0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt 

Mercedes-Benz E 220 d teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Teszt
Műszaki adatok

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

S-es. Downsizing, azaz méretcsökkentés van a Mercedesnél is, hiszen az idén megjelent ötödik generációs E-osztály alapdízele minden eddiginél kisebb, mindössze 1950 cm3-es, a karosszéria mérete azonban nem csökkent, hanem nőtt, hosszban 4,3 centimétert, tengelytávjával 6,5 centit. Bár a luxusautós 5 méteres hosszúságtól mindössze 7,7 centi választja el, a nagyobb S-osztálytól közel 20 centi. Kiállásával, megjelenésével azonban majdnem azt adja. Formájával hiába hajaz erőteljesen az aktuális C-osztályra is, méretével attól azért erőteljesebben elkülönül, persze azért az is egyértelmű, hogy ez nem egy S-osztály.

%KA%Kiállása és megjelenése az van neki, a hűtőmaszk közepén a szenzorokkal telített embléma mérete talán túlzás. A fényszórók 84 LED diódával világítanak%KA%

Kiállása és megjelenése az van neki, a hűtőmaszk közepén a szenzorokkal telített embléma mérete talán túlzás. A fényszórók 84 LED diódával világítanak

Igazából nem ez az alap. A W123-as, azaz a zöldséges Mercivel semmiképp sem összekeverendő W213 megjelenésekor a 220 d volt az alapdízel, de az igazi alap akkor is a szintén turbós E 200 volt, ma pedig már van szintén 2,0 literes, a korábbi 2,1 literesből származtatott, 150 lóerős E 200 d alapverzió is. Az E 220 d tehát csak a kezdeti kínálatban volt az alap gázolajos, ma már eggyel felette áll. Látszik is rajta. 194 lóerejével és 400 Nm nyomatékával egy nagyautóban, az elődjénél hiába nagyobb, mégis könnyebb E-osztályban is igen jó menetdinamikát ad, 100 km/órára például 7,3 másodperc alatt visz, akár 240 km/órás végsebességet ad, a hagyományok szerint hátul hajt.

%KA%Még az elöl nyitható, hátul fix panorámatetős limuzinon is furán hat a teljesen fekete tető. De mit mondjunk a teljesen kamu kipufogóvégekre, amikor a dízel két darab, lefelé fordított csövön szuszog kifelé?%KA%

Még az elöl nyitható, hátul fix panorámatetős limuzinon is furán hat a teljesen fekete tető. De mit mondjunk a teljesen kamu kipufogóvégekre, amikor a dízel két darab, lefelé fordított csövön szuszog kifelé?

9 fokozat alapáron. Kizárólag az E 200 benzines alapverzió érhető el kézi váltóval, az összes többi alapáron kapja a már az előző generációban is megjelent 9 fokozatú automatát, ami a Mercedestől megszokott módon a kormányoszlopra rakott bajuszkapcsolóval, illetve a kormánykerék mögötti fülekkel vezérelhető. Példásan teszi a dolgát, áttételezését mutatja, hogy kilencedikben az autópályás 130 km/órás tempó mindössze 1500 1/perc fordulattal futható. A tempót hajszálnyit csökkentve is visszakapcsol, teszi ezt nagyon helyesen, hiszen autópályán még ez a fordulatszám is meglehetősen alacsony a négyhengeres dízelnek. Városban még alacsonyabb, 1200-1300-as fordulaton is eljárkálhatunk a Comfort, illetve Eco menetmódokban, Sport és Sport+ állásban jobban forgatja a motort az elektronika. Turbólyuk nem érezhető, a feltöltő változó geometriájú, a 400 Nm csúcsnyomaték 1600-2800 1/perc között élvezhető. A dízel zajszigetelése példás, rezonanciája minimális, egyedül a stop-startos beindításokkor rázza be az amúgy megszokott kulturáltsághoz méltatlanul a karosszériát.

