0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lustáknak is van ám Fiesta - Ford Fiesta automata teszt

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT6 Titanium Technology teszt

Megéri felárát az automata váltó? És mennyire indokoltak a sportabroncsok egy szupermini esetében? Ellentmondásos Fiestát vallattunk.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Rubinvörösben is dögös az új Fiesta, főleg króm kiegészítőkkel és ledes menetfénnyel. A lényeg most mégis az automata váltó%KA%

Rubinvörösben is dögös az új Fiesta, főleg króm kiegészítőkkel és ledes menetfénnyel. A lényeg most mégis az automata váltó

Van valami megmagyarázhatatlan vonzalmam a modernebb Ford modellekhez, amire valószínűleg soha nem jövök rá, ha nem leszek újságíró. Ugyan nem tudom, hogy a szerelem kölcsönös-e, de kevés autót éreztem annyira magaménak és rám szabottnak, mint a Fiesta ST200 tesztautónkat. Talán érthető, hogy a megszokottnál is nagyobb kíváncsisággal vártam, hogy kideríthessem, az előd lelkét és karakterét a hetedik generációs Fiesta is örökli-e. Majd érkezett az első tesztalanyunk, persze 100 lóerős, háromhengeres, díjnyertes EcoBoost motorjával, ahogy a legtöbb fogy belőle, hozzáteszem, érthető okokból. Elégedetten szálltam ki, a Fordnak megint sikerült túllépnie saját magán, gyorsan oda is állítottam az elődje mellé, hogy összevessem vele. Akkor a mentazöld szupermini kézi váltós volt, mostani rubinvörös bajtársam viszont automata váltós. Bár nem csalódtam továbbra sem, ez már nem az "én autóm". El is mondom, miért.

%KA%Üde színpalettájával könnyen feldobhatja az utcaképet az új Fiesta, ami továbbra is tud fiatalos, csajos és komoly is lenni%KA%

Üde színpalettájával könnyen feldobhatja az utcaképet az új Fiesta, ami továbbra is tud fiatalos, csajos és komoly is lenni

Előtte azonban nézzük, mivel állunk szemben: ismét csúcsfelszereltségben, azaz a Technology utótaggal bővült Titanium szinten járt nálunk a hetedik Fiesta, ami egyben krómosabb külsőt, szegmenselit anyaghasználatot, halk utasteret, hosszú ülőlapot adó, puha üléseket és komoly biztonsági arzenált jelent, pedig már igazán megnézném, miként mutat egy puritánabb Fiesta. A külcsínt ledes menetfény és feláras, divatos, kissé csajos rubinvörös fényezés dobta fel, opciós élvédővel, ami eddig érthetetlen módon nem volt jellemző a kisautók szegmensében, pedig épp ők vannak leginkább kitéve a városi megpróbáltatásoknak. Érezhetően egyben van a Fiesta, foglalkoztak vele, átgondolt, csúcsfelszereltségével diszkós is, akár B&O hangrendszerrel – ne zavarjon meg senkit a rövidítés, ez bizony az a Bang & Olufsen, amit megannyiszor méltattam már a Volvo modelljeiben is elképesztően tiszta hangzása miatt –, amit tesztalanyunk súlyos listaára is éreztet.

%KA%Hangulatvilágítás és sűrű zongoralakk díszíti a csúcs-Fiesták utasterét. Az anyaghasználat már-már nem is kisautós%KA%

Hangulatvilágítás és sűrű zongoralakk díszíti a csúcs-Fiesták utasterét. Az anyaghasználat már-már nem is kisautós

%KA%Valakinek nem kényelmesek a Titanium ülések, rám pont passzoltak, de mindenképp puhák, jó oldaltartást és hosszú ülőlapot adóak%KA% %KA%Valakinek nem kényelmesek a Titanium ülések, rám pont passzoltak, de mindenképp puhák, jó oldaltartást és hosszú ülőlapot adóak%KA%

Valakinek nem kényelmesek a Titanium ülések, rám pont passzoltak, de mindenképp puhák, jó oldaltartást és hosszú ülőlapot adóak

%KA%Magyarul továbbra sem tud a SYNC 3 infotainment, viszont átgondoltság jeleit mutatják a dedikált elsötétítő és hangmenü gombok. Éjszaka sem bántja szemünket a képernyő, hiszen szinte feketére vált%KA%

Magyarul továbbra sem tud a SYNC 3 infotainment, viszont átgondoltság jeleit mutatják a dedikált elsötétítő és hangmenü gombok. Éjszaka sem bántja szemünket a képernyő, hiszen szinte feketére vált

