0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.

Teszt
Műszaki adatok

Méreteit tekintve egyértelműen a BMW X4 ellenfele, bár minden irányban terjedelmesebb néhány centivel, csak magasságban nem

Méreteit tekintve egyértelműen a BMW X4 ellenfele, bár minden irányban terjedelmesebb néhány centivel, csak magasságban nem

Nagynak tűnik. Kupét faragni egy SUV-ból halott ötletnek tűnt néhány éve, de amit a BMW kitalált az X6-ossal, az kérdés nélkül bejött. Igaz, a Mercedes eléggé megkésve követte a bajorokat, de a GLE Coupé után piacra dobták a kistestvért is, a GLC Coupét. Méreteiben ez épp a BMW X4-et hozza, így a találkozás egy fokkal kellemesebb vele, mint az óriásokkal. Csak a fotókon tűnik nagynak, mivel a nagytesó formai megoldásait és arányait szinte maradéktalanul hozza, viszont nem érezzük azt, hogy egy hegyomlást terelgetünk. Van az a méret, ami már kellemetlen tud lenni, persze van, akinek az a lényeg, hogy messziről észrevegyék. A GLC Coupé pont elég, nem érzek hiányt méretben, már ami az első felét illeti, a B-oszloptól hátrafelé elég korlátozott a hely, a kilátás és a használhatóság is.

A hátsója a lényeg, 8 centivel hosszabb a Coupé a normál GLC-nél. Az „egyen Mercedes kupé lámpák” krómozott szemöldököt kapnak, csinos kis peremben végződik a csapott tetővonal A hátsója a lényeg, 8 centivel hosszabb a Coupé a normál GLC-nél. Az „egyen Mercedes kupé lámpák” krómozott szemöldököt kapnak, csinos kis peremben végződik a csapott tetővonal

A hátsója a lényeg, 8 centivel hosszabb a Coupé a normál GLC-nél. Az „egyen Mercedes kupé lámpák” krómozott szemöldököt kapnak, csinos kis peremben végződik a csapott tetővonal

Még téli kerekei is 19 colosak, tud rázni és alapvetően sportosan kemény hangolású a futómű is. Határozottan lehet terelgetni, akit zavar ez a kis keménység, légrugós futóművel is rendelheti

Még téli kerekei is 19 colosak, tud rázni és alapvetően sportosan kemény hangolású a futómű is. Határozottan lehet terelgetni, akit zavar ez a kis keménység, légrugós futóművel is rendelheti

Elöl bő, hátul szűk. Kérdéses persze, hogy ki mire akarja használni. Felnőtteket a hátsó ülésre száműzni kínzás, gyerekek viszont panaszkodni nem fognak, így a kiscsaládosok jól meglesznek vele. A haverok is kibírják hátul egy darabig, de világkörüli útra nem biztos, hogy vállalkoznának. Elöl remek a helykínálat, az üléspozíció magas, jó a kilátás, még így is jóval a forgalom fölött nézelődhetünk. Mivel a GLC Coupé alapvetően a sportos vonalat követi a Mercinél, így az ülések is valamilyen szinten sportosak és kemény tömésűek, persze így is mérhetetlenül kényelmesek, minden irányban elektromosan állíthatóak. A nagyon drága, nagyon finom és lukacsos bőrhuzatot a Mercedesnél designónak hívják (kis d-vel, o-val a végén), ehhez a csomaghoz tartozik a Jácint piros fényezés is. Előbbi fekete-fehér összeállításával meglehetősen minimalista, ráadásul a fehér részek sajnos hamar koszolódnak, a néhány ezer kilométert futott kocsiban már szürke volt a vezetőülés, elég kényes.

