0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Csillag vezessen utadon - és a Mercedes E kombi

Mercedes-Benz E 220 d T-modell teszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A piac legigényesebb kombija most a Mercedes új E-osztálya, ajándék minden vele töltött perc, pláne a tesztautó gazdag felszereltségével.

Teszt
Műszaki adatok

Aligha létezik ma az új E-osztálynál méltóságteljesebben suhanó kombi a piacon, és még csak légrugózás sem kell hozzá

Aligha létezik ma az új E-osztálynál méltóságteljesebben suhanó kombi a piacon, és még csak légrugózás sem kell hozzá

Német középvezetőknek. Valójában az E-osztály nem luxusautó – legfeljebb nálunk, az ára miatt –, ugyanakkor legújabb nemzedékével az E-osztály kombi karosszériával is luxusautókat idéző kényelmet kínál. Már alapkivitelében meggyőző és sokat ad, az extrák jóvoltából pedig a lehetőségek szinte végtelenek, valóban luxusautós miliő teremthető az utastérben, miközben kombiként is praktikus az E-osztály. Most elsősorban utóbbi szempontból vizsgáltuk, hiszen az új E éppen ezzel a motorral már járt nálunk négyajtósként. Ugyanakkor a két tesztautó eltérő felszereltségéből is számos tanulság levonható.

Hiába kombi, nem a cuccolás jut elsőre az ember eszébe, ha meglátja, pedig alaphelyzetben is 640 literes csomagteret kínál

Hiába kombi, nem a cuccolás jut elsőre az ember eszébe, ha meglátja, pedig alaphelyzetben is 640 literes csomagteret kínál

Tényleg praktikus. Valamelyest megnehezíti az E kombi objektív vizsgálatát, hogy a nálunk járt tesztautó messze nem alapfelszereltséggel gördült ki a gyárkapun. Majd' 15 millió forintos alapárát mintegy 12 millió forinttal toldották meg az extrák, és így sem nevezhető teljesnek a felszereltsége. Ily módon a világos árnyalatú, legigényesebb Designo bőrkárpit például nehezen egyeztethető össze a cuccolós szállítással, bár a csomagtérben legalább nem kárpitoztak semmit bőrrel. A műszerfalra viszont jutott gazdagon a nemes anyagból, sőt még a szőnyegek szegélye is bőr, és a csomagtér világos szövet kárpitozására is meggondolja az ember, hogy mit tesz rá. A tesztautóban például fekete szőnyeg védte a raktér padlóját, ami viszont látványában nem illett az eredeti színvilághoz. Persze nem is ez a lényeg, hiszen szép tiszta bőröndökkel így is telepakolható a jókora tér, amely csupa igényes részlettel tehető még praktikusabbá.

Lám, nem muszáj sportkombinak lenni ahhoz, hogy egy kombi mutatós legyen, pláne praktikus és kényelmes

Lám, nem muszáj sportkombinak lenni ahhoz, hogy egy kombi mutatós legyen, pláne praktikus és kényelmes

A vonóhorog láthatatlan (hasonlóan az új Tiguanhoz), meg persze temérdek egyéb modellhez, gombnyomásra ugrik elő a lökhárító alól, akár a vezetőülésben ülve, az ajtóra helyezett kapcsolóval is elővarázsolható A vonóhorog láthatatlan (hasonlóan az új Tiguanhoz), meg persze temérdek egyéb modellhez, gombnyomásra ugrik elő a lökhárító alól, akár a vezetőülésben ülve, az ajtóra helyezett kapcsolóval is elővarázsolható

A vonóhorog láthatatlan (hasonlóan az új Tiguanhoz), meg persze temérdek egyéb modellhez, gombnyomásra ugrik elő a lökhárító alól, akár a vezetőülésben ülve, az ajtóra helyezett kapcsolóval is elővarázsolható

