0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Valami Amerika - Mustang GT 5.0 

Ford Mustang Fastback 5.0 Ti-VCT V8 GT M6 teszt

·

Vezethetetlen, sokat zabáló, hangos vasak az amerikai izomautók. Persze van egy hangulatuk, de autónak nem túl jók, a Mustang sem volt az, csak kultusztárgy. Ez viszont már más, ez jó!

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Már a 2005-ös modellnél visszahozták a klasszikus, 1964-es Mustang Fastback vonalait. A 2+2-es kupé ma jóval agresszívabb kiállású, mutatós, főleg ebben a narancssárga fényezésben, ami sajnos már nem választható hozzá%KA%

Már a 2005-ös modellnél visszahozták a klasszikus, 1964-es Mustang Fastback vonalait. A 2+2-es kupé ma jóval agresszívabb kiállású, mutatós, főleg ebben a narancssárga fényezésben, ami sajnos már nem választható hozzá

Izomautó Európának. Nagy volt, amikor a Chevrolet Európába hozta a Camaro ötödik generációját, az izomautót 6,2-es V8-assal még nálunk is meg lehetett vásárolni. Na, azóta a márka sincs jelen a hazai piacon, így a Fordnak nyert ügye volt az új Mustanggal, nincs ellenfele. Hogy mégis kicsit közelebb hozzák az európai ízléshez, a hatodig generációs Mustangot már számunkra is igényesen tervezték, ennek legszuperebb pontja a futómű, ami már hátul is több lengőkaros, nem merevhidas, mint sokáig volt, és amiért elképesztően bután képesek mozogni az izomautók. De nem is csak erről van szó, minden kis részletén látszik az igyekezet aziránt, hogy ne csak a nagy kontinensen legyen sikeres, ráadásul ott a 2,3-as turbós EcoBoost motor is, ami biztos jó, de ezek után nem szeretném kipróbálni. Ez itt a V8-as GT, kézi váltóval, a nyers amerikai valójában.

%KA%A hátsó kistányéron a 2,3-as csak egy lovacskát mutat, hátulról erről ismerhető meg a V8-as, 5,0 literes motorral szerelt Mustang, oldalról már konkrétabb a jelzés%KA% %KA%A hátsó kistányéron a 2,3-as csak egy lovacskát mutat, hátulról erről ismerhető meg a V8-as, 5,0 literes motorral szerelt Mustang, oldalról már konkrétabb a jelzés%KA%

A hátsó kistányéron a 2,3-as csak egy lovacskát mutat, hátulról erről ismerhető meg a V8-as, 5,0 literes motorral szerelt Mustang, oldalról már konkrétabb a jelzés

%KA%Talán sosem volt ennyire aprólékos egyik Mustang sem az első óta, a dizájnban mélyen el lehet veszni. Érdekesek a fekete kiegészítők, ezekkel is még karcsúbbnak tűnik a fazon%KA%

Talán sosem volt ennyire aprólékos egyik Mustang sem az első óta, a dizájnban mélyen el lehet veszni. Érdekesek a fekete kiegészítők, ezekkel is még karcsúbbnak tűnik a fazon

Amerikából jöttem. Semmi nem tehetett volna jobbat a Mustangnak, minthogy a hatodik generációt globális modellnek tervezték. Nehéz letolni sok piac torkán az izomautókat, főleg, ha azok csak egyenesen képesek menni. Az új Mustang jó lett, olyan európai értelemben jó, meg persze autóbuzériából és minden más szempontból is. A michigani Flat Rockban készül, tehát továbbra is amerikai autónak tudhatjuk, de ez az első olyan Mustang, amit gyárilag jobbkormányos kivitelben is kérhetnénk. Tesztautónk viszonylag későn jutott el hozzánk, éppen első évét tölti egy hónapon belül, így a több mint 23 ezer futott kilométerével akár használttesztre is kiváló lenne, hiszen ez a futás tesztautó kilométerben minimum a kétszerese is lehetne, pláne, ha a hátsó tengelyen mérnénk. Az tuti, hogy a hátsó kerekek minimum kétszer ennyit futottak már.