Azonban amiért ennyien összegyűltünk, az a 6 fokozatú automata váltó, ami jelenleg csak a 100 lóerős EcoBoost motorhoz érhető el a Fiesta palettájában. Ha már háromhenger és turbó, szerintem jelenleg a piac egyik legjobbját nyújtja az említett motorféle, hiszen nem elég, hogy halk, de a rezonanciát is minimalizálták, ráadásul ereje minden terepen tökéletesen elégnek bizonyul még 100 lovasként is. Már egész alacsony fordulaton tölt a turbó és gázadás után is minimális a turbólyuk, ami egyébként nagyban segít a hagyományos automatának is. Utóbbi nyugodt üzemben ügyes és kiszámítható. Lassúnak nem mondható még mai szemmel sem, amikor mindent duplakuplunggal tömnek. Egyedül az 1-es és 2-es sebességi fokozatok közti váltást érezni meg, fentebb viszont már csak az autó hangja tudatja velünk, hogy feljebb, vagy szükség szerint visszafelé kapcsolt. Ügyesen megküzd az emelkedőkkel és a lejtőkkel is, a szorosabb forgalmi helyzetekből pedig a módválasztó könnyen átbiccenthető Sport fokozata szed ki minket. Ja! És vannak kormány mögötti apró váltófülek is. Nagyon menő!

%KA%Már a kisautóknál sem ördögtől valóak a két tengelykapcsolós rendszerek, mégsem érződik butának a Fiesta hagyományos automatája. Egyszerű szerkezet létére ügyesen oldja meg a feladatokat%KA%

Már a kisautóknál sem ördögtől valóak a két tengelykapcsolós rendszerek, mégsem érződik butának a Fiesta hagyományos automatája. Egyszerű szerkezet létére ügyesen oldja meg a feladatokat

Ugyanakkor elfogultság nélkül mondhatom, hogy a Fiesta közvetlen vezethetősége kézi váltóval teljesedik ki igazán, még úgy is, hogy az automata váltó nem csorbít számottevően a könnyedségen. Mégis érezhetően komótosabb lesz az alapvetően dinamikus Fiesta, gyári adat szerint 1,7 másodperccel lassabb a 0-100-as sprintben – amit az automata változat 43 kilós túlsúlya is magyaráz. A fogyasztáson is keményen meglátszik, mi dolgozik benne: igen vegyes, sűrű városi és némi autópályázást is bevető tesztátlaga 7,1 liter/100 km lett utánaszámolva, ami egyébként jóval rosszabb, mint a komputer által kiírt 6,5 literes átlag, és ami közel 1,2 literrel több a manuális váltós tesztautó végső tesztátlagánál, pedig magam is odafigyeltem a lábamra. Noha ez az arány automata-kézi összevetésen kevésbé szokatlan, a teszthét alatt végig az lebegett a szemem előtt, hogy nagyon lustának kell lenni, hogy kifizessük az automata váltó 335 000 forintos felárát a nagyszerű kézi váltóval szemben. Közben azt is be kell látni, hogy néha tényleg megváltás sűrű városi forgalomban, ha az elektronika kapcsolgat helyettünk.

%KA%Mennyire indokoltak a sportabroncsok egy kisautón? Semennyire. A 17 colos opciós felnikhez viszont ezek járnak, és ha már így van, érdemes kihasználni elképesztő tapadásukat%KA%

Mennyire indokoltak a sportabroncsok egy kisautón? Semennyire. A 17 colos opciós felnikhez viszont ezek járnak, és ha már így van, érdemes kihasználni elképesztő tapadásukat

%KA%Minimum 292 literes a csomagtér, dupla padlójával sík felületet ad ülésdöntéskor is%KA% %KA%Minimum 292 literes a csomagtér, dupla padlójával sík felületet ad ülésdöntéskor is%KA%

Minimum 292 literes a csomagtér, dupla padlójával sík felületet ad ülésdöntéskor is

%KA%A felniknél indokoltabbak az élvédők, amik felár ellenében előre és hátra is juthatnak%KA%

A felniknél indokoltabbak az élvédők, amik felár ellenében előre és hátra is juthatnak

Eltérés volt még a korábbi tesztalanyhoz képest, hogy ez a Fiesta már nem a meglepően komfortos futást adó 16-os kerekeket, hanem az opciós, 100 000 Ft felárat jelentő 17 colos felniket kapta, amik jól mutatnak, de keményebb és zajosabb lett tőlük a kölni gyártású szupermini, ami városban nem biztos, hogy célszerű, hiszen jobban megérezni az úthibákat. Ugyanakkor érdekesség, hogy a nagyobb felnikkel Michelin Pilot Sport 4 belépőszintű sportabroncsok is járnak, amik indokolatlanul jó tapadást adtak a kis ezres Fiestának és jól kiegészítik annak közvetlen vezethetőségét. Mindent egybevéve a lusta-Fiesta már valamivel 5 millió Ft alatt hazavihető Business Technology szinten, legalábbis listaáron. A Titanium már 5 240 000 Ft, de kedvezményekkel is érdemes számolni a bevezetési időszakban. Járnék-e vele? Mindennap. De csak akkor, ha lenne mellé egy kéziváltós Focus RS is a garázsban.

