0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?

Teszt
Műszaki adatok

Csinos az Aston Martin orr és vele sokkal egységesebb a forma, mint a korábbi. Előnyére változott

Csinos az Aston Martin orr és vele sokkal egységesebb a forma, mint a korábbi. Előnyére változott

Huligánautó? Na persze, az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy már előtte is megvolt bennem a deviáns hajlam. A Focus meg még mindig a legélvezetesebben vezethető kompakt. A (nem ST, RS) legerősebb benzinmotorjával egyszerűen nem tudtam nem gyorsan menni. A teszthét fogyasztásátlaga ennek megfelelően egy horror lett: 9,5 liter. Mindezt persze konstans örömautózással értem el és mit mondjak, egyáltalán nem bánom. Enyhítő körülmény, hogy városi normának a gyár 7 litert ad meg és az én sebességátlagom is csak 30 km/h volt. Most pedig visszatérve az autóteszt normális menetéhez, jöjjön, hogy milyen kocsi is a Ford Focus és miért tetszik nekem (is) annyira.

A hátsó lámpák is szebbek változatlan formával, de új, elegánsabb kiosztással. A fényezett, sportosabb küszöbök a vadabb lökhárítókkal együtt csomagban 345 ezer forint felárat jelentenek

A hátsó lámpák is szebbek változatlan formával, de új, elegánsabb kiosztással. A fényezett, sportosabb küszöbök a vadabb lökhárítókkal együtt csomagban 345 ezer forint felárat jelentenek

Focus 3.5. A harmadik generációs Ford Focus már négy éve velünk van, és ha kinézünk az utcára semmivel sem kevésbé népszerű, mint elődei. Volt az első generáció, ami 1998-ban a kategóriát alapjaiban forgatta fel jó kezelhetőségével és többlengőkaros Control Blade névre keresztelt hátsó futóművével. Aztán jött a második, finomabb beltérrel, tudják, az a széria amit a rendőrség is használt. A harmadik generáció meg a vezetéssegéd rendszereivel újított nagyot és most maga is megújult. A legerősebb ST változatot nemrég próbáltuk, de magyar utakon a legerősebb polgári kivitel is már-már sportautósan élvezhető.

A Ford olyan apró figyelmességeket ad már évek óta, mint az ajtó kék megvilágítása, ami nyitva pirosra vált. A hűvös kékes derengés nem rossz, de az ST pirosmutatós műszerfala jobb a szemnek

A Ford olyan apró figyelmességeket ad már évek óta, mint az ajtó kék megvilágítása, ami nyitva pirosra vált. A hűvös kékes derengés nem rossz, de az ST pirosmutatós műszerfala jobb a szemnek

Ez egy erős ráncfelvarrás. A Ford Focus kívül is megújult, belül is sokat fejlődött. Mégis megmaradt az, ami volt, a kategória egyik legélvezetesebben vezethető autója. A szebb, már háromküllős kormány a két végállás között 2,6 fordulatot pörög, de nem is ez a kunsztja, hanem, hogy jól súlyozott, lineáris a működése. Középállásból keveset mozdítva sem szimulátoros a szervóhatás, viszont könnyű a mozgatás, így a mindennapi manőverezés sem megterhelő. Elnyújtott kanyaríveken viszont kifejezetten élvezetes a kocsi irányítása, de ebben persze már a vele egységet alkotó futóműnek is hatalmas szerepe van. A Hankook téligumik viszont száraz aszfalton nem a legjobbak − ahogy gumitesztünk is megmutatta − többször akaratom ellenére megcsúsztam velük. Kanyarban gyorsítva érezni a vektoros nyomatékszabályozást, vele a Focus száraz aszfalton alig akarja az ívről kitolni az orrát.

