0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Házi macska - Peugeot 301 facelift teszt

Peugeot 301 1.6 VTi Active teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egyetlen szívó motorjával, az alapnál eggyel jobb felszereltségben teszteltük a már ráncfelvarrott, Citroën C-Elysée iker Peugeot 301-et.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Már jóval vonzóbb arccal, új fényszórókkal és LED-es menetfénnyel próbáltuk a Peugeot olcsó szedánját%KA%

Már jóval vonzóbb arccal, új fényszórókkal és LED-es menetfénnyel próbáltuk a Peugeot olcsó szedánját

Török szedán. Egy '30-as évekbeli márkanevét hozta vissza a Peugeot 2012-ben, amikor bemutatta a 301-et. Az oroszlánosok új szedánja házon belüli ikertestvérével, a Citroën C-Elysée-vel karöltve mutatkozott be a Párizsi Autószalonon, hogy a − szegmens gúnyos nevén − török szedánok között versengjenek. Az elképzelés egyszerű volt: olcsó középkategóriás autót készíteni a feltörekvő piacokra. Épp ezért, Nyugat-Európában, így hazájukban sem forgalmazzák őket. Ki sem néznénk belőle, de a C-Elyséeből készült a PSA WTCC-s túraautója is, tudják, amivel háromszor világbajnokok lettek. A 2017-es évet már enyhe vérfrissítéssel kezdte meg a PSA szedánpárosa, most a Peugeot 301 volánja mögött tapasztalhattuk meg a változásokat. A 301 továbbra is egy kissé puritán, de olcsó autó. Jelenlegi konkurense a Lada Vesta, az épp most frissülő Skoda Rapid és az új Fiat Tipo. A Renault Fluence kiesett a körből.

%KA%Hátul csak a lámpák újak, mégis minőségibb az összhatás. Pehelykönnyű csomagtérfedele továbbra is méretes puttonyt takar%KA%

Hátul csak a lámpák újak, mégis minőségibb az összhatás. Pehelykönnyű csomagtérfedele továbbra is méretes puttonyt takar

%KA%Kedvenc részlet volt a már Peugeot feliratos, az autón végighúzódó vonallal megtört hátsó lámpa%KA%

Kedvenc részlet volt a már Peugeot feliratos, az autón végighúzódó vonallal megtört hátsó lámpa

Visszavett az arcából. Facelift előtt is járt már nálunk a 301, ám akkor csúcsfelszereltségben és nyomatékos dízellel. Most teljesen más a képlet: 1,6 literes szívó benzines, az alapnál eggyel jobb Active felszereltségi szint. Kívül-belül megújult a frissített 301, sokkal komolyabban vehető, a Peugeot új dizájnvonalához igazított a külső, elődjénél mindössze 3 mm-rel hosszabb, ami kb. az új lökhárítóknak tudható be. Franciásan finomak a vonalak, újak a már csipás fényszórók, és szerencsére kisebbre vették a korábban álmosan tátogó főhűtőrácsot. Igényesebb az első lökhárító rajzolata, ködfényszórói felett hosszúkás ledes menetfények húzódnak. A far szinte változatlan, egyedül a lámpák újak, már karommintásak és Peugeot feliratosak. Tetszetősek.

%KA%Megformázott kormánnyal és pirosan világító műszerblokkal próbálták feldobni a szürkeséget. Az Allure felszereltségnél egyébként már jóval dominánsabb a fényes fekete zongoralakk, amiből még a kormány alsó karimája is kaphat%KA%

Megformázott kormánnyal és pirosan világító műszerblokkal próbálták feldobni a szürkeséget. Az Allure felszereltségnél egyébként már jóval dominánsabb a fényes fekete zongoralakk, amiből még a kormány alsó karimája is kaphat

%KA%Szög egyszerűek a műanyag ajtóborítások, szövetborítású könyöklő előre-hátra jutott, méretes pohártartó csak előre. Hátul továbbra is kurblis az ablakemelő%KA% %KA%Szög egyszerűek a műanyag ajtóborítások, szövetborítású könyöklő előre-hátra jutott, méretes pohártartó csak előre. Hátul továbbra is kurblis az ablakemelő%KA%

Szög egyszerűek a műanyag ajtóborítások, szövetborítású könyöklő előre-hátra jutott, méretes pohártartó csak előre. Hátul továbbra is kurblis az ablakemelő

