0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Ford Edge Sport Powershift teszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!

Teszt
Műszaki adatok

Csökkentett hasmagassággal, 20 colos grafit felnikkel és igényes külsővel feszít a Ford paletta legfrissebb tagja. A Sport variáns felett már csak a Vignale modell áll majd, de az Edge így is keményen prémium

Csökkentett hasmagassággal, 20 colos grafit felnikkel és igényes külsővel feszít a Ford paletta legfrissebb tagja. A Sport variáns felett már csak a Vignale modell áll majd, de az Edge így is keményen prémium

Feltűnő egyéniség. Többen megnézték, mint eddig akármelyik tesztautót, amit vezettem. Egész egyszerűen a robusztus, 4,8 méter hosszú, kb. 2 méter széles test és az Electric Spice narancs fényezés nyerő kombinációnak bizonyult. Alapból is mutatós az enyhén kupésított forma, Sport lökhárítókkal viszont minden autórajongó szívét megdobogtatják ezek a vonalak. Az enyhe ültetés és a 20 colos felnik ügyesen hegyeznek a bálna kasztnin. Pedig hátul, a diffúzor két oldalán nem is valódiak azok a trapéz kipufogók, sajnos vékonyabb csövet rejtenek. Megvan a tekintélye az utakon, az X6-oshoz, a GLE kupéhoz és az egyéb hasonló óriásokhoz tudnám hasonlítani az érzést, amit ad. Azonnal beengednek maguk elé a forgalomban, és úgy érezzük az út közepén is megállhatnánk, akkor se szólna ránk senki. Persze méretben, minőségben elmarad tőlük, viszont mindnél magasabb, és nyilván árban is alájuk lő. Kínálata eleve Titanium felszereltségtől indul, mi Sport kivitelben próbáltuk, azt is minden jóval megpakolva.

Óriásira sikerült a far, amit diffúzor és kamu króm kipufogóvégek törnek alulról. Az ajtókkal együtt az autó aljából is nyitunk egy keveset. Ezért ezek alja folyton koszos, a küszöb viszont sosem Óriásira sikerült a far, amit diffúzor és kamu króm kipufogóvégek törnek alulról. Az ajtókkal együtt az autó aljából is nyitunk egy keveset. Ezért ezek alja folyton koszos, a küszöb viszont sosem

Óriásira sikerült a far, amit diffúzor és kamu króm kipufogóvégek törnek alulról. Az ajtókkal együtt az autó aljából is nyitunk egy keveset. Ezért ezek alja folyton koszos, a küszöb viszont sosem

Bálnasúlyban. 1,8 tonna. Ilyen töménytelen mennyiségű tömeget kell a 2,0 literes, 210 lóerős duplaturbós dízelnek megindítania. Nem panaszkodik, könnyedén megy neki, ez az egyébként meglepően halk gázolajos tökéletesen elég hozzá, viszont néha megfontoljuk, hogy előzzünk-e egy-egy szorosabb helyzetben. Még a váltón kapcsolható Sport módban sem indul bődületeset, bár akkor sportosabb lesz a kormányzás és a gázreakció, a motort pedig tovább engedi pörgetni. Az intelligens összkerékhajtást is szívesebben kapcsolja olyankor, amivel jókat lehet mókázni az aszfaltmentes utakon. Erdei, földes csapásokon sem veszik el, már ahol ültetett hasmagassága és tudása átengedi. Természetesen sokkal inkább városi terepjáró, ez végül is egy SUV. Az már csak a nagyszerű, enyhén keményített futóműnek köszönhető, hogy erősebb fékezéskor sem érezni a tehetetlenséget, kanyarodáskor is nagyszerűen íven tart. A fék fent fog, de fordosan jól adagolható.