%KA%Hiába hasonló az S-osztály műszerfala, ez a beltér még mindig fura és idegen. Igaz, vezetés közben ez nemigen tűnik fel, akkor élvezzük, hogy funkcionális%KA%

Hiába hasonló az S-osztály műszerfala, ez a beltér még mindig fura és idegen. Igaz, vezetés közben ez nemigen tűnik fel, akkor élvezzük, hogy funkcionális

%KA%Helyhiány nincs, kényelmesek az ülések, a klíma természetesen lehet hátul is külön szabályozható. A hátsó fejtámlák már nem lebuktathatók, a kamerából tolatás és a parkolóasszisztens idejét éljük%KA% %KA%Helyhiány nincs, kényelmesek az ülések, a klíma természetesen lehet hátul is külön szabályozható. A hátsó fejtámlák már nem lebuktathatók, a kamerából tolatás és a parkolóasszisztens idejét éljük%KA%

Helyhiány nincs, kényelmesek az ülések, a klíma természetesen lehet hátul is külön szabályozható. A hátsó fejtámlák már nem lebuktathatók, a kamerából tolatás és a parkolóasszisztens idejét éljük

Légrugóval is tud ütni. Különlegesség, ebben a kategóriában egyedülálló, hogy elöl két, hátul háromkamrás légrugóval is kérhető az E-osztály. Természetesen elektronikus vezérlésű, szintén adaptív lengéscsillapítókkal. Változtatható és terheléstől független hasmagasságot is kapunk a légrugókkal, ami szintén hasznos, például padkára, járdára felhajtáskor, autópályán pedig automatikusan ülteti az autót. Viszont nem mindegy, hogy milyen felnit választunk. Alapáron abszolút józan 16 colosakat kapunk, de lehetséges, hogy még egy jobban mutató 17, netán 18 colossal is egészen kényelmes lehetne a futómű, a tesztautóra viszont 1,04 millióért látványos 19 colosakat raktak. Ezek 245/40 R19 abroncsokat hordanak, és a futómű hiába lebegteti alapvetően szépen, hajószerűen a karosszériát, az úthibákon azért érezhetően ütnek a kerekek. Hiába mutatós a nagy kerék, a légrugós futóművel sem érdemes párosítani, igaz, ezekkel szédítő kanyartempókra képes az E.

%KA%Látványos, de mégsem ajánlott a nagyméretű felni. A tesztautó 19 colosakat kapott, de van 20-as is, ha valaki esetleg olyat szeretne%KA%

Látványos, de mégsem ajánlott a nagyméretű felni. A tesztautó 19 colosakat kapott, de van 20-as is, ha valaki esetleg olyat szeretne

Üzleti limuzin. A Mercedes nem csupán üzleti limuzinnak, a legintelligensebb üzleti limuzinnak mondja az E-osztályt. Ez igaz is, hiszen nagyon sok mindent csinálhat helyettünk, nagyon sok mindenben segítheti a sofőrt. Távolságtartós tempomatja akár állóra fékez, szépen csinálja. De még azt is tudja, hogy a táblákat felismerve az engedélyezett tempóra lassít vagy gyorsít. Sávot tart, de akár még a felfestés nélküli utakon is követi az előttünk haladó kocsioszlopot − 130 km/órás tempóig. Városban gyalogost és zebrát látva szól, hogy figyeljünk arra. Ránevel az indexelésre, hiszen azt elmulasztva a sávunkba kívánna visszatéríteni, de ránevel a kulturált sávváltásra is, a holttérfigyelő csipog, ha valakinek a követési távolságába húznánk be az autót. Még nem teljesen önvezető, de a tökéletes távolságtartós tempomattal már szinte pihentetővé teszi az autóvezetést.

%KA%Nincs hiány zongoralakkból, a Comand Controller írásfelismerésre is képes%KA%

Nincs hiány zongoralakkból, a Comand Controller írásfelismerésre is képes

%KA%Nem kérdés, hogy válaszható a műszerfal díszítőbetétje, akár intarziás fa(utánzat) is futhat a szellőzők között és a navigáció alatt. Gombból pont annyi van, amennyi kell, a klíma odapillantás nélkül is remekül vezérelhető. Az analóg óra lényegében csak dizájnelem, hiszen a műszerfalon szerepel digitális is%KA% %KA%Nem kérdés, hogy válaszható a műszerfal díszítőbetétje, akár intarziás fa(utánzat) is futhat a szellőzők között és a navigáció alatt. Gombból pont annyi van, amennyi kell, a klíma odapillantás nélkül is remekül vezérelhető. Az analóg óra lényegében csak dizájnelem, hiszen a műszerfalon szerepel digitális is%KA%

Nem kérdés, hogy válaszható a műszerfal díszítőbetétje, akár intarziás fa(utánzat) is futhat a szellőzők között és a navigáció alatt. Gombból pont annyi van, amennyi kell, a klíma odapillantás nélkül is remekül vezérelhető. Az analóg óra lényegében csak dizájnelem, hiszen a műszerfalon szerepel digitális is