Tágas beltér. Belvárosi munkába járósnak találták ki a 301-et, amiben a család is elfér a hétvégi kiránduláshoz. Mi az, hogy elfér? Fejedelmi a helykínálat! Tulajdonképpen semmi sem vesz el a hasznos térből, a hátul ülőknek is szellős lábtér jut, a csomagtartó pedig szedánosan öblös. Szűk a raktérnyílás, kissé magasra is kell emelni a bőröndöket, de értékelendő, hogy csomagtere meg tudott maradni 506 literesnek, amiben még én is kényelmesen elférnék. Támladöntéssel 1038 literesre bővíthető, de nem a szedánoktól megszokott szűk lyukon át, hanem egy elég széles résen. Hatalmas belső méretei ellenére könnyű tudott maradni, mindössze 1089 kg, ami szegmensében kevésbé szokatlan, de így is jónak számít.

%KA%Elöl-hátul tágas a 301, az ülések franciásan puhára tömöttek. A lábtér hátul is fejedelmi, egyedül a fejtérre lehet némi panasza a magasabbaknak%KA% %KA%Elöl-hátul tágas a 301, az ülések franciásan puhára tömöttek. A lábtér hátul is fejedelmi, egyedül a fejtérre lehet némi panasza a magasabbaknak%KA%

Elöl-hátul tágas a 301, az ülések franciásan puhára tömöttek. A lábtér hátul is fejedelmi, egyedül a fejtérre lehet némi panasza a magasabbaknak

%KA%506 liternyi csomagtér, hasznos teréből egyedül a zsanérok vehetnek le. Az autó legcsúnyább részlete ülésdöntéssel tárul elénk, cserébe széles nyíláson át bővíthető a raktér%KA% %KA%506 liternyi csomagtér, hasznos teréből egyedül a zsanérok vehetnek le. Az autó legcsúnyább részlete ülésdöntéssel tárul elénk, cserébe széles nyíláson át bővíthető a raktér%KA% %KA%506 liternyi csomagtér, hasznos teréből egyedül a zsanérok vehetnek le. Az autó legcsúnyább részlete ülésdöntéssel tárul elénk, cserébe széles nyíláson át bővíthető a raktér%KA%

506 liternyi csomagtér, hasznos teréből egyedül a zsanérok vehetnek le. Az autó legcsúnyább részlete ülésdöntéssel tárul elénk, cserébe széles nyíláson át bővíthető a raktér

Átgondolatlan részletek. Olcsó autó létére nem fájóak a műanyagok, az ülések puhák, az utastérben számos hasznos tárolót találunk. Több lett a szögletes forma, az ajtózár és a vészvillogó kapcsolója a sarkokba lettek szorítva. Szabadon variálható a most már nem csak középkonzolt, de az egész műszerfalat beborító, jelen esetben szürke műanyag. Ha már volán, utóbbi nagy hátránya, hogy a mögötte lévő bajuszkapcsolók továbbra sem láthatóak. Tesztalanyunk extraként már 7 colos infotainment kijelzőt is kapott, meglepően jó grafikával, matt felületű, csillanásmentes képernyővel. Fedélzeti komputer van, nagyszerű váltásjelzővel ráadásul, de nem sok egyébre használható. Teljesen logikátlan például, hogy a fogyasztási adatokat miért a központi nagy kijelzőre írja ki.

%KA%Ezt a menürendszert nem sokáig láthatjuk, a logikátlan rendszer ragaszkodik hozzá, hogy valamelyik menüpontba belépjen. A fedélzeti komputer adatai is ide írathatóak ki%KA%

Ezt a menürendszert nem sokáig láthatjuk, a logikátlan rendszer ragaszkodik hozzá, hogy valamelyik menüpontba belépjen. A fedélzeti komputer adatai is ide írathatóak ki

%KA%A Dacia Logannál már engedtek a nyomásnak és az ajtókra kerültek az ablakemelő kapcsolók, itt továbbra is középen maradtak. Használat közben azonban rájövünk, hogy egész praktikus helyre kerültek. A váltó előtt egy, a kézifék mögött további két pohártartó található%KA% %KA%A Dacia Logannál már engedtek a nyomásnak és az ajtókra kerültek az ablakemelő kapcsolók, itt továbbra is középen maradtak. Használat közben azonban rájövünk, hogy egész praktikus helyre kerültek. A váltó előtt egy, a kézifék mögött további két pohártartó található%KA%

