0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Báránybőrbe bújt oroszlán - Opel Crossland X teszt

Opel Crossland X Ultimate 1.6 CDTI teszt

·

Csúcs benzinese után a csúcs gázolajos változatot is kipróbáltuk az Opel Crossland X-ből. A CDTI csupán névleges jelzés, igazából egy HDi dolgozik benne. Lássuk, jobb-e, mint egy valódi francia?

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Fiatalos, csajos formával érkezett a Crossland X az Opel X modellcsaládba. Helykínálatát tekintve a Mokkánál némileg nagyobb, a Grandlandnál pedig kisebb%KA%

Fiatalos, csajos formával érkezett a Crossland X az Opel X modellcsaládba. Helykínálatát tekintve a Mokkánál némileg nagyobb, a Grandlandnál pedig kisebb

Öszvér. Az Opel egyik idei újdonságaként érkezett a Crossland X, amely elsőéknt 2017 feburárjában Berlinben mutatkozott be. Később a Genfi Autószalonon is debütált, március közepétől pedig már rendelhető is. A Meriva utódjaként érkezett crossover igazából csak látszatra Opel, valójában PSA alapokra épülő modell, konkrétan arra az EMP2 platformra épül, amire a Peugeot 2008 is. Nem is tagadhatja összvérségét, számos helyen figyelhető meg a Peugeot és Citroën embléma, ezen felül pedig sok egyéb alkatrész egy az egyben megegyezik a Peugeot-val. Hab a tortán, hogy nem csak német és francia modellről van szó, spanyol vonzódása is van, ugyanis Zaragozában gyártják. Ezt aztán jól megkavarták. Lássuk, mit várhatunk a Crossland X-től!

%KA%Annak ellenére, hogy a PSA platformjára épült a Crossland, belülről sokkal inkább Opel, mint Peugeot vagy Citroën. Az AGR ülések kényelemesek, a kormány és a váltó jó fogású%KA%

Annak ellenére, hogy a PSA platformjára épült a Crossland, belülről sokkal inkább Opel, mint Peugeot vagy Citroën. Az AGR ülések kényelemesek, a kormány és a váltó jó fogású

Ő a középső. Az Opel X modellcsaládját elsőként és egyedüliként a Mokka X alkotta, amelyhez idén csatlakozott a Crossland X és a hamarosan hazánkba is érkező Grandland X. Elvileg a Crossland X lenne a középső modell, már ami a méreteket illeti, ez azonban csak részben teljesül. Hosszban és magasságban a Mokka nyer a Crosslanddal szemben, tengelytávban és szélességében mégis az újabb modell bizonyul méretesebbnek. Csomagtartóban is a Crossland diadalmaskodhat, azaz joggal foglalja el a Mokka és a Grandland közötti pozícióját. Belső méreteit tekintve egyébként teljesen megfelelő, a helykínálat négy fő részére rendben, a hátsó sorban is van kellő láb- és fejtér.

%KA%Nem csak elöl, hátul is kényelmesen el lehet férni. A lábtér mellett a fejtér is bőven elegendő, négy főnek is kellő hely áll rendelkezésre%KA% %KA%Nem csak elöl, hátul is kényelmesen el lehet férni. A lábtér mellett a fejtér is bőven elegendő, négy főnek is kellő hely áll rendelkezésre%KA%

Nem csak elöl, hátul is kényelmesen el lehet férni. A lábtér mellett a fejtér is bőven elegendő, négy főnek is kellő hely áll rendelkezésre

Ultimate. Az alap Enjoy és a közepes Innovation felszereltségen túl a csúcsot az Ultimate képviseli. Ezzel az ellátmánnyal már igen komoly szintet képvisel a Crossland X. LED-es fényszórók és hátsó lámpák, 17 colos kéttónusú felnik, sötétített hátsó ablakok, ráfutásra figyelmeztetés, a vezető álmosságát figyelmeztető rendszer, tetősín, tolatóradar, vezeték nélküli töltő, hét hangszórós prémium hifi, Head Up Display, kulcs nélküli nyitás és indítás mind az Ultimate része. Ezen kívül természetesen megtalálható benne a kormány- és ülésfűtés, a kétzónás klíma és a 8 colos infotainment rendszer, amely Apple CarPlay és Andorid Auto támogatással is bír. Az Innovation szövetkárpitot választva AGR első üléseket is kapunk, amit kár lenne kihagyni. A 110 ezer forintos felár szép megjelenésű és igen kényelmes üléseket ad.

