0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Melyik jobb a családnak? Suzuki vagy Lada?

Lada Vesta LUX vs. Suzuki Swift 1.2 GL+ összevetés

Egy időben járt náluk az oroszok és a japánok két újdonsága. Méretben ugyan különböznek, ennek ellenére megnéztük, hogy melyik éri meg jobban, ha családi célra akarunk autót venni.

%KA%A Lada új modelljét a Vestát és az új Suzuki Swiftet hasonlítjuk össze. Nagy kérdés, hogy melyik a jobb családi autó?%KA%

A Lada új modelljét a Vestát és az új Suzuki Swiftet hasonlítjuk össze. Nagy kérdés, hogy melyik a jobb családi autó?

Nemrégiben a Lada Vesta és az új Suzuki Swift is járt nálunk. A fotózások során lehetőség volt egyikből a másikba közvetlenül átülni,rögtön jött az ötlet, hogy mindkét modell megfelelő lehet akár családok számára is. Ebből az apropóból vetjük most össze őket, hogy melyik felel meg jobban egy négytagú családnak, és melyik éri meg jobban az árát. Mindkét modellre nagy várakozással tekintettünk, hiszen a Swift korábbi generációi igen népszerűek voltak idehaza, a Lada pedig szintén sikeresnek volt mondható tavaly a Kalina és Granta modellekkel, a Vesta azonban még többet és jobbat ígér.

Külső méretek
Suzuki Swift Lada Vesta
Hosszúság (mm) 3840 4410
Szélesség (mm) 1735 1764
Magasság (mm) 1495 1497
Tengelytáv (mm) 2450 2635
Csomagtér (l) 265-947 480
Menetkész tömeg (kg) 840 1205
Megengedett össztömeg (kg) 1365 1607

%KA%Hasonló elrendezésű a két autó utastere, a Swift azonban sportosabb belsőt ad. A bőrkormány helyett a Ladába csak műanyag jutott, amely egyáltalán nem olyan rossz, mint elsőre gondolná az ember%KA% %KA%Hasonló elrendezésű a két autó utastere, a Swift azonban sportosabb belsőt ad. A bőrkormány helyett a Ladába csak műanyag jutott, amely egyáltalán nem olyan rossz, mint elsőre gondolná az ember%KA%

Hasonló elrendezésű a két autó utastere, a Swift azonban sportosabb belsőt ad. A bőrkormány helyett a Ladába csak műanyag jutott, amely egyáltalán nem olyan rossz, mint elsőre gondolná az ember

Furcsán hathat, hogy a Swiftet családi autóként pozicionáljuk, hiszen méretét tekintve kisautó. Ez igaz, a magyar valóságnak viszont abszolút megfelel az, hogy a család Swifttel jár. Az első generációs "papír Swiftekkel" is találkozhatunk még manapság az utakon, sokszor látva azt, hogy az egész család benne utazik. A harmadik "Global Swift" generáció egyébként már egész tágas belül, hátul több helyet ad, mint például az egykori G Astra. Egyedül a 265 literes csomagtere lehet korlát. A Lada belterére viszont már joggal lehet mondani, hogy családi. Bőséges a helykínálat elöl-hátul, van fej és lábtér bőven. A csomagtér pedig szemre már-már kategóriabajnok, szám szerint 480 literes.

Belső méretek
Suzuki Swift Lada Vesta
Belső szélesség elöl (mm) 1420 1470
Belső szélesség hátul (mm) 1370 1470
Belmagasság elöl (mm) 940-1020 950-1000
Belmagasság hátul (mm) 930 900
Hátsó lábtér 180 cm-es sofőr mögött (mm) 220 250
Ülőlap hossza elöl (mm) 500 500
Ülőlap hossza hátul (mm) 470 480
Csomagtér maximális szélessége (mm) 1160 1420
Csomagtér szélessége a kerékdobok között (mm) 1010 1080
Csomagtér magassága (mm) 530 570-610
Csomagtér hossza (mm) 870 1000
Csomagtér hossza üléshajtással (mm) 1350 1720