Nagyszerű társ a túrázásban is. A futóműve és az összkerékhajtás hangolása olyan szuperre sikerült, hogy nyugodtan letérhetünk az aszfaltról Nagyszerű társ a túrázásban is. A futóműve és az összkerékhajtás hangolása olyan szuperre sikerült, hogy nyugodtan letérhetünk az aszfaltról

Nagyszerű társ a túrázásban is. A futóműve és az összkerékhajtás hangolása olyan szuperre sikerült, hogy nyugodtan letérhetünk az aszfaltról

Alapáron LED-es mind az első, mind a hátsó lámpája. A Sport kivitel minden vonala vadító Alapáron LED-es mind az első, mind a hátsó lámpája. A Sport kivitel minden vonala vadító

Alapáron LED-es mind az első, mind a hátsó lámpája. A Sport kivitel minden vonala vadító

Egy motor, két teljesítmény. Még reggeli hidegindításkor sem halljuk a traktort, hiszen aktív zajszűrő-rendszert kapott, ami a zajjal ellentétes frekvenciákat enged azok tompítására. A csúnyán nagy súly ellenére, vagy talán pont a nagyszerű dízel miatt, nem nagy az étvágya sem. Pontosabban annyi, amekkorát egy ekkora autóban várnánk. Városban hosszútávon 7 liter/100 km-es átlag alá nem nagyon lehetett tolni, autópályán, a távolságtartó tempomatot használva 8 liter körül alakult az átlag. A stop-start jelen esetben nem sok segítséget nyújt a fogyasztáscsökkentéshez, viszont ügyes: reggel és komoly igénybevétel után sem állítja le a motort. A nagy tesztátlag több mint 700 km-re 7,9 liter lett, ám ebben nem kevés csapatás és sietés volt. Egyébként a hazai kínálatban csupán egy motorral, kétféle változatban rendelhető az Edge. Egyik az általunk tesztelt PowerShift 6 sebességes automataváltós, ami 210 lóerő, a másik már csak 185 lóerős és szintén 6 sebességes, de manuális váltóval kapható.

Aki ült már Fordban, az máris ismeri. A beltér tágas, az anyagok minősége nagyszerű, az anyósülés elé finom karbonminta is jutott. Éjszaka a hangulatvilágítás intenzitása és színe is állítható

Aki ült már Fordban, az máris ismeri. A beltér tágas, az anyagok minősége nagyszerű, az anyósülés elé finom karbonminta is jutott. Éjszaka a hangulatvilágítás intenzitása és színe is állítható

8 colos kijelzőn fut a SYNC 2 rendszer, felette tároló, alatta temérdek gomb a fűtésnek és a rádiónak. A műszerek mutatója digitális, ahogy a rengeteg kijelző is körülötte 8 colos kijelzőn fut a SYNC 2 rendszer, felette tároló, alatta temérdek gomb a fűtésnek és a rádiónak. A műszerek mutatója digitális, ahogy a rengeteg kijelző is körülötte

8 colos kijelzőn fut a SYNC 2 rendszer, felette tároló, alatta temérdek gomb a fűtésnek és a rádiónak. A műszerek mutatója digitális, ahogy a rengeteg kijelző is körülötte

A Ford paletta minden tudása. A beltér tipikusan fordos. Nagy újdonságot nem mutat, viszont felvonultatja az amerikai márka minden tudását. A városi használatot nagyon megkönnyíti az adaptív kormányzás és az esőérzékelős ablaktörlő. Imádni való a láblendítéssel is nyitható csomagtérajtó is. És ezek ráadásul mind az alapfelszereltség részét képezik. Opciós a párhuzamosan és merőlegesen is parkolni képes asszisztens, az előttünk állók műszerfalát is kivilágító adaptív LED-es fényszórók, az elektromos ablakok elöl-hátul vagy a hűthető-fűthető, elektromosan állítható és deréktámaszos memóriás első üléspár, de még programozható állófűtés is kérhető. Ki merem jelenteni, hogy ilyen kényelmes foteleket még egyetlen autóban sem tapasztaltam. Ugyanez igaz a hátsó ülésekre, ahol fejedelmi lábtér, ülésfűtés és légkondivezérlő is helyet kapott. A csomagtér szintén óriási, acél pótkerékkel 602, anélkül 800, ülésdöntéssel pedig 1847 literes a lecsapott tetővonal mellett is jól pakolható tér. Fura, de a kormányfűtés csak képernyőről indítható el, a szélvédő szintén fűtőszálas, de az legalább gombról indítható. Van itt még sávtartó, táblafelismerő, légzsákos hátsó biztonsági öv és 8-180 km/h-ig ütközésmegelőző rendszer automata fékezéssel. Na jó, még sokáig lehetne sorolni, ám minden jónak ellent mond a 8 colos érintőképernyőn futó SYNC 2 rendszer. Felbontása mára elavult, kezelése nehézkes, főleg úgy, hogy a Kugában már ott a harmadik generáció. Ettől eltekintve, az Edge egyértelműen prémiumszintet kínál.