%KA%A csomagtartó első szűkösnek tűnik, a padlót viszont 10 centivel lejjebb helyezhetjük, így már azért jobb a helyzet, kivéve ha...%KA% %KA%A csomagtartó első szűkösnek tűnik, a padlót viszont 10 centivel lejjebb helyezhetjük, így már azért jobb a helyzet, kivéve ha...%KA%

A csomagtartó első szűkösnek tűnik, a padlót viszont 10 centivel lejjebb helyezhetjük, így már azért jobb a helyzet, kivéve ha...

%KA%... ha le akarjuk dönteni a hátsó üléstámlákat, akkor bizony jobb, ha sík felületet kapunk − ilyenkor a magasabb pozícióba érdemes visszarakni a csomagtér padlót%KA% %KA%... ha le akarjuk dönteni a hátsó üléstámlákat, akkor bizony jobb, ha sík felületet kapunk − ilyenkor a magasabb pozícióba érdemes visszarakni a csomagtér padlót%KA%

... ha le akarjuk dönteni a hátsó üléstámlákat, akkor bizony jobb, ha sík felületet kapunk − ilyenkor a magasabb pozícióba érdemes visszarakni a csomagtér padlót

Az igazi suttogó. Néhány éve, amikor az Opel frissítette a dízelmotorokat, akkor az 1.6 CDTI-t a "suttogó dízel" jelzővel illette, ami részben volt csak igaz. Elődjéhez képest valóban halkabb lett, a suttogótól viszont távol állt. Nem úgy, mint a mostani, csak nevében CDTI, ami valójában egy HDi, hiszen nem csak az alváz és egyéb alkatrészek, hanem a motor is PSA szerzemény. A 120 lóerős blokk valóban a Peugeot és Citroën modellekben megszokott finomságot és kedvező fogyasztást hozza. 300 Nm-es forgatónyomatéka 1750 1/perces fordulattól rendelkezésre áll, 3000-es fordulatig szépen meglódítja a bő 1,3 tonnás karosszériát, utána már érdemesebb váltani, mintsem tovább forgatni. Fogyasztása autópályás használat során sem ment 6,0 l/100 km felé, országúton az 5 liter simán hozható. A gyári 4,0 literes vegyes érték viszont nem igazán hozható, a teljes tesztátlag autópályával, közúttal, várossal fűszerezve 6,1 l/100 km-re adódott.

%KA%Le sem tagadhatná, hogy csak nevében CDTI az 1,6-os dízel. A motortérben számos helyen Peugeot és Citroën embléma bukkan elő%KA% %KA%Le sem tagadhatná, hogy csak nevében CDTI az 1,6-os dízel. A motortérben számos helyen Peugeot és Citroën embléma bukkan elő%KA% %KA%Le sem tagadhatná, hogy csak nevében CDTI az 1,6-os dízel. A motortérben számos helyen Peugeot és Citroën embléma bukkan elő%KA%

Le sem tagadhatná, hogy csak nevében CDTI az 1,6-os dízel. A motortérben számos helyen Peugeot és Citroën embléma bukkan elő

Még mindig Opel. Annak ellenére, hogy báránybőrbe bújt oroszlánról van szó, a PSA alapokra épülő, és a Peugeot 2008-cal sok szempontból megegyező Crossland X továbbra is Opel maradt. A külső és belső mellett például a váltója jobb, mint amit a francia márkánál megszokhattunk. Igaz, hogy kicsit hosszú úton jár, de határozottabb, feszesebb, mint testvérmodellben. Igaz, hogy az egyik kedvenc belsőm, a vezetés szempontjából nagy élményt adó i-cockpit itt nem található meg, ettől függetlenül jó vezetni a Crossland X-et is. Egyetlen hátránya, ami sokkal inkább franciás, mint németes, az a futómű. Alapestben nincs gond vele, de rossz úton zavarba jön, ha pedig kanyarban fogunk ki egy-egy úthibát, akkor az végképp a gyengéje.

