0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A főnök autója - csúcs Mondeo teszt

Ford Mondeo 2.0 SCTi Powershift Titanium Luxury teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Mondeo eladások javát a dízelmotorosok adják. Utóbbiak sem rosszak, de igazi élvezetet a benzines, turbós, 240 lóerős csúcsverzió ad. Ez igazi főnöki autó.

Teszt
Műszaki adatok

Eleganciát fokozó tényező az oldalablakokat szegélyező krómdíszítés. A LED-es menetfény alapáron csak a Titanium szinttől jár, a mindegyik verzióhoz csak extraként kínált 19 colos felnik valós méreténél kisebbnek mutatják a Mondeót

Eleganciát fokozó tényező az oldalablakokat szegélyező krómdíszítés. A LED-es menetfény alapáron csak a Titanium szinttől jár, a mindegyik verzióhoz csak extraként kínált 19 colos felnik valós méreténél kisebbnek mutatják a Mondeót

Szolid hátsó légterelőjével, dupla kipufogóvégével talán hátulról a legsportosabb a Mondeo

Szolid hátsó légterelőjével, dupla kipufogóvégével talán hátulról a legsportosabb a Mondeo

Épp a múlt héten, a Mondeo egyik új konkurense, azaz a Hyundai i40 kapcsán írtam, amióta megjelent a kölni középkategóriás aktuális, tavaly frissített változata, azóta itthon letaszíthatatlan a középkategória eladási trónjáról. A Ford tervezői ráadásul érezhetően beleadtak apait, anyait a ráncfelvarrás során, hogy ez így is maradjon. Megjelent például a divatos és természetesen nem kevésbé hasznos LED-es nappali fény, a kétkuplungos robotváltó, a korábbi, 2,5 literes, öthengeres turbómotor helyét négyhengeres, szintén feltöltős, de közvetlen befecskendezéssel is izmosított 2,0 literes vette át. Noha a vásárlók zöme továbbra is a TDCi turbódízeleket választja, az igazi érdekesség ez az egység, és nyilván ezért, tesztautóból is ilyet kaptunk.

Kitűnően áttekinthető, igényes, puha plasztikokból épülő a műszerfal, óriási az első helykínálat, nem lehet panasz a pakolóhelyekre sem

Kitűnően áttekinthető, igényes, puha plasztikokból épülő a műszerfal, óriási az első helykínálat, nem lehet panasz a pakolóhelyekre sem

Jó pont, hogy a Titanium Luxury bőr kárpitozásához alapáras az első ülések hűtése-fűtése

Jó pont, hogy a Titanium Luxury bőr kárpitozásához alapáras az első ülések hűtése-fűtése

Az SCTi EcoBoost névre hallgató, 203 és 240 lóerővel is elérhető benzinesből − ahogyan az a tesztautóknál rendszerint lenni szokott − az erősebbiket kaptuk. Ez bizony pont 20 lóerővel fejeli meg a frissítés előtti 2,5 literes teljesítményét, az előző Mondeo, 3,0 literes, V6-os csúcsmodelljénél pedig 36 pacival tud többet, továbbá természetesen fogyasztásával is alulmúlja az előbb említetteket. A dízelekhez szokottak csak legyintenek a 340 Newtonméteres nyomatékára és pökhendin jegyzik meg, ennyit a jóval takarékosabb 2,0 literes dízel is kacagva tud. Igen ám, de itt a nyomatékcsúcs igen széles, 1900-3500 1/min fordulatszám-tartományban elérhető, s gyakorlatilag alapjáraton is combos forgatóerő áll már rendelkezésre. Az EcoBoost teljesítmény- és nyomatékleadása teljesen egyenletes, higgadt vezetésnél a 2,0 literes, turbós motorhoz alapáron járó Powershift váltó már alacsony, 2000/perc környék fordulaton felkapcsol, s gond nélkül vált 1500/perc alatti régióba is. Az előválasztó kart jobbra húzva aktiválható sport-módban persze tovább forgat, s viszonylag széles tartományban, gyorsan engedelmeskedik a kézi vezérlésnek is, melynek különlegessége, hogy sportosan, vagy másként fogalmazva bmw-sen, a kart előre tolva vált vissza, hátra fele pedig felfele az automata. Minderre persze alig van szükség, a váltó vezérlése gyors és okos, motorfékezéshez is ügyesen váltogat vissza a rendszer. Na persze nem csak lejtőre érve, a gázpedált mélyre taposva is csaknem azonnal gangol visszafele a Powershift, s az igazi élmény ez! A 7,5 másodperces, álló helyzetből 100 km/órára gyorsítás nem vicc, s 80-ról 130 km/órára is hasonló idő alatt, azaz sportkocsisan mozdul a 4,8 méter hosszú, csaknem 1,5 tonnás családi autó.

