 110 kW (150 LE) 4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 10,4 s
CO2-kibocsátás: 100 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,1 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt...

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid, 2015 - használtteszt

Másfél év alatt több mint 120 ezer kilométert futott egy hazai Toyota Auris Hybrid. Tulajdonosa...

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...

Gyorsan adnál túl autódon a használat után? Mutatjuk, mit érdemes venned!

Brit tudósok szerint használtan a Lexusok minden többi autónál könnyebben eladhatók. Azért nyilván...

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Üléspróba: ott voltunk a Kia Stonic leleplezésén

Amszterdamban leplezték le a Kia kisautó alapú divat-crossoverét, amiről továbbra sem tudunk...

Kéne egy kabrió nyárra, gyorsan, olcsón - használtautó-körkép

Már javában itt a hőség, nem csoda, ha rákívánunk a kabriózásra. Megnéztük, mi a kínálat, melyik...

Füvezett, aki szerint a kamion alatt átszáguldó Tesla sofőrje filmet nézett

Újabb részletek derültek ki a tavalyi szörnyű Tesla balesetről. Eddig a kamiont vezető férfi...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

CS írta: 5 hónapja

Az ülésttámlát hátra lehet dönteni elölről is. Nem kell a csomagtartóban kotorászni. A kis rövid kar arra való. A másik hosszabb pedig a támla ledöntésére való. A piros azért nehezen megközelíthető előlről, mert az a csomagtartó felől ledöntésre találták ki. :) Sajnos nem az ülés az egyetlen terület amit a tudatlanság miatt húz le a hozzá nem értő újságíró! Mindent nem elemzek, csak még egyet... Az autómata kormányváltót meg kell próbálni alúlról fogni, ez a rendeltetészerű használat. Kényelmesebb is és nem lesz ablaktőrlés sem belőle és szerintem így még a váltás is fog menni :).

A válaszoláshoz belépés szükséges
MC Pite írta: 5 hónapja
MC Pite írta: 5 hónapja

Az is megérhetne egy kis utánajárást, hogy nem égetik sorban magukat a cikkírok olyannal, ami benne van a használati útmutatóban. Sokadik autónál kell ugyanígy elrakni a rolót, de ha nem megy, hamarabb megvan a használatiban, mint hogy lefényképezem, feltöltöm, megírom.

Három másik konkurens C4 Picasso (illetve korábban Peugeot 5008) teszteknél linkeltem a használati útmutató megfeleő oldalát, hát jöjjön itt is:

https://drive.google.com/file/d/0ByqTlnle_lrmR2QycXpsbmdNdEFHTFJqRmk1N1lZcWJ2cFRz/view?usp=sharing


Videón: https://youtu.be/JM3nOhjKAtc?t=4m22s

A válaszoláshoz belépés szükséges
MC Pite írta: 5 hónapja

Az is megérhetne egy kis utánajárást, hogy nem égetik sorban magukat a cikkírok olyannal, ami benne van a használati útmutatóban. Sokadik autónál kell ugyanígy elrakni a rolót, de ha nem megy, hamarabb megvan a használatiban, mint hogy lefényképezem, feltöltöm, megírom.
Három másik konkurens C4 Picasso (illetve korábban Peugeot 5008) teszteknél linkeltem a használati útmutató megfeleő oldalát, hát jöjjön itt is:
https://drive.google.com/file/d/0ByqTlnle_lrmR2QycXpsbmdNdEFHTFJqRmk1N1lZcWJ2cFRz/view?usp=sharing

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hawaii írta: 5 hónapja

A műszerfali érintőképernyő taperolása bár ugyanúgy elvonja a figyelmed (ha nem jobban), de legalább üres marad a kezed, visszanyúlhatsz a kormányhoz, vagy ahova a vészhelyzet megkívánja. Ehhez képest a telefont markolászó kéz felszabadítása plusz 1-1 mozzanat a cselekvés- és döntésláncolatban ("Jaj, most mit csináljak a telefonnal? Eldobjam, ne dobjam?"), ami növeli a reakcióidőt.
Szerintem ez jelenleg az autóipar egyik útkereső időszaka, számos zsákutcával: nem kellően magasra helyezett képernyő; fizikai gombokat nélkülöző klímavezérlés.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mx-5 tulaj írta: 5 hónapja