%KA%A váltó bár Peugeot-módra hosszú úton jár, mégis határozottabb, feszesebb, ezáltal jobban és pontosabban kapcsolható, mint francia testvérében%KA%

A váltó bár Peugeot-módra hosszú úton jár, mégis határozottabb, feszesebb, ezáltal jobban és pontosabban kapcsolható, mint francia testvérében

Csajok a csúcson. Talán nem lepődünk meg azon, hogy a Crossland X célközönsége elsősorban a hölgyek lesznek. Formája kellően csajos alapból is, ha pedig olyan színben kérjük, akkor anélkül tudhatjuk, hogy milyen nemű a tulaj, hogy ránéznénk. Az egyszínű karosszéria mellett kérhetünk kéttónusú fényezést is, a tető lehet szürke, fehér vagy fekete, attól függően, hogy milyen alapszínt választunk. Nem véletlen az sem, hogy a hazai bemutatóra főként a közélet női szereplőit hívták meg, illetve nekik adták oda elsőként tesztelésre a modellt. Uraim, nem kell persze ezt komolyan venni, én sem szégyenkezve szálltam ki belőle amiatt, hogy ez nem a legférfiasabb autó.

%KA%A csúcs dízel 120 lóerőt és 300 Nm-t ad, vegyes fogyasztása 6,1 l/100 km-re adódott. Érdekesség, hogy ugyanez a blokk a 2008-as Peugeot-ban egy literrel kevesebbet kért%KA%

A csúcs dízel 120 lóerőt és 300 Nm-t ad, vegyes fogyasztása 6,1 l/100 km-re adódott. Érdekesség, hogy ugyanez a blokk a 2008-as Peugeot-ban egy literrel kevesebbet kért

Elég lesz? A mindennapokban egy ilyen autó bőven elég munkába járni, elmenni bevásárolni, de akár még egy hosszabb nyaralásra is bátran elmehetünk vele. A 120 lovas dízelnél csak az 1,2 literes benzines az erősebb, mindössze 10 lóerővel, ami elenyésző, fogyasztása ugyanakkor bő egy literrel több volt, amikor nálunk járt. Városi használatra persze ajánlott a benzines, nagyobb napi ingázásokhoz és hosszabb utakhoz viszont a dízel bizonyul jó választásnak. A helykínálat egyéntől és kihasználástól függ. Lehetséges, hogy simán elég a kisebb Mokka X, akinek viszont kevésnek bizonyul, várja meg a Grandland X-et. Nem véletlenül középen helyezkedik el a Crossland X, az Opel X modellcsaládjában most ő képviseli az arany középutat. Joggal és minden tekintetben igaz rá. Árban lényegében ugyanott van, mint az azonos alapokon nyugvó Peugeot 2008, néhány dologban viszont többet kapunk tőle. A választásban minden bizonnyal a formavilág és az fog dönteni, hogy kinek melyik márkához húz jobban a szíve.

%KA%Az Ultimate felszereltséghez nem csak elöl, hátul is LED-es lámpa jár. A fényezés kéttónusú is lehet, ami manapság már megszokottá vált ebben a kategóriában is%KA%

Az Ultimate felszereltséghez nem csak elöl, hátul is LED-es lámpa jár. A fényezés kéttónusú is lehet, ami manapság már megszokottá vált ebben a kategóriában is

Értékelés

Pozitív
Kényelmes ülés, csendes motor és beltér, kedvező fogyasztás, jól kapcsolható váltó
Negatív
Úthiba esetén gyenge futómű