%KA%Amikor az autópályán megjelenik a tükörben, már csak azért is lehúzódnék, hogy hallhassam a hangját. Hatalmas az orra, a kilátásból jelentős részt takar ki a motorháztető, gyönyörű látvány%KA%

Amikor az autópályán megjelenik a tükörben, már csak azért is lehúzódnék, hogy hallhassam a hangját. Hatalmas az orra, a kilátásból jelentős részt takar ki a motorháztető, gyönyörű látvány

%KA%Kis színre fújt diffúzor, középen köd- és tolatólámpa, két szélen a hatalmas kidörgők. A bi-xenon fényszórók alapárasak, LED menetfényt egy szinttel lejjebb, a ködlámpákban találunk%KA% %KA%Kis színre fújt diffúzor, középen köd- és tolatólámpa, két szélen a hatalmas kidörgők. A bi-xenon fényszórók alapárasak, LED menetfényt egy szinttel lejjebb, a ködlámpákban találunk%KA%

Kis színre fújt diffúzor, középen köd- és tolatólámpa, két szélen a hatalmas kidörgők. A bi-xenon fényszórók alapárasak, LED menetfényt egy szinttel lejjebb, a ködlámpákban találunk

V8, 421 ló, 530 Nm nyomaték. Az amerikai piacon kapható 309 lóerős V6-ossal is, de itthon csak a már említett 317 lovas négyhengeressel és az ötliteres szívó V8-assal. Ez a GT, 421 lóerőt teljesít színtisztán hátsó keréken. Az ajtó nyitásához nem kell kulcs, és a motort is gombbal indíthatjuk már alapáron, ami azután történik, az valódi ünnep. Nehéz bármihez is hasonlítani a V8-as hangját, először is az első köszörüléseitől bemozdul a karosszéria, már akkor érezzük a 4951 köbcenti elképesztő erejét, amikor felröffen, főleg hidegen, zörgéssel, csattanással, valódi gépszerű morajjal, és ez nem a kipufogóból jön, de nem ám! Jó, onnan is, de a valódi hang a motortérből tör elő, bizsergeti a kormányt, a váltógombot, az ülést, egyszerűen mindent. Már az első pillanattól kezdve érezni, hogy együtt vagyunk a géppel, fantasztikus az összhang.

%KA%A volán mögé csábít. Nem kérdés, ez elképesztően vonzó. A hatalmas ajtók nagyra nyílnak, súlyosak, ráadásul még egy emblémát is kivetít a földre beszálláskor%KA%

A volán mögé csábít. Nem kérdés, ez elképesztően vonzó. A hatalmas ajtók nagyra nyílnak, súlyosak, ráadásul még egy emblémát is kivetít a földre beszálláskor

%KA%Ez itt a másik lényeg, a hatfokozatú, nagyon pontosan és keményen kapcsolható kézi váltó, pont jó helyen, pont jó méretű gombbal. Megállni is tudni kell, 380-as tárcsákra harapnak elöl a hatdugattyús Brembo fékek, hatékonyak is%KA% %KA%Ez itt a másik lényeg, a hatfokozatú, nagyon pontosan és keményen kapcsolható kézi váltó, pont jó helyen, pont jó méretű gombbal. Megállni is tudni kell, 380-as tárcsákra harapnak elöl a hatdugattyús Brembo fékek, hatékonyak is%KA%

Ez itt a másik lényeg, a hatfokozatú, nagyon pontosan és keményen kapcsolható kézi váltó, pont jó helyen, pont jó méretű gombbal. Megállni is tudni kell, 380-as tárcsákra harapnak elöl a hatdugattyús Brembo fékek, hatékonyak is

Súlyos. Már az is furcsa lehet, főleg egy amerikainak, hogy egy Mustangban kézi váltó van, innen is látszik az igények közti különbség, ők automatáért, mi a kéziért esedezünk, pedig, ha tudnák, hogy ez mennyire jó! Folyton az MX-5 jutott eszembe róla, persze nyilván minden kétszer akkora, de az egészen apró váltógomb hasonlóan remeg, és ugyanolyan fémesen, picit lazábban pakolható, de még mindig sokkal jobb, mint amit vártam tőle. A kuplung combos, valódi lábmunkát igényel, nem egyszerű lazán vezetni, mindene súlyos, a kormányzás sem fordos, a három fokozatából még Comfortban is brutál nehéz, az egész annyira vaskosnak érződik, közben meg ugrik egyik kanyarból a másikba. Villámgyors a gázreakciója, a V8-as motor egyáltalán nem mondható lustának, azonnal felpörög, nyomatékcsúcsát állítólag 4250-nél adja le, de ha annak az 530 Nm-nek csak a felét is teljesíti, mondjuk 1750-nél, már az is elég. Apró gázadással finoman lehet vele indulni, el tudnám képzelni a mindennapi használatra is, bár amire valóban jó, és amit mindenkiből előhoz, az nem való a mindennapokba.

