0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

·

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Másodszor jár nálunk a 3008 második generációja. Időközben bezsebelt egy Év Autója címet, nagy dobásait viszont már előre ellőtte nálunk, azért szűkebb keretből is igencsak meggyőző%KA%

Másodszor jár nálunk a 3008 második generációja. Időközben bezsebelt egy Év Autója címet, nagy dobásait viszont már előre ellőtte nálunk, azért szűkebb keretből is igencsak meggyőző

Menő. Szinte borítékolható volt, hogy SUV nyeri az idei Év Autója címet, igaz a Giulia megszorongatta az autóbolond zsűritagok szívét, a menő most mégis a szabadidő-autó fazon, a Stelvio meg akkor még nem pályázhatott, ugye. Az utolsó hetesből nekem már gyanús volt, hogy a Toyota C-HR és a Peugeot 3008 közül kerül majd ki a győztes, a japán mégis eléggé a rangsor alján végzett. Nem is ez a lényeg, a franciák már az első, persze csúcs felszereltségű GT tesztautóval képesek voltak kenyérre kenni. Magaménak éreztem, földinek, elérhetőnek, mégis űrtechnikának tűnt kívülről, közben meg évekkel ezelőtti, igaz már Év Autója technika lapul alatta, bizony, a 308-asé. Szóval mondhatjuk, hogy a franciák kétszer ugyanazzal az autóval arattak sikert, egy év kihagyással.

%KA%Magas övvonal, masszív kiállás, korrekt hasmagasság, mégsem terepjáró. Városban viszont nincs nála keményebb, egyszerű kocsi, fergetegesen előadva%KA%

Magas övvonal, masszív kiállás, korrekt hasmagasság, mégsem terepjáró. Városban viszont nincs nála keményebb, egyszerű kocsi, fergetegesen előadva

%KA%A bekarmolt hátsó lámpák még mindig jól mutatnak, sok az egyenes vonal, az összkép mégis gömbölyded egyben, a rézszínű fényezés meg elég jól kihozza a formákat%KA% %KA%A bekarmolt hátsó lámpák még mindig jól mutatnak, sok az egyenes vonal, az összkép mégis gömbölyded egyben, a rézszínű fényezés meg elég jól kihozza a formákat%KA%

A bekarmolt hátsó lámpák még mindig jól mutatnak, sok az egyenes vonal, az összkép mégis gömbölyded egyben, a rézszínű fényezés meg elég jól kihozza a formákat

Újracsomagolva. Persze, a 308 elég meggyőző is volt, és látszólag a technika is bejött a franciáknak, padlólemezük megegyezik, ahogy motorkínálatuk is, közben meg egy sokkal nagyobb autót kapunk, őrült kinézettel. Legalábbis nagyobbnak tűnik messziről és közelről is, jó, azért hosszban és magasságban is rálicitál egy arasszal, méretei viszont bent a megdöbbentőek. De még maradjuk egy kicsit kint, hiszen annyira jól mutat ez az egész, amit összehoztak. Itt most nincs kéttónusú fényezés, cserébe van a dobostorta tetejére hajazó metál réz árnyalat. A fekete kiegészítők, kerékívek és küszöbök nélkül lenne annyira buta a kinézete, mint az elődé, de nagyon jól használták ki a ma divatos részleteket. Nem lehetne SUV markáns front nélkül, ha ez nem az, akkor nem tudom, mi lehetne az, egyszerre szigorú és izgalmas, ahogy a rács szinte függőleges, a lámpák meg már döntöttek. Ötletes, az fix, annak meg külön lehet örülni, hogy a sok króm csak a GT-hez pattan fel rá, Allure felszereltségen jóval kevesebbet kapunk, de azért a kamu kipufogóformák itt is megvannak a lökhárítóban.

%KA%Egy darab első és egy hátsó kamerából 360-as képet rak össze. Az 1,6-os dízelmotor 120 lóereje épp elég, bravúrosan alacsony fogyasztást produkál, és általában szépen húz, ám elindulni nem szeret%KA% %KA%Egy darab első és egy hátsó kamerából 360-as képet rak össze. Az 1,6-os dízelmotor 120 lóereje épp elég, bravúrosan alacsony fogyasztást produkál, és általában szépen húz, ám elindulni nem szeret%KA%

Egy darab első és egy hátsó kamerából 360-as képet rak össze. Az 1,6-os dízelmotor 120 lóereje épp elég, bravúrosan alacsony fogyasztást produkál, és általában szépen húz, ám elindulni nem szeret