Vaskosak az A-oszlopok, a fekete tetőkárpittal komor a beltér, a platina-fehér bőrkárpit ezen sokat segít, de nagyon kényes, könnyen koszolódik. A matt, erezett középkonzol az egyik legjobb választás, bár erről megoszlanak a vélemények

Vaskosak az A-oszlopok, a fekete tetőkárpittal komor a beltér, a platina-fehér bőrkárpit ezen sokat segít, de nagyon kényes, könnyen koszolódik. A matt, erezett középkonzol az egyik legjobb választás, bár erről megoszlanak a vélemények

A kormány fogása persze tökéletes, kiszállásnál följebb húzza magát. Nem csak mutatós, remekül használható a központi kijelző kezelője, sajnos még 24 millióba sem fért bele a kulcs nélküli nyitás és indítás A kormány fogása persze tökéletes, kiszállásnál följebb húzza magát. Nem csak mutatós, remekül használható a központi kijelző kezelője, sajnos még 24 millióba sem fért bele a kulcs nélküli nyitás és indítás A kormány fogása persze tökéletes, kiszállásnál följebb húzza magát. Nem csak mutatós, remekül használható a központi kijelző kezelője, sajnos még 24 millióba sem fért bele a kulcs nélküli nyitás és indítás

A kormány fogása persze tökéletes, kiszállásnál följebb húzza magát. Nem csak mutatós, remekül használható a központi kijelző kezelője, sajnos még 24 millióba sem fért bele a kulcs nélküli nyitás és indítás

Anyagaiban kifogásolhatatlan. A középkonzol erezett fekete, fa hatású betétje szerintem a jelenlegi Mercedesekhez az egyik legjobb választás. Ami alumíniumnak tűnik, az az is, a műanyagokhoz is jó hozzáérni, minden jó helyen van, egyedül a vastagkeretes középső kijelző rondít bele a képbe. Ez rontja el az összképet a C-osztály kabrióban is, a frissítésnél illene behúzhatóra váltaniuk, vagy legalább a keretéből visszavenni. A rajta futó rendszer persze villámgyors, az első kudarcba fulladt tapogatás után a középkonzolra helyezett irányítópulttal könnyen kezelhető. A grafikája már kényesebb pont, alapvetően szép, az autó beállításait matatva viszont pixelesre bomlik az animációk bejátszása közben.

Bunkerszerű hátul, a fejtér is kevés, jutott néhány hangszóró ide is a csodásan szóló Burmeister hifiből. A sárga díszfény szerencsére átkapcsolható fehérre, vagy halványkékre Bunkerszerű hátul, a fejtér is kevés, jutott néhány hangszóró ide is a csodásan szóló Burmeister hifiből. A sárga díszfény szerencsére átkapcsolható fehérre, vagy halványkékre

Bunkerszerű hátul, a fejtér is kevés, jutott néhány hangszóró ide is a csodásan szóló Burmeister hifiből. A sárga díszfény szerencsére átkapcsolható fehérre, vagy halványkékre

Mindenhol lukacsos a designo bőrkárpit, ez a megoldás még szellőztetés nélkül is kellemesebb, de jutott ventilátorból az első üléseknek, kapcsolója a díszes hangszóró és az irányítást vezérlő makettülés közé került. Mindenhol lukacsos a designo bőrkárpit, ez a megoldás még szellőztetés nélkül is kellemesebb, de jutott ventilátorból az első üléseknek, kapcsolója a díszes hangszóró és az irányítást vezérlő makettülés közé került.

Mindenhol lukacsos a designo bőrkárpit, ez a megoldás még szellőztetés nélkül is kellemesebb, de jutott ventilátorból az első üléseknek, kapcsolója a díszes hangszóró és az irányítást vezérlő makettülés közé került.

Vezet, ha megküzdünk érte. A fedélzet szép pontja a sportosra vett kormány, valamint a mögötte meredő csőműszerek. A GLC Coupé sokat segít a vezetésben az araszolástól kezdve az autópályás krúzoláson át a parkolásig. 360 fokos kamerái segítségével egy zsepire is képesek vagyunk centi pontosan ráparkolni – ha már a magas far miatt hátrafelé érdemi kilátás nincs − de persze rá is bízhatjuk a feladatot. Az adaptív tempomat aktiválása tanulást igényel, a kormány bal oldalára helyezett bajuszkapcsolót egy dolog, hogy nem látjuk, az viszont rosszabb, hogy egy felfelé kattintásra a sebességlimitert aktiválja, dupla kattintásra kapcsolódik a tempomat. Ha viszont bekapcsolt a limiter, nem váltható át tempomatra, azt először ki kell lőni, majd egy határozottabb felpöccintéssel kapcsolhatjuk a kívánt funkciót. Fura egy megoldás, nem sikerült hozzászoknom, amikor viszont sikerült bekapcsolnom, pihentetnem kellet csak a kezemet a kormányon, a rendszer remekül működik.