Egy ki utánajárást újságírói szemmel igazán megérhetne, hogy hogyan lehetséges az, hogy telefonálni tilos kézben lévő mobillal, de vakegér módjára érintőképernyőt böködni már lehet egy kézzel. Miközben ugyanúgy az egyik keze sokáig nem a kormányon van a sofőrnek. Ráadásul a klíma állítgatás érintőkijelzőn szvsz sokkal nagyobb rizikófaktor, mivel telefonálásnál legalább az utat nézi az ember, itt meg ugye még azt sem...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu

Friss tesztek

Nissan X-Trail 2.0 dCi Xtronic Tekna 4x4-i

Átvert, de nem térített meg – Nissan X-Trail 2.0

Sokan örülhetnek annak, hogy az X-Trail végre rendes motort is kapott. A kétliteres dízel már papíron is kellően jól mutat a Nissan nagy SUV-jához, hát még a valóságban, viszont a váltó egy nagy kérdés.


Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Ilyen, amikor a másolat szinte jobb - Hyundai i30

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.


Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaXRyb2Vu

Hirdetés

CITROEN tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 teszt

Gesztenyepüré babból. Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi teszt Videó

Megnyerő, de fenékig nem tejfel a Citroën Grand C4 Picasso, amit ezúttal 2,0 literes dízelmotorral, majdnem csurig felszerelve próbáltunk.


Citroën C1 1.0 Collection teszt

Női autó? Csak kicsi. Citroën C1 teszt

Picit megújult a C1. Ha ilyen vagány LED-sorosat tetszik látni az utcán, az az új és a jobban felszerelt. De sokat nem fogunk belőle látni, s ennek egyszerű oka van.


Citroën DS5 HYbrid4 Airdream 200 Sport teszt

Sportfokozatban spórol az űrhajó - Citroën DS5 HYbrid4 teszt

Futurisztikus, már-már űrhajós megjelenés és dízelhibrid hajtáslánc jellemzi a Citroën csúcsmodelljét. Vajon autónak milyen?


Citroën DS4 1.6 THP Sport teszt

A Citroën Audija? DS4 THP teszt Videó

Lényegében német példát követ a Citroën, hiszen a tömegmodell C4 alapjaira épül a sportos és prémiumos DS4. Az Audi már évek óta hasonló elvből profitál. Vajon bejön ez a franciáknak is?


Még több CITROEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

Tudjuk az új Ibiza árát, vezettük a legerősebb változatát

3 napja – Újdonság

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon Cupra FR-t és az Ateca FR-t is meghajthattuk.


Végigvezettük a MINI JCW palettáját

John Cooper Works modellekkel edzettünk

3 napja – Sztori

Európai körútra indultak a felpaprikázott MINI-k, mi pedig itthon el is kaptuk őket, hogy az Euro-Ringen valljanak egy laza pályanap során.


Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

4 napja – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

CITROEN C4 PICASSO 2.0 HDi Exclusive FAP (Automata)

CITROEN C4 PICASSO 2.0...

Ár: 2.390.000 Ft

Évjárat: 2010 / 2

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

CITROEN C4 PICASSO 1.6 HDi Dynamique FAP MCP6

CITROEN C4 PICASSO 1.6...

Ár: 2.299.000 Ft

Évjárat: 2011 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

CITROEN C4 PICASSO 1.6 HDi Dynamique FAP MCP6 aut / navi / tempomat

CITROEN C4 PICASSO 1.6...

Ár: 2.195.000 Ft

Évjárat: 2011 / 3

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!