0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Aranyos kisgyermek a Countryman S E, ami fiatalkori identitászavarában minden területen szeretne megfelelni. Kezdők szerencséje? Nem tudom, de több-kevesebb sikerrel megy is neki%KA%

Aranyos kisgyermek a Countryman S E, ami fiatalkori identitászavarában minden területen szeretne megfelelni. Kezdők szerencséje? Nem tudom, de több-kevesebb sikerrel megy is neki

Ritka összetett név a BMW bohókás brit almárkájának palettájában: Mini Cooper S E Countryman ALL4. Várjunk-várjunk! Mi? Tegyük rendbe a kezdeti bőségzavart! Mini Cooper, tehát egy bohókás brit apróság, a BMW prémium szintjével. S, tehát elvileg sportos, és tényleg elég jót megy, ha beleadja minden tudását. E, tehát a Mini életében a 2008-as Mini E prototípusok után elektromos motorral is szerelt tömegmodell szerepel a kínálatban, méghozzá plug-in hibrid hajtással. Countryman, tehát az apróság jelzőt máris kiüti, ellenben a britek legpraktikusabb családi autója, a mai divatnak eleget téve crossover körítéssel, emelt hasmagassággal. ALL4, tehát mind a négy kerekén hajt, ha az első tengelyt hajtó benzines és a hátsóra szerelt villanymotor egyszerre dolgozik. Helytállhat ennyi fronton egyszerre egy autó? Rávághatnánk, hogy biztos nem, de ne felejtsük, hogy egy Miniről van szó.

%KA%Bár a Countrymanre illik legkevésbé a Mini név, a kompakt crossoverek között így is kicsinek számít, amit leginkább mellette állva érezni%KA%

Bár a Countrymanre illik legkevésbé a Mini név, a kompakt crossoverek között így is kicsinek számít, amit leginkább mellette állva érezni

%KA%Sárgászöld jelvények és a zöld rendszám is színesítette az alapvetően szürke tesztautót%KA% %KA%Sárgászöld jelvények és a zöld rendszám is színesítette az alapvetően szürke tesztautót%KA% %KA%Sárgászöld jelvények és a zöld rendszám is színesítette az alapvetően szürke tesztautót%KA%

Sárgászöld jelvények és a zöld rendszám is színesítette az alapvetően szürke tesztautót

%KA%Innen nézve egész anyaautós a tetősínekkel, egy kipufogóvég hibrid létére is akad%KA%

Innen nézve egész anyaautós a tetősínekkel, egy kipufogóvég hibrid létére is akad

Ügyesen rejtegeti ufó mivoltát az első sorozatgyártott zöld Mini, tulajdonképpen csak néhány sárgászöld részlet különbözteti meg a hagyományos társtól, akiről már írtunk korábban részletesen. Ilyen árnyalatúak az S-betűk és a Mini E-betűi is, sokan talán nem is gondolják, hogy a baloldali kopoltyú az elektromos töltőnyílást rejti. A műanyag sapkát tehát gyakran nyitogatjuk, hiszen mindössze 42 km emissziómentes hatótávot ígér a gyári adat, ezzel bőségesen teljesíti a plug-in hibridek zöld rendszámához szükséges 25 kilométeres hatótávot, ám nekünk maximum 34 km-t írt ki a fedélzeti komputer, ami elég halványnak tűnik 2017-ben. Leginkább városi használathoz elég a valós hatótáv, az én otthon-iroda távomat például fedezte, de az agglomerációból már kevésbé járhattam volna be nyugodtan. Előnyben persze, aki otthonában és a munkahelyén is tud tölteni és mellette szól, hogy sosem hazudik: ha 30 km-t írt ki, akkor valóban annyit teljesített a lemerülésig. Egyébként tartani tudta az ígért 3 óra 15 perces töltési időt is hagyományos otthoni hálózatról, Type 2 töltővel természetesen gyorsítható a folyamat.