Szűken nyílik jó magasra, de motorosan. Ha épp tiszta a kocsi, nincs gond, máskülönben derékig koszosak leszünk, ha pakolni kell. Kereken 500 literes, nem túl magas a használható raktér, de a padló alatt is sok a hely

Szűken nyílik jó magasra, de motorosan. Ha épp tiszta a kocsi, nincs gond, máskülönben derékig koszosak leszünk, ha pakolni kell. Kereken 500 literes, nem túl magas a használható raktér, de a padló alatt is sok a hely

Nem ugyanaz, mint az E-osztályban, másfél decivel nagyobb, de csak 170 lóerős a GLC Coupé 220 d dízele. A trapéz kipufogóvégek csak díszek, így legalább sosem kormosak Nem ugyanaz, mint az E-osztályban, másfél decivel nagyobb, de csak 170 lóerős a GLC Coupé 220 d dízele. A trapéz kipufogóvégek csak díszek, így legalább sosem kormosak

Nem ugyanaz, mint az E-osztályban, másfél decivel nagyobb, de csak 170 lóerős a GLC Coupé 220 d dízele. A trapéz kipufogóvégek csak díszek, így legalább sosem kormosak

Drága csomagolás. Kicsit visszakanyarodva a parkoláshoz, a hátsó kamerát ügyesen az embléma alá rejtették, így sosem koszos, mindig hallani, ahogy az embléma felnyílik. A kupé Mercedesek csinos egyenfarának viszont ára van. Most nem a GLC Coupé több mint 14 milliós alapárára gondolok, hanem a közel egy méter magasról nyíló csomagtér-fedélre. A nyújtott far miatt 8 centivel hosszabb az alap GLC-nél, így a csomagtartó is hosszú. Ha bármilyen tárgy, akárcsak a közepéig csúszik, kiemeléséhez elkerülhetetlen, hogy ráfeküdjünk a lökhárítóra. Ezáltal nagyjából hasig lehetünk koszosak, ha éppen egy téli autópályázás után szeretnénk megszerezni a csomagokat. Azokból viszont rengeteg fér, annak ellenére, hogy alacsony a csomagtér, a padló alatt még akad hely az apróságoknak.

Van ennél szebb megoldás is kijelzőre, legalább a kerete ne lenne több centi vastag. A tempomat kapcsolója furán működik, a rendszerek viszont annál sokkal jobban. Mögötte a kormány állítópöcke, fölötte az ablaktörlő-index karja, jobb oldalán csak a váltókar Van ennél szebb megoldás is kijelzőre, legalább a kerete ne lenne több centi vastag. A tempomat kapcsolója furán működik, a rendszerek viszont annál sokkal jobban. Mögötte a kormány állítópöcke, fölötte az ablaktörlő-index karja, jobb oldalán csak a váltókar

Van ennél szebb megoldás is kijelzőre, legalább a kerete ne lenne több centi vastag. A tempomat kapcsolója furán működik, a rendszerek viszont annál sokkal jobban. Mögötte a kormány állítópöcke, fölötte az ablaktörlő-index karja, jobb oldalán csak a váltókar

Kikezdhetetlen hajtás. Motorja kicsit csalóka, a 220 d nem ugyanaz, mint amit például az E-osztályban kapunk ezen a néven. A GLC Coupé 2,1 literest, pontosabban 2143 köbcentis 170 lóerős négyhengeres dízelt kap, hosszában beépítve. Korosabb konstrukció, de kiegyensúlyozottan duruzsol, 400 Nm nyomatéka által meglódítani is ügyesen tudja a több mint 1,7 tonnás karosszériát. A 9 fokozatú 9G-TRONIC automataváltóval remek egységet alkot. Finoman vált, hamar fölpakolja a fokozatokat, amiből semmit nem veszünk észre, lefelé is képes ugyanolyan gyorsasággal. Tesztünk alanyát még 4MATIC összkerékhajtással is megspékelték, a tesztfogyasztás tankolás szerint mégsem ment 8 liter fölé, pontosan 7,7 literrel beérte 100 kilométerenként, ennél persze sokszor kevesebbet írt az autó. Csak szőrözés lehet a kötekedés, a GLC Coupé a célközönség számára hozza az elvártat, sőt! A Burmeister hifi nem csak a laikusok számára szól csodásan, a villantós külső szívrabló, akárcsak a belső kinézete és minősége is. Persze 14 milliós alapárral és közel tízmillióval magasabb végösszegért ez már elvárható.

