0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kellemes kis limo a csúcs Chevy Cruze

Chevrolet Cruze LT 2.0 D aut. teszt

Lővei Gergely·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

E legdrágább változatában már egy másik járműosztállyal kell versenyeznie, és bizony, nem mindegyik lapja erős a pakliban.

Teszt
Műszaki adatok

Már nem kísért a Daewoo-korszakos múlt, sem formailag, sem műszakilag. A Chevrolet Cruze abszolút vállalható külsővel bír

Már nem kísért a Daewoo-korszakos múlt, sem formailag, sem műszakilag. A Chevrolet Cruze abszolút vállalható külsővel bír

Ugyan már 2003-ban megtörtént a névváltás, a Chevrolet márka csak most, a Cruze piacra dobásával szakadt el végleg a Daewoo-örökségtől. Európában a jó ár/érték arányú autókat forgalmazza a General Motors ezen a márkanéven, ennek megfelelően a Cruze nem abszolút értékben alacsony vételárával próbál vásárlókat szerezni magának, hanem a tudásával és felszereltségével. Nincs 1,6 literesnél kisebb motor a modellhez, és a relatíve csúcsváltozat is feljebb került a ranglétrán, ahogy azt ki is tudtuk próbálni az automata LT változat esetében.

Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma... Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma... Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma...

Jellegzetes vonás az osztott hűtőmaszk. Azt mondják, minél prémiumosabb egy márka, annál kisebb az embléma...

Teljesítmény és erő tekintetében a motor bőven hozza a ma elvárható szintet: a 150 lóerőhöz tartozó 320 Nm-es forgatónyomaték papíron több mint elegendő az üresen is 1,5 tonnás autó mozgatásához, a valóságban azonban más a helyzet. A motorhoz olyan elképesztően hosszú áttételezésű automatikus váltót csatlakozik, hogy bármennyire is igyekszik a modern turbódízel, de nem képes dinamikusan mozgatni az autót. Tisztességes helytállás – legfeljebb ennyire képes az erősebb dízellel szerelt Cruze (a 2.0 D 125 lóerővel szintén kapható), még akkor is, ha kvázi megszüntetjük a gázpedál és a padlószőnyeg közötti légrést. Abban a pillanatban viszont értelmet nyer ez a hangolás, amint normális tempóban kezdünk közlekedni. A hatfokozatú, hagyományos (hidrodinamikus) automatikus váltó lassan, de szinte észrevétlenül kapcsolgat, a változásról csak a fordulatszámmérő mutatójának a mozgása, illetve a motor morgásának megváltozása tájékoztat.

Hasít a szimmetria a fedélzeten. A műszerfal világosszürke betétje nem véletlenül hasonlít az ülés szürkéjére, a tervezők ugyanis ugyanazzal a textillel borították be a felületet. Az ötlet remek, de tisztán tartani körülményesebb

Hasít a szimmetria a fedélzeten. A műszerfal világosszürke betétje nem véletlenül hasonlít az ülés szürkéjére, a tervezők ugyanis ugyanazzal a textillel borították be a felületet. Az ötlet remek, de tisztán tartani körülményesebb

Azzal sajnos együtt kell élni, hogy a dízel masina − ha nem is túlzó hangerővel, de lényegében − állandó morgással jelzi működését. Rövid idő alatt hozzá lehet szokni a doromboláshoz, ami országúti tempónál már szinte majdnem teljesen beleolvad az utastér halk háttérzajába. A fogyasztás átlaga az együtt töltött hét alatt 8,2 l/100 km lett, ami elfogadható, annak ismeretében, hogy a Cruze városban és autópályán vegyesen töltötte velünk ezt az időt. Utóbbi helyen se remélhetünk egyébként túlzott dinamizmust, az elképesztően hosszú áttételezés miatt hosszú gondolkodási idő után teljesíti csak a jobb lábbal adott parancsainkat az autó, és még padlógázzal sem képes az elvárható vehemenciával meglódulni.

Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét

Jó összeszerelés, kényelmes ülések jellemzik a Chevrolet Cruze utasterét

A felfüggesztés könnyedén megbirkózik ekkora teljesítménnyel, sőt, érzésre ennél sokkal többel is gond nélkül elbánna. Határozottan feszes a hangolás, de egy pillanatig sem érezni túl keménynek az úttest felől érkező ütéseket. A csillapítás megfelelő, de a futómű azért nem szűri ki nyom nélkül az egyenetlenségeket. Bár a motortól messze áll a lehengerlő karakter, a stabil „lábakkal” kifejezetten sportos tempót is lehet diktálni, a kanyarokban nagyon sokáig semlegesen viselkedik a Cruze, és azt követően is csak az orrát kezdi el tolni. Mindezt persze az után, hogy gombnyomásra megszabadultunk az elektronikus menetstabilizálótól, ami egyébként a jó futómű miatt nagyon ritkán ad életjelet magáról. A fék a Chevy legjobban sikerült elemei közé tartozik, a fékerő könnyen adagolható.

Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz

Praktikus megoldásokból nincs hiány: hátul pohártartó lett kialakítva a kartámaszban, a szemüvegnek pedig külön tartó jár. Középen szintén jó ötlet a kis fiók az apróságoknak, de bélés hiányában zörög a kulcs vagy az aprópénz

Jó vezethetőséget garantál tehát a felfüggesztés, a kormányzás is kellőképpen közvetlen, de a motor-váltó páros egyértelműen lassan reagál ahhoz, hogy élvezzük a sportos tempóban való közlekedést. Ha azonban egy kicsit visszaveszünk a lendületből, máris nagyon összeszedett képet mutat a Cruze. Könnyű az irányítása, szinte csak a kormányzásra és a fékezésre kell ügyelni, minden mást magától csinál az autó. Egyéb tulajdonságait tekintve − tágas utastér, jó minőségű anyagok a műszerfalon − viszont nem nagyon érheti kritika a Chevrolet Cruze-t. Igen, van néhány zavaró aprósága, például a magas sofőrök térde képes mozgatni a légkondicionáló hőmérséklet állítóját, és az sem feltétlen öröm, hogy nagyon szűk nyíláson keresztül lehet csak megpakolni a csomagteret, de ezeken könnyen túlteszi magát az ember.

Ez értelemszerűen utcai változat, de a WTCC túraautó bajnokságban a mezőny tagjai sokszor így látják a gyári Cruze versenyautókat − hátulról

Ez értelemszerűen utcai változat, de a WTCC túraautó bajnokságban a mezőny tagjai sokszor így látják a gyári Cruze versenyautókat − hátulról

A jelenleg félmilliós kedvezmény ellenére is 5,6 millió forintos tesztautó árat már nehezebb megemészteni. Ez csak akkor lenne igazán kedvező ajánlat, ha a 150 lóerős dízelmotor a valóságban is 150 lóerősnek érződne. Ennyi pénzért már egy kategóriával feljebb találni autókat, akár dízelmotorral – még akkor is, ha leszámítjuk az automatikus váltó 400 ezer forintos felárát. Ettől függetlenül a Chevrolet Cruze nagyon jó ár/érték aránnyal rendelkező típus, de nem szabad túlzásokba esnünk. A kétliteres dízelmotor hangos és nem túl dinamikus, ezzel szemben a benzinesek csendes üzemmel kárpótolnak a lendület hiányáért.

Méretek

Hosszúság: 4597 mm
Szélesség: 1788 mm
Magasság: 1477 mm
Saját tömeg: 1427 kg
Össztömeg: 1930 kg
Tengelytáv: 2685 mm
Karosszéria-kivitel: limuzin
Csomagtér: 450 liter

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: EURO 4
Hengerűrtartalom: 1991 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata - 6 fokozatú
Nyomaték: 320 Nm 2000 1/min-nél
Teljesítmény: 110 kW (150 LE) 4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,9 s
CO2-kibocsátás: 149 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 8,2 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt...

Már nem a mi autónk, de így is jó az új Suzuki Swift

Még nem tudni pontosan, mibe fog kerülni, de azért meghajthattuk itthon az ismét Japánból érkező...

Mini Countryman Cooper D teszt

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek...

