0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Tüzes szamuráj - Honda Civic Type R teszt 

Honda Civic Type R GT teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Minden idők egyik legkomolyabb utcai versenyautóját dobta piacra idén a Honda. Valóban tudja azt, amit sokan elvárnak tőle? Tesztünkből kiderül!

Teszt
Műszaki adatok

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Piros féknyergek, egyedi lökhárítók és küszöbök, méretes "vasaló" hátul − a Type R jóval több egy Civicnél

Piros féknyergek, egyedi lökhárítók és küszöbök, méretes "vasaló" hátul − a Type R jóval több egy Civicnél

Végre itt van. Sokat vártunk rá és nagyon vártuk. Immáron három éve, hogy elkezdtünk írni a Honda Civic Type R következő generációjáról, amely idén mutatkozott be. Szép lassan jöttek az infók, volt itt szó 1600 köbcentiről, turbómotorról, duplakuplungos váltóról és Nordschleife körrekordról, melyek közül egyesek megvalósultak, mások nem. A japán csúcs kompakt negyedik generációja idén a Genfi Autószalonon mutatkozott be, ősztől pedig hazánkban is elérhető.

A belső kellően sportos megjelenést kapott, az ülések jól tartanak és végre a fejtér is nagyobb, mint az alap Civicekben. Ennek köszönhetően a napellenző sem takarja be

A belső kellően sportos megjelenést kapott, az ülések jól tartanak és végre a fejtér is nagyobb, mint az alap Civicekben. Ennek köszönhetően a napellenző sem takarja be

Van hely benne! A nyár folyamán már többféle kivitelben és motorral teszteltük a Civicet. A dízel jól fogyasztott, igaz kicsit hangosan járt a motorja, a benzines kombi pedig jól pakolható csomagtérrel rendelkezett, precízen lehetett irányítani, de nem igazán volt egy erőgép az 1,8 literes szívó blokkjával. Ráadásul mindkettőnek volt egy kényelmetlen jellemzője. 180 centis magasságommal nagyon olyan közel került a fejem a tetőhöz és a látóterem a napellenzőhöz, hogy zavaró volt a kilátás. Hiába engedtem le teljesen az ülést, akkor is magasan ültem. A Type R-ben ilyen szempontból lényegesen jobb a helyzet, igaz lehetne még lejjebb ülni benne, de végre van fejtér és nem zavar a napellenző sem.

A műszerfal a +R gomb megnyomását követően pirosba borul. Ekkor megváltozik a teljes autó karakterisztikája. Irány a versenypálya! A műszerfal a +R gomb megnyomását követően pirosba borul. Ekkor megváltozik a teljes autó karakterisztikája. Irány a versenypálya!

A műszerfal a +R gomb megnyomását követően pirosba borul. Ekkor megváltozik a teljes autó karakterisztikája. Irány a versenypálya!

Felemás. Ez mind kívülről, mind pedig belülről igaz rá. Szemből nem tűnik olyan vadnak, lényegében egy sportcsomaggal ér fel a díszítés, tovább haladva hátrafelé viszont már szembetűnik néhány finomság. A felnik 19 colosak, a gumik igen peresek. Elöl a lyukacsos féktárcsát piros méretű Brembo féknyergek ölelik körbe. Hátul az elsőhöz viszonyítva viccesen kisméretűre szabták a féktárcsákat, mindez csupán látvány szempontjából fura, a fékhatás és a lassulás így is brutális, köszönhetően a megfelelően választott gumiabroncsnak. A beltér is ketté lett osztva. Előre piros színű versenykagylók, hátra pedig fekete kárpittal ellátott, a hétköznapi autókban megszokott ülések kerültek. Furcsa és érthetetlen, hogy alkották meg így a belteret.