Árak

Tesztmodell alapára 5 485 000 Ft (2017. augusztus 27.)
Tesztmodell ára 7 156 000 Ft (2017. augusztus 27.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4212 mm
Szélesség: 1765 mm
Magasság: 1605 mm
Saját tömeg: 1319 kg
Össztömeg: 1840 kg
Terhelhetőség: 521 kg
Tengelytáv: 2604 mm
Karosszéria-kivitel: crossover
Csomagtér: 410-1255 liter
Belső szélesség elöl: 1410 mm
Belső szélesség hátul: 1400 mm
Belmagasság elöl: 900-1000 mm
Belmagasság hátul: 900 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 200 mm
Ülőlap hossza elöl: 500-505 mm
Ülőlap hossza hátul: 480 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1000 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 870 mm
Csomagtér hossza: 720 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1470 mm
Raktérnyílás szélessége: 1000 mm
Raktérnyílás magassága: 880 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1560 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: hatfokozatú manuális
Nyomaték: 300 Nm 1750 1/min-nél
Teljesítmény: 88 kW (120 LE) 3500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 187 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,9 s
CO2-kibocsátás: 103 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,0 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,1 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 59 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 67 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

Megjelent az új Swift Sport, 1 tonna alatti önsúllyal és 140 lóval hergel

Külsőre morcos, igazi méregzsák és a belepakolt technika sem ígér mást. A Swift Sport 1 tonna...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

A gázolaj áremelését a benzin árcsökkentése követi a héten

Míg szerdán a gázolaj ára nőtt, pénteken a benzin ára lejjebb kerül.

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Toyota Proace Verso 2.0 D-4D 150 Active Visible teszt

Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

Mightygaben írta: 3 hete
viharlampa írta: 3 hete

Kedves Olvasók!



Minden dieseles teszt olvasásgatása esetén femerül bennem, hogyan hoznak össze a tesztelő kollégák minden esetben 1-1,5 literrel több fogyasztát, mint amit pl. én a hétköznapokban produkálok. Kinyomják a szemét? Vagy én vagyok cammogós? Eseteleg mindig hátszelem van?

Van egy 10 év felé közeledő 1.6 HDI 308-asunk, Euro4, SW, az is van 1,4 tonna. Országúton stabilan 90 felett 4 liter körül kijövök vele. Sőt, mostanában próbálgatom a drágább (ilyen-olyan adalékolt) gázolajokat, azokkal a 6. fokozatot nem is kapcsolom, mert minek, 3,6-3,8 liter körül jön ki vidéken így is. Szóval nem értem az gyakorlati méréseket. Nem csak itt, más oldalak hasonló tesztjeinél sem.



További szép napot!


Előzmények megtekintése

Azért azt vedd figyelembe, hogy ez egy suv, ezért nagyobb a légellenállása is. Nekem a 3008, a 2.0-s dízellel dinamikusan haladva olyan (tehát lakott területet elhagyva fullgázzal előzöm a gyorsuló csigákat), és a fedkomp szerint 6,6 a fogyi.
Anyósék(jövendőbeli) egy előző genes 3008-ast hajtanak, az általad is említett 1.6-os hdi-vel (120 le). Szerintem az egy baromi jó motor, dinamikus is, viszont ugyan úgy hajtva, mint a saját 2.0-s dízelemet, nem sokkal kevesebb jött ki (6.0)
90-es poroszkálásnál viszont simán lemegy 4,5-re. Az enyém ilyenkor 5,5 körül eszik.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Diorella írta: 3 hete

