0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ilyen nincs, és mégis van! Mercedes-Benz V-osztály teszt

Mercedes-Benz V 250 BlueTEC teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Legerősebb, 250 BlueTEC jelölésű motorjával és a bevezetéskori gazdag Edition 1 ellátmánnyal járt nálunk a Mercedes-Benz V-osztály.

Teszt
Műszaki adatok

Fehér furgonként sem tagadja a V-osztály, hogy ő valójában luxusautó. Fényszórói brutálisan jó és intelligensen adaptív LED-esek

Fehér furgonként sem tagadja a V-osztály, hogy ő valójában luxusautó. Fényszórói brutálisan jó és intelligensen adaptív LED-esek

Mint sok mást az életben, a V-osztály próbáját is sportriportereink örökbecsű mondásai kísérhetik végig. Az első találkozást talán az „Ilyen nincs, és mégis van!”, a behatóbb ismerkedést pedig a „Hát ez fantasztikus!” felkiáltások többszöri kántálása fémjelezheti.

Mert a V-osztály tényleg egy eddig sosem létezett autó, olyan ajánlat, amilyet jelenleg egyetlen konkurens sem tud felmutatni. Míg a valahai V-osztály a kisvállalkozók autójaként híresült el, s az elmúlt években a luxusbuszt vásárlók számára az egykori Viano mellett igen ütős ajánlatnak számított a Volkswagen Multivan, most le kell szögezni, hogy a V-osztály más világ. Ez valóban luxusautó, nem pedig egy prémiumos furgon. Olyan autó, ami nemcsak transzferautóként lesz kompromisszummentes, hanem bármely tehetős család elsőszámú autójaként is az lehet, s bizony a megjelenése is lehet olyan, hogy apukának tárgyaláson megjelenni se legyen vele ciki, az pedig a lehető legtermészetesebb legyen, hogy a família színházba is ezzel menjen.

Még a csúcsfelszerelt Edition 1 megjelenése sem hivalkodó, a kecses forma egészen jól leplezi a nagyon komoly, 5,14 x 1,88 x 1,91 méteres külméreteket

Még a csúcsfelszerelt Edition 1 megjelenése sem hivalkodó, a kecses forma egészen jól leplezi a nagyon komoly, 5,14 x 1,88 x 1,91 méteres külméreteket

Nem voltam V-osztály szűz, hiszen nagyon rövid távon már tavasszal is volt módon próbálni, ám a fehér színű Edition 1 (gazdagon felszerelt, jó áron kínált bevezetőszéria) megpillantásakor mégis új érzés fogott meg: piszok jól néz ki, és egyáltalán nem furgonos! Igen, hiszen ez a 15 mm-rel süllyesztett sportfutóműves verzió tényleg kellően ütős megjelenésű. Szubjektív, de nekem bejön a kétszínű, szürke-fekete öt duplaküllős és 19 colos alufelnik és a „hegyikristály fehér” metál fényezés kontrasztja. A speciális dukkó és a kerékszett egyaránt a bő 8,5 millió forintos felárral adott Editin 1 kivitellel jár, s ki lehet találni, ebbe az ellátmányba tényleg beleadtak apait-anyait, így nemigen kérdés az, hogy kellő megjelenésű-e a V-osztály. Igen, kívülről és belülről is felettébb mutatós.

Ez a 19 colos öt duplaküllős és kétszínű felniszett az Edition 1 kiváltsága

Ez a 19 colos öt duplaküllős és kétszínű felniszett az Edition 1 kiváltsága

Mutatós, de azért nem vakítóan az. Hiszen LED Intelligens világítási rendszere automatikus távfényvezérlést is ad. Igen profi módon, ha kell villámgyorsan, ha van rá idő, szép fokozatosan vált a tompított és a távfény között, mindkettő brutálisan erős, mindkettő a kanyar ívét is követő. A remek fényszórónak és a magas üléspozíciónak köszönhetően messze átlagon felüli kényelemmel lehet éjszaka is autózni a V-osztállyal. Tegyük hozzá, a fénytechnikát bőkezűen és ügyesen alkalmazó V-osztállyal. A menetfény kecses LED-csík, LED-es és adaptív a féklámpa is, de az utastér belső- és hangulatvilágítása is LED-es, utóbbi változtatható színű, s éjszaka igen finom megjelenést ad a gesztenyeszínű nappabőrrel burkolt utastérnek.

