0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Spórolós járat? Ford Tourneo Custom EcoBlue

Ford Tourneo Custom LWB 2.0 EcoBlue TDCi Titanium teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Idén új, 2,0 literes dízelmotort kapott a Ford középméretű csapatszállítója, a Tourneo Custom. Nem csak családi, üzleti transzporternek is remek.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%A Ford nem vitte túlzásba a downsizingot, 2,2 literes motorját 2,0 literessel váltotta a Tourneo Custom esetén. Alapáras a stop-start, ami egészen gyors is%KA%

A Ford nem vitte túlzásba a downsizingot, 2,2 literes motorját 2,0 literessel váltotta a Tourneo Custom esetén. Alapáras a stop-start, ami egészen gyors is

Nem kell félni tőle! Hatalmasnak tűnik a Tourneo Custom, pedig ez még csak nem is a nagy Transit, eggyel alatta van. Ez az a méret, amivel városban még komolyabb gond nélkül el lehet férni. Kétféle hosszúsággal és tetőmagassággal kapható, a személyszállító csúcskivitel az alaptetős, de nyújtott verzió. Valóban nem szerény, 5,34 méteres hosszúsággal, elvileg 2 méter feletti szélességgel és magassággal. Naná, hogy egy kicsit magam is tartottam tőle, pláne úgy, hogy rendszeresen parkolok egy olyan mélygarázsban, ahol 1,95 méter a megengedett magasság. Centiztem, a Tourneo nem tűnt magasabbnak, behajtottam, elfértem. A karácsony előtti városi nyüzsgésben persze a forgalomtól, az utcai parkolástól is tartottam, de kiderült, alaptalanul. A hatalmas busz nem egész fél méterrel hosszabb csupán egy Mondeónál. Ez pedig nem a világ vége. Ballonos, 215/65 R16C teherautó-abroncsaival ráadásul a Tourneo könnyebben áll járdára, mint a legtöbb mai szabadidő-autó.

%KA%Óriásinak hat, hiszen 2 méter magas és 2 méter széles, csaknem 5,5 méter hosszú hasáb, van is benne hely, ráadásul egészen kulturáltan mozog, futóműve még terheletlenül sem túlzottan rázós. Az Opel Vivaro/Renault Trafic páros puritánabb, a Volkswagen Multivan jóval drágább nála%KA%

Óriásinak hat, hiszen 2 méter magas és 2 méter széles, csaknem 5,5 méter hosszú hasáb, van is benne hely, ráadásul egészen kulturáltan mozog, futóműve még terheletlenül sem túlzottan rázós. Az Opel Vivaro/Renault Trafic páros puritánabb, a Volkswagen Multivan jóval drágább nála

Hat litert fogyaszt? Idén új, 2,0 literes dízelmotort kapott a Tourneo Custom (és persze a Transit is), a Kugába is megérkezett 1,5 literessel közös motorcsaládba tartozó EcoBlue TDCi AdBlue adalékkal hozza az Euro 6 emissziós normát, és még ebben az autóban is 6,2 literes átlagfogyasztást ígér, CO2 emisszióját pedig 159 g/km értékre vitték le. Ez néhány százalékos spórolás a korábbi, még Euro 5-ös 2,2 litereshez képest. Mégsem a fogyasztása miatt fogjuk szeretni. Ott ugyanis katalógusérték szerint is minimális a különbség. Viszont az új motor csendesebb, mint a korábbi. Fülre és zajmérésünk szerint is.

%KA%Ismerős Ford műszerfal, kemény, de jó minőségű anyagokból, automata fényszóró- és reflektorkapcsolással, tolatókamerával, sok jó szolgáltatással%KA%

Ismerős Ford műszerfal, kemény, de jó minőségű anyagokból, automata fényszóró- és reflektorkapcsolással, tolatókamerával, sok jó szolgáltatással

%KA%Hátul gyakorlatilag mindegyik ülőhely azonos kényelmet ad, a támlák dőlése szabályozható, a középső sornál csak a jobb szélső helyé függetlenül, az a hátrajutáshoz az ülőlappal együtt könnyedén előre is billenthető. Elöl a sofőr ülése szokatlanul magasra került, mondjuk azért, mert az állófűtés is alatta dolgozik%KA% %KA%Hátul gyakorlatilag mindegyik ülőhely azonos kényelmet ad, a támlák dőlése szabályozható, a középső sornál csak a jobb szélső helyé függetlenül, az a hátrajutáshoz az ülőlappal együtt könnyedén előre is billenthető. Elöl a sofőr ülése szokatlanul magasra került, mondjuk azért, mert az állófűtés is alatta dolgozik%KA% %KA%Hátul gyakorlatilag mindegyik ülőhely azonos kényelmet ad, a támlák dőlése szabályozható, a középső sornál csak a jobb szélső helyé függetlenül, az a hátrajutáshoz az ülőlappal együtt könnyedén előre is billenthető. Elöl a sofőr ülése szokatlanul magasra került, mondjuk azért, mert az állófűtés is alatta dolgozik%KA%