Kényelmesek az ülések, de ha a beltér mérete a fő szempont, a Focus alul marad az újabb kihívók ellen Kényelmesek az ülések, de ha a beltér mérete a fő szempont, a Focus alul marad az újabb kihívók ellen

Kényelmesek az ülések, de ha a beltér mérete a fő szempont, a Focus alul marad az újabb kihívók ellen

Motor, váltó és ami még fontos. A váltó bár nem jár a legrövidebb úton, de ettől függetlenül kifejezetten élmény vele a kapcsolgatás. Hiába, a Ford már hagyományosan ügyes a jó váltásérzet kifejlesztésében. Az ülés is jó lenne, meg az opcionális üveg tolótető is, csak külön. Így együtt viszont a szemre is jóval alacsonyabb plafon miatt nekem már túl magas volt a szék a legalsó állásban is, szívesen mentem volna még lefelé. Az állíthatósága viszont elég jó, saját mérés szerint 880 és 960 milliméter közötti lehet a belmagasság a vezetőülésben. Az első utasülés viszont elmarad a vezetőétől; annak magasságát nemhogy motorosan, hanem kézzel sem lehet szabályozni. Amire viszont nem lehet panasz az a motor ereje. Igaz, hogy a 240 Nm nyomaték nem hat annyira fejletépős értéknek, viszont nagyon széles tartományban rendelkezésre áll, így kellőképpen szapora vele a Focus.

Megfelelő méretű, persze nem kategóriabajnok, de praktikusan bővíthető az ötajtós kompakt Ford Megfelelő méretű, persze nem kategóriabajnok, de praktikusan bővíthető az ötajtós kompakt Ford

Megfelelő méretű, persze nem kategóriabajnok, de praktikusan bővíthető az ötajtós kompakt Ford

Van mit nyomkodni. Az érintőképernyős infotainment rendszer grafikája nem a legszebb és az érintésvezérlésből is láttunk már finomabbat, nem egyet. Viszont ha a ráncfelvarrás előtti, még temérdek gombbal operáló egységhez hasonlítjuk, akkor megvan a jelentős előrelépés, annál sokkal átgondoltabb. Jár a piros pont itt is. A Sync a hangutasításokkal, igaz egyelőre csak angolul, de jól vezérelhető. A navigációnál persze egy címet lebetűzni gyorsabb kézzel az érintőkijelzőn, de ott a lehetőség. A mobiltelefon bluetooth párosítása villámgyors, a kontaktokat is pillanatok alatt beszippantja. A jobb Focusokhoz járó állítható intenzitású belső hangulatvilágítás, meg a hozzá külön megrendelhető kivilágított váltógomb jó móka.

A piros féknyereg az optikai csomag része. A plasztikok nem változtak, a vezetéssegédek viszont ma is jók A piros féknyereg az optikai csomag része. A plasztikok nem változtak, a vezetéssegédek viszont ma is jók A piros féknyereg az optikai csomag része. A plasztikok nem változtak, a vezetéssegédek viszont ma is jók

A piros féknyereg az optikai csomag része. A plasztikok nem változtak, a vezetéssegédek viszont ma is jók

Golfklub és a hétköznapok. A beltér anyagai nem rosszak, de egy Volkswagen Golfhoz hasonlítva elmaradnak, a kivitelük inkább a SEAT modellekére hajaz. Az ajtók és a légbeömlők körüli keret plasztikjai nem a legszebbek. Akinek ez a fontos, úgyis az unalmasabb VW-t veszi majd, akinek viszont a vezethetőség, az marad a Fordnál. Az utastér első beülésre szűknek hat, pedig a konkurensekhez képest alig marad el. Keresztirányban érződik, hogy a tér inkább passzentos. A térérzetet persze a sötét kárpit sem javítja, ettől persze még bőven el lehet férni kényelmesen. Vannak olyan okosságok, mint a középső könyöklő alatti rekesz, ahová audió és usb bemenet is jutott. A váltó mögötti rolós rekeszben van pohártattó, egy csúszásgátlós betét is és akár bővíthető. A sofőr balján kis lenyitható rekesz, a váltó előtt meg egy rés, ahol kényelmesen elfér slusszkulcs – gombos indítás esetén. Mindezekkel kellemes és jól használható lesz a mindennapokban. Kár, hogy az autót akár kormányozni képes sávtartó asszisztens a gyakori kopott felfestésekkel nem tud mit kezdeni, de ez nem az autó hibája.