%KA%Type 2 töltővel egy órával rövidül a töltési idő, a 100%-os töltöttség várható eléréséről a fedélzeti komputer is tájékoztat minket. Néhol felbukkan a BMW-Delphi együttműködés megkérdőjelezhetetlen utalása is%KA% %KA%Type 2 töltővel egy órával rövidül a töltési idő, a 100%-os töltöttség várható eléréséről a fedélzeti komputer is tájékoztat minket. Néhol felbukkan a BMW-Delphi együttműködés megkérdőjelezhetetlen utalása is%KA% %KA%Type 2 töltővel egy órával rövidül a töltési idő, a 100%-os töltöttség várható eléréséről a fedélzeti komputer is tájékoztat minket. Néhol felbukkan a BMW-Delphi együttműködés megkérdőjelezhetetlen utalása is%KA%

Type 2 töltővel egy órával rövidül a töltési idő, a 100%-os töltöttség várható eléréséről a fedélzeti komputer is tájékoztat minket. Néhol felbukkan a BMW-Delphi együttműködés megkérdőjelezhetetlen utalása is

%KA%Amikor a divat és a jövő egy modellben egyesül. Egyébként különböző színekkel jelzi a töltőnyílás, hogy éppen mi történik. Minden alkalommal gond nélkül elengedte a kábelt%KA%

Amikor a divat és a jövő egy modellben egyesül. Egyébként különböző színekkel jelzi a töltőnyílás, hogy éppen mi történik. Minden alkalommal gond nélkül elengedte a kábelt

Ezüst külső ide vagy oda, az apró színes részleteknek köszönhetően mégsem tűnik élettelennek. Az utastérben ugyanezt a sárgászöldet örököli egyébként az indítógomb és annak pulzáló világítása, hangulatvilágításnak naná, hogy zöldet választottak. Amiért mégis mindenki felfigyel rá a csillogó szemű hölgyektől, férfitársaimig, az a zöld rendszám, aminek minden előnyét élvezhetjük a plug-in Countrymannel, köztük az egyelőre ingyenes belvárosi parkolást is. Persze ára van a tökéletességre törekvésnek, a legtakarékosabbnak és legtisztábbnak ígérkező Mini csomagtere 45 literrel kisebb, a hátsó fejtér pedig 3 centivel csorbult, hiszen a 7,6 kWh-ás lítiumion akkumulátorcsomag a hátsó ülések és félig a csomagtér alatt kapott helyet. Ezáltal egyébként a csomagtér padlója is görbült, már nem sík, ráadásul 130 kilóval nehezebb a plug-in hibrid, mint a villanymotor nélküli, 2,0 literes, négyhengeres motorral szerelt S ALL4. A menetdinamikán ez kevésbé látszik, ellenben a hatótávon elég komolyan.

%KA%45 literrel csorbult a csomagtér, ráadásul a kék Type 2 töltőkábel dedikált táskája is helyet foglalhat%KA% %KA%45 literrel csorbult a csomagtér, ráadásul a kék Type 2 töltőkábel dedikált táskája is helyet foglalhat%KA%

45 literrel csorbult a csomagtér, ráadásul a kék Type 2 töltőkábel dedikált táskája is helyet foglalhat

%KA%Öt modulból áll a hátra ültetett lítiumion akkupakk, egy modul pedig 16 akkumulátorcellából. A padló alatt épp maradt hely a töltő elhelyezésére%KA%

Öt modulból áll a hátra ültetett lítiumion akkupakk, egy modul pedig 16 akkumulátorcellából. A padló alatt épp maradt hely a töltő elhelyezésére

Ami először feltűnik, hogy sokkal kevesebb visszajelzést kapunk a hajtáslánc felől, mint a többi hibridnél. Nincs átlátható és összefoglaló grafika, hogy éppen mi történik alattunk, mindent össze kell ollózni. Apró zöld vonalak jelzik például a körműszer melletti fogyasztásmérőn, ha megy a villanymotor. Ahány vonalka van, addig nyomhatjuk a „gázpedált” anélkül, hogy bekapcsolna a benzinmotor. A hatótávot és az akkumulátortöltöttséget az apró fedélzeti komputeren kérhetjük csak ki, közöttük a kormány mögötti billenőkapcsolóval válthatunk, de sajnos muszáj végignyomkodnunk minden más adatot is. Megint más grafika mutatja az infotainment eDRIVE képernyőjén, hogy éppen visszatöltünk, szabadon gurulunk vagy épp fogyasztunk, a megfelelő kerekek mögötti vagy előtti nyilacskákkal. Ez így túl szétszórt, mintha nem készültek volna fel egy ilyen modell érkezésére a programozók, és lehet, hogy valóban elsiették első hibridjüket. Pedig nyugodtan várhattak volna, hogy egy nagyobb hatótávú konnektorossal debütáljanak a piacon, hiszen a Mini hibrid nélkül is épp elég sikeres. Mégsem vártak, helyette átültették a BMW 225xe Active Tourer hajtását.