A technikához illő beltér. Egy autó, ami szinte önmagát vezeti, egy autó, ami kétliteres dízellel, kilencfokozatú automatával és légrugózással szerelt. Lényegében ehhez passzoló, de a mégis fura lehet a két darab 12,3 colos, közös üveglap mögé rakott színes és elképesztően éles képű kijelzőből álló műszerfal. A kormány mögötti a klasszikus műszerblokk, az is háromféle sémával képes megjeleníteni a virtuális órákat, a középkonzol feletti pedig az élő forgalomfigyeléssel adott, de egy Waze-t mégsem utolérő navigáció, a 360 fokos kamerarendszer, az audio, illetve a jármű összes paraméterének megjelenítésére képes multifunkciós kijelző. Utóbbiról állíthatjuk 64 árnyalatban az utastéri LED hangulatfény színét, vagy a kesztyűtartóba helyezett tégelyből a légkondin keresztül adagolt parfüm intenzitását.

%KA%A műszerblokk-kijelző három sémája közül csak az egyik ad fordulatszámmérőt. A fogyasztás városban is 6,5 l/100 km alatt marad%KA%

A műszerblokk-kijelző három sémája közül csak az egyik ad fordulatszámmérőt. A fogyasztás városban is 6,5 l/100 km alatt marad

%KA%Kecses az akár hűthető és fűthető elülső ülések állítópanelje, a panorámatető nem egybefüggő, de elülső része nyitható. A kardánalagút nem szerény, a hátsó szellőzők alatt 12V-os csatlakozó lapul%KA% %KA%Kecses az akár hűthető és fűthető elülső ülések állítópanelje, a panorámatető nem egybefüggő, de elülső része nyitható. A kardánalagút nem szerény, a hátsó szellőzők alatt 12V-os csatlakozó lapul%KA% %KA%Kecses az akár hűthető és fűthető elülső ülések állítópanelje, a panorámatető nem egybefüggő, de elülső része nyitható. A kardánalagút nem szerény, a hátsó szellőzők alatt 12V-os csatlakozó lapul%KA%

Kecses az akár hűthető és fűthető elülső ülések állítópanelje, a panorámatető nem egybefüggő, de elülső része nyitható. A kardánalagút nem szerény, a hátsó szellőzők alatt 12V-os csatlakozó lapul

%KA%Szabályos alakú, a szedánok között jól pakolható az 520 literes, de támladöntéssel csak felárét bővíthető csomagtér%KA%

Szabályos alakú, a szedánok között jól pakolható az 520 literes, de támladöntéssel csak felárét bővíthető csomagtér

Jobb, mint a nappali. Kellemes az ülések perforált bőrkárpitja, elöl nem csak fűtést, szellőztetést is kapcsolhatunk, a gerinctámaszt fel-le, ki-be tologathatjuk, szintén elektromosan állíthatjuk az ülőlap hosszát és a fejtámla pozícióját is − ha megfizetjük. Nem kérdés, hogy a klíma lehet háromzónás, az viszont elismerésre méltó, hogy bár minden vezérelhető az írásfelismerésre is képes Comand Controllerrel, a légkondi dedikált gombokkal is, de van azonnali elérés a navigációhoz, a rádióhoz, az egyéb médialejátszókhoz és a telefonhoz is. A hifi, illetve a kihangosító mesés hangázásához nem kell megvenni a 23 hangszórós Burmester hifit, alapból is igen jót kapunk. Baleset esetén a légzsákdurrantást megelőző "fülfelkészítés" óvja a füleinket, igaz, ezt nem próbáltuk ki.

%KA%Változó geometriájú turbó tölti a hosszában beépített négyhengeres dízelt. Csendes, többek között különleges hengerfal-bevonatának köszönhetően is takarékos%KA%

Változó geometriájú turbó tölti a hosszában beépített négyhengeres dízelt. Csendes, többek között különleges hengerfal-bevonatának köszönhetően is takarékos