Csinos, a designo csomag Jácint piros fényezése jól áll neki. Kilátás hátrafelé gyakorlatilag nincs, ezt jól kompenzálja a 360 fokos kamerarendszer, a hátsó lencse az embléma alatt bújik, így sosem koszos

Csinos, a designo csomag Jácint piros fényezése jól áll neki. Kilátás hátrafelé gyakorlatilag nincs, ezt jól kompenzálja a 360 fokos kamerarendszer, a hátsó lencse az embléma alatt bújik, így sosem koszos

Értékelés

Pozitív
Kellően erős és kulturált járású dízelmotor, pompásan működő 9 fokozatú automataváltó, kiválóan működő vezetéstámogató extrák
Negatív
Magasan nyíló csomagtér, korlátozott hátsó kilátás, szűk fejtér hátul, kényes bőrkárpit

Árak

Tesztmodell alapára 14 437 360 Ft (2017. január 4.)
Tesztmodell ára 23 266 400 Ft (2017. január 4.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4732 mm
Szélesség: 1890 mm
Magasság: 1602 mm
Saját tömeg: 1770 kg
Össztömeg: 2520 kg
Terhelhetőség: 750 kg
Tengelytáv: 2873 mm
Karosszéria-kivitel: szabadidő-kupé
Csomagtér: 500 liter
Belső szélesség elöl: 1510 mm
Belső szélesség hátul: 1490 mm
Belmagasság elöl: 900-980 mm
Belmagasság hátul: 900 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 250 mm
Ülőlap hossza elöl: 500-560 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1420 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1100 mm
Csomagtér magassága: 400 mm
Csomagtér hossza: 1000 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1900 mm
Raktérnyílás szélessége: 970 mm
Raktérnyílás magassága: 600 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 2143 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 9 fokozatú automata
Nyomaték: 400 Nm 1400-2800 1/min-nél
Teljesítmény: 126 kW (171 LE) 3000-4200 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8,3 s
CO2-kibocsátás: 143 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,4 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,7 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 55 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 59 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 65 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Mia Electric Mia L villanyautó használtteszt

Megnyomod a virágot, elcsúsztatod az ajtót, behuppansz középre, majd elsuhansz. Úgy megy, mintha...

Honda Civic 1.8 Sport, 2006 - használtteszt

11 évesen, közel 200 ezer km futással néztük meg, hogy milyen egy 1,8-as, 140 lóerős Civic. Vajon...

Termékteszt: BGS horpadásjavító-készlet

Árának sokszorosát hozhatja be az alig több mint ötezer forintos horpadásjavító. Használata egyszerű...

Olyan autót hozhat a kínai Lynk & Co, amivel tényleg tarolhatnak

E héten debütál, de már most látható néhány fotón a Lynk & Co második prototípusa, a 03 Sedan...

Skoda Octavia RS és Scout menetpróba

Olyannyira széles a Skoda Octavia kínálata, hogy legütősebb verziói, az RS és a Scout külön bemutatót...

A Citroën C5 Aircross a márkától ismert futóműtechnológia új verzióját hozza

Különös, ugyanakkor a márkától nem szokatlan megoldással érkezett a Citroën legújabb SUV-ja...

Frissült a Mercedes S-osztály, új arccal, új motorral, még kanyarba dőléssel is érkezik

A Mercedes nagyágyújának legkisebb változása a külső, amit belül nyújt, az kész luxus, tömény...

Fiat Tipo Kombi 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

A szedán és az ötajtós után kombiként is megérkezett a Fiat Tipo. A puttonyos kompakt szinte...