Látványosan nagy az első-hátsó helykínálat. A második sor padlója csaknem sík, ezért a beszállás még az átellenes oldalra sem macerás. A Titanium Luxury üléseinek kényelme fenomenális Látványosan nagy az első-hátsó helykínálat. A második sor padlója csaknem sík, ezért a beszállás még az átellenes oldalra sem macerás. A Titanium Luxury üléseinek kényelme fenomenális

Látványosan nagy az első-hátsó helykínálat. A második sor padlója csaknem sík, ezért a beszállás még az átellenes oldalra sem macerás. A Titanium Luxury üléseinek kényelme fenomenális

Nem csak az első ülések közötti könyöklő rekesze, a mély kesztyűtartó is flokkolással zörgésmentesített

Nem csak az első ülések közötti könyöklő rekesze, a mély kesztyűtartó is flokkolással zörgésmentesített

Ez itt a különlegesség, látszik ugyanis kívülről is, főként az extraként felszerelt, 19 colos (iszonyatosan alacsony oldalfalú, 235/40-es abroncsokat viselő) alufelniknek köszönhetően, hogy nem mindennapi Mondeóval van dolgunk, de azért azt senki sem gondolná, hogy ennyire sportos arcot mutat vezetés közben az óriási ötajtós. Nem is a menetdinamika az, ami letaglózó, hanem a kormánymű közvetlensége, gyors reakciója, a futómű elképesztő stabilitása. Ráadásul utóbbihoz és a peres abroncsokhoz mérten a csillapítás is nagyon jó, ilyen felnikkel, ilyen stabilitással, és hagyományos, acél rugókkal igazán bámulatos a Mondeo rugózási kényelme. Magyarán nem csak vaduláshoz, kényelmes utazáshoz is kiváló partner a csúcsmotoros, középkategóriás Ford. Autópályán feltűnően csendesen gurul, 130 km/óránál nem egész 2900/perc a motor percenkénti főtengelyfordulata, miközben a zajcsillapítás valóban elsőrangú (itt 67 dB(A) zajszintet mértünk, összehasonlításul a Mercedes-Benz CLS-ben 66-ot – autópályán tehát igazán nagyautós arcot mutat a városban is csendes, de ott a CLS-től például jobban elmaradó Mondeo).

Megszokást igénylő, de praktikus, hogy az összetett, műszereik közötti menürendszerben a kormánykerék gombsorával navigálhatunk. Szintén megjegyzendő, de minden esetben idegesítő, hogy kikapcsolt szórakoztató-rendszerrel kihangosító sincs, és ilyenkor az amúgy profin, segédvonalakkal is segítő tolatókamera sem érhető el Megszokást igénylő, de praktikus, hogy az összetett, műszereik közötti menürendszerben a kormánykerék gombsorával navigálhatunk. Szintén megjegyzendő, de minden esetben idegesítő, hogy kikapcsolt szórakoztató-rendszerrel kihangosító sincs, és ilyenkor az amúgy profin, segédvonalakkal is segítő tolatókamera sem érhető el Megszokást igénylő, de praktikus, hogy az összetett, műszereik közötti menürendszerben a kormánykerék gombsorával navigálhatunk. Szintén megjegyzendő, de minden esetben idegesítő, hogy kikapcsolt szórakoztató-rendszerrel kihangosító sincs, és ilyenkor az amúgy profin, segédvonalakkal is segítő tolatókamera sem érhető el

Megszokást igénylő, de praktikus, hogy az összetett, műszereik közötti menürendszerben a kormánykerék gombsorával navigálhatunk. Szintén megjegyzendő, de minden esetben idegesítő, hogy kikapcsolt szórakoztató-rendszerrel kihangosító sincs, és ilyenkor az amúgy profin, segédvonalakkal is segítő tolatókamera sem érhető el