Lenyűgöző, de drága, mégis tud spórolni. Már kétliteres dízelével is nagyon remek utazóautó az E-osztály, olyan extrákat kínál, amiket néhány éve a luxuskategóriában sem láthattunk még, és igazából az ára is luxusautós, ha úgy szereljük fel. Bár az E 200 alapverzió 12 millió forint alatt startol, az automataváltós dízelért − logikusan − felár fizetendő. Ha pedig a tesztautóhoz hasonlóan felszerelt példányra vágynánk, az bizony már csaknem 25 millió forintos tétel. A 2,0 literes dízel E-osztály viszont legalább takarékos: vegyes fogyasztási értéke 3,9 l/100 km, ami persze laboratóriumi. Országúti tempónál azonban gond nélkül el lehet vele autózni 4,5 liter környékén, és városban, illetve autópályán sem kell (higgadtan autózva) 6 liternél magasabb étvágyra számítani. Tesztátlagunk vegyes üzemben, óvatos hajtással 5,6 l/100 km lett. Ezzel persze nem lesz az olcsó autózást keresők választottja az E-osztály, ellenben elképesztően jó hosszútávfutó, jócskán több mint 1000, akár 1200 kilométeres hatótávval. Így aztán időt is tud nekünk, illetve tulajdonosának spórolni.

%KA%Minden eddiginél nagyobb, mégis az eddigi legkecsesebb és leginkább „drivers car” a mostani, W213-as E-osztály; továbbra is remek utazóautó%KA%

Minden eddiginél nagyobb, mégis az eddigi legkecsesebb és leginkább „drivers car” a mostani, W213-as E-osztály; továbbra is remek utazóautó

Értékelés

Pozitív
Csendes futás autópályán, rugalmas, takarékos motor, akár légrugós futóművel, LED Mátrix fényszóróval is kérhető
Negatív
A 19 colos felnikkel kemény futómű, indításkor, stop-startkor a karosszéria beremeg, bunkerszerű utastér

Árak

Tesztmodell alapára 13 248 640 Ft (2016. augusztus 15.)
Tesztmodell ára 24 541 480 Ft (2016. augusztus 15.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4923 mm
Szélesség: 1852 mm
Magasság: 1468 mm
Saját tömeg: 1680 kg
Össztömeg: 2320 kg
Tengelytáv: 2939 mm
Karosszéria-kivitel: szedán
Csomagtér: 540 liter
Belső szélesség elöl: 1520 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belmagasság elöl: 870-970 mm
Belmagasság hátul: 950 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 250 mm
Ülőlap hossza elöl: 510-570 mm
Ülőlap hossza hátul: 500 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1260 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 470 mm
Csomagtér hossza: 1130 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 2010 mm
Raktérnyílás szélessége: 1030 mm
Raktérnyílás magassága: 500 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1950 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata (9 fokozatú tiptronic) sebesség
Nyomaték: 400 Nm 1600-2800 1/min-nél
Teljesítmény: 143 kW (194 LE) 3800 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 240 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 7,3 s
CO2-kibocsátás: 112 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 3,9 l/100km
Fogyasztás a használónál: 5,6 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 56 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

208 lóerős Ford Transit Custom az M-Sporttól

Mindig is pályázni akartál egy haszonjárművel? Az M-Sport új Ford Transit Custom csapatszállítója...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (20 db)

Csalfa Romeo írta: 2016 augusztus 18., csütörtök 08:56:53
Rőzse írta: tavaly

Na, figyelj okoska! Ezt a süketelést amit itt leírtál, aminek fele se igaz tartogasd másnak aki be is veszi.Szándékosan provokálod a normális embereket, Én nem sértegettelek még meg úgy tudom, hogy balfék és stb... Nem veszem fel veled a kesztyűt mert attól viszont okosabb vagyok tudod!Elég szánalom vagy Te, nem kell válaszolni kímélj meg kérlek!


Előzmények megtekintése

Egy igazi tök vagy, Rőzsike, ez a helyzet. Azt az örömet nem fogom neked megadni, hogy elégedetten dőlj hátra. Te a germán sz*rokkal kapcsolatban csak a pozitív, hízelgő véleményt tudod elfogadni, a lehúzó kritikát meg nem. Nem mindenkinek álomautó(???) egy kib***ott Mercedes, és nem mindenki akar ilyet birtokolni. Majd ha felnősz, megérted ezt is. Autót árultok - te meg a fiad, persze. Azok maximum matchboxok lehetnek:)

Dilettáns, semmihez sem értő, szövegértéssel nem rendelkező igazi lúzer vagy. Szevasz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 2016 augusztus 17., szerda 20:13:01
Csalfa Romeo írta: tavaly