Copzilla néven jön a rendőrök hardcore elfogóautója

Különleges Nissan GT-R rendőrautó áll szolgálatba, amely minden bizonnyal kellő erőfölényt sugároz...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

Rőzse írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

Az SUV (magyar fordításban kb "sport-haszongépjűrmű") lényege egy személyautós műszaki alapokra épülő nagyobb terepképességű autó, amely a terepjáróhoz képest sokkal jobban vezethető aszfalton, alapból nem akad fenn a járdapadkán, opcionálisan pedig meglehetősen korrekt terepképességekkel ruházható fel.

A suburban egy olyan köznapi gúnynév, mint a "telekjáró", illetve van is egy ilyen nevű full size SUV.



Az X6osnak elég komoly hajtáslánca van, az elektronikus vezérlésű rendszerek igen sokat fejlődtek.



Az oldscool terepjárók előnye, hogy nem annyira sajnálod a fényezést :).


Előzmények megtekintése

Így van ahogy írod, én kicsit másképp fogalmaztam, lehet félre érthető volt.
A SUV egész pontosan: Sport Utility Vehicle, amit én szabad fordításban városi cirkálónak tituláltam.(De nem csak én).A másik megfogalmazása a Suburban utility vehicle, de ugyanarról beszélünk.A felépítése úgy van ahogy írod.Teljesen egyetértek veled!

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Rőzse írta: 3 hónapja

A szerkesztő így írta SUV, ami mint tudjuk "Suburban Vehicle" kvázi városi cirkáló, tehát fel van ugyan ruházva terepjáró képességgel is de nem teljesen arra találták ki.Gondolom ezért lehet összetéveszteni, mert nagyon hasonló tulajdonságokkal bír.Viszont, ha ránéz valaki nem a terepjáró autó jut eszébe szerintem.Akkor a BMW x6 is terepjáró??Ehhez a mercihez nagyon hasonló legalábbis a külseje.Gondolom a kimondott terepjárók azért a SUV tól többet tudnak terepen, gondolok itt a futóműre, hajtásláncra.Nekem speciel ez a fajta kinézetű SUV csak egy öszvér.Azért nem ronda azt hagyjuk meg.


Előzmények megtekintése

Az SUV (magyar fordításban kb "sport-haszongépjűrmű") lényege egy személyautós műszaki alapokra épülő nagyobb terepképességű autó, amely a terepjáróhoz képest sokkal jobban vezethető aszfalton, alapból nem akad fenn a járdapadkán, opcionálisan pedig meglehetősen korrekt terepképességekkel ruházható fel.
A suburban egy olyan köznapi gúnynév, mint a "telekjáró", illetve van is egy ilyen nevű full size SUV.

Az X6osnak elég komoly hajtáslánca van, az elektronikus vezérlésű rendszerek igen sokat fejlődtek.

Az oldscool terepjárók előnye, hogy nem annyira sajnálod a fényezést :).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

Pár hónapja körbeautózott egy (rövid és mesterséges de mindenféle akadályt tartalmazó) tanpályán egy profi terepralis hölgy egy terepcsomagos GLC-vel. Azért elég sok mindent meg lehet vele csinálni, nem tudom mit értesz városi cirkáló alatt, a G Klasse 4x4x2-t (http://autossagok.blog.hu/2016/06/11/carspotting_mercedes_g_klasse_4x4x2) is városban használják rendszerit, pedig arra teljesen alkalmatlan...




Előzmények megtekintése

A szerkesztő így írta SUV, ami mint tudjuk "Suburban Vehicle" kvázi városi cirkáló, tehát fel van ugyan ruházva terepjáró képességgel is de nem teljesen arra találták ki.Gondolom ezért lehet összetéveszteni, mert nagyon hasonló tulajdonságokkal bír.Viszont, ha ránéz valaki nem a terepjáró autó jut eszébe szerintem.Akkor a BMW x6 is terepjáró??Ehhez a mercihez nagyon hasonló legalábbis a külseje.Gondolom a kimondott terepjárók azért a SUV tól többet tudnak terepen, gondolok itt a futóműre, hajtásláncra.Nekem speciel ez a fajta kinézetű SUV csak egy öszvér.Azért nem ronda azt hagyjuk meg.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Rőzse írta: 4 hónapja

Tényleg nem akarok szőrözni, de itt nem terepjáróról van szó, hanem SUV-ról az nem ugyan az.Magyarra fordítva "városi cirkáló" SUburban Vehicle


Előzmények megtekintése

Pár hónapja körbeautózott egy (rövid és mesterséges de mindenféle akadályt tartalmazó) tanpályán egy profi terepralis hölgy egy terepcsomagos GLC-vel. Azért elég sok mindent meg lehet vele csinálni, nem tudom mit értesz városi cirkáló alatt, a G Klasse 4x4x2-t (http://autossagok.blog.hu/2016/06/11/carspotting_mercedes_g_klasse_4x4x2) is városban használják rendszerit, pedig arra teljesen alkalmatlan...

