0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Házi macska - Peugeot 301 facelift teszt

Peugeot 301 1.6 VTi Active teszt

·

Egyetlen szívó motorjával, az alapnál eggyel jobb felszereltségben teszteltük a már ráncfelvarrott, Citroën C-Elysée iker Peugeot 301-et.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Már jóval vonzóbb arccal, új fényszórókkal és LED-es menetfénnyel próbáltuk a Peugeot olcsó szedánját%KA%

Már jóval vonzóbb arccal, új fényszórókkal és LED-es menetfénnyel próbáltuk a Peugeot olcsó szedánját

Török szedán. Egy '30-as évekbeli márkanevét hozta vissza a Peugeot 2012-ben, amikor bemutatta a 301-et. Az oroszlánosok új szedánja házon belüli ikertestvérével, a Citroën C-Elysée-vel karöltve mutatkozott be a Párizsi Autószalonon, hogy a − szegmens gúnyos nevén − török szedánok között versengjenek. Az elképzelés egyszerű volt: olcsó középkategóriás autót készíteni a feltörekvő piacokra. Épp ezért, Nyugat-Európában, így hazájukban sem forgalmazzák őket. Ki sem néznénk belőle, de a C-Elyséeből készült a PSA WTCC-s túraautója is, tudják, amivel háromszor világbajnokok lettek. A 2017-es évet már enyhe vérfrissítéssel kezdte meg a PSA szedánpárosa, most a Peugeot 301 volánja mögött tapasztalhattuk meg a változásokat. A 301 továbbra is egy kissé puritán, de olcsó autó. Jelenlegi konkurense a Lada Vesta, az épp most frissülő Skoda Rapid és az új Fiat Tipo. A Renault Fluence kiesett a körből.

%KA%Hátul csak a lámpák újak, mégis minőségibb az összhatás. Pehelykönnyű csomagtérfedele továbbra is méretes puttonyt takar%KA%

Hátul csak a lámpák újak, mégis minőségibb az összhatás. Pehelykönnyű csomagtérfedele továbbra is méretes puttonyt takar

%KA%Kedvenc részlet volt a már Peugeot feliratos, az autón végighúzódó vonallal megtört hátsó lámpa%KA%

Kedvenc részlet volt a már Peugeot feliratos, az autón végighúzódó vonallal megtört hátsó lámpa

Visszavett az arcából. Facelift előtt is járt már nálunk a 301, ám akkor csúcsfelszereltségben és nyomatékos dízellel. Most teljesen más a képlet: 1,6 literes szívó benzines, az alapnál eggyel jobb Active felszereltségi szint. Kívül-belül megújult a frissített 301, sokkal komolyabban vehető, a Peugeot új dizájnvonalához igazított a külső, elődjénél mindössze 3 mm-rel hosszabb, ami kb. az új lökhárítóknak tudható be. Franciásan finomak a vonalak, újak a már csipás fényszórók, és szerencsére kisebbre vették a korábban álmosan tátogó főhűtőrácsot. Igényesebb az első lökhárító rajzolata, ködfényszórói felett hosszúkás ledes menetfények húzódnak. A far szinte változatlan, egyedül a lámpák újak, már karommintásak és Peugeot feliratosak. Tetszetősek.

%KA%Megformázott kormánnyal és pirosan világító műszerblokkal próbálták feldobni a szürkeséget. Az Allure felszereltségnél egyébként már jóval dominánsabb a fényes fekete zongoralakk, amiből még a kormány alsó karimája is kaphat%KA%

Megformázott kormánnyal és pirosan világító műszerblokkal próbálták feldobni a szürkeséget. Az Allure felszereltségnél egyébként már jóval dominánsabb a fényes fekete zongoralakk, amiből még a kormány alsó karimája is kaphat

%KA%Szög egyszerűek a műanyag ajtóborítások, szövetborítású könyöklő előre-hátra jutott, méretes pohártartó csak előre. Hátul továbbra is kurblis az ablakemelő%KA% %KA%Szög egyszerűek a műanyag ajtóborítások, szövetborítású könyöklő előre-hátra jutott, méretes pohártartó csak előre. Hátul továbbra is kurblis az ablakemelő%KA%

Szög egyszerűek a műanyag ajtóborítások, szövetborítású könyöklő előre-hátra jutott, méretes pohártartó csak előre. Hátul továbbra is kurblis az ablakemelő

Tágas beltér. Belvárosi munkába járósnak találták ki a 301-et, amiben a család is elfér a hétvégi kiránduláshoz. Mi az, hogy elfér? Fejedelmi a helykínálat! Tulajdonképpen semmi sem vesz el a hasznos térből, a hátul ülőknek is szellős lábtér jut, a csomagtartó pedig szedánosan öblös. Szűk a raktérnyílás, kissé magasra is kell emelni a bőröndöket, de értékelendő, hogy csomagtere meg tudott maradni 506 literesnek, amiben még én is kényelmesen elférnék. Támladöntéssel 1038 literesre bővíthető, de nem a szedánoktól megszokott szűk lyukon át, hanem egy elég széles résen. Hatalmas belső méretei ellenére könnyű tudott maradni, mindössze 1089 kg, ami szegmensében kevésbé szokatlan, de így is jónak számít.