Ahelyett, hogy mások életében turkálsz(hogy jössz te ehhez!?), próbálj meg arról meggyőzni minket, hogy van sütnivalód. Mert ez a mai napig hibádzik. Neked is leírom, hogy a személyes tapasztalat egy kalap sz*rt nem ér. Bár én is elolvasom mások személyes meglátásait, de csak úgy tekintek rájuk, mint ÉRDEKESSÉGEKRE, amúgy az égegyadta világon SEMMIBEN SEM MÉRVADÓK. Másoknak is így kéne tenni, főleg, hogy nem tudhatod, a másiknak milyen hátsó szándékai vannak(egy márkát/márkákat akar lejáratni, stb.), a hitelesség teljes hiányáról meg ne is beszéljünk. Vagy neked hitelesebb "zozoka78" vagy "totya23" véleménye, mint pl. egy Autó-Motorban megjelentetett használtteszt vagy egy Használtautó Katalógus!? Ha igen a válaszod, butább vagy, mint Görény és összes klónja együttvéve:)



Ha tetszik, ha nem, ha a neten egy hiteles forrást találsz és belinkeled ide, okosabb lehetsz, mint bármilyen ide írogató átlag user. Tudod, Magyarországon minden 2. házasság válással végződik, de ez attól még ugyanúgy igaz lesz, hogyha te leírod, hogy a szomszédodban a Gizike meg a Lajos már 40 éve élnek a legnagyobb szeretetben. Ez egy remek példa. Hátha így felfogod, Mr. Sznob. Egy hivatalos statisztikai adat mindig felülír néhány user-irományt.

Kempelen pedig egy hazug volt és mikor ezzel szembesítettük(bizonyítva is volt a dolog), eltűnt. Persze azóta kiderült, hogy Kempelen nem vész el, csak átalakul:)


Előzmények megtekintése

Na, figyelj okoska! Ezt a süketelést amit itt leírtál, aminek fele se igaz tartogasd másnak aki be is veszi.Szándékosan provokálod a normális embereket, Én nem sértegettelek még meg úgy tudom, hogy balfék és stb... Nem veszem fel veled a kesztyűt mert attól viszont okosabb vagyok tudod!Elég szánalom vagy Te, nem kell válaszolni kímélj meg kérlek!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 2016 augusztus 17., szerda 08:55:33
Rőzse írta: tavaly

Más nevében nem kellene írkálni, mert mások még nem reagáltak így az írásaimra. Ilyeneket meg főleg nem írtam Neked:"Na, mi van, panelprolikám? Nem fussa rá?"Azt meg már mindenki megszokta, hogy kioktatsz, csak az a baj, hogy mindent össze ollózol ez a Te emberi értéked.Rendes autó közelében sem jártál még csak írogatod a fas...ságaidat.Azt hiszem írtam már párszor másnak is, hogy nem a másik ember szubjektív véleményét kell kommentálnio, hanem érdemben hozzászólni a cikkhez.Másik fórumon kellene jeleskedned pl.: napi szar.Jól írta valaki, hogy minden első komment Tőled származik, ennyire ráérsz? Amennyiben meg valaki fizet is ezért neked, akkor az nagy m..ha.

Várj egy kicsit jön Kempelen és kapod a mai adrenalint!!Jól teszi!!!


Előzmények megtekintése

Ahelyett, hogy mások életében turkálsz(hogy jössz te ehhez!?), próbálj meg arról meggyőzni minket, hogy van sütnivalód. Mert ez a mai napig hibádzik. Neked is leírom, hogy a személyes tapasztalat egy kalap sz*rt nem ér. Bár én is elolvasom mások személyes meglátásait, de csak úgy tekintek rájuk, mint ÉRDEKESSÉGEKRE, amúgy az égegyadta világon SEMMIBEN SEM MÉRVADÓK. Másoknak is így kéne tenni, főleg, hogy nem tudhatod, a másiknak milyen hátsó szándékai vannak(egy márkát/márkákat akar lejáratni, stb.), a hitelesség teljes hiányáról meg ne is beszéljünk. Vagy neked hitelesebb "zozoka78" vagy "totya23" véleménye, mint pl. egy Autó-Motorban megjelentetett használtteszt vagy egy Használtautó Katalógus!? Ha igen a válaszod, butább vagy, mint Görény és összes klónja együttvéve:)