A 180 lovas, de csak 1.5-ös, új EcoBoost turbós benzinessel csendben utazik, 130-nál 2750-es fordulaton. Ha nem kapja el a sofőrt a gépszíj, akkor sokkal kevesebbet is tud fogyasztani, mint nekem

A 180 lovas, de csak 1.5-ös, új EcoBoost turbós benzinessel csendben utazik, 130-nál 2750-es fordulaton. Ha nem kapja el a sofőrt a gépszíj, akkor sokkal kevesebbet is tud fogyasztani, mint nekem

Ez a drága Focus! 2,37 milliónyi extra; gyakorlatilag minden, ami elérhető a típushoz, az benne is van a kék tesztautóban. Ára így már a listán szereplő 7,1 helyett jó 9,5 millió forint. Persze, kapni Focust már 5,2 millióért is, de az nem lesz sem 180 lóerős, sem önparkoló, sem bőrüléses. Ami fontos, hogy a tesztpéldány súlyos felárat jelentő extratételei nélkül is jó választás a Focus. Sőt, 17 colosnál kisebb kerékkel nem csapatáskor, hanem normális közlekedéskor elviselhetőbb a feszes futómű és a magyar aszfalt kettőse. A feláras fényszórók persze nagyon jók. A fékek adagolhatósága viszont nem a piros féknyergektől lesz példás, anélkül is nagyon jó. A gyári Sony hangrendszerért is kár, ha nem fér be a büdzsébe, mert szépen szól. Elég viszont a szintén új, 1.5-ös turbós gyengébb, csak 150 lovas változata. Tolótető nélkül jobb a fejtér és nem biztos, hogy a 345 ezer forintos gyári optikai tuning, meg a bőrülés megéri az árát. A Ford a tesztautó drágító tételei nélkül is kicsit drága, mert ott a sokkal nagyobb Skoda Octavia szintén 180 lóval, Elegance kivitelben 6,6 millióért, igaz távolról sem ennyire élvezetesen. Ha meg egy, a kék Focusnál feltűnőbb, erős autó kell, én tennék egy próbát a Kia cee'd GT változatával. Azt hiszem, az erős Focus az élmény és használatóság kombinációjában a legjobb.

A Ford a vezethetőség/minőség csavart szokás szerint előbbi irányba csavarta a Focuson. Aki erre ad, annak biztos ő lesz a kedvence a kompaktok közül

A Ford a vezethetőség/minőség csavart szokás szerint előbbi irányba csavarta a Focuson. Aki erre ad, annak biztos ő lesz a kedvence a kompaktok közül

Értékelés

Pozitív
Direkt kormány, pontos váltó, élvezetes futómű, jó vezetői pozíció, jól működő vezetéssegédek
Negatív
Magas fogyasztás, magas ár, lehetne tágasabb a beltér

