0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.

Teszt
Műszaki adatok

Elöl-hátul újak a lökhárítók, a LED menetfény a fényszóróba költözött, felárért az egész fényszóró LED-technikás. A tesztautóé is ilyen volt, erőteljes fényű

Elöl-hátul újak a lökhárítók, a LED menetfény a fényszóróba költözött, felárért az egész fényszóró LED-technikás. A tesztautóé is ilyen volt, erőteljes fényű

Kecskeméti, de mégsem a miénk. Kezdjük a leginkább fájó résszel, hiába készül Kecskeméten (is) a B-osztály, hiába ez az első itthon is gyártott Mercedes, mégsem a mi autónk. Hogyan is lehetne az egy 7,2 millió forintról startoló modell? Kár érte, mert mint autó, nem nagyon bántható a B-osztály. Pontosítok, a tavaly frissített B-osztály. Mert így utólag megnézve a 2012-ben piacra lépett, s 2012 márciusában gyártani kezdett eredetit, az bizony már megjelenésekor sem volt egy álomautó. Legalábbis a tesztpéldányban elég sok negatívumot fedeztem fel.

A kompakt, 4,3 méteres hosszúsághoz 2,7 méteres tengelytáv jár, ez igen hosszú, tágas utasteret ad

A kompakt, 4,3 méteres hosszúsághoz 2,7 méteres tengelytáv jár, ez igen hosszú, tágas utasteret ad

Sok múlik a konfiguráción. Bevallom, közel három év távlatából igazából semmi negatívumra nem emlékeztem a korábbi tesztautóból, csak arra, hogy jót autóztam vele és egészen sok cucc belefért − az idő tehát sokat szépített rajta. De az akkori tesztet elolvasva valószínűleg épp egy ilyen konfigurációt választanék, amilyen a mostani tesztautó volt − már amennyiben B-osztályt vennék. A kínálat amúgy igen széles, az összes motor Euro 6-os a frissített palettán. Alapvetően kétféle, 1,6 és 2,0 literes négyhengeres, turbós benzines szerepel, ám mindkettő kétféle erőszinttel, 122 és 156, valamint 184 és 211 lóerővel. Dízelből a Renault-tól származó 1,5 literes (90 és 109 lóerővel), valamint 2,1 literes Mercedes motor kérhető 136 és 177 lóerővel. A hajtás ugyebár alapesetben elöl, de a nagyobb motorokhoz 4Matic összkerékhajtás is kérhető, a 7 fokozatú, duplakuplungos 7G DCT automataváltó pedig már az erősebb, de kisebb méretű motorokhoz is. Szeretem a Renault 1.5 dCi-jét, de ha már Mercedes, én is a finomabb üzemű benzinest választanám, mondjuk az erősebbik 1.6-ost, a B 200-ast, ami a tesztautó volt. Természetesen automatával, hiszen a Mercihez az is dukál.

Gusztusos, igényes, jól összerakott a beltér. Új a kormánykerék, a gombok ott is és a középkonzolon is frissek

Gusztusos, igényes, jól összerakott a beltér. Új a kormánykerék, a gombok ott is és a középkonzolon is frissek

Nem vészes felár az Artico műbőr kárpitozás. Más gyártó talán bőrnek is eladná ezt a nem kellemetlen, világos színben is kérhető anyagot Nem vészes felár az Artico műbőr kárpitozás. Más gyártó talán bőrnek is eladná ezt a nem kellemetlen, világos színben is kérhető anyagot

Nem vészes felár az Artico műbőr kárpitozás. Más gyártó talán bőrnek is eladná ezt a nem kellemetlen, világos színben is kérhető anyagot

