0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Tankot vezettünk – Nissan Pathfinder teszt

Nissan Pathfinder 3.0 V6 dCi Automata teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Komoly terepjáró, luxusautónak öltöztetve. Mi ez valójában?

Teszt
Műszaki adatok

Alaphelyzetben automata, de fixre is zárható és felezőáttételt is adó összkerékhajtásával terepen is jól mozog a Pathfinder

Alaphelyzetben automata, de fixre is zárható és felezőáttételt is adó összkerékhajtásával terepen is jól mozog a Pathfinder

Bő 21 centiméteres hasmagasságával nemigen ismer akadályt

Bő 21 centiméteres hasmagasságával nemigen ismer akadályt

Speciális célközönségnek szól a Pathfinder. Jellemzőivel sokakat megnyerhet, de a tesztautó 18 millió forint közeli ára zömüket elijesztheti. Igyekeztünk kideríteni, hogy tudása arányban van-e árával.

A 4,8 méter hosszú, tükrök nélkül 1,85 m széles, és tetősínnel, 18 colos könnyűfém felnivel ugyanilyen magas hasábforma méretei ellenére nem hivalkodó. A karosszéria cicomái szerények, szinte csak a kötelező elemek szerepelnek: krómozott hűtőmaszk, méhsejt-mintás beömlővel, beszállást könnyítő oldalsó fellépők, sötétített hátsó ablakok. A vonalzóval rajzolt forma valós méreteinél nagyobbnak hat, ezért tekintélyparancsolásból hibátlan a Pathfinder. Mintha korbácsot csattogtató falkavezérként állna szintén nem szerény méretű konkurensei fölött.

Célszerű, de kemény műanyagjaival nem kellően prémiumos a műszerfal

Célszerű, de kemény műanyagjaival nem kellően prémiumos a műszerfal

Valójában a Pathfinder a munkás, nem pedig a részint divatból épített, ínyenc, de komoly képességű terepjárók, mint például a Toyota Land Cruiser vagy a Volkswagen Touareg. Karosszériája merev létraalvázra épül, emiatt terepen sem csavarodik, gond nélkül bírja az útegyenetlenségeket. Ugyanakkor országúti komfortjával már-már titkolja építésmódját. Elöl kettős keresztlengőkaros, hátul független mulitlink futóműve terepen és országúton egyaránt remekel: a makacs úthibákon is játszi könnyedséggel gördül át és a fekvőrendőröket is alig érezteti. Az alvázas építésmóddal természetesen jár az átlagosnál jelentősebb oldaldőlés, és a fékezéskor, komolyabb gyorsításkor érezhető bólogatás, de a hasonló konkurensekhez mérten ezek is visszafogottak, az útfogás pedig jóval tovább tart, mint az átlagos utasok cérnája. Teherautósan sok fordulatos, egyáltalán nem közvetlen a kormánymű, viszont a kerekek egészen jól kitekerhetők, így méreteihez képest kifejezetten fordulékony a Pathfinder. Kilátni persze nem a legjobb belőle: elöl a tetőoszlop nem túl vaskos, ám az a széles tükörrel együtt mégis sokat takar ki átlósan. Hátra még kevesebbet látni, túl szélesek a hátsó oszlopok. Tolatáskor segít a nagy látószögű tolatókamera, amivel tényleg milliméterre pontosan érezhető a far, de menet közben vigyázni kell a holtterekre.