2 héttel ezelőtt volt alkalmam vezetni a csúcsfelszereltségű tesztmodellt. Női sofőr vagyok, abból a fajtából, aki megkínálja egy kicsit a "kicsikét", avagy hajtsuk megy a szerkeret hogy ne unatkozzunk.
A Crossland-nek semmi baja nem volt a rossz úttal, ugyanis pont olyan helyre mentem vele ahol út felbontás volt, hosszú szakaszon, és szintkülönbségek voltak az úttestben. Egynél sem fékeztem, és gond nélkül haladt, nem lehetett érezni hogy éppen lejjebb ért az első kerék 10-15 cm-l, és fel van marva az aszfalt. Finoman közlekedik, engedelmes jószág. Az úton tartása is kiváló volt. Ez nem terepjáró, tehát a Bakonyba nem vittem ki az emelkedőkre. De a legtöbb autót igenis megviseli az útfelbontásos felületen történő haladás. A másik hogy én simán mentem vele erősebb kanyarban is majdnem 90-l, és összehasonlítva más autókkal amiket azon a szakaszon vezettem, nagyon jól ment. Jól gyorsul, mindent megcsinált, amit kértem tőle.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 3 hete
viharlampa írta: 3 hete

Kedves Olvasók!



Minden dieseles teszt olvasásgatása esetén femerül bennem, hogyan hoznak össze a tesztelő kollégák minden esetben 1-1,5 literrel több fogyasztát, mint amit pl. én a hétköznapokban produkálok. Kinyomják a szemét? Vagy én vagyok cammogós? Eseteleg mindig hátszelem van?

Van egy 10 év felé közeledő 1.6 HDI 308-asunk, Euro4, SW, az is van 1,4 tonna. Országúton stabilan 90 felett 4 liter körül kijövök vele. Sőt, mostanában próbálgatom a drágább (ilyen-olyan adalékolt) gázolajokat, azokkal a 6. fokozatot nem is kapcsolom, mert minek, 3,6-3,8 liter körül jön ki vidéken így is. Szóval nem értem az gyakorlati méréseket. Nem csak itt, más oldalak hasonló tesztjeinél sem.



További szép napot!


Előzmények megtekintése

Rengeteget ketyeg a motor alapjáraton fotózásoknál, folyamatosan megy a klíma, meg gondolom "végigmegy" rajta a teljes szerkesztőség hogy mit tud a gép. Mindezt tetézi, hogy a szerkesztőség Budapesten van. Így simán összehozható a 6 liter átlagban, ami még így is baráti szerintem.

Amire kíváncsi vagyok, hogy ugyanezzel a motorral az új 308SW mennyit fog enni alattam :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
viharlampa írta: 3 hete

Kedves Olvasók!

Minden dieseles teszt olvasásgatása esetén femerül bennem, hogyan hoznak össze a tesztelő kollégák minden esetben 1-1,5 literrel több fogyasztát, mint amit pl. én a hétköznapokban produkálok. Kinyomják a szemét? Vagy én vagyok cammogós? Eseteleg mindig hátszelem van?
Van egy 10 év felé közeledő 1.6 HDI 308-asunk, Euro4, SW, az is van 1,4 tonna. Országúton stabilan 90 felett 4 liter körül kijövök vele. Sőt, mostanában próbálgatom a drágább (ilyen-olyan adalékolt) gázolajokat, azokkal a 6. fokozatot nem is kapcsolom, mert minek, 3,6-3,8 liter körül jön ki vidéken így is. Szóval nem értem az gyakorlati méréseket. Nem csak itt, más oldalak hasonló tesztjeinél sem.

További szép napot!

A válaszoláshoz belépés szükséges
MC Pite írta: 3 hete

Így is lehet erről cikket íri, ennek értelme is van, köszönjük :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Keresztre feszítve - Opel Crossland X

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán. Ennél az Opel sokkal finomabban tudná azt, amit csinálnia kell.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

2 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

11 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

Tegnap – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL CROSSLAND X Enjoy 1.2 X KÉSZLETRŐL AZONNAL

OPEL CROSSLAND X Enjoy...

Ár: 4.300.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

OPEL CROSSLAND X 1.2 Enjoy START/STOP

OPEL CROSSLAND X 1.2 E...

Ár: 4.291.000 Ft

Évjárat: 2017 / 12

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

OPEL CROSSLAND X Vadonatúj Crossover megérkezet

OPEL CROSSLAND X Vadon...

Ár: 4.145.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!