%KA%Elöl-hátul tágas a 301, az ülések franciásan puhára tömöttek. A lábtér hátul is fejedelmi, egyedül a fejtérre lehet némi panasza a magasabbaknak%KA% %KA%Elöl-hátul tágas a 301, az ülések franciásan puhára tömöttek. A lábtér hátul is fejedelmi, egyedül a fejtérre lehet némi panasza a magasabbaknak%KA%

Elöl-hátul tágas a 301, az ülések franciásan puhára tömöttek. A lábtér hátul is fejedelmi, egyedül a fejtérre lehet némi panasza a magasabbaknak

%KA%506 liternyi csomagtér, hasznos teréből egyedül a zsanérok vehetnek le. Az autó legcsúnyább részlete ülésdöntéssel tárul elénk, cserébe széles nyíláson át bővíthető a raktér%KA% %KA%506 liternyi csomagtér, hasznos teréből egyedül a zsanérok vehetnek le. Az autó legcsúnyább részlete ülésdöntéssel tárul elénk, cserébe széles nyíláson át bővíthető a raktér%KA% %KA%506 liternyi csomagtér, hasznos teréből egyedül a zsanérok vehetnek le. Az autó legcsúnyább részlete ülésdöntéssel tárul elénk, cserébe széles nyíláson át bővíthető a raktér%KA%

506 liternyi csomagtér, hasznos teréből egyedül a zsanérok vehetnek le. Az autó legcsúnyább részlete ülésdöntéssel tárul elénk, cserébe széles nyíláson át bővíthető a raktér

Átgondolatlan részletek. Olcsó autó létére nem fájóak a műanyagok, az ülések puhák, az utastérben számos hasznos tárolót találunk. Több lett a szögletes forma, az ajtózár és a vészvillogó kapcsolója a sarkokba lettek szorítva. Szabadon variálható a most már nem csak középkonzolt, de az egész műszerfalat beborító, jelen esetben szürke műanyag. Ha már volán, utóbbi nagy hátránya, hogy a mögötte lévő bajuszkapcsolók továbbra sem láthatóak. Tesztalanyunk extraként már 7 colos infotainment kijelzőt is kapott, meglepően jó grafikával, matt felületű, csillanásmentes képernyővel. Fedélzeti komputer van, nagyszerű váltásjelzővel ráadásul, de nem sok egyébre használható. Teljesen logikátlan például, hogy a fogyasztási adatokat miért a központi nagy kijelzőre írja ki.

%KA%Ezt a menürendszert nem sokáig láthatjuk, a logikátlan rendszer ragaszkodik hozzá, hogy valamelyik menüpontba belépjen. A fedélzeti komputer adatai is ide írathatóak ki%KA%

Ezt a menürendszert nem sokáig láthatjuk, a logikátlan rendszer ragaszkodik hozzá, hogy valamelyik menüpontba belépjen. A fedélzeti komputer adatai is ide írathatóak ki

%KA%A Dacia Logannál már engedtek a nyomásnak és az ajtókra kerültek az ablakemelő kapcsolók, itt továbbra is középen maradtak. Használat közben azonban rájövünk, hogy egész praktikus helyre kerültek. A váltó előtt egy, a kézifék mögött további két pohártartó található%KA% %KA%A Dacia Logannál már engedtek a nyomásnak és az ajtókra kerültek az ablakemelő kapcsolók, itt továbbra is középen maradtak. Használat közben azonban rájövünk, hogy egész praktikus helyre kerültek. A váltó előtt egy, a kézifék mögött további két pohártartó található%KA%

A Dacia Logannál már engedtek a nyomásnak és az ajtókra kerültek az ablakemelő kapcsolók, itt továbbra is középen maradtak. Használat közben azonban rájövünk, hogy egész praktikus helyre kerültek. A váltó előtt egy, a kézifék mögött további két pohártartó található