Akár egy igazi versenyautóban számos adatot jeleníthetünk meg a műszerfalon. Ezeket csak akkor láthatjuk, ha +R módban vagyunk Akár egy igazi versenyautóban számos adatot jeleníthetünk meg a műszerfalon. Ezeket csak akkor láthatjuk, ha +R módban vagyunk

Akár egy igazi versenyautóban számos adatot jeleníthetünk meg a műszerfalon. Ezeket csak akkor láthatjuk, ha +R módban vagyunk

Hangos. Ha már a gumiknál járunk, meg kell említeni, hogy igen hangosak. Nem a gördülési zajjal van gond, hanem az aszfalton lévő törmelékekkel. Nagyon könnyen felszedi és csapja a küszöbhöz, az alvázhoz és a kerékdobhoz. Lényegében ugyanaz a hatás, mint amikor egy slick gumikkal felszerelt versenyautóban ülünk. Azonban nem csak ez zavarja a fülünket a Type R-ben. A motor, pontosabban inkább a kipufogó 130 km/órás tempónál a hétköznapi autókban megszokott zajhoz képest lényegesen nagyobbat kelt, ami hosszú távon zavaróan hat. Két megoldás közül választhatunk ilyenkor. Vagy lassabban megyünk, vagy bekapcsoljuk a zenét és feltekerjük a hangerőt.

Az ülések elöl nagyszerű oldaltartással bírnak, a kiszállás is könnyű, hiszen megfelelően tervezték meg az oldaltartásukat. Hátul fura módon fekete szövettel látták el a belsőt Az ülések elöl nagyszerű oldaltartással bírnak, a kiszállás is könnyű, hiszen megfelelően tervezték meg az oldaltartásukat. Hátul fura módon fekete szövettel látták el a belsőt

Az ülések elöl nagyszerű oldaltartással bírnak, a kiszállás is könnyű, hiszen megfelelően tervezték meg az oldaltartásukat. Hátul fura módon fekete szövettel látták el a belsőt

Utcai versenyautó. Motorindítás után egy dolgunk van: megnyomni a +R gombot. Ezt követően pirosba borul a műszerfal világítása és megjelenik a szélvédő alatti kijelzőn a fékrendszerben uralkodó nyomás, a fojtószelep állása százalékban és egy G-kör, amely a kanyarokban és gyorsuláskor valamint lassuláskor fellépő erőhatásokat mutatja. A kormányon lévő gombbal lapozhatunk tovább: olajhőfok, olajnyomás, vízhőfok, turbónyomás, köridőmérő, 0-100 km/órás vagy negyed mérföldes gyorsulás mérésére alkalmas stopper. Kuplungot be, egyesbe be. Ez igen! Ez aztán váltó! Rövid úton jár és olyan precízen, pontosan kapcsolható, hogy az idei évben ez a szerkezet nálam elnyerte az év kézi váltója címet. Egyetlen hátránya viszont van. Alumíniumból készült a váltógomb, ami eléggé csúszós tud lenni, többször is megesett, hogy lecsusszant a kezem róla. Versenykesztyűben már nem lenne gond, a hétköznapok során viszont érhetnek meglepetések. Izzadós tenyerűek előnyben.

Nem sok versenyautó mondhatja el magáról, hogy ilyen méretes csomagtérrel rendelkezik. A Type R-be még komolyabb méretű tárgyakat is bepakolhatunk Nem sok versenyautó mondhatja el magáról, hogy ilyen méretes csomagtérrel rendelkezik. A Type R-be még komolyabb méretű tárgyakat is bepakolhatunk

Nem sok versenyautó mondhatja el magáról, hogy ilyen méretes csomagtérrel rendelkezik. A Type R-be még komolyabb méretű tárgyakat is bepakolhatunk

Lépjünk oda neki! A 2,0 literes négyhengeres a Type R történetében most először kapott turbófeltöltőt. Nincs mese, ma már mindenki turbósít, ami egyáltalán nem gond. Gázelvételnél és váltásnál versenyautósan nagyokat szusszan, már csak egy kis kipufogódurrogás hiányzik a kínálatból. Így is élvezhető a Type R, a 310 lóerő és 400 Nm nyomaték komoly dinamikával mozgatja a sportos kompaktot. Gyorsulása gyárilag 5,7 másodperc, nekünk 5,58 másodpercet sikerült mérni. A német prémiumautók felköthetik a gatyát, ugyanis a japánok nem szabályozták le a végsebességet 250 km/óránál. Egészen 270 km/óráig tolhatjuk neki. Nem véletlen, hogy a kétkerékmeghajtású autók csúcsidejét futotta meg a Nordschleifén. Valóban pályára való autó. A futóműve, a kormányozhatósága, a fékezhetősége egyaránt remek, zseniális autót alkotott meg a Honda.