Hátul gyakorlatilag mindegyik ülőhely azonos kényelmet ad, a támlák dőlése szabályozható, a középső sornál csak a jobb szélső helyé függetlenül, az a hátrajutáshoz az ülőlappal együtt könnyedén előre is billenthető. Elöl a sofőr ülése szokatlanul magasra került, mondjuk azért, mert az állófűtés is alatta dolgozik

%KA%Óriási a hátsó lábtér, a lehető legkényelmesebb a gyerekek ülésbe rögzítése. A középső sorban a hátrajutás könnyítésére előrehajtható jobb szélső helyre nem jutott Isofix ülésrögzítő, leghátra csak középre került%KA%

Óriási a hátsó lábtér, a lehető legkényelmesebb a gyerekek ülésbe rögzítése. A középső sorban a hátrajutás könnyítésére előrehajtható jobb szélső helyre nem jutott Isofix ülésrögzítő, leghátra csak középre került

Még kulturáltabb lett. A Tourneo Custom legfőbb ütőkártyája eddig is az volt, hogy ahogyan a Fordok általában, adott árért elég jó felszereltséget adott. Ha a konkurens modelleket vele hasonló ellátmányra szeretnénk hozni, megkapjuk, hogy a Ford még a nála minden esetben komoly flottakedvezmény nélkül is jó ajánlatot ad. A Tourneo Custom ráadásul nem csak csendesebb lett, ESP-je már oldalszél-kompenzálós, szerepelhet benne sávelhagyásra figyelmeztetés és távolságtartós tempomat is, a Titanium szint pedig már alapáron ad kanyarfényt és automata reflektorkapcsolást. Magas üléspozíciója egy kicsit megszokást igénylő, ahogyan a 3,3 méteres tengelytávjából adódó sajátos fordulóköre is, de ha ráéreztünk az ízére, hatalmas és osztott látóterű külső tükreivel, első-hátsó parkolóradarjával elég jól manőverezhető. Oké, ez még nem tud magától parkolni, mint mondjuk egy Volkswagen Multivan, de nem is az az árkategória.

%KA%Szabvány Ford műszerblokk, a feláras állófűtés menüből vezérelhető, időzíthető, de akár távirányítóról is indítható%KA% %KA%Szabvány Ford műszerblokk, a feláras állófűtés menüből vezérelhető, időzíthető, de akár távirányítóról is indítható%KA%

Szabvány Ford műszerblokk, a feláras állófűtés menüből vezérelhető, időzíthető, de akár távirányítóról is indítható

%KA%Kétzónás, de manuális, hátul külön szabályozható a klíma, a kiegészítő fűtéssel gyorsan temperálható az utastér%KA%

Kétzónás, de manuális, hátul külön szabályozható a klíma, a kiegészítő fűtéssel gyorsan temperálható az utastér

12,5 millió lesz, maradhat? Az alapáron is több mint 11 millió forintos Titanium felszereltségű Tourneo Custom kapcsán nyilván egy kicsit visszás a remek ár/érték arány hangsúlyozása, pláne a 12,5 millió forintos tesztautónál, de ennyi pénzért egy olyan hatalmas autót kapunk, amivel 8 felnőtt is valóban kényelmesen tud utazni, nem is is kevés csomaggal. Raktere a harmadik üléssorral együtt is csaknem 1,5 köbméteres, ha pedig kivesszük az összes ülést, közel 7 köbméteres teret kapunk. Könnyebben értelmezhető, ha azt mondjuk, a csomagtér hossza alapból is 1, a leghátsó sor előredöntésével 1,4 méter, de a csomagtér 1,2 méteres szélességével és 1,3 méteres magasságával felnőtt kerékpárok is beférnek, ha kivesszük első kereküket. Tér tehát van, nemcsak a csomag-, hanem az utastérben is. Ha előre független üléseket kérünk, akkor köztük olyan széles hely van, hogy az álló autóban gond nélkül hátra lehet sétálni a gyerekekhez. Vagy épp beszállhatunk magunk is a kétoldali tolóajtók egyikén, a gyerekülésekkel szemben állva könnyedén becsatolhatjuk a gyerkőcöket, majd előremehetünk. A bőrkárpit ára nem vészes, mivel azonban csak előre kérhető hozzá fűtés, nem biztos, hogy választanám. Apropó, fűtés, alig több mint 400 ezer forintért távirányítós, időre is programozható állófűtés is rendelhető. A tesztautóban is szerepelt, nagyon hatékony és hasznos extra, persze szokni kell, hogy a sofőrülés alatt egy repülőgép-hajtómű hangját idéző kályha duruzsol. A tesztautó vételárába továbbá olyan tételek is belefértek, mint a navigáció, a tolatókamera, vagy a létező legjobb: a tetőlemezről felhajtható három keresztrudas tetőcsomagtartó. Nem kell szerelgetni, mindig velünk van, mégsem növeli a fogyasztást, valamivel több mint 200 ezer forintot kérnek érte, az is nagyon megéri az árát.