A Dacia Logannál már engedtek a nyomásnak és az ajtókra kerültek az ablakemelő kapcsolók, itt továbbra is középen maradtak. Használat közben azonban rájövünk, hogy egész praktikus helyre kerültek. A váltó előtt egy, a kézifék mögött további két pohártartó található

Városra szabva. Egyetlen szívómotorjával, a négyhengeres, 1,6 literes, 115 lóerős VTi-vel vallott a faceliftes 301, így nagyszerű összehasonlítási alap volt a Lada Vesta hasonló tulajdonságú motorja után. A francia szedán egyértelműen agilisebb, mozgékonyabb. A gázreakció gyors, ahogy egy szívótól elvárnánk, a futómű pedig puha, komfortos, ahogy egy franciától elvárnánk. Városban nagyszerűen élhető, érezhetően oda is szánták. Könnyedén kapcsolható az 5 fokozatú kézi váltó, kulisszái egyértelműek, bár számomra túl laza volt. Rövid az egyes, és a többi fokozatot sem húzták el nagyon, így autópályán már bőven 3000 fordulat/perc felett zakatolunk. A szélzaj itt jelentős. Csak ez a motor kérhető egyébként a 6 sebességes automatával is. A kormány nagy mozdulatokat igényel, nagyobb úthibáknál képes felütni a felfüggesztés, tempósabb kanyarodásnál pedig képes dőlni a kasztni. Fogyasztása egy 1,6 litereshez méltó, 7,5 liter/100 km lett a tesztátlag.

%KA%Szerethető a négyhengeres szívó karaktere, az elindulási hajlam nagyszerű. Fogyasztása már kevésbé baráti, de a konkurensekénél még mindig jobb%KA%

Szerethető a négyhengeres szívó karaktere, az elindulási hajlam nagyszerű. Fogyasztása már kevésbé baráti, de a konkurensekénél még mindig jobb

Olcsó szedán. Csak az Active felszereltségtől érhető el az általunk is próbált szívómotor, most 270 000 Ft kedvezménnyel, 3 835 000 forintért vihetjük haza az azzal szerelt 301-et. Az Active ráadásul már alapból is gazdag ellátmányt ad: manuális klíma, tempomat, ESP, ABS, vészfékasszisztens, leállításkor elsötétedő fényszórók, abroncsnyomás-érzékelő, isofix, front- és oldallégzsákok. A további extrákat sem mérik drágán, például 160 000 Ft felár az érintőképernyő. A tesztautó ára, az akciót is levonva 4 350 000 Ft, már metálfénnyel és távirányítós kulccsal. Mellette szólhat még az 5 év garancia is. Döntéshozatal előtt érdemes üléspróbázni, akár tesztvezetni a 301-et és konkurenseit. Lehet, hogy valaki pont ezt a karaktert keresi.

%KA%Jelen konfigurációjában könnyed városi cirkálónak bizonyult a Peugeot 301, hatalmas belső terekkel és kényelmes futással%KA%

Jelen konfigurációjában könnyed városi cirkálónak bizonyult a Peugeot 301, hatalmas belső terekkel és kényelmes futással

Értékelés

Pozitív
Határozottabb külső, könnyed vezethetőség, komfortos futómű, nagyon tágas beltér, alapból is gazdag felszereltség, olcsóság
Negatív
Hanyag kivitelezés, laza váltó, hatodik fokozat hiánya, tetemes fogyasztás, egy frissítés után több változást várnánk

Árak

Tesztmodell alapára 4 105 000 Ft (2017. június 5.)
Tesztmodell ára 4 620 000 Ft (2017. június 5.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4445 mm
Szélesség: 1748 mm
Magasság: 1466 mm
Saját tömeg: 1089 kg
Össztömeg: 1540 kg
Terhelhetőség: 451 kg
Tengelytáv: 2652 mm
Karosszéria-kivitel: szedán
Csomagtér: 506-1038 liter
Belső szélesség elöl: 1445 mm
Belső szélesség hátul: 1442 mm
Belmagasság elöl: 920-1000 mm
Belmagasság hátul: 910 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 280 mm
Ülőlap hossza elöl: 500 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1032 mm
Csomagtér magassága: 550 mm
Csomagtér hossza: 1020 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1840 mm
Raktérnyílás szélessége: 920 mm
Raktérnyílás magassága: 480 mm