Ha tetszik, ha nem, ha a neten egy hiteles forrást találsz és belinkeled ide, okosabb lehetsz, mint bármilyen ide írogató átlag user. Tudod, Magyarországon minden 2. házasság válással végződik, de ez attól még ugyanúgy igaz lesz, hogyha te leírod, hogy a szomszédodban a Gizike meg a Lajos már 40 éve élnek a legnagyobb szeretetben. Ez egy remek példa. Hátha így felfogod, Mr. Sznob. Egy hivatalos statisztikai adat mindig felülír néhány user-irományt.
Kempelen pedig egy hazug volt és mikor ezzel szembesítettük(bizonyítva is volt a dolog), eltűnt. Persze azóta kiderült, hogy Kempelen nem vész el, csak átalakul:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2016 augusztus 16., kedd 18:57:06
Edy írta: tavaly

A Kispokban biztos nem forrt fel a viz, de a Trabiban sem. :) Egyenkent a Samara volt az ami eloszeretettel forralta fel magat varosi araszolgatasban. Egyebkent meg nemhiszem hogy az utak egy gejzirre hasonlito szerviznek neztek ki, ne sarkosits ennyire lecci.

Vegigolvastam a nemtul melyrehato cikkedet a Mercirol. Nagyon nem fejted ki hogy milyen vezetni cask hogy jobb mint a Bimmert. Ez nemkem kicsit keves egy autos tesztben. Ez inkabb afogo, vagy betekinto.

Viszont az a 3 kar a baloldalon az megdobbento!!! Es ott van az ablaktorlo is! Minden mas autoban a jobboldalon van!!

Eddig azt hittem hogy a Ford a legelb*szottab a megcserelt (felfele torol gyakrabban) ablaktorlo karjaval, de ezekszerint a Mercinel meg erre is ratettek.

Azt jol latod hogy a kezeloszervek megszokast igenyelne. Ebben az esetben pilotavizsgas kezeloszervek megszokasahoz mennyi ido van meg megszokja a looser? 1-2 ev? :)

Engem nem vett le a labamrol, szep meg biztos jo is, de 13 misi, extrazva a duplaja, nem lesz tomegauto, marad a parasztvakitos retegnek az autoja.


Előzmények megtekintése

Azok csak siműn nem jutottak át az érdi kapaszkodón :)

Mai szemmel a kispolski vagy a trabant felfoghatalan xarkupac, nincs olyan Dacia Logan vagy akár öreg Stift is hihetetlen előrelépés volt.


A felforrt víz a farnotoros Skodák szakterülete volt. Nem állt le az összes, de mondjuk mindn úton láttál párat az
út szélén.

Mivel ez a saját blogom, az időm korlátos (általában 1-2 szabad este összedobni + a tesztút a maga körítésével).Összesgében a E220 CDI könnyedebnek érődött, mint az 518d (http://autossagok.blog.hu/2015/02/12/a_kinalat_legjobb_mercedese).

Automata mercinél baloldalt van még a flappy kar a manulis váltáshoz, kézinél csak két kar de ott tök üres a jobb.

Szerintem amikor a tempomat karját nem látod, mert a kormány mögé relytették, az mindig szokást igényel (fejből kell emlékeznek hogy melyik mit csinál), mint a Q5 esetében (http://autossagok.blog.hu/2015/04/24/audi_q5_teszt).

Azzal hogy a Merci még bakavart két extra karral, még nehezebbé tette a fejből kezelést (anélkül hogy be kelljen sandítani a kormány mögé, ami elég veszélyes mutatvány).

Ezek a modellciklus közepe felé már kedvezőbb extrapoltikával futnak, tőlünk nyugatabbra az átlagosnál picit jobb középosztálybeliek autói, alapdízellel, kombikasztnival.
3-5 évesen pedig jöhetnek K- Európába...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 2016 augusztus 16., kedd 16:04:17
Rőzse írta: tavaly

Pontosan arról papolok, hogy nem kell személyeskedni csak kommentelni a cikket.Aki itt személyeskedik alpári módon az pont csalfa, meg még egy-két ember.Én csak reagáltam csalfára, mert már felidegesít a hü...ségével.

Neked megígérem soha többet nem személyeskedek OK? Ezt mástól is elvárom akkor.

Béke veled!


Rendicsek!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 2016 augusztus 16., kedd 15:31:09

Pontosan arról papolok, hogy nem kell személyeskedni csak kommentelni a cikket.Aki itt személyeskedik alpári módon az pont csalfa, meg még egy-két ember.Én csak reagáltam csalfára, mert már felidegesít a hü...ségével.
Neked megígérem soha többet nem személyeskedek OK? Ezt mástól is elvárom akkor.
Béke veled!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 2016 augusztus 16., kedd 15:26:46
Edy írta: tavaly

Rőzse!