Hozzá ne nyúlj! A cuccolást könnyíti megannyi funkció, amelyek feleslegessé teszik, hogy az autóhoz közeledve letegyük kezünkből a belülre szánt holmit. Motorosan nyílik a csomagtérajtó és a hátsó háttámlák is a csomagtér felől dönthetők egyetlen gombnyomással. Visszafelé már kézzel kell emelni a nehéz háttámlákat, de nagyobb kényelmetlenség, hogy az utastér felől csak a középső keskeny háttámlarész dönthető le, a többi nem, ahhoz hátra kell menni. Az ötödik ajtóval viszont együtt tárul fel a csomagtértakaró is, alatta számos ügyes kiegészítővel, például akasztóval, még a csomagtérajtón is. Apróságok, de gyakran ezek kellenek az élet megkönnyítéséhez egy hosszú út során. Aztán akad itt még háló az oldalfalban, gumis csíptető a másik oldalon, a padló alatt pedig – pótkerék híján – a többi kiegészítő vár, az oldalfalak között kifeszíthető alumínium rudaktól a hagyományos csomagtérhálóig és a síneken rögzíthető gyűrűkig minden bevethető a profi poggyászrögzítéshez.

Tágas és praktikus, s a padló alatt persze nincs pótkerék

Tágas és praktikus, s a padló alatt persze nincs pótkerék

Háló, heveder, rúd, rögzítőfül, kosár − csak néhány kellék a rakomány elhelyezésének, rögzítésének megkönnyítésére Háló, heveder, rúd, rögzítőfül, kosár − csak néhány kellék a rakomány elhelyezésének, rögzítésének megkönnyítésére Háló, heveder, rúd, rögzítőfül, kosár − csak néhány kellék a rakomány elhelyezésének, rögzítésének megkönnyítésére

Háló, heveder, rúd, rögzítőfül, kosár − csak néhány kellék a rakomány elhelyezésének, rögzítésének megkönnyítésére

Popsitörlő kötelező. Praktikusságán túl kombiként is ugyanolyan luxusközeli élményt adó négykerekű az E-osztály, mint négyajtósan. Pláne a több mint 27 millió forintos tesztautó felszereltségével. Ebből persze csak a bőrszegélyű szőnyegekkel járó Designo kárpitozás legalább 3,28 millió forint, de ez az ár nem tartalmazza a világos árnyalatú kormánykerékhez nyilván minden beszállás után kötelezően használandó nedves törlőkendőt, amit a vezetőajtó zsebében érdemes rendszeresíteni. A bézs-barna bőrt a tesztautóban az E-osztályhoz rendelhető legdrágább, 780 ezer forintos Multikontúr ülésekre húzták (nem számítva a kötelezően hozzá rendelendő, 1,1 millió forintos Comand Online infokommunikációs rendszert, amelyről vezérelhető). Ezek többféle masszázsfunkciót is kínálnak a hát- és az ülőlapon egyaránt, mégpedig tényleg hatásosat, télikabátban sem csak simogatásnak érződik a masszírozás. Ezenkívül kanyarban automatikusan aktiválódik az első ülésekben az oldaltámasz, nehogy a kedves utas csúszkáljon-dülöngéljen a kormány elfordítására. Úri huncutságnak hangzik mindez elsőre, de hasznos és hatásos a Multikontúr ülés, tud hiányozni egy hét használat után, hiszen a jót könnyű megszokni.

Csupán két kijelző a műszerfal nagy része

Csupán két kijelző a műszerfal nagy része

Fényben úszik. A jókora kombi belterének világosságát a bézs kárpitozás és a megannyi LED-et alkalmazó hangulatvilágításon túl a hatalmas panorámatető (708 660 Ft) is fokozta, amelynek első fele nyitható és roló húzható alá. Szép szólamú a Burmester audiorendszer (340 360 Ft) és egy hét is kevés a jókora képernyőről kezelhető szórakoztató- és információs rendszer alapos megismerésére. Ám legalább következetesen használható, a menürendszerben egyaránt bolyonghatunk a kormánykerékre helyezett kapcsolókkal, a középkonzol tekerőjével és a ráhelyezett tapipaddal. Előtte, a fedeles italtartó mögé dugva vezeték nélkül töltődhet telefonunk − ha megrendeljük ezt a 80 ezres extrát, meg persze ha támogatja zsebkészülékünk. És mindez csak a dolgunkat könnyítő kényelmi felszerelések kivonata.