Árak

Tesztmodell alapára 7 165 000 Ft (2015. február 25.)
Tesztmodell ára 9 535 000 Ft (2015. február 25.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4360 mm
Szélesség: 1823 mm
Magasság: 1469 mm
Saját tömeg: 1325 kg
Össztömeg: 1900 kg
Terhelhetőség: 575 kg
Tengelytáv: 2648 mm
Karosszéria-kivitel: ferdehátú
Csomagtér: 363 liter
Belső szélesség elöl: 1460 mm
Belső szélesség hátul: 1430 mm
Belmagasság elöl: 880-960 mm
Belmagasság hátul: 920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 240 mm
Ülőlap hossza elöl: 520 mm
Ülőlap hossza hátul: 480 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1060 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1020 mm
Csomagtér magassága: 440 mm
Csomagtér hossza: 820 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1520 mm
Raktérnyílás szélessége: 1000 mm
Raktérnyílás magassága: 750 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin üzemű
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1499 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális - 6 fokozatú
Nyomaték: 240 Nm 1600-5000 1/min-nél
Teljesítmény: 134 kW (182 LE) 6000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 224 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8,6 s
CO2-kibocsátás: 127 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,5 l/100km
Fogyasztás a használónál: 9,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 55 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 60 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 65 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Ismét tombol a BMW-tipró

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (18 db)

Bezzenev írta: 2015 március 03., kedd 13:18:06
Bezzenev írta: 3 éve

jogos, bár nálam az már nem is játszik, én utálom a krómokat már az új gépeken (is) :D feketézek a saját gépemen mindent (kivéve jel), valahogy túl bazári nekem a sok króm, túlhaladott..az persze már csak hab a tortán, h nem csálé is. Azt az alsó lécet am meg már nem értem, miért nem csinálták meg feketére szintén, ha már mindenhol fekete rajta? no mindegy...


Előzmények megtekintése

"hab a tortán, h nem csálé is" -nem

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2015 március 03., kedd 13:16:52
kaktuszbónusz írta: 3 éve

Nekem inkább az szúrja a szemem, hogy még most, a modellfrissítés után sem tudták azt megoldani, hogy az ajtókon futó króm hatású díszléc egy vonalban fusson, és ne álljon el csálén a karosszériától. Apróság, de csúnya.


Előzmények megtekintése

jogos, bár nálam az már nem is játszik, én utálom a krómokat már az új gépeken (is) :D feketézek a saját gépemen mindent (kivéve jel), valahogy túl bazári nekem a sok króm, túlhaladott..az persze már csak hab a tortán, h nem csálé is. Azt az alsó lécet am meg már nem értem, miért nem csinálták meg feketére szintén, ha már mindenhol fekete rajta? no mindegy...

A válaszoláshoz belépés szükséges
kaktuszbónusz írta: 2015 március 02., hétfő 08:42:21
Bezzenev írta: 3 éve

elmagyarázná valaki, hogy egy magasépítésű autót (ezt a kókuszt vehetjük magasnak), miért kell azokkal a gagyi toldatokkal még magasabbá tenni optikailag?és igénytelenül a földig műanyagozni? ahelyett, h normális méretű felnit, meg feszesebb/ültetett futóművet raknának alá? így olyan mint egy pipiskedő kisbusz.


Előzmények megtekintése

Nekem inkább az szúrja a szemem, hogy még most, a modellfrissítés után sem tudták azt megoldani, hogy az ajtókon futó króm hatású díszléc egy vonalban fusson, és ne álljon el csálén a karosszériától. Apróság, de csúnya.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2015 március 02., hétfő 01:34:12

elmagyarázná valaki, hogy egy magasépítésű autót (ezt a kókuszt vehetjük magasnak), miért kell azokkal a gagyi toldatokkal még magasabbá tenni optikailag?és igénytelenül a földig műanyagozni? ahelyett, h normális méretű felnit, meg feszesebb/ültetett futóművet raknának alá? így olyan mint egy pipiskedő kisbusz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
olomana írta: 2015 február 28., szombat 20:12:45