Rekesz és dupla pohártartó a hátsó ülés kartámaszában

Rekesz és dupla pohártartó a hátsó ülés kartámaszában

A komfortos utazásban meghatározó az utastér berendezése is, az árban csaknem a csúcsszintet, komfortban pedig azt képviselő Titanium Luxury kényelmes, bőr bevonatú, hűthető-fűthető első üléseiből több órás utazások után sem igen kívánkozik ki az ember. A méretes székek tartása hibátlan, s a kezelőszervek is ideális közelségbe helyezhetők, a jó fogású kormány igen széles tartományban tologatható. Az első utasok kivétel nélkül megdöbbenve konstatálják, hogy óriási lábterük előtt milyen mély kesztyűtartó rejtőzik, pakolni egyébként a könyöklő rekeszébe és az ajtózsebekbe is bőven lehet. Ötajtós középkategóriásnál sajnos nem egyértelmű, hogy kényelmesen lehet ülni a hátsó sorban is, a Mondeóban viszont igen. Tánctérnyi a lábhely és 180 centiméteres magassággal is jó a fejtér, a csaknem sík padló és az ülésszélesség miatt rövidebb távra akár három utasnak is elviselhető a második sor, s oda három gyerekülés beszíjazása sem kunszt.

Csendesen suhan, sportosan, mégis komfortosan mozog a turbós benzinmotorral hajtott Mondeo

Csendesen suhan, sportosan, mégis komfortosan mozog a turbós benzinmotorral hajtott Mondeo

Felnyíló hátsó ablakával jól pakolható a Mondeo kínálatában alapesetben legkisebb méretű, 540 literes, ötajtós csomagtere. A poggyásztér egyszerűen, hagyományos üléshajtással bővíthető mintegy 1,5 köbméteresre

Felnyíló hátsó ablakával jól pakolható a Mondeo kínálatában alapesetben legkisebb méretű, 540 literes, ötajtós csomagtere. A poggyásztér egyszerűen, hagyományos üléshajtással bővíthető mintegy 1,5 köbméteresre

Miként a Mondeo alapverziója, a 6 510 000 forinttól kapható Ambiente is korrektül felszerelt (egyebek mellett 7 légzsák, visszagurulásgátlós ESP, légkondicionáló, elektromos első ablakok, távirányítós központi zár, fedélzeti számítógép, kormányról vezérelhető CD-rádió, az e motorral és ötajtós karosszériával 9 935 000 forintért kínált Titanium Luxury már kifejezetten fényűző ellátmányt ad. Ebbe, a kényelem-orientált csúcsverzióba sok egyéb mellett eső- és lámpaszenzor, elektrokróm belső tükör, színes műszerfali kijelző, Xenon fényszóró, bőr kárpitozás, hűthető-fűthető, elektromosan mozgatható első ülés, nagyon profi első-hátsó tolatóradar, kulcs nélküli nyitó- és indítórendszer egyaránt kerül. A hosszas opciós listáról a tesztautóban kipróbálhattuk a kiváló gyári navigációt és a parkolást segédvonalakkal is segítő tolatókamerát, az adaptív, kiválóan működő automata reflektoros első fényszórót, a hasznos holttérfigyelőt és a lanyhatagan jelző sávtartó elektronikát is. A sorozat egyik legfőbb érdekessége, a távolságtartós tempomat a 19 colos felnikkel nem párosítható, ezért a sportos tesztautóba sajnos nem került bele. Pedig a Mondeo lényegét talán pont ez utóbbi emelné ki leginkább: prémiumos tudást, menetdinamikát és komfortot tartogat az alapvetően tömegmodellnek számító és tucatáron kínált, tágas Ford. A vételár így magasnak aligha nevezhető, s a benzinkutaknál fizetendő "díj" sem tragikus, a gyári, 7,7 l/100 km vegyes érték csodás (lenne), a teszten mért, 10,7-es átlag pedig a teljesítményhez mérten még mindig elfogadható.