Nem bantaskent de viselkedhetnel.

Nem akarom Csalfa-t vedeni, de megint hemzsegsz a szemelyeskedesektol, plane olyan dolgokban amirol fogalmad sem lehet! (minek a lozeleben jart)

Te mar bemtatakoztal a stilusoddal soxor.

Emlekszel erre a bolcs dologra:

"Itt Magyarorszagtol csak tolem meg a fiamtol lehet rendes autot venni"

Mindenki leirhatja a velemenyet, de felesleges lemenni alpari stilusba.

Ha neked a nemet auto az etalon, akkor egeszsegedre.

Masnak nem. Ez van fogadd el.

Ez vonatkozik Csalfara is.

Nem vagyunk egyformak.

De mind felnottunk.


Előzmények megtekintése

Drága Magyar testvérem, jó lenne, ha értenéd is amit írok vagy legalább vissza olvasnád rendesen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 2016 augusztus 16., kedd 13:57:01
Rőzse írta: tavaly

Más nevében nem kellene írkálni, mert mások még nem reagáltak így az írásaimra. Ilyeneket meg főleg nem írtam Neked:"Na, mi van, panelprolikám? Nem fussa rá?"Azt meg már mindenki megszokta, hogy kioktatsz, csak az a baj, hogy mindent össze ollózol ez a Te emberi értéked.Rendes autó közelében sem jártál még csak írogatod a fas...ságaidat.Azt hiszem írtam már párszor másnak is, hogy nem a másik ember szubjektív véleményét kell kommentálnio, hanem érdemben hozzászólni a cikkhez.Másik fórumon kellene jeleskedned pl.: napi szar.Jól írta valaki, hogy minden első komment Tőled származik, ennyire ráérsz? Amennyiben meg valaki fizet is ezért neked, akkor az nagy m..ha.

Várj egy kicsit jön Kempelen és kapod a mai adrenalint!!Jól teszi!!!


Előzmények megtekintése

Rőzse!
Nem bantaskent de viselkedhetnel.
Nem akarom Csalfa-t vedeni, de megint hemzsegsz a szemelyeskedesektol, plane olyan dolgokban amirol fogalmad sem lehet! (minek a lozeleben jart)
Te mar bemtatakoztal a stilusoddal soxor.
Emlekszel erre a bolcs dologra:
"Itt Magyarorszagtol csak tolem meg a fiamtol lehet rendes autot venni"
Mindenki leirhatja a velemenyet, de felesleges lemenni alpari stilusba.
Ha neked a nemet auto az etalon, akkor egeszsegedre.
Masnak nem. Ez van fogadd el.
Ez vonatkozik Csalfara is.
Nem vagyunk egyformak.
De mind felnottunk.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 2016 augusztus 16., kedd 11:16:34
Csalfa Romeo írta: tavaly

Tudod, m*rha vicces, ahogy itt zsörtölődsz, te balfék:)



Kérlek, kímélj meg a fellengzős stílusodtól: "Na, mi van, panelprolikám? Nem fussa rá?" és hasonlók. Hasonló dumákkal "elkápráztattál" már minket, többet nem kérünk belőle... Próbálj meg az emberi értékedire is rávilágítva érvelni, ha egyáltalán képes vagy rá. Kötve hiszem:)



A lőrésszerű ablakaival, a majdnem 0 szintű körkilátással, a keménytömésű kényelmetlen üléseivel és a hangos motorjával a CLA borzasztóan messze volt a nekem tetszőtől(nem beszélve a rondaságáról, bár ez szubjektív), és ha neked ez a "minőségi jó autó", akkor kend a hajadra, b+. Egyébként meglett volna az esélyem, hogy vezessem(egy rokonom tesztvezetésre kapta a gyártól egy hétvégére nemrég), de egy porcikám sem kívánta. Mentünk egy kört vele, nem tetszett, feledésbe is merült az egész. Egyébként a szóbanforgó rokonomnak sem jött be, többet várt a híres "Mercedestől":)/Az Insingia meg még erre is rátett egy lapáttal, szörnyű.)