%KA%Az ülőlap elektromos állítású, de a háttámla már kézi, hatalmas a hely. Kényelmesek, de jó oldaltartásúak az ülések, ez egy remek beltér%KA%

Az ülőlap elektromos állítású, de a háttámla már kézi, hatalmas a hely. Kényelmesek, de jó oldaltartásúak az ülések, ez egy remek beltér

%KA%Két utas elfér hátul is, de fejük csak oldalra dőlve, így kicsit közelebb kerülhetnek egymáshoz. Igazából a Mustang egy családi autó, erről árulkodik a hátsó Isofix gyerekülés csatlakoztatási pont és a 408 literes csomagtér%KA% %KA%Két utas elfér hátul is, de fejük csak oldalra dőlve, így kicsit közelebb kerülhetnek egymáshoz. Igazából a Mustang egy családi autó, erről árulkodik a hátsó Isofix gyerekülés csatlakoztatási pont és a 408 literes csomagtér%KA%

Két utas elfér hátul is, de fejük csak oldalra dőlve, így kicsit közelebb kerülhetnek egymáshoz. Igazából a Mustang egy családi autó, erről árulkodik a hátsó Isofix gyerekülés csatlakoztatási pont és a 408 literes csomagtér

Keresztbe, ahol csak akarod! Nem kell kikapcsolni ahhoz semmiféle elektronikát, és még a menetstabilizátor programjaiban sem kell turkálni, hogy elrakhassuk. Ügyesen kitalálták a kipörgésgátló programját, épp annyi játékot enged alapból, amivel bármelyik pillanatban tökéletesen keresztbe rakhatjuk, de akkor elveszi a gázt, amikor épp kell, és ettől úgy néz ki egy drift, mintha állati jól vezetnénk, pedig nem. Annyira hülyebiztos, hogy attól sem kell félni, hogy vizes úton túl nagy gázt adunk és az árokban kötünk ki. A májusi budapesti özönvíz volt vele az első napom, bokáig érő vízben közlekedtem, mégsem akart megölni. Táncol a feneke, folyamatosan, de mindvégig teljesen irányítható, persze ha valaki deaktiválja a kipörgésgátlót, az a továbbiakban magára marad. Hátul kőkemény Michelin Pilot Sportokat nyúzhattunk, amik a kézi váltóshoz elérhető Line Lock funkciót aktiválva óriási füstöt képesek hányni. Ez a program befogja az első fékeket, hogy anélkül tudjunk tökéletesen gumit égetni, hogy közben elgurulnánk. Igen, ez a hülyegyerek funkció magyarul, csak és kizárólag a feltűnésre jó, meg arra, hogy az adrenalinszintünket az egekbe dobja.

%KA%A játékfunkciók között van időmérő, gyorsulás- és lassulásmérő, valamint a Line Lock, aminek funkciója alább látható%KA% %KA%A játékfunkciók között van időmérő, gyorsulás- és lassulásmérő, valamint a Line Lock, aminek funkciója alább látható%KA% %KA%A játékfunkciók között van időmérő, gyorsulás- és lassulásmérő, valamint a Line Lock, aminek funkciója alább látható%KA%

A játékfunkciók között van időmérő, gyorsulás- és lassulásmérő, valamint a Line Lock, aminek funkciója alább látható

Nocsak, ez kanyarodni is tud! Ha elöl nem szanaszét kopott Pirelli P Zerók lettek volna, hatalmasat tudtunk volna autózni, így viszont hamarabb kezdte el tolni az orrát, mint azt vártuk, de ez nem az autó hibája. Amíg tapadtak a gumik, addig komolyakat lehetett vele kanyarodni. Nehéz az autó, közel 1,7 tonna, amit érezni is, de fürgén kanyarodik, a futóműve közvetlen, bár kőkemény, viszont nem a rázós értelemben, hanem M-es BMW-sen határozottan követ le mindent, ami az aszfalton történik. Elképeszetően nagy élmény vezetni, a hangok, a mozgása, minden olyan, amilyenre egy autóőrült vágyik az MX-5-ön felül. Irányítható, egyetlen egyszer nem éreztem azt, hogy bármi is sok lenne, ha éppen keresztbe téve volt kedvem kanyarodni, akkor úgy tettem. Sokáig nem is foglalkoztam mással, csak a vezetésével, pedig nem elhanyagolható az, ami odabent van.