Csupán a sofőr elektromos ablaka automatikus, a terepjárást lejtmenet- és automata váltóval hegymenetvezérlő is segíti. Jól olvasható a központi érintőképernyő, melyen telefon, hifi, audiorendszer, tolatókamera és navigáció is megjelenhet Csupán a sofőr elektromos ablaka automatikus, a terepjárást lejtmenet- és automata váltóval hegymenetvezérlő is segíti. Jól olvasható a központi érintőképernyő, melyen telefon, hifi, audiorendszer, tolatókamera és navigáció is megjelenhet Csupán a sofőr elektromos ablaka automatikus, a terepjárást lejtmenet- és automata váltóval hegymenetvezérlő is segíti. Jól olvasható a központi érintőképernyő, melyen telefon, hifi, audiorendszer, tolatókamera és navigáció is megjelenhet

Csupán a sofőr elektromos ablaka automatikus, a terepjárást lejtmenet- és automata váltóval hegymenetvezérlő is segíti. Jól olvasható a központi érintőképernyő, melyen telefon, hifi, audiorendszer, tolatókamera és navigáció is megjelenhet

Tekintélyesen húz és hidegen úgy is szól a V6-os, hengersorai közé épített turbós gázolajos

Tekintélyesen húz és hidegen úgy is szól a V6-os, hengersorai közé épített turbós gázolajos

Érdekes elegy a 2,2 tonnás önsúly és a 231 lóerős, 550 Newtonméter nyomatékú V6-os dízelmotor. Sportautós teljesítmény egy kicsit sem gyorsulásbarát karosszériában. Hidegen ijesztő, tekintélyt parancsoló morajjal indul és néhány percig úgy is jár a 3,0 literes erőmű. Utána elcsendesedik, hangja távolivá válik, járása mindig egyenletes. A 7 fokozatú automata váltó csakis ennek, a kizárólag csúcsfelszereléssel kapható motornak a kiváltsága, más erőátvitellel nem is társítható a csúcsmotor. Higgadt gázkezeléssel komótosan váltogat az automata, már akár 2000/perc környékén felkapcsol, hiszen a motor 1200/perctől elviselhetően gyorsít. Padlógázra sem gyorsan gangol vissza és utána még a turbó feltöltődésére is várni kell picit, de végül nagyon komoly, már-már pusztító gyorsításra képes a V6-os. Igazából nagyon ritkán adódik olyan mértékű szabad tér, ahol bátran ki lehetne használni erejét. Ha mégis van, akkor álló helyzetből 100 km/órás tempóra 8,9 másodperc alatt gyorsulhat a Pathfinder és akár 200 km/órával is roboghat. Ez talán nem is olyan különleges, de az már komoly fegyvertény, hogy az útminőség nem igazán érdekli, hó, latyak, sár sem igazán gátolja. Hajtáslánca a platós Navaráéval egyező, de a vezérlés kicsit más. Alapesetben itt is a hátsó kerekek hajtanak, a menetstabilizáló elektronika jelei alapján azonban a számítógépes vezérlésű központi lamellás kuplungcsomag bármikor adhat nyomatékot az első kerekeknek is. Ezzel a rendszer teljesen bolond-biztos az alapesetben csupán hátsókerék hajtású Navarához mérten. A középkonzolon állandó összkerékhajtás és felezőfokozat is választható, a differenciálművek azonban nem zárhatóak. Az elpörgő kerekeket, önzáró differenciálművet játszva az ESP fékezi. Összességében – 21,6 cm-es hasmagasságával, 30 fokos első, 26 fokos hátsó terepszögével és 24 fokos rámpaszögével – a Pathfinder a legtöbb, autóval józan ésszel megközelíthető terepen elboldogul, sofőrjét lejtmenet és hegymenet vezérléssel is segíti. Mind a 48,7 fokos maximális oldaldőlési szög, mind pedig a 39 fokos kapaszkodóképesség olyan érték, amit csak a vérbeli terepezők mernek kihasználni.