Van fogalmam a (számomra) jó autókról, és azokat a Távol-keleten, Svédországban meg az USÁ-ban gyártják. A látszatvalóságot meg a néph*lyítést keresőknek tökéletes autó a Mercedes:)



Csak hogy megnyugtassalak: elég sokszor foglak még "idegbe hozni", öreg. Azt ajánlom, hűtsd le magad:)


Előzmények megtekintése

Más nevében nem kellene írkálni, mert mások még nem reagáltak így az írásaimra. Ilyeneket meg főleg nem írtam Neked:"Na, mi van, panelprolikám? Nem fussa rá?"Azt meg már mindenki megszokta, hogy kioktatsz, csak az a baj, hogy mindent össze ollózol ez a Te emberi értéked.Rendes autó közelében sem jártál még csak írogatod a fas...ságaidat.Azt hiszem írtam már párszor másnak is, hogy nem a másik ember szubjektív véleményét kell kommentálnio, hanem érdemben hozzászólni a cikkhez.Másik fórumon kellene jeleskedned pl.: napi szar.Jól írta valaki, hogy minden első komment Tőled származik, ennyire ráérsz? Amennyiben meg valaki fizet is ezért neked, akkor az nagy m..ha.
Várj egy kicsit jön Kempelen és kapod a mai adrenalint!!Jól teszi!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 2016 augusztus 16., kedd 11:02:50
Rőzse írta: tavaly

Akkor ajánlom, hogy végy egy régi Range Rovert és ne irogass olyan cikkhez, amihez közöd sincs.Egyébként meg nem vártam mást csak ilyen fikázós kommentet.Meg kellene várni míg Toyota vagy Lexus lesz porondon esetleg Kia, de Szarjong is jöhet.Attól, hogy Te mekkora ember vagy nem azt jelenti, hogy ez a merci milyen szar, mert nem lehet elférni benne.Én is mondhatnám, hogy a Japán autókat 160cm-es kis emberekre szabják, mégis volt Hondám(Prelude II.) és nem szaroztam milyen kicsi.Egyszer, ha lesz már fogalmad a minőségi JÓ AUTÓról, nem fogsz ekkora f...ságokat firkálni.Elnézést kérek a személyeskedésért, de már idegbe hozol az állandó európai autó fikázásoddal.Csak Ázsia OMG!!!


Előzmények megtekintése

Tudod, m*rha vicces, ahogy itt zsörtölődsz, te balfék:)

Kérlek, kímélj meg a fellengzős stílusodtól: "Na, mi van, panelprolikám? Nem fussa rá?" és hasonlók. Hasonló dumákkal "elkápráztattál" már minket, többet nem kérünk belőle... Próbálj meg az emberi értékedire is rávilágítva érvelni, ha egyáltalán képes vagy rá. Kötve hiszem:)

A lőrésszerű ablakaival, a majdnem 0 szintű körkilátással, a keménytömésű kényelmetlen üléseivel és a hangos motorjával a CLA borzasztóan messze volt a nekem tetszőtől(nem beszélve a rondaságáról, bár ez szubjektív), és ha neked ez a "minőségi jó autó", akkor kend a hajadra, b+. Egyébként meglett volna az esélyem, hogy vezessem(egy rokonom tesztvezetésre kapta a gyártól egy hétvégére nemrég), de egy porcikám sem kívánta. Mentünk egy kört vele, nem tetszett, feledésbe is merült az egész. Egyébként a szóbanforgó rokonomnak sem jött be, többet várt a híres "Mercedestől":)/Az Insingia meg még erre is rátett egy lapáttal, szörnyű.)

Van fogalmam a (számomra) jó autókról, és azokat a Távol-keleten, Svédországban meg az USÁ-ban gyártják. A látszatvalóságot meg a néph*lyítést keresőknek tökéletes autó a Mercedes:)

Csak hogy megnyugtassalak: elég sokszor foglak még "idegbe hozni", öreg. Azt ajánlom, hűtsd le magad:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d T-modell teszt

Csillag vezessen utadon - és a Mercedes E kombi

A piac legigényesebb kombija most a Mercedes új E-osztálya, ajándék minden vele töltött perc, pláne a tesztautó gazdag felszereltségével.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

19 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

22 órája – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY E 200 CDI BlueEFFICIENCY Elegance

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁL...

Ár: 3.100.000 Ft

Évjárat: 2011 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY E 200 Kompressor Elegance (Automata) vez.szervizkönyv

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁL...

Ár: 2.399.000 Ft

Évjárat: 2004 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY E 230 Elegance

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁL...

Ár: 249.999 Ft

Évjárat: 1995 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!