Új autókat épít egy orosz lakatos a totálkárosokból

Nem kérdés, művészet amit az orosz Arthur Tussik végez a sokszor ropira tört autókkal. Most „csak...

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja...

Mia Electric Mia L villanyautó használtteszt

Megnyomod a virágot, elcsúsztatod az ajtót, behuppansz középre, majd elsuhansz. Úgy megy, mintha...

Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw, Renault Megane Grandtour

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo...

Végre ismét csökken a benzin és a gázolaj ára is

Áprilisban eddig zömében drágulással találkozhattunk az üzemanyagáraknál, most szerdán viszont...

Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

badboy70 írta: 2012 október 30., kedd 22:47:29

Én VW Golfok után ültem át egy 1.8 LT benzinesbe és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Természetesen nincs kompromisszum nélküli,hibátlan autó(legfeljebb a tulajdonosaik
hazudják annak),de ez tényleg egy nagyon jó ár/érték arányú autó.Persze nem a magyar fillérb..szó,
de mégis sznob csóróknak,akik semmi pénzért akarnak német luxust venni maguknak,hogy a szomszédoknak villantsanak vele.Mélységesen hallgatva arról az apró tényről,hogy az általuk használtan vett sok-sok évig még a bank tulajdonát képező autóval pózolnak. :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Alex írta: 2011 május 30., hétfő 15:40:31
Alex írta: 6 éve

Szó mi szó kedves Zoltán, az autó egyéb (szerintem pozitív tulajdonságait) sikerült egyetlen összetett mondattal lerendezni ebben a cikkben, és csak a motor+váltó "gyengeségét" domborítani.



Megmosolyogtam azt a kijelentést is, hogy más márkák ennyi pénzért egyel magasabb kategóriában árulnának ilyen teljesítményű dízelt automata váltóval...



Szerintem a Cruze ilyen felszereltséggel és ilyen műszaki tartalommal a piac egyik legjobb ajánlata, talán Renault -ék adnak hasonlót ennyi pénzért. (de én a Cruze-t megbízhatóbbnak tartom).

Csak egy példa: A konszern egy Octavia II 1.6 CR dízelt alapáron is 5,5 millióért ad, végtelen hosszú ötös váltóval. Semmi DSG, semmi kétliter.... extrák is csak nagyon módjával.

Egy Golf nyilván még drágább. Én nem látom olyan "katasztrofálisnak" ezt az autót amennyire az a cikkből (talán akaratlanul is) érződik.



Az előttem szólónak:

Az Opel rühes váltói nagyon strapabíró szerkezetek. Általában magát az autót is túlélik. Ténykérdés, hogy a kapcsolhatóságuk nem a legjobb, egy japánnal, de még egy VW -vel sem lehet összehasonlítani. A "tésztás" jelzővel nem tudtam mit kezdeni! :))


Kiegészítés:

Ami a Cruztól egy kategóriával fentebb van az a Mondeo, C5, Insignia, Passat, Laguna.... etc...

Árak:

- Ford Mondeo 2.0 TDCi (140LE) - Euro5, 6 sebességes Powershift automataváltó : 8 835 000,00 Ft
- Citroen C5 Prestige 2.0HDI 6 seb manual váltó: 8 020 000 Ft
- VW Passat Comfortline BMT 2.0 CR TDi DSG 140Le : 8 650 000 Ft
- Opel Insignia sedan 2.0 DT, 96 kW / 130 LE, 6-sebességes automata : 8 210 000 Ft


Természetesen aláírom, hogy ezek az autók nem azt tudják amit egy Cruze, de a 3 millós vételár különbözet ezt meg is követeli.
3 millióval olcsóbban továbbra is jó vételnek találom a Cruze-t, még kicsit hangosabb motorral, és kevésbé sportosra áttételezett hajtáslánccal is.

Astra 160 lovas dízele, automata váltóval 6,7 millió... ebből következik,hogy a Golf is legalább ennyi. Talán a Megane -t lehet 5,5 körül megvenni automata nélkül. PSA és Ford alsó középben nem ad 2.0 dízelt. Olaszokat, japánokat nem néztem, olaszok sanszosak lehetnek, de a japánok ennyiért szerintem nem adnak kétezres automatás dízelt.

