0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Vezetési élmény egy SUV-ban - Mazda CX-5 teszt

Mazda CX-5 CD175 AT AWD Revolution Top teszt

Nem facelift, új generáció. El is mesélte, hogy miért. Maradt őszinte Mazda a CX-5, ami véletlenül sem akar németesen steril SUV lenni.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Bár a CX-5 még a Mazda palettáján belül sem húzómodell itthon, ez nem a tudása miatt van, pláne nem az idén érkezett második generáció érkezése után %KA%

Bár a CX-5 még a Mazda palettáján belül sem húzómodell itthon, ez nem a tudása miatt van, pláne nem az idén érkezett második generáció érkezése után

Egy Mazda, az bizony Mazda. Legyen az sport- vagy családi autó. A japánok nem képesek meghazudtolni magukat, még akkor sem, ha egy SUV-ról van szó, és milyen szerencse. Így van ez az idén új generációba lépett CX-5-tel is, ami hiába a hazai Mazda paletta legnagyobb modellje, mégis ízig-vérig vadító és sportos. Közben persze magabiztos is, hiszen tulajdonképpen a Mazda6 emelt változataként tekinthetünk rá. Kissé úgy van ez, mint a Koleos-Talisman párosnál. Prémium irányba elvitt karakterükkel egyébként épp konkurensek is a Renault kompakt SUV-jával, ahogy a Ford Kuga Vignaléval is. Legalábbis a japán tesztautó Revolution Top felszereltsége esetén, ami mindenből a legjobbat adja, tovább nem is extrázható, ezáltal valóban prémium hatást kelt.

%KA%Épp az első CX-5-tel vezették be a KODO formanyelvet, és az utód sem kevésbé lesz maradandó külsejű. Az alsó hűtőnyílások az aerodinamika érdekében aktívak%KA%

Épp az első CX-5-tel vezették be a KODO formanyelvet, és az utód sem kevésbé lesz maradandó külsejű. Az alsó hűtőnyílások az aerodinamika érdekében aktívak

%KA%Ismerős forma a fényszóró, de nem az elődről, sokkal inkább a hatosról, a szárny viszont maradt a régi. A nagy kerékíveket jól kitöltik a 19 colos felnik%KA% %KA%Ismerős forma a fényszóró, de nem az elődről, sokkal inkább a hatosról, a szárny viszont maradt a régi. A nagy kerékíveket jól kitöltik a 19 colos felnik%KA% %KA%Ismerős forma a fényszóró, de nem az elődről, sokkal inkább a hatosról, a szárny viszont maradt a régi. A nagy kerékíveket jól kitöltik a 19 colos felnik%KA%

Ismerős forma a fényszóró, de nem az elődről, sokkal inkább a hatosról, a szárny viszont maradt a régi. A nagy kerékíveket jól kitöltik a 19 colos felnik

%KA%Tipikus Mazda 6 ívek: így néz ki egy felfújt hatos. Nem változott a tengelytáv, így a helykínálat sem. Megmaradt az előd övvonala is, a krómos aláhúzás viszont új%KA%

Tipikus Mazda 6 ívek: így néz ki egy felfújt hatos. Nem változott a tengelytáv, így a helykínálat sem. Megmaradt az előd övvonala is, a krómos aláhúzás viszont új

Új generáció vagy erős facelift? Ha a dimenziókat vizsgáljuk, utóbbi. Változatlan a szélesség és a tengelytáv is. A második generáció 5 teljes milliméterrel rövidebb és 5 milliméterrel magasabb, ami valljuk be, nem mérvadó változás. Ha viszont azt nézzük, hogy mennyivel markánsabb karakter lett a CX-5, egyértelműen egy másik modellel van dolgunk. Minő szerencse, hogy új és persze legdrágább mélyvörös fényezésével kaptuk, ami varázslatosan hozza ki az autó vonalait és vonzza a szemeket. Ez nem a megszokott Soul piros, ez már hivatalosan a Soul Red Crystal fényezés, ami pont még egy fokkal vonzóbb a korábbi bordónál.