%KA%Közvetlen vezetőségéhez kevésbé illik az automata váltó, ha mégis rá szavazunk − esetleg rá kényszerülünk szavazni -, nem okoz csalódást. Így is nagyszerű városi autó a Fiesta%KA%

Közvetlen vezetőségéhez kevésbé illik az automata váltó, ha mégis rá szavazunk − esetleg rá kényszerülünk szavazni -, nem okoz csalódást. Így is nagyszerű városi autó a Fiesta

Értékelés

Pozitív
Jól hangolt EcoBoost, pazar vezethetőség, kiszámítható, ügyes automata váltó, komfortosabb vezethetőség, modern utastér, átgondolt részletek, színes, karakteres külső
Negatív
Automatával rosszabb fogyasztás, komótosabb mozgás, felár

Árak

Tesztmodell alapára 5 240 000 Ft (2017. október 7.)
Tesztmodell ára 6 862 000 Ft (2017. október 7.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4040 mm
Szélesség: 1734 mm
Magasság: 1476 mm
Saját tömeg: 1131 kg
Össztömeg: 1680 kg
Terhelhetőség: 550 kg
Tengelytáv: 2493 mm
Karosszéria-kivitel: ferdehátú
Csomagtér: 292-1093 liter
Belső szélesség elöl: 1405 mm
Belső szélesség hátul: 1370 mm
Belmagasság elöl: 910-1000 mm
Belmagasság hátul: 930 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 200 mm
Ülőlap hossza elöl: 510 mm
Ülőlap hossza hátul: 465 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1000 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 980 mm
Csomagtér magassága: 525-810 mm
Csomagtér hossza: 660 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1340 mm
Raktérnyílás szélessége: 1000 mm
Raktérnyílás magassága: 750 mm

Motor és váltó

Motor: Benzines
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 998 cm³
Hengerek/szelepek száma: 3/12
Sebességváltó: 6 fokozatú automata
Nyomaték: 170 Nm 1500-4000 1/min-nél
Teljesítmény: 74 kW (101 LE) 4500-6500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 180 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 12,2 s
CO2-kibocsátás: 118 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,2 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,1 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 59 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 67 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

208 lóerős Ford Transit Custom az M-Sporttól

Mindig is pályázni akartál egy haszonjárművel? Az M-Sport új Ford Transit Custom csapatszállítója...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

Főispán írta: múlt héten
Gazi írta: 2 hete

Sajnos ez van Ford koreny modon hazudik. En a torneo Connect csaladi autot probaltam 1,5diesel 120LE Automatat. Hivatalosan 5 L az atlagfoygasztasa. Viszont gyakorlatban 8 Liter ala nem megy szerencsem volt egy 14 000Kmrt futott 1 eves autot vezetni hosszabb tavon. Mikor atvettem a 14 000kmen mert atlagfogyazstasa 9,8L!!!! volt ez majdnem a duplaja mint amit szemedbe hazudnak. Egy 1,5L dieseltol ez abszurd. Amuugy lenullaztan es orszaguton 70km/h tempomattal sik uton ausztriaban sem tudtam 8 liter ala vinni az atlagot erre azt mondom szornyu amit a ford muvel. Osszehasonlitaskeppen a kis dieselek max 6-7 litert fogyazstanak ehhez kepest ez a 8-10 liter irtozatosan sok. Aki nem hiszi jarjon utanna es nemetbe vagy osztrakba probaljon ki par hazsnalt vagy Jahreswagent. A fedelzeti komjuter nem hazudik legalabbis nem sokat.


"atlagfogyazstasa 9,8L!!!! volt ez majdnem a duplaja mint amit szemedbe hazudnak. Egy 1,5L dieseltol ez abszurd"

Azzal azért remélem tisztában vagy, hogy egy 2 literes diesel sem eszik többet mint egy 4 hengeres 1,5-ös?! Már csak azért mert a diesel hengerenként 500ccm-nél éri el a maximális termikus hatásfokát. Innentől kezdve lesz érdekes, hogy a sok agyhalott azon agonizál, hogy "mééér eszik többet egy 1.5-ös mint egy 1.8-as vagy annyit mint egy 2.2-es"?!?! Hát pont azért mert nem benzines hanem dízel...

A válaszoláshoz belépés szükséges
hioz írta: múlt héten

Az elődmodellből próbáltam többször is ismerősöm ugyanezen konfigurációjú autóját - a 100 LE mellett elsősorban a jókora nyomaték dominál, és az alacsony súlya miatt is meglepően sebesen lépeget az EcoBoost Fiesta.