A 2.0 literes négyhengeres turbómotor 310 lóerőt és 400 Nm forgatónyomatékot rejt magában. Ezzel a teljesítménnyel 5,7 másodperc alatt gyorsít 0-ról 100 km/órára

A 2.0 literes négyhengeres turbómotor 310 lóerőt és 400 Nm forgatónyomatékot rejt magában. Ezzel a teljesítménnyel 5,7 másodperc alatt gyorsít 0-ról 100 km/órára

Megéri? De még mennyire! Alapára 9,94 millióról indul, a tesztautó GT felszereltségi szinttel pedig 10,69 milliót kóstál. Ez a csomag tartalmaz navigációt, padlósík alatti pakolórekeszt, parkolóradart, ráfutásra figyelmeztető, holttérfigyelő és táblafelismerő rendszert. Ezeken kívül pedig kapunk még elektromosan behajtható tükröket is. Hasznos extrák, érdemes rájuk beruházni, akiknek azonban csak egy élményautó kell, ők 10 millió alatt megkaphatják. Versenypályán hajtva 25 litert, városban 10-12 litert eszik százon. Ha kulturáltan autózunk vele, akkor 7 literrel is megelégszik. Egy 300 lóerő feletti autótól ez igen jó értéknek számít. Ár/érték arányban egy nagyon ütős élményautó lett az új Type R. Aki nem japán autó rajongó, még az is vágyakozni fog utána, ha egyszer kipróbálja.

Szemből nézve nem tűnik olyan agresszívnak a Type R, mint ahogy megy. Ha ezt látjuk a tükörben, jobb lesz nem versenyezni vele, ugyanis 270 km/h a vége

Szemből nézve nem tűnik olyan agresszívnak a Type R, mint ahogy megy. Ha ezt látjuk a tükörben, jobb lesz nem versenyezni vele, ugyanis 270 km/h a vége

Értékelés

Pozitív
Erős motor, kiváló váltó, jó fékek, pontos kormányzás, jó futómű és irányíhatóság
Negatív
Autópályán hangos, csúszós az alumínium váltógomb, nem összkerékhajtású

Árak

Tesztmodell alapára 9 940 000 Ft (2015. október 24.)
Tesztmodell ára 10 690 000 Ft (2015. október 24.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4390 mm
Szélesség: 1878 mm
Magasság: 1466 mm
Saját tömeg: 1397 kg
Össztömeg: 1700 kg
Terhelhetőség: 303 kg
Tengelytáv: 2594 mm
Karosszéria-kivitel: ötajtós
Csomagtér: 475-1404 liter
Belső szélesség elöl: 1450 mm
Belső szélesség hátul: 1440 mm
Belmagasság elöl: 960-1020 mm
Belmagasság hátul: 900 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 210 mm
Ülőlap hossza elöl: 520 mm
Ülőlap hossza hátul: 510 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1350 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1050 mm
Csomagtér magassága: 550-980 mm
Csomagtér hossza: 810 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1630 mm
Raktérnyílás szélessége: 800 mm
Raktérnyílás magassága: 1000 mm

Motor és váltó

Motor: benzin üzemű
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1996 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: hatfokozatú manuális
Nyomaték: 410 Nm 2500 1/min-nél
Teljesítmény: 228 kW (310 LE) 6500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 270 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 5,7 s
CO2-kibocsátás: 170 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 7,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 10,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 58 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 66 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 70 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

Ne fájjon a feje miatta!

Bármelyikünkkel megtörténhet, hogy hűséges autónk váratlanul felmondja a szolgálatot. Ez nyaralás...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (34 db)

Gwaelon írta: 9 hónapja


sylvester te igen figyelmes vagy ez egy japán márka az az ázsiai autó nem európai a linked keresztes lovagok inkább.
Golf r elég ritka darab vagy nem eladó vagy ki nyeken tették!!!

menőmanó ez a XXI század ez az új divat mérő órákban a digitális az üléshuzat színe formája ennél az autónál meg mindegy mert nem családi autónak készült ország úti,autópályára aszfalt szaggatására.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gwaelon írta: 9 hónapja


sylvester te igen figyelmes vagy ez egy japán márka az az ázsiai autó nem európai a linked keresztes lovagok inkább.
Golf r elég ritka darab vagy nem eladó vagy ki nyeken tették!!!

menőmanó ez a XXI század ez az új divat mérő órákban a digitális az üléshuzat színe formája ennél az autónál meg mindegy mert nem családi autónak készült ország úti,autópályára aszfalt szaggatására.