%KA%Minden fényben gyönyörű a frissített Soul vörös fényezés. A hátsó lámpák keskenyebbek, sportosabbak, esetünkben ledesek%KA%

Minden fényben gyönyörű a frissített Soul vörös fényezés. A hátsó lámpák keskenyebbek, sportosabbak, esetünkben ledesek

%KA%Innen nézve egészen furcsán hat a króm keret. Mintha kiharaptak volna egy darabot. Nem véletlen a bumszli márkajelzés, alatta  a távolságtartós tempomat szenzora%KA%

Innen nézve egészen furcsán hat a króm keret. Mintha kiharaptak volna egy darabot. Nem véletlen a bumszli márkajelzés, alatta a távolságtartós tempomat szenzora

Az előd formái itt-ott felütik a fejüket, leginkább az oldalablakoknál, az orr viszont annyival morcosabb lett, hogy kérdés nélkül húzódik le előle mindenki. 3,5 centivel került hátrébb az A-oszlop, így még hosszabb motorháztetőt tolunk magunk előtt, ami úgy törtet előre, mintha azonnal le akarná ordítani az előttünk haladó fejét. Ráadásul a második generáció alapként adja a vékonyra húzott ledes fényszórókat, amik mérges csipával kapaszkodnak az óriási hűtőrácshoz. Vadító az összkép és ez a reakciókból is látszott, rengetegen előkapták rá a telefonjukat. Oldalról nézve egész játékautós a hátratolt kabinjával és 19 colos felnijeivel. A szárny az elődjéé, a hátsó lámpákat viszont vékonyabbra húzták, és persze nem maradt el a körmotívum elrejtése sem.

%KA%Többek között a Mazda 6-ból lehetnek ismerősek a műszerek, a volán, a módválasztó kar és a klímavezérlő is. Azért a légbeömlők vaskosabbak, több a zongoralakk, és egy kicsit mindent átrendeztek%KA%

Többek között a Mazda 6-ból lehetnek ismerősek a műszerek, a volán, a módválasztó kar és a klímavezérlő is. Azért a légbeömlők vaskosabbak, több a zongoralakk, és egy kicsit mindent átrendeztek

%KA%Székes a pozíció, puhák az ülések, amik rövid ülőlapokat adnak, és a csúszós bőrkárpit miatt nem tartanak sokat. Hátul pazar a lábtér, de a középső hely továbbra is korlátozott%KA% %KA%Székes a pozíció, puhák az ülések, amik rövid ülőlapokat adnak, és a csúszós bőrkárpit miatt nem tartanak sokat. Hátul pazar a lábtér, de a középső hely továbbra is korlátozott%KA%

Székes a pozíció, puhák az ülések, amik rövid ülőlapokat adnak, és a csúszós bőrkárpit miatt nem tartanak sokat. Hátul pazar a lábtér, de a középső hely továbbra is korlátozott

Nem várt retro érzés fog el minket, mikor a volán mögé pattanunk, ugyanis három műszer fogad, amolyan klasszikus sportautós elrendezésben, az egyik fedélzeti komputer szerepet tölt be. Aztán rámarkolunk az MX-5 vékony bőrkarimájú volánjára, és elalélunk. Na jó, igazából minden ismerős már a 6-osból, egy városi terepjáróban viszont mégsem várunk ilyen sportosságot. A műszerfal és az ajtók egy része bőrözött, még hátul is, mégsem érezzük túltoltnak az urizálást. Bár eszméletlenül passzolnak a fehér bőrülések a vörös külsőhöz és az imitált fabetétes, néhol ezüsttel díszlécezett belsőhöz, igazából rövid ülőlapot adnak, és oldaltartásuk sincs, amire a csúszós bőr is rátesz. Legalább puhák, de azért szerencse, hogy csak a Revolution Tophoz elérhető a tesztautó prémium ülésszettje.