Országúton és autópályán is tisztességesen mozog a Pathfinder

Országúton és autópályán is tisztességesen mozog a Pathfinder

Kétségtelen, hogy a Pathfinder célközönségének igenis számítanak a komoly terepképességek, de legalább annyira a menetkomfort is. Utóbbi szempontjából a futómű és a teljes erőátviteli lánc is hibátlan partner, az autópályás 130 km/órás tempó például viszonylag szerény, 2500/perc körüli motorfordulattal futható hetedikben, viszonylag csendesen, de érezhető szélzajjal és az osztályban jónak számító egyenes-futással. Az utastér azonban nem tudta levetkőzni a haszonjármű Navarával közös gyökereket. A műanyagok mindenhol kemények és olcsó hatásúak – a 17-18 milliós árhoz mérten. A bőrüléses csúcsgépben az ajtókra puha bőrszigetek kerültek, így érintkezni valójában nemigen kell az olcsó műanyagokkal, de a belső – óriási méretek, olcsó berendezés, sok kütyü – hangulat kissé bazári. Mutatóban van mindenből: króm kilincs, fabetétes középkonzol, bőrkárpit, az összhatás mégsem prémiumos.

Hátul szűkös, középen kielégítő, elöl tágas a Pathfinder helykínálata. Az ülések komfortja is hátrafelé csökkenő Hátul szűkös, középen kielégítő, elöl tágas a Pathfinder helykínálata. Az ülések komfortja is hátrafelé csökkenő Hátul szűkös, középen kielégítő, elöl tágas a Pathfinder helykínálata. Az ülések komfortja is hátrafelé csökkenő

Hátul szűkös, középen kielégítő, elöl tágas a Pathfinder helykínálata. Az ülések komfortja is hátrafelé csökkenő

Középen külön szabályozható a klímaberendezés

Középen külön szabályozható a klímaberendezés

Miként a hajtáslánc, úgy az utastér technikája is elsőrangú. Profi a (feláras) navigáció, jól szól az azzal együtt adott Bose hifi és a kulcs nélküli nyitórendszer is felettébb kényelmes. Helykínálatból elöl kitűnő, a középső sorban inkább csak egy erős közepes, leghátul pedig kettes alá a Pathfinder − felnőtt mércével. A gyerekek persze sem középen, sem a leghátsó sorban nem fognak panaszkodni, ám hosszabb utazás után a támlák hátán látható cipőnyomok jól mutatják: a legkisebbek is elérik azokat, azaz átlagos hosszúságú, de legalább törésmentes a hátsó sorok lábtere. Az első fotelek kifejezetten kényelmesek, de a csúszós bőrkárpittal tartásuk kevés. Az ülések mérete a hozzájuk járó hellyel arányos: elölről hátrafelé jelentősen csökken. Szerényebb a tendencia a pakolóhelyeknél, elöl kétrekeszes a kesztyűtartó, egészen mélyek és hosszúak a 1,5 literes palackok tartására is felkészített ajtózsebek és még a váltó mögött is van két pohártartó, plusz a könyöklő gyomra is sok cuccot nyelhet el. Középen az elsőkhöz hasonlók az ajtózsebek, rekeszesek az első ülések háttámlái, pohártartó és apró kacatgödör pedig a leghátsó utasoknak is jár az oldalfalakban. Az ottani műanyagok már az előrébb találhatóknál is jóval puritánabbak, hiszen ekkor már lényegében a csomagtérben járunk. A két leghátsó ülés az 5 ülés mögött 515 literes csomagtér aljából hajtható ki egy-egy mozdulattal – a primitív, lamellás kalaptartó kiemelése után. Hét ülés mögött kisautónyi, 190 literes poggyásztér marad, az összes ülés lehajtásával pedig 2091 literes, egysíkú, de a leghátsókhoz hasonlóan egyenként hajtható középső sornál lyukacsos padlójú a raktér.

Hét üléssel kisautónyi, 190 literes az öt ülés mögött 515, csak az elsőkkel 2091 literes csomagtér. A padló mindegyik verziónál törésmentes, de az összes lehajtott üléssel középen lyukacsos Hét üléssel kisautónyi, 190 literes az öt ülés mögött 515, csak az elsőkkel 2091 literes csomagtér. A padló mindegyik verziónál törésmentes, de az összes lehajtott üléssel középen lyukacsos Hét üléssel kisautónyi, 190 literes az öt ülés mögött 515, csak az elsőkkel 2091 literes csomagtér. A padló mindegyik verziónál törésmentes, de az összes lehajtott üléssel középen lyukacsos