%KA%A dizájn megköveteli a kamu kipufogókat, amik a GT-n még krómozottak is, de semmiképp sem igaziak. A csomagtér elég nagy, van pótkerék is benne a fedél meg láblendítésre is nyílhat, vagy a háta mögött elsétálásra, de a nagynyomású mosó lándzsájára is%KA%

A dizájn megköveteli a kamu kipufogókat, amik a GT-n még krómozottak is, de semmiképp sem igaziak. A csomagtér elég nagy, van pótkerék is benne a fedél meg láblendítésre is nyílhat, vagy a háta mögött elsétálásra, de a nagynyomású mosó lándzsájára is

Színház ez. A franciák tudják, hogy kell úgy előadni valamit, hogy nagyon újnak, meghökkentőnek tűnjön és mindenképp másnak, mint a szegmens többi szereplője. Ott az SEAT Ateca, vagy a Nissan Qashqai, csábítónak egyiket sem mondanám, míg a 3008 egyből meg tud fogni valamivel. És az nem a technikai tartalom lesz, ugyanis ha csak a spanyol ellenfelet nézzük, erősen elmarad tőle. A 3008-hoz ugyanis nincs egyrészt négyhengeres benzinmotor, másrészt összkerékhajtás, így a terepjárós kinézet valóban csak az marad, semmi több. Erre a Peugeot azt mondja, hogy a potenciális vásárlók jelentős része sosem keveredik olyan helyre, ahonnan mezei elsőkerékhajtással ne tudna szabadulni, vagy ha mégis, a kipörgésgátlóval játszó elektronikával már meg fogja tudni oldani. Éppen ezért nem is lesz belőle összkerekes – talán majd egyszer hibridként – de még az új Opel Grandland X-ből sem, ami ugye egy 3008, német egyenruhában.

%KA%Oltári jó hangulatot csinál az amúgy is kiváló utastérben a nyitható panorámatető, így kell becsomagolni egy átlagos kocsi belsejét úgy, hogy elhiggyük, valódi hightech cuccot vettünk, még az anyagok is rendben vannak%KA%

Oltári jó hangulatot csinál az amúgy is kiváló utastérben a nyitható panorámatető, így kell becsomagolni egy átlagos kocsi belsejét úgy, hogy elhiggyük, valódi hightech cuccot vettünk, még az anyagok is rendben vannak

%KA%Bőséges a tér, minden irányban, bár az elöl ülőket durván szétválasztja a hatalmas középkonzol, cserébe ergonomikus és használható rekeszekkel rakták teli%KA% %KA%Bőséges a tér, minden irányban, bár az elöl ülőket durván szétválasztja a hatalmas középkonzol, cserébe ergonomikus és használható rekeszekkel rakták teli%KA%

Bőséges a tér, minden irányban, bár az elöl ülőket durván szétválasztja a hatalmas középkonzol, cserébe ergonomikus és használható rekeszekkel rakták teli

Dízelnek elég jó. Tetszett a kétliteres dízel a GT-ben, bivalyerős volt, nem csak alul, felül is jól húzott, közben meg hangja szinte semmi. Fogyasztása sem volt vészes, annak ellenére, hogy automata váltóval párosították. Az 1,6-os BlueHDi-re szinte ugyanezek igazak, nem zavaró a hangja, még kevesebbet eszik, 5,6 liter lett a vegyes értéke, ami igencsak vállalható, és általában nem tartottam föl vele senkit. Alul szépen húz, bár a turbólyuk megszokottan óriási, sokat kell várni, mire megjön a nyomaték, de erre már lehet készülni, így csak stílus kérdése, hogy tudunk-e lendületesen közlekedni vele, vállalható. Fent már elég kevés, a 3008-ban még a 100-as sprintre is több mint 11 másodperc kell neki, cserébe viszont a hatfokozatú kézi váltóval hozható a már említett fogyasztásnál is jobb érték.