Személyautós, a Mercedes új, fiatalabb korosztályt célzó formavilágát és legújabb fedélzeti rendszereit soroló a műszerfal. A középső roló alatt 2 USB- és egy SD-aljzat, méretes pohártartós rekesz lapul

Személyautós, a Mercedes új, fiatalabb korosztályt célzó formavilágát és legújabb fedélzeti rendszereit soroló a műszerfal. A középső roló alatt 2 USB- és egy SD-aljzat, méretes pohártartós rekesz lapul

Annak a térnek, ami itt a legkomolyabb luxusautókéra is rálicitáló. Hiszen helykínálatban elsőosztályú, a műszerfal még akkor is prémiumos, ha borítása „csak” műbőr, s ha a fabetétek üvöltően plasztikok. Viszont az ülések kényelmesek, a már említett nappabőrrel borítottak, az Edition 1-ben elöl alapáron hűthetők és fűthetők. Hátul gyakorlatilag bármilyen ülésrend lehetséges. A V-osztály 6-8 személyes lehet, a tesztautó a leggyakrabban kért verzió: hétüléses. Egy háromszékes, de 2/1 osztású sorral és két független fotellel az első ülések mögött. A szabályozható dőlésű támlák akár teljesen le is fektethetők, az ülések tologathatók, kiszerelhetők, forgathatók. A független ülések talán még az elülsők kényelmére is rávernek, a háromszékes kanapén viszont össze tudnak érni a combok. Van azért az a helyzet, amikor utóbbi sem lehet zavaró, sőt. Isofix gyerekülésrögzítő a 2/1 osztású sor kettes részén és a független üléseken is van, köztük 138 050 forintért asztalka húzható fel. Annyira nem tűnik funkcionálisnak, mint amennyire eladhatatlannak mondják a kereskedők az azt nélkülöző példányokat, de időnként tényleg praktikus lehet.

Hátul gyakorlatilag bárhogyan variálhatók az ülések, amelyek igencsak méretesek és masszívak, így a belső tér nem is tűnik gigászian tágasnak, pedig az

Hátul gyakorlatilag bárhogyan variálhatók az ülések, amelyek igencsak méretesek és masszívak, így a belső tér nem is tűnik gigászian tágasnak, pedig az

A kidolgozás természetesen hátul is elsőrangú, utastéri pakolóhelyből viszont egyterűs szinten nincs eleresztve a V-osztály hátsó része. És talán a csomagtere is kicsinek tűnhet. Ám vigyázat, csak annak tűnhet, valójában hatalmas. Ugyanis az 55 cm mély és a középen lévő, 100 kilogramm teherbírású kalaptartó alatt is 65 centiméter magas, több mint 1,2 méter széles térbe 6 fedélzeti bőrönd tehető be, s akár ugyanennyit rápakolhatunk a praktikus bevásárlókosarakat is rejtő polcra is. Elektromos mozgatású a kissé nagy helyigénnyel nyíló, a teljes hátfalat jelentő csomagtérajtó, a szűk helyen pakolást pedig rendkívül megkönnyíti, hogy a mélyre nyúló hátsó szélvédő külön is nyitható, s bizony ezért van sok értelme a vízszintes osztásnak, hogy tudjunk elérhető magasságba is pakolni. Elektromos mozgatásúak a hátsó oldalsó tolóajtók is − itt az Edition 1-ben. A ki- és beszállás átlagon felül kényelmes.