%KA%Az első ülések jól tartanak a Swiftben. Hátul is elegendő a hely, egyedüli kellemetlenség, hogy az alsóbb felszereltségeknél nem állítható a hátsó fejtámla, ezért azok a lapockánkat masszírozzák%KA% %KA%Az első ülések jól tartanak a Swiftben. Hátul is elegendő a hely, egyedüli kellemetlenség, hogy az alsóbb felszereltségeknél nem állítható a hátsó fejtámla, ezért azok a lapockánkat masszírozzák%KA%

Az első ülések jól tartanak a Swiftben. Hátul is elegendő a hely, egyedüli kellemetlenség, hogy az alsóbb felszereltségeknél nem állítható a hátsó fejtámla, ezért azok a lapockánkat masszírozzák

%KA%Megjelenést és mintázatot tekintve tetszetős a Vesta kárpitozása. A hátsó hely bőséges, és a fejtámla is állítható. Beltérben és helykínálatban a Lada a nyerő%KA% %KA%Megjelenést és mintázatot tekintve tetszetős a Vesta kárpitozása. A hátsó hely bőséges, és a fejtámla is állítható. Beltérben és helykínálatban a Lada a nyerő%KA%

Megjelenést és mintázatot tekintve tetszetős a Vesta kárpitozása. A hátsó hely bőséges, és a fejtámla is állítható. Beltérben és helykínálatban a Lada a nyerő

Motorizációt, illetve hajtásláncot tekintve azonosak abban, hogy a négyhengeres szívó benzines hajtja őket, a váltó ötfokozatú, továbbá egységesen fronthajtásúak. Hengerűrtartalomban viszont már nagyobb az eltérés. A Swift 1,2 literes, míg a Vesta 1,6. Előbbi 90, utóbbi 106 lóerős, a katalógusadatok alapján a Lada a pörgősebb, 0-100 km/órás gyorsulásnál 0,7 másodpercet ad a Suzukinak. A valóságban viszont nagyon nem ezt éreztük. A Swift 840 kilós menetkész tömege lényegesen alacsonyabb a Vesta 1205 kg-jánál. Lámpánál is sokkal fürgébben indul el a Suzuki, és menet közben is sokkal jobban ugrik, ha egy pici többletsebességet kell gyűjteni. A fogyasztás jól mutatja a köbcenti-tömeg arányokat. A könnyed 1,2-es Swift 5 liter körüli értékkel beérte a teszt során, míg a Vestánál 8 literrel kell számolni. Bő másfélszeres különbség, ami igen jelentősnek mondható.

%KA%265 liter a 480 ellen. Nem csak szemre nagy a Vesta csomagtere. A kompakt szedánok között az egyik legnagyobb rakteret adja%KA% %KA%265 liter a 480 ellen. Nem csak szemre nagy a Vesta csomagtere. A kompakt szedánok között az egyik legnagyobb rakteret adja%KA%

265 liter a 480 ellen. Nem csak szemre nagy a Vesta csomagtere. A kompakt szedánok között az egyik legnagyobb rakteret adja

Felszereltség tekintetében a Lada jobbnak bizonyult, nem véletlenül. A legmagasabb LUX szintet képviselte a tesztautó, míg a Swift a fapados GL feletti GL+ ellátmánnyal érkezett. Pozitívum, hogy mindkettőben van érintőképernyős infotainment rendszer, tolatókamera, ülésfűtés és telefonkihangosítás. A Lada hátul is ad elektromos ablakot, ezen felül tempomat, manuális helyett digitális klíma és navigáció is található benne. Manapság nagy divat mindenféle vezetést támogató rendszerrel telezsúfolni az autókat. Jelen esetben egy visszagurulást gátló rendszeren kívül semmi egyébbel nem találkozhatunk egyikben sem. Ez sokaknak előny, aki viszont szeretne sávelhagyásra vagy ráfutásra figyelmeztetést, annak magasabb felszereltségű Swiftet kell választania. A Lada pedig mivel a kínálat csúcsát képviseli, további extrákat már nem tud adni.