%KA%Bár ez a sötétbarna bőrözés nem találta el az ízlésem, főleg kék varrásaival, mindenképp megkívánható a Countryman prémium anyagokkal tömött utastere, ami azonnal magyarázza a komoly alapárat is%KA%

Bár ez a sötétbarna bőrözés nem találta el az ízlésem, főleg kék varrásaival, mindenképp megkívánható a Countryman prémium anyagokkal tömött utastere, ami azonnal magyarázza a komoly alapárat is

%KA%Sárgásan pulzál az indítógomb, rögtön mellette az e-DRIVE módválasztó, amit gyakran kapcsolgatunk%KA%

Sárgásan pulzál az indítógomb, rögtön mellette az e-DRIVE módválasztó, amit gyakran kapcsolgatunk

%KA%Cuki részlet a beszállás után ránk kacsintó Mini logó a fedélzeti komputeren. Kíváncsi lennék a programozó arcára, akinek ezt feladatul adták%KA%

Cuki részlet a beszállás után ránk kacsintó Mini logó a fedélzeti komputeren. Kíváncsi lennék a programozó arcára, akinek ezt feladatul adták

A visszajelzések hiányát lehet dicséretként is érteni, hiszen ez azt is jelenti, hogy háromhengeres létére egy fikarcnyit sem rezonál az 1,5 literes, 136 lovas benzinmotor, egyedül pörgetése során jön elő a tipikus ércesen morgó hangzás. Míg utóbbi az első tengelyt hajtja, addig a 88 lóerős villanymotor a hátsót, így jön ki az ALL4 összkerékhajtás, ami ráadásul a villanymotor azonnali nyomatékleadásának köszönhetően igen játékos a homokban. A rendszerteljesítmény 224 lóerő, ami már komolyabb megerőltetés nélkül képes a 1735 kilós testet vinni, mi több, egész jót lép. A váltó (elöl) módosított 6 fokozatú Steptronic, ami jól kiegészíti a közvetlen, sportos vezethetőséget. Bár itt is több lépcsőben fognak a fékek, és bár a visszatermelés lehetne komolyabb, finoman, rántásmentesen kapcsol be, ahogyan a benzinmotor is észrevétlenül indul, ha épp kell neki. Egy szóval a plug-in hibridrendszer kulturált.

%KA%Elég a motortér merevítéseire nézni, és megértjük a kemény futás okát, ráadásul ott a Performance futómű. Jól fogja az utat, de túl kemény egy alapvetően családi autóhoz. Az útmélyedések képesek elvinni a kormányt, főleg Sport módban%KA%

Elég a motortér merevítéseire nézni, és megértjük a kemény futás okát, ráadásul ott a Performance futómű. Jól fogja az utat, de túl kemény egy alapvetően családi autóhoz. Az útmélyedések képesek elvinni a kormányt, főleg Sport módban

%KA%A 6,8-as gyorsulás derék egy ekkora crossovertől, nem mellesleg 4 másodperccel jobb az alap S ALL4-nál, de azért nem lesz a hungaroringi depók réme a Countryman S E%KA%

A 6,8-as gyorsulás derék egy ekkora crossovertől, nem mellesleg 4 másodperccel jobb az alap S ALL4-nál, de azért nem lesz a hungaroringi depók réme a Countryman S E