%KA%A legjobb és a legrosszabb pont, persze a multimédia sem annyira rossz, csak van már jobb, a Sync 3. Az 5,0 literes V8-as hatalmas, remegteti az egész karosszériát, a hangja pedig fantasztikusan szól, miközben 421 lóerő, 530 Nm tör elő belőle, ami a hátsó kerekeket gyilkolja%KA% %KA%A legjobb és a legrosszabb pont, persze a multimédia sem annyira rossz, csak van már jobb, a Sync 3. Az 5,0 literes V8-as hatalmas, remegteti az egész karosszériát, a hangja pedig fantasztikusan szól, miközben 421 lóerő, 530 Nm tör elő belőle, ami a hátsó kerekeket gyilkolja%KA%

A legjobb és a legrosszabb pont, persze a multimédia sem annyira rossz, csak van már jobb, a Sync 3. Az 5,0 literes V8-as hatalmas, remegteti az egész karosszériát, a hangja pedig fantasztikusan szól, miközben 421 lóerő, 530 Nm tör elő belőle, ami a hátsó kerekeket gyilkolja

%KA%Bőrözött az ajtókárpit egy része, a többi műanyag nem európaian rideg, annál sokkal vastagabbnak tűnik. A hátsó ülések dönthetőek, így egész nagy lehet a raktér, de az alap 408 liter is simán elég két-három bőrönd, vagy négy láda eper szállítására%KA% %KA%Bőrözött az ajtókárpit egy része, a többi műanyag nem európaian rideg, annál sokkal vastagabbnak tűnik. A hátsó ülések dönthetőek, így egész nagy lehet a raktér, de az alap 408 liter is simán elég két-három bőrönd, vagy négy láda eper szállítására%KA% %KA%Bőrözött az ajtókárpit egy része, a többi műanyag nem európaian rideg, annál sokkal vastagabbnak tűnik. A hátsó ülések dönthetőek, így egész nagy lehet a raktér, de az alap 408 liter is simán elég két-három bőrönd, vagy négy láda eper szállítására%KA%

Bőrözött az ajtókárpit egy része, a többi műanyag nem európaian rideg, annál sokkal vastagabbnak tűnik. A hátsó ülések dönthetőek, így egész nagy lehet a raktér, de az alap 408 liter is simán elég két-három bőrönd, vagy négy láda eper szállítására

Anyagilag rendben. Két közös pontot találtam benne, amivel akár egy Focusban is találkozhatunk. Az egyik az index és az ablaktörlő kapcsolója, a másik meg a fedélzeti számítógép. Ez még a Sync 2-es, de mivel már Sync 3-mal kapni a Mustangot, így bátran mondhatom, hogy rendkívül rosszul kezelhető, az újabbik sokkal logikusabb és gyorsabb is. Ezek az alap ülések, természetesen bőr huzattal, de akár sportosabb Recarókat is kaphatunk, viszont ezek is remekül tartanak amellett, hogy kényelmesek, és még szellőztethetőek is. A felhasznált anyagok jórészt ridegek, annál silányabbak, amit a Fordtól mi megszoktunk, de ez nem jelenti azt, hogy rossz is, vállalható, és nem is ez a fontos egy Mustangban. Ha megunnánk a megunhatatlan V8-as öblögetését, akkor van Shaker hifi brutális mélyládával a csomagtérben, nagyon szépen szól a rendszer, de sokszor nincs rá szükség. Bár ezt kevesen hiszik majd el, de a Mustang európai értelemben is remek sportkocsivá érett, az meg külön örvendetes, hogy mindezt a feláras Stílus csomaggal, amiben nagy felnik, nagy hifi és hűthető ülések vannak, alig több mint 15 millióért osztogatják. Hogy mennyit evett? 17,6 litert, tankolás szerint, de annyi élményt adott, amennyit nem sajnált, így én sem sajnálom tőle.