%KA%Mindenképp nagy a csomagtér, a hosszabbik Tourneo Custom 8-9 üléssel is kellő mennyiségű bőröndöt vagy bármi mást nyelhet el%KA% %KA%Mindenképp nagy a csomagtér, a hosszabbik Tourneo Custom 8-9 üléssel is kellő mennyiségű bőröndöt vagy bármi mást nyelhet el%KA%

Mindenképp nagy a csomagtér, a hosszabbik Tourneo Custom 8-9 üléssel is kellő mennyiségű bőröndöt vagy bármi mást nyelhet el

Mindent vihet. A bőrüléses és sötétszürke Tourneo Custom már-már reprezentációs feladatokat is elláthat, pláne annak tudatában, hogy már a Fordnál is rendelhető hátul szembefordítható ülés. Ez az autó még nem olyan volt, két üléssorában összesen három (tehát nem túl sok) Isofix csatlakozót adó. Az ülőhelyek vannak annyira szélesek, hogy még egy vaskosabb gyerekülés mellett is el lehet férni. A láb- és a fejtér bőséges, panaszunk egyedül az ülőlapok kissé szerény hosszára lehet. Viheti tehát a családot vagy az üzletfeleket, illetve bármely szálloda vendégeit is a Tourneo Custom, a hosszított verzióval sok csomaggal. Bevethető síeléshez is, a lécek nem csak a tetőre, akár az ülések alá is rakhatók.

%KA%Kulccsal nyitható a motorházfedél, a 2,0 literes, mélyre épített blokk szinte elvész az orrban. Csendesen dolgozik, katalógus szerinti fogyasztási értéke a valóságtól távoli%KA% %KA%Kulccsal nyitható a motorházfedél, a 2,0 literes, mélyre épített blokk szinte elvész az orrban. Csendesen dolgozik, katalógus szerinti fogyasztási értéke a valóságtól távoli%KA%

Kulccsal nyitható a motorházfedél, a 2,0 literes, mélyre épített blokk szinte elvész az orrban. Csendesen dolgozik, katalógus szerinti fogyasztási értéke a valóságtól távoli

Hű a márkához. Nem csupán a jó ár/érték aránnyal, vezethetőségével is hű a Fordhoz a Tourneo Custom. Nyilván nem egy élményautó, nem egy Mustang vagy egy Focus RS, de a furgonok körében jól vezethető. Jó a kormányzása, nem kemény a kuplungja, kellemesen kapcsolható a váltója, ami egy kissé persze hosszúra áttételezett. Hiába adja már 1500/perc fordulaton 385 Nm nyomatékát a 2,0 literes EcoBlue TDCi, városban is kicsit sokat kell kapcsolgatni, de országúton is éppen csak 90 km/óra környékén jó a hatodik. Naná, hiszen autópályán viszont még a 130 km/órás tempó is alig több mint 2000/perc fordulattal futható. A Custom még ott sem zajos, de olyan légoszlopot tolunk magunk előtt, hogy kissé soknak tűnik az a tempó, ott már a fogyasztás is masszívan 9 liter feletti. Országúti tempónál simán autózhatunk 6 liter alatt is, ami valóban szép teljesítmény egy ekkora autótól. Városban pedig ezúttal 11 literes értéket mértünk, fagypont alatti hőmérsékleten, sok fűtéssel és zömében rövid utakkal. A teszthétbe sok egyéb nem fért bele, mint a városi rohangászás, így az új motor reálisabb üzemben biztosan takarékosabb, de a korábbi 2,2 literesnél nem sokkal.