Nem tűnik nagynak a csomagtér? Pedig csak alulra 6 fedélzeti bőrönd fér Nem tűnik nagynak a csomagtér? Pedig csak alulra 6 fedélzeti bőrönd fér

Nem tűnik nagynak a csomagtér? Pedig csak alulra 6 fedélzeti bőrönd fér

És ami az igazán meglepő, ami tényleg az „Ilyen nincs, és mégis van!”, illetve mellette a „Hát ez fantasztikus!” kijelentéseket hozhatja elő, hogy a V-ben nem csak utazni kényelmes, a V-t vezetni is könnyű. Ugyanis jó a kilátás belőle, üdvös a magas vezetési pozíció, megdöbbentő, hogy a bő 5,1 méter hosszú autó milyen fordulékony, s az is, hogy mennyire jó képet ad a teljesen valós 360 fokos kamerarendszer, amiről azért meg kell jegyezni, hogy előremeneteli üzemmódban annyira sok infót tud adni, hogy elsőre egy kissé nehéz értelmezni. Parkolni nem csak kamerarendszer, parkolóhelyfelmérő-rendszer és teljes parkolóasszisztens is segíthet. A sofőr csak a pedálokat kell kezelje, azt a kettőt ami van, s a V egészen ügyesen le tudja parkolni magát.

A 100 kilogramm teherbírású kalaptartó két minőségi bevásárlóládát rejt, praktikus, miként a külön nyitható hátsó ablak is A 100 kilogramm teherbírású kalaptartó két minőségi bevásárlóládát rejt, praktikus, miként a külön nyitható hátsó ablak is

A 100 kilogramm teherbírású kalaptartó két minőségi bevásárlóládát rejt, praktikus, miként a külön nyitható hátsó ablak is

Hogy még mi mindent tud, arról gyakorlatilag könyvet lehetne írni. Az utastér színvilága, a tükörbehajtás, a hazakísérő-fény késleltetése − szinte minden személyre szabható. Az is, hogy segítsen-e az autó a sávot tartani, az elektromechanikus szervokormány bizony önműködő is tud lenni. Van araszolófunkciós távolságtartó tempomat, ami bizony egészen jól működik, apró finomságként a követési táv mechanikusan, a tempomat bajuszkapcsolójára tett tekerentyűvel szabályozható, így nem kell mindig beállítani. Alap, hogy van holttérszenzor, ami ekkora autónál valóban hasznos. Nem érezni, de tudjuk, hogy van oldalszél-asszisztens funkciója az ESP-nek, s az is észrevétlen, hogy az 5.1-es térhangzású, sokhangszórós Burmester hifi utastéri kihangosítóként is szolgál. Felveszi és közvetíti az utastéri beszédhangot. Amit érzünk, az az, hogy autópályán, szélben is rendkívül stabil az 1,91 méter magas autó, s közben a csendes utasterében beszélgetni is lehet. Utóbbi kompakt egyterűeknél, hagyományosabb autóknál is nagy szó.

Hátramenetben automatikusan indul, de parkoláshoz külön is kapcsolható a kamerarendszer, a parkolóhely-felismerés automatikus, az asszisztenst a kormányról indíthatjuk. A távolságtartó tempomat érzékenysége mechanikusan szabályozható. A fedélzeti elektronikák a váltó "helyéről", írásfelismerős központi vezérlőről irányíthatók Hátramenetben automatikusan indul, de parkoláshoz külön is kapcsolható a kamerarendszer, a parkolóhely-felismerés automatikus, az asszisztenst a kormányról indíthatjuk. A távolságtartó tempomat érzékenysége mechanikusan szabályozható. A fedélzeti elektronikák a váltó "helyéről", írásfelismerős központi vezérlőről irányíthatók Hátramenetben automatikusan indul, de parkoláshoz külön is kapcsolható a kamerarendszer, a parkolóhely-felismerés automatikus, az asszisztenst a kormányról indíthatjuk. A távolságtartó tempomat érzékenysége mechanikusan szabályozható. A fedélzeti elektronikák a váltó "helyéről", írásfelismerős központi vezérlőről irányíthatók

Hátramenetben automatikusan indul, de parkoláshoz külön is kapcsolható a kamerarendszer, a parkolóhely-felismerés automatikus, az asszisztenst a kormányról indíthatjuk. A távolságtartó tempomat érzékenysége mechanikusan szabályozható. A fedélzeti elektronikák a váltó "helyéről", írásfelismerős központi vezérlőről irányíthatók