%KA%Nincs érintőképernyő (prémiumveszély!), helyette vannak nagyon jól kitapogatható kezelők a középkonzolon. A könyöklő jöhetett volna előrébb valamicskét, a váltókar formatervén pedig gondolkozhattak volna többet%KA% %KA%Nincs érintőképernyő (prémiumveszély!), helyette vannak nagyon jól kitapogatható kezelők a középkonzolon. A könyöklő jöhetett volna előrébb valamicskét, a váltókar formatervén pedig gondolkozhattak volna többet%KA%

Nincs érintőképernyő (prémiumveszély!), helyette vannak nagyon jól kitapogatható kezelők a középkonzolon. A könyöklő jöhetett volna előrébb valamicskét, a váltókar formatervén pedig gondolkozhattak volna többet

%KA%Összetett könyöklőt kapnak a hátul ülők, ülésfűtés-gombokkal, USB-csatlakozókkal és persze két pohártartóval%KA%

Összetett könyöklőt kapnak a hátul ülők, ülésfűtés-gombokkal, USB-csatlakozókkal és persze két pohártartóval

%KA%Telitalálat a sötét fabetét, még ha nem is igazi, jól mutatnak a Bose hangszórók a világos tetőkárpiton. Megvan a fennkölt hangulat%KA% %KA%Telitalálat a sötét fabetét, még ha nem is igazi, jól mutatnak a Bose hangszórók a világos tetőkárpiton. Megvan a fennkölt hangulat%KA%

Telitalálat a sötét fabetét, még ha nem is igazi, jól mutatnak a Bose hangszórók a világos tetőkárpiton. Megvan a fennkölt hangulat

Hely? Na, hely az van! Elöl is, hátul is meghazudtolja külméreteit, mind fej, mind lábtérben. A szellős kabin mögött még 477 literes raktér is elfért. Ülésdöntéssel is síkpadlós marad a csomagtér, ráadásul a kerékívek sem vesznek el belőle mérvadóan. Felszereltségével persze fölfelé törtet a CX-5, a Revolution Toppal már jár az automata csomagtérajtó (nem láblendítős) és a 10 hangszórós Bose hangrendszer is. A hátul ülők dupla pohártartós, USB-s könyöklőt, ülésfűtést és dedikált klímát is élvezhetek. A többi Mazda modellből már jól ismert infotainment csak 7 colos, nem mintha többre lenne szükség. HMI kezelőszerv gondoskodik róla, hogy ne kelljen levenni a szemünket az útról. Ezen munkálkodik a feláras, már szélvédőre vetítő head-up display is, ami veszély esetén nagy villogó írással figyelmeztet. Hatásos és egyértelmű. Ahogy hasznos segéd a finoman fékező adaptív tempomat is, ami már araszolófunkciós.

%KA%Vékony karimájú bőrkormány és klasszikus óracsoport. Minden egyértelmű és könnyedén kezelhető. Ritka, hogy egy szabadidő-autó ennyire a vezetésért szülessen. Dehát egy Mazdáról beszélünk, ennek így kell lennie%KA% %KA%Vékony karimájú bőrkormány és klasszikus óracsoport. Minden egyértelmű és könnyedén kezelhető. Ritka, hogy egy szabadidő-autó ennyire a vezetésért szülessen. Dehát egy Mazdáról beszélünk, ennek így kell lennie%KA%

Vékony karimájú bőrkormány és klasszikus óracsoport. Minden egyértelmű és könnyedén kezelhető. Ritka, hogy egy szabadidő-autó ennyire a vezetésért szülessen. Dehát egy Mazdáról beszélünk, ennek így kell lennie

%KA%Felhajtott ülőlapokkal, kalaptartóig, 477 literes a csomagtér, tehát a szedán és a kombi 6-osnál is kisebb. Különösen okos megoldás a fedőroló csomagtérajtóhoz pattintása%KA% %KA%Felhajtott ülőlapokkal, kalaptartóig, 477 literes a csomagtér, tehát a szedán és a kombi 6-osnál is kisebb. Különösen okos megoldás a fedőroló csomagtérajtóhoz pattintása%KA% %KA%Felhajtott ülőlapokkal, kalaptartóig, 477 literes a csomagtér, tehát a szedán és a kombi 6-osnál is kisebb. Különösen okos megoldás a fedőroló csomagtérajtóhoz pattintása%KA%

Felhajtott ülőlapokkal, kalaptartóig, 477 literes a csomagtér, tehát a szedán és a kombi 6-osnál is kisebb. Különösen okos megoldás a fedőroló csomagtérajtóhoz pattintása