Az utastér világosságát fokozza a dupla üvegtető, így télen is kellemes bent a hangulat

Az utastér világosságát fokozza a dupla üvegtető, így télen is kellemes bent a hangulat

Teszi a dolgát. A 12 milliónyi extra nélkül is átlag feletti színvonalat képvisel az E-osztály, bár kétségtelenül elegánsabb távirányítóval matatás nélkül, csupán a kilincset megfogva nyitni az ajtót, az indítógombot nyomva és a bajuszkapcsolóvá korcsosult menetválasztókart D-be pöccintve indulni, hiszen minden mást intéz az autó magától. Megálláskor szintén ez a helyzet, gombnyomásra leáll, P-be teszi a váltót és „behúzza” a rögzítőféket, ajtónyitásra lekapcsolja a fényszórót, nekünk meg csak meg kell simogatni a kilincset a záráshoz. Mégsem ez a nagy szám, hiszen mindezt már vagy 10 éve hasonlóan profin intézi például egy kompakt Renault is. Az E-osztály ehhez még hozzátesz egy kis kellemes fuvallatot a kesztyűtartóba helyezett illatosítóból, tényleg csak amikor szükséges, így büdös soha nem volt a tesztautó utasterében. Pedig sem biológiai támadás elleni légrendszer nincs az autóban, sem a belső keringetés gombjához nem nyúltam egyszer sem, mégis ügyesen csinált magától mindent.

Nem kávéfőző, hanem az illatosító foglal tekintélyes helyet a kesztyűtartóból

Nem kávéfőző, hanem az illatosító foglal tekintélyes helyet a kesztyűtartóból

Majdnem önvezető. Az utastér levegőjének kezelése mellett hasonlóképpen a távolságtartós tempomatnál sem kellett – nem is lehet – állítani a követési távolság mértékét, mégis mindig megfelelően intézte ezt is. Csak a legelvetemültebbek tolakodtak az E-osztály elé, de ilyenkor is kulturáltan kezelte a helyzetet az autó, nem fékezgetett feleslegesen. Kivéve bekapcsolt sávtartó esetén, amikor például az autópályák fel- és lehajtóinak nem ívben felfestett vonalára merészeltem ráhajtani, és a rendszer ezt nagyon veszélyesnek vélte. Máskülönben nagyon is ügyesen terelgeti magát, például dugóban tényleg szinte önvezetőként araszol az E-osztály. Egy lámpaváltásnyi várakozás után viszont már nem indul el magától – de érdekes módon beindítja a motort a stop-start rendszer, ha látja elindulni a kocsisort – ilyenkor egy kis gázadással vagy a tempomatkapcsoló pöccintésével kell újra mozgásba hozni az autót.