Méretek

Hosszúság: 4800 mm
Szélesség: 1886 mm
Magasság: 1500 mm
Saját tömeg: 1422 kg
Össztömeg: 2110 kg
Tengelytáv: 2850 mm
Karosszéria-kivitel: ötajtós
Csomagtér: 540-1448 liter

Motor és váltó

Motor: Otto motor
Motorosztály: EURO 5
Hengerűrtartalom: 1999 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: sequenciális - 6 fokozatú
Nyomaték: 340 Nm 1900-3500 1/min-nél
Teljesítmény: 176 kW (239 LE) 6000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 246 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 7,5 s
CO2-kibocsátás: 179 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 7,7 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Ismét tombol a BMW-tipró

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

s2 írta: 2012 június 14., csütörtök 14:14:15

A régi mondeo st220 226 lóerős volt 240-226=36 nem tudom hogy jön ki! Ráadásul ha a súlyadatokat is figyelembe vesszük nem csodálkozunk azon, hogy az ST220 7.4 mp alatt volt százon, a régi ST220 nem turbó motoros, valószínűleg ezért fogyaszt többet. Szerintem az SCTI-el nem érdemes leállni versenyezni a régi ST220-al, mert az illető pórul járhat! Egyébként a többi stimmel!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Temi26 írta: 2011 szeptember 26., hétfő 21:59:25

kedves Joya!
Nyilván többen vesznek focus-t mint c4-est mivel mégis csak egy német autóról van szó.
És ha a szívedre teszed a kezed + még az eszedre is hallgatsz te is inkább ford-ot vennél mint citroen-t.
Vissza térve a Mondeo-ra, a saját kategóriájában csak a Passat illetve az Insignia(Vectra) jöhet szóba mint méltó ellenfél. És ha már kiad az ember kb 10millió-t (csak) egy középkategóriás autóért akkor persze, hogy nem egy laguna-t vagy egy c5-öst fog venni.
Ja magyar utak? Azt nem tudom miben befolyásolja a motor élettartalmát, ezt biztos Kölnben meg tudják magyarázni de ,hogy a magyar utakra a Fordnak van a legjobb futóműve az is biztos.
Egy szónak is 100 a vége: MADE IN GERMANY!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Alex írta: 2011 július 09., szombat 00:45:28
Joya írta: 6 éve

A Mondeo nagyon drága és sajnos nem megbizható.Ez inkább a gázolajosra igaz,illetve a Citroen Ford közös gyermekére a Focusra igaz.Gépészetileg egyformák a c4-el.Érdekes , hogy a Focust menyivel többen vásárolják mint a Citroen C4 -et.Talán a neve??Vagy valami vélt presztizs??Sok öltönyöst látok feszengeni Focusban.Nagyra becsült ex Fordos kolléga ilyenkor mindig nevet és ugyis megáll kezdetü ezrszer hallot mondatába kezd.Pesze a Ford sokat hivatkozik a magyar utak és üzemanyagok minőségére.Igazuk van kétségtelen.Ennyire rossz gázolajat nem találni sehol se.Csak Omv prémium diesel.Nincs közöm az Ömv hez,csak hatalmas a tapasztalatom /europa szerte/.És csak jó tanács aki vigyázni szeretne a dieselmocira.


illetve a Citroen Ford közös gyermekére a Focusra igaz.Gépészetileg egyformák a c4-el.

Tessék? Valamiről lemaradtunk?
Mi köze a Focusnak a Citroenhez? szerintem neked fals információid vannak, a Focusnak az S40-hez és a Mazdákhoz több köze van, ha már a márkák közös platformjait vizsgáljuk.
Az igaz, hogy a Ford vásárol a PSA-tól dízel aggregátokat, de ennyi és nem több.

A Mondeo egyáltalán nem drága, ezért a műszaki tartalomért ennyit kérnek a többiek is, és ezt a technikai szintet nem is nagyon lehet odaadni olcsóbban.

Ellenben érdekelne, hogy mire alapozod azt az állításod, hogy a Mondeok olyan sokat megállnának. De ha lehet ne arra, hogy a barátod nagybátyjának a 10 éves Mondeoja is letérdelt...