Üdv!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Alex írta: 2011 május 30., hétfő 15:01:51

Szó mi szó kedves Zoltán, az autó egyéb (szerintem pozitív tulajdonságait) sikerült egyetlen összetett mondattal lerendezni ebben a cikkben, és csak a motor+váltó "gyengeségét" domborítani.

Megmosolyogtam azt a kijelentést is, hogy más márkák ennyi pénzért egyel magasabb kategóriában árulnának ilyen teljesítményű dízelt automata váltóval...

Szerintem a Cruze ilyen felszereltséggel és ilyen műszaki tartalommal a piac egyik legjobb ajánlata, talán Renault -ék adnak hasonlót ennyi pénzért. (de én a Cruze-t megbízhatóbbnak tartom).
Csak egy példa: A konszern egy Octavia II 1.6 CR dízelt alapáron is 5,5 millióért ad, végtelen hosszú ötös váltóval. Semmi DSG, semmi kétliter.... extrák is csak nagyon módjával.
Egy Golf nyilván még drágább. Én nem látom olyan "katasztrofálisnak" ezt az autót amennyire az a cikkből (talán akaratlanul is) érződik.

Az előttem szólónak:
Az Opel rühes váltói nagyon strapabíró szerkezetek. Általában magát az autót is túlélik. Ténykérdés, hogy a kapcsolhatóságuk nem a legjobb, egy japánnal, de még egy VW -vel sem lehet összehasonlítani. A "tésztás" jelzővel nem tudtam mit kezdeni! :))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Szilvásy Bence írta: 2010 október 28., csütörtök 05:12:27

Talán annyit szeretnék hozzátenni az "elszakadás a Daewoo-örökségtől" nonszenszhez, hogy a GMDAT, azaz a General Motors Daewoo Auto & Technology (nálunk is ismertebb nevén egyszerűsítve Daewoo) felelős a J300-as kódjelű modell koncepciójáért, tervezésének nagy részéért, illetve pusztán azon tényért, hogy az autó a GMDAT koreai gyáraiból (Bupyeong/Gunsan) érkezik Európába.

A globális Delta II platformra épülő kocsi először a hazai piacán mutakozott be DAEWOO Lacetti Premiere néven még 2008 végén.

http://idc.gmdaewoo.co.kr/gmmcc/Lacetti_PMR_BrandPage.jsp?carID=lacettiPremiere&contentsID=brandpage&path=default&evt=null

Ausztrálázsiában (jelentős piaci szegmens) Holden Cruze-ként ismerhetjük - mindig a márkanévre jellemző hűtőráccsal.

A platform egy kiváló új alap, mely lehetővé tette (az Opel mérnöki hátterével karöltve), hogy az autó nagyon pozitív érzetű legyen, ázsiai váltóval (= pontos, precíz; szerencsére szakítva a korábbi daewoos hagyományokkal ahol az Opel tésztás, rühes váltóműveit favorizálták), feszes struktúrával, jó NVH-val. Ugyanez a platform szerepel oly jól az új Astra alatt is...

Tehát: nincs olyan, hogy elmúlt a Daewoo-korszak, kísértő múlt, mivel ez az eredendően koreai autó saját hazájában még mindig Lacetti. A Daewoo köszöni szépen, jól van.

Mellesleg pedig a GM az USA piacán arra ösztönzi a kereskedőit, hogy vegyenek egy Corollát és egy Civicet és bátorítsák ügyfeleiket, hogy ott helyben hasonlítsák össze a három kocsit. A Cruze jó autó, pont.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Friss tesztek

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.


Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Hirdetés

CHEVROLET tesztek

Chevrolet Trax 1.4 Turbo AWD LT teszt

Nem rossz. Nem is drága. Chevrolet Trax teszt

Hálás-e a Mokka testvérének lenni, amikor az Opel sokkal népszerűbb a Chevynél? Kell az összkerékhajtás? Sok a jó kérdés, de sok a jó kisméretű crossover is. Egyikük a Trax.