Városra szabva. Egyetlen szívómotorjával, a négyhengeres, 1,6 literes, 115 lóerős VTi-vel vallott a faceliftes 301, így nagyszerű összehasonlítási alap volt a Lada Vesta hasonló tulajdonságú motorja után. A francia szedán egyértelműen agilisebb, mozgékonyabb. A gázreakció gyors, ahogy egy szívótól elvárnánk, a futómű pedig puha, komfortos, ahogy egy franciától elvárnánk. Városban nagyszerűen élhető, érezhetően oda is szánták. Könnyedén kapcsolható az 5 fokozatú kézi váltó, kulisszái egyértelműek, bár számomra túl laza volt. Rövid az egyes, és a többi fokozatot sem húzták el nagyon, így autópályán már bőven 3000 fordulat/perc felett zakatolunk. A szélzaj itt jelentős. Csak ez a motor kérhető egyébként a 6 sebességes automatával is. A kormány nagy mozdulatokat igényel, nagyobb úthibáknál képes felütni a felfüggesztés, tempósabb kanyarodásnál pedig képes dőlni a kasztni. Fogyasztása egy 1,6 litereshez méltó, 7,5 liter/100 km lett a tesztátlag.

%KA%Szerethető a négyhengeres szívó karaktere, az elindulási hajlam nagyszerű. Fogyasztása már kevésbé baráti, de a konkurensekénél még mindig jobb%KA%

Szerethető a négyhengeres szívó karaktere, az elindulási hajlam nagyszerű. Fogyasztása már kevésbé baráti, de a konkurensekénél még mindig jobb

Olcsó szedán. Csak az Active felszereltségtől érhető el az általunk is próbált szívómotor, most 270 000 Ft kedvezménnyel, 3 835 000 forintért vihetjük haza az azzal szerelt 301-et. Az Active ráadásul már alapból is gazdag ellátmányt ad: manuális klíma, tempomat, ESP, ABS, vészfékasszisztens, leállításkor elsötétedő fényszórók, abroncsnyomás-érzékelő, isofix, front- és oldallégzsákok. A további extrákat sem mérik drágán, például 160 000 Ft felár az érintőképernyő. A tesztautó ára, az akciót is levonva 4 350 000 Ft, már metálfénnyel és távirányítós kulccsal. Mellette szólhat még az 5 év garancia is. Döntéshozatal előtt érdemes üléspróbázni, akár tesztvezetni a 301-et és konkurenseit. Lehet, hogy valaki pont ezt a karaktert keresi.

%KA%Jelen konfigurációjában könnyed városi cirkálónak bizonyult a Peugeot 301, hatalmas belső terekkel és kényelmes futással%KA%

Jelen konfigurációjában könnyed városi cirkálónak bizonyult a Peugeot 301, hatalmas belső terekkel és kényelmes futással

Értékelés

Pozitív
Határozottabb külső, könnyed vezethetőség, komfortos futómű, nagyon tágas beltér, alapból is gazdag felszereltség, olcsóság
Negatív
Hanyag kivitelezés, laza váltó, hatodik fokozat hiánya, tetemes fogyasztás, egy frissítés után több változást várnánk

Árak

Tesztmodell alapára 4 105 000 Ft (2017. június 5.)
Tesztmodell ára 4 620 000 Ft (2017. június 5.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4445 mm
Szélesség: 1748 mm
Magasság: 1466 mm
Saját tömeg: 1089 kg
Össztömeg: 1540 kg
Terhelhetőség: 451 kg
Tengelytáv: 2652 mm
Karosszéria-kivitel: szedán
Csomagtér: 506-1038 liter
Belső szélesség elöl: 1445 mm
Belső szélesség hátul: 1442 mm
Belmagasság elöl: 920-1000 mm
Belmagasság hátul: 910 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 280 mm
Ülőlap hossza elöl: 500 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1032 mm
Csomagtér magassága: 550 mm
Csomagtér hossza: 1020 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1840 mm
Raktérnyílás szélessége: 920 mm
Raktérnyílás magassága: 480 mm

Motor és váltó

Motor: Benzines
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1587 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 5 sebességes kézi
Nyomaték: 150 Nm
Teljesítmény: 85 kW (116 LE)

Menetteljesítmény

Gyorsulás 100 km/h-ra: 10,3 s
CO2-kibocsátás: 148 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 6,4 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,5 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 65 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 68 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 72 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Nyíltak a zsákok, mégis szinte mindene eltört, mert a lába a műszerfalon volt

A férje szólt, hogy ne tegye föl a lábát, de ez a nőt nem érdekelte. Koccantak, nyíltak a légzsákok...

Új motorcsaládot mutat be a Mazda Frankfurtban

A japán gyártó úgy tűnik meglépi azt, amit eddig senki: sorozatgyártásba kerül a Skyactiv II...