Jó kombináció. A B 200 1.6-os turbómotorja 1250-4000 1/perc fordulat között konstansan adja 250 Nm nyomatékát, s ez bizony alapvetően határozza meg képességeit. Minden helyzetben jól tud húzni, ha kell, a duplakuplungos automata gyorsan és szinte érezhetetlenül kapcsol vissza, ha már nem hajtjuk, pillanatok alatt feljebb vált. A nyomatékos motort mondjuk időnként indokolatlanul tartja közepes fordulatszám-tartományban, ilyenkor a gázpedál enyhe visszaengedésével vagy a kormányra rakott fülekkel is kapcsolhatunk. Van persze Sport mód, amikor a szokásosnál tovább forgatja a fokozatokat. Az előválasztó a nagyobb Merciktől megszokottan csak kormányoszlopra szerelt kar: megszokást igénylő, de utána imádni való, helytakarékos. Egyedül indulásnál van némi késlekedés, s hajszálnyi robotváltós kapcsolási érzet, menet közben azonban hibátlan a váltó. Az áttételezés hosszú: az autópályás 130 km/órás tempó mindössze 2400 1/perc fordulattal futható hetedik fokozatban. Az elindulási hajlam hibátlan, a 100 km/órára 8,4 másodperces gyorsítás igen jó, előzéskor, például 70-80 km/óráról viszont már nem lép vészesen nagyot a B 200.

Ez már a feláras, 8 colos képernyő, alapból 7 colos jár, 200 ezer forint a navigáció, ami pontos, jól dolgozik, de magyarul nem beszél. Extra a HD minőségű tolatókamera is. Megszokást igénylő, hogy a kikapcsológomb nem csak a hifit, a tolatókamerát és a kihangosítót, a teljes infotainment rendszert kiiktatja Ez már a feláras, 8 colos képernyő, alapból 7 colos jár, 200 ezer forint a navigáció, ami pontos, jól dolgozik, de magyarul nem beszél. Extra a HD minőségű tolatókamera is. Megszokást igénylő, hogy a kikapcsológomb nem csak a hifit, a tolatókamerát és a kihangosítót, a teljes infotainment rendszert kiiktatja

Ez már a feláras, 8 colos képernyő, alapból 7 colos jár, 200 ezer forint a navigáció, ami pontos, jól dolgozik, de magyarul nem beszél. Extra a HD minőségű tolatókamera is. Megszokást igénylő, hogy a kikapcsológomb nem csak a hifit, a tolatókamerát és a kihangosítót, a teljes infotainment rendszert kiiktatja

Csendes. Komolyabb luxusautókból és persze 10 éves hibridből is volt módom átülni a B-osztályba. Egyedül induláskor tűnik fel tompa motorhang. Bemelegedve, főként rádió mellett már nagyon fülelni kell, hogy jár-e. Pontosabban fülelhetünk, nemigen halljuk, nemigen érezzük, mert alapjárata is egyenletes. Stop-startja is finom, így bizony a teljes egészében új és digitális műszerblokkra kell pillantani, hogy vajon jár-e a motor. A 205/55 R16-os Michelin Alpin A4 téligumikon minden helyzetben kifejezetten csendesen gördül a B 200, csupán autópályán hallani tükrei felől szélzajt. Ennek is az azonban az elsődleges oka, hogy más zaj nem szűrődik be az utastérbe.

Lehet fanyalogni, hogy a gépháztető pálcikával kitámasztós és zajszigetelés nélküli, viszont a négyhengeres turbós benzines csendes, erőteljes és elfogadható fogyasztású

Lehet fanyalogni, hogy a gépháztető pálcikával kitámasztós és zajszigetelés nélküli, viszont a négyhengeres turbós benzines csendes, erőteljes és elfogadható fogyasztású

Kényelmes is, meg nem is. A józan gumiméretnek, meg persze a komfort futóműnek köszönhetően a mostani tesztautó rugózása sokkalta jobb volt, mint a korábban próbált sportfutóműves dízelé. Ülései azonban nem túlzottan méretesek, s ami még inkább probléma: nem is túlzottan formázottak. Főként az oldaltartás nélküli elülső ülőlap volt furcsa és hosszabb úton zavaró. A hátsó helyek közül a középső csenevész, a lábtér viszont óriási a második sorban. A szélső helyeken felnőttek is vígan ellehetnek, a szélsőkbe Isofix-gyerekülések könnyedén, s úgy tehetők, hogy átlagméretű elöl ülők mögött a háttámlát sem érik el. Négy felnőttnek vagy kétgyerekes családnak tágas, viszonylag kényelmes autó a B-osztály, de azért ülésekből kaphatott volna jobbat.