Egyedül, vagy gyerekek helyett cimborákkal autózva a hifi elképesztően jól tud szólni, a csatlakoztatott okostelefonról automatikusan, az előadók és a számok kiírásával játszik zenét. Erre kihasználja a méretes központi kijelzőt, arra bezzeg nem, hogy a kamera által leolvasott korlátozó-táblákat, netán a ráfutásvédelem kijelzését ott is megjelenítse − azok csak a sofőr előtti műszerblokkban láthatók − talán szándékosan. S nem feltétlen azért, mert a sofőr úgyis a dolgozó, a munkásember lesz a V-osztályban, sanszosabban lesz a vezető az autó tulajdonosa, ugyanis ilyen luxusbuszt vélhetően nemigen fognak bérsofőr alá tenni.

Audiorendszer, telefon, navigáció, kamera − minden szép nagyban látható a középkonzolról eltüntethetetlen tabletnyi kijelzőn Audiorendszer, telefon, navigáció, kamera − minden szép nagyban látható a középkonzolról eltüntethetetlen tabletnyi kijelzőn

Audiorendszer, telefon, navigáció, kamera − minden szép nagyban látható a középkonzolról eltüntethetetlen tabletnyi kijelzőn

Hiába létezik csak egyféle motorral, a jó öreg 2,1 literes dízellel a V, még azzal is lehet élményautó. Legalábbis a nem mellesleg AdBlue adalékos és Euro 6 normás 250 BlueTEC változattal az. Az üresen is kéttonnás autóhoz a 190 lóerő és a 440 Nm untig elegendő. Sokan mondhatják, hogy azért a 9,1 másodperces 100 km/órára gyorsulás nem sportautós, de egy ekkora monstrumban mégis igen dinamikus. A váltó, a Mercedes 7G-Tronic Plus automata váltója fenomenális. Már azzal is, hogy előválasztója helytakarékosan egy kar a kormányoszlopon, de azzal is, amilyen finomsággal és gyorsasággal vált a fokozatok között; áttételezése hosszú, a 130 km/órás autópályás utazótempó hetedikben 2150 1/perc fordulat körül futható. Fanyalogni lehet mondjuk, hogy nincs auto hold, de van visszagurulásgátló, s a távolságtartós tempomattal mégiscsak előcsalhatunk auto hold szerű kúszásmentességet. Kritikával illethető a stop-start rendszer, ami lehetne gyorsabb, s bizony a háromzónás klíma is: a rendszerben hallható a gáz vándorlása.

Régi ismerős a négyhengerességéhez képest nagyon finom járású, csendes üzemű, hosszában beépített, s a V-ben − egyelőre − mindenképp a hátsó kerekeket hajtó, már Euro 6-os 2,1 literes turbódízel

Régi ismerős a négyhengerességéhez képest nagyon finom járású, csendes üzemű, hosszában beépített, s a V-ben − egyelőre − mindenképp a hátsó kerekeket hajtó, már Euro 6-os 2,1 literes turbódízel

Hangolható futómű nincs, az Agility Control kapcsoló „csak” a gázreakciót, a motorvezérlést és a kormányrásegítést hangolja, de a frekvenciafüggő csillapításúak a lengéscsillapítók, így különálló úthibákon lágyabb csillapítást, sok apró egyenetlenségen feszesebb tartást is tudnak adni, illetve kanyarban is döbbenetesen stabilan viszik a nem szerény bódét, összességében zseniális a futómű. Megszokást igénylő, hogy a fékpedál az átlagosnál nagyobb erővel taposandó, pedig fékhatás van. A nagy felnik mögött nagy fékek dolgoznak, tisztességgel tudnak lassítani, ha kell, bár hozzátesszük, kell is legyen tartalék, hiszen a V-osztály 3,05 tonnáig terhelhető, s a feláras vonóhoroggal még 2 tonnányi vontatmányt is elhúzhat − B+E kategóriás jogosítvánnyal.