Fűtőszálak gondoskodnak a csillag tisztaságáról, hiszen mögötte lapul a radar

Fűtőszálak gondoskodnak a csillag tisztaságáról, hiszen mögötte lapul a radar

Négy henger is elég. A 220 d felirat e kombiban is a márka vadonatúj kétliteres, négyhengeres dízelmotorját jelölte, mint a négyajtósban, és a kombi karosszériában is bőven elegendőnek bizonyult az autó dinamikus mozgatására a mindig helytálló kilencfokozatú automatával. Téli autópályás és városi használattal vegyesen 6,6 litert mutatott a fedélzeti számítógép, ami a valóságban 7,2 litert jelentett. A messze 5 liter alatti gyári adat ellenére is kedvező ez az érték, ráadásul a motor hamar bemelegszik – és addig is melegít a brutális ülésfűtés. Csak a dízel hangja nem illik a szép utastérhez, bár tényleg csak akkor hallható, ha mélyebbre nyomjuk a gázpedált. Ám amióta az Audi Q7 e-tron jóvoltából tudjuk, hogy teljes mértékben kiiktatható egy dízelmotor minden nesze és rezzenése is az utastérből, azóta már a csak csendesen hallható dízel kerregés sem elég jó a telhetetlen újságírónak. Pedig amúgy valóban csendes a beltér, a két első ülés között a hátul ülőkhöz áramló levegő surrogása is komoly zajforrás, ha ott magas fokozaton működik a ventilátor.

Az E kombival nagyot nem hibázhat, aki praktikus luxusautót keres

Az E kombival nagyot nem hibázhat, aki praktikus luxusautót keres

Acélbarát. A korábban nálunk járt négyajtós E 220 d tesztautóhoz képest szintén különbözött a kombi futóműve, ugyanis ez nem lég-, hanem acélrugókat kapott. Emiatt úthullámokon nem ringott olyan szépen, mint a négyajtós, az úthibákat viszont hatásosabban nyelte el és a nagyobbakat is csendesebben tűrte. Összességében nem bizonyult érdemben kényelmetlenebbnek, így a légrugózás 600 ezer forintos felára abszolút megkérdőjelezhető. A közel 15 millió forintos alapár viszont szinte reális a Mercedes-Benz E 220 d T modellért. Az a 12 milliónyi extra pedig nyilván nem eredményez 27 milliós vételárat a gyakorlatban, ugyanakkor érdemes tudni, hogy a légrugózáson túl még számos egyéb extra is hiányzott az autóból. Például az ülésszellőztetést (440 690 Ft) és a kormánykerékfűtést (104 140 Ft) is nélkülöznünk kellett és volt ott még jó néhány vakdugó a kormánykeréktől balra, vagyis a 27 milliós listaár is messze nem a vége a pénzköltés lehetőségének egy E-osztályban.

Értékelés

Pozitív
Tágas karosszéria, acélrugókkal is kényelmes és biztonságos futómű, végletekig extrázható felszereltség
Negatív
Drága extrák, az ülésmemória gombját folyamatosan nyomni kell a beállításhoz, a dízelmotor hangja nem illik a miliőhöz

Árak

Tesztmodell alapára 14 757 780 Ft (2016. december 26.)
Tesztmodell ára 27 359 610 Ft (2016. december 26.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4933 mm
Szélesség: 1852 mm
Magasság: 1475 mm
Saját tömeg: 1780 kg
Össztömeg: 2450 kg
Terhelhetőség: 670 kg
Tengelytáv: 2939 mm
Karosszéria-kivitel: kombi
Csomagtér: 640-1820 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belmagasság elöl: 875-975 mm
Belmagasság hátul: 960 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 280 mm
Ülőlap hossza elöl: 500-570 mm
Ülőlap hossza hátul: 490 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1250 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1100 mm
Csomagtér magassága: 425-725 mm
Csomagtér hossza: 1130 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 2030 mm
Raktérnyílás szélessége: 1120 mm
Raktérnyílás magassága: 725 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1950 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata (9 fokozatú)
Nyomaték: 400 Nm 1600-2800 1/min-nél
Teljesítmény: 143 kW (194 LE) 3800 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 235 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 7,7 s
CO2-kibocsátás: 109-120 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,2-4,6 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,2 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 54 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 59 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 64 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Ismét tombol a BMW-tipró

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké...

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán...

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

Olajbányász írta: 9 hónapja

Amúgy ha valakit érdekel,írhatok bővebben róla,bár kevés a tapasztalatom,kb,30 kilométeren terelgettem

A válaszoláshoz belépés szükséges
Olajbányász írta: 9 hónapja
Rőzse írta: 9 hónapja

Szerintem nektek Qvára mind1 milyen rugó van benne, de azt hiszem a többi is.