Állítólag a generációváltás során javítottak a zajkomforton, de alapból is szokatlanul halk a 2,2 literes csúcsdízel. Egyedül autópályatempónál jelentkezik jelentős szélzaj, pedig a 175 lovas gázolajos CX-5 ott él igazán: Budapest-Máriapócs oda-vissza 6,5 literes átlagot adott, hiszen mindössze 2500 fordulat/perc alatt pörög. Ez nagyszerű egy ekkora összkerekes SUV-tól, városban viszont torkosabb: éppen csak 9 liter alatt tartható az átlag. Pedig eco-klíma és okos start-stop is gondoskodik a fogyasztáscsökkentésről. Utóbbi csak akkor állítja le a motort, ha erősebben nyomjuk le a fékpedált. Ez egy igen átgondolt és szerethető részlete a Mazdáknak, bár így kijön a fékrendszer csúnya, hibrides, súrolódó hangja.

%KA%Nincs olyan, hogy magatehetetlenül csúszik, hiszen még az ESP kikapcsolása után is beavatkozik a nyomatékot szabályzó, a kormányszöget és a gázpedál állását is figyelő G-Vectoring%KA%

Nincs olyan, hogy magatehetetlenül csúszik, hiszen még az ESP kikapcsolása után is beavatkozik a nyomatékot szabályzó, a kormányszöget és a gázpedál állását is figyelő G-Vectoring

%KA%Először furcsán lent fognak a fékek, aztán később ráeszmélünk, hogy egy japán autóban ülünk. A hibrides féknyekergést viszont semmi sem magyarázza%KA%

Először furcsán lent fognak a fékek, aztán később ráeszmélünk, hogy egy japán autóban ülünk. A hibrides féknyekergést viszont semmi sem magyarázza

175 ló nem hangzik soknak, a 2000-es fordulattól leadott 420 Nm nyomaték viszont már elég bitang ahhoz, hogy komolyat ugorjon, mikor betapad mind a négy kerék. A turbónyomást kulturáltan, finoman kapjuk és magas fordulaton sem traktor, inkább átmegy sportos morgásba a dízel hangja. Nem hittem a fülemnek. A teljes SKYACTIV képletet egy nagyszerű, saját gyártású 6 fokozatú automatikus váltó zárja, ami bár hagyományos bolygóműves, egy duplakuplungos gyorsaságával vált. Egyébként a Groupama Tanpálya műgyantáján is vallattuk az alapból elöl hajtó CX-5-öt, no meg a G-Vectoring nyomatékszabályzást. Minden szituációban ügyesnek és kezesnek bizonyult, meglepő gyorsasággal kaptuk meg a hátsó kerekek hajtását, mikor az első tengely elvesztette a tapadást. Hódriftre alkalmas!

%KA%Az egyik legjobb head-up display a Mazdáé, a sávtartó viszont csak első figyelmeztetésként terel minket vissza, később átenged a sávon. Idegesítő funkciója, hogy néha nem érzékeli a kezünket és sípolással jelzi, hogy fogjuk a volánt. Pedig markoljuk…%KA%

Az egyik legjobb head-up display a Mazdáé, a sávtartó viszont csak első figyelmeztetésként terel minket vissza, később átenged a sávon. Idegesítő funkciója, hogy néha nem érzékeli a kezünket és sípolással jelzi, hogy fogjuk a volánt. Pedig markoljuk…

Tesztautónk nem csak kivitelezésével, árával is a prémium szegmens felé csörtet. Jó hír viszont a 12 019 000 forintos listaárra fintorgóknak, hogy ennél feljebb nincs. Érdemesebb lehet megvizsgálni egy kevésbé felszerelt, semmiképpen sem fehér bőrüléses változatot, hiszen a vonzó külső, a sportos karakter és a nagyszerű SKYACTIV hajtáslánc mindenképp garantált. Ráadásul a második generációs CX-5 alapként adja a ledes fényszórókat és a tempomatot is. Városi használathoz érdemes megfontolni a fogyasztáson csorbító összkerékhajtás mellőzését vagy épp rámenni a 6-os kombira, ami bár nem rendelkezik ekkora hasmagassággal, ugyanezzel a hajtáslánccal és felszereltséggel közel 1 millióval olcsóbb listaáron, és nem mellesleg nagyobb csomagteret ad.