%KA%Hangulatos a szövet berakásos műszerfal, rímel a kárpitra, régimódi a hangyás mintázat, durva a kontraszt a formákkal, a zongorabillentyűk meg még mindig a kedvenc középkonzolom%KA% %KA%Hangulatos a szövet berakásos műszerfal, rímel a kárpitra, régimódi a hangyás mintázat, durva a kontraszt a formákkal, a zongorabillentyűk meg még mindig a kedvenc középkonzolom%KA% %KA%Hangulatos a szövet berakásos műszerfal, rímel a kárpitra, régimódi a hangyás mintázat, durva a kontraszt a formákkal, a zongorabillentyűk meg még mindig a kedvenc középkonzolom%KA%

Hangulatos a szövet berakásos műszerfal, rímel a kárpitra, régimódi a hangyás mintázat, durva a kontraszt a formákkal, a zongorabillentyűk meg még mindig a kedvenc középkonzolom

%KA%Háromféle parfümből választhatunk, saját stílusa van, így legalább nem kell éreznünk a sok helyen olcsó műanyag szagát, és egészen egyedi autót kapunk a 3008-cal%KA%

Háromféle parfümből választhatunk, saját stílusa van, így legalább nem kell éreznünk a sok helyen olcsó műanyag szagát, és egészen egyedi autót kapunk a 3008-cal

Bizonytalan. A hatfokozatú kézi váltó nem tűnt a legjobbnak, először is ott a bumszli gomb, ami az amúgy is funkciójából adódóan fölöslegesen magas középkonzolon egy hosszú kar tetején csücsül. Ha nem teherautósan magas üléspozícióban vezetünk, akkor kényelmetlen, mivel a könyöklő magassága nem állítható. Kapcsolási érzetre sem jó, és a fokozatok hossza sem tűnt kényelmesnek. 50-es sebességnél 3-asban már sokat, 4-ben keveset forog, szinte dadog, sokat kell váltogatni. Futóművétől sem kell sokat várni, egyszerű megoldások vannak alatta, kényelmes, jó rugózású, alapvetően jó vele közlekedni. Viszont feltűnően máshogy mozog elöl, mint hátul, a hátsó tengely csatornafedeleken, úthibákon, pláne, ha azokat kanyarodás közben kapjuk el, szinte összerogyik. Van az a furcsa érzés, mikor megremeg a lábunk, na, pont olyan. Szerencsére csak ritkán jön elő. Amiről a 3008 szól, az viszont minden pillanatban.

%KA%Hatfokozatú, akadós kapcsolási érzettel, magas váltógombbal, furcsa áttételezéssel. Nem jön be, persze meg lehet szokni, automatával volt az igazi%KA%

Hatfokozatú, akadós kapcsolási érzettel, magas váltógombbal, furcsa áttételezéssel. Nem jön be, persze meg lehet szokni, automatával volt az igazi

%KA%A Focal hifi elég jól szól, persze hallottunk már jobbat. Durván mély a középső rekesz, az egy kétliteres palack, és még hűtve is van. Dupla kijelző, minden felszereltségi szinten, a középsőn intézhetjük a stop-start kikapcsolását is, jobb külön gombon%KA% %KA%A Focal hifi elég jól szól, persze hallottunk már jobbat. Durván mély a középső rekesz, az egy kétliteres palack, és még hűtve is van. Dupla kijelző, minden felszereltségi szinten, a középsőn intézhetjük a stop-start kikapcsolását is, jobb külön gombon%KA% %KA%A Focal hifi elég jól szól, persze hallottunk már jobbat. Durván mély a középső rekesz, az egy kétliteres palack, és még hűtve is van. Dupla kijelző, minden felszereltségi szinten, a középsőn intézhetjük a stop-start kikapcsolását is, jobb külön gombon%KA%

A Focal hifi elég jól szól, persze hallottunk már jobbat. Durván mély a középső rekesz, az egy kétliteres palack, és még hűtve is van. Dupla kijelző, minden felszereltségi szinten, a középsőn intézhetjük a stop-start kikapcsolását is, jobb külön gombon

Az érzékek mestere. Ha valaki nem a németes precizitást, kimértséget, hidegséget keresi, akkor azt várja az autójától, hogy az hasson rá. Pont ez az, amit a 3008, de egyébként a Peugeot-ok nagyon jól tudnak. Ott a rengeteg forma az utastérben, a pult előttünk, két hatalmas kijelzővel, ahol a műszeregység kijelzőjét váltogathatjuk és mindenféle animációt játszik le. A szövetbetétek az ajtón és előttünk, a billentyűk a középkonzolon, azok az ülések, itt szintén szürke szövetbe és bőrbe borítva, nagyon jók az anyagok. Az ergonómia szintén elég jó, bár sokszor zavart, hogy szinte az összes funkciót csak a monitorról érhetjük el, így tolatás közben nem kapcsolhatjuk ki a légkondit, mert az orr és a hátsó kamerából összelegózott 360 fokos képet kell néznünk. Mindegy, nem is ez a lényeg, szokható, ahogy az ízlésre igazítható parfüm is, amivel abszolút jó hangulatot teremt odabent. Nem a legjobb technika, de messze a legjobb tálalás. Egy egyszerű autó, korrekt helykínálattal oltári jó megjelenéssel. Ez mindenképp díjat érdemel.