Műszaki adatok, fogyasztás, menetzaj, árak
Suzuki Swift Lada Vesta
Motorosztály Euro 6
Hengerűrtartalom (cm3) 1242 1596
Hengerek/szelepek száma 4/16
Váltófajta/-fokozat manuális/5
Teljesítmény [LE (1/min)] 90 (6000) 106 (5800)
Nyomaték [Nm (1/min)] 120 (4000) 148 (4200)
Végsebesség (km/h) 180 180
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 11,9 11,2
Fogyasztás − vegyes [l/100 km] 4,3 6,1
Tesztfogyasztás (l/100 km) 5,1 8,0
CO2-kibocsátás (g/km) 98 138
Menetzaj 50 km/h-nál [dB(A)] 57 65
Menetzaj 90 km/h-nál [dB(A)] 66 68
Menetzaj 130 km/h-nál [dB(A)] 70 72
Alapár (Ft) 3 150 000 2 899 000
Tesztautó ára (Ft) 3 450 000 4 068 000

%KA%A Vesta 1,6-os szívó benzinese 106 lóerőt, míg a Swift 1,2-es, szintén szívó benzinese 90 lóerőt ad. A kisebb tömeg miatt a Suzuki a fürgébb, annak ellenére, hogy a katalógusadatok alapján a Lada jobb a 0-100 km/órás gyorsulásban%KA%

A Vesta 1,6-os szívó benzinese 106 lóerőt, míg a Swift 1,2-es, szintén szívó benzinese 90 lóerőt ad. A kisebb tömeg miatt a Suzuki a fürgébb, annak ellenére, hogy a katalógusadatok alapján a Lada jobb a 0-100 km/órás gyorsulásban

A Lada vagy a Suzuki a jobb menet közben, és melyiket nagyobb élmény vezetni? Nem jelenthető ki egyértelműen, hogy melyik a jobb. Mindkettő rendben van minden szempontból. A Lada egyedüli hátránya, hogy nem olyan fürge városi tempónál, de a kormányzás, futómű, fék hármas rendben van mindkét autónál. A Suzuki persze kisebb tömege miatt kezesebb, mérete miatt könnyebb parkolni vele, a Lada viszont valamicskét visszaad a régi fílingből. A hangja legalábbis nagyon a régi Lada orgánumot idézi. Egyedül annyit lehet megemlíteni, hogy nem hátul hajt, mint az ősök. Nagyobb hasmagassága miatt akár könnyebb terepre is bátran lehet vinni, míg a Swift nem igazán erre termett, ilyen célra már inkább a Vitara a nyerő.

%KA%Mindent összegezve csupán helykínálatával és a nagyobb hasmagasság miatti jobb tereptűrő képességeivel tud kitűnni a Vesta%KA%

Mindent összegezve csupán helykínálatával és a nagyobb hasmagasság miatti jobb tereptűrő képességeivel tud kitűnni a Vesta

Melyik lehet megfelelő egy család számára? Több dologtól is függ. Ha számít a méret, akkor a Lada. Ha fiatalos, sportos megjelenést akarunk, akkor a Suzuki. Ha fürgébb, agilisebb vezethetőséget és alacsony fogyasztást, akkor szintén a Swift a nyerő. Árban pedig szintén a japánok kisautója a befutó. Igaz, hogy a GL felszereltség 3,88 millióról indul, amiből 730 ezer forintnyi kedvezménnyel, lesz 3,15 millió forint a már alapból klímás Swift belépője. A még jobb ellátmányú, már tolatókamerás verzió 3,45 millióért vihető haza, míg az alapáron 2,89 milliós Lada 3,5 millióért lehet klímás, Comfort felszereltségű, de ellátmányban adott árért a Swift a jobb, méretben pedig persze mindenképp a Vesta. Ettől kezdve érdemes mindenkinek mérlegelni, hogy melyik tetszik jobban, melyikkel járna és mutatkozna az ismerősök előtt szívesebben.

Ez is érdekes lehet:
 

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák...

Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az...

Megvettem első autómat, egy 1996-os 318is-t. Tudom, nem hathengeres

A BMW "hathengernélkezdődik", tudom, mégis négyhengerest vettem. Viszont kupé, napfénytetős...

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...

Minden, amit a motorolajokról tudni érdemes

A belső égésű motorok megfelelő működése érdekében a legfontosabb „alkatrész” a motorolaj, spórolni...