A válaszoláshoz belépés szükséges
sylvester írta: 2016 május 15., vasárnap 12:10:49

Ha ez tüzes szamuráj akkor a golf r mi? https://www.youtube.com/watch?v=MdHVjYM9WsM

A válaszoláshoz belépés szükséges
Racsni Pista írta: 2015 október 27., kedd 11:07:56
Der Milan írta: 2 éve

Remélem már élveztél egy nagyot a cikk olvasása közben. Visszautalva most a GTi-s cikkre, semmi gond ha nem fogod fel a nyers és időnként vulgáris mondanivalómban a lényeget, hozzászokott mindenki, hogy 80-as az IQ-d, betoncipős nyomi... jó lenne tudni, hogy elmúltál-e már 16 éves, mert egy atyai pofontól talán még helyrerándulna az agyad. Bár néhány okoskodó de tipikusan semmitmondó hozzászólásod azt sugallja, hogy érdemes lenne kalapáccsal verni a pofádba. :D


Előzmények megtekintése

Nem egyedi eset ez a gondolatmenet :D, csak Te le is írtad koma :D.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2015 október 27., kedd 11:01:56
menőmanó írta: 2 éve

"alapból ocsmány"...."inkább raknék rá akkor egy wc bódét, az is szebb"...."egy ilyen bohóc designért"



Elfogult és minden objektivitást nélkülöző nevetséges és komolytalan vélemény.

Nincs vele probléma, ennyit tudsz. Bocs, hogy szóltam. :)


Előzmények megtekintése

Remélem már élveztél egy nagyot a cikk olvasása közben. Visszautalva most a GTi-s cikkre, semmi gond ha nem fogod fel a nyers és időnként vulgáris mondanivalómban a lényeget, hozzászokott mindenki, hogy 80-as az IQ-d, betoncipős nyomi... jó lenne tudni, hogy elmúltál-e már 16 éves, mert egy atyai pofontól talán még helyrerándulna az agyad. Bár néhány okoskodó de tipikusan semmitmondó hozzászólásod azt sugallja, hogy érdemes lenne kalapáccsal verni a pofádba. :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2015 október 26., hétfő 13:58:14
Flyer írta: 2 éve

Kicsi huszár.....az a helyzet, hogy ismét fordítva ülsz a lovon, vagy háttal a vászonnak, ahogy neked jobban tetszik:)))



Szóval figyelj egy picit, most tanulhatsz Honda ügyben: A 8gen TYPE R-t, olyan "jelentéktelen" piacokon is forgalmazták, mint Japán vagy Ausztrália. És most ne gyere azzal a dumával, hogy Japánban az más Type R volt, mert ez csak részben igaz. Ott ugyanis EU-st és a japán változatot is árulták egyszerre és csak 2012-ben szüntették meg az árusítását. Szóval ismét baromságot írtál, ahogy általában.



Egyébként mi ez a nagy Lanos vonzalom nálad? Olyannal nyomod:))


Előzmények megtekintése

nos, ettől függetlenül honnan bányásztad ki a statisztikát az UK-ra? (mert, amit találok, nem ez jön le belőle) érdekelne. na nem mintha az a 8 év alatti 35 ezer darab akkora sláger lenne.
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/85843/best-selling-cars-2014

ez alapján megint nem tudom, hova kapálódzol.... :D mutatok amúgy ilyet is :