%KA%Futóműve bizonytalanul pattog rosszabb úton, általában azért jó vele közlekedni. Fogyasztása kedvező, az ára már kevésbé%KA%

Futóműve bizonytalanul pattog rosszabb úton, általában azért jó vele közlekedni. Fogyasztása kedvező, az ára már kevésbé

Árak

Tesztmodell alapára 8 109 000 Ft (2017. június 17.)
Tesztmodell ára 10 504 000 Ft (2017. június 17.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4447 mm
Szélesség: 1841 mm
Magasság: 1615 mm
Saját tömeg: 1300 kg
Össztömeg: 1970 kg
Terhelhetőség: 670 kg
Tengelytáv: 2675 mm
Karosszéria-kivitel: szabadidő-autó
Csomagtér: 591 liter
Belső szélesség elöl: 1500 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belmagasság elöl: 880-960 mm
Belmagasság hátul: 920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 220 mm
Ülőlap hossza elöl: 540-600 mm
Ülőlap hossza hátul: 500 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1170 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1050 mm
Csomagtér magassága: 580-820 mm
Csomagtér hossza: 850 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1670 mm
Raktérnyílás szélessége: 1050 mm
Raktérnyílás magassága: 830 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1560 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 6 fokozatú kézi
Nyomaték: 300 Nm 1750 1/min-nél
Teljesítmény: 88 kW (120 LE) 3500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 189 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11,2 s
CO2-kibocsátás: 111 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,3 l/100km
Fogyasztás a használónál: 5,6 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 57 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 64 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Megvettem első autómat, egy 1996-os 318is-t. Tudom, nem hathengeres

A BMW "hathengernélkezdődik", tudom, mégis négyhengerest vettem. Viszont kupé, napfénytetős...

Videón mutatta meg az Audi az új A8-as autonóm parkolását

Alig három hét múlva mutatkozik be a német gyártó vadonatúj zászlóshajója, az A8-as. A képek...

Még közelebb kerül egymáshoz a benzin és a gázolaj ára

Drágább ugyan a benzin, mint a gázolaj, de közelítenek egymáshoz az árak. Szerencsére a benzin...

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid, 2015 - használtteszt

Másfél év alatt több mint 120 ezer kilométert futott egy hazai Toyota Auris Hybrid. Tulajdonosa...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák...

Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az...

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (15 db)

octi írta: 12 órája
Pelso írta: 16 órája

Parfümöt csak a parfümboltból.

Lehet, összességében vállalható ez a Peugeot, ( bár ennyiért már lehetne jobb váltó, futómű), de ez az ár sok más tipushoz viszonyítva valóságtól nagyon elrugaszkodott.


Előzmények megtekintése

Szerintem is túl drága, de ha valakinek nagyon megtetszik, akkor aztán papolhatsz neki, úgyis megveszi.Aki meg nincs belebuzulva, az úgyis kipróbál más tipusokat is és esetleg rájön, hogy a másik autónak jobb a futóműve, vagy a váltója stb. kinek mi számít...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pelso írta: 16 órája
octi írta: tegnap

De az francia parfüm, nem holmi japán cseresznyevirág deo...


Előzmények megtekintése

Parfümöt csak a parfümboltból.
Lehet, összességében vállalható ez a Peugeot, ( bár ennyiért már lehetne jobb váltó, futómű), de ez az ár sok más tipushoz viszonyítva valóságtól nagyon elrugaszkodott.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: tegnap
Pelso írta: 3 napja

Ugyan ízlések és pofonok..., de listaáron Honda CRV Lifstyle D 8,8 milla.

Igaz, parfümöt nem adnak hozzá.


Előzmények megtekintése

De az francia parfüm, nem holmi japán cseresznyevirág deo...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pelso írta: 3 napja

Ugyan ízlések és pofonok..., de listaáron Honda CRV Lifstyle D 8,8 milla.
Igaz, parfümöt nem adnak hozzá.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 4 napja

Szép ótó tibiii!

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 4 napja
octi írta: 4 napja

Izlések és pofonok.Azért én nem nevezném annyira fantáziadúsnak ezt a műszerfalat, a váltó feletti 1980-as éveket idéző írógép billentyűzetével együtt sem.Lehet, ha beleülnék megváltozna a véleményem, de ha félreteszem a franciát soha nézetemet, akkor sem kápráztat el, sőt kicsit még giccsesnek is érzem...persze ez csak az én véleményem.