Nem olcsó, de a leginkább luxusautós furgonként értékarányos a V Nem olcsó, de a leginkább luxusautós furgonként értékarányos a V

Nem olcsó, de a leginkább luxusautós furgonként értékarányos a V

Mibe kerül mindez? A V-osztály alapára (V 200 CDI, 136 LE, 6 fokozatú kézi váltó) 12 132 950 forint, a már 7 fokozatú automata váltós V 250 BlueTEC 13 917 950 forinttól kapható, az Edition 1 pedig 22 762 004 forintról startol. Igaz, ehhez már alig lehet extrát rendelni, annyira felszerelt. A tesztautó 110 440 forintos eloxált tetősínnel, 210 840 forintos Distronic Plus távolságtartó tempomattal, 123 492 forintos lopásvédelmi csomaggal, 224 394 forintos levehető vonóhoroggal és 138 050 forintos felhajtható hátsó asztallal lett 23 731 868 forintos példány. Nem olcsó, de tudásához, helykínálatához és komfortjához mérten értékarányosnak kell mondani. Ugyanez mondható el a 9,6 l/100 km tesztfogyasztásról is: a gyárilag ígért 6 literes vegyes értékhez képest nagyon sok, az autó méretéhez és tömegéhez, s a kapott menetdinamikához mérten nem rossz. Remek, luxusszínvonalú családi autó a V-osztály, ám kár, hogy az átlagcsaládok számára még használtan sem lesz sosem (józanul) elérhető alternatíva.

Értékelés

Pozitív
Tágas, minőségi kidolgozású utastér, kényelmes ki- és beszállás, kimagasló utazási komfort, remek sofőrsegédek, értékarányos ár, remek LED fényszórók
Negatív
Abszolút értékben magas vételár és fogyasztás, a variálhatóság lehetne egyszerűbb, egyelőre nincs kulcs nélküli nyitás, hangos klíma

Árak

Tesztmodell alapára 22 762 004 Ft (2014. augusztus 18.)
Tesztmodell ára 23 731 868 Ft (2014. augusztus 18.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 5140 mm
Szélesség: 1880 mm
Magasság: 1913 mm
Saját tömeg: 2070 kg
Össztömeg: 3050 kg
Terhelhetőség: 980 kg
Tengelytáv: 3200 mm
Csomagtér: 1030-4630 liter
Belső szélesség elöl: 1550 mm
Belső szélesség hátul: 1660 mm
Belső szélesség a harmadik üléssorban: 1420 mm
Belmagasság elöl: 920-990 mm
Belmagasság hátul: 960-1010 mm
Ülőlap hossza elöl: 480 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Ülőlap hossza a harmadik üléssorban: 450 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1260 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1260 mm
Csomagtér magassága: 650 mm
Csomagtér hossza: 550 mm
Raktérnyílás szélessége: 1250 mm
Raktérnyílás magassága: 1200 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 2143 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata (7 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 440 Nm 1400-2400 1/min-nél
Teljesítmény: 140 kW (190 LE) 3800 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 206 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,1 s
CO2-kibocsátás: 157 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 6,0 l/100km
Fogyasztás a használónál: 9,6 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 58 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 64 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 68 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Ismét tombol a BMW-tipró

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

profisale írta: 2014 december 16., kedd 13:20:14

A TV-s tesztben nem egészen ez jött le! Hátul zörögnek a műanyagok, nagyon szűk a tér, a szembefordított űléseknél nem fér el az utas lába (csak ha kiközölöd), a kihajtható asztal használhatatlan és ráz az egész autó (valószínűleg a peres gumik miatt) és mindez csak 22 milláért! Ez nem az én véleményem, hanem az autós műsorvezetőké!

A válaszoláshoz belépés szükséges
horabora írta: 2014 augusztus 20., szerda 23:12:28

Nem tökmindegy ki mondta?Na és ha nem ő mondta,akkor mi van?Ő mondta utoljára és kész!Bírom ezeket a hibátlan tökéletes embereket,akik csak azért olvasnak el egy cikket,hogy be szólhassanak!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 2014 augusztus 19., kedd 22:51:50 − szerző
Béla tudod a Béla írta: 3 éve

"Régi ismerős a négyhengerességéhez képest nagyon finom járású, csendes üzemű, keresztben beépített, s a V-ben − egyelőre − mindenképp a hátsó kerekeket hajtó, már Euro 6-os 2,1 literes turbódízel"

Ezt hogy keresztben beépített miből gondoljátok? Én nem láttam még ilyet, de szemmel láthatóan középen van a motor, amit keresztbe nem igazán jó ötlet beépíteni, főleg hátsókerék hajtás esetén, és főleg úgy hogy a Mercedesnek a 7 fokozatu váltója az csak hosszbeépítéshez érhető el -tudtommal.

