0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Bár terhelés nélkül 2,02 méter magas, még éppen beférhetünk a gyakorlatban a 2 méterig méretezett garázsokba is. Persze érdemes ellenőrizni, az antennát pedig szinte mindenhol ajánlott levenni. Jó átláthatósága miatt a szintén 2 méter fölötti szélessége sem zavaró%KA%

Bár terhelés nélkül 2,02 méter magas, még éppen beférhetünk a gyakorlatban a 2 méterig méretezett garázsokba is. Persze érdemes ellenőrizni, az antennát pedig szinte mindenhol ajánlott levenni. Jó átláthatósága miatt a szintén 2 méter fölötti szélessége sem zavaró

Tavaly télen épp a karácsonyi rohangászás előtt járt nálam az új dízelmotort kapott Ford Tourneo Custom. Bár a 2,0 literes EcoBlue TDCi mesésen alacsony, 6,2-6,5 l/100 km vegyes fogyasztást ígér, a téli, szinte kizárólag városi teszt 10 liter fölötti átlagot produkált. Ami persze nem is meglepő, sok volt a rövid út, hideg volt, ment az amúgy előre is programozható állófűtés is. Most viszont teljesen más körülményeket kapott a Tourneo Custom: hosszabb távú üzemet.

%KA%Függőleges oldalfal, függőleges far, remek térhasznosító a Tourneo Custom, hátra sajnos felárért sem létezik hozzá osztott, oldalra nyíló hátsó ajtó, olyat csak a kevésbé felszerelt Kombi változathoz kérhetünk%KA%

Függőleges oldalfal, függőleges far, remek térhasznosító a Tourneo Custom, hátra sajnos felárért sem létezik hozzá osztott, oldalra nyíló hátsó ajtó, olyat csak a kevésbé felszerelt Kombi változathoz kérhetünk

Na persze nem kell olyan nagy távra gondolni, mint amilyet a Focus Electrickel teljesítettünk, a Tourneo Custom alapvető küldetése az volt, hogy elvigyen engem, illetve a hazai autós sajtó egy részét az új Fiesta tesztútja kapcsán Schwechatra – teli utastérrel. A csomagteret még úgy sem sikerült megtölteni, hogy oda 4 hűtőláda is bekerült, hogy az autóban, valamint a tesztútra utaztató másik tesztautóban ülők nehogy éhezzenek. Hiszen magyarok vagyunk, alap, hogy már a vonatra felszállva, vagy a parkolóban találkozva el kell kezdeni táplálkozni. Na jó, egy reggel 5:30-as találkozó esetében azért érthető is, hogy nem reggeliztünk otthon.

%KA%Ismerős Ford beltér, még a sokgombos időszakból. Ennek ellenére jól átlátható és át is járható, az ülések között valóban nem kunszt hátraszaladni, ha például esőben kellene egy gyermeket megetetni, tisztába tenni%KA%

Ismerős Ford beltér, még a sokgombos időszakból. Ennek ellenére jól átlátható és át is járható, az ülések között valóban nem kunszt hátraszaladni, ha például esőben kellene egy gyermeket megetetni, tisztába tenni

%KA%Mindhárom üléssorban kellően kényelmesek, szeparáltak, állítható támladőlésűek az ülések. Hosszú távú utazásokhoz igencsak jó eszköz a Tourneo Custom%KA% %KA%Mindhárom üléssorban kellően kényelmesek, szeparáltak, állítható támladőlésűek az ülések. Hosszú távú utazásokhoz igencsak jó eszköz a Tourneo Custom%KA% %KA%Mindhárom üléssorban kellően kényelmesek, szeparáltak, állítható támladőlésűek az ülések. Hosszú távú utazásokhoz igencsak jó eszköz a Tourneo Custom%KA%

Mindhárom üléssorban kellően kényelmesek, szeparáltak, állítható támladőlésűek az ülések. Hosszú távú utazásokhoz igencsak jó eszköz a Tourneo Custom

Elismerésre méltó, hogy a Tourneo 8 személyt is kényelmesen tud szállítani, ráadásul úgy, hogy még 130 fölé lőtt tempomattal is csak 9 liter környékén fogyaszt, miközben a motor főtengelye 2200/perc körül forog, az utastér pedig meglepően csendes. Engem mégsem ezzel vett meg. Hanem azzal, hogy a Fiesta bemutatója előtt családi autóként is szenzációsan szolgált. Leghátsó üléssorát előrehajtva még felnőtt kerékpárok is beférnek kerékkiszerelés nélkül. Azokat biztonságosan rögzíthetjük hevederekkel és 5 személy egyéb csomagjaival még a bringák mellett is megtölthetetlennek bizonyul a raktér. De legalább ilyen jó, amikor nagyobb társasággal kettő helyet elegendő egy autó, egy hosszú Tourneo Customba gyakorlatilag bármilyen nyaralás esetén be lehet férni nyolcadmagunkkal és cuccostul.