"mert ott a sokkal nagyobb Skoda Octavia szintén 180 lóval, Elegance kivitelben 6,6 millióért, igaz távolról sem ennyire élvezetesen"
Kíváncsi lennék, hogy a T. szerző vezetett-e ténylegesen 180 lovas, multi-linkes hátsó futóműves Octaviát, vagy csak az 1,4TSI-ből extrapolál. Én ugyanis egy 2 literes benzines Focus II után, valamint egy 1,6-os 150 lovas FIII tesztvezetése után kiábrándultam belőle, és egy 1,8 TSI Octaviát vettem. Szerintem semmivel nem rosszabb vezetni, sőt, talán... A motorja biztos hogy bikább, jó 1 mp-et ver rá 100-ig, akkoriban meg mikor a jávorszarvas -tesztet csinálták vele, a mezőny elejében végzett ilyen kocsikkal együtt, mint a Maserati Ghibli meg a Jaguar F-type, úgyhogy a futómű sem lehet nagyon kutyaütő. Mindenesetre én imádom, és nálam fontos a vezetési élmény (ráadásul tényleg sokkal tágasabb).

A válaszoláshoz belépés szükséges
kaktuszbónusz írta: 2015 február 26., csütörtök 22:31:21
menőmanó írta: 3 éve

Bocs az ismétlésért. :)


Akinek van hét millája egy ilyen autóra, azt nem érdekli, mert sokkal nagyobbat bukik évente az értékvesztésen. Nem öröm számára biztosan, de belefér. Vagy venni kell akkor egy kilencven lóerős dízelt, az gazdaságosabb is, és kevesebb az adója is. Igaz, az meg nem egy repülő, de valamit valamiért.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2015 február 26., csütörtök 21:58:28

Bocs az ismétlésért. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2015 február 26., csütörtök 21:57:28
kaktuszbónusz írta: 3 éve

Aki egy ilyen focust újonan megvesz, azt szerintem pont nem fogja érdekelni az évi 93150 forint....


Előzmények megtekintése

Hogy a fenébe ne érdekelné, csak nem tud mit csinálni. Senki nem szereti az ablakon kiszórni a pénzét.
Én úgy fogom föl, ha már kifizettetik, akkor ki is használom a teljesítményt, mert különben tényleg nincs sok értelme. A radarokra viszont figyelni kell, mert ott is lehet "adózni" rendesen. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2015 február 26., csütörtök 21:57:25
kaktuszbónusz írta: 3 éve

Aki egy ilyen focust újonan megvesz, azt szerintem pont nem fogja érdekelni az évi 93150 forint....


Előzmények megtekintése

Hogy a fenébe ne érdekelné, csak nem tud mit csinálni. Senki nem szereti az ablakon kiszórni a pénzét.
Én úgy fogom föl, ha már kifizettetik, akkor ki is használom a teljesítményt, mert különben tényleg nincs sok értelme. A radarokra viszont figyelni kell, mert ott is lehet "adózni" rendesen. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2015 február 26., csütörtök 21:57:23
kaktuszbónusz írta: 3 éve

Aki egy ilyen focust újonan megvesz, azt szerintem pont nem fogja érdekelni az évi 93150 forint....


Előzmények megtekintése

Hogy a fenébe ne érdekelné, csak nem tud mit csinálni. Senki nem szereti az ablakon kiszórni a pénzét.
Én úgy fogom föl, ha már kifizettetik, akkor ki is használom a teljesítményt, mert különben tényleg nincs sok értelme. A radarokra viszont figyelni kell, mert ott is lehet "adózni" rendesen. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.


Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Mondeo 2.0 SCTi EcoBoost teszt

A nagy kérdés - Ford Mondeo teszt

A nagy kérdés nem az, hogy jó-e az új Mondeo vagy sem, hanem, hogy fő ellenfeleihez képest mivel tud többet az éveket késő középkategóriás.


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

3 órája – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

9 órája – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

2 napja – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD FIESTA 1.4 Fresh

FORD FIESTA 1.4 Fresh

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2005 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD MUSTANG SALEEN S302 PARNELLI JOHNS EDI

FORD MUSTANG SALEEN S3...

Ár: 10.990.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FORD MONDEO 2.0 16V Ghia (Automata)

FORD MONDEO 2.0 16V Gh...

Ár: 820.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!