A válaszoláshoz belépés szükséges
kutykurutty írta: 4 hónapja

Ez számomra a használhatatlan kategória, de tudom a piac ezeket igényli. A gondom az, hogy szinte már nem találok olyan autót, ami megfelelne az igényeimnek. Nincs szükségem komoly terepjáróra, vagy pick upra. Megyek egy évben 30 ezer Km-t autópályán, viszont gyakran fel kell mennem földutakon hegyekre télen-nyáron. Tehát elég egy aránylag magas építésű, jó terepszögekkel rendelkező kocsi fixre zárható, vagy állandó összkerékhajtással és praktikus csomagtartóval. Eddig Toyota RAV4 III volt, van. Sajnos az új már csak aszfaltra jó. Szerintem a következő Subaru Forester lesz, de azon kívül nincs más ötletem. Ezekkel a városi SUV-okkal, crossoverekkel meg már Dunát lehet rekeszteni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Rőzse írta: 4 hónapja
T.O. írta: 4 hónapja

"sajnos még 24 millióba sem fért bele a kulcs nélküli nyitás és indítás " ja és csak 170 lovas. Ez kész röhej !

Plusz a gagyi vastag keretes kijelző. Nagy terepjáróm van-lesz, de ilyet biztos nem veszek!


Előzmények megtekintése

Tényleg nem akarok szőrözni, de itt nem terepjáróról van szó, hanem SUV-ról az nem ugyan az.Magyarra fordítva "városi cirkáló" SUburban Vehicle

A válaszoláshoz belépés szükséges
T.O. írta: 4 hónapja

"sajnos még 24 millióba sem fért bele a kulcs nélküli nyitás és indítás " ja és csak 170 lovas. Ez kész röhej !
Plusz a gagyi vastag keretes kijelző. Nagy terepjáróm van-lesz, de ilyet biztos nem veszek!

A válaszoláshoz belépés szükséges
ascari írta: 4 hónapja

Azért egy ilyen relatív kicsi 4 hengeres dízel motorral még nem a környezetszennyezés mintaképe, valami C 63 sokkal alkalmasabb erre szerepre. Ahhoz aztán tényleg dolgozhatnak a fúrótornyok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 4 hónapja

Nekem tetszik, de elég lenne jóval kisebb féláron, a csillag hiányát is túlélném valahogy.

A válaszoláshoz belépés szükséges
V.nyolcas írta: 4 hónapja

Igazi pénisznövelő autó - a mérnöki teljesítményt díjazom, de ez a "kategória" amit az X6 elkezdett...a fogyasztói társadalomra épülő hanyatló világ igazi példaképe. Kerüljön sokba és ez látszódjon is rajta - még ha használhatatlan és a környezetet jobban is terheli, mint egy átlagos, praktikusabb autó. :(

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

Ilyen nincs, és mégis van! Mercedes-Benz V-osztály teszt

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal járt nálunk a Mercedes-Benz V-osztály.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

3 órája – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

6 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

4 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ GLC-OSZTÁLY AMG-Burmester-ÁFÁS

MERCEDES-BENZ GLC-OSZT...

Ár: 24.390.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ GLC-OSZTÁLY GLC 350 e 4Matic 7G-TRONIC

MERCEDES-BENZ GLC-OSZT...

Ár: 20.490.000 Ft

Évjárat: 2017 / 1

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin/elektromos

MERCEDES-BENZ GLC-OSZTÁLY AMG-HUD-ÁFÁS

MERCEDES-BENZ GLC-OSZT...

Ár: 25.560.000 Ft

Évjárat: 2017 / 2

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!