%KA%Igencsak sok pakolóhelybe szórhatjuk el cuccainkat, az első ajtókra egy alsó és egy akár 1,5 literes palackokat is fogadó zseb is került, de ha az nem lenne elég, van még palack- és pohártartó a műszerfalon is, ahogyan 12 V csatlakozót adó telefonrekesz is%KA% %KA%Igencsak sok pakolóhelybe szórhatjuk el cuccainkat, az első ajtókra egy alsó és egy akár 1,5 literes palackokat is fogadó zseb is került, de ha az nem lenne elég, van még palack- és pohártartó a műszerfalon is, ahogyan 12 V csatlakozót adó telefonrekesz is%KA%

Igencsak sok pakolóhelybe szórhatjuk el cuccainkat, az első ajtókra egy alsó és egy akár 1,5 literes palackokat is fogadó zseb is került, de ha az nem lenne elég, van még palack- és pohártartó a műszerfalon is, ahogyan 12 V csatlakozót adó telefonrekesz is

A méretes, de 2 méter alatti magasságával a legtöbb parkolóházba beférő kisbuszt messze nem olyan nehéz vezetni, mint azt sokan gondolják. Sőt, egyáltalán nem nehéz. Hiszen eleve jól átlátható, de nem túl vészes felárért távolságtartós tempomat, sávelhagyásra figyelmeztetés, táblafelismerő, kijelzős első-hátsó parkolóradar és tolatókamera is segít, igaz, kellően sokat látunk a méretes, mindkét oldalt osztott látóterű tükrökben is. A kormányzás és a váltó a Fordhoz illő, a 170 lóerős dízel pedig olyan dinamikával mozgatja teli utastérrel is a Tourneót, hogy kedvünk lenne az egykori Transit Sportvan fehér csíkjait is felhúzni a metálkék tesztautóra.

%KA%Óriási, alaphelyzetben is több mint 1,5 köbméteres a csomagtér, 12 V csatlakozó és számos csomagrögzítő pont ide is került%KA%

Óriási, alaphelyzetben is több mint 1,5 köbméteres a csomagtér, 12 V csatlakozó és számos csomagrögzítő pont ide is került

A dinamikus tempóval is 9 liter alatt maradó autópályás fogyasztás már abszolút kedvezőnek mondható a 8 kényelmes üléses kisbusztól, de elárulom, én 7,3 literes átlaggal zártam a saját 400 kilométeres nyaralós körömet vele, amiben szintén volt némi 130-azás, de zömében persze higgadtabban mentem. Az viszont egészen ledöbbentő, hogy óra szerinti 140-145-ös tempóval megjárva a Budapest-Schwechat-Budapest utat 8,4 literes átlaggal adtam le a tesztautót. Ha nem ilyen sietős a menet, hátul nyugalomban alvó gyerekekkel, országúti tempónál a gyári vegyes fogyasztási érték is hozható, már amennyiben kellően sokat megyünk egyhuzamban. A rövid távokat nem annyira szereti a dízel Transit (bocsánat, mivel személyszállítóról van szó, Tourneo), ezt a Ford is tudja, és a hírek szerint épp ebben a kategóriában fogja kihozni következő villanyautóját.