%KA%Európai mércével is jó sportkocsi a hatodik generációs Mustang. A V8-as motor tömény Amerika, rendes futóművel, pontos kézi váltóval, közvetlen kormányzással párosítva. Valódi élmény vele minden perc%KA%

Európai mércével is jó sportkocsi a hatodik generációs Mustang. A V8-as motor tömény Amerika, rendes futóművel, pontos kézi váltóval, közvetlen kormányzással párosítva. Valódi élmény vele minden perc

Értékelés

Pozitív
A motor önmagában pozitív pont, a kézi váltó szintén, a futómű is remek, az anyagok vállalhatóak és az ára is elfogadható
Negatív
Sok helyen egyszerű anyagok, nehézkes működésű multimédia, magas fogyasztás, ami érthető és elfogadható

Árak

Tesztmodell alapára 14 275 000 Ft (2017. június 12.)
Tesztmodell ára 15 032 600 Ft (2017. június 12.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4784 mm
Szélesség: 1916 mm
Magasság: 1381 mm
Saját tömeg: 1651 kg
Össztömeg: 2087 kg
Terhelhetőség: 436 kg
Tengelytáv: 2720 mm
Karosszéria-kivitel: coupe
Csomagtér: 408 liter
Belső szélesség elöl: 1530 mm
Belső szélesség hátul: 1330 mm
Belmagasság elöl: 880-970 mm
Belmagasság hátul: 850 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 160 mm
Ülőlap hossza elöl: 550 mm
Ülőlap hossza hátul: 450 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1300 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1100 mm
Csomagtér magassága: 460 mm
Csomagtér hossza: 1050 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1750 mm
Raktérnyílás szélessége: 1070 mm
Raktérnyílás magassága: 400 mm

Motor és váltó

Motor: Benzines
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 4951 cm³
Hengerek/szelepek száma: 8/32
Sebességváltó: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 530 Nm 4250 1/min-nél
Teljesítmény: 308 kW (419 LE) 6500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 4.40 s
CO2-kibocsátás: 299 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 13,5 l/100km
Fogyasztás a használónál: 17,6 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 65 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 67 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 74 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Nem csak a Renault palettája, ügyfélszerzése is komoly változáson megy át

Látványos megújuláson ment keresztül az elmúlt években a Renault palettája, ehhez pedig a márkaszalonok...

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák...

Üléspróba: ott voltunk a Kia Stonic leleplezésén

Amszterdamban leplezték le a Kia kisautó alapú divat-crossoverét, amiről továbbra sem tudunk...

Videón mutatta meg az Audi az új A8-as autonóm parkolását

Alig három hét múlva mutatkozik be a német gyártó vadonatúj zászlóshajója, az A8-as. A képek...

Megépült az új szuper-körforgalom Budakalászon. Jobb a lámpatenger, mint egy sima kereszteződés?

A folyton dugót és szenvedést okozó budakalászi, az M0-ás hídra is felvezető körforgalom erősen...

Füvezett, aki szerint a kamion alatt átszáguldó Tesla sofőrje filmet nézett

Újabb részletek derültek ki a tavalyi szörnyű Tesla balesetről. Eddig a kamiont vezető férfi...

Megvettem első autómat, egy 1996-os 318is-t. Tudom, nem hathengeres

A BMW "hathengernélkezdődik", tudom, mégis négyhengerest vettem. Viszont kupé, napfénytetős...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (23 db)

octi írta: tegnap
Macan írta: tegnap

Nem is csoda hogy visszaelőzted mert a S. Cobrád gyorsabb....


Ha egy cobra megmar egy anacondát, annak vége

A válaszoláshoz belépés szükséges
Macan írta: tegnap

Nem is csoda hogy visszaelőzted mert a S. Cobrád gyorsabb....

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: tegnap
Macan írta: 2 napja

Octi...de nem csak Te, kritizáltok valamit azaz olyan autót amit csak képen de életben még nem is láttatok.

Akkor honnét tudjátok hogyan viselkedik menetközben ??Igaz kritizálni nem kerül semmibe !

És az előzőben a kényelmet most már a biztonságról írsz...


Egy jó autónál a kényelem és a biztonság is ott van a szeren.Hát ebben az autóban nincs...
Egyébként meg már láttam ilyet, mert elment mellettem és a frászt hozta rám.Éppen Mozart-ot halgattam, mikor egy ordenáré hangon üvöltő szörnyeteg előzött meg.Persze ezt nem bírtam elviselni, odaléptem és egykettőre vissza is előztem :-) nehogy már egy sar Mustang otthagyjon :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Macan írta: 2 napja

Octi...de nem csak Te, kritizáltok valamit azaz olyan autót amit csak képen de életben még nem is láttatok.
Akkor honnét tudjátok hogyan viselkedik menetközben ??Igaz kritizálni nem kerül semmibe !
És az előzőben a kényelmet most már a biztonságról írsz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 3 napja
Macan írta: 3 napja

Nem akadékoskodás...vélemény-csere.