Hét üléssel kisautónyi, 190 literes az öt ülés mögött 515, csak az elsőkkel 2091 literes csomagtér. A padló mindegyik verziónál törésmentes, de az összes lehajtott üléssel középen lyukacsos

Helytakarékosan, külön is nyitható a csomagtérajtó ablaka

Helytakarékosan, külön is nyitható a csomagtérajtó ablaka

A téli teszt, szinte kizárólag városban, 14,4 l/100 km fogyasztással zárult, normális használatban egyértelmű, hogy a 10 l/100 km-es fájdalomküszöb alá lehetne szorítani a V6-os étvágyát. Ezzel erejéhez mérten nem mondható iszákosnak a Pathfinder, de a csúcsgép 16,78 millió forintos alapára még a gazdag, sok egyéb mellett függönylégzsákot, ESP-t, xenon fényszórót, elektromos, fűthető első üléseket, bőr kárpitozást, tempomatot és gyári riasztót is tartalmazó felszereléséhez mérten is meglehetősen magas. Noha profi az érintőképernyős navigáció és a tolatókamera, valamint a vele együtt adott 10 hangszórós Bose hifi is, az érte kért 1 010 000 forintos felár is túlzó. Sokan nem akartak hinni fülüknek, amikor elárultuk a metálfényezésű tesztautó 17 980 000 forintos listaárát. Nyilvánvalóan az importőr is tudja, hogy ez bizony eltúlzott, ezért ad kereken 1,5 millió forint kedvezményt az összes Pathfinderre. A 16,5 millió forint alá tolt árral a 7 üléses, 7 fokozatú automata váltós, jó terepképességű csúcsverzió pedig be kell vallani, már a szódával elmegy kategória, van annyival szerényebb a kifinomultabb konkurenseknél, hogy érdemes legyen mérlegelni. Akinek ilyen jellemzőket tudó autóra van szüksége, annak igenis nyerő lehet a Pathfinder és biztos lehet benne, nem fognak rá burzsoáként nézni, hiszen ez az óriási terepjáró fényűző ellátmánya ellenére sem luxusautó, hanem csak nagy, jól felszerelt, tisztességes igavonó.

Méretek

Hosszúság: 4813 mm
Szélesség: 1848 mm
Magasság: 1862 mm
Saját tömeg: 2210 kg
Össztömeg: 2980 kg
Tengelytáv: 2853 mm
Karosszéria-kivitel: kombi
Csomagtér: 190 liter

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: EURO 5
Hengerűrtartalom: 2991 cm³
Hengerek/szelepek száma: 6/24
Sebességváltó: automata - 7 fokozatú
Nyomaték: 550 Nm 1750 1/min-nél
Teljesítmény: 170 kW (231 LE) 3750 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 8,9 s
CO2-kibocsátás: 246 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 9,3 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...

Németországban is visszavásárol a dízelbotrányban érintett autókat a Volkswagen

Közel két éve annak, hogy a Volkswagen dízelbotránya kirobbant, még ma is, és valószínűleg még...

Megépült az új szuper-körforgalom Budakalászon. Jobb a lámpatenger, mint egy sima kereszteződés?

A folyton dugót és szenvedést okozó budakalászi, az M0-ás hídra is felvezető körforgalom erősen...

Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A...

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid, 2015 - használtteszt

Másfél év alatt több mint 120 ezer kilométert futott egy hazai Toyota Auris Hybrid. Tulajdonosa...

Két világbajnok is távozhat a Forma-1-ből

A Libery Media több versenyt szeretne a száguldó cirkuszban, Alonso és Hamilton viszont máris...

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák...

Füvezett, aki szerint a kamion alatt átszáguldó Tesla sofőrje filmet nézett

Újabb részletek derültek ki a tavalyi szörnyű Tesla balesetről. Eddig a kamiont vezető férfi...