%KA%A Titanium esetén alapáras a kibillenthető betéttel és árnyékolóval adott kétoldali tolóajtó és a 16 colos alufelni is%KA% %KA%A Titanium esetén alapáras a kibillenthető betéttel és árnyékolóval adott kétoldali tolóajtó és a 16 colos alufelni is%KA%

A Titanium esetén alapáras a kibillenthető betéttel és árnyékolóval adott kétoldali tolóajtó és a 16 colos alufelni is

Egy ilyen gazdagon felszerelt Tourneo persze nem olcsó, az alapból kétzónás klímás, hátsó árnyékoló-függönyös Titanium verzió a hosszabb kivitelben 11,565 millió forintról startol. Ezzel egyébként nem drága, tudásához mérten értékarányos. Minőségével a konkurenciát tekintve a nála kevésbé tágas Volkswagen T6 alatt van valamivel, árával viszont sokkalta kedvezőbb (főként ilyen, bőrüléses ellátmánnyal). A hosszú tengelytávú Tourneo Custom igazából azzal is józan választás, hogy még 8 ülés mögött is kellően nagy csomagteret ad, öttel pedig tényleg elférnek benne még a kerékpárok is, simán betolható egy hűtőláda vagy egy sütővel kombinált tűzhely is. Igazi mindenes, ami megjelenésben sem egy melós furgon. Ráadásul érkezik a már az aktuális márkafazonhoz igazított arcú változata is, új műszerfallal és a jelenlegi hátsó laprugónál jóval kényelmesebbnek ígérkező légrugóval, az automata váltó pedig már idén év elejétől elérhető hozzá. Aki e szegmensből választana, feltétlenül próbálja ki és alkudjon rá egyet, a Fordnál ugyanis igencsak jó kedvezményeket lehet elérni.

Értékelés

Pozitív
Olajcsere 50 ezer kilométerenként, helykínálat, variálhatóság, okos kiegészítők, fogyasztás, kényelmes ülések, temérdek pakolóhely, zajszigetelés
Negatív
Komoly helyigénnyel nyíló raktérajtó, ha ki akarjuk venni az üléseket, ahhoz két ember ajánlott, az ülőlapok lehetnének hosszabbak, üres utastérrel kissé kemény futómű

Árak

Tesztmodell alapára 11 565 000 Ft (2017. július 30.)
Tesztmodell ára 12 847 700 Ft (2017. július 30.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 5339 mm
Szélesség: 2080 mm
Magasság: 2023 mm
Saját tömeg: 2201 kg
Össztömeg: 3100 kg
Terhelhetőség: 899 kg
Tengelytáv: 3300 mm
Karosszéria-kivitel: kisbusz
Csomagtér: 1447-6830 liter
Belső szélesség elöl: 1690 mm
Belső szélesség hátul: 1740 mm
Belső szélesség a harmadik üléssorban: 1690 mm
Belmagasság elöl: 950-1030 mm
Belmagasság hátul: 1000 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 450 mm
Lábtér a harmadik üléssorban: 330 mm
Ülőlap hossza elöl: 460 mm
Ülőlap hossza hátul: 445 mm
Ülőlap hossza a harmadik üléssorban: 445 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1350 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1220 mm
Csomagtér magassága: 1200 mm
Csomagtér hossza: 1000 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1400 mm
Raktérnyílás szélessége: 1220 mm
Raktérnyílás magassága: 1300 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1997 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 405 Nm 3500 1/min-nél
Teljesítmény: 125 kW (170 LE) 1500-2000 1/min-nél

Menetteljesítmény

CO2-kibocsátás: 161 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 6,2-6,5 l/100km
Fogyasztás a használónál: 8,4 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 59 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Korábban cáfolta, most viszont halálosan komoly a Ferrari SUV

A FCA vezérigazgatója, Sergio Marchionne elmondása szerint "halálosan komolyan veszik", hogy...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Hummer H1 6.6 Duramax V8, 1998 - használtteszt

A katonai verziótól erősen eltér, de még így is olyan, mint egy tank a többi autóhoz képest...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Már magyar földön az ötajtós Lada 4x4 modellek

Itt a Lada, amire már a nyolcvanas évek óta várunk, az időközben 4x4 névre keresztelt 4x4 ötajtós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

ORP írta: 2 hónapja

Én maximálisan laikus vagyok (kisbuszban egy Ford econovan-t, most egy HiACE-t vezetek), de hihetetlennek tűnik a 2000-es diesel motor lóereje 1500-2000-es fordulatszámnál...

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 3 hónapja
Katona Mátyás írta: 3 hónapja

Ez az autó tavaly novemberi volt, nem fotóztam, de néztem alulról, hibátlan volt.