Lelke az e-DRIVE kapcsoló, ahol MAX eDRIVE, AUTO eDRIVE és Save Battery módok között válthatunk. Akkor is ügyes, ha rábízzuk a gazdaságos üzemet, de MAX eDRIVE-ban élvezhetjük ki igazán a konnektoros hegyiember nyugodt arcát. Itt nem kell tojásokon lépkedni, csak padlózásra kapcsolja be a benzinest. Egész komolyat lép tisztán villannyal is, nem vagyunk lassabbak a forgalom tempójánál, sőt. Ráadásul egészen 125 km/h-ig hajthatunk elektromos üzemben. Ha elfogytak az amperek, egészen pontosan 7% alá csökkent az akkumulátor töltöttsége, akkor automatikusan indítja a benzinest. A motorok közti váltást mindig nagyon finoman, döccenésmentesen, észrevétlenül teszi. További variálhatóságot kínál a váltógyűrű módválasztója, ahol a jobb gázreakciót és többek között feszesebb kormányszervót adó Sport és a szabad kigurulást preferáló Green módok között válthatunk a szokásos semleges állapoton felül. Nyilván Sport módban a legfokozottabb a motorfék, de minden módban generál annyi töltöttséget, hogy egy hosszabb lassítás után már villannyal indulhassunk a zöld lámpától. Ha akarjuk, tehát azonnal felhasználható a legminimálisabb töltöttség is.

%KA%Éjszaka is üde az utastér, köszönhetően a feláras hangulatvilágításnak%KA%

Éjszaka is üde az utastér, köszönhetően a feláras hangulatvilágításnak

%KA%Közel félmillióval drágább visszafogottabb bajor testvérénél a plug-in Countryman, pedig méreteik közel hasonlóak, hajtásuk pedig minden csavarig megegyezik. Az S ALL4-hoz képest 1,4 millió a hibrid felár%KA%

Közel félmillióval drágább visszafogottabb bajor testvérénél a plug-in Countryman, pedig méreteik közel hasonlóak, hajtásuk pedig minden csavarig megegyezik. Az S ALL4-hoz képest 1,4 millió a hibrid felár

Amiben viszont egyértelműen viszi a prímet a Mini első konnektoros hibridje, az a stílus, ami ráadásul olyan faktor, ami a legtöbbek számára eldönti a kérdést, hogy melyik plug-in modellt válassza az egyre népesebb piacról, és még a korlátozott emissziómentes hatótávot is képesek lehetünk elnézni neki. Még az én szívem is megdobogtatta a púpos motorháztető és jó érzés a tükörben ilyen izmokat látni. Már a Mini izmaira gondolok természetesen. Belül akár hangulatfény, mókás, színes infotainment, nagy zene (Harman/Kardon) szórakoztathat minket, a hatótávra és a közérzetünkre valóban hatásos hővédő üvegezés ügyelhet, persze mindezek csak felár ellenében szerepelnek. Minden jóval megpakolt tesztautónk a 17 milliós határt kergeti, ami rengeteg, de az is biztos, hogy ilyen prémium környezetben azért nem szenvedés a hibridezés, nem igaz? A 11 729 000 Ft alap listaár ésszerűnek mondható a konnektoros hibrid piac további szereplőihez hasonlítva, élből kéttónusú fényezéssel, ugyanakkor nyilván rétegmodell marad.

%KA%A Mini Countryman praktikus, prémium minőségű, divatos. Legnagyobb kompromisszuma a hatótávja lesz, ami a gyakorlatban csak 30-34 km között mozgott%KA%

A Mini Countryman praktikus, prémium minőségű, divatos. Legnagyobb kompromisszuma a hatótávja lesz, ami a gyakorlatban csak 30-34 km között mozgott

Értékelés

Pozitív
Kulturált, erős hibridrendszer, közvetlen irányíthatóság, játékos vezethetőség, prémium kivitelezés, vidám karakter, zöld rendszám
Negatív
Szűkös hatótáv, nem egyértelmű grafikák, korlátozott csomagtér, tetemes tömeg