De nem kell keverni a kényelmet és a biztonságot. És lehet az akármilyen kipörgésgátlós, ESP-s,.. 100 %

biztonságot az sem ad ha olyan bivalyerős motor van mint a Mustang-nak.

Ami a Wartburgot illeti lehet hogy a Trabant után sokaknak kényelmes de hogy hajlamos volt a borulásra

az is igaz.


Na az a művészet! Bivalyerős alá egy biztonságos, de ugyanakkor kényelmes futóművet tervezni.
A Wartburgal kapcsolatban, meg bízok a tapasztalatodban, bölcsességedben :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Macan írta: 3 napja

Nem akadékoskodás...vélemény-csere.
De nem kell keverni a kényelmet és a biztonságot. És lehet az akármilyen kipörgésgátlós, ESP-s,.. 100 %
biztonságot az sem ad ha olyan bivalyerős motor van mint a Mustang-nak.
Ami a Wartburgot illeti lehet hogy a Trabant után sokaknak kényelmes de hogy hajlamos volt a borulásra
az is igaz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 3 napja
Macan írta: 4 napja

Ember ! A cikk elején is írja hogy ez nem verseny hanem kultusz-presztízs-autó.

És nem USA hanem H -országban is elboldogultak az emberek a Trabant és Wartburg futóműveivel

és nem akadékoskodtak.... talán e autó futója azért picit komolyabb....


Ok,nem akadékoskodok tovább :-) a Wartyogónak pl egész kényelmes futóműve volt,legalábbis ezt mondják.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Macan írta: 4 napja

Ember ! A cikk elején is írja hogy ez nem verseny hanem kultusz-presztízs-autó.
És nem USA hanem H -országban is elboldogultak az emberek a Trabant és Wartburg futóműveivel
és nem akadékoskodtak.... talán e autó futója azért picit komolyabb....

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 4 napja
Macan írta: múlt héten

Nemrég a magyar autósok 90 %-a Trabant-tal dicsekedett most meg kritizálnak....

Hang..akinek nem tetszik az ne vegye meg, az hogy futómű...tudni kell hogy ez

USA-ban gyártott autó ahol 8 sávos nyíl-egyenes pályák vannak általában és a

valóban nem a legmodernebb futómű ott ok.


Amerikáról beszélünk Ember!A világ vezető nagyhatalma, ahol mindenki okos, dagadt és autóbuzi.Az, hogy nyíl egyenes utak vannak, az még nem indok, hogy ne tudjanak egy normális futóművet csinálni.Ennyi erővel csinálhatnának össze-vissza imbolygó űrhajót is, a felhők között nem mindegy merre megy :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Macan írta: 4 napja

Egyértelmű hogy nem a Hun-ok utódja hanem a maffia párt tagja. Azok gondolkodnak csak adóemelésekben!
Máskülönben az USA-ból behozott autókra így is sokkal nagyobb adókat kell fizetni mint az EU-ból.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?


Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Teszten a turbós és hibrid Swift

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az új Suzuki Swift. Vajon másfél millióval drágábban is megéri?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Hirdetés

FORD tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Ford Ranger menetpróba

Magyar utakon és árkon-bokron át nyúztuk: itt az új Ford Ranger

Noha egy ideje már nálunk is kapható, most próbálhattuk ki először az új Rangert, és a Ford kőkeményen is kényelmes pickupja meglepően pozitív csalódást okozott.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

5 órája – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Miért van álca alatt a Volvo legújabb kombija?

Szerinted milyen kamerát cipel ez az álcázott Volvo V90?

14 órája – Sztori

Épp gyanútlanul tartottunk a reptér felé a Kia Stonic leleplezése után, amikor egyszer csak véletlenszerűen előbukkant egy álcázott Volvo V90.


Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Felnőtt az Év Autója - Peugeot 5008 menetpróba

17 órája – Újdonság

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A SUV-ok piacán fog hódítani a legnagyobb oroszlán. Lássuk, vajon ő lesz-e a kategória királya?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD MUSTANG SHELBY GT 350

FORD MUSTANG SHELBY GT...

Ár: 21.500.000 Ft

Évjárat: 2016 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FORD MUSTANG V6 premium

FORD MUSTANG V6 premium

Ár: 4.800.000 Ft

Évjárat: 2010 / 12

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FORD MUSTANG Fastback 5.0 Ti-VCT V8 GT (Automata) Fiatal Német Autók

FORD MUSTANG Fastback...

Ár: 14.690.000 Ft

Évjárat: 2016 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!