Alacsony és közepes fordulaton engem inkább az átlagos szívó 1,8-2,0 literesekre emlékeztet (ilyenből elég sokfélét vezettem az évek során, családban is volt több), rendesen megindul, nem lehet csak úgy csuklóból letromfolni a "törpét". Ehhez a képességhez szerintem nem vészes a hét liter, nem a kis köbcenti számít. (Abban ne menjünk bele, mi lesz vele majd 200.000 km-nél, nem arra vették, hogy ezt elérjék 4-5 év alatt, gyilkolva.)

Nekem egy 6 éves 1,4-es, kézi váltósom van, nagyon szeretem a szuper menettulajdonságait (kategórián belül értve), de rugalmasságban (ami olykor nála nem létezik...) ég és föld a különbség a kvázi azonos lóerő ellenére, a fogyasztása meg nem igazán jobb.

A 6 fokozatú automata szerintem jól kapcsolgat, autópályán meg alacsonyabban tartja a fogyasztást az 5 fokozatú kézi váltós verzióhoz képest - persze a komfortfelár sosem térül meg, de aki ki tudja fizetni, nem bánja meg, úgy gondolom.

Az újat szívesen kipróbálnám, végre 6 fokozatú a kézi váltó is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Öcsike Bácsika írta: 2 hete

Nekem egy 2,5 éves Fiestám van 100LE-s háromhengeressel. 55ekm-re 7.2 liter/100km a az átlagfogyasztás. Ennek fele kb. Budapest. De autópályán tempomat 135km/h-val sem megy 6 liter alá a fogyasztás.
Vagyis a downsize-ingtól nem lettek takarékosabbak az autók. Csodák nincsenek, 100LE teljesítményhez ennyi benzint kell elégetni. Pont ennyit fogyasztott előtte a másik Fiestám 1.4/94LE-s motorral, és ennyit fogyaszt egy 1.3/92LE-s Swift is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gazi írta: 2 hete

Automatarol csak annyit jegyeznek meg hogy aki jart mar penteken a München Budapesti szakaszon hazafele es parszo beallt par 30 km-es dugoba amiben nem ritka a 1-3 oras basztatas a kuplunggal az a hala faszara kivanja a kezi valtot es mindenkinek azt kivanja hogy parszor uljon vegig es nyomkodjon ki agy 30 kmes Penteki Becsi elkerulos vagy Melki dugot azt utanna verje a mellet a kezi valtoval.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gazi írta: 2 hete

Sajnos ez van Ford koreny modon hazudik. En a torneo Connect csaladi autot probaltam 1,5diesel 120LE Automatat. Hivatalosan 5 L az atlagfoygasztasa. Viszont gyakorlatban 8 Liter ala nem megy szerencsem volt egy 14 000Kmrt futott 1 eves autot vezetni hosszabb tavon. Mikor atvettem a 14 000kmen mert atlagfogyazstasa 9,8L!!!! volt ez majdnem a duplaja mint amit szemedbe hazudnak. Egy 1,5L dieseltol ez abszurd. Amuugy lenullaztan es orszaguton 70km/h tempomattal sik uton ausztriaban sem tudtam 8 liter ala vinni az atlagot erre azt mondom szornyu amit a ford muvel. Osszehasonlitaskeppen a kis dieselek max 6-7 litert fogyazstanak ehhez kepest ez a 8-10 liter irtozatosan sok. Aki nem hiszi jarjon utanna es nemetbe vagy osztrakba probaljon ki par hazsnalt vagy Jahreswagent. A fedelzeti komjuter nem hazudik legalabbis nem sokat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
f&ä írta: 2 hete

Az az 1 literes pöcsköszörű jobban megy mint egy szívó 1.6, ráadásul ez automata.. Mégis mennyi legyen a fogyasztása? Sztem még így is legalább egy literrel kevesebb...

A válaszoláshoz belépés szükséges
quint írta: 2 hete

Egy 3 hengeres, 1 literes pöcsköszörű, ami "odafigyeltem a lábamra" üzemmódban 7,1-et evett. Még viccnek is rossz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.


Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD FIESTA 1.0 EcoBoost Business Technology AJÁNDÉK TÉLIGUMIVAL!

FORD FIESTA 1.0 EcoBoo...

Ár: 4.333.000 Ft

Évjárat: 2017 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD FIESTA 1.4 TDCi Trend Klíma. Tempomat. Szervízkönyv

FORD FIESTA 1.4 TDCi T...

Ár: 1.549.000 Ft

Évjárat: 2012 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD FIESTA 1.25 Trend

FORD FIESTA 1.25 Trend

Ár: 2.099.000 Ft

Évjárat: 2011 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!