Alapesetben kevéssel 500 liter alatti, támladöntéssel 1500 liter feletti a raktér. Jól pakolható, de bővítve nem síkpadlós Alapesetben kevéssel 500 liter alatti, támladöntéssel 1500 liter feletti a raktér. Jól pakolható, de bővítve nem síkpadlós

Alapesetben kevéssel 500 liter alatti, támladöntéssel 1500 liter feletti a raktér. Jól pakolható, de bővítve nem síkpadlós

Leghátul is nagy. Alaphelyzetben is tágas, közel 500 literes, síkokkal határolt és jól pakolható a csomagtér. A hátsó támlák 20:40 arányú dönthetőségével több mint háromszoros, ám nem teljesen sík padlójú rakteret kapunk. Nem hiányoznak a csomagrögzítők, a padló alá szükségpótkerék is kerülhet, a tesztautó esetén rekesz és defektjavító volt, 12 V-os csatlakozó a második sor elé került, hűtőládát például onnan táplálhatunk, a csomagtérből nem.

Teljesen új, szép grafikájú a műszerblokk. Az üzemanyagtank nyílása a sofőr oldalára került − ahogyan az az óránál is látható

Teljesen új, szép grafikájú a műszerblokk. Az üzemanyagtank nyílása a sofőr oldalára került − ahogyan az az óránál is látható

Finomságok. Már maga a márka, de a modellfrissítés is sokat hozzátesz ahhoz, hogy a B-osztály ne egy szabvány kompakt egyterű legyen. A facelift után új, a korábbinál sokkal kecsesebb, cizelláltabb gombokat hordó a kormánykerék, friss a műszerblokk és a középkonzoli, növelt méretű képernyő is. Az opciós tolatókamera HD-képet ad. Az mondjuk több mint fura, hogy a hifi főkapcsolója a kamerát és az amúgy szintén profi minőségű kihangosítót is lekapcsolja. Ha csak a rádiót némítanánk, ahhoz a dedikált, nem annyira kézre eső és szembetűnő apróbb billentyűt érdemes használni. Telefonunkat természetesen nem csak a beszédhez, zenelejátszáshoz is csatlakoztathatjuk.

Nem áll rosszul pakolóhelyekkel, itt is látszik, hogy hátul óriási a lábtér Nem áll rosszul pakolóhelyekkel, itt is látszik, hogy hátul óriási a lábtér Nem áll rosszul pakolóhelyekkel, itt is látszik, hogy hátul óriási a lábtér

Nem áll rosszul pakolóhelyekkel, itt is látszik, hogy hátul óriási a lábtér

Vigyáz ránk. Van éberségfigyelő, ráfutásos balesetekre figyelmeztetés, ami csak durva vészhelyzetben fékez, ám előfordul, hogy teljesen indokolatlanul is azt észlel és fékez. Szerepelhetne távolságtartós tempomat (valamint sávtartó, holttérfigyelő és aktív parkolóasszisztens is), de a 11,4 millió forintos tesztautóba nemhogy az, még az automata klíma sem fért bele. Ami van, az legalább hőfokszabályzós, de a ventilátor intenzitását már nekünk kell szabályozni. Furcsa ez egy ilyen árú autónál, ahogyan például a magyarul nem beszélő navigáció is. Legalábbis nekünk, magyaroknak, akik egyelőre inkább csak gyártani, semmint vásárolni tudjuk a B-osztályt. Vagy mi vagyunk smucigok, mert többet várnánk? Nem értékeljük azt kellőképp, hogy például milyen jó a B-osztály progresszív, alacsony fordulókört adó kormányműve, hogy egyben van, meg aztán 4 év/120 000 kilométeres karbantartási csomag is jár hozzá? Meg vezetéstechnikai tréning is, hogy mind tovább, mind jobban tudjuk vezetni a mi drága csillagunkat, ami nem vészesen torkos. A 156 lóerős benzines gyári vegyes fogyasztási értéke 5,4 liter, a tesztátlag szerinti pedig 7,5 liter lett, ami a kulturált üzem és a dinamikai jellemzők mellett teljesen korrekt.