Azért rágódjatok rajta, ha nincs más értelmesebb dolog az életetekben!


Előzmények megtekintése

Rőzse egyet értek!Amúgy a limó verziót próbáltam,szerintem nem volt légrugós,de szépem csillapított

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 9 hónapja
Mx-5 tulaj írta: 9 hónapja

Nem lehet, hogy kétcélú légrugó van, csak félreérthető a magyar fordításuk? Van egy sima hátsó légrugó szintszabályzásra megpakoláskor (mint már talán az f astra is kínált ezer éve, és néha tényleg tud hasznos lenni), illetve a rendes légrugós futómű, azaz amikor mind a négy gátlót légrugós rendszer segíti menet közben. Legalább is én erre tudok gondolni.


Előzmények megtekintése

Szerintem nektek Qvára mind1 milyen rugó van benne, de azt hiszem a többi is.
Azért rágódjatok rajta, ha nincs más értelmesebb dolog az életetekben!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Zoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee írta: 9 hónapja

Az ára kellene inkább.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mx-5 tulaj írta: 9 hónapja
Kaller írta: 9 hónapja

Én úgy tudtam hogy már a w210-es szériától kezdve minden kombi E Merciben légrugózás van hátul szóval nem értem ezt a cikkben szereplő acélrugós hülyeséget ... mivel ez is légrugós futómű .


Előzmények megtekintése

Nem lehet, hogy kétcélú légrugó van, csak félreérthető a magyar fordításuk? Van egy sima hátsó légrugó szintszabályzásra megpakoláskor (mint már talán az f astra is kínált ezer éve, és néha tényleg tud hasznos lenni), illetve a rendes légrugós futómű, azaz amikor mind a négy gátlót légrugós rendszer segíti menet közben. Legalább is én erre tudok gondolni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
bacskait írta: 9 hónapja
Kaller írta: 9 hónapja

Én úgy tudtam hogy már a w210-es szériától kezdve minden kombi E Merciben légrugózás van hátul szóval nem értem ezt a cikkben szereplő acélrugós hülyeséget ... mivel ez is légrugós futómű .


Előzmények megtekintése

A w210 komijában (ami S210) még biztosan nem légrugó van hátul, hanem hidraulikusan szintezi a futóművet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 9 hónapja

Én úgy tudtam hogy már a w210-es szériától kezdve minden kombi E Merciben légrugózás van hátul szóval nem értem ezt a cikkben szereplő acélrugós hülyeséget ... mivel ez is légrugós futómű .

A válaszoláshoz belépés szükséges
Roreno írta: 9 hónapja
zold írta: 9 hónapja

Sosem az a művészet, hogy egy prémiumautót drágán hozzunk el, hanem hogy korrekt áron a szükséges felszereltséggel.

A fő kunszt számomra az, hogy nincs gyenge játékos a prémiumfelső kobmbik között, apróságokon múlhat, hogy melyik lesz a legszimpibb...


Én a helyedben jobban átgondolnám, hogy mit és hogyan írok le, de végül is te tudod. Vannak, akik sosem változnak (fejlődnek)...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 9 hónapja

Sosem az a művészet, hogy egy prémiumautót drágán hozzunk el, hanem hogy korrekt áron a szükséges felszereltséggel.
A fő kunszt számomra az, hogy nincs gyenge játékos a prémiumfelső kobmbik között, apróságokon múlhat, hogy melyik lesz a legszimpibb...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

21 órája – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

2 napja – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

2 napja – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY E200 NGT

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁL...

Ár: 2.180.000 Ft

Évjárat: 2009 / 3

Kivitel: Lépcsőshátú

Üzemanyag: CNG/benzin

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY E 200 CDI Classic (Automata)

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁL...

Ár: 2.350.000 Ft

Évjárat: 2007

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY Avantgarde. 193 Le. 457 Nm

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁL...

Ár: 8.999.000 Ft

Évjárat: 2013 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!