http://www.carbuyer.co.uk/reviews/recommended/best-hot-hatchbacks

ezen viszont, most nagyon szakadok :D de még, hogy a swift is előtte van.....egyébként, mit szeretnétek konkrétan ezzel elérni? mi az alapkoncepció a honda védésre? pár ember csak simán elmondta a véleményét itt, azt csókolom, ennyi. kaptok pénzt ezért a hondától? mondhatnátok nekik, h esetleg designra is mehetnének már. márha, eladni is szeretnének. egyébként a sedan verzió teljesen jó a civicből, az új meg kifejezetten jól néz ki. hatchbackkel állnak hadilábon, a lanost meg azért mondtam, mert egész egyszerűen olyan a hátsó sziluettje, az ablakkal együtt, ennyi :) nem azom van, és nem is terveztem, de civicet sem :) attól függetlenül, hogy az 5gen tetszik, de most az újakról van szó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Flyer írta: 2015 október 26., hétfő 00:47:44
Bezzenev írta: 2 éve

óh, hát a szellemi színvonal nálad sem üti meg az elégségest :)

én meg a releváns európával foglalkozom és ott a statisztikám.gondolom az "égigérő" szellemi színvonalad blokkolta ennek a feldolgozását....meg gondolom annak a feldolgozását, hogy amcsiban teljesen más a civic és nem árulják ezt a lanos seggü ufót. de ez nyilván számodra nem releváns igaz? hogy egy teljesen más kocsit árulnak ott... :D az EU-s statisztikám erre a modellre vonatkozik, te meg jösz egy teljesen mással...itt egy sima golfból 13x annyit adnak el, amcsiba be sem merik vezetni :D bravó géniusz, esetleg a jazz statisztikáját is beszúrhatnád, ha épp úgy van....

húha 2010-ben VEZETTÉK KI EU-ból, most jól oda mondtad ! egy olyan típust, amit csak EU-ban forgalmaztak.....géniusz..... :D


Előzmények megtekintése

Kicsi huszár.....az a helyzet, hogy ismét fordítva ülsz a lovon, vagy háttal a vászonnak, ahogy neked jobban tetszik:)))

Szóval figyelj egy picit, most tanulhatsz Honda ügyben: A 8gen TYPE R-t, olyan "jelentéktelen" piacokon is forgalmazták, mint Japán vagy Ausztrália. És most ne gyere azzal a dumával, hogy Japánban az más Type R volt, mert ez csak részben igaz. Ott ugyanis EU-st és a japán változatot is árulták egyszerre és csak 2012-ben szüntették meg az árusítását. Szóval ismét baromságot írtál, ahogy általában.

Egyébként mi ez a nagy Lanos vonzalom nálad? Olyannal nyomod:))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2015 október 26., hétfő 00:28:50
Flyer írta: 2 éve

http://wardsauto.com/datasheet/us-light-vehicle-sales-summary-september-2015



Látom szereted a statisztikákat, így figyelmedbe ajánlanám a fenti címen találhatót is:) Többek között az USA-ban forgalomba helyezett új autók számát találod benne 2014 szeptember és 2015 szeptembere között, melyben szerepel 1.188.566 Honda és 264.215 VW. Ha ehhez hozzáadod még a 147.403 Ódit, akkor is látszik, hogy a VILÁG LEGIGÉNYESEBB AUTÓPIACÁN (ahol, mint azt tudjuk, az eladásokat nem a low budget Sanderok és nem a flotta eladások húzzák) nem egy ligában játszik a "konzern" és a Honda Motor Corpation. A VW ellenfele talán a Mazda és a Subaru....és történt mindez még a dízel botrány előtt:))) Megjegyzem, már előtte is zuhantak az eladásaik az óceán túlpartján, így még az is lehet, hogy "megy a levesbe", az ott "hasonlóan sikeres" európai tömeggyártók (Renyó, Pug) után.



A Type R-ről....a 10-es szám és a kivezetés kapcsolódik, de csak annyiban, hogy 2010-ben vezették ki a típust és csak Európából. Esetleg valami angol szövegben találtad és szövegértési gondjaid voltak?:)) Ha kicsit is felkészültél volna Honda témából, mielőtt elkezdenél baromságokat írogatni, akkor tudnád hogy 2005-ben még meg sem jelent a 8gen Type R!!



Hogy ki veszi meg...nos, arról már biztosan hallottál, hogy az EU-ban Nagy-Britania a legnagyobb hot hatch piac, itt a két generációból nem kevesebb, mint 35 ezer darabot adtak el 8 év alatt. Azaz egy igazán komoly piacon lett minden idők egyik legkeresettebb sportos kompaktja.