Előzmények megtekintése

A saját - december közepén vásárolt - Fordom miatt az utóbbi időben elég sok maximum egy éves Ford alá néztem alá, a futóműelemekkel szinte mindnél voltak gondok, a benzinesek kipufogója gyalázat, a dieselekkel nem volt gond.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Trixxaen írta: 3 hónapja

... vagy ahelyett, hogy alkudoznának, inkább menjenek be a Hyundaiba és vegyék meg a fullos felszereltségű, oldalajtós nyitással rendelkező H1-est. Mi azt tettük négy hónapja - egy rossz szavunk nincs rá. Úgyszintén 8 férőhelyes, óriási csomagtartóval - és ha így döntenek, még mindig marad 6 millió forintjuk, hogy vegyenek még egy autót a H1 mellé. Most komolyan... mi a baja a Fordnak? Nem nézik a konkurencia árait?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 3 hónapja − szerző
ppgergő írta: 3 hónapja

helyesbítek: Fél évnél idősebb


Előzmények megtekintése

Ez az autó tavaly novemberi volt, nem fotóztam, de néztem alulról, hibátlan volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 3 hónapja
ppgergő írta: 3 hónapja

Ha lesz legközelebb nálatok fél évvel idősebb használt Ford, fotózzátok már le az alját is, lesznek ott majd nagy meglepetések.



Illetve reagálnék az utolsó mondatra: tényleg jó áron lehet Fordot venni, de ha valami garanciális baja van, akkor érdemes jó ügyvédet keresni, mert a magyarországi importőr szerint az autó mindig hibátlan. Mindig.


Előzmények megtekintése

helyesbítek: Fél évnél idősebb

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 3 hónapja

Ha lesz legközelebb nálatok fél évvel idősebb használt Ford, fotózzátok már le az alját is, lesznek ott majd nagy meglepetések.

Illetve reagálnék az utolsó mondatra: tényleg jó áron lehet Fordot venni, de ha valami garanciális baja van, akkor érdemes jó ügyvédet keresni, mert a magyarországi importőr szerint az autó mindig hibátlan. Mindig.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 3 hónapja − szerző
Tamás11 írta: 3 hónapja

Nem tudom, mit jelenthet a dinamikus haladás, arról egyik cikkben sincs adat. VW biTDI-t már vezettem, nem voltam eltelve tőle. Ez az autó meg nagyobb és gyengébb - bár nem tudom, mennyivel, mert a cikkben 170 LE van, a műszaki adatoknál meg 130...

Az meg egy vicc, hogy egy ekkora autót menet közben folyamatosan klímázni kell a hátsó oldalablak nyithatatlan, a középsőn meg csak egy lyuk (VW dettó). Emellett az ülések eltüntetésén is ötletelhettek volna még egy csöppet...


Köszönöm az észrevételt! A műszaki adatoknál hibás adat volt, javítottuk. A dinamikus haladás óra szerinti tempomat 145/órás tempó volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 3 hónapja

Nem tudom, mit jelenthet a dinamikus haladás, arról egyik cikkben sincs adat. VW biTDI-t már vezettem, nem voltam eltelve tőle. Ez az autó meg nagyobb és gyengébb - bár nem tudom, mennyivel, mert a cikkben 170 LE van, a műszaki adatoknál meg 130...
Az meg egy vicc, hogy egy ekkora autót menet közben folyamatosan klímázni kell a hátsó oldalablak nyithatatlan, a középsőn meg csak egy lyuk (VW dettó). Emellett az ülések eltüntetésén is ötletelhettek volna még egy csöppet...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

FORD tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Ford Ranger menetpróba

Magyar utakon és árkon-bokron át nyúztuk: itt az új Ford Ranger

Noha egy ideje már nálunk is kapható, most próbálhattuk ki először az új Rangert, és a Ford kőkeményen is kényelmes pickupja meglepően pozitív csalódást okozott.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD TOURNEO Connect 230 1.5 TDCi LWB Trend (7 személyes ) FRISS SZERVÍZ+GARANCIÁLIS

FORD TOURNEO Connect 2...

Ár: 4.498.000 Ft

Évjárat: 2016 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD TOURNEO Connect 205 1.6 TDCi SWB Trend 38e. km!

FORD TOURNEO Connect 2...

Ár: 5.099.000 Ft

Évjárat: 2015 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD TOURNEO custom

FORD TOURNEO custom

Ár: 6.499.000 Ft

Évjárat: 2015 / 12

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!