Ha olyan hatalmas a tapasztalatod, akkor nyilván azt is tudod, hogy az OMW nem kénezi már egy ideje az üzemanyagot, a MOL viszont csak tavalytól állt át teljes egészében.
Az üzemanyagok minőségét, összetételét szabványok írják elő. Elvileg a magyar gázolaj sem rosszabb mint az osztrák, maximum akkor, ha "rontják" a kereskedők.
Nekem nincs akkora tapasztalatom mint neked, én csak Szlovéniában, Horvátországban, Olaszországban, Ausztriában és Németországban tankoltam eddig, többnyire benzint, de semmi különöset nem vettem észre. Szlovénoknál 2 hete 1,27€ volt a 100-as oktánszámú benzin. Na azt észrevette az Astra is. De ezen kívül semmi! :)
-Nem megy jobban, -Nem indul jobban, -Nem eszik kevesebbet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Joya írta: 2011 július 07., csütörtök 10:52:16

A Mondeo nagyon drága és sajnos nem megbizható.Ez inkább a gázolajosra igaz,illetve a Citroen Ford közös gyermekére a Focusra igaz.Gépészetileg egyformák a c4-el.Érdekes , hogy a Focust menyivel többen vásárolják mint a Citroen C4 -et.Talán a neve??Vagy valami vélt presztizs??Sok öltönyöst látok feszengeni Focusban.Nagyra becsült ex Fordos kolléga ilyenkor mindig nevet és ugyis megáll kezdetü ezrszer hallot mondatába kezd.Pesze a Ford sokat hivatkozik a magyar utak és üzemanyagok minőségére.Igazuk van kétségtelen.Ennyire rossz gázolajat nem találni sehol se.Csak Omv prémium diesel.Nincs közöm az Ömv hez,csak hatalmas a tapasztalatom /europa szerte/.És csak jó tanács aki vigyázni szeretne a dieselmocira.

A válaszoláshoz belépés szükséges
sien írta: 2011 július 05., kedd 16:07:14

lehet hogy csak nekem fura 10 milliót kiadni egy mondeóért :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 2011 július 05., kedd 12:52:25 − szerző
Török Tamás írta: 6 éve

Van egy picike elírás a cikkben,az ,hogy 19000 fordulattól tudja a nyomatékcsúcsot,egy plusz nulla:-).


Kedves Tamás!

Nagyon köszönöm az észrevételt! Javítottam!

Üdvözlettel,
Katona Mátyás

A válaszoláshoz belépés szükséges
Török Tamás írta: 2011 július 05., kedd 12:50:14

Van egy picike elírás a cikkben,az ,hogy 19000 fordulattól tudja a nyomatékcsúcsot,egy plusz nulla:-).

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.


Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

7 órája – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

21 órája – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

Tegnap – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Rövidebb fékút téli gumival - már ősszel is

Újabb teszt bizonyítja, hidegben jobb a téligumi Videó

7 éve – Autósvilág hírei

Házi tesztet szervezett a Genertel, amely során hat-hat téli gumit, egy-egy nyári gumit, és egy-egy négy évszakos gumit teszteltek.


Saab 9-3 Sport Sedan 2.0 TS XWD Aero

Ez most a legjobb Saab!

8 éve – Teszt

Kétliteres turbós benzines. Ahogy egy Saabnál kell. És összkerékhajtás. Ahogy már kellett volna régóta.


Toyota Land Cruiser V8 D-4D Luxury teszt

Értelmetlen, de nagyszerű - Toyota Land Cruiser V8 teszt

5 éve – Teszt

Mi ez? Olyan nehéz, mint két autó együttvéve, erős, mint a bivaly, mindent elektronikusan felügyel, kényelmes, mint egy szalon, mégis elmegy hegyen-völgyön, sziklán, sárban. Sajnos 25 millióba kerül.


Használtautó.hu

FORD MONDEO 2.0 Titanium-X EXTRA FELSZERELTSÉG

FORD MONDEO 2.0 Titani...

Ár: 1.200.000 Ft

Évjárat: 2006 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD MONDEO 2.0 TDCi Titanium Magyarországi

FORD MONDEO 2.0 TDCi T...

Ár: 3.199.000 Ft

Évjárat: 2013 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD MONDEO Turnier 1.6 EcoBoost Titanium Magyar!Szervizkönyves!84eKm!

FORD MONDEO Turnier 1....

Ár: 4.199.000 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!