...szóval semmi sem szól a keresztben beépítés mellett. De ha mégis úgy lenne akkor nagyon meglepő lenne.


Bocsánat, valóban hosszában van, nem gondoltam ezt végig, a motor alig látszott, hiszen nagyjából a műszerfal alatt van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 2014 augusztus 19., kedd 22:50:58 − szerző
NAVI írta: 3 éve

"Palik Lacink örökbecsű mondásai kísérhetik végig."

Az idézett mondatot Török László mondta, nem az a paprikajancsi, ha már jópofa akar lenni a t. újságíró, legalább a két ember hangját tudja megkülönböztetni, vagy az emlékeiben kotorásszon, hogy ki és mikor mondta e mondatokat (Egerszegi Kriszta első olimpiai sikerénél, 1988)


Valóban, elnézést kérek. Az én agyamba egy "plaikmix.mp3" fájlból égett ez bele. Hibásan.

A válaszoláshoz belépés szükséges
NAVI írta: 2014 augusztus 19., kedd 22:32:36

"Palik Lacink örökbecsű mondásai kísérhetik végig."
Az idézett mondatot Török László mondta, nem az a paprikajancsi, ha már jópofa akar lenni a t. újságíró, legalább a két ember hangját tudja megkülönböztetni, vagy az emlékeiben kotorásszon, hogy ki és mikor mondta e mondatokat (Egerszegi Kriszta első olimpiai sikerénél, 1988)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Béla tudod a Béla írta: 2014 augusztus 19., kedd 20:58:08

"Régi ismerős a négyhengerességéhez képest nagyon finom járású, csendes üzemű, keresztben beépített, s a V-ben − egyelőre − mindenképp a hátsó kerekeket hajtó, már Euro 6-os 2,1 literes turbódízel"
Ezt hogy keresztben beépített miből gondoljátok? Én nem láttam még ilyet, de szemmel láthatóan középen van a motor, amit keresztbe nem igazán jó ötlet beépíteni, főleg hátsókerék hajtás esetén, és főleg úgy hogy a Mercedesnek a 7 fokozatu váltója az csak hosszbeépítéshez érhető el -tudtommal.
...szóval semmi sem szól a keresztben beépítés mellett. De ha mégis úgy lenne akkor nagyon meglepő lenne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
spot írta: 2014 augusztus 19., kedd 00:12:27

Nekem bejönne, nem kicsit...
Ahogy nézem a Multivan semmivel sem olcsóbb, akkor már sokkal inkább ez. Kevésbé teherótós, szebb , korszerűbb és mégis csak Merga.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Béla tudod a Béla írta: 2014 augusztus 18., hétfő 16:55:39

Ez is rohadni fog 8 évesen, mint a régebbi Vianok;)
Sok felesleges dolgot tud, viszont jó bazári lett, az ára viszont igazi horror. Ez lesz a kedvence a ecseri piaci régiség kereskedőknek. Jó sk Van Gogh fér bele :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

10 órája – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

Tegnap – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

Tegnap – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ V-OSZTÁLY V 250 BlueTEC Avantgarde E (Automata)

MERCEDES-BENZ V-OSZTÁL...

Ár: 15.550.000 Ft

Évjárat: 2015 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ V-OSZTÁLY V 220 BlueTec d L

MERCEDES-BENZ V-OSZTÁL...

Ár: 13.890.000 Ft

Évjárat: 2017 / 1

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ V-OSZTÁLY V 250 BlueTEC Avantgarde E 4Matic (Automata)

MERCEDES-BENZ V-OSZTÁL...

Ár: 26.200.000 Ft

Évjárat: 2016 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!