Külsőleg,viszont tip-top.Sportos, modern és elegáns egyben, ahogy egy franciától elvárható:-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 4 napja

Izlések és pofonok.Azért én nem nevezném annyira fantáziadúsnak ezt a műszerfalat, a váltó feletti 1980-as éveket idéző írógép billentyűzetével együtt sem.Lehet, ha beleülnék megváltozna a véleményem, de ha félreteszem a franciát soha nézetemet, akkor sem kápráztat el, sőt kicsit még giccsesnek is érzem...persze ez csak az én véleményem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hamvas Tamás írta: 4 napja
69kisszoltan írta: 4 napja

Tisztelt Hamvas Tamás!



Kérem nevezzen meg olyan autót ebből a kategóriából, amelyik ilyen kultúrált dízellel, ilyen minőségű utastérrel olcsóbb. Előre is köszönöm!



Zoltán


Tisztelt Zoltán!

https://www.autonavigator.hu/sztori/arharcban_a_ford_kuga_a_kia_sportage_a_peugeot_3008_es_a_seat_ateca-18131

Ebben a korábbi cikkünkben összehasonlítottuk négy modell, köztük a 3008 árait, illetve kedvezményes árait, vajon melyikük éri meg jobban, így közvetlen konkurekseinek most is a Ford Kugát, a Kia Sportage-et és a Seat Atecát mondanám. Nehéz tulajdonképpen bármihez hasonlítani a 3008 belterét, mivel hozzá képes mindegyik fantáziátlan és unalmas, minőségben viszont a Seat Ateca sem rosszabb és a Ford is több mint vállalható, utóbbi viszont jóval szűkebb náluk. Ár tekintetében egyértelműen a Seat Ateca a nyerő, a konszern 1,6-os dízelét pedig nem mondanám kevésbé kulturáltnak a Peugeot-énál és az Ateca még az 1.6 TDI-vel Style szinten is jóval 8 millió alatt tartható. Persze dögunalmas külső és belső formatervet, viszont hatalmas utasteret kínál. Remélem tudtam segíteni!

Tamás

A válaszoláshoz belépés szükséges
69kisszoltan írta: 4 napja

Tisztelt Hamvas Tamás!

Kérem nevezzen meg olyan autót ebből a kategóriából, amelyik ilyen kultúrált dízellel, ilyen minőségű utastérrel olcsóbb. Előre is köszönöm!

Zoltán

A válaszoláshoz belépés szükséges
emesferi13 írta: 4 napja

10 milliót kiadni ezért a kocsiért :D nem semmi.
Ezért az árért már autót lehet kapni, ami nem dízel

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Teszten a turbós és hibrid Swift

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az új Suzuki Swift. Vajon másfél millióval drágábban is megéri?


Ford Mustang Fastback 5.0 Ti-VCT V8 GT M6 teszt

Valami Amerika - Mustang GT 5.0 Videó

Vezethetetlen, sokat zabáló, hangos vasak az amerikai izomautók. Persze van egy hangulatuk, de autónak nem túl jók, a Mustang sem volt az, csak kultusztárgy. Ez viszont már más, ez jó!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Rögtön megtetszett - Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Magyarországra is megérkezett a Peugeot 3008 dízel-elektromos hibrid hajtáslánccal hajtott, összkerekes egyterűje. Kipróbáltuk, szerettük, pedig erősen rétegmodell.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

5 órája – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Miért van álca alatt a Volvo legújabb kombija?

Szerinted milyen kamerát cipel ez az álcázott Volvo V90?

14 órája – Sztori

Épp gyanútlanul tartottunk a reptér felé a Kia Stonic leleplezése után, amikor egyszer csak véletlenszerűen előbukkant egy álcázott Volvo V90.


Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Felnőtt az Év Autója - Peugeot 5008 menetpróba

17 órája – Újdonság

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A SUV-ok piacán fog hódítani a legnagyobb oroszlán. Lássuk, vajon ő lesz-e a kategória királya?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 3008 1.6 HDi Active

PEUGEOT 3008 1.6 HDi A...

Ár: 2.699.000 Ft

Évjárat: 2012 / 2

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 3008 2.0 HDi Premium Pack Magyar+ptető+68.000km+150LE

PEUGEOT 3008 2.0 HDi P...

Ár: 3.198.000 Ft

Évjárat: 2010 / 3

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 3008 1.6 BlueHDi GT Line Készletről azzonal

PEUGEOT 3008 1.6 BlueH...

Ár: 9.999.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!