Újra kémfotókon a következő Nissan Leaf

A Nissan Micra tipikus jegyeivel, ám hosszabb, kupés farral jöhet a következő generációs, már...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

csontdoki írta: 2014 június 04., szerda 14:21:08

Ha luxus terepjáró akkor Toyota Land Cruiser, Range Rover. SUV ként INFINITY a Nissantol ezért már kifizetném a 18 milliót. A Dakarokon a Nissan terepjárók sajnos sorozatban leszerepeltek, a terepes adotságait nem említeném. A tozoó nem hátrány, a karoszéria minden erőbehatás után vissza kell nyerje eredeti formáját ezt elaszticitásnak hívják. A Nissan terepjárói sajnos rigidek és plasztikusak. Kedves ujságíró kérem egyeztesen hölgyekkel mielőt megdicsérne egy kockát.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csontdoki írta: 2014 június 04., szerda 14:12:35

18 millióért már egy Diesel Porsche Cayennet lehet venni amit egy napon nem említennék a Nissannal. A Navaraban ültem az ujgazadag proletariátus kényelmetlen autója.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csontdoki írta: 2014 június 04., szerda 14:11:48
wartowski írta: 6 éve

18 millióért veszek 3 vagy inkább 4 HDJ80-as Land Cruisert.....aszt az azért odaver ennek a fosnak.

Sőt, a 20 éves 4runnerem is simán odaver neki terepen, 18-ad áron. Aszfalton már fordított a helyzet, de akkor is.....

Ár-érték arány: lószar.


18 millióért már egy Diesel Porsche Cayennet lehet venni amit egy napon nem említennék a Nissannal. A Navaraban ültem az ujgazadag proletariátus kényelmetlen autója.

A válaszoláshoz belépés szükséges
mapityu írta: 2013 december 01., vasárnap 17:32:15

Azért egy ESP-vel diffit játszó "terepest" ne emlegessen már az igen tisztelt újságíró egy szinten a Land Cruiserrel!Ez egy kasztnis Navara és azért a terepképességük messze van a Hiluxtól,L200tól,vagy az új Rangertől!Meg nézzen már bele egy 18 milliós LC belsejébe,meg ebbe a fröccs-öntött csodába,vicc kategória ennyi pénzért!Az meg pláne röhej,hogy a Landit komoly tudású,divat terepesnek titulája!Mifelénk az a szokás,ha nem értünk valamihez,akkor nem szólunk hozzá!Katona Mátyás úrnak is ezt ajánlom...

A válaszoláshoz belépés szükséges
DRAZSE írta: 2013 február 09., szombat 07:24:55

A gépkocsi szinte tökéletesen kielégíti egy nagyobb család igényeit. Minden úton megbízható, (a harmadik üléssortól eltekintve ahol csak a kis lábtér jelent problémát és nem az ülések minősége) kifejezetten kényelmes. Nekem ez a második Pathfinderem (és kb. a 30. autóm!), a 3,0 V6 kifejezetten kedvezőbb menettulajdonságokkkal bír, és a fogyasztása is sokkal jobb. A szervíz sem kerül őrült összegekbe, a szervízintervallum betartása esetén pedig igen megbízható (Nissan Hovány Debrecen!). A 7 sebességes automata váltó a sport fokozatban pedig sok személykocsinak is elfogadható gyorsulást biztosít. A terepezésről keveset tudok csak mindani, mivel döntően városban és országúton használom, de azon pár alakalommal, amikor el kellett hagyni az országutat, akkor sem volt vele semmi probléma. Még a felezőt sem kellett bekapcsolni, csak a lejtmenet vézérlés haszánlatakor. Ekkor viszont a keskeny, és rosszminőségű havas murván, úgy hozta le az autót, a nyári gumi ellenére, mint ha sínen húznák! Én minden családnak és cégeknek is bátran ajánlanám az autót, a biztonsága, a komfortja, a megbízhatósága, az elfogadható szervíköltségei mellett jó választásnak tartható. Sajnos azonban az ára viszonylag magas, de a vetélytársakéhoz viszonyítva az ár/érték arány is kiemelkedően kedvező. Az újban a navigációs remdszer is sokkal korszerűbb, a legtöbb európai ország lefedettsége is jobb, csak néhány szmszédos ország hiányos, és a frissítése is nehézkes! Én következő autónak is valószínűleg ezt választom. DRAZSE