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább...

Felnimeccs: megéri a nagyobb kerékre költeni?

Örök vitatéma az alufelni és a nagy kerék kérdése. A nagyobb kerék ugyanis jelentősebb tömeget...

Lexus RC 300h F Sport teszt

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent...

Melyik szedán éri meg jobban? Citroën C-Elysée, Fiat Tipo, Lada Vesta, vagy Peugeot 301?

Még nálunk is épp valamilyen szinten érdekelt a piacon az alsókategóriás szedán, ami inkább a...

Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG teszt

Már a Skodának is van hétüléses SUV-ja. Ráadásul olyan, amivel jó eséllyel a prémiummárkák...

Eladó egy Hummer H1, Tupac Shakur egykori autója

A Hummer H1 önmagában is gengszterautó, egy valódi romboló, tank a mindennapi forgalomban. Még...

Újabb fotók szivárogtak ki a legerősebb Renault Mégane-ról

Egyre többet mutat magából a Renault Mégane RS, ezúttal már nem csak látványterven, hanem a valóságban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (42 db)

Viking64 írta: 2 hete

Öt hónapja vettem egy Peugeot 301 1.6 VTi (Allure). Eddig diesel autóm volt, de sokat használom rövidtávon (munkahely 1 km, reggel és este) ezért választottam a benzines motort. 5000 km tettem meg (a múlt héten 2000-ret). Nekem nagyon tetszik kintről és bentről egyaránt. Nagy és kényelmes beltér ill. óriási csomagtér. Cápaszürke metál. Szerintem jó váltója van, bár lehetne hat sebességes. Viszont az egyenesfutás oldalszélben (100-120 km/h felett) nem a legjobb (azt hittem hibás, be akartam vinni a szervizbe), a csomagtartó fedél felfüggesztése pocsék (beleütközik a csomagokba), középkonzolon lévő ablakemelő is zavar.
A fogyasztás városban és pályán 130 km/h felett nagyon magas. Egy példa: vidéken lakott és külterület, folyamatos haladás hosszabb távon (50-90 km/h) 6 liter.
Autópálya 130-140 folyamatosan 9-10 liter. Város + légkondi 9-10 liter.
Gyorsan kellett autót cserélnem és ez volt készleten elfogadható áron. Összességében azért szeretem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 2 hónapja
gpega írta: 2 hónapja

Olvasgatom a sok "nethuszár" köpködős hozzászólásait és elgondolkodom azon,hogy honnan veszik a bátorságot egyesek,a mások pocskondiázásához ,vagy a kocsijuk fikázásához.Koromból adódóan nekem volt már skoda 1000 mb,octáviám,astrám,renaultom,roverem és sorolhatnám még.Nekem mindegyik megfelelt az adott helyzetben.Jelenleg corsa c kisautóm van illetve 3 hónapja vettem ebből a P301-ből egy 1,2 82 lovast.5800 km után jó fogyasztás,kényelem ,felszereltség és meglepően fürge motor.Ezek a pozitív tulajdonságok.A negatívuma:erős,viharos oldalszélben 120-nál tolná lefele a pályáról .Euro6 motor "fojtását" észre lehet venni.A német fanatikusoknak csak észrevételezném,hogy sok a visszahívás,illetve a peugeot megvette az opelt,most kit fogtok fikázni.A tartósságát meg csak úgy jellemezném,hogy amikor 4 évesen 200 ezer km után még mennek ezek a p301-k(hahun látni már)és hibamentesen tették meg ezt,illetve eleve 100 ezer km teszt sivatagos és rideg körülmények közt.Ezeken el lehet gondolkodni. Sziasztok!


Egyetértek, futárcéges ismerősöm használ ilyeneket, totálisan meg van elégedve, pedig 200 ezer felett futottak az autói, eddig csak pár kopó-forgó alkatrészt cserélt. Bírják a magyar utakat, a dízelek fogyasztása 5 liter körül. Tágas, masszív autók, mi kell még??? Kár hogy az előző, pozitív kommentjeim törölték, remélem ez átcsúszik a cenzorokon...