Szóval ennyit mára Honda és Type R témából....de minek is írogatok én neked, hozzászólásaid szellemi színvonalát nézve az életben nem lesz 10 milliód egy ilyen játékra:)))


Előzmények megtekintése

óh, hát a szellemi színvonal nálad sem üti meg az elégségest :)
én meg a releváns európával foglalkozom és ott a statisztikám.gondolom az "égigérő" szellemi színvonalad blokkolta ennek a feldolgozását....meg gondolom annak a feldolgozását, hogy amcsiban teljesen más a civic és nem árulják ezt a lanos seggü ufót. de ez nyilván számodra nem releváns igaz? hogy egy teljesen más kocsit árulnak ott... :D az EU-s statisztikám erre a modellre vonatkozik, te meg jösz egy teljesen mással...itt egy sima golfból 13x annyit adnak el, amcsiba be sem merik vezetni :D bravó géniusz, esetleg a jazz statisztikáját is beszúrhatnád, ha épp úgy van....
húha 2010-ben VEZETTÉK KI EU-ból, most jól oda mondtad ! egy olyan típust, amit csak EU-ban forgalmaztak.....géniusz..... :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2015 október 26., hétfő 00:06:14
menőmanó írta: 2 éve

"alapból ocsmány"...."inkább raknék rá akkor egy wc bódét, az is szebb"...."egy ilyen bohóc designért"



Elfogult és minden objektivitást nélkülöző nevetséges és komolytalan vélemény.

Nincs vele probléma, ennyit tudsz. Bocs, hogy szóltam. :)


Előzmények megtekintése

gondolom az még véletlenül sem zavar, hogy izlésről nem lehet objektíven beszélni.....na mind1 :D:D:D:D:D de a többi cáfolat mellett, azt is várom, ahogy objektive levezeted, h miért zsírkirály a vasalódeszka, meg a dévú lanosos hátsó. eskü adom a virtual nobelt. :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2015 október 26., hétfő 00:00:23
írta: 2 éve

Mindenben egyetértek, de "bár az olyanok, valami öreg hulladék kasztniba raknak 500 lovas motorokat" ezt kikérem magamnak!:) Tudod van ami pénz kérdése és van ami stílus... :D


Előzmények megtekintése

jójó :D akkor vegyünk kezelt kasztnikat, amik nem a bontóból jöttek, hanem gondos gazdától :) pénz hiányában érthető.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Hirdetés

HONDA tesztek

Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

A szívás vége? Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

Kidolgozásával és árával megnyerő a Honda Civic Tourer, szívómotorja tartós üzemet, megbízhatóságot ígér. Sportos? Kicsit sem az.


Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC teszt

Finommechanika - Honda Civic Tourer teszt

Szerethető autó az új Civic Tourer, ami a Honda 1.6-os dízelével ha nem is a legolcsóbb, de az egyik legigényesebb a kategóriában.


Honda CR-V 2.0 Exe és Honda kerékpár teszt

Honda nyolc kerékkel

Három Honda egy áráért. A gyár kerékpártartót és Honda biciklit is kínál a CR-V szabadidő-autóhoz. Némi felár megfizetése után.


Honda CR-Z teszt

Zöld örömautó

Újjászületett a CRX? Elsőként teszteltük a Honda CR-Z 1.5 GT hibrid sportkocsit.


Honda Civic teszt

Orion űrhajó

Csak négyféle külső színben, és kizárólag fekete kárpittal rendelhető az ötajtós Honda Civic 1.8 Sport Special Edition, az összhatás mégis izgalmas.


Még több HONDA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

48 perce – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

HONDA CIVIC 1.4i LS

HONDA CIVIC 1.4i LS

Ár: 849.000 Ft

Évjárat: 2003 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

HONDA CIVIC 1.4i LS

HONDA CIVIC 1.4i LS

Ár: 950.000 Ft

Évjárat: 2003 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

HONDA CIVIC 1.5i LS ABS+SRS+Klima

HONDA CIVIC 1.5i LS AB...

Ár: 389.000 Ft

Évjárat: 1996

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!