Motor és váltó

Motor: Benzines
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1587 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 5 sebességes kézi
Nyomaték: 150 Nm
Teljesítmény: 85 kW (116 LE)

Menetteljesítmény

Gyorsulás 100 km/h-ra: 10,3 s
CO2-kibocsátás: 148 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 6,4 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 65 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 68 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 72 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

208 lóerős Ford Transit Custom az M-Sporttól

Mindig is pályázni akartál egy haszonjárművel? Az M-Sport új Ford Transit Custom csapatszállítója...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (42 db)

Viking64 írta: 3 hónapja

Öt hónapja vettem egy Peugeot 301 1.6 VTi (Allure). Eddig diesel autóm volt, de sokat használom rövidtávon (munkahely 1 km, reggel és este) ezért választottam a benzines motort. 5000 km tettem meg (a múlt héten 2000-ret). Nekem nagyon tetszik kintről és bentről egyaránt. Nagy és kényelmes beltér ill. óriási csomagtér. Cápaszürke metál. Szerintem jó váltója van, bár lehetne hat sebességes. Viszont az egyenesfutás oldalszélben (100-120 km/h felett) nem a legjobb (azt hittem hibás, be akartam vinni a szervizbe), a csomagtartó fedél felfüggesztése pocsék (beleütközik a csomagokba), középkonzolon lévő ablakemelő is zavar.
A fogyasztás városban és pályán 130 km/h felett nagyon magas. Egy példa: vidéken lakott és külterület, folyamatos haladás hosszabb távon (50-90 km/h) 6 liter.
Autópálya 130-140 folyamatosan 9-10 liter. Város + légkondi 9-10 liter.
Gyorsan kellett autót cserélnem és ez volt készleten elfogadható áron. Összességében azért szeretem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 4 hónapja
gpega írta: 4 hónapja

Olvasgatom a sok "nethuszár" köpködős hozzászólásait és elgondolkodom azon,hogy honnan veszik a bátorságot egyesek,a mások pocskondiázásához ,vagy a kocsijuk fikázásához.Koromból adódóan nekem volt már skoda 1000 mb,octáviám,astrám,renaultom,roverem és sorolhatnám még.Nekem mindegyik megfelelt az adott helyzetben.Jelenleg corsa c kisautóm van illetve 3 hónapja vettem ebből a P301-ből egy 1,2 82 lovast.5800 km után jó fogyasztás,kényelem ,felszereltség és meglepően fürge motor.Ezek a pozitív tulajdonságok.A negatívuma:erős,viharos oldalszélben 120-nál tolná lefele a pályáról .Euro6 motor "fojtását" észre lehet venni.A német fanatikusoknak csak észrevételezném,hogy sok a visszahívás,illetve a peugeot megvette az opelt,most kit fogtok fikázni.A tartósságát meg csak úgy jellemezném,hogy amikor 4 évesen 200 ezer km után még mennek ezek a p301-k(hahun látni már)és hibamentesen tették meg ezt,illetve eleve 100 ezer km teszt sivatagos és rideg körülmények közt.Ezeken el lehet gondolkodni. Sziasztok!


Egyetértek, futárcéges ismerősöm használ ilyeneket, totálisan meg van elégedve, pedig 200 ezer felett futottak az autói, eddig csak pár kopó-forgó alkatrészt cserélt. Bírják a magyar utakat, a dízelek fogyasztása 5 liter körül. Tágas, masszív autók, mi kell még??? Kár hogy az előző, pozitív kommentjeim törölték, remélem ez átcsúszik a cenzorokon...

A válaszoláshoz belépés szükséges
gpega írta: 4 hónapja

Olvasgatom a sok "nethuszár" köpködős hozzászólásait és elgondolkodom azon,hogy honnan veszik a bátorságot egyesek,a mások pocskondiázásához ,vagy a kocsijuk fikázásához.Koromból adódóan nekem volt már skoda 1000 mb,octáviám,astrám,renaultom,roverem és sorolhatnám még.Nekem mindegyik megfelelt az adott helyzetben.Jelenleg corsa c kisautóm van illetve 3 hónapja vettem ebből a P301-ből egy 1,2 82 lovast.5800 km után jó fogyasztás,kényelem ,felszereltség és meglepően fürge motor.Ezek a pozitív tulajdonságok.A negatívuma:erős,viharos oldalszélben 120-nál tolná lefele a pályáról .Euro6 motor "fojtását" észre lehet venni.A német fanatikusoknak csak észrevételezném,hogy sok a visszahívás,illetve a peugeot megvette az opelt,most kit fogtok fikázni.A tartósságát meg csak úgy jellemezném,hogy amikor 4 évesen 200 ezer km után még mennek ezek a p301-k(hahun látni már)és hibamentesen tették meg ezt,illetve eleve 100 ezer km teszt sivatagos és rideg körülmények közt.Ezeken el lehet gondolkodni. Sziasztok!