Keményen meg kell fizetni a csillagot. Hiába készül Kecskeméten is a B-osztály, nagyon nem a mi autónk − ez persze nem a modell hibája

Keményen meg kell fizetni a csillagot. Hiába készül Kecskeméten is a B-osztály, nagyon nem a mi autónk − ez persze nem a modell hibája

Szereted a csillagot? A B-osztály természetesen csakis szerelemautó lehet. Érzelmi töltet is szükséges ahhoz, hogy árát arányosnak, elfogadhatónak tartsuk. Ennyi pénzért már temérdek más is kapható. Leginkább a BMW 2-es Active Tourer az ellenfele, utána még talán a Volkswagen Sportsvan. De egyik sem egy Mercedes, ahogyan például egy fele ennyiért tágasabb, de messze nem ennyire felöltöztethető Renault Scénic, Citroën C4 Picasso sem az.

Értékelés

Pozitív
Kulturált, erős motor, tágas utas- és csomagtér, finom váltó, kényelmes futómű
Negatív
Csekély oldaltartású ülések, csenevész hátsó középső hely, magyarul nem tudó navigáció, kikapcsolt rádiónál nincs tolatókamera és kihangosító

Árak

Tesztmodell alapára 8 983 000 Ft (2015. január 24.)
Tesztmodell ára 11 408 410 Ft (2015. január 24.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4393 mm
Szélesség: 1786 mm
Magasság: 1557 mm
Saját tömeg: 1395 kg
Össztömeg: 1960 kg
Tengelytáv: 2699 mm
Karosszéria-kivitel: egyterű
Csomagtér: 488-1547 liter
Belső szélesség elöl: 1440 mm
Belső szélesség hátul: 1430 mm
Belmagasság elöl: 890-950 mm
Belmagasság hátul: 960 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 280 mm
Ülőlap hossza elöl: 510 mm
Ülőlap hossza hátul: 450 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1050 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1050 mm
Csomagtér magassága: 450-780 mm
Csomagtér hossza: 800 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1480 mm
Raktérnyílás szélessége: 1100 mm
Raktérnyílás magassága: 710 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin üzemű
Motorosztály: EURO 6
Hengerűrtartalom: 1595 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata - 7 fokozatú
Nyomaték: 250 Nm 1250-4000 1/min-nél
Teljesítmény: 115 kW (156 LE) 5300 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 220 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8,4 s
CO2-kibocsátás: 125 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,4 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 55 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 61 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Toyota Proace Verso 2.0 D-4D 150 Active Visible teszt

Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét...

Otthonában vezettük a hatodik Volkswagen Polót

Nagyobb és biztonságosabb lett a hatodik generációs Volkswagen Polo, tudásával túlmutat a szuperminik...

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

A gázolaj áremelését a benzin árcsökkentése követi a héten

Míg szerdán a gázolaj ára nőtt, pénteken a benzin ára lejjebb kerül.

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Mercedes-AMG GT C Roadster teszt

50 éve alkot sportmodelleket az AMG a Mercedes szárnyai alatt, ráadásul a GT már a második szinte...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Megjelent az új Swift Sport, 1 tonna alatti önsúllyal és 140 lóval hergel

Külsőre morcos, igazi méregzsák és a belepakolt technika sem ígér mást. A Swift Sport 1 tonna...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

kaktuszbónusz írta: 2015 január 25., vasárnap 14:16:09
Kempelen írta: 3 éve

Azért a magyarul nem tudó navigáció, meg a magyarul nem létező kezelési könyv nem ugyanaz a liga.


Előzmények megtekintése

A Mazdának lehet gratulálni, az új autóikban van magyar navigáció, pedig a Mazda biztosan kevesebb autót ad el itthon mint a a Ford. Az hogy a gépkönyv nem magyar- senki sem tökéletes :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 2015 január 24., szombat 18:23:00
Balage001 írta: 3 éve

Jó, de ez egy Merci és ráadásul itt gyártják...