%KA%Igazi fenyítő-SUV lett a CX-5, ami anyagaival és felszereltségével a prémium szegmenst kergetheti, közben tartani tudja a mazdás értékeket%KA%

Igazi fenyítő-SUV lett a CX-5, ami anyagaival és felszereltségével a prémium szegmenst kergetheti, közben tartani tudja a mazdás értékeket

Értékelés

Pozitív
Halk, kulturáltan nyomatékos dízelmotor, gyors automata, tágas utas- és csomagtér, az elődnél magabiztosabb külső, prémium érzet
Negatív
Autópályán gyengébb hangszigetelés, súrlódó hangú fékek, csúszós prémium ülések, SUV felár

Árak

Tesztmodell alapára 11 090 000 Ft (2017. szeptember 6.)
Tesztmodell ára 12 019 900 Ft (2017. szeptember 6.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4550 mm
Szélesség: 1840 mm
Magasság: 1675 mm
Saját tömeg: 1610 kg
Össztömeg: 2100 kg
Terhelhetőség: 750 kg
Tengelytáv: 2700 mm
Karosszéria-kivitel: SUV
Csomagtér: 477-1620 liter
Belső szélesség elöl: 1450 mm
Belső szélesség hátul: 1430 mm
Belmagasság elöl: 960-1010 mm
Belmagasság hátul: 990 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 260 mm
Ülőlap hossza elöl: 480 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1370 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1050 mm
Csomagtér magassága: 820 mm
Csomagtér hossza: 960 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1700 mm
Raktérnyílás szélessége: 1050 mm
Raktérnyílás magassága: 850 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 2191 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 6 fokozatú automata
Nyomaték: 420 Nm 2000 1/min-nél
Teljesítmény: 129 kW (175 LE) 4500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 206 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,5 s
CO2-kibocsátás: 152 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,8 l/100km
Fogyasztás a használónál: 8,3 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 64 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Pelso írta: 2 hete

A teszt alapján ugyan rendben van az autó, de adott esetben
nagyítóval hasonlítanám össze a konkurensekkel, persze az ár/érték/tetszés indexek alapján.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Hirdetés

MAZDA tesztek

Mazda6 G165 Revolution teszt

Merni kell forgatni - Mazda6 teszt

A Mazda forradalma csöndes, de nem eredménytelen. A frissített 6-os legügyesebb változatát tesztelve nem is értem, miért nem fogy még több.


Mazda CX-5 2.0 AWD Revolution teszt

Ilyen könnyű lenne? - Mazda CX-5 teszt

Napfénytetőt leszámítva minden finomsággal megtömött CX-5-öt kaptunk első tesztünkre, kétliteres benzinmotorral, összkerék-hajtással, totális Skyactiv-kezeléssel.


Mazda RX-8 Revolution teszt

Nem gyárt több porszívót a Mazda Videó

A Mazdánál komolyan hittek abban, hogy meg tudják oldani a Wankel-motor problémáit. Nem jött össze, így sajnos eljött a szomorú pillanat, hogy a Mazda RX-8 elbúcsúzzon tőlünk. Azért utoljára még tartogatott egy meglepetést.


Mazda5 1.6 CD115 TX teszt

Ülésenként egymillió - Mazda5 teszt

Két tolóajtó, hét ülés, nyolc szelep - a számok tükrében így fest a Mazda kompakt, 1,6-os dízelmotorral szerelt egyterűje, amely az 5-ös jelzést kapta.


Mazda2 1.3 TE Plus teszt

Mi változott? - Mazda2 teszt

Megújult a Mazda2, ezért az elsők között megnéztük, hogy mit változtattak a japánok, és mit nyújt az 1,3 literes motorral szerelt TE Plus csúcsmodell.


Még több MAZDA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

10 órája – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

Tegnap – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

Tegnap – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MAZDA CX-5 2.0i Attraction Márkaszerviz!!

MAZDA CX-5 2.0i Attrac...

Ár: 5.899.000 Ft

Évjárat: 2012 / 10

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

MAZDA CX-5 2.0i Challenge 2017-es ÚJ MODELL!

MAZDA CX-5 2.0i Challe...

Ár: 8.010.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

MAZDA CX-5 2.2 CD Revolution AWD (Automata)

MAZDA CX-5 2.2 CD Revo...

Ár: 11.309.900 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!