Chevrolet Malibu 2.4 LTZ teszt

Cseregyerek Amerikából - Chevrolet Malibu teszt

A Malibu az a régi-új modell, amellyel a General Motors Koreában is véget vetett a Daewoo piaci jelenlétének, ráadásul igazi világautó, hiszen Amerikában, Ázsiában és Európában is egyazon formában kínálják.


Chevrolet Camaro Coupe 6.2 V8 teszt

Le a gatyával! - Chevrolet Camaro teszt Videó

Akármilyen ínséges és egyben zöld időket is élünk, van az az autó, melyet vezetve perverz örömet okoz 100 km-enként 20 liter benzin elégetése.


Ötajtós Chevrolet Cruze miniteszt

Olcsó Golf-konkurens a Chevy-től

Benzin- és dízelmotorral egyaránt kipróbáltuk, mit tud az új, ötajtós Chevrolet Cruze.


Chevrolet Orlando 2.0 Dízel LTZ+ Automata teszt

Olcsó, de torkos expresszbusz - Chevy Orlando teszt Videó

Ilyen még nem volt! A Chevrolet legújabb modellje már megjelenésével is sokak érdeklődését felkelti, zömüket helyből meg is nyeri. A kedvező ár már csak ráadás.


Még több CHEVROLET teszt

Címlapon


Friss cikkek

Már nem a mi autónk, de így is jó az új Suzuki Swift

Itthon vezettük a legújabb Suzukit, az ismét japán Swiftet

22 órája – Újdonság

Még nem tudni pontosan, mibe fog kerülni, de azért meghajthattuk itthon az ismét Japánból érkező Swiftet. Dízel nincs, turbós és hibrid van.


Győrben jártunk, RS Audikat láttunk és hajtottunk

Mit tud egy Audi a gyári tesztpályán? Videó

2 napja – Sztori

Egy autógyár a technikát kedvelő felnőttnek olyan, mint gyereknek a Disneyland. Mi viszont nem csupán láthattuk az Audi RS3 összeszerelését, meg is hajthattuk az autót.


Mi is ott leszünk az V. Nagy Futamon, és élőben jelentkezünk

Egy hét múlva Nagy Futam!

2 napja – Sztori

Részletes programterv és információk a lezárásokról. Hamarosan elrajtol az V. Nagy Futam, idén először az Andrássy úton, légiparádé nélkül.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Fiat Bravo 1,4 T-Jet

Hamar munka ritkán jó. Most ritkán van...

8 éve – Teszt

Hiába... Azok a fránya taljánok értik a csíziót, ha stílusról van szó. Az újjászületett Bravo legizgalmasabb motorját merészen csak T-Jet-nek hívják, ugyanilyet a VW konszern csak sprőd TSI betűkombinációval jelöl... Érzik, ugye?


Opel Insignia Country Tourer BiTurbo CDTI 4x4 AT6 teszt

Nagyot szól! Opel Insignia Country Tourer BiTurbo CDTI 4x4 teszt

3 éve – Teszt

Kínálatának dízel csúcsváltozatával járt nálunk a megújult, már terepkombiként is kapható Opel Insignia.


Benzines után már dízelként is van 1,4-esnek tűnő BMW

Nevével is átverős a BMW 114d

5 éve – Autósvilág hírei

Bő negyed évvel ezelőtt még csak találgattuk, hogy lesz ilyen, most pedig már itt van a BMW 114d. A név azonban átverős, a legszerényebb gázolajos a 116d Efficient Dynamics Edition-höz hasonlóan 1,6 literes.


Használtautó.hu

CHEVROLET CRUZE 2.0d LT Plus

CHEVROLET CRUZE 2.0d L...

Ár: 2.380.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

CHEVROLET CRUZE 2.0 163le Gyönyörű állapotban!

CHEVROLET CRUZE 2.0 16...

Ár: 2.650.000 Ft

Évjárat: 2011 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

CHEVROLET CRUZE 1.6 LT

CHEVROLET CRUZE 1.6 LT

Ár: 2.500.000 Ft

Évjárat: 2013 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!