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 4 hónapja

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 4 hónapja

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 4 hónapja

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 4 hónapja
zoli55 írta: 4 hónapja

rettentően tetszett a típus, meggyőzőnek tűnt a praktikussága, mérete, ára, és az 1.2es motor, amit az újságírók talán sosem tesztelnek, mivel alap motor. minek is teszteljenek olcsó autót alap motorral, aki olcsó autót vesz úgyse számít a pénz amit motorra, adókra, tankolásra költ vagy hogy is gondolják ezt.

a bérléskor azt mondták eszméletlen jól megy a diesel. hát teszteltük, s baromira nem nyert meg: tényleg úgy tűnt, hogy gyors, talán a hang miatt, de amikor az órára néztem -az úttartás pontatlansága és az egyenesfutás miatt alig mertem lenézni az útról, csak 80at mutatott a sebessgégmérő. grande punto diesel után nagyon off. szerintem vagy baja volt a miénknek amit kétlek mert csak pár ezer volt benne, vagy túl gagyira és lötyögősre vették az egészet.


Elég gáz, hogy 2017-ben még mindíg egy autó egyenesfutásának pontatlanágáról kell beszélni. ezzel nem ócsárolni akarom, csak egyszerűen gáz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ossian P.E. írta: 4 hónapja

Szerintem nagyon jó autó, nekem ez az autókialakítás az idol. Sikerült utasként, de ülnöm 2-ben is, de elégedett vagyok, jól húz, menetzajt pedig a minimális motorhangon túl nem hallottam. A bukkanókat, fekvőyardokat is jól reagálja le a futóműve.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zoli55 írta: 4 hónapja

rettentően tetszett a típus, meggyőzőnek tűnt a praktikussága, mérete, ára, és az 1.2es motor, amit az újságírók talán sosem tesztelnek, mivel alap motor. minek is teszteljenek olcsó autót alap motorral, aki olcsó autót vesz úgyse számít a pénz amit motorra, adókra, tankolásra költ vagy hogy is gondolják ezt.
a bérléskor azt mondták eszméletlen jól megy a diesel. hát teszteltük, s baromira nem nyert meg: tényleg úgy tűnt, hogy gyors, talán a hang miatt, de amikor az órára néztem -az úttartás pontatlansága és az egyenesfutás miatt alig mertem lenézni az útról, csak 80at mutatott a sebessgégmérő. grande punto diesel után nagyon off. szerintem vagy baja volt a miénknek amit kétlek mert csak pár ezer volt benne, vagy túl gagyira és lötyögősre vették az egészet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Racsni Pista írta: 4 hónapja
PG írta: 4 hónapja

A szerző többször is említi, hogy az egyetlen szívómotorjával teszteli a 301-est. Hát nem. Nem ártott volna egy árlistába belenézni, hogy ne írjon le butaságot többször is.



Az 1.2 Puretech (82 LE) is szívó benzines.


Jogos az észrevétel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Allure teszt

Nyolc fejedelmi helyet kínál a Traveller

A három testvér közül a legszerencsésebb a Peugeot Traveller. A francia-japán együttműködésből született mikrobusz mindenből többet kapott, egészen exkluzív.


Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

3 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 301 1.2 PureTech Active Tesztautó!

PEUGEOT 301 1.2 PureTe...

Ár: 3.340.000 Ft

Évjárat: 2017 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 301 1.2 VTi PureTech Active 51.110 km!!

PEUGEOT 301 1.2 VTi Pu...

Ár: 2.349.000 Ft

Évjárat: 2013 / 9

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 301 ÚJ Peugeot 301 Active 1.2 Pure

PEUGEOT 301 ÚJ Peugeot...

Ár: 3.290.000 Ft

Évjárat: 2017 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!