Németországban is visszavásárol a dízelbotrányban érintett autókat a Volkswagen

Közel két éve annak, hogy a Volkswagen dízelbotránya kirobbant, még ma is, és valószínűleg még...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Videón mutatta meg az Audi az új A8-as autonóm parkolását

Alig három hét múlva mutatkozik be a német gyártó vadonatúj zászlóshajója, az A8-as. A képek...

Füvezett, aki szerint a kamion alatt átszáguldó Tesla sofőrje filmet nézett

Újabb részletek derültek ki a tavalyi szörnyű Tesla balesetről. Eddig a kamiont vezető férfi...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (65 db)

cicamokus írta: 2 hete

Mondjuk a Lada 4 millió feletti ára azért eléggé elrettentő. Ennyiért már sokmindent kapni a piacon.

A válaszoláshoz belépés szükséges
szucsif írta: 4 hete
brit1980 írta: 4 hete

Jaj neee! Hogyan töri ki egy biztonsági öv a nyakat amikor az 1600-os Ladában még nem is autómata öv van...


Előzmények megtekintése

Huszton történt, és bizony autómata öv volt benne, 2004-05 körül gyártású lehetett.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hete

XD

A válaszoláshoz belépés szükséges
brit1980 írta: 4 hete
Ossian P.E. írta: 4 hete

Jól beszélsz!! keresztanyám baleseti helyszínelő volt sok évig a Móri RK-n. megannyi eset rendőri intézkedéseiben vállalt részt, mikor is a 3-6 éves Suzukikból, Hondákból szedték ki a (SOKSZOR DARABOKBAN- A BIRKÁK KEDVÉÉRT NAGY BETŰKKEL ÍROM-) A HALOTTAKAT, MÍG A KB 15-23 ÉVES MERCIK, LADÁK, OPEL OMEGÁK, STB.. UTASAI+SOFŐRJE KISEBB TÖRÉSEKKEL, ZÚZÓDÁSOKKAL A SAJÁT LÁBUKON SZÁLLTAK KI!! Ritka volt rokon elmondásai alapján az életveszélyes sérült a régebbi, ""elavultabb"" és nagyobb autókban. De biztos a rendőr keresztanyám is lelkes Lada marketinges... Pár l-r fogyasztástöbblet vs nagy eséllyel túlélés s nem úgy, hogy még a fenekét sem tudja már önállóan kitörölni az ember.. Ezt kell mindenkinek mérlegleni. MEG AZT, HOGY A SUZUKI EGY HÁTULRÓL KAPOTT ÜTKÖZÉSNÉL SEMMIT SEM VÉD, MERT AZ ÜLÉSEKHEZ ISZONYÚ KÖZEL VAN A KOCSI FARVÉGPONTJA. ADDIG A LADA VESTA A SZEDÁN KIVITELÉNEK HÁLA SOKKALTA JOBAN ÓVJA AZ UTASOKAT. De aztán mindenki olyan 4 kerekűt vesz amilyet akar...


Előzmények megtekintése

Én is igazat adok neked és tudom is hogy így van mert nekem egyik rokon tűzoltó! Mindíg azon imádkoznak (elmondása szerint) csak ne japán autó legyen a balesetben mert akkor csúnya világ van. De most japán autó fun-oknak hiába dumál az ember mert már majdnem ott tartunk hogy egy Swift masszívabb mint egy T-72-es :D :D :D De hát higgyék csak azt

A válaszoláshoz belépés szükséges
brit1980 írta: 4 hete
szucsif írta: 4 hete

Prímán megvédik az embert a régi ladák.... ezerhatos dupla körlámpás ladaval egy 40 év körüli nő előttem ment neki a kandelábernek olyan bő 60-al, vér az 1 cseppnyi se volt, de az öv kitörte a nyakát.


Előzmények megtekintése

Jaj neee! Hogyan töri ki egy biztonsági öv a nyakat amikor az 1600-os Ladában még nem is autómata öv van...

A válaszoláshoz belépés szükséges
brit1980 írta: 4 hete
Racsni Pista írta: 4 hete

Én nem szeretnék a Lada hátsó ülésén se ülni, ha hátulról belemennek, de látszik egy 20 centivel hosszabb hátsó részéből meg tudod állapítani, hogy sokkal biztonságosabb mint a Swift.