Soha nem ültem ilyen kényelmes, egyébként alcantara borítású ülésekben, vagyis inkább fotelekben. Pohártartó és tárolórekesz elöl-hátul akad elég. A hátsó ülésen az Edge LEGO-modellje bújik meg Soha nem ültem ilyen kényelmes, egyébként alcantara borítású ülésekben, vagyis inkább fotelekben. Pohártartó és tárolórekesz elöl-hátul akad elég. A hátsó ülésen az Edge LEGO-modellje bújik meg

Soha nem ültem ilyen kényelmes, egyébként alcantara borítású ülésekben, vagyis inkább fotelekben. Pohártartó és tárolórekesz elöl-hátul akad elég. A hátsó ülésen az Edge LEGO-modellje bújik meg

Élből 602 literes csomagtartót ad az Edge, ez ülésdöntéssel bővíthető tovább. A kupéforma enyhén csippent a hasznos térből, más viszont nem zavar be Élből 602 literes csomagtartót ad az Edge, ez ülésdöntéssel bővíthető tovább. A kupéforma enyhén csippent a hasznos térből, más viszont nem zavar be Élből 602 literes csomagtartót ad az Edge, ez ülésdöntéssel bővíthető tovább. A kupéforma enyhén csippent a hasznos térből, más viszont nem zavar be

Élből 602 literes csomagtartót ad az Edge, ez ülésdöntéssel bővíthető tovább. A kupéforma enyhén csippent a hasznos térből, más viszont nem zavar be

Nem Európára szabva. Ára tükrözi tudását, felszereltségét és életstílusát. Lista szerinti alapára 13 600 000 Ft. A Sport változat 14,5 milliótól indul, a mi szétextrázott tesztalanyunk közel 16 millió forint már. Nyilván a vásárlókör is adja majd, de azért hozzá kell tenni, hogy csak olyanok gondolkodjanak az Edge-ben, akik saját garázzsal rendelkeznek. Nem lakótelepi autó, és a városban kínzás vele parkolóhelyet találni. Itthonra egyszerűen túl nagy, úgy is ki fog lógni valahol. Ilyen szempontból talán jobb döntés és kannibalizálhat márkán belül a Kuga, ami sokkal olcsóbb és európai szemmel logikusabb méretű. Az Edge-ből egyébként már rendelhető Vignale is, már 15 millió feletti alapárral. Persze ezek nem végső árak, biztosan lehet alkudni belőlük.

Félő, hogy a célcsoportnak nem lesz kérdés, hogy a német prémiummárkák közül válasszanak-e nagy SUV-t, vagy a Fordtól

Félő, hogy a célcsoportnak nem lesz kérdés, hogy a német prémiummárkák közül válasszanak-e nagy SUV-t, vagy a Fordtól

Értékelés

Pozitív
Gazdag felszereltség, mutatós külső, jó ár/érték arány, erős dízel, óriási és kényelmes beltér, nagyszerű zajkomfort
Negatív
Nem európai méretek, tetemes súly, elavult multimédia

Árak

Tesztmodell alapára 14 445 000 Ft (2016. december 31.)
Tesztmodell ára 15 979 000 Ft (2016. december 31.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4808 mm
Szélesség: 2184 mm
Magasság: 1692 mm
Saját tömeg: 1874 kg
Össztömeg: 2555 kg
Terhelhetőség: 680 kg
Tengelytáv: 2849 mm
Karosszéria-kivitel: SUV
Csomagtér: 602 liter
Belső szélesség elöl: 1570 mm
Belső szélesség hátul: 1600 mm
Belmagasság elöl: 970-1040 mm
Belmagasság hátul: 990 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 290 mm
Ülőlap hossza elöl: 480 mm
Ülőlap hossza hátul: 470 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1170 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1140 mm
Csomagtér magassága: 800 mm
Csomagtér hossza: 1050 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1850 mm
Raktérnyílás szélessége: 1190 mm
Raktérnyílás magassága: 1130 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1997 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 6 sebességes automata
Nyomaték: 450 Nm 2000-2250 1/min-nél
Teljesítmény: 154 kW (209 LE) 3750 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 211 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,4 s
CO2-kibocsátás: 152 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,9 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 56 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 61 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 65 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

lapar írta: 6 hónapja

Hiába dicsérik a külsőt, nekem ez ez egy nagyméretű Vitarának látszik első ránézésre.