A válaszoláshoz belépés szükséges
gpega írta: 2 hónapja

Olvasgatom a sok "nethuszár" köpködős hozzászólásait és elgondolkodom azon,hogy honnan veszik a bátorságot egyesek,a mások pocskondiázásához ,vagy a kocsijuk fikázásához.Koromból adódóan nekem volt már skoda 1000 mb,octáviám,astrám,renaultom,roverem és sorolhatnám még.Nekem mindegyik megfelelt az adott helyzetben.Jelenleg corsa c kisautóm van illetve 3 hónapja vettem ebből a P301-ből egy 1,2 82 lovast.5800 km után jó fogyasztás,kényelem ,felszereltség és meglepően fürge motor.Ezek a pozitív tulajdonságok.A negatívuma:erős,viharos oldalszélben 120-nál tolná lefele a pályáról .Euro6 motor "fojtását" észre lehet venni.A német fanatikusoknak csak észrevételezném,hogy sok a visszahívás,illetve a peugeot megvette az opelt,most kit fogtok fikázni.A tartósságát meg csak úgy jellemezném,hogy amikor 4 évesen 200 ezer km után még mennek ezek a p301-k(hahun látni már)és hibamentesen tették meg ezt,illetve eleve 100 ezer km teszt sivatagos és rideg körülmények közt.Ezeken el lehet gondolkodni. Sziasztok!

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 2 hónapja

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 2 hónapja

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 2 hónapja

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2 hónapja
zoli55 írta: 2 hónapja

rettentően tetszett a típus, meggyőzőnek tűnt a praktikussága, mérete, ára, és az 1.2es motor, amit az újságírók talán sosem tesztelnek, mivel alap motor. minek is teszteljenek olcsó autót alap motorral, aki olcsó autót vesz úgyse számít a pénz amit motorra, adókra, tankolásra költ vagy hogy is gondolják ezt.

a bérléskor azt mondták eszméletlen jól megy a diesel. hát teszteltük, s baromira nem nyert meg: tényleg úgy tűnt, hogy gyors, talán a hang miatt, de amikor az órára néztem -az úttartás pontatlansága és az egyenesfutás miatt alig mertem lenézni az útról, csak 80at mutatott a sebessgégmérő. grande punto diesel után nagyon off. szerintem vagy baja volt a miénknek amit kétlek mert csak pár ezer volt benne, vagy túl gagyira és lötyögősre vették az egészet.


Elég gáz, hogy 2017-ben még mindíg egy autó egyenesfutásának pontatlanágáról kell beszélni. ezzel nem ócsárolni akarom, csak egyszerűen gáz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ossian P.E. írta: 2 hónapja

Szerintem nagyon jó autó, nekem ez az autókialakítás az idol. Sikerült utasként, de ülnöm 2-ben is, de elégedett vagyok, jól húz, menetzajt pedig a minimális motorhangon túl nem hallottam. A bukkanókat, fekvőyardokat is jól reagálja le a futóműve.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zoli55 írta: 2 hónapja

rettentően tetszett a típus, meggyőzőnek tűnt a praktikussága, mérete, ára, és az 1.2es motor, amit az újságírók talán sosem tesztelnek, mivel alap motor. minek is teszteljenek olcsó autót alap motorral, aki olcsó autót vesz úgyse számít a pénz amit motorra, adókra, tankolásra költ vagy hogy is gondolják ezt.
a bérléskor azt mondták eszméletlen jól megy a diesel. hát teszteltük, s baromira nem nyert meg: tényleg úgy tűnt, hogy gyors, talán a hang miatt, de amikor az órára néztem -az úttartás pontatlansága és az egyenesfutás miatt alig mertem lenézni az útról, csak 80at mutatott a sebessgégmérő. grande punto diesel után nagyon off. szerintem vagy baja volt a miénknek amit kétlek mert csak pár ezer volt benne, vagy túl gagyira és lötyögősre vették az egészet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Racsni Pista írta: 2 hónapja
PG írta: 2 hónapja

A szerző többször is említi, hogy az egyetlen szívómotorjával teszteli a 301-est. Hát nem. Nem ártott volna egy árlistába belenézni, hogy ne írjon le butaságot többször is.



Az 1.2 Puretech (82 LE) is szívó benzines.


Jogos az észrevétel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Rögtön megtetszett - Peugeot 3008 HYbrid4 miniteszt

Magyarországra is megérkezett a Peugeot 3008 dízel-elektromos hibrid hajtáslánccal hajtott, összkerekes egyterűje. Kipróbáltuk, szerettük, pedig erősen rétegmodell.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

2 napja – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

3 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

5 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 301 1.2 PureTech Active Tesztautó

PEUGEOT 301 1.2 PureTe...

Ár: 3.330.000 Ft

Évjárat: 2017 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 301 1.6 BlueHDi Active

PEUGEOT 301 1.6 BlueHD...

Ár: 3.990.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 301 1.6 VTi Active KÉSZLETRŐL!! akár 0% THM

PEUGEOT 301 1.6 VTi Ac...

Ár: 3.800.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!