Na az is tetszik, hogy jó nagy merítése lehetett a keresztenyádnak ócska kalinákból, ha kimert jelenteni olyat, hogy biztonságosabb mint mondjuk egy vasaló Swift :). Vagy most a régi vacak Swiftről van szó? Mert abban az időben még rengeteg 2107-es futott, el tudom képzelni milyen jól megvédi az embert :D. Elég megnézni az orosz videókat hogy törnek, hajlanak a Samarák és 2107-esek stb. De még ha sokan is haltak meg a Swift II-ben talán lehet valamire következtetni, hogy hányan halnak majd meg az új Swiftben? :) De az is tetszik, hogy egy 3 éves Honda nincs olyan biztonságos mint egy Lada. :D



Jaj Istenem az ilyen hülyéktől óvj meg engem.


Előzmények megtekintése

Az a 20cm kb.:70cm (sürgősen keresse fel szemorvosát...) Különben is honnan veszed hogy a Kalina ócska? Mondom nekem volt-van mind kettő hiába akarod bizonygatni hogy jóval masszívabb egy szar swift (vagy akármelyik nyegle japán) a Ladánál nemigaz! Most az hogy milyen illúziókat kergetsz az egy dolog! Menjél rossz minőségű úton egy Ladával meg egy Suzukival és kapásból rájössz a dolgokra :) Lehet nézni videókat hogyan törnek nyeklenek-nyaklanak,tekerednek-csavarodnak már kis sebességnél is a Suzukik,Hondák,Mazdák... :D

Istenem inkább engem védj meg ilyen hülyéktől akik azt hiszik hogy a papírlemezből készült csotrogányok erősek,masszívak,biztonságosak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hete

https://www.youtube.com/watch?v=v947gVIZZdY

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hete
Racsni Pista írta: 4 hete

Én nem szeretnék a Lada hátsó ülésén se ülni, ha hátulról belemennek, de látszik egy 20 centivel hosszabb hátsó részéből meg tudod állapítani, hogy sokkal biztonságosabb mint a Swift.



Na az is tetszik, hogy jó nagy merítése lehetett a keresztenyádnak ócska kalinákból, ha kimert jelenteni olyat, hogy biztonságosabb mint mondjuk egy vasaló Swift :). Vagy most a régi vacak Swiftről van szó? Mert abban az időben még rengeteg 2107-es futott, el tudom képzelni milyen jól megvédi az embert :D. Elég megnézni az orosz videókat hogy törnek, hajlanak a Samarák és 2107-esek stb. De még ha sokan is haltak meg a Swift II-ben talán lehet valamire következtetni, hogy hányan halnak majd meg az új Swiftben? :) De az is tetszik, hogy egy 3 éves Honda nincs olyan biztonságos mint egy Lada. :D



Jaj Istenem az ilyen hülyéktől óvj meg engem.


Előzmények megtekintése

Nekem a Tavria a kedvencem, ami 10-ből 9-szer levágja a fejed.

A válaszoláshoz belépés szükséges
szucsif írta: 4 hete
Racsni Pista írta: 4 hete

Én nem szeretnék a Lada hátsó ülésén se ülni, ha hátulról belemennek, de látszik egy 20 centivel hosszabb hátsó részéből meg tudod állapítani, hogy sokkal biztonságosabb mint a Swift.



Na az is tetszik, hogy jó nagy merítése lehetett a keresztenyádnak ócska kalinákból, ha kimert jelenteni olyat, hogy biztonságosabb mint mondjuk egy vasaló Swift :). Vagy most a régi vacak Swiftről van szó? Mert abban az időben még rengeteg 2107-es futott, el tudom képzelni milyen jól megvédi az embert :D. Elég megnézni az orosz videókat hogy törnek, hajlanak a Samarák és 2107-esek stb. De még ha sokan is haltak meg a Swift II-ben talán lehet valamire következtetni, hogy hányan halnak majd meg az új Swiftben? :) De az is tetszik, hogy egy 3 éves Honda nincs olyan biztonságos mint egy Lada. :D



Jaj Istenem az ilyen hülyéktől óvj meg engem.