Árak

Tesztmodell alapára 11 729 000 Ft (2017. szeptember 16.)
Tesztmodell ára 16 851 500 Ft (2017. szeptember 16.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4299 mm
Szélesség: 1822 mm
Magasság: 1559 mm
Saját tömeg: 1735 kg
Össztömeg: 2270 kg
Terhelhetőség: 610 kg
Tengelytáv: 2670 mm
Karosszéria-kivitel: crossover
Csomagtér: 405-1275 liter
Belső szélesség elöl: 1440 mm
Belső szélesség hátul: 1420 mm
Belmagasság elöl: 930-1000 mm
Belmagasság hátul: 920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 260 mm
Ülőlap hossza elöl: 520-560 mm
Ülőlap hossza hátul: 420 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1240 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1020 mm
Csomagtér magassága: 450-720 mm
Csomagtér hossza: 750 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1700 mm
Raktérnyílás szélessége: 1000 mm
Raktérnyílás magassága: 800 mm

Motor és váltó

Motor: Konnektoros hibrid
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1499 cm³
Hengerek/szelepek száma: 3/12
Sebességváltó: 6 fokozatú automata
Nyomaték: 220 Nm 1250-4300 1/min-nél
Teljesítmény: 100 kW (136 LE) 4400-4400 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 198 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 6,8 s
CO2-kibocsátás: 49 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 2,1-2,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 3,4 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 61 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 64 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 67 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Hummer H1 6.6 Duramax V8, 1998 - használtteszt

A katonai verziótól erősen eltér, de még így is olyan, mint egy tank a többi autóhoz képest...

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Szinte álcázatlanul szállították a még be nem mutatott BMW X2-t

Hamarosan bemutatkozik a BMW kis kupés SUV-ja, az X2, ám a sportos szabadidő-autót nem rejtették...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1taW5p
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Pelso írta: 4 hete

Nemhogy rétegmodell, hanem ugyancsak szűk rétegmodell.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mindenlében írta: 1 hónapja

1.8t.Pályán kb.7l. Min.12mil. Jó vétel de van hova fejlődnie. Egyépként cuki.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1taW5p
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1taW5p

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1taW5p
Hirdetés

MINI tesztek

Mini Cooper D Clubman Steptronic teszt

Bandázásra fel! Mini Clubman teszt

Tavaly megújult, és végre teljes értékű hátsó ajtóval bír a hatajtós maxi Mini. Nagy és tágas, de mi kerül benne közel 13 millióba? Mutatjuk!


Mini Cooper SD ötajtós teszt

Így lett Törpillából egy vaddisznó - Mini Cooper SD teszt

Hiába dízel, hiába ötajtós; Cooper SD változatban is benne van minden a Miniben, amiért szeretni lehet a típust. Sőt, annál több is.


Mini Paceman Cooper S All4 teszt

Miért ne? Mini Paceman teszt

A Mini mintha sportot űzne abból, hogy észérvekkel megmagyarázhatatlan autók sorával lepje meg a világot. Ez a valami épp egy Countryman két ajtóval, s úgy hívják, hogy Paceman. Cooper S-ként és összkerekesen próbáltuk.


Mini Cooper S Rauno Aaltonen Edition teszt

Ballábféket mindenkinek! - Mini Cooper Aaltonen Edition teszt

Rauno Aaltonen 1967-es monte-carlói győzelmének állít emléket a piros-fehérbe csomagolt különleges Cooper S. De vajon mit szól az automata váltóhoz a Raliprofesszor?


Mini Cooper S Coupé teszt

Neked bejön ez a szitu? Mini Coupé teszt Videó

Egy kabriónak látszó kupét, egy kétüléses trendtárgyat teszteltünk 184 ütős-turbós lóerővel, automata váltóval és hátsószárny-billegetéssel. A Mini Coupé sok mindenre nem jó, mégis szerethető autó.


Még több MINI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MINI COUNTRYMAN Cooper1.6 D

MINI COUNTRYMAN Cooper...

Ár: 4.199.999 Ft

Évjárat: 2013 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MINI COUNTRYMAN Cooper2.0 D ALL4 (Automata) 15.000KM. ÁFA-s. azonnal átveh

MINI COUNTRYMAN Cooper...

Ár: 10.499.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MINI COUNTRYMAN Cooper1.6 S ALL4 (Automata)

MINI COUNTRYMAN Cooper...

Ár: 4.349.000 Ft

Évjárat: 2011 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!