A válaszoláshoz belépés szükséges
tdezo írta: 7 hónapja

Amerikabanez kozepmeretu aotonak szamit es kb fele annyiba keruk mint MO-n

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 7 hónapja

Az autóról is írjak saját véleményt, szerintem az anyós üléssel szemben nagyon silány a műszerfal látványa.Nagyon eltolódik a pilóta elé minden.A közép konzolon lévő szellőztető, befúvó nyílások rossz elhelyezésűek, nagyon szembe fújhat.Valamint, ha a kormány alja csapott lenne, ami már szinte követelmény, használhatóbbnak tűnne a vezető rész is.
Biztos így is jól el lehet férni/beszálláskor is, nekem az jobban bejönne.A külcsín rendben van szerintem, milyen motorokkal szerelik az nem izgat különösebben, de ahogy látom 2000cc, 200LE az jó arány.Ahogy írja a szerző jó ár/érték arány kvázi érdemes megvenni.Amerikában ez nem nagy méret szerintem, nálunk lehet nem megszokott, de szaporodnak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 7 hónapja
won írta: 7 hónapja

Az elmúlt nyáron 1,5 hónapot töltöttem Chicagó és környékén, de max. 1-2 ha láttam belőle, Mazda CX-9-el többször találkoztam. Odaát nem tűnt túl méretesnek az Edge :)


Előzmények megtekintése

Lehet Torontóban többet láttál volna xdxd

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 7 hónapja
Csalfa Romeo írta: 7 hónapja

Látott már bárki élőben ilyet? Nagyon várom már az Edge-dzsel az első "találkozást", mármint hogy forgalomban lássam. Kb. akkorának képzelem el, mint a Touareget, és elvileg annak a riválisa is. Elég impozáns darab lehet. Egy csipetnyi Amerika Európának:)


Előzmények megtekintése

B.U.É.K.
Van egy fül= Műszaki adatok, ezután már csak egy kis vizuális látás kell és máris kész az élmény.
Szerintem nem kicsi autóról van szó.Biztos az igazi élmény az, ha pár méterről szemléli az ember.

A válaszoláshoz belépés szükséges
won írta: 7 hónapja
Csalfa Romeo írta: 7 hónapja

Látott már bárki élőben ilyet? Nagyon várom már az Edge-dzsel az első "találkozást", mármint hogy forgalomban lássam. Kb. akkorának képzelem el, mint a Touareget, és elvileg annak a riválisa is. Elég impozáns darab lehet. Egy csipetnyi Amerika Európának:)


Előzmények megtekintése

Az elmúlt nyáron 1,5 hónapot töltöttem Chicagó és környékén, de max. 1-2 ha láttam belőle, Mazda CX-9-el többször találkoztam. Odaát nem tűnt túl méretesnek az Edge :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 7 hónapja

Látott már bárki élőben ilyet? Nagyon várom már az Edge-dzsel az első "találkozást", mármint hogy forgalomban lássam. Kb. akkorának képzelem el, mint a Touareget, és elvileg annak a riválisa is. Elég impozáns darab lehet. Egy csipetnyi Amerika Európának:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Hirdetés

FORD tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Ford Ranger menetpróba

Magyar utakon és árkon-bokron át nyúztuk: itt az új Ford Ranger

Noha egy ideje már nálunk is kapható, most próbálhattuk ki először az új Rangert, és a Ford kőkeményen is kényelmes pickupja meglepően pozitív csalódást okozott.


Ford Mustang Boss 302 villámteszt

Vágtában teszteltük a legizmosabb Mustangot Videó

A 4000 példányra limitált Ford Mustang Boss 302 szériából hivatalosan csak egy példány hajózott át Európába - az a példány, amit röpke fél órára mi is meghajthattunk.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD EDGE 2.0 EcoBoost Awd 240LE!

FORD EDGE 2.0 EcoBoost...

Ár: 10.390.000 Ft

Évjárat: 2016 / 2

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

FORD EDGE 2.0 TDCi Bi-Turbo Sport Powershift KÉSZLETAKCIÓ!

FORD EDGE 2.0 TDCi Bi-...

Ár: 14.120.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD EDGE GARANCIÁLIS! Bemutató autó!

FORD EDGE GARANCIÁLIS!...

Ár: 10.999.000 Ft

Évjárat: 2016 / 6

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!