Előzmények megtekintése

Prímán megvédik az embert a régi ladák.... ezerhatos dupla körlámpás ladaval egy 40 év körüli nő előttem ment neki a kandelábernek olyan bő 60-al, vér az 1 cseppnyi se volt, de az öv kitörte a nyakát.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Racsni Pista írta: 4 hete
Ossian P.E. írta: 4 hete

Jól beszélsz!! keresztanyám baleseti helyszínelő volt sok évig a Móri RK-n. megannyi eset rendőri intézkedéseiben vállalt részt, mikor is a 3-6 éves Suzukikból, Hondákból szedték ki a (SOKSZOR DARABOKBAN- A BIRKÁK KEDVÉÉRT NAGY BETŰKKEL ÍROM-) A HALOTTAKAT, MÍG A KB 15-23 ÉVES MERCIK, LADÁK, OPEL OMEGÁK, STB.. UTASAI+SOFŐRJE KISEBB TÖRÉSEKKEL, ZÚZÓDÁSOKKAL A SAJÁT LÁBUKON SZÁLLTAK KI!! Ritka volt rokon elmondásai alapján az életveszélyes sérült a régebbi, ""elavultabb"" és nagyobb autókban. De biztos a rendőr keresztanyám is lelkes Lada marketinges... Pár l-r fogyasztástöbblet vs nagy eséllyel túlélés s nem úgy, hogy még a fenekét sem tudja már önállóan kitörölni az ember.. Ezt kell mindenkinek mérlegleni. MEG AZT, HOGY A SUZUKI EGY HÁTULRÓL KAPOTT ÜTKÖZÉSNÉL SEMMIT SEM VÉD, MERT AZ ÜLÉSEKHEZ ISZONYÚ KÖZEL VAN A KOCSI FARVÉGPONTJA. ADDIG A LADA VESTA A SZEDÁN KIVITELÉNEK HÁLA SOKKALTA JOBAN ÓVJA AZ UTASOKAT. De aztán mindenki olyan 4 kerekűt vesz amilyet akar...


Előzmények megtekintése

Én nem szeretnék a Lada hátsó ülésén se ülni, ha hátulról belemennek, de látszik egy 20 centivel hosszabb hátsó részéből meg tudod állapítani, hogy sokkal biztonságosabb mint a Swift.

Na az is tetszik, hogy jó nagy merítése lehetett a keresztenyádnak ócska kalinákból, ha kimert jelenteni olyat, hogy biztonságosabb mint mondjuk egy vasaló Swift :). Vagy most a régi vacak Swiftről van szó? Mert abban az időben még rengeteg 2107-es futott, el tudom képzelni milyen jól megvédi az embert :D. Elég megnézni az orosz videókat hogy törnek, hajlanak a Samarák és 2107-esek stb. De még ha sokan is haltak meg a Swift II-ben talán lehet valamire következtetni, hogy hányan halnak majd meg az új Swiftben? :) De az is tetszik, hogy egy 3 éves Honda nincs olyan biztonságos mint egy Lada. :D

Jaj Istenem az ilyen hülyéktől óvj meg engem.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?


Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Teszten a turbós és hibrid Swift

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az új Suzuki Swift. Vajon másfél millióval drágábban is megéri?

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

5 órája – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Miért van álca alatt a Volvo legújabb kombija?

Szerinted milyen kamerát cipel ez az álcázott Volvo V90?

14 órája – Sztori

Épp gyanútlanul tartottunk a reptér felé a Kia Stonic leleplezése után, amikor egyszer csak véletlenszerűen előbukkant egy álcázott Volvo V90.


Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Felnőtt az Év Autója - Peugeot 5008 menetpróba

17 órája – Újdonság

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A SUV-ok piacán fog hódítani a legnagyobb oroszlán. Lássuk, vajon ő lesz-e a kategória királya?


Használtautó.hu

OPEL ASTRA H Caravan 1.6 Enjoy 99.000 Km

OPEL ASTRA H Caravan 1...

Ár: 1.399.000 Ft

Évjárat: 2006 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA F 1.4 Classic Start 1.4 . 8 szelep vonóhoroggal

OPEL ASTRA F 1.4 Class...

Ár: 395.000 Ft

Évjárat: 2002 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

CITROEN XSARA PICASSO 1.6 SX Kiváló-Cserélhető

CITROEN XSARA PICASSO...

Ár: 499.999 Ft

Évjárat: 2001 / 5

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!