Előzmények megtekintése

Azért a magyarul nem tudó navigáció, meg a magyarul nem létező kezelési könyv nem ugyanaz a liga.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Balage001 írta: 2015 január 24., szombat 16:34:58
ElBundy írta: 3 éve

A most 2 éves mazda cx-5 ös gépsárkányunkhoz mind a mai napig nem kaptunk magyar gépkönyvet csak németet!!!


Előzmények megtekintése

Jó, de ez egy Merci és ráadásul itt gyártják...

A válaszoláshoz belépés szükséges
ElBundy írta: 2015 január 24., szombat 15:21:38

A most 2 éves mazda cx-5 ös gépsárkányunkhoz mind a mai napig nem kaptunk magyar gépkönyvet csak németet!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2015 január 24., szombat 14:32:43
witz írta: 3 éve

Ezek mind igaz tények, de ez az autó még rettenet ronda is!


Ez egyéni ízlés, beállítottság kérdése. Nekem "teccik". :-) De nem kell, elégedett vagyok a jelenlegi autóimmal. :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
witz írta: 2015 január 24., szombat 14:22:26

Ezek mind igaz tények, de ez az autó még rettenet ronda is!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Balage001 írta: 2015 január 24., szombat 12:06:02

Ez nagyon sok érte, ennyi pénzért már rendes méretű autót is lehet venni :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
kaktuszbónusz írta: 2015 január 24., szombat 11:41:23
ElBundy írta: 3 éve

Háááátt,11.408.410.-ért már elvárható lenne,hogy a navigáció és a fedélzeti számítógép magyarul kommunikáljon./szvsz.../Nem tudom,hogy csak az én izlésemet zavarja ez az odabiggyesztett információs kijelző de szerintem egy mercedeshez nem "méltó" az ilyen gányolás.És valahogy az a 4 köralakú szellőző sem a szívem csücske.

Nekem a Honda F-RV marad az etalon.http://www.netcarshow.com/honda/2004-frv/1024x768/wallpaper_06.htm


Nagyon igazad van, én Magyarországon forgalomba helyezni sem engednék olyan autót, amelyik központi egysége-navigációja nem tudja a nyelvet. A lakosság kb nyolcvan százaléka sajnos nem tud más nyelvet, és milyen jó ha kiír valamit az autó, és nem értik, mi az. Idősebbek előnyben, A navinál ez meg egyenesen balesetveszélyes lehet. Ez sokkal fontosabb lenne, mint egy kötelező guminyomás érzékelő szenzor. Az meg egyenesen sértő, hogy itt gyártott autókba -mercedes, audi- sincs magyar menü, ezzel ki is fejezték a véleményüket rólunk ezen gyártók....

A válaszoláshoz belépés szükséges
ElBundy írta: 2015 január 24., szombat 09:50:56

Háááátt,11.408.410.-ért már elvárható lenne,hogy a navigáció és a fedélzeti számítógép magyarul kommunikáljon./szvsz.../Nem tudom,hogy csak az én izlésemet zavarja ez az odabiggyesztett információs kijelző de szerintem egy mercedeshez nem "méltó" az ilyen gányolás.És valahogy az a 4 köralakú szellőző sem a szívem csücske.
Nekem a Honda F-RV marad az etalon.http://www.netcarshow.com/honda/2004-frv/1024x768/wallpaper_06.htm

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

Ilyen nincs, és mégis van! Mercedes-Benz V-osztály teszt

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal járt nálunk a Mercedes-Benz V-osztály.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

3 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

11 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

Tegnap – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ B-OSZTÁLY B 200 CDI BlueEFFICIENCY (Automata) Nettó 4.638.718

MERCEDES-BENZ B-OSZTÁL...

Ár: 5.891.173 Ft

Évjárat: 2013 / 10

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ B-OSZTÁLY B 180 Style

MERCEDES-BENZ B-OSZTÁL...

Ár: 8.999.130 Ft

Évjárat: 2017 / 2

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ B-OSZTÁLY B 200 BlueEFFICIENCY (Automata) GYÁRI GÁZOS CNG

MERCEDES-BENZ B-OSZTÁL...

Ár: 2.650.000 Ft

Évjárat: 2010

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!