%KA%Elöl bőséggel van pakolóhely, egy-egy palacktartó és kisebb rekesz a hátsó tolóajtókra is jutott, ahogyan azokra textilsziget is%KA% %KA%Elöl bőséggel van pakolóhely, egy-egy palacktartó és kisebb rekesz a hátsó tolóajtókra is jutott, ahogyan azokra textilsziget is%KA%

Elöl bőséggel van pakolóhely, egy-egy palacktartó és kisebb rekesz a hátsó tolóajtókra is jutott, ahogyan azokra textilsziget is

Jó bolt? Aki Tourneót vesz, vélhetően ideálisabb körülmények között, hosszabb távokon, alacsonyabb fogyasztással fogja hajtani, mint én. Aki ki tudja használni, meg tudja tölteni a Tourneo ülőhelyeit, az biztosan nem fogja sokallani az alulról vagy felülről, de mindenképp 10 litert közelítő városi fogyasztását sem. Tekintve, hogy a személyszállítóból az alapverzió is 9,5 millió forint (bruttó áron), nem tűnik elhibázottnak a jól felszerelt Titaniumot választani, sok olyan extrát kínált a tesztautó is, ami igazán értékessé tette. Ha azt vesszük, hogy a 8 üléses kisbusz ki tud váltani két hagyományos személyautót, ráadásul társasággal utazva nagy mértékben növeli a csapatszellemet és ezzel nagyon értékes hangulatfokozó, ára abszolút nem eltúlzott, üzeme és térhasznosítása pedig szintén gazdaságos. Ennyi utast és ennyi csomagot ilyen kényelemben, ilyen területen és ennyi pénzért nem tud más autó szállítani. A korábbinál hajszálnyit takarékosabb, még sokkal csendesebb motorral a Tourneo Custom ajánlata még egy kevéssel jobb lett, továbbra sem nagyon lehet jobbat kívánni, ha nagy társasággal és sok csomaggal szeretnénk utazni − 10-12 millió forintnál nem drágább autóval.

Értékelés

Pozitív
Csendes üzem, hatalmas beltér, kényelmes ülések, gyors kiegészítő fűtés, átláthatóság, értékarány
Negatív
Rövid ülőlapok, hideg bőrkárpit, hátul fűtés nélkül, izomerőt igénylő ülésmozgatás, csupán 3 isofixes ülőhely

Árak

Tesztmodell alapára 11 158 600 Ft (2016. december 25.)
Tesztmodell ára 12 530 200 Ft (2016. december 25.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 5339 mm
Szélesség: 2080 mm
Magasság: 2022 mm
Saját tömeg: 2201 kg
Össztömeg: 3100 kg
Tengelytáv: 3300 mm
Karosszéria-kivitel: kisbusz
Csomagtér: 1447-6830 liter
Belső szélesség elöl: 1690 mm
Belső szélesség hátul: 1740 mm
Belső szélesség a harmadik üléssorban: 1690 mm
Belmagasság elöl: 950-1030 mm
Belmagasság hátul: 1000 mm
Belmagasság a harmadik üléssorban: 1000 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 450 mm
Lábtér a harmadik üléssorban: 330 mm
Ülőlap hossza elöl: 460 mm
Ülőlap hossza hátul: 445 mm
Ülőlap hossza a harmadik üléssorban: 445 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1350 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1220 mm
Csomagtér magassága: 120 mm
Csomagtér hossza: 1000 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1400 mm
Raktérnyílás szélessége: 1220 mm
Raktérnyílás magassága: 1300 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1997 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 405 Nm 1500-2000 1/min-nél
Teljesítmény: 125 kW (170 LE) 3500 1/min-nél

Menetteljesítmény

CO2-kibocsátás: 159 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 6,2 l/100km
Fogyasztás a használónál: 10,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 59 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Mini Countryman John Cooper Works teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Tamás11 írta: 10 hónapja

Nagyon "komoly", hogy a második sorhoz csak kibillenthető, a harmadikhoz meg csak fix ablak jutott. Mindegy milyen klíma, megküzdhet azzal a nagy légtömeggel ott hátul, hogy lehűtse - mert kiszellőztetni nem lehet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.


Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD TRANSIT 2.2 TDCi 350 M Trend 4x4-es 9 személyes

FORD TRANSIT 2.2 TDCi...

Ár: 3.490.000 Ft

Évjárat: 2009 / 6

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

FORD TRANSIT 2.0 TDI 280 M TDE 9SZEMÉLYES!TULAJDONOS!

FORD TRANSIT 2.0 TDI 2...

Ár: 1.599.000 Ft

Évjárat: 2006 / 10

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

FORD TRANSIT Tourneo Custom 2.0 TDCi 310 L2H1 Titanium AKCIÓ!

FORD TRANSIT Tourneo C...

Ár: 8.650.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kisbusz

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!