A válaszoláshoz belépés szükséges
wartowski írta: 2011 szeptember 27., kedd 19:43:26

Hja, arról nem is beszélve hogy ugyanaz a hajtáslánc van benne mint a navarában, tehát alig mész vele 20 ezer kilométert, és szétcsavarja az egészet (kardánok-váltó-difik...).
Meghagyták a 130 lovas navara hajtásláncát az erősebb modellekben is, és gyakorlatilag a Pathfinder ugyanaz mint a Navara csak más felépítménnyel. 150 ezer kilométer körül, ha sokat terepezel vele elkezd széthullani a belseje is....az YD25 motorral szerelteknél a motor is.....30 ezres szerviz intervallummal nem mész sokáig. Ha esetleg lecsökkented 10-15 ezerre (nagy turbodízel motoroknál ez lenne az optimális), akkor a gatyád is rámegy a fenntartásra. Úgyhogy jó autó ez nagyon.

A válaszoláshoz belépés szükséges
wartowski írta: 2011 szeptember 27., kedd 19:36:54

18 millióért veszek 3 vagy inkább 4 HDJ80-as Land Cruisert.....aszt az azért odaver ennek a fosnak.
Sőt, a 20 éves 4runnerem is simán odaver neki terepen, 18-ad áron. Aszfalton már fordított a helyzet, de akkor is.....
Ár-érték arány: lószar.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Ilyen, amikor a másolat szinte jobb - Hyundai i30

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.


Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

Tudjuk az új Ibiza árát, vezettük a legerősebb változatát

2 napja – Újdonság

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon Cupra FR-t és az Ateca FR-t is meghajthattuk.


Végigvezettük a MINI JCW palettáját

John Cooper Works modellekkel edzettünk

2 napja – Sztori

Európai körútra indultak a felpaprikázott MINI-k, mi pedig itthon el is kaptuk őket, hogy az Euro-Ringen valljanak egy laza pályanap során.


Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

3 napja – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Nissan e-NV200 Evalia teszt

Fapados luxus, avagy „olcsó” hétszemélyes villany-Nissan

8 hónapja – Teszt

Ritka változata az Evalia a Nissan NV200 haszonjárműnek, mert 7 fő szállítására is alkalmas. Ráadásul most villanymotorral próbáltuk.


Hamarosan Budapestre is megérkezik az Uber taxialkalmazás

London, Madrid és Párizs taxisai már tüntetnek ellene Videó

3 éve – Sztori

Az Uber jön, de a Budapesti taxiszabályozás sajátosságai miatt a taxisok nem aggódnak. Közben beléphet a képbe egy új autómegosztó is.


Már ősszel megjelenhet az Alfa Stelvio

Kémfotókon az Alfa Romeo első SUV-ja

12 hónapja – Autósvilág hírei

Az olaszok nem játszogattak, keményen befedték a SUV-ot, hogy véletlenül se látszódjon semmi. Belterét teljesen a Giuliától örökölte.


Használtautó.hu

NISSAN PATHFINDER 2.5 Tdi SE (Automata) FULL/ MOi/1.tul/+télig/SZk

NISSAN PATHFINDER 2.5...

Ár: 3.490.000 Ft

Évjárat: 2006 / 5

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

NISSAN PATHFINDER 2.5 Tdi LE [EU5] ÁFÁS ÁR. 1 ÉV GARANCIA

NISSAN PATHFINDER 2.5...

Ár: 4.399.000 Ft

Évjárat: 2012 / 4

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

NISSAN PATHFINDER 2.5 Tdi

NISSAN PATHFINDER 2.5 Tdi

Ár: 3